Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    @Lafo, hier ook nooit vroeg naar bed. Ook altijd tussen 00.00 en 01.00. Dus dat hebben we gemeen.
    En ik kom uit Spijkenisse, vlak naast Rhoon ;)

@Manonn, wat rot om te horen dat ze toch een spreidbroek moet. Aan de foto's te zien, lijkt het alsof ze er zelf niet veel last van heeft. Maar ik kan me jouw verdriet absoluut voorstellen. Hopen dat het allemaal helpt. Dikke kus voor je kleine meisje!
    Hier inmiddels 2 weken bezig met de andere voeding. Maar helaas merk ik geen verschil.
    Ze weten in het ziekenhuis niet wat het is, maar ze hebben dan ook nog nooit een onderzoek of iets gedaan. Dus ja, dan schiet t ook niet op :x

@Loontje24, wat zielig voor jayden dat ie zo moest huilen bij je zus. Normaal hebben kinderen die fase van eenkennig en alleen bij mama zijn toch met 9 maanden.
    Wat een gedoe zeg met die 'vriendinnen'. Begrijp wel een klein beetje wat je bedoeld. Ik had een goede vriendin, maar sinds dat ik zei dat ik zwanger was, hoorde ik steeds minder van haar. Uiteindelijk heb ik haar in die 9 maanden 2 keer gezien. De dag voordat ik ging bevallen was ik jarig, maar vierde het niet echt. Ik had geen smsje of kaart gekregen. En ze moet nog steeds op kraamvisite komen. Uiteindelijk denk ik dat het jaloezie is, omdat ik nu een dochtertje heb. Ze was nl beledigd dat ik niet eerder had verteld dat ik bezig was om zwanger te raken, dan kon zij ook gaan beginnen, zodat we tegelijk zwanger waren :( Ach ja, ze heeft ook een chihuahua gekocht, omdat ik er één heb.

2. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    @Ringeding, vreselijk hè dat haaruitval. Ik heb er ook heel erg last van. Als ik net gestofzuigd heb en ik kijk om me heen, liggen er weer haren.
    Krijg jij de pepti vergoed?

@5 voedingen
    Hier ook, sinds een paar weken op 5 voedingen.
    Wij zitten nu op:
    7:00 / 11:00 / 15:00 / 19:00 / 23:00
    En dit heeft het ziekenhuis bepaald.

@SATC
    Heerlijk dat Sex and the City 2 in de bios komt.

Ik verheug me er nu al op :D

Helaas kan ik nog niet zeggen dat het beter gaat.
    Ze krijgt 1à2 keer per week fysio, sinds 22 maart krijgt ze Nutrilon Pepti met nog steeds nutriton.
    We zijn gestopt met de Zantac, omdat ik daar toch geen verschil mee zag.
    We lopen nog bij de kinderarts en de pedagogisch medewerker.
    Sinds zaterdag ben ik begonnen met Cinababy. Had al eerder Infacol gebruikt, maar dat hielp niet. Ik wilde gewoon zelf wat proberen, vandaar dat ik maar Cinababy heb gehaald.
    Heb ook venkelthee gekocht, nog niet gebruikt, omdat ik niet alles tegelijk wil.
    De wijkverpleegkundige schoot tegen het plafond, toen ik een keer over venkelthee sprak. Dus ik heb dat nooit gekocht of geprobeerd.
    Maar aangezien Jenna nu 4 maanden is en ik alles volgens de regels heb gedaan, alles minstens 3 weken heb uitgeprobeerd en we zijn er nog steeds niet, ben ik zelf maar aan het kijken wat ik zou kunnen doen.
    Ik heb een afspraak gemaakt voor een second opinion in het Sophia. Helaas kan ik daar pas 19 mei terecht, vanwege wachtlijst voor nieuwe patienten.
    En het klinkt misschien raar, maar een kennis zei: waarom ga je niet over op spa blauw of barleduc, vanwege het eventuele hoge kalkgehalte in kraanwater.
    Normaal kook ik altijd het kraanwater voor de flesjes, maar nu maar een paar pakken barleduc ingeslagen.
    Ik weet dat het misschien nergens op slaat, maar als het al 4 maanden zo erg is dat huilen en slecht slapen, dan probeer je alles uit wanhoop. En daar ben ik nu dus mee bezig.
    Ze is nu 4 maanden, ze woog de laatste keer 5070 gr en 58,5 cm en ze drinkt gemiddeld 675 cc per dag. Ik bied veel meer aan, maar ze drinkt gewoon niet meer.
    Nou dit was weer mijn verhaal.
    Hopen dat internet het blijft doen, dan kan ik 't een beetje bijhouden. Jullie gaan zo snel of ik zo langzaam ;)

3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    heej meiden,

aan het genieten van het mooie weer?

ik ga straks nora haar bumbo ophalen. Heb er 1 voor 20 euries gekocht via mp. Ook nog vlakbij, in groningen, dus ook geen verzendkosten. Rij er strakkies even langs als we toch naar de ikea gaan. Kan ik de 30 euro die ik nu bespaar weer uitgeven aan iets anders.:D
    Zal dan ook wel een fotootje maken van nora in dr bumbo.

lafo, ik zou ook schrikken hoor als ik nora zo zou zien liggen in de mc!! ja je weet ook niet voor hoe lang ze zo lag he..

manon, leuk dat beatboxen!! grappig meissie is zinzi toch he!!:)

mila, was de wijn lekker?
    ik zou deze week anders de ha ook gewoon even bellen hoor! beter te vaak dan te weinig toch? ze is al best een tijdje ziek he! arme meid:(

caressa, jammer dat het nog steeds niet beter gaat met jenna! ik zou ook gewoon mineraalwater proberen, hoor er wel vaker goede verhalen over dat dat beter werkt! gewoon proberen en anders kun je er alsnog mee stoppen.

all, nora is op het moment echt druk met alle speelgoed. ze ligt nu in de box en gaat van de ene zij naar de andere en zo is ze alle speelgoed aan het verplaatsen van de ene naar de andere kant. blijkbaar was ze het er niet mee eens hoe het nu is ingericht in de box:p

de ontwikkeling gaat nu echt heel snel hoor!!!

nou nu hup snel de fles erin en op naar de ikea!!

liefs brenda en nora

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje meiden hoe doen jullie dat ik wil er ook maar 20 euro voor betalen maar hier in het idiote westen willen ze er allemaal 25 euro voor hebben..grrrrr

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja leuk he Brenda, hier ligt mevrouw het liefst op haar Ikea speelkleed jou wel bekend en rolt op haar bui en weer terug en haar hoofdje kan ze ineens goed hoog houden, ben zo trots op haar, de fysio zal morgen wel versteld staan, want volgens haar zou het wel even duren jaja

6. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Caresse;
    Wat vervelend zeg, dat ze in het ziekenhuis er niet echt achteraan gaan!

Kl*te zeg, dat de andere voeding geen verschild toont. Ze drinkt ook niet zoveel, maargoed misschien heeft ze daar gewoon genoeg aan.

Jeetje, 18mei pas. Dat duurd nog lang. Je zit toch op die datum te wachten. Je wilt weten wat je meisje 'mankeerd'.
    Snap ik heel goed hoor. Hopen dat uit die second opinion iets komt.

Ik heb wel veel goede dingen gehoord over venkel-thee, en volgens mij kan dat geen kwaad hoor.
    Ken ook iemand die dat haar dochtertje geeft.
    Als je het niet vertrouwd, vraag je het even aan de arts?
    Wat betreft Cinababy, dat helpt niet zei de arts tegen mij.

Ik heb ook wel eens gehoord, over kraanwater. Maar schijnt een 'fabel' te wezen. maar alles is te proberen hoor meid! Zou het ook doen.

Jenna huild dus alle 4maanden de maanden heel veel?
    Wel sneu zeg! Moet heel moeilijk voor jullie zijn!

Dikke knuffel!
    Ps; Bedankt voor de dikke kus voor Zinzi!

@Brenda;
    Mooie weer? Hier weinig moois, .. tís grauw!
    Maaaaar wie weet, komt het nog.. Ik hoop het!

Leukk! Een bumbo, en dat voor maar 20! Een koopje!
    Veel plezier bij de Ikea. Kun je daar dat andere geld, wat je aan de bumbo zou uitgeven lekker uitgeven!

Die Nora is best een snelle hé, in de ontwikkeling. Goed hoor!
    Wat grappig dat ze de box aan het herinrichten is! hihi.

Zinzi vind het speelgoed ook erg leuk, graait de hele tijd om haar heen en wil alles pakken.

@Lafo;
    Die knapperd! Al zo goed rollen en haar hoofdje omhoog houden.
    Die fysio zal opkijken.

Hier zal dat nu nog wel even duren. helaas. Ze kreeg het net bijna door hoe ze moest rollen, en deed het van de week steeds bijna.
    Maar helaas gaat dat nu niet meer lukken met spreidbroekje.
    Ach, komt vanzelf!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Goedemorgen/middag,

Hier geen super nachtje. Het ging prima, tot 04.00...
    Huilen, huilen, huilen..
    Ze was zo verdrietig, zelfs haar speentje hielp niet.
    Duss.. maar naast mama gelegt. Ik heb toen een opgerolde-handdoek onder haar benen gelegt, want ik denk dat het door haar spreidbroekje komt, dat ze zo'n verdriet heeft/had.
    Ze is toen heerlijk in slaap gevallen, en om 08.00 heb ik haar wakker gemaakt voor haar fles.
    Na haar flesje heb ik haar terug gelegt in bedje, met de handdoek onder haar benen. Ze heeft toen lekker geslapen tot 10.30.
    Ze heeft lekker fruit gegeten, en lacht al de hele morgen!

Haar verkoudheid is nog steeds niet over, en dat na een ab-kuur.
    Ze hoest soms nog steeds, en haar neus zit nog steeds vol.
    Als het woensdag nog niet over is, ga ik toch maar even de huisarts bellen.

Vanmiddag naar mijn schoonouders. Schoonmams moet werken tot 16.00, daarna misschien nog even een wandeling maken.

Prettige (paas)dag.

X van Zinzi en mij

7. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    en hier dus nora in dr bumbootje:D

8. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    en de laatste

9. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    viel trouwens wel mee met de drukte bij de ikea. maar we waren er ook vroeg bij, dus dat scheelt denk ik wel.

de bumbo bevalt goed! ze vindt het leuk om erin te zitten en dan ook met speelgoed te spelen. Net waren we balletje aan het overgooien:p of iets dat er op lijkt hahah..
    ze heeft een stoffen bal van woezel en pip met een belletje erin. Als ik haar de bal aangeef pakt ze hem aan en gooit dan weer weg. vindt ze erg grappig.

maar nu is ze moe van het spelen en ligt ze in bed, nu nog te huilen, maar ze zal wel snel in slaap vallen.

lafo, kijk je dan alleen naar bumbo's bij jou in de buurt of in heel nederland? er stonden toch best wat op dacht ik! wel veel groene zag ik. wou eigenlijk fuchsia, maar ja 2dehands heb je daar niet veel over te zeggen;).
    goed dat britt al zo goed kan rollen!! terwijl ze toch een minder goede start heeft gehad. ze haalt nu alles mooi in!

manon, zinzi weer een mindere nacht gehad, arme meid. is ook vervelend in zo'n broekkie liggen en dan ook nog slapen. gelukkig gaat het met een handdoekje beter!

x

10. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    He dames

Hier ff al 2 dagen een enorme k*tbui.. Elena zit middenin een sprongetje en mama heeft last van der hormonen. Tenminste ik hoop dat dat het is :( Getver. Voel me echt beroerd, gewoon moe en verdrietig..
    Oh de kleine meid roept alweer.
    Ik hoop dat jullie fijne paasdagen hebben gehad! Leuke foto's trouwens met die bumbo dingen ;)

x

11. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    dikke knuffel van mij en nora!

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Amore, dikke knuffel voor jullie allebei! Hopelijk is het sprongetje van Elena snel voorbij en voel jij je ook weer 'normaal'.

Manon, wat balen dat Zinzi die slechte nachten heeft maar ja, ik zou ook verdrietig worden van zo'n spreidbroekje en niet kunnen slapen dus het is ook wel erg logisch van dr. Hopelijk gaan die 4 mnd snel voorbij en 'went' ze er 's nachts toch nog aan.
    En die ab werken dus niet echt goed......... Schiet ook niet op zeg zo!

Brenda, leuk hoor dat Nora alles om zich heen verbouwt :D Ze doet het hartstikke goed!

Caressa, het gaat dus nog steeds niet beter? Jullie worden zo langzamerhand gek lijkt me? Gaat Jenna al naar een kdv ofzo of is dit nog echt geen doen? En je werkt ook nog niet? Dan zit je dus echt 24/7 met een huilbaby (want zo kan je Jenna toch al noemen?). Pfff, lastig hoor! Vrienden van mn vader hadden het ook en die vader is op een gegeven moment 1 wk lang gevlucht naar Frankrijk omdat wij daar toen zaten. Even weg van thuis...... (vind dat ergens toch wel weer ontzettend sneu voor de moeder)

Lafo, kan me voorstellen dat je goed geschrokken was toen je Britt zo zonder gordels zag zitten in de maxi-cosi!! Ik ben zelfs een keer vergeten de maxi cosi zelf in de gordel vast te zetten :$ maar ja, kon daar achteraf ook nix meer aan doen natuurlijk dus heb er maar niet verder over nagedacht. Dit overkomt je/jullie nooit meer, dat weet je nu zeker!

Mila, wat vreemd dat Jenna nog steeds koorts heeft 's middags!! Miss idd verstandig om even de huisarts te bellen om te overleggen. Je hoort ook wel ns dat de kindjes koorts krijgen als er een tandje doorkomt? Maar ja, dat zijn vaak maar een paar dagen en Jenna heeft nu toch al ruim 1 week?

Koala, wasmachine kapot, he bah! En dat met al die wassen die er nu doorheen vliegen. Gelukkig kan je even bij je moeder terecht. Heb je meteen geregeld dat ze die oude/kapotte meenemen als ze de nieuwe komen brengen? En dat zij m gaan versjouwen? Scheelt weer ;)
    Hoe was de paasbrunch vandaag bij je schoonouders??
    Ben zo blij dat ik niet meer naar schoonouders hoef, of nou ja, schoonmoeder met man (hoewel aan die man van haar nix mankeert, hij is te goed voor deze wereld). Schoonvader hebben we weinig contact mee, zien we miss 3 of 4x pj? Is te druk met zn nieuwe gezinnetje ofzo? Nou, daar heb ik tenminste geen last van, en dat kan ik niet zeggen over mn schoonmoeder. (Ik snap wel waarom schoonvader is vreemdgegaan met een andere vrouw toen hij nog met schoonmoeder samen was. Die is echt gillend weggerend natuurlijk :D)

Loontje, leuke foto's! Fruithapje ging dus goed? Vandaag weer geprobeerd denk ik? Leuk stoeltje zo'n bumba! Nooit eerder van gehoord. Ik ga maar ns kijken of zo'n ding nieuw duur is...
    Nog bedankt trouwens voor de foto van Sophie!!

Oh ja Koala, ik zal je strax wel die foto's nog opsturen. Moet eerst nog een mega berg was weg vouwen :(

Nou, hier gaat alles zn gangetje! Drukke paasdagen zeg, pfff. Manlief is nog steeds bezig met die zolder. Gelukkig is de berg die naar de garage van mn ouders moest, al weg. Er staan nog een paar dozen die hij nu aan het uitzoeken is, maar ja, ik vind nog steeds dat hij teveel bewaart. Ik heb zelfs al mn oude cd's weggegooid. Tegenwoordig heb je toch alles op de pc staan en pakken doe je ze niet meer! Ook oude vazen weggegooid enzo maar ja, manlief bewaart echt ALLES!! Ook nog schoolwerkjes van hem van vroeger. Alsof je daar nog naar kijkt....... Ik heb bijv nog wel al mn rapporten bewaard, dat blijft nog wel leuk, maar al die andere sh*t.......... Hij lijkt teveel op zn moeder, ook zo'n bewaardoos :(

Gisteren bij mn ouders was gezellig! Lekker gegeten, nog voor hun 35 jarig huwelijk. Mn zus en vriend waren er ook en een vriend van de familie. Lekker dus met zn 7-en (Sophie is nr 8) gegeten bij de indo. Ik ben 1/4 indonesisch (ook al zou je dat niet zeggen als je mij ziet) dus we zijn van huis uit al dat eten wel gewend. :D Sophie zat weer lekker op mijn schoot in het restaurant want anders vindt ze er echt nix an. Hoop dat ze snel zelfstandig in een kinderstoel kan en mag zitten; heb ik tenminste mn handen een beetje vrij tijdens het eten. Ze was doodmoe want vanmorgen moesten we haar zelfs om 07.45 uur wakker maken voor het flesje!!
    Vanmiddag hebben we lekker gelopen met de hond en Sophie, daarna Sophie in bad en gespeeld in haar Lief-tentje. Nu ligt ze heerlijk in dr bedje te slapen. :)

Nou, zoals ik al eerder zei, ik ga maar ns die mega berg wasgoed wegvouwen en dan met een half oog tv kijken denk ik maar. Sophie heeft vandaag voor het eerst een perenhapje genomen, vond ze wel te pruimen ;)

Meiden, tot ltr!!

Liefs Suus

13. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Susan: Geen dank;) Jij ook bedankt! Dus ze vond het perenhapje wel lekker? Fotootje?? Nieuw is die iets van 48,- Euro. Vond wel aardig prijzig. Wel echt superleuk!! Dus een lekker rustig paasweekend gehad met lekker eten. Jammer dat ze nog niet lang in een kinderstoel kunnen he..

@Amore: Dikke knuf voor jouw! Frustrerend he! Hoop dat het morgen wat beter is!!

@Brenda: Toch maar een groene dus.. Je hebt idd nie veel te kiezen via mp, maar wel super dat je er nu ook 1 hebt en dat voor 20,- euro. Kwam dat ff goed uit! Ze vind hem wel leuk zo te zien he!!Ik heb bij de ikea ook zo'n kleed (die ik hier al een paar keer voorbij heb zien komen) gekocht. Vind hij helemaal geweldig! Hier wel erg druk bij de ikea, maar wel gezellig. Was vanmiddag pas gegaan.

@Manon: Wat vervelend dat het niet zo goed ging vannacht met Zinzi! Ze moet nog erg wennen denk ik of nie!! En nog steeds verkouden. Ik zou ook ff bellen als ik jouw was! Na zo'n abkuur zou je toch zeggen dat het voorbij moet zijn. Hopen dat het vannacht beter gaat! Glukkig is ze overdag nog helemaal de vrolijke meid!!Dikke knuf voor jouw en Zinzi!

@Lafo: Die fysio zal idd helemaal versteld staan! Wat goed van onze Britt! Knap hoor. Heb je veel geoefend?

@Caressa:Ook al zo'n rare vriendin gehad? Wat kunnen sommige mensen raar doen he? Ik snap dat niet waar mensen zich soms zo druk over kunnen maken. Denk dat dit ook beetje jaloezie is.Het gaat nu eindelijk goed met me en dan doen ze in 1 keer zo. Toen het nie zo goed ging toen deden ze wel normaal.. Raar hoor! Wat vervelend dat het nog niet beter gaat! Kan me heel goed voorstellen dat je dan zelf van alles gaat proberen! Vind ik helemaal niet raar hoor! Knuffel en sterkte!!

@Mila:Hoest nu met Jenna? Lekker genoten van je wijntje gisteren?

@All: Vandaag lekker genoten met zn drieen! Was echt supergezellig, alleen idd wel errug druk. Heb nog zo'n speelkleed gekocht die ik hier een paar keer voorbij heb zien komen. Hij vind hem echt helemaal geweldig. Daarna nog ff bij mijn schoonouders geweest en nu weer lekker thuis. Heb net nog worteltjes gegeven en dat vond hij weer erg lekker! Wou hem net in bed leggen, maar dat wil hij toch steeds minder hoor! Hebben jullie dat ook? Nou morgen weer aant werk. Paar uurtjes maar en dan woensdag alweer vrij. Moet Jayden weer voor de prikjes:( Ben wel benieuwd wat hij nu weegt...
    Nou iedereen fijne avond!!

Liefs

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hoeveel van zo'n potje geven jullie eigenlijk? Wij geven Sophie 1/5 potje per keer, meer krijgt ze niet op!!

Loontje, welk speelkleed bedoel je dan?

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Loontje die van de Ikea zeker?
    Leuk is dat speelkleed he!

Britt wil niet meer dan 4 hapjes Susan.....

16. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    :)dan eet nora zeker veel, want ze eet de hele pot leeg!

hier ook ikea-kleed!:D

17. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    @Brenda1122, wat leuk dat Nora zo druk bezig is met haar speelgoed in de box.
    En wat een geweldige foto’s van Nora in de bumbo, zo te zien zit ie bumbo lekker :)
    Nog wat leuks gekocht bij Ikea?

@Lafo, wat goed zeg dat Britt omrolde en haar hoofdje zo goed omhoog kon houden. Super!

@Manonn, misschien heeft ze idd gewoon genoeg aan die hoeveelheid voeding. Daar ga ik me dan ook maar niet druk om maken. Heb liever dat ze beter in de vel zit en een tevreden kind wordt, ipv die vreselijke huilbuien.
    Graag gedaan hoor. Jij ook bedankt voor de knuffel.
    Gelukkig kon Zinzi met die handdoek toch nog even lekker bij mama slapen :)
    Ben trouwens benieuwd naar je filmpje van Zinzi. Jenna maakt soms ook hele grappige, rare geluiden.
    Hoe kan ik trouwens stemmen op Zinzi?

@Amore1, Sterkte en een dikke knuffel!

@Susan79, ik heb idd me mindere dagen, vooral als ik weinig energie heb en slecht heb geslapen. Jenna gaat niet naar een kdv. Zal ook niet gaan lukken, want dan zal ik gelijk opgebeld worden dat ze weer opgehaald moet worden.
    Ik werkte in het ziekenhuis, maar ik kwam helaas in de ziektewet terecht vanwege een beginnende hernia. Uiteindelijk hebben ze m’n contract niet verlengd. Ze kwamen met een onduidelijke reden/smoes. Maar ze zaten gewoon niet te wachten op iemand die zwanger was en in de ziektewet. Maar goed, ik ben aan de ene kant wel blij dat ik er voor Jenna ben (ondanks idd 24/7 met een huilbaby) want ik zou haar nu gewoon niet bij iemand anders kunnen achterlaten. Zowel voor haar als voor degene die moet oppassen ;)
    Hoe doe jij dat nou eigenlijk met die schoonmoeder van je? Ik neem aan dat ze Sophie wel wilt zien. Gaat je man dan alleen met Sophie naar haar toe?

@Loontje24, dat soort mensen zijn geen vriendschap waard, toch? ;)
    Bedankt voor de knuffel!
    Dat Jayden steeds minder wil slapen, komt mij ook bekend voor. Nou ging het slapen hier natuurlijk al niet geweldig. Maar nu is t telkens zo, als ze op schoot zit, zit ze te wrijven in d’r ogen van moeheid en te huilen. Dan leggen we haar in bed en dan ligt ze ineens met haar ogen wijd open, zo van hallo ben nog niet moe hoor.
    Het blijven hier dus slaapjes van 20 à 30 min.
    Succes woensdag met de prikjes. Wij moeten morgen naar CB voor de prikjes.

@Speelkleed, kwam vaak bij Ikea, maar ben nu toch ook wel benieuwd naar dat beruchte speelkleed :D

18. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hello ladies,

Ff kort want wil nog ff douchen en ANTM finale begint zo. Hier was Jenna afgelopen nacht heel onrustig. Ze had ook om 23 uur weer over de 39 dus weer zetpil er in. Het begon om 1.20 uur en we zijn er zeker een keer of 10 uit geweest. Na elke hoestbui begon ze te huilen, of het deed zeer of ze werd er wakker van en besefte dat ze het koud had want ze lag ook iedere keer er boven. Normaal heeft ze puckababy ook aan. Vandaag heeft ze weer veel geslapen maarrrr.... het lijkt dat de koorts aan het zakken is. Ze heeft niet meer zo hoog gehad sinds de afgelopen 2 dagen toen het echt over de 39 was. Ze had net 38,4, nou dat vind ik heel netjes. Ze was ook gelijk weer actiever haha. Als het met de laatste fles dan ook nog gezakt is, is deze moeders weer helemaal happy. Zal nog happier zijn natuurlijk als de koorts helemaal verdwijnt maar begin is er. Vanmiddag mijn pa met vriendin nog ff 2 uurtjes langs geweest, was wel aardig op zich. Ik heb niet zoveel met haar maar ze maakt mijn pa gelukkig en dan vind ik het helemaal goed. Ze hadden wel heel lief een mooie mand met vlijtige liesjes meegenomen. Leuk voor binnen en buiten. Oh heb nu iets meer tijd want ik ga na ANTM wel douchen, kan ik daarna nog ff was opvouwen en dan kan Jenna alweer voor de laatste fles. Morgen ook nog lekker een dagje vrij. Ga ik naar een vriendin met Jenna. Daarna weer 3 dagen werken en dan alweer weekend. Wel een héél druk weekend. Nog maar ff niet aan denken haha. Laat ik eerst maar gaan werken.

@manon: oh ja badstandaard bij de Prenatal had ik idd ook gezien maar aangezien ik van de kortingen ben ;) had ik hem voor de helft bij Trekpleister gezien maar ik wacht nog heel ff geduldig af tot misschien bij Kruidvat en anders ga ik m wel bij Prenatal halen. Ik heb nog een kortingsbon ;-D hihi
    Oeh, Zinzi had dus ook geen topnacht! Ws toch het spreidbroekje dus, kan me best voorstellen dat het t ff wennen is. Zij is dus ook nog steeds verkouden. T kan best dat zij het volgende virus alweer opgepikt heeft.

#wijn: ja wijntje was 'weer' lekker. Door al dat vrij zijn, drink ik wel meer. Normaal drink ik niet doordeweeks maar ja, nu dacht ik, ben toch vrij de volgende dag hihi. T scheelt, t zijn vaak maar 2 wijntjes.

@brenda: wat een leuke foto van Nora in de bumbo (ps truitje heb ik ook maar dan in rood hihi) Die dingen zijn echt grappig. Zit ook iedere keer foto's te laten zien aan vriendlief. Wil hem overhalen om ook zo'n ding te kopen hihi. Maar tis dat of een nieuwe wipper. Wij hebben er 1 te leen maar vindt het maar een waardeloos ding. Jenna zakt er helemaal in weg (onderuit) terwijl die van kdv en bij oma ze daarin stukken beter zit.

@lafo: jee die Britt is goed bezig zeg. Jenna heeft door het ziek zijn bijna niks kunnen oefenen helaas. Vanaf morgen maar weer gaan oefenen. Vandaag ook wel beetje gedaan maar ja minimaal.

@amore: ach meissie, Dikke knuffel voor jou. Hopelijk voelen jullie je gauw weer de oude girls.

@susan: nog steeds druk druk dus met opruimen. Wij hebben paar maanden voordat Jenna kwam, enorme opruimactie hier gehouden. Echt heel veel weggegooid. Ook veel schoolspul. Heb 1 doosje bewaard met wat werkjes en ofcourse de rapporten.
    hihi Sophie vond perenhapje dus wel lekker.

@loontje: gezellige dag dus gehad, lekker hoor. Kan ff niets zeggen over het slaapgedrag van Jenna bijv. want die heeft een compleet ander ritme nu door haar ziek zijn. Ben ook benieuwd hoeveel Jayden nu weegt.

@caressa: succes morgen met Jenna bij het cb. Hopelijk vallen de prikjes mee en is ze lekker gegroeid.

nou meiden, ik stop er mee. Kan ik me installeren voor de tv hihi. Fijne avond he.

Grtz.

19. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Susan: Van de ikea met allemaal figuurtjes erop en een spiegeltje erin. Brenda heeft hem volgens mij op een foto staan op hyves:D Hier half potje denk ik ongeveer..

@Lafo: Ja die ja. Echt helemaal leuk!

@Caressa: Nee dat is ook zo. Maar soms steekt het wel een beetje en dan wil ik weer toegeven, maar dan denk ik: niet doen, je bent al te vaak gegaan en hebt al te vaak toegegeven.. Ben de beroerdste niet, maar dit gaat te ver en ik geef teveel en ontvang te weinig:(
    Komt me heel erg bekend voor die korte slappjes ja. Nou ja als hij er geen last van heeft vind ik het nie erg.Jullie ook succes morgen met de prikjes!!

@Mila:Glukkig is de koorts minder! Hopen dat het zo blijft! Lekker morgen ook nog dagje vrij! Veel plezier!

Liefs

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Mila, eindelijk verbetering met die koorts! Hopelijk blijft de temperatuur afnemen de komende dagen :)

Caressa, prettig dat je er nu nonstop voor je meiske kan zijn, alleen niet oke hoe het allemaal zo ver is gekomen begrijp ik uit je verhaal.
    En die schoonmoeder van mij, die heb ik sinds 22 januari niet meer gezien. Manlief gaat met Sophie naar haar toe, op de dag dat ik werk en hij vrij is (vrijdag). Volgens mij heeft ze nog niet door dat ik haar nooit meer wil zien... Dat wordt wat als ik voor een 2e kindje weer een keizersnede krijg. Dan mag ze niet in mijn ziekenhuiskamer komen.

Loontje, Jayden krijgt ook al zoveel van het potje, net als Nora (hoewel die aanvoerster is...... in alles ;))! Wat een vreetzakkies hier allemaal! :p Als er bij Sophie 1/5 in gaat, sta ik al te juichen :D Net als jij dus Lafo bij Britt?
    Heb in het crecheboekje ook opgeschreven dat ze morgen 1/5 perenpotje mogen geven. Dat zouden ze moeten hebben, begreep ik van ze. Ben blij als we 3 mei bij het nieuwe kdv zitten; dan weet ik zeker dat ze alles hebben daar en we geen voeding mee hoeven te geven :D Wat een luxe lijkt me dat!

Koala, ik stuur je morgenavond wel de foto's oke? We gaan nu slapen hier.

Foto's van het perenhapje van vandaag zet ik ook ff een andere keer op hyves. Nu echt naar bed, ik ben kapot en morgen weer werken :( Manlief ook morgen weer ns dienst, net als afgelopen donderdag en aanstaande zaterdag. Vind het best veel hoor: 3x dienst in 9 dgn. Leuk is anders! Begrijp nog steeds niet dat hij er nog met plezier naartoe gaat en zn dochter niet mist (of tenminste, hij heeft niet het gevoel iets te missen.............).

Ladies, tot morgen!
    Slaap lekker!

Liefs Suus

PS. Morgen is Sophie alweer 5 mnd! Wat gaat het toch snel..............

Deel Deze Pagina