Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mila ja dat is die pap, moest ook wennen aan het woord pap haha ik zeg altijd rijstebloem, straks krijgen ze echte pap met 6 maanden!
    Ook van die heerlijk zoete pyjamapapjes!

Ja laat he ik heb gelukkig weinig slaap nodig, volgens mij mis ik ook een stofje hoor want na een nacht rot slapen ga ik nog steeds laat naar bed!

Ja banaan van Friso, ik ben heel erg in overtreding want de ka wilde liever even wachten maar ze zat me zo aan te kijken iedere keer als ik wat in me mond stop.
    Britt is natuurlijk ook wel een gevoelige dame.

Ja weer oorontsteking, misschien moet ze wel buisjes, maar ik ben echt een muts, aan het idee alleen al dat ze geopereerd moet worden zakt de moed al in me schoenen, dan kan je me opvegen haha

2. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    mila, ik hoef er idd niet meer uit 's avonds, dus kan wel gewoon lekker doorslapen tot volgende ochtend. en toch heb ik nog meer slaap nodig! misschien door de drukte van me werk;). en het wennen idd. ach binnenkort de feestdagen!!! weer daagies vrij:D

lafo, pff zo weinig slaap joh... word al moe als ik er aan denk. hier vanavond wel iets later, want atwt begint wat eerder, al om 22.15 dus zo lang hou ik het nog wel vol.:)
    arme amy, dat meissie heeft wel steeds pech met dr oortjes he. snap wel dat je een operatie niet ziet zitten hoor.

3. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @Lafo: oh zou ik ook hebben hoor, ook al 'zijn het maar' buisjes. En hihi je mist een stofje. Ja jij trapt er telkens weer in door laat naar bed te gaan haha. Ok rijstebloem is dus pap en vanaf 6 mnd ''echte pap'. Moet me er maar eens in gaan verdiepen. Dus Brittje zat jou verlekkerd aan te kijken haha. Ach als jij er achter staat, waarom dan niet.

@brenda: jaaa binnenkort lekker lang weekend, heerlijk die feestdagen. Zou mooi zijn als we ook nog eens lekker weer hadden. Kijk, dat scheelt dat jij er niet meer uit hoeft. Dan zou ik ook echt wel lekker vroeg op bed gaan liggen.
    Hoe gaat het trouwens met baby van de maand verkiezing met Nora? Anders kijk ik zo ff hoe ze er voor staat. Ze trappen er trouwens niet in als je meerdere keren wilt stemmen hihi. Heb ik geprobeerd namelijk, helaas....

4. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    hahah in ieder geval bedankt voor het proberen om meerdere keren te stemmen hihi:p

denk niet dat nora gaat winnen helaas.... ach meedoen is belangrijker dan winnen zeggen ze altijd;)

5. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @brenda: maar volgens mij heeft Nora in ieder geval telkens wel aardig bovenaan gestaan. Ik ben er net weer in getrapt. Zag haar net weer staan en klikte weer ff op stemmen maar nee hoor.... ze trappen er echt niet in. Ach jij blijft toch trotse moeders hihi.

6. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Hoi meiden,

Ben vanmiddag even naar buiten geweest met de kids maar geloof dat ik dat beter niet had kunnen doen. Thuis aangekomen waren ze allebei zo wit als krijt. Noëlle heeft zelf nog rond een uur of 16.00 op de bank geslapen. Meisje heeft diarree en heeft regelmatig verhoging. Jaro lag alleen maar te blaffen in de box. Die is dus ook hartstikke verkouden.

Voel me ook niet helemaal fit. Beetje last van me keel en moet constant niezen. Hoop niet dat ik ziek word want moeders mogen niet ziek worden natuurlijk ;)

@ Lafo, super meid! Ik zal ervoor zorgen dat ik om 11.30 klaar sta. Nog even uitvogelen hoe ik dat ga doen met de fles want hij krijgt meestal rond 11.00 een fles. Denk dat ik het fruithapje dan maar wat later geef en dan daar de fles geef rond 12.00 ;)

@ Brenda, Jammer dat je niet mee kan meid. Er komt vast een volgende meeting

@koala, Balen zeg dat je zo ziek bent. Kan me voorstellen dat het tillen erg zwaar voor je is als je zoveel pijn in je rug heb. Matthijs gaat natuurlijk ook steeds zwaarder worden. Veel beterschap

@manon, Zinzi is ook niet helemaal fit las ik. Volgens mij heerst het echt. Hier drinkt de kleine ook amper. Hapjes laat hij helemaal staan. HIj is ook strontverkouden. Beterschap voor je meisje

@ mila, werkse morgen en alvast een fijn weekend ;)

Sorry als is iemand ben vergeten.

Fijne avond meiden

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sterretjes zullen we afspreken bij Meerkerk dan?
    Geen dank!

Brenda heeft ze nog stemmen nodig?
    Ik kan wel wat stemmen regelen haha!
    Amy heeft een keer gewonnen!

8. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Even over atwt. Als ik het goed begrepen heb komt dusty weer terug? Die is in de serie toch vermoord? Volg het af en toe dus snapt het even niet ;)

9. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    meerkerk is goed lafo

10. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Ik heb nog geen stem uitgebracht. Hoe vaak mag je stemmen? en waar kan ik stemmen?

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Heb je mijn nummer nog?
    Heb een zwarte Toyota Auris, zal 'm eens door de wasstraat doen haha

12. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Oh ik zie het al bij baby van de maand :)

13. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    haha dat hoef je voor mij echt niet te doen hoor :D
    Ja heb je nummer nog!

14. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Zo plof nu even op de bank
    Ga straks nog even op de wii fitt om wat calorieën te verbranden! Wish me luck :p

15. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ja nora heeft nog veel stemmen nodig haha

wat goed dat amy Keer heeft gewonnen.

16. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Ja schijnt idd dat Dusty weer terug komt. Ech waar, echte ZEEP he, haha.

@lafo: idd gaaf dat Amy keer heeft gewonnen. Zou super trots zijn haha.

@brenda: Weet ook niet of de rest al gestemd heeft. Jammer Nora moet gewoon winnen, maar ja... deze club is ook niet heel groot. Wellicht dat je nog om stemmen kan leuren in de November mama's (dus niet de late hihi)

17. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Heb trouwens weer lekker aan hangen hier in het forum gedaan vanavond haha. Ook aan het mailen trouwens met mijn pufclub. Proberen daar ook tot een datum tot meeting te komen. Ondertussen ook nog hyven. Ja ja erg productieve avond @ laptop....

18. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@All: jeetje meiden wat is er veel geschreven!!! Heb vandaag gewerkt en vanaaf ook, dus ik heb ff snel gelezen.
    Las dat Brenda nie kon.. Jammer meis, maar er komt vast een andere keer! Dan moet je wel komen hoor!:) En Koala meis.. Vreselijk he dat je het zo in je rug kan hebben!! Dubbele hernia:$ jeetje als ik mijn rug nu soms al voel!! En dan nog koorts erbij.. Heel veel beterschap en een dikke knuf!
    Lafo ook alweer een zieke! Getsie meid het zit ook nie mee. En een operatie zou ik ook nie echt op zitten te wachten, maar goed als het beter is.. Verder weet ik ff nie meer, sorry:(

Hier dus weer gewerkt. Gaat nog steeds nie zo lekker. Heb niet het gevoel dat de medicijnen al werken.. Hopen dat dat nog gaat gebeuren, anders bel ik volgende week zo weer. Wil nu wel eens weten wat er is en wat we er aan kunnen doen!! Met Jayden is het vandaag weer goed gegaan bij mijn schoonouders. Toen hij thuis was moest hij wel weer heel erg krijsen. Een uur lang heeft hij liggen huilen bij manlief. Hij kan de laatste dagen de slaap aan het einde van de dag weer nie echt vatten. Misschien doordat hij beetje verkouden nog is?:( orgen weer werken tot 3 en dan zaterdag nog tot 4 en dan sávonds lekker uit eten. Zit een nieuw restaurant bij ons in het dorp en die willen we ff uit proberen natuurlijk:D
    Nou meiden, fijne avond nog en misschien weer tot morgen!

Liefs

P.s. Lafo, wanneer was jij met de pap begonnen?

19. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Ja loontje je moet wel ff bij blijven hoor haha. Nee gekheid.
    Ene keer heb ik ook wat meer tijd dan een andere keer. Maar med. helpen nog niet dus. Das jammer, hoop dat snel gaat werken. Diclofenac zou op zich wel een goed med. moeten zijn. Heb ik weleens vaker van gehoord. Alvast eet smakelijk zaterdag. Wij gaan ook uit eten met zijn 2-tjes. Daarna naar schouwburg Jochem Myjer en gaat jenna voor het eerst logeren. Ben benieuwd haha. Is Jayden al wel eens uit logeren geweest?

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mila leuk Jochem meijer adhd hahaha, have fun!
    Ik ben ook veel aan het forummen vandaag, dus niet erg productief.
    Is ook met vlagen hoor de ene dag veel dan weer 2 dagen niet, vandaag moest ik verplicht binnen blijven met Amy en ja dan is de laptop niet ver haha

Sterretjes ik moest me auto toch een keer wassen en stofzuigen, je wil niet weten hoeveel koekjes er door de auto heen liggen dankzij Amy!

Loontje super meid dat de medicijnen aanslaan!
    Britt is ook erg verkouden, merk ik aan de flessen want die drinkt ze vaak voor de helft, merk jij dat niet aan Jayden?
    Ik ben gister begonnen met de rijstebloem!
    Vind Britt er super op slapen!

Ja was ook wel erg trots dat mijn kleine gup had gewonnen, was ook zo'n leuke foto, was ze een maand of 6 en toen stak ze haar tong uit en precies op het juiste moment maakte ik die foto!
    Ja je moet 'm eigenlijk zien haha.

Nou ik ga weer verder, ben wel moe dus misschien lig ik wel eerder dan 00.00 haha

Deel Deze Pagina