ohhh jammer, vind jack en carly wel leuk stel, niet saai tenminste hahah duss janet zwanger???? hmm van wie....
owh die voetenzak hihi, nee die heb ik niet.. lezen is beetje moeilijk nu sorry we zijn trouwens forum aan het overbelasten
Oh Susan die heb ik ook peperduur en echt een onding!!!! Ja het is echt heel veel maar 1 voordeel Britt heeft haar dus zie je minder! Mila lekker he eventjes niks morgen!
Ja maar het is geen gezicht hoor dat ben ik wel met je eens, dus even kijken hoe doen jullie dat dan insmeren met olijfolie intrekken en dan uitspoelen met shampoo?
ja laat het meestal half uurtje of uurtje intrekken en dan doe ik haar in bad en spoel ik het uit. heb shampoo van zarqa daar spoel ik het mee uit.
Werkt zeker ook met shampoo van Zwitsal neem ik aan? En ja he Lafo, die voetenzak van mc sucks!!! Big time!! Overbelasting zp?? Strax moeten ze topics al sluiten na 10 berichtjes, hihihi! Ben toch beneden gebleven want was niet op tijd klaar voor deel 3 in bed. Moet daarnaast natuurlijk ook even bij Sophie kijken voor ik echt in bed duik! Het liefst heb ik haar in mn eigen bedje maar ik neem de kleine kittekat wel mee
Nou ik heb vannacht ook met Britt naast me gelegen maar vind het verschrikkelijk slapen....ik heb ook maar 2 uurtjes geslapen, wat doe ik hier nog hahaha
zwitsal helpt vast ook, maar hier alle zwitsal de deur uit gegooid, nora kan niet goed tegen de parfum. kijk hier ook altijd even bij nora voordat ik ga slapen, ze ligt er dan zo lief bij
wat is er gister gekletst. Lafo over weekje of 3 eens afspreken in ballorig oud beierland anders? Kan eens van ons de ballenbak in en de ander bij de ukkies blijven zitten. Ilse vind daar die rollerglijbaan het leukste geloof ik. Hier ook 82 kilo op het moment. (al drie weken) berg las ik iets. Ik heb van natalis haarlotion en moet zeggen dat als ik die consequent gebruik ze bijna geen berg heeft, daarnaast zegt de kapper zo min mogelijk wassen met shampoo, door de resten die achter blijven krijg je juist meer berg. Hier ook weer klote nacht, zucht, arme kind krijst dan alleen maar dan na uurtje harde scheten of overgeven en dan is het weer even goed. Ga vandaag sperzibonen geven en gooi de bruine bonen voorlopig maar even weg.
Hey Debie, dat is goed, is voor mij ook dichtbij! Leuk heeft Amy ook een vriendinnetje om mee te spelen! Prik maar een datum! Meiden die morgen naar de meeting komen, hebben jullie nog interesse in kleding? Dan neem ik wat mee. Heb net een partijtje LIEF gekocht collectie 2010 interesse? Moet ik straks ophalen. Daar gaat mijn "vrije" dag moet dik een uur rijden....
Meestal is dat ook lekker iemand van dezelfde leeftijd, dan heb ik minder "last" van Ilse. 22 of 23 april en dan gelijk als ze opengaan? Neem aan dat amy ook nog een middagslaapje doet?
De 22e is goed, ja dan om 10.00 idd want meestal gaat bij Amy om 12.00 d'r luikjes langzaam dicht en dan is het ook peuterochtend betaal je maar 4 euro!
ff snel berichtje.... Moet 4 dagen achter elkaar werken dus druk druk druk. Woensdag hele dag gewerkt, gisteren van 13.00 tot 21.30 vandaag van 13.00 tot 19.30 en morgen vroeg nog ff paar uurtjes. Krijg je he als je in een supermarkt werkt... daar is het nu mega druk. Vanmorgen zelf ook ff snel boodschappen gehaald, maar de helft was er natuurlijk weer niet. Vanmiddag maar ff snel op het werk wat dingen uit de schappen trekken wie ik nog nodig heb. Ga nu ff snel broodje eten en dan naar het werk. Hoop zo snel mogelijk weer ff te kunnen bijlezen... zag al wel dat er heel veel gekletst is... Ja de meesten van jullie zullen nu juist wel lang weekend hebben Dames... Geniet van het lange weekend!!! Tot snel!! En veel plezier morgen!! (baal baal dat ik er niet bij kan zijn)
riannetje dat is wel veel idd. bedenk me nu dat ik ook weleens boodschappen mag gaan doen, ma zijn ze natuurlijk dicht