Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    hé forumtijd loopt niet goed, loopt 2 uur achter!

2. koala28

koala28 Niet meer actief

@Loontje: ahhhh, Jayden in de mama-fase. Zo zielig als ze zo overstuur huilen.
    Hopelijk is het idd een sprongetje.

@Lafo: Dat is ook niet lekker inderdaad. Ongesteld in je weekendje weg.
    Kan me voorstellen dat je je meiden hebt gemist als de gezinnetjes zag in het hotel.

@Mila: Zo je hebt een drukke maar wel een leuke zaterdag gehad. Grappig hé dat oma's vaak meerdere keren hetzelfde vertellen als hun kleinkind iets heeft gedaan.

Gelukkig weer opgeknapt inderdaad. Ik geef rijstebloem omdat Matthijs niet meer genoeg heeft aan zijn laatste fles. Hij haalt de hele nacht niet meer.

Forumtijd kun je zelf instellen bij gebruikersinstellingen.

@Amore: Het gaat niet zo lekker met Matthijs. Hij was vandaag bij m'n moeder maar die vond hem ook erg slaperig en hangerig. Hij krijgt ook allemaal vlekjes in z'n gezicht. Kan niet goed uitleggen waarop het lijkt maar het worden er in ieder geval steeds meer. Ben nog niet naar de HA geweest. Kijk het nog heel even aan.

Oh lekker op vakantie. Ik wil ook!!

@Schoonmaakster: hier ook maar 1x in de 2 weken. Bij ons wilde m'n man het heel graag en ik niet. Toen toch maar overstag gegaan. Maar ik moet zeggen: ik zou nu echt niet meer zonder willen.

@Riannetja: Jammer dat je niet kan komen zaterdag.

Lekker laten praten op het CB. Vind het wel heel erg raar dat ze nog nooit van een puckababy heeft gehoord.

---------------------------------
    Hier weer een drukke werkdag achter de rug. Matthijs is niet helemaal in orde. Hij heeft ook allemaal vlekjes op z'n gezicht. En dat wordt steeds meer. Even aankijken en anders ga ik toch maar naar de HA.
    Gisteren een stuk gewandeld met de kleine man. Daarna thuis een fles gegeven. En vlak daarna kreeg Matthijs toch een huilbui. Ook echt gillen. Het heeft bij elkaar zo'n 3 uur geduurd. Maar wat er nou mis was, geen idee.

Ik ga zo m'n bedje in.
    Doegie.

3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    amore, geen idee hoeveelste nora staat, maar niet bovenaan:(. maar iedereen bedankt voor de stemmen!:p ben trouwens ook niet actief aan het stemmen werven geweest;).
    misschien heeft zinzi meer geluk volgende maand.

manon, haha beatboxen, grappige benaming, maar snap nu wel wat je bedoelt want dat doet nora ook:D. grappig is dat he?

koala, ik doe trouwens de zelfgemaakte hapjes altijd in lege potjes van olvarit bijv. dan heb je gelijk de juiste hoeveelheid. hoef je ook niet af te wegen. misschien nog een handige tip!

weer drukke dag gehad? bij ons nog steeds rustig;). en er komen nog meer connecters bij!:$

lafo, dus lekker naar je zin gehad in egmond aan zee? wij zijn daar ook wel eens geweest. welke hotel zat je?

mila, wij zijn ook dol op cabaret!! altijd lachen gieren brullen:D

debie, ja dat boek ken ik, erg leuk! ik gebruik het altijd om zelf hapjes te maken. staan leuke variaties in!

rianne, wat een vreemde opmerkingen van cb!! ik krijg er ook nooit hoogte van hoor. ik negeer altijd alles, kom er alleen om te wegen etc;).

all, nou weer een daggie gewerkt!! morgen weer vrij en bijkomen hihi.. heb de dokter even gebeld voor nora. sinds een paar dagen krabt ze steeds op haar hoofd en in haar nek en achter de oren. ze heeft veel last van jeuk. lijkt op exzeem. ze had altijd al beetje last van berg, maar twijfel nu of het niet wat anders is. ze overstrekt zich ook als ze jeuk heeft, heeft er dus duidelijk last van. rode vlekken af en toe en ontzettend droge huid. dus maar even de ha laten kijken. kan morgen met nora'tje terecht.

ga nu nog ff gtst kijken en dan is het weer atwt tijd!!

o ja nora is vandaag 5 maanden!!!

liefs xxxxxxxxxxx

4. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @brenda: hihi jij morgen ook weer mamadag. Ik ook weer. En gefeli met je oudste dametje hier van de club. 5 maanden joh, wat gaat dat toch snel. Ik zat van de week nog te lezen op het oude forum van ons. Hoe we met onze zwangerschapsperikelen zaten. Zo leuk.
    Nora heeft, lijkt het, beetje zelfde uitslag als wat Jenna ook heeft. Ben benieuwd wat de ha zal zeggen. Zat zelf ook al te twijfelen om ff te gaan. Handige tip trouwens van de potjes. Ff onthouden voor als ik zelf ga kokerellen tzt haha.

@koala: thanx voor de tip qua forumtijd. Gelijk net ff aangepast. Matthijs dus ook al niet in orde. Hoop niet voor je dat hij echt ziek gaat worden. Is altijd zo sneu he. Ik ga ook maar eens kijken voor dat rijstebloem. Vooral als Jenna steeds eerder gaat komen voor d'r fles.

@manonn: ik had trouwens al gekeken voor Zinzi maar kon haar nog niet vinden. Gaat zeker pas 1 april in (geen grapje). Ik zal zo nog eens kijken.

Nou heb mijn strijkwerk voor een gedeelte klaar. Had echt geen zin meer na 1,5 uur en kreeg ook last van mijn rug. Had ook mijn hand verbrand, sufferd. Doet zeer joh. Heb er maar bepanthen opgesmeerd. Schijnt te helpen volgens schoonmoeders haha.
    Jenna lijkt nu lekker te slapen dus hopelijk kan ze de nacht straks ook gewoon doortrekken. Is wel ff goed voor d'r want ze had vandaag niet veel geslapen.
    Ik ga zo laatste fles klaarmaken en richting mandje. C U soon.

Grtz.

5. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    mila, heeft jenna ook last van jeuk dan? ik word er een beetje gek van, loop al maandenlang te smeren met van alles en nog wat, niks lijkt te helpen en nu ook de jeuk erbij...
    hopelijk krijg ik een zalfje ofzo mee voor nora wat wel helpt!! dit is ook niks zo..

grappig he die zwangerschapsverhaaltjes;) we hebben wat afgebabbeld toen! en nu nog steeds:p

morgen mamadag!!! ik vrees dat ik ook aan de strijk moet...:(

xxxxxx

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, moet ff wat kwijt hoor! Ben dus begonnen met die lastige kerel en verder keihard gewerkt vandaag. Alles snel snel gedaan zodat ik Sophie kon ophalen (moest eerst nog pakketje ophalen). Rijd ik op de snelweg, maakt mn auto een raar geluid. Dacht nog dat mn jas tussen de deur zat. Klapperde nl zo! Maar nee was niet zo. Ik maar gewoon rijden want dat ding deed het prima. Verder op de snelweg leek het net alsof ik iets verloor en ineens was het geluid weg! Nou, mooi dacht ik. Sta ik bij het stoplicht en rijd weg, en die auto reed toch vreemd! Was aan het hobbelen zeg maar en niet vooruit te branden, voor mijn gevoel. Ik dus rustig rijden want ik kon daar niet stoppen. Toen maar snel een woonwijk ingedoken (vlakbij Sophies kdv) en wat bleek, compleet lekke linker achterband!!! Ik reed gewoon al op de velg! Nou, manlief dus dienst, die kon me niet helpen. Zus opgebeld, nam niet op. Ouders wonen in Friesland (ik in A'dam). Nou joh, ik janken in die auto! Weer pech ermee!!! Het houdt gewoon niet op! Om een lang verhaal kort te maken, zus + vriend kwamen naar me toe om Sophie op te halen (moest toch op tijd gebeuren natuurlijk), anwb zou komen om mn band te verwisselen en mn ouders zijn gekomen vanuit friesland voor morele support. Ben uiteindelijk met mn ouders ff uit eten geweest om bij te komen van alle hectiek........ Nu staan mn 4 zomerbanden al in mn kofferbak. Heb BMW gebeld en mocht morgen al die banden komen omwisselen ipv donderdag (had de afspraak al staan daar) want ik rijd nu op 3 winterbanden en 1 zomerband/reservewiel die een andere maat heeft......... Heb dus wrs gewoon een klapband gehad ofzo op de snelweg omdat ik echt het gevoel had iets verloren te hebben. Hoor morgen wel of ze iets kunnen zien aan die band. Wel vreemd want die banden zitten er pas 5 a 6 wkn onder!!! Misschien in een spijker gereden ofzo..........
    Morgen dus vroeg op. Alles alleen doen hier, Sophie naar kdv brengen en auto naar garage en op tijd in praktijk zijn want om 9uur zit de 1e er al! :( Lekker balen dus.

Oh ja, niet alleen sex is pijnlijk, ook tampons inbrengen. Ben daarom maar de pil gaan doorslikken. Normaal laat ik de ouderwetse stopweek erin maar deze keer dus niet want ik durf dat ding niet meer in te brengen :(

Rianne, wat een leipo bij cb. Daar heb je dus helemaal nix aan!

Uhm, verder kon iemand niet as zaterdag. Jammer! Wie kunnen/komen er nog wel eigenlijk??

Ik weet t verder ff niet meer. Heb ook snel gelezen. Wil naar bed......................

Tot morgen (met aan het einde vd dag nieuwe banden onder mn autootje :))

7. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames!

@Susan
    Ach meissie toch, wat een gedoe met je auto! Knuffel voor jou! Heb je je drukke ochtend overleefd?
    Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt bij het vrijen, wel raar idd omdat je een keizersnede hebt gehad.. Misschien toch ff naar de HA? Misschien "sluit" je het onbewust een beetje af ofzo? Er is toch wat gebeurd in je lichaam.. Hier gisteren voor het eerst weer eens geklust ;) zonder pijn! Merk wel dat ik nog steeds moeite moet doen om er met m'n gedachten bij te blijven.. ;)

@Mila
    Ahh arme Jenna met der ontstoken oogjes. Wat kan ze nu allemaal dan? Is het gelukt met de strijk? Anderhalf uur? :$ Wat strijk je dan allemaal!?! Ik strijk echt nooit :p Heel af en toe een blouse, maar verder niks!

@Brenda
    Veel plezier met je mamadag vandaag en succes met de strijk! Oja, ik hoop dat je HA kan helpen met die jeuk!

@Koala
    3 uur gillen?! :$ Ahh arme Matthijs (en jij natuurlijk). Wat gek die vlekjes, misschien een reactie op iets?

@Debie
    Nee ik kolf niet, zit helemaal op KV. Voel je je alweer wat beter? En heeft Esmee weer een goede nacht gehad?

@Lafo
    Alvast veel succes en plezier morgen! Ik ben trouwens nog steeds benieuwd ;)

@Schoonmaker
    IK WIL OOK!! Mijn mannetje wil het wel door zijn moeder laten doen :$ Denk het niet... Hahhaahahaa. Ach wie weet krijg ik een keer mn zin!

@Riannetja
    Wat een **** op het CB zeg! Lekker langs je heen laten gaan..
    Jammer dat je niet kunt komen zaterdag.

Nou ik ga maar es wat doen :) Kus!

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Amore, jij dus geen pijn? Gelukkig maar! Weet je, het is niet vanwege de sex hoor want ook een tampon inbrengen doet pijn! Misschien maar eens de huisarts hierover bellen........... Eerst maar ns kijken hoe het gaat als ik gestopt ben met de pil (ik stop in mei). Wie weet komt het nog door de hormonen ofzo en vanaf dan regelt mn eigen lijf alles weer. :)
    Werk ze Amore!

Nou, mn auto staat bij de garage en vandaag worden mn zomerbandjes eronder gezet. Ik kan nu niet al een nieuwe winterband bestellen want het seizoen is voobij :( NU maar hopen dat ze volgend jr nog steeds mijn winterband hebben met idem profiel anders moet ik 2 nieuwe winterbanden!!! (je schijnt op dezelfde as dezelfde band te moeten hebben) Wat een ellende, zie de bui al hangen..............

Sophie lag vanmorgen heerlijk te slapen nog! Zo schattig met dr duimpje in dr mond :) Wilde haar eigenlijk niet wakker maken maar ja, ze moest naar kdv en ik naar de garage. Inmiddels trouwens op werk dus nu hele dag bikkelen om vervolgens de garage te betalen aan het einde vd dag. Weet je weer waar je voor werkt :(

Ik ga aan de slag! Vandaag trouwens even geen dr. Frank!

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen,

Jeetje susan wat een pech, hopelijk is je ochtend tot nu toe een beetje soepel verlopen. Werkse vandaag.

las verschillende kindjes met jeuk, vervelend.

Esmee gaat vanmiddag weer wennen op het kdv en ik ga ff naar de kapper, heb een uitgroei van 2 cm dus kan echt niet meer. Verder trouwens onwijs veel haaruitval echt niet normaal, hele huis ligt steeds onder met mijn haren, hoop dat het snel stopt.

Klussen, hier met 8 weken ofzo voor het eerst, deze keer weinig last gehad. Alleen ff die knop omzetten van mama zijn naar partner vond ik in het begin ff moeilijk, zat steeds te luisteren of ik geen kind hoorde dus was er met mijn gedachten niet echt bij. Bij Ilse heb ik dit heel lang gehad waardoor het wat moeizamer ging (+ hele grote knip en ontsteking) Z
    Zou het dus ook kunnen zijn, je lichaam heeft toch heel wat doorstaan en dat kan best voor stroefheid zorgen denk ik. Ach, gaat vanzelf welweer beter.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo, je hebt nog tijd om een bericht te sturen, wow.
    Ff kan idd ook hormonen kwestie zijn dat alles stroef is, ze zeggen dat pas na 9 maanden je hormoonhuishouding weer "normaal" is.

11. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    @ schoonmaakster: hier eens in de 2 weken 3 uurtjes. Heerlijk!!!!

@ hormoonhuishouding: drama hier. Ik ben vorige week voor het eerst ongesteld geweest, sinds 2 maanden is mijn pijn overal weer terug, en ik heb ook giga last van haar uitval. Dat zie je eigenlijk best wel.. Hopelijk houdt het gauw op.

@ cb: ik denk dat ik het tref met de onze. Hebben een leuke verpleegkundige en ook de arts is leuk...

Vanmorgen naar het CB geweest omdat ik wilde weten of Rosanne het goed doet op de fles (ben begonnen met afbouwen en zit nu op bv-kv-kv-kv-bv). Nou en of ze het goed doet... ze is in 2 weken tijd 520 gram gegroeid!!!! Is nu 6425 gram.
    Omdat Rosanne 12 uur slaapt, moeten we 5 voedingen in 12 uur proppen. Ik mag nu ook 4 voedingen van 210/7 geven. DUs dan wordt het bv-kv-kv-bv met na de bv een klein flesje kv toe...

De groeicurve van Rosanne is ook wel grappig... volgens mij had ik eerder over moeten stappen op kv. Ze krijgt overigens pepti omdat ze uitslag kreeg van de hypoallergene

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mooie curve ringeding.

hier zit ik nu op 6 voedingen per dag. Als ze een flesje krijgt drinkt ze ongeveer 140-150 ml.
    Wel met wortel eergister begonnen, weet niet of ik dat al verteld had.

Over cb gesproken, bij Ilse moest en zou ik wachten tot 6 maanden en moest dan met groenten beginnen. Nu (zelfde wijk) mocht ik gewoon beginnen met 4 maanden als ik dacht dat ze wat extra wilde. Die gasten veranderen constant.

13. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Ringeding
    Hier ook 5 voedingen in twaalf uur. Wij zitten nu op
    6.30 / 09.30 / 12.30 / 15.30 / 18.30
    Flesjes van 180/6. Gaan er met moeite in. Madam heeft gewoon niet zo'n trek in in een keer heel veel. Lekker zo laten toch!?

@Susan
    Hmm, das inderdaad vreemd dat je het met de tampon ook hebt. Denk dan misschien inderdaad toch je hormonen.. Waarom ga je in mei eigenlijk stoppen met de pil?

@Debie
    Veel plezier bij de kapper.

14. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    nora doet haar ochtendslaapje, dus kan ff typen:D

vanmiddag naar de dokter, ben benieuwd of we een zalfje meekrijgen oid.

susan, wat weer een narigheid met je auto!! het zit je niet mee he?

debie, laat je even een foto zien van je nieuwe kapsel?:p

klussen, hier geen last van, eerste keer was na 3 weken, ik vloeide na 2 weken niet meer. het is nu wel minder vaak, maar eerder vanwege vermoeidheid hahah...

nou ik ga ff de was doen...pfff..

liefs

15. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hai,

ff snel want ik krijg zo nog visite. Heb drama ochtend achter de rug met Jenna. Heb zelfs dokter gebeld en ben er geweest. Huilen, huilen, zelfs bij mij met speen in was ze aan het huilen/mopperen. Ze heeft afgelopen nacht ook heel veel gehoest maar ze is gewoon verkouden. Ik denk dat haar poep weer dwars zit. Mocht wat extra water geven. Ze slaapt nu eindelijk dus straks maar ff doen. En krampjes vermoed ik ook. Ik ben nu toch maar weer infacol gaan geven. Gelukkig heeft ze geen vieze longen en de uitslag op haar hoofd en gezichtje kan hij niet veel anders geven dan de creme die ik al heb dus gewoon maar door blijven smeren. Vraagt mijn baas me net per sms of ik donderdagochtend echt niet wat kan regelen. Ik heb een deadline op het werk met iets en hij is helemaal nerveus. Ik weet het nog niet hoor. Ik kan haar denk ik niet kwijt ergens dus dan houdt het toch op. Maar dilemma is het wel want wil me toch bewijzen en aan het einde van het jaar vast dv krijgen. Moet er nog ff over nadenken. Ik ben nu toch te moe en opgefokt na vanochtend. Jeetje zo ken ik Jenna echt niet. Sneu zeg voor d'r. Er zit echt iets dwars, arm aapje. Ik zei al tegen vriendlief dat ik nu al moeier ben dan na een dag werken haha. Vanaaf maar lekker tegen hem aan liggen.
    Sorry voor ego bericht ff. Reageer straks wel ff op rest.

@bren: ben nog wel benieuwd wat jouw dokter zegt over Nora.

X

16. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @mila, meis wat weer sneu voor jenna!! het kan echt pijn doen als het verstopt zit. als nora er last van heeft, geef ik tussen de flessen door wel eens wat water en dan is het er ook zo uit.
    wat smeer je nu op jenna haar gezichtje dan? ik zal het je straks laten weten wat de ha zegt. moet er om 14 uur zijn.

sterkte vandaag!!

dikke knuffel xxx

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Haaruitval nou Ringeding en Debie ben alvast een pruik aan het bestellen want idd niet normaal zeg....ik word er ook echt gek van!!!

Susan balen zeg van je banden!!!
    Je hbt ook een pech met die auto, je zou bijna denken koop een andere auto....

Amore ben je niet vergeten, heus ik ga het plaatsen sorry sorry

Debie succes bij de kapper, altijd leuk!

Brenda leuk he Egmond ik zat in hotel Zuiderduin, suite met jacuzzi geweldig! Heb jij daar ook gelogeerd?
    Nog gefeli met Nora haar 5 maanden!

Mila zo te lezen lekker genoten van adhdtje! haha echt lachen lijkt mij!
    Ik lees ontstoken oogjes?
    Heeft Britt ook gehad, gekookt water en van buiten naar binnen wrijven richting traanbuis, maar dat zal je wel al gehoord hebben denk ik!

Koala al helemaal opgeknapt??

Susan over die tampons hier dus hetzelfde probleem alleen ik gerbuik maandverband nu maar even, ik slik geen ac dus ik moet ongesteld worden.
    Ben het nu dus en echt een bloedbad zonder ac bleghhhhhhhh voel me ook totaal niet lekker door.
    Maar met sex geen last, hier is de frequentie ook wel wat minder hoor, maar goed hoort erbij.

Verder alles z'n gangetje, morgen kledingparty dus ben daar mee bezig.
    Kids zijn erg lief dus niks te klagen.
    Britt komt alleeen iedere keer een uur vroeger, raar met zomertijd maar goed....ze drinkt ook niet al haar flessen leeg en daardoor krijgt ze 's nachts weer honger rond 05.00....zucht....geef nu ook wat fruit tussendoor om haar honger te stillen overdag dan.

Wie komen er nou allemaal zaterdag?

Amore
    Loontje
    Koala
    Susan
    Rianne
    Maaike
    Lafo
    Mila??

Zo even uit het hoofdje, of vergeet ik iemand???

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ahhhh wat sneu Mila, arme Jenna, ik heb ook weleens gehoord paar druppels olijfolie door de fles....
    Sterkte xxx

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Lekker tegenstijdig advies krijgen we weer allemaal van het CB

Ik ben vanochtend ook weer geweest. De kleine heeft helemaal niet gehuild met de prikjes (mama was erg trots) en tot nu toe lijkt hij er geen last van te hebben.
    Kyano is nu 67 cm en 8 kilo. Wat een reuze baby heb ik hahaha

Ik mocht nu beginnen met fruit, kon beter niet overstappen op 4 flessen maar mocht wel af en toe water geven.

Dus ik ga lekker door met mijn eigen schema. Als het uitkomt geef ik 4 flessen en anders 5. En ik ga ook verder met de groentehapjes, fruit wacht nog maar ff.

20. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    mila, ben terug van de dokter. ik heb voor de rode plekken in haar nek, achter de oren en achterhoofd een creme meegekregen, miconazolnitraat/hydrocortison. (moest even kijken hoe je dat moest typen hihi;)). helpt tegen de roodheid en jeuk. nora haar knieholtes zijn ook vaak rood, daar kon ik dit ook op smeren en zodra het over is, gewoon vaseline. sudocreme niet in ieder geval dat droogt alleen maar in en zorgt voor schilfers. niet goed voor een droge huid zei hij.

hoe gaat het vanmiddag met jenna?

lafo, wij zaten in hetzelfde hotel toen! maar zonder jacuzzi haha:D
    leuk plekkie, dichtbij het strand!!

hoeveel drinkt britt dan? omdat ze een uur vroeger komt? misschien anders wat meer cc doen?

Deel Deze Pagina