Zo heeee die Kyano wat een bink zeg!!! Alleen maar fijn dat die zo goed groeit! Brenda Amy had ook weleens van die plekjes op haar huid, kreeg toen ook een schimmelzalfje mee, precies hetzelfde, werkt goed! Goed je handen wassen! Ja leuk hotel, ook leuk voor kinderen, ze hadden daar zelfs een grote overdekte speeltuin!
Hee meiden, ff een korte reactie! Mila, wat sneu voor Jenna!! Hoop dat ze zich snel beter voelt en dat haar poep er een beetje uit wil strax Wat is dv waar je het over had? Dat aan het einde vh jaar? Brenda, nou prima dat je die zalf hebt gekregen! Zei hij ook iets over wanneer het moet beginnen met werken? Sheann, lekkere knul heb je daar joh! Zo te zien houdt hij idd van pap ja Lafo, al helemaal ready voor je kledingparty van morgen? Ringeding, op kv groeien kindjes idd vaak beter dan bv maar ja, toch wint bv het qua samenstelling weer van kv. Je kan niet alles hebben he Ik was gisteren dus in een spijker gereden en omdat ik dat niet door had en verder reed (wel wat merkte aan mn auto maar dacht dat het wel over zou gaan), is die band helemaal aan gort gegaan Nu zitten iig mn zomerbanden eronder en ik moet in november 1 nieuwe winterband bestellen. Hopelijk is het dus dezelfde. Ik stop in mei met de pil zodat ik hopelijk minder last zal hebben dan met inbrengen van tampons enzo. Dat mn eigen hormoontjes weer normaal werken enzo... Natuurlijk zwanger worden lukt bij ons hoogstwaarschijnlijk toch niet maar vanwege de keizersnede kon ik dat risico absoluut niet lopen. Ik heb toch heel mooie cycli met normale ongi's dus heb die ac dan niet echt nodig! Nou ik ga vliegen hier! Moet nog apotheek om druppels te halen voor de praktijk hier, dan Sophie ophalen, atwt mis ik dus weer Zag wel vanmorgen, tijdens het boren en vullen van gaatjes, dat Dusty erg mooi haar heeft en in Bangkok zat om op zoek te gaan naar Lucy en dat kleine manneke. Maar hoe dat nou zat met die spuit waar hij zgn aan dood was gegaan, heb ik gemist! (kan natuurlijk niet constant naar de tv kijken tijdens het boren )
lafo, die speeltuin heb ik niet gezien, maar ja we hadden toen nora nog niet, dus een speeltuin trok ook niet onze aandacht dus de zalf werkt goed? ik wacht rustig af... susan, ehm weet k niet meer, maar volgens mij werkt het wel vrij snel. jeetje je hele band dus aan gort.... wat een ellende!! ja dusty's kapsel mooi he? nora is tv aan het kijken naar een baby die veel babbels heeft, volgens mij is ze aan het terugkletsen naar de baby. gekke meid haha
Oh ja Brenda Britt krijgt 3x210 en 1x240 met 3 flessen rijstebloem. En van haar 210 flessen laat ze vaak 40 staan en van die grote fles ook vaak een bodempje vanwege de dikte. Vandaag heeft ze redelijk haar flessen opgedronken dus wie weet nu een uurtje later! Susan niet meer aan de pil, ik vind het ook geweldig haha
lafo, dan drinkt ze al wel genoeg lijkt me. nora krijgt geen rijstebloem meer, kreeg ze kramp van. ze krijgt nu 4 x 210/7 + jbpm. Gaan wel helemaal leeg.
krijg hier dezelfde ellende met esmee als met ilse, ze vertikt het op het kdv om iets te drinken uit een fles, kijk het twee weken aan en anders stop ik met de bv, bij ilse is paul 1,5 maand lang naar kdv geweest omdat ze alleen bij hem wat dronk, toen ik stopte en ze alleen flessen kreeg ging het wel. Baal hier zo van, wil nog niet stoppen maar ook geen zin in deze strijd. Heb nu nutrilon in fled gedaan en dat mag ze fijn opdrinken voordat ze de borst krijgt.
debie, wat lastig zeg dat ze dan niet wil drinken!! en dat ze dat dan ook allebei hebben (gehad) is toch ook vreemd... is ook niet te doen als je steeds naar kdv toe moet om fles te geven.
@Debie Tsja lastig. Esmee vind drinken bij mama het fijnst! (Best logisch) Ik hoop dat het snel beter gaat! @Susan Aha daarom stoppen met de pil. Wie weet dat dat het probleem oplost @Sheann Wow goed gegroeid! En niet huilen tijdens de prikjes! stoere vent. 8) @Mila Ging de middag beter? Ik hoop het voor je! @Lafo Kweet wel dat je me niet vergeten bent hoor en anders maak ik je wel ff wakker HAHAHAHA. Nou meisjes, volgens mij ben ik weer bij. Ik ga lekker op de bank hngen, ben kapot.
Vanmiddag ging het stuk beter tenminste... ze heeft veel geslapen. Ze heeft inmiddels wel koorts maar haar poep is ze kwijt, joehoe. Ff wachten tot laatste fles en dan weer ff tempen en anders krijgt ze haar 1e zetpilletje. Moeten morgenvroeg ook weer meten want anders mag ze niet eens naar kdv toe. Gelukkig kan vriendlief dan wel thuis blijven want ik moet echt naar het werk. Baas heeft niet voor niets gevraagd of ik kan komen donderdag. Ik heb gesmst dat ik het nog niet kan zeggen. Ik wil eerst weten hoe het met Jenna gaat lopen. Bovendien heb ik ook nog geen oppas. Mijn schoonmoeder zou normaliter kunnen maar die heeft dan die van mijn schoonzus en ze is nog niet helemaal in orde (schoonmoeder) dus wil haar die extra drukte dan niet aan doen. Mijn vader zit met zijn vriendin (toekomstige vrouw) in Limburg met een sterfgeval (haar moeder is overleden). Dus kan haar daar ook niet kwijt. Poeh wat een gedoe zeg. Vriendlief kan donderdag ook niet thuis blijven want dan moet hij echt naar de zaak. We zullen dus morgen alles maar ff afwachten. Oh hoor net dat mijn beste vriendin evt. wel paar uurtjes wil oppassen dus dan zou het kunnen. Heb wel gezegd dat ik wil dat ze koortsvrij is en niet vervelend. Is voor dan ook niet leuk en ik zit dan toch niet prettig op het werk. We'll wait & see. @brenda: Ik heb een of andere hormoonvrije zalf. Kan zo ff niet bij de tube (staat nl. ook zo'n moeilijke naam op haha) maar die is heel vet. maar jij hebt dus andere zalf gekregen en snap dat je ff moet kijken voor het typen daarvan haha. Hopen dat het snel gaat werken. Bij Jenna is het toch ook wel berg-achtig. Moet dus gewoon zo door blijven smeren. Wel handig dat je het zegt van de sudocreme. Had bij gebrek aan Bepanthen (die tube lag beneden) dat er maar op gesmeerd. @lafo: ja adhd'tje was erg goed. Echt de moeite waard. Ontstoken oogjes maak ik idd ook zo schoon. Het gaat al beter moet ik zeggen. #tampons: hier ook wel beetje last er van. Het voelt allemaal toch wel anders. Ben nu dus ongesteld door de pil heen. Heb ik vroeger ook gehad 8 weken lang en kreeg toen een andere. Zo heb ik al aantal verschillende gehad maar snap niet dat ik het nu ineens met deze heb. Beeeeeeeeetje jammer is het wel. #mbt zaterdag weet ik het nog niet. Ga maar uit van niet. Ik wou eigenlijk met vriendlief nog weg maar ja, Jenna is ziek momenteel. We hebben een sterfgeval in de familie (moeder van mijn toekomstige stiefmoeder) dus wellicht dan een crematie/begrafenis. Maar goed, komt dan een volg. x wel. @sheann: OMG, jij hebt een reuzebaby haha. Wat is die knul lekker gegroeid. Wat geef je hem, spinazie hihi. En knap niet gehuild met de prikkies, stoere vent. @susan: oh dv is dienstverband (sorry ga er gewoon vanuit dat iedereen dat weet omdat ik het ook gebruik bij ons op werk haha). Balen zeg trouwens van die lekke band en de rompslomp daar weer van. Jaja dusty heeft echt cool haar hihi. @debie: jee dat is ook wat dat je meisje niet wlt drinken op kdv. @ringeding: Zo hé die dame van jou is goed gegroeid in 2 weekjes tijd, top. Ik zit hier trouwens ook op 5 x 180/6 maar madame heeft ondanks dat ze ziek is, megahonger. Ze komt ook eerder en vanmorgen doordat we naar dokter moesten, moest ik haar uur eerder de fles geven. No problemo voor madam, zuupt het zo op! Ik moet hier dus ook nog ff paar daagjes aan kijken hoe ze hier op blijft doen, anders ga ik tijd verkorten en de laatste pap er bij doen voor de verzadiging voor de nacht. @amore: oh heb vandaag nog zeker dik halfuur gestreken. Vriendlief heeft het meeste wat gestreken moet worden, veel shirts en overhemden voor het werk en ik heb zelf ook nodige blousjes. Kleding van Jenna strijk ik eigenlijk niet of het moet echt te lang in de droger hebben gelegen. Moest nu ook tig spijkerbroeken strijken. Als ik het niet gelijk uit droger haal (wat dus regelmatig is) dan is het te gekreukt, grrr. Lekker bank gehangen? Ga ik ook zo doen. Ga ik nog ff de pakken met folders doorspitten en heerlijk tegen vriendlief aan liggen. Fijne avond nog en C U. grtz.
He dames, Heb ff het lijstje van Lafo tevoorschijn getoverd. De meeting dunt wel uit nu.. Komen onderstaande zeker weten wel?!? Anders is het misschien wat teveel vh goede... Amore Loontje Koala Susan Maaike Lafo
Kleren in de droger?? Doe ik nooit!! Hier alleen alle onderbroeken, sokken en handdoeken. Rest wordt opgehangen op een wasrek en dan netjes opgevouwen (dus ook niet strijken). Mila, fijn dat Jenna haar poep kwijt is, alleen nu die koorts nog! Wat lief dat je vriendinnetje evt donderdag wel wil oppassen! Die heeft er vast en zeker al zin in? Debie, wat ontzettend lastig dat die meiden de fles niet nemen op kdv! Wel ontzettend jammer als je om die reden moet stoppen met bv maar ja, op deze manier gaat het natuurlijk ook niet. Wat drinken jullie kindjes toch allemaal veel!! Sophie krijgt 4x 180/6 + 3 jbpm en dat krijgt ze niet eens allemaal op! Zal wel niet zoveel nodig hebben denk ik dan...........? Vanavond hebben we weer wat nieuwe foto's van Sophie gemaakt. Staan op mn hyves. Ik vind ze zelf errug leuk! Ze had een goeie bui, zoals bijna altijd hoor! Onze (wellicht) nieuwe tuinman is ook nog ff langsgeweest vanavond. We willen onze tuin nl Sophie-vriendelijker maken. Nu liggen er alleen maar tegels nl en dat is natuurlijk voor haar niet zo leuk. We willen dus een gedeelte gras en het terras gedeelte (ca 2.5 x 6m) van hardhout. Krijgen denk ik eind deze week of ergens volgende week de offerte... Ben benieuwd of het niet al te duur is. Zaterdag kan ik nog steeds, ook al komt het niet heel erg goed uit eigenlijk, maar ja, ik heb het nou eenmaal afgesproken he! Maar ja, als degenen die komen vinden dat het voor 6 man een beetje weinig is om lang te reizen, dan moet het wellicht een andere keer??? Denk alleen niet dat je iedereen op hetzelfde moment op dezelfde plek krijgt......... Nou ik hoor wel wat het gaat worden!! (ga ff verder zp-en. Gisteravond niet kunnen doen door alle autohectiek en het uit eten daarna met mn ouders)
Wilde het nog zeggen (maar helemaal vergeten) maar Manon succes morgen bij de kinderarts met Zinzi! Ik hoop dat hij met goed nieuws komt en ze niet in een spreidbroekje ofzo moet. Ik duim voor jullie!
Ja succes morgen Manonn!! Wat mij betreft gaat de meeting gewoon door, we zijn sowieso al met een kleine groep meiden hier in dit topic en wat Susan ook zegt en dat is ook mijn ervaring dat je toch nooit allemaal tegelijk kan, straks vakantieperiode etc etc, wat jullie meiden??
Volgens mij kan rianne ook niet, omdat haar vriend de auto had ofzo. Ik vind doorgaan prima, als dan wel de rest komt! Succes vandaag manon! Kom later terug ladies, dit was ff vanaf m'n tel!