amore wat vervelend dat een sollicitatie twee keer wordt afgezegt, zou daar geloof ik ook niet meer willen werken. En wel jammer dat je moeder zo doet, voor haar natuurlijk ook vervelend maar je moet wel op je oppas kunnen bouwen.
zit te bedenken of ik in mijn eentje met de meiden naar ballorig zal gaan? Moet me alleen ook nog aankleden..... eerst maar ff kijken hoe ze dora vind denk ik.
Hee meiden daar was ik ook weer eens. Ik zal eens ff mijn best gaan doen om te reageren. @Amore: Als eerste jij ook nog gefeliciteerd met je meissie! 4 maanden alweer, waar blijft de tijd he!! Getsie wat een vreselijk begin van de dag alweer zeg! Wat raar dat ze al 2 keer af hebben gezegd! Wat voor reden gaven ze dan? En wat raar dat je moeder zo doet zeg! Ze kan toch wel nagaan dat je niet elke week je meissie eerder op kan halen? Is dat uurtje dan het probleem? En ze kunnen idd ook zelf bellen. Ik heb dat hier met 2 vriendinnen die nooit bellen of wat regelen. Moet altijd van mij afkomen en nu ik dat niet doe hoor ik heel weinig nog en zie wel dat ze heeel veel met zn 2en doen.. Raar toch? Is wle iets anders, maar het komt beetje op hetzelfde neer. @ Debie: Vervelend he dat je dan binnen moet blijven met 2 kids, maar misschien knapt het nog op?? Ik ga duimen! @Lafo: Fijn dat het een geslaagde avond was en dat je veel verkocht hebt! Altijd leuk dan he! @ Koala: Hoeveel krijgt Matthijs dan? Succes bij het cb! @ Manon: Dikke knuf nogmaals! De rest heb ik al op je hyves gezegd! @zwanger zijn: Hier dus ook niet zoon succes. Soms vond ik het wel erg leuk, maar ben veel misselijk geweest en heb veel pijn gehad Maar zou nog wel zoon klein hummeltje er op de duur bij hebben hoor!! @ Hapjes: Hier geen last van krampjes. Ga nu standaard elke ochtend fruit geven. Heb nu 2 dagen half potje peer gegeven en dat gaat eigenlijk erg goed. Heb alleen wel het idee dat hij sóchtends zijn fles niet leeg drinkt, omdat hij vol zit van de papfles van de dag ervoor. Dus papfles sóchtends gaat denk ik nog niet lukken. Hoe doen jullie het met potjes geven? Wanneer geven jullie fruit en wanneer groente? Verder gaat hier alles goed. Lijkt idd of Jayden een sprongetje heeft gehad, want hij is heel anders en kijkt ook echt anders uit zijn ogen. Bij mijn schoonouders gaat het goed en hier ook. Het is wel een erg druk jochie en snel afgeleid! Maar ook een super schatje Oh ja hier dus 2 vriendinnen waar ik niet echt goed hoogte van krijg. Ben al wel een jaar of 15 vriendin met de ene en met de ander ook al wel 6 jaar. we deden erg veel met zn drieen altijd. Toen ik nog zwanger was gingen ze met zn 2en naar een baby beurs, terwijl de ene helemaal niet zwanger was of kinderen heeft en ze vroegen mij dus nie mee. Dat viel bij mij een beetje verkeerd, omdat ik altijd vraag of hun mee gaan ergens heen en het dat ook regel en dat vind ik ook niet erg, maar goed dan zou het ook leuk zijn als ik een keer gevraagd word door hun. Kan zijn dat het ook wel aan mijn hormomen lag, maar ik heb er wat van gezegd en het was allemaal best heftig, maar het leek goed te zijn. Maar vanaf toen heb ik eigenlijk niet zoon lekker gevoel er meer bij... Heb het gevoel dat ze over mij praten en ze doen ook echt heeeel veel samen en vragen mij eigenlijk nog steeds niet. Ben wel 4 of 5 keer bij mijn ene vriendin geweest toen ze was bevallen en ze komt nooit deze kant op... Ik probeer me er nu een beetje bij neer te leggen, maar ik vind het best moeilijk omdat hun de enige zijn voor mijn gevoel die ik al zo lang ken en zoveel van mij weten. Ik word er ook erg veel mee geconfronteerd via hyves, want soms lijkt het of ze het er een beetje om doen... Nou meiden, hier zitten jullie waarschijnlijk helemaal niet op te wachten, maar ik moest echt ff mijn ei kwijt Heb er soms echt verdriet van en denk dan ook echt van jee doe nie zo kinderachtig jullie. Als er wat is zeg het dan, dan weet ik het.. Maar ja ik wacht wel af. Ik ben er nu een beetje klaar mee eigenlijk. Vind vriendinnen erg belangrijk, maar heb mijn gezinnetje ook nog! Ik probeer er boven te gaan staan ,maar dat is voor mij nie zo erg makkelijk Liefs
@Loontje Bah wat vervelend van die "vriendinnen". Snap best dat je het daar moeilijk mee hebt! Zeker erg kinderachtig! Knuffeltje voor jou! Fijn dat het goed gaat met Jayden! Over die sollicitatie, ze weten niet meer zeker of ze m in willen vullen Pff had je dat niet voor de sollicitaties kunnen bedenken. Maar goed, ze zijn wel met een oplossing bezig (het is intern), dus ik ben benieuwd! @Debie En? Ben je naar Balorig gegaan? Pfff net ff mijn moeder gebeld. Elena was "huilerig". Is ze thuis bijna nooit en daar altijd. Vraag me af of ze het ooit wel goed kan doen. Maar goed, nog 3 en een half uur en dan haal ik der weer lekker op!
Amore, wat een gedoe met je moeder! En dan is Elena ook nog huilerig bij dr? Heb je anders geen andere oplossing voor de donderdag? Vreemd van die sol.gesprek! Je zou toch denken dat er eerst goed wordt nagedacht daarover.................... Loontje, nou leuk hoor dat soort vriendinnen! Die kan je beter kwijt zijn dan rijk zo te horen! Je mag je best je ei hier kwijt hoor, daar zijn we toch ook voor! Dus Jayden wrs idd in een sprongetje gezeten? Grappig dat hij nu anders kijkt. Iets wijzer wellicht?? Debie, en wat ben je nou gaan doen vandaag? Lafo, een geslaagde party dus? Wel wat verdiend? Hier staat mn nichtje zo op de stoep met haar dochtertje van 2+ maandjes oud. Denk dat we ff gaan shoppen ofzo? Niet echt lekker wandelweer nl! Vanavond lekker niet volleyballen. Manlief heeft dienst dus ik blijf thuis bij Sophie. Heb ook een blessure dus zou toch niet kunnen. Gisteren om die reden ook niet gehockeyed. Over blessures gesproken, Loontje hoe gaat het nu met jou dan? Meiden, ik ga nog ff snel opruimen hier! Liefs Suus
loontje wat balen van je vriendinnen, jammer dat het soms zo moet gaan. ben thuis gebleven, esmee zat voor de tweede keer onder de stront, ilse liet weer een beker vallen, zucht. komt zo iemand van het febr mama koffie drinken, dus wel gezellig
susan lekker een avondv thuis amore misschien andere opvang regelen, vervelend is het wel zo, zeker omdat het je ma is
@Debie Veel plezier met de feb mama En ja, andere opvang wordt een beetje lastig. Ik kijk het nog wel even aan @Susan Veel plezier met je nichtje en de beebs! Trouwens ladies van de meeting, misschien handig om ff wat telnummers uit te wisselen? Ff PB'en? Hier gaan we heen toch? Kinderspeelparadijs Ballorig Houten - het leukste speelparadijs voor kinderen
Hai meiden, @Amore: ik geef al een tijdje geen live borstvoeding meer. Matthijs beet nogal en dan werd me echt teveel. Ik kolfde fulltime voor de voedingen. Dit ben ik nu al enige weken aan het afbouwen maar het lukt maar niet om van 3 naar 2 keer te gaan. Ik blijf veel productie houden. Wat vervelend dat je moeder zo doet. Wat betreft het afspreken is het bij ons hetzelfde. Soms verwijten van: we zien jullie nooit maar ze zullen ook nooit eens zelf bellen voor een afspraak of zelf langskomen. Gaat Elena naar het KDV of niet? Anders zou je kunnen vragen voor een dag extra. @Loontje: Het maakt echt niet uit dat je je verhaal wilt doen. Daar zitten we toch ook voor op het forum. Ik weet precies wat je bedoelt met die 2 vriendinnen. Heb zo'n beetje hetzelfde. Voelde me op een gegeven moment het vijfde wiel aan de wagen. Ik zie af en toe op Hyves de berichtjes en afspraakjes maar ik ga daar niet meer op letten. Ik kwel er alleen mezelf mee. Ik heb er genoeg tranen voor gelaten in de afgelopen jaren. Dikke knuffel voor jou! @Lafo: En heb je veel verkocht?? @Susan: Is het zo'n slecht weer bij jou? Hier schijnt sinds vanmiddag het zonnetje. Beetje veel wind maar toch goed wandelweer. @Debie: Is het bij jou ook nog shitweer?? ---------------------------------- Vanmorgen naar CB geweest. Matthijs weegt nu 6950 gram en is 63,5 cm. Weer 2 prikjes gehad. Alleen bij de 2e heeft hij heel even gehuild maar voor de rest niet. Hij ligt nu naast me te trappelen en te gillen (ja, nieuw geluidje en dat vind 'ie prachtig, ligt in een deuk om zichzelf). We mogen gaan beginnen met groente- en fruithapje. CB vind dat Matthijs er wel aan toe is. Mooi, want ik wilde sowieso dit weekend al gaan proberen. Ben gelijk maar even langs AH XL gereden voor het boek Opperdepop. Ook even stiekum geshopt. Mag eigenlijk niet van manlief ivm verjaardagscadeau. Ik heb nog steeds geen idee wat ik nou krijg. Weer een zwembroekje + zwemtruitje en polo's bij H&M voor Matthijs. Voor mezelf 2 truitjes en een gaaf zomerjasje van Bien Blue bij Lady Sting. Kon het echt niet laten hangen. Ga maar weer wat doen. Bleh, geen zin maar goed.
dag meiskes, heerlijk hoor al weekend!! was om 12 uur begonnen. hoef woensdag pas weer te beginnen!! wat een luxe hihi.. jullie ook allemaal lekker lang weekend? ik ben bonje met de buren aan het kijken, soms wel erg lachwekkend hoor!! vooral na 4 wijntjes trouwens... (ben geen alcoholist hoor btw) hihi liefs
Mmmm gezellig Brenda! Ik kijk dat meestal ook bonje met de buren, heb je het vorige week gezien met dat stel die nogal veel geluid maakte tijdens de daad whaha heb helemaal krom gelegen van het lachen! Koala ja heb best veel verkocht, mag niet klagen. Mooie keuring van je mannetje! Succes met de hapjes, fototoestel in de aanslag! Verder gaat mijn pagina niet grrrr Nou meiden jullie hebben het wel gelezen op mijn hyves, pfffffff ben het soms echt zat, ze heeft zoveel gehuild Britt dat ik echt geen gehuil meer kan aanhoren.....je staat zo machteloos. Maar ik vermoed tandjes, Amy had ook al met 5 maanden haar eerste tand, op de dag dat ze 5 maanden werd trouwens, was best grappig! Dus Britt zal ook wel snel zijn denk ik. Heb heel veel zin in de meeting! Ik heb Koala al gezien en dat was hartstikke gezellig dus ben erg benieuwd naar de rest van de meiden haha Oh ja mijn man en Amy komen ook mee, ik ga gelijk door naar ook een forumvriendinnetje in Soesterberg die is nu hoogzwanger dus kan weer zwijmelen hahaha nee hoor ik mis mijn buik niet! Vanmorgen tikte ik de 83 aan dus de 82 kilo is in zicht nog maar een kleine 4 kilo en ik ben op mijn streefgewicht, moet te doen zijn voor de zomer begint!
Ik heb even terug gelezen, Debie ik zat laatst ook te denken hoe doe ik dat met 2 kinderen naar Ballorig...Amy is een meisje die echt wegloopt en die moet ik wel in de gaten houden en als ze vast zit in de ballenbak moet ik haar eruit redden en dan ligt Britt daar alleen.....nee ben toen niet gegaan...... Leuk een febmama, hier ook veel vriendinnen over gehouden aan de meimama's en 1 hele hele goede! Loontje oh vreselijk zulke "vriendinnen" Nee en dat ligt niet aan je hormonen meid, dat ligt aan hen! Maar met 3 vriendinnen is er meestal wel eentje die buiten de boot valt, erg lastig! Anders eens een keer over beginnen voordat het steeds erger word? Ik kan er al boos om worden als ik het alleen al lees! Amore goed idee om nummers uit te wisselen en ja die Ballorig is het! Ik pb straks iedereen wel met mijn nummer! Wat een vervelende situatie met je moeder trouwens, daar zit je niet op te wachten! Knuff!!! En je man en z'n sollicitatie ook zo'n lekker verhaal, zou al geen zin meer hebben om daar te werken! Susan nog lekker gewandeld? Wat een weer he de ene keer enorme buien en storm en dan ineens weer een zonnetje?! Heb je een erge blessure? Ja ik heb ook wat verdiend al is het soms meer een hobby haha
hahhaha ja vorige week was ook erg leuk lafo, wat een aparte vrouw he? die spaanse? of was het braziliaans? geen idee leuk zulke programma's.. hoe is het nu met britt dan? nog steeds huilerig? goed dat je bijna op je streefgewicht zit!! leuk om te zien he als de teller daalt..
Hello all, @bren aka alcoholico, haha gein hoor. Ik hier ook gin tonic. Weliswaar 1e glas maar toch .... psst ik had vanmorgen al heeeel lang weekend en hoef ook pas woensdag te beginnen. Gelukkig ook maar want meissie is nog steeds ziekjes. Ze hoest inmiddels wel veel nu. Ik ga morgen dus maar ff druppeltjes halen. Was vandaag met haar nog ff bij ons op winkelcentrumpje geweest maar daar was het al uitverkocht. Waren dus meer kids ziek. Thanx voor reacties op @hyves. maar meissie blijft toch nog aardig vrolijk ondanks haar gehoest en waterige oogjes. Is zo leuk want paps vindt haar helemaal stoer, zo lief haha. @lafo: ooh zie het nog staan op je hyves die dramanacht. Wat erg zeg. Hoop echt voor je meid dat je aankomende nacht gewoon kan slapen. Is ze inmiddels weer stil? Zou het dan echt al tandjes zijn. Tja als amy ook zo snel was en jij ziet al wat zitten... poeh. *knuf voor jou* @susan: qua temp. schijnt het wel vaker zo te zijn dat temp. 's ochtends lager is dan 's middags/'s avonds. Vriendin van mij zei ook dat ze bij haar kids praktisch de klok er op gelijk kon zetten. Vanaf 15 uur 's middags ging temp. stijgen en verrek hier dus ook. Heb ff naar je meissie gespiekt hoor. Wat een schatje zeg. Vandaag dus overdracht app. mannetje geweest? Precies, weg = weg. #nageltjes: vijl en knip me hier ook het ongeluk maar een op andere manier blijft ze het toch voor elkaar krijgen, krassen op haar hoofd en gezicht te krijgen. En hier vindt Jenna het ook niet fijn ws als haar nagels er helemaal af worden gehaald haha. (wat een sadisten hihi) @susan nog een keer: dat wonder kan maar zo gebeuren hoor. 1 op mijn hyves (oud collega) ook hoor. IVF gehad (die is nu 5 mnd) en ze is nu alweer 3 maanden zwanger. Nooooit gedacht dat het spontaan zou gebeuren en zie daar.... mijn schoonzus: twin via ivf gehad en 3e spontaan.... dus geef niet op. Gelukkig heb je je blauwbekjes nog @zh @koala: och matthijs is dus ook zo ziekjes he. Zo zielig is dat he. Hij is ook lekker gegroeid he. Nu maar hopen dat hij zich goed blijft voelen na de prikkies. Hij heeft zich wel stoer gehouden. en hihi lekker geshopt! @amore: och jee, dat met je moeder is idd lastig zeg. Snap dat je het ff kwijt wilt hoor maar is lastig hoe je daar nou mee om moet gaan. Je moet wel van je oppas op aan kunnen. Is er nog een andere opl. anders? Ook al is het missch. tijdelijk totdat je moeder het weer aan kan? Dan ook nog die soll. van je man. Hopen dat ie alsnog mag komen maar zou zelf ook zoiets hebben qua vertrouwen in dat bedrijf dat ik niet meer zou willen. Oh zie nu dat andere opvang lastig is. hmmm. *knuffie voor jou* @loontje: wat fijn dat het met Jayden weer lekker gaat. Missch. dus toch sprong geweest he. En hij lust zijn hapjes wel hihi. Wat raar verhaal ook van je 'vriendinnen'. Ik zou me ook zo voelen hoor. Tuurlijk mag jij je ei kwijt (je blijft wel lekker in paassfeer! sorry ff lolletje, wil je ff opvrolijken). Gelukkig heb jij lekker je gezin nog maar snap dat het moeilijk is hoor. @debie: nog lekker koffie gedronken met febr. mama? Wat een weertje he, bah bah.
Brenda die waren Italiaans, echt passievol he haha Mila en Brenda ja ze is stil in haar schommel van Rainforest, ik ben meneer Fisher Price zo eeuwig dankbaar om dat ding, dat scheelt een slok op een borrel om maar even dat thema weer aan te halen haha. Ze moet nog een fles het is zo'n rommelige dag, mijn man ligt al op z'n bed. Mila welke druppels ga je halen? Brenda ja ik heb de laatste dagen amper tijd om te eten vandaar dat het ineens weer hard gaat en merk ook dat ik voordat ik ongi word veel vocht vasthou en dat is nu weer weg!
oh er zijn er nog een paar aan het kletsen. @lafo: jee je hoeft nog maar 4 kilootjes dus, dat gaat jou zeker lukken voor de zomer. Kan me trouwens zo voorstellen dat je je zo machteloos voelt tov britt. Je kan gewoon niks dan. Zo frustie. mbt. bonje met de buren: ik zie alleen voorstukjes de hele tijd maar wij hebben hiervoor in flat gewoond en onze onderburen hadden dus ook luidruchtige sex. GEK werden we er van. Ik moest echt mijn tv harder zetten om het te verstaan. Dan kwam ik haar wel eens tegen (zij maakte zoveel lawaai voornl.) en dan dacht ik echt: zo'n klein meisje en dan zoveel lawaai haha. Ik heb er nooit van wat gezegd....
mila, grrrr... dus jij hebt langer weekend:x.. hihi grapje hoor, het is je gegund!! goed dat jenna gewoon vroliijk blijft ondanks het gehoest. nora heeft ook nog steeds last van dr oogjes, duurt wel lang hoor. de zalf van de dokter helpt trouwens goed! na een dag waren de vlekken voor het grootste gedeelte al weg!! trouwens meiden, stemmen op zinzi!!! zag dat ze nog geen stemmen heeft gehad, nu wel 1. ze staat helemaal onderaan de pagina. (scheelt weer zoeken)
Oh lafo gelukkig is ze stil. En hihi tuurlijk mag je Fisher Price dankbaar zijn, thank him. haha. Tis toch ook wat zeg. druppels ga ik halen van bisolvon. Die mag je aan baby's geven. #ongi: hier nog steeds. Inmiddels alweer week bijna en slik gewoon nog steeds die pil. Heb ook last van mijn darmen daardoor, beetje jammer maar ja...