Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Dan wil ik jullie natuurlijk ook nog het eerste fruithapje laten zien. Nu heb ik de smaak te pakken:D

2. loontje24

En nog eentje en dan zal ik stoppen hoor;)

3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    hahaha vond hij het wel lekker?:D wat voor smaakje was het?

op mp staan niet veel hier in de buurt. maar ga morgen anders wel langs de babyplanet en dan wil ik graag de fuchsia kleur!!

dus nu krijgen we voortaan veel fotootjes van jayden!

4. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Loontje,

Ook thx voor de foto's.,.. Stond ik nou niet op me mooist op :p hahahaa

5. loontje24

@Brenda, ik heb hem ook nie hier uit de buurt. Ze hebben hem opgestuurd en ik had hem de volgende dag. Denk dat er nu idd veel meer fotootjes aan gaan komen;) Het was aardbei-banaan. De 2e keer peer vond hij lekkerder. Vanaaf ga ik worteltjes proberen..

@Amore: Ah dat viel hartstikke mee. Die 1e was nie zoon actie foto, maar die andere is niks mis mee hoor!;)

6. koala28

koala28 Niet meer actief

@Susan: ik heb je mijn mailadres gestuurd.
    Wat grappig van die brieven aan je man.

@Loontje, Amore, Lafo en Susan: Het was erg leuk gisteren! Zeker voor herhaling vatbaar.

@Lafo: Geld heb ik overgemaakt!
    Hoe was de paasbrunch bij Van der Valk?

@Mila: Ik snap goed dat je niet doorwilt naar je vader ivm roken. Ik vind het binnen mijn familie ook moeilijk. M'n moeder rookt ook en dat vind ik ook moeilijk. Ze kan nu niet veel roken ivm bronchitus (mag eigenlijk helemaal niet roken maar goed) en het rook gelijk een stuk frisser bij m'n ouders in huis.

Lekker aan de paasbrunch gezeten?

@Loontje: Altijd lekker toch zo'n taartje aan de deur!! Hahaha, weet je ondertussen al van wie of wat het is.

Morgen naar de Ikea?? Ik wens je veel succes. Hier bij Delft is het altijd een gekkenhuis op zulke dagen. Enorme files op de afrit ernaartoe.

Wat een grappig stoeltje is die Bumbo. Leuk zeg.

Gave foto van Jayden z'n 1e fruithapje.

@Riannetja: Lekker even niets na al die drukte op je werk??

@Maaike: Jeetje, je man zijn baan kwijt. Hij werkt toch ook in een restaurant of ben ik nu in de war?
    Hoop dat hij snel iets anders vindt.

@Manon: Zo jij weer geshopt. Lekker hoor! Gelukkig kan Zinzi zich nog goed bewegen in zo'n heupbroekje.

@Brenda: Zo jouw kleine meid kan gewoon al uit een tuitbeker drinken!

@Amore: Jij ook al paasontbijt!
    Waren de foto's zo erg van gisteren? hahaha

-----------------------------------
    Nou hier geen paasontbijt. De eieren waren niet goed meer, hahaha.

Kom ik gister thuis, hang m'n jas op in het wasmachinehok. Ruik ik een brandlucht vanuit de wasmachine. Ik de trommel opendoen, komt er rook uit de trommel en stinken! Wasmachine kapot, het zat er al aan te komen.
    Gelijk maar nieuwe wasmachine besteld via internet (Media Markt was gewoon 160 euro duurder dan via internet). Hij wordt zaterdag geleverd, tot dan mag ik bij mijn moeder wassen (en gelijk drogen, we hebben zelf geen droger ivm ruimtegebrek). Gelukkig maar want ik heb een stapel was liggen.

Morgen naar schoonouders voor paasbrunch. Ben benieuwd hoe gezellig het wordt. Contact wordt steeds slechter. M'n man heeft er totaal geen behoefte meer aan om naar z'n ouders te gaan.

7. loontje24

koala, ja van limburgia, maar verder weet ik nie waarom. Misschien dat ze over hadden en dachten dan maar reclame maken en rondbrengen:( Pb je mij je mail ook nog ff? Heb ook nog mooie fotoos van Matthijs. Ben nog nooit met pasen geweest, maar zal idd wel druk zijn ja. Nou ja net wat Brenda zegt je moet wat met pasen he..

liefs

8. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Mila;
    Tís zonde, voor je kleine meid. Nog steeds ziek! Beterschap en dikke knuffel voor haar!

Leuk, vandaag paasbrunch. Was het gezellig?

Ik zou ook (vooral nu ) geen rokerige ruimtes opzoeken, is niet goed van het prinsesje hé!

@Brenda;
    Lekker! Onder de zonnebank.

Hoe gaat het nu met Nora?

Leuk! Die foto, met haar tuitbeker. Kan ze er al goed uitdrinken?

@Lafo;
    Ik vind dat je leuke kleertjes hebt, alleen helaas te groot!

@Susan;
    Druk in de weer geweest met spullen slepen en verhuizen lees ik.
    Dan kom je er pas achter hoeveel spullen je eigelijk hebt he.

Wat leuk, die brieven van vroeger. Jee! Jullie kennen elkaar echt allang. Heel bijzonder, je eerste echte vriendje, waar je dan 16jaar later mee bent getrouwd! ..... True love!

Heeft Sophie vandaag wat beter gedronken?

Een sprongentje zou goed kunnen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niks merk van sprongentjes?
    Ik heb er pas ook weer een sprongentjesmail gekregen.

@Loontje;
    Wat gemeen zeg, dat jij de 'boosdoener' was. Hun zijn natuurlijk wel met zijn tweetjes, eigelijk meer of meer een beetje 'tegen' jouw, .. Dat geeft je vast een rot gevoel. Is lastiger om dat een gesprek aan te gaan. Je hebt dan toch misschien het gevoel dat je je moet verdedigen tegenover hun.
    Maar als hun zo tegen jou doen.. Dan zijn ze jouw niet waard! Dan zijn ze geen echte vriendinnen, en dan moet je dan maar proberen niet om te treuren!

Ze kwamen een taartje langsbrengen? Ohw, dat is lekker! Met de paasgroetjes.. haha! Wel grappig.

Ik heb gisteren niks bijzonder gekocht. Een bad-standaard (zie hyves-foto's.) Het was een succes. Achteraf jammer dat ik het niet eerder heb gekocht. Ze vind het echt leuk.

We gaan vandaag en morgen met pasen niks bijzonders doen. Lekker samen zijn met z'n 3tjes.

Leuk! De bumbo, dat is echt een leuk ding. Je brengt me op een idee.
    Op me werk hebben we ook die Bumbo, veel kids vinden het geweldig. Echt heel stoer, die foto! Echt al een hele knul!

Mmm, lekker dat eerste fruithapje, haha!

@Amore;
    Gezellig, een paasontbijtje!

Hoe gaat het met je kleine dame?

@Koala;
    Zeg, geen eieren, met pasen.. Dat kan toch niet? haha.. Hier ook niet hoor, de eieren waren op!!! hahaha! Jammer!

Jee, dat is schrikken. Rook uit de wasmachine! Dat schild wel veel, via internet. En opzich komen ze hem snel leveren. Fijn dat je je moeders wasmachine tot die tijd mag gebruiken.

Veel plezier/succes morgen bij je schoonouders. Hoop dat het gezellig word.
    ---------------------------------------------------------------------------------------

Hii meiden,

Nouw, hier best een vermoeiend nachtje. Zinzi werd steeds huilend wakker, we deden dan haar speentje in,
    maaaaaaar paar minuten later viel die dan weer uit. Zo zijn we dus stuk of 6x uit bed geweest, toen heb ik haar spreidbroekje uitgedaan,
    en toen heeft ze heerlijk geslapen. Om 09.15 hebben we haar wakker moeten maken!
    Hehe, vind je het gek als je zoveel wakker word s'nachts. Na een flesje, hup terug naar bedje. Toen heeft ze geslapen tot 11.00.
    Vanmorgen haar spreidbroekje weer vlug aangedaan, wil dat broekje toch echt proberen 23uur per dag te dragen.

Ze is verder ontzettend vrolijk. Lachen, lachen en nog eens lachen..
    Ook beatboxt ze nog steeds, soms paar dagen niet en dan ineens doet ze het weer! hihi.

Oja, gisteren trouwens een badstandaard gekocht. Vind ze echt heeeeel leuk! (Zie foto's op mijn hyves.)

Ik ga er vandoor. Lekker genieten van mijn mannetje en dochtertje lief!

Liefs!

9. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    manon, leuk filmpje heb je op hyves staan van zinzi! lekker spetteren in dr badje hihi... grappig hoor!:D wel vervelend dat ze niet zo lekker geslapen heeft vannacht.

met nora gaat het wel wat beter. vandaag niet gespuugd. ze was heel vrolijk. en ze dronk goed uit de tuitbeker. ze had in 1 keer door hoe ze eruit moest drinken. en ze hield het ook gelijk vast! moest er natuurlijk wel bij blijven, want er werd nog wel eens mee gegooid door de kamer heen;) maar ze vond de diksap met appeltjes smaak ook heel lekker!

koala, wat balen van de wasmachine! je bent er zo afhankelijk van he..
    gelukkig heb je gauw weer een nieuwe!!

hier geen paasontbijt of brunch in de planning. wij zoeken de drukte op;) in de ikea in groningen. ach we gaan gewoon vroeg heen, dan zal het wel meevallen....(hoop ik). en de bumbo gaan we halen!! na de foto's van loontje ben ik er oo weg van! hopelijk nora ook, want zij moet er tenslotte in zitten;)

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Die Bumbo ziet er echt grappig uit :)

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ben ook al tijden op zoek naar een goedkope Bumbo op mp maar die dingen zijn erg gewild!

12. loontje24

Deze kostte 20 euro Lafo. Wel met 6,75 verzendkosten, maar dan nog is die stukken goedkoper! Er staan er wel veel op vind ik!

@Koala: Balen van de wasmachine zeg! Maar wel errug nodig!! Succes morgen!

@Manon: Leuk filmpje zeg! Hadden jullie geen standaard?

Liefs

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Trouwens wat een superleuke foto Loontje van Jayden, dat gezicht van 'm haha!
    Bedankt nog voor de foto's, super!!

Koala hopelijk veel plezier morgen ook al is de band tussen jullie slecht, komen er meer mensen?
    Balen van je wasmachine, zou helemaal in paniek raken, heb zoveel was.....

Manonn leuk he dat badzitje, ik gebruik 'm al een paar maanden voor Britt, ideaal ding!
    Jammer dat de kleertjes te groot zijn, Zinzi is natuurlijk maar een kleintje hihi.
    Hier is maat 74 straks echt aan de beurt!

Ik vond de meeting ook erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar!

Brenda veel plezier morgen bij de Ikea, moet er niet aan denken, het is dan altijd zooooo druk!
    Hier heb ik er eentje om de hoek in Barendrecht dus ga meestal 's avonds even als ik iets nodig heb!

Verder weet ik het even niet meer.
    Wij hebben paasbrunch bij van der Valk gehad vanmorgen/vanmiddag en was wel leuk alleen zo druk en iedereen stormt op het buffet af alsof ze nooit te eten krijgen.
    Amy was ook heel erg moe van gisteren en de dag ervoor, geen slaapjes gedaan tussen de middag dus die haf vanmiddag even 3 uur getukt!

Ik ben me wel rot geschrokken vanmiddag, mijn schoonzus had Britt in de mc gedaan en ik heb nergens meer opgelet, we moesten dik een half uur rijden, hoorde haar wel een beetje mopperen en toen ik uitstapte zag ik dat ze helemaal voorover dubbelgevouwen lag, had mijn schoonzus de riempjes niet goed dichtgedaan, ik kon wel janken, zo erg vond ik het, het idee dat ze zo de hele tijd heeft gelegen....maar dat weet ik niet, ik had het moeten controleren, ook mijn fout....

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou 20 euro wil ik er ook max voor uitgeven Loontje, dat bied ik ook iedere keer maar dan bieden ze er weer overheen....heel irri haha

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Brenda;
    Gelukkig gaat het beter met Nora.

Vind het knap hoor van haar, al helemaal zelf uit een tuitbeker drinken!!

Owh, dat filmpje. haha. Dat moest een ander filmpje zijn. Ik had het fimpje geupload zonder dat ik het door had, todat ik een reactie erop zag!
    haha.

Veel plezier bij de Ikea.

@Loontje;
    Jawel hoor, hier wel een standaard.

20euro is niet zo heel duur, voor die Bumbo. Zijn prijzige dingen.
    Ik bedacht me ineens, nadat ik een bod had gedaan op mp. Zinzi kan er niet eens in, met haar spreidbroekje. Een bumbo komt hier dus niet. Helaas.

@Lafo;
    Ik vind het ook erg jammer, dat we het zitje niet veel eerder hebben gekocht. Ze vind het zo leuk!

Jullie hebben lekker gebruncht. Leuk hoor!

Ja? Gaat Britt al naar maat 74? Jee, gaat hard zeg!
    Zinzi past dat nog niet hoor. Maar zoals je zegt, Zinzi is vrij klein (in de lengte dan! haha!)

Jeetje! Wat erg, dat ze de hele tijd zo heeft gezeten.
    Ik snap het van jou wel hoor, dat je het niks controleerde. Heeft je zus ook kids ofniet? Ik zou mijn zusje wel controleren, maar dat is omdat ze nog geen kindje heeft.
    Zag je het niet als je achterom keek, toen ze huilde? Of kan achterom kijken niet?
    Dat is zoiets dat je 1x gebeurd, en dan nooit meer!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Goedeavond lady's,

Hier een drukke dag gehad. Ik heb de hele badkamer gepoets.
    De wc's. Zinzi en onze slaapkamer gepoetst. Beneden gestoft en gestofzogen. 3wassen gedraaid, 2opgevouwen en er zit er nu nog ééntje in..
    Pff, die was! Ik word er soms niet goed van. Dat houd nooit op.
    Heb ook nog een mega wasmand met strijkwas, maar dat is er niet meer van gekomen. Morgen weer een dag.

Zinzi was vandaag vrolijk!
    Ze heeft heel wat afgelachen, owh dan genieten we zo!
    Manlief en ik kijken zovaak op elkaar, van ohw wat is ze lief hé!
    We zeggen ook wel 100x op een dag; Wat is het toch een schatje!
    haha! Een hele verliefde papa en mama! (hehe,.. wie niet hé! hihi)

Ik heb trouwens echt heel veel kleertjes verkocht.
    Ik heb al verkocht voor 110 euro. Goed hé! (al heb ik weer kleertjes terug gekocht voor 129 euro. haha!)
    Sommige dingen vond ik niet zo leuk om weg te doen, maargoed.. ze paste het (bijna) niet meer, dus dan maar in de verkoop.

Ik heb vanavond nog even lekker ATWT gekeken, had het vrijdag niet gezien.
    Zometeen Miljoenenjacht kijken, vind ik altijd leuk.

Zinzi ligt nog lekker te knorre!
    En.. man-lief ook ... Gezellig hé! haha!

Liefs!

16. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Voor de gene die niet begrepen met wat ik bedoelde wat beatboxen was... Ik heb een fimpje op mijn Hyves gezet van een beatboxende Zinzi! haha! ;)

Prettige avond!

17. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hello girls,

Wat een boel gekletst zeg en dat met Pasen haha. Wij zijn de hele dag zo wat bij schoonmoeder geweest voor de brunch.

@brenda: wat een leuke foto van Nora zeg. Kie haar al goed drinken uit die beker. Succes morgen bij Ikea en veel plezier natuurlijk.

@amore: hier kijkt Jenna ook drietig want wij vonden het ook een leuk jurkje hihi. T zal Elena vast schattig staan. Jullie lekker paasontbijt gehad dus in de kerk.

@susan: ja knuffel me kapot en boel kusjes krijgt Jenna ook haha. Jullie zijn druk geweest zeg, goed hoor. Wel lekker dan he alles (bijna) weer opgeruimd. Grappig trouwens van die brieven en dat je toen al had met je man.

@loontje: wat een luxe 's ochtends met Jayden. Nee, weet dat ik het uiteindelijk wellicht niet kan tegen houden het gerook in haar omgeving maar probeer het ook zo lang mogelijk uit te stellen. En ze heeft al wel wat binnen gehad omdat het bij mijn vader echt dik er hangt. Maar goed, verder in mijn vriendenkring wordt niet binnen gerookt dus dat scheelt al. Jayden zit trouwens geweldig in dat Bumbo geval. Wat een leuk ding zeg. En lekker smullen van zijn 1e hapje hihi.

@koala: haha sorry moest lachen om je eieren niet goed meer. Sjammer he. Shit zeg van je wasmachine. Gelukkig kan je bij je moeder nog terecht maar wel enorm balen. Succes morgen met de paasbrunch bij je schoonouders, hoop dat het toch gezellig is.

@manon: leuk die foto's van zinzi in de badstandaard. Ik wou afgelopen vrijdag er een kopen bij Trekpleister. Stond ie in de folder maar grrr helaas al uitverkocht. Hopelijk dat hij binnenkort dan bij Kruidvat er in staat. Wil hem dus ook hebben, lijkt me wel handig. Zinzi had dus niet lekker geslapen vannacht, ja das balen he. Ja dat speentje is wat he. Hebben wij hier ook een tijdje gehad hoor.

@lafo: dat is schrikken van Britt in mc. Jeetje zou echt een hartverzakking hebben gekregen, gelukkig alles wel goed met d'r. Wel lekker gegeten dus vanmiddag, alleen beetje druk dan.

Onze paasbrunch was ook gezellig. Schoonzus zat wel nogal te mopperen op mijn zwager. De kleinste had nogal moeite met het eten maar ze werden het er niet over eens hoe ze moest eten, poeh poeh. Jenna heeft veel geslapen. Die tikte rond 12 uur weer over de 39 gr. aan dus maar weer zetpil er in gedaan. Net om 18.15 uur was het ook alweer aan het stijgen. Straks met de laatste fles nog ff kijken en anders weer een zetpil er in. Weet iemand hoe lang een baby koorts mag hebben? Schoonzus zei wel dat het wel een week kan duren. Dus als het dinsdag nog pet is, ga ik ha wel bellen. Het scheelt, ze heeft er niet heel veel last van. Ze is wat jengeliger (slaapt wat moeilijker) en moe maar er zijn ook momenten dat ze ook nog lacht. Maar ja, vindt het maar sneu en lang genoeg geduurd.
    Morgen komt mijn vader met zijn vriendin trouwens naar ons, dus dat is helemaal prima. Dilemma ook opgelost.

Wij gaan nog ff filmpje kijken en ik ga mezelf maar eens een wijntje inschenken.

Fijne avond.

18. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Mila;

Een daggie doorgebracht bij schoonouders dus. Gezellig.
    Wel beetje jammer van het gediscuseer tussen schoonzus en zwager, over het eten van hun dochtertje

Jee, die Jenna.. tís zonde. Nog steeds zo ziekjes.
    Nog steeds dikke koorts. Gelukkig heeft ze er niet zoveel last van.
    Ik zou ook zeker te weten bellen hoor, zeker dinsdag.
    Het kan goed hoor, een weekie koorts maar toch zou ik even bellen.

Ik heb de badstandaard gekocht bij de Prenatal.
    Was 14,95 of 14.99, weet niet meer precies.
    Echt een aanrader!

Veel plezier morgen, met vader en vriendin.
    (Erg fijn, dat ze naar jullie komen.)

Liefs van ons

19. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    Hallo meiden,

Moest aardig wat teruglezen, aangezien ik al lang niet was geweest. Drukke dagen en m'n internet deed het niet.

Ik heb begrepen dat de meeting erg gezellig was.
    Volgende meeting lijkt me leuk om erbij te zijn.

@Debie,
    Ik word nooit echt wijzer van dat ziekenhuis. Heb ook niet echt het idee dat ze luisteren. Maar het is vooral dat ze zelf niet weten wat ze moeten doen. Daar ben ik wel achter gekomen.

@Koala28,
    Ik had idd een huilschema van het ziekenhuis gekregen met potloden. Elke dag moet ik dan invullen, 2 weken lang.
    Geel=slapen, rood=huilen, groen=wakker, maar stil, blauw=voeden
    Ik kon zelf geen bepaald "ritme" terugvinden, de ene keer had ze 's avonds een kruisbui, de volgende dag 's ochtends. En uiteindelijk kon de pedagogisch medewerker van het ziekenhuis dat dus ook niet vinden.

20. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    @Brenda1122, sinds 22 maart zijn we begonnen met de nieuwe voeding. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen verschil merk. Ik merk wel dat ze bobbeltjes krijgt op de knieën en ellebogen. En ik had een paar dagen geleden onder de kin ingesmeerd, omdat ze daar van die rode vlekken heeft vanwege de plooitjes. En 2 tellen later zie ik ineens dat het aan het bloeden is. Dat smeer ik dus niet meer in. Ik blijf doorgaan met de voeding, sowieso tot de nieuwe afspraak bij de kinderarts.

@Mila77, de eerste keren ging het inbakeren wel goed. Maar sinds dinsdagavond is het weer helemaal bergafwaarts. Ze slaapt niet langer dan 20 min. Ik blij haar inbakeren, want anders is het helemaal een ramp.

@Nageltjes. Hier moeilijk om te knippen, omdat ze het vreselijk vind. En als ze geknipt zijn, zijn ze zo weer scherp. Bij een krijsbui, gelijk krassen en wondjes op haar hoofd en gezicht. En als ze op schoot zit, kan ze mij ook lekker krabbelen dat ik krassen op m'n arm heb.

Deel Deze Pagina