Joehoe, ff snel want het is kkkkkeeeeiiii mooi weer hier. Word ik vrolijk van en heel erg bezig bijtje. Heb weekboodschappen al in huis, heb geshopt voor Jenna en voor mij hihi. Sorry vriendlief krijgt noppes haha en heb de auto al gewassen en gestofzuigt. Zodadelijk haartjes ff kleuren en uitgebreid douchen, zaaaalig. Misschien ook nog ff de tuin in, ff onkruid plukken, mocht ik tijd over hebben. Tis zo mooi weer. Heerlijk. Fijne dag all.
aaaah suus, knuf voor jou. Nog ff volhouden en dan heb je ook lekker lang weekend. Maandag schijnt ook mooi weer te worden
zo mila je klinkt in een super bui, haha wordt er vrolijk van. Moet zeggen dat mijn dag vandaag beter is dan gister, meiden zijn lief, bovenboel helemaal schoon en manlief is over een uurtje vrij
Leuke fotos debie Werkze voor de meiden die moeten werken! Hier gaat de zon al een beetje weg.. Hier niet zo'n geweldige dag, Elena is niet zo in der hum, ach hebben we allemaal wel es. Kus Oja, Lafo, klinkt leuk die kleren
Maakt niet uit Debie, is toch leuk lekker spammen! Ok Amore, neem het wel mee, heb geen tijd om overal foto's van te maken maar dan neem ik het gewoon mee. Pfff hier ook een drukke dag ben net pas thuis, zo de kids halen. Mila yeah jij klinkt vrolijk, heerlijk! Amore ik ken het...maar daar heb je niks aan! Knuffel!
Amore, dat spijkerjurkje is zooooooooooo leuk van Lief!! Die met die bedrukking erop he! Heb ik thuis (gaat vanaf maat 74) maar echt te schattig voor woorden! Als Lafo die heeft, moet je die zeker nemen! Anders dwing ik je desnoods morgen Debie, leuke foto! Die leukerds mogen altijd hier Manlief heeft vandaag een nieuwe voetenzak gekocht, van Quinny, de roller pink. Past niet echt bij onze Fantasy Green Mura maar is wel de voetenzak die hoort bij onze Quinny buggy. Licht lila met een fuchsia roze binnenkant! Kan prima bij donker blauw met groen lijkt me Dnek dat dat groen dan niet eens echt opvalt... Dit is gelukkig 1 zak aan elkaar dus lijkt mij stukken beter dan die m-c zelf. Nou ik ga maar ns vlot opruimen hier! Moet nog van alles invoeren in de pc, instrumenten opruimen dus voor ik weg ben.........duurt ruim 30 min vrees ik Gelukkig heb ik ATWT gisteren al gezien maar wil wel natuurlijk snel naar mn meiske toe Meiden, het is al bijna morgen: meeting-time! Gezellig hoor!! Vanavond maar ns kijken hoe lang ik erover doe met de auto en hoe ik dat ga regelen met het flesje
Nee helaas, ik heb maar 35 stuks en veelal jongenskleding! En heb wel wat jurkjes etc maar allemaal maat 80 en 86, roze polo met maat 74 en een jurkje maat 74 zie ik net. Maar het is wel doordraagkleding. Jongens ook die gestreepte shirtjes longsleeve en tshirt, broekjes etc.
Susan: Ik ben nu begonnen met de worteltjes, gisteren leek het erop dat hij ze wel lekker vond. Hij krijgt in totaal maar iets van 5 hapjes en daar doet hij heel lang over. Hij herkauwt ook alle hapjes, lijkt net een koe Met de broccoli leek het wel of hij last had van zijn darmpjes maar dat was pas de volgende dag. Toen moest hij erg veel stink scheten laten. Loontje: Ik geef tussen de flessen door rond 4 uur een groente hapje. Ze zeggen dat je beter met groente kan beginnen omdat ze anders wennen aan de zoete smaak van fruit.
heej meissies, even een vraagje aan de mama's die al gezwommen hebben met de kleine... hoe doen jullie dat precies? wat is handig om mee te nemen? waar laat je de maxi cosi? zijn er dan aankleedkussens meestal in zwembaden? hoe lang kunnen ze ongeveer in het water? hadden jullie ook soort zwembandje mee oid? wij willen dit weekend wel ff gaan zwemmen met nora namelijk.. liefs brenda en veel plezier morgen meiden! vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn
Oh ja ben ik vergeten te zeggen Britt kan heen en weer rollen allebei de kanten op eigenlijk al sinds een paar dagen! Gaat echt goed met d'r hoofdje! Volgens de fysio zou het wel even duren eer ze zou gaan rollen, zo zie je maar weer haha
Brenda maxicosi laat ik in de kleedkamer (gezamenlijk), meestal hebben ze aankleedkussens bij het zwembadgedeelte of anders in de kleedkamers wel, moet je even vragen. Hoe lang in het water ligt aan de temp van het water, maar zou even zelf aankijken, zou niet langer dan 30 minuten achter elkaar gaan, ik vind het water meestal niet zo warm in zwembaden. Vind het zielig als ze het koud hebben. Hydrofiele luiers mee, zwemluiers, badcape, heb je zo'n band waar ze in kunnen? Je hebt speciale maar die zijn niet echt nodig hoor. Veel plezier!
Lafo: Zo zo grote meid. Hier rolt de kleine alleen nog van zijn buik naar zijn rug. Brenda: Wij zijn met Kyano gaan zwemmen toen hij 3 maanden was maar hij vond het helemaal niks. Het babybadje vond hij te koud en het bubbelbad ook. Maxicosi/buggy mag je gewoon mee naar binnen nemen en ze hadden aankleedkussens liggen. Ik had niet veel meer mee dan wat ik normaal in de luiertas heb, alleen een handdoek, zwemluier en zwembroekje. Volgende week gaan we een paar dagen weg dus dan gaan we het weer proberen en dit keer ook met een band. Veel plezier
Hee meiden, Ik heb ff geen tijd en puf om te reageren op iedereen, maar jullie hebben ook weer heeel veel geschreven. Lafo, kleertjes vind ik goed idee! Ben wel benieuwd. Amore, pb wel ff mijn foon nummer. Naar iedereen dan? Sheann, Was al met fruit begonnen. Wist dat niet.. Nou ja we zien het wel. Koala, jij ook zulke vriendinnen... Tja net wat je zegt je kwelt jezelf alleen maar ja. Ik heb er ook aardig wat tranen om gelaten en elke keer zeg ik: ach maakt me toch niks uit, maar met dat ik dat zeg dan voel ik de tranen prikken.. Het lijkt wel steeds minder te worden, want ik vind het ook erg kinderachtig dat ze dan zo via hyves hun afspraakjes te laten zien.. Susan, hier niet heel erg fijn nog met mijn pijn, maar goed ik zal volgende week weer een keer de ha bellen. Moet toch ergens vandaan komen he. Dit was ff uit mijn hoofd zo. Morgen ben ik er denk ik iets eerder, want zit met 12 uur fles. We kunnen daar gwoon warm maken toch? Nou meiden, ik ga languit op de bank, want ben echt op! Tjeee wat een drukte zeg! Mensen lijken wel gek... Liefs
Loontje, neem anders al gekookt water mee in een thermoskan! Dan is het sowieso warm en hoef je het alleen maar af te koelen onder de koude kraan. Zo doen wij dat vaak iig. Ik ben er wrs voor 12-en want Sophie moet de fles rond 11.30 uur dus verwacht dat ik er rond 11.45uur ben. Die voetenzak van Quinny is super!! Ben helemaal blij. Past goed genoeg bij de maxi-cosi en natuurlijk helemaal perfect bij haar buggy (zelfde merk + kleurstelling). Jullie zullen het morgen wel zien want dan zit ze in de maxi-cosi met quinny voetenzak.
@Mila: zo jij bent een bezige bij geweest vandaag! @Debie: wat een leuke foto's van de eerste hapjes, hihihi @Lafo: Wat goed van Britt dat ze kan rollen! @Burenoverlast: Hier ook. We horen alles wat de buren boven doen. Plassen, poepen, seksen, zingen, etc, etc. Sinds een maandje hebben we een nieuwe buurvrouw (eigenaresse woning verhuurt het omdat ze het nog niet wil verkopen ivm slechte markt). De nieuwe buuv horen we niet zo vaak behalve als haar kinderen van 12 en 15 er zijn (1x in de 2 weken). Dan gaat de dancemuziek aan en schudt je zowat van de bank af. @Sheann: Waar ga je naartoe?? -------------------------------- Matthijs heeft niet veel last gehad van zijn prikjes. Hij was wel onwijs aanhankelijk. Ik mocht nergens naar toe en hij moest constant bij mij op schoot. Vandaag is hij naar het KDV geweest. Manlief en ik zijn toen gaan ontbijten bij tentje in de buurt. 's-Middags ons paleis weer eens uitgebreid schoongemaakt (alles weggeschoven). Pfoe, nu weet ik waarom ik dat niet al te vaak doe. Voor ramen zemen had ik geen tijd meer. Nou meiden die morgen gaan, tot morgen!!!! De rest alvast fijne paasdagen (voor het geval ik geen tijd meer heb om te komen koekeloeren).