Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Loontje: Ik wist dat eerst ook niet van de hapjes en was eerst ook begonnen met fruit. Is zowiezo makkelijker om met banaan te beginnen ipv groente koken. Maar ik vond het wel een goeie theorie dus heb het fruit even gelaten voor wat het is.

Koala: Wij gaan een paar dagen naar een Landal huisje in Overijssel.

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Je hebt daar magnetrons, weet niet hoe laat ik er ben, met 2 kinderen kom je vaak ietsjes te laat....maar 12.00 gaat wel lukken hoor haha

3. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Lafo, tnks!
    Sheann, Ok dus ik zou nu ook weer over kunnen gaan?

Gisteren heeft Jayden trouwens heel erg gehuild! Ik was werken en manlief zei dat hij echt pijn heeft gehad! Was heel erg zielig geweest en na een zetpil is hij in slaap gevallen. Vandaag hele erge poepluier gehad. Zou dit te maken kunnen hebben met fruithapje?

Liefs

4. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Loontje geen idee, zou dat zo lang duren

@Sheann
    Ik ga ook volgende week vrijdag naar Landal, alleen in Limburg :)

@All
    Hier sinds gisteren begonnen met rijstebloem in laatste fles. Gaan op vakantie beginnen met groente :) Ben echt zo benieuwd
    Verder erg moe hier, merk dat ik wel toe ben aan vakantie.

Morgen lekker kletsen ladies, voor de rest alvast fijne pasen!

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Yep heb helemaal zin in morgen!

Sheann veel plezier, leuk hoor lekker weg!

Loontje zou best kunnen hoor, hier reageert Britt ook vrij heftig op banaan, maar banaan stopt dus ik ga nu een andere smaak proberen, ze kreeg er echt krampen van en toen wat later een flinke poepluier en was het gegil over!

6. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @debie: aah leuke foto zeg. Mooi meisje hoor.

@Amore: Hoest met Elena nu? Of ligt ze al lekker te slapen? Ach zelf heb je ook wel eens een dag dat je niet zo vrolijk bent he.

@sheann: bij mij op cb hadden ze idd ook gezegd eerst aan groente wennen.

@brenda: Oh leuk, je gaat met Nora zwemmen. Volgens mij zijn de watertemp. idd vaak niet zo heel hoog. Ik wil sowieso eind mei als we naar Landal gaan, gaan zwemmen met Jenna.

@lafo: kie jouw meid al actief zijn haha. Die van mij is echt niet zo haha. Leuk hoor.

@koala: nou jullie zijn anders ook bezige bijtjes geweest. Wel lekker de hut weer schoon he. En gefeli he met je mannetje: Ook alweer 4 maanden.

@loontje: ach wat sneu van Jayden. Zielig is dat als ze pijn hebben. Breekt mijn hart. Fruit kan best uitwerking hebben gehad op zijn darmen/poep.

#Landal: hier ook Limburg maar dan eind mei. Heb er nu al zin in ;-D

Hier dus heerlijk dagje gehad. Werd zo vrolijk van het lekkere weer. En van het shoppen haha. Kei leuk jurkje en een shirtje voor Jenna gekocht en nog wat rompertjes. Voor moeders een zomerjurk, witte tregging en blouse. Net verdiende loon dus weer uitgegeven haha.
    Jenna was op kdv dus had ff de handen vrij. Haar wel gelijk om 16.30 uur opgehaald (vanaf dan mogen we weer ophalen), lag ze lekker te slapen. Ik haar bijna slapend mee genomen. Ik vond haar wel warm en net voor fles van 18.30 uur getemp en was het alweer 38,6. Ze krijgt dus iedere keer koorts eind van de middag/begin avond. Straks om half 11 nog maar ff weer tempen en anders maar zetpil er in. Ene kant denk ik dat de koorts de infectie bestrijdt dus wil ik geen zetpil geven maar anderzijds vind ik het ook zielig als ze koorts heeft. Lekker dubbel dus. Gelukkig is ze ook nog steeds aan het lachen, spelen en drinkt ze nog steeds alle flessen leeg dus dan vind ik het ook anders. Anders had ik ha ook allang gebeld.

Heb mijn haartjes ook weer gekleurd, nog ff tukje gedaan maar zou zo weer kunnen slapen, erg he. na laatste fles maar gelijk gaan pitten. Vriendlief is naar vriend maar die belde al, stond voor het huis daar maar was hij er niet. Moet hij eerst weer vanuit ergens anders vandaan komen. Doet hij wel vaker dus vriendlief was al pissig. Je bent er toch als je weet dat er visite komt. Bel dan ff als je het niet gaat redden. Vriendlief was ook nog eens lopend, ca 10 min. valt nog wel mee maar is toch lullig.
    Nou genoeg geluld. Ik wens degene die morgen gaan, heel veel plezier. Volgende keer hoop ik er bij te zijn.

Grtz.

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou ladies, ik ben klaar voor morgen! Alle nrs staan in mn mobiel, ik hoef maar 37 min te rijden (denk kortste van iedereen?) dus alleen nog slapen en dan is het al zover! Sophie gaat morgenochtend eerst nog ff lekker badderen en ik haal haar spijkerrokje dat voor me klaar ligt bij Noppies en dan rijd ik richting Houten! Gezellig!!! Ik ben te herkennen aan mn kinderwagen trouwens: ben de enige met een maxi-cosi wandelwagen (donker blauw met groen) met een lila voetenzak van Quinny :)

Ik was al in slaap gevallen op de bank, ga me nu verplaatsen richting bed. Ben kapot!!!

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kijken jullie ook X-factor? Ik vind die Donny helemaal leuk en grappig! Janna vind ik maar een irritant mens......heeft ook wel een slecht gebit, zie je meteen! Zit wrs al rond dr 50e (als t al niet eerder is) vast aan een kunstgebit. Nou, dan kan ze niet meer zo lekker zingen hoor!! ;)

9. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    sorry sorry sorry sorry sorry
    :):):):):):):):):):):)

dat ik niets van me heb laten horen....:$

Ik vind het echt druk nu met 2 kindjes..pff En Roos is best een aandacht vraagster..dus...

Meiden ik moet me tot mijn spijt afmelden voor morgen...ik baaal er wel van :(

Hier gaat het allemaal niet zo heel lekker, :(Luuc is ziek geweest; oorontstekingen en mijn man heeft gister te horen gekregen dat ie niet meer op z'n werk hoef te komen:(:(:(...Dus het kan allemaal we beter. Luuc krijgt woensdag wel buisjes, en is er hopelijk voorgoed van af...

En hopelijk vind mijn man ook weer snel werk, anders hebben we echt een groot probleem volgende maand...

Nu naar bedje toe, ben nog aan het kolven, was pas half 2 thuis van werken.

Tot snel en heel veel plezier morgen!!!:D

10. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    ff snel voor ik naar m'n werk ga....

Ik wil jullie heel veel plezier wensen voor vandaag!!!
    maar dat gaat vast goedkomen.

pfff heb nu 3 dagen achter elkaar gewerkt, en kan wel merken dat ik dat niet meer gewend ben.. ben echt kapot... en moet nu ook nog een van half 8 tot 1 werken. Ach ja... beter zo dan geen werk.
    Zusje komt vandaag hier oppassen, dus gaat helemaal goedkomen!

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiden veel plezier.

ik kan weekend verder niet echt online komen dus reageer dinsdag pas weer denk ik, fijne dagen

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    we moeten nog boodschappen doen, wat een gestress op de zaterdag haha, weet even niet hoe lang het rijden is, zal eens kijken!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Voor mij is het ook maar 45 minuten dus niet zo ver!

14. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    meisjes, veel plezier vandaag! gaan jullie ook fotootjes maken? vind ik wel leuk om te zien dan!!:D

ik ga zo even onder de zonnebank!! is lang geleden!!

xxx

15. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Voor mij is het 51 minuten rijden. Tot straks!

16. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Goeimorgen meiden,

Aller eerst; Bedankt! voor alle lieve reacties. Hier en op Hyves.
    Doet me echt heel erg goed!

Ik heb een eindje terug gelezen.. Ohw ohw, wat een kletskontjes zijn jullie!!

@Susan;
    Ja, ze heeft het spreidbroekje al. We hebben het gelijk op mogen halen, afgelopen woensdag.
    Die broekjes zijn standaard, hoeven niet op maat gemaakt te worden.

Ze kan nog steeds in de maxi-cosi hoor. Het is opzich best flexibel. Ik zal een foto toevoegen, kun je het zien.

Super! Jullie zijn van het appartement af! Verlies, dat blijft balen, maar het is wel heerlijk dat jullie er nu vanaf zijn, na 2jaar! Pff!

Inderdaad.. best een 'gek' idee, dat er (beginnende) kindjes liggen te wachten op jullie!

Wat voor voetenzak bedoel je? voor in de maxi-cosi gewoon, een winterzak? Of?
    Zinzi zit daar in, en werkt prima. Niet opgepropt enzo hoor, maar misschien schild het dat Zinzi niet zo lang is?
    I donno!

Ssssst, niet verklappen wat er in atwt gebeurd.. he! shit.. Je maakt me zo nieuwschierig. Janet zwanger van? ... Jee! Spannend zeg!
    Komen Jack en Carly niet meer bij elkaar? Jammer hoor!

@Lafo;
    Ik lees dat je een kledingparty hebt gegeven? Leuk zeg! En best veel verkocht ook begrijp ik. Super!

Je hebt lief! ingekocht? Daar ben ik wel benieuwd naar...
    Ben jij goedkoper als de site?/winkel? Ofniet?

En? Hoe gaat het nu met de kleine prinses?
    En met mama niet te vergeten? Al een beetje bij kunnen slapen meis?

Wat goooooeeeedd van Britt, dat ze omrold! Knappe dame!

@Debie;
    Heb jij ook ervaring met een spreibroekkie? Is het de zelfde als Zinzi? (Zie foto.) Zinzi heeft een pavlik-bandage. Bedankt voor die link, ik zal eens kijken.

Wat een schattige foto!
    Wel zonde zeg, dat ze dan zo hard huild.

@Amore;
    Met de maxi-cosi gaat het allemaal prima. Alles gaat nog.. Zo past ze bv ook nog gewoon de haar kinderstoel, en haar slaapzak past ze ook nog. Gelukkig!

Eh meid, wat vervelend zeg.. Natuurlijk harstikke vervelend, een moeder met een 'winterdip', maar zou wel erg fijn wezen als ze 'normaal' tegen jullie blijft doen.
    Ik hoop dat ze er vlug vanaf is, want dit is voor jullie natuurlijk ook niet leuk! Ze kan toch niet zomaar verwachten dat je steeds eerder stopt met werken? Dat schiet natuurlijk niet op!
    En ik vind ook hoor, dat ze gewoon zelf kunnen bellen..
    Succes ermee meid!

Wat onfatsoenlijk zeg, 2x afzeggen voor een sollicitatiegesprek. Man-lief 2x voorbereid, 2x in spanning.. en dan bellen ze af!

@Loontje;
    Eh gatsie, ik snap het heel goed hoor.. dat je je rot (kunt) voelen als het om jou vriendinnen gaat.
    Jullie zijn best al lang bevriend, zeker met die ene.
    Als ze dan zo tegen je doen, dat is gewoon pijnlijk. Je moet er inderdaad proberen boven te staan, en als ze over jou lullen.. dan zijn het geen echte vriendinnen.
    en daar moet je dan ook geen vriendinnen mee willen zijn. Blijft lastig he, snap ik hoor!
    Misschien anders eens een gesprekje aangaan, met z'n drieen?
    Ik vind ook wel, als er dan iets speeld, zeg het dan gewoon. Wees open naar elkaar!
    Succes ermee meid, denk maar aan je gezinnentje! Geniet daar maar lekker van!!

Super om te horen, dat het zo goed gaat met Jay ( op gisteren na), en dat het lekker loopt bij opa en oma. Dat is vast een hele opluchting.
    Een sprongentje kan goed hoor!

Die pijn, zou misschien inderdaad van het fruit kunnen komen.
    Wat heb je gegeven?

@Mila;
    En of jij een bezigbijtje was gisteren.. Goeiedag! hahah!
    Een lekker dagje gehad zo te lezen. Lekker hoor!

Wat sneu zeg, die koorts.. Je ziet het vaak, dat het eind van de dag op gaat spelen.
    Ik zou ook een zetpilletje geven hoor, zo zielig anders.

@Koala;
    Zo, dat is balen! Jullie horen dus echt veel van de buren.. alles. Zou er gek van worden zeg!

Fijn, dat Matthijs weinig last heeft gehad van de prikkies.

@Maaike;
    Jeetje, meis.. Heftig allemaal zeg!
    Een knul met oorpijn, tís zonde! en dan ook nog man zonder werk. Is tie zomaar ontslagen? Erg zeg! Ik hoop dat hij snel iets anders vind!

Succes woensdag, ik denk dat hij er dan vanaf is. Ik heb vroeger ook vele keren oorontstekingen gehad en ook buisjes.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, meiden... Hier ben ik dan weer eens.
    Sorry, heeft lang geduurd. Werken en forummen, is soms een lastige combi.
    Maar nu lekker weekend, dus tijd om te lezen en te reageren.
    Ik hoop dat ik niemand ben vergeten.

Hier gaat het prima!

Zinzi doet het echt harstikke goed in haar spreidbroekje.
    Ze is nog steeds zo vrolijk! Het is zo een lief en tevreden kind.
    (Ja, trotss trotss)
    Ik wou het eerst gaan opbouwen, elke dag wat langer het spreidbroekje aan, maar ze schijnt er weinig last van te hebben.
    Ze heeft heeft het broekje sinds donderdagavond amper uitgehad, en het gaat goed! Ze kan er nog best een beetje in bewegen.
    Met kleding is het soms wel wat lastig, want vele dingen kunnen er niet overheen, is te strak.
    Dit vooral met de Noppies shirtjes. De lief! shirtjes die ik heb gekocht voor van de zomer kunnen er makkelijk overheen. Lief! is ook minder getailleerd. (schrijf ik dit goed zo? haha!) Zit minder model in.
    Gisteren via Kleertjes.com lekker geshopt. Was dan ook gelijk 130 euro kwijt! hihi. Allemaal dingentjes van Noppies. Zo leuk!
    Hoop dat het snel binnenkomt!

Vandaag ga ik naar een vriendin, we duiken even de stad in, want moet mijn ogen weer even op laten meten, moet weer nieuwe lenzen bestellen, daarna gaan we bij haar thuis nog even bakkie thee drinken.
    Vanavond komt me vriendin dan weer naar ons, met haar mannetje.
    Ze komen eten en op visite. Gezellig!

Ik wens jullie vandaag heel veel plezier/
    Vind het erg jammer dat Zinzi en ik er niet bij zijn.. Vind jullie allemaal zulke lieve meiden.

Vind het altijd zo fijn, al die lieve reacties! En.. leuke reacties op Hyves.
    Kortom; Jullie zijn schatten!

Ik ga nu de douche maar eens in. Zit al vanaf 8.30 op de laptop, in mijn bed! Lekker hoor!
    Zinz ligt nog steeds lekker te knorren. Ze heeft haar flessie om 08.15 opgedronken, daarna hopla naar bed.

Iedereen een heel fijn (paas)weekend!!
    Liefs, Manon"

Ps; STEM OP ZINZI! Bedankt voor de meiden die het al hebben gedaan!

(Was het zelf al vergeten, dat ze eraan meedeed! haha!)

17. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Daar ligt ze dan .. Onze Zinzi in haar spreibroekkie.

18. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    De achterkant!
    (Labeltje heb ik er inmiddels afgeknipt. hihi)

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Loontje: Als jij wil overstappen naar groente dan zou ik dat gewoon doen. Denk niet dat het daar te laat voor is.

Amore: Land van Bartje was het toch?

Susan: Donny is echt heel leuk, lig altijd in een deuk om hem. Janna is idd vervelend om naar te kijken. Grappig dat jij op tanden let, daar kijk ik weer niet naar.

Manon: Zinzi ziet er in ieder geval erg gelukkig uit. Haha die foto van de achterkant :) ligt ze met haar gezicht in de bank.
    Zijn jullie er al een beetje aan gewend?

Meiden veel plezier bij de meeting.

20. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Zo dat was gezellig dames. Alleen beetje minder dat ik in de rij moet bij de mcdrive :)
    Elena slaapt als een roosje (duh)

nou k kom straks uitgbreid reageren hoop ik.
    Kus

Deel Deze Pagina