Ja zie, die laatste heb ik nu voor de 3e keer al teruggekregen!! Misschien heb ik jullie inbox te vol gemaakt met die 4 foto's. Het is wel 5MB he Heb dus nix gewijzigd in formaat, voor het geval jullie iets willen afdrukken ofzo. Anders even de foto's opslaan op pc en de emails van mij wissen?? Kan ik het daarna weer proberen... PS. Noemen ze dit nou topic-vervuiling??
Heb m toch even verkleind en naar je verstuurd. Denk dat t nu wel lukt Ik ga nu toch echt slapen!! Oh ja, ik heb trouwens brieven gevonden die ik als 13 jarig meisje heb geschreven naar mn man. Oh wat erg zeg!! Ik schaam me diep! (Hij was mijn eerste echte vriendje maar het ging uit na een week of 7 om er uiteindelijk, 16 jr later mee te trouwen )
goedemorgen, lafo, mooie kleertjes! jammer dat je dat 1e jurkje niet in maat 74 hebt, vind die zo leuk! zie je het masker goed dan? wel balen. ha je dat bij amy of heb je die vorige zomer gekregen? nou de eerste fles zit dr weer in, hopelijk houdt ze het vandaag wel allemaal binnen. fijne paasdagen allemaal! xx
Hee meiden, Jee wat veel geschreven weer.. Ik zal eens ff mijn best weer gaan doen @Susan: Bedankt voor de fotoos! Heb ze goed ontvngen en ze vielen me mee. Alleen die laatste!! Wahhaha Hij kijkt wel erg scheel daar! Gut jullie zijn dus nog hartstikke druk geweest gisteren! Was wel nodig las ik met nog van 2 huizen opgeslagen.. Wat grappig wat je dan allemaal tegen komt he! Kan me voorstellen dat als je dat leest het schaamrood je weer op de kaken staat Maar wel leuk om weer trug te lezen! Nou fijne pasen bij je ouders zei je toch? Gezellig!! @ Lafo: Ik ga mijn best vandaag doen om de fotoos te versturen. Heb er gloof ik 2 van Britt. Zwangersschapsmasker ja? Kon je niks van zien iig! @Brenda: Oh heerlijk zonnebanken!! Hebben jullie er zelf 1? Ik moet ook echt weer hoor! Ben ook zo bleek als wat. Dat doet een mens goed dan he! @ Mila: Ook lekker paasbrunchen? Gezellig! Snap wel dat je niet door wilt naar je vader als daar veel gerookt word! Helemaal niet als ze nog nie helemaal fit is. Vrijdag zijn we ff bij onze buren geweest die gaan verhuizen. We zouden nog ff komen kijken waar ze kwamen te wonen. En op een gegeven moment stak ze dus ook een sigaret aan en dat was dus de eerste keer dat dat gebeurd waar Jayden bij was. Je kan het dus niet altijd vermijden jammer genoeg, maar ik ben niet lang meer gebleven. Ik heb aardig mijn best gedaan dat het niet gebeurd waar hij bij is, maar dus mislukt.. Veel plezier vandaag en beterschap voor je meissie!! @Manon: Nee das ook zo dat het dan geen echte vriendinnen zijn. Maar das wel vervelend om daar op deze manier achter te komen dan... En ja praten.. De vorige keer dat ik dat gedaan heb was ik dus de boosdoener en ik ben nu al zovaak naar ze toe geweest dat ik er een beetje bang voor geworden ben en maar afwacht wat hun doen. Ben eigenlijk ook wel een beetje onzeker en ben snel bang dat het mijn schuld is, maar ik weet nu echt zeker dat ik niks fout heb gedaan Nou ja ik wacht wel af en intussen geniet ik van mijn gezinnetje en probeer er boven te staan! Ziniz glukkig geen last van het broekje!! Fijn! En lekker geshopt! Leuk is dat het kleertjes.com daar haal ik ook vaak kleertjes vandaan en dan kan je je maar moeilijk inhouden he! Heb je nog wat leuks in de stad gehaald? Oh lekker taartje!! Hier is gisteren ook een taartje bezorgd van Limburgia. Weet nie waarom, maar die kwamen ze aan de deur brengen met de paasgroetjes Nog wat leuks doen met pasen? @Sheann: Denk ook wel dat het kan ja. Moet binnenkort maar eens proberen. Alleen ik heb om 10 uur altijd wel een plekje dat hij wakker is en ook wel fruit wil, maar dan kan ik geen groente doen zo vroeg... Kijken of ik einde van de dag tegen 6 uur misschien, maar dan lust hij zijn papfles denk ik nie meer.... Hmmm ff puzzelen. @Maaike: Beterschap meid!! En ik ga heel hard duimen dat je mannetje werk vind!!!! @Rianne: Pff erg he in de supermarkt nu? Kan me best voorstellen dat je kapot bent hoor. Was ik ook!! Geniet maar lekker van je dagen vrij! Nou meiden, volgens mij heb ik iedereen een beetje gehad. Heb ff een extra schermpje geopend, want er was wel erg veel geschreven! Hier lekker rustig weekendje. Jayden is pas half negen wakker geworden. Was gisteren denk ik vermoeiend dagje voor hem Vandaag weinig doen. Zal ff met de fotoos bezig gaan vandaag als mannetje voetbal gaat kijken., En wou morgen nog ff naar de Ikea. Zag mooie speelkleedjes voorbij komen en ik denk dat ik die ook maar ff ga halen. Heb trouwens ook de bumbo gehaald! Geweldig dat ding. Hij wil zal zo graag rechtop zitten en dit vind hij echt heel erg leuk! Als je hem ook ziet zitten. Wat een mannetje Nou meiden, ik wens jullie een heel fijn weekend en lekker genieten allemaal van de vrijde dagen en jullie gezinnetjes!! Liefs
loontje, wat is een bumbo dan? (zal ff googelen) zonnebanken was heerlijk! heb er niet 1 thuis, maar ga altijd naar een zonnestudio toe om te zonnen. zo half 9 pas wakker, dan was jayden lief voor papa en mama wij gaan morgen ook even naar de ikea! misschien hebben ze nog leuke dingen op de kinderafdeling!
hey dames Poepoe, wat veel gekletst! Ehmm @brenda Dat jurkje in 74 heb ik geloof ik weggekaapt @Susan Thx voor de fotos @meiden die moeten werken / ikea succes met de paasdrukte Hier lekker naar het paasontbijt in de kerk geweest. Was wel ff gezellig. Ben niet geblevn tijdens de dienst, Elena was behoorlijk moe Is al die drukte niet gewend!! Ach niet erg, kan ik lekker ff forummen Kus
Oja, hier is het sprongetje ook begonnen. Slecht drinken, slecht inslapen enz. Ben benieuwd wat ze straks allemaal kan!
@Brenda: Een soort rubberen po noem ik het eigenlijk.. Daar kunnen ze rechtop in zitten en hij wil zooo graag rechtop dus hij vind het helemaal geweldig!! Jee Onze grote meid al met een tuitbeker! Snapt ze het al? Welke Ikea ga je? Of hebben jullie daar ook 1 in de buurt? @Amore: Lekker thuis forummen... Verder nog wat leuks doen? Liefs
loontje, ja ze ging er gelijk uit drinken en zelf vast houden. Nu wordt ze wel ineens heel groot hoor... Wij gaan naar de ikea In groningen. Die is erg groot. Zal wel erg druk zijn vrees ik haha ach je moet toch wat met pasen die po Lijkt me ook wel wat voor nora irritant trouwens berichtje sturen via de telefoon haha
Brenda, Nee dat vind ik ook nie fijn via de telefoon.. Ja zo word ze idd erg groot ineens he! Knap hoor! Heb je hem gezien op google? Hij vind hem echt geweldig. Zal zo eens kijken of het lukt om een fotootje te spammen.
Het lukt me weer niet, maar goed je begrijpt wat ik bedoel Mijn foto's zijn elke keer te groot en weet nie hoe ik ze kleiner moet maken
Heb hem via mp. Vond hem zelf wel vrij duur en ik wist niet of Jayden hem wel leuk vond. Vind dat dan zo zonde... Geen idee waar je ze eigenlijk kan kopen. Denk bij grotere babyzaken wel.
ja kan foto's ook verkleinen via fotoverkleinen.nl ik zal ff kijken waar ze ze hebben. vast wel bij de prenatal ofzo en misschien ook wel op mp hier in de buurt
Het is gelukt, alleen niet via die site, want daar was die te groot voor Denk idd wel bij prenatal of idd via mp bij jullie in de buurt. Geweldig toch