Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    loontje dat lijkt me schrikken als er ineens geld van de rekening is, wel lekker dat je het terugkrijgt.

2. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    ff tussendoor ladies,

Susan,
    Zit je ook voetbal te kijken??? :$ Jij was toch ook fan?!
    Die Messi, geweldige voetballer.. Hattrick in 21 minuten! :D

Ben er morgen weer!

X

3. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    ff snel nog voordat de fles er weer in gaat maar Jenna was vandaag de hele dag koortsvrij, Joehoe. Eindelijk, moeders weer helemaal heppiedepeppie. Vandaag bij mijn beste vriendin geweest en mocht van haar de wipper lenen. Jenna zit hier zoveel beter in en dus ga ik ook een Bumbo scoren joehoe...... ga morgen ff kijken waar ik zo'n ding kan vinden, ook ff op mp kijken. Verder heerlijk dagje gehad. Mijn meisje was wel nog steeds aan de moeie kant maar verder super vrolijk. Ben gewoon heel blij dat koorts nu echt weg is. Hoop morgen op de rest weer te reageren. Wou dit ff kwijt hihi. Toedels...

grtz.

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    FF snel voor het slapen gaan. Was op visite bij mn neef vanavond met Sophie dus had geen tijd voor jullie helaas. Sorry! Amore, dus ook geen voetbal gekeken maar zag idd die Messi 4x scoren op teletekst!! En dat terwijl Arsenal eerst 1-0 voor stond!!! Was het weer net zo'n leuke en goede wedstrijd als vorige week?

Mila, yeah, je moppie voor het eerst koortsvrij!! Nu zo volhouden en doorzetten dus :D

Sophie heeft vandaag redelijk slecht gedronken. Vanmorgen 50cc laten staan, op de creche 100 en 85 cc laten staan en vanavond weer 50 cc. En dat met flessen van 180/6....... Ze heeft dus ruim 1 fles (opgeteld) laten staan dus. Best wel wat! Kreeg vandaag ook de sprongetjesmail. Vorig sprongetje merkte ik na afloop niet echt heel veel verschil ineens maar wel dat ze toen ook minder dronk een paar daagjes.
    Trouwens, vanavond pakte ze mn glas water en zette m aan haar mondje!!! Om op te sabbelen hoor maar als je niet beter zou weten, zou je bijna denken dat ze eruit zou drinken :D Misschien morgen maar ns de tuitbeker proberen?? Brenda, jij gooit daar diksap in?? Wat is dat precies? Kan daar niet ook gewoon haar melk in dan?

Ga nu pc uitzetten want moet ook nog hondje uitlaten, pfffff. Het is echt laat, normaal gesproken lig ik er al 1.5 uur in!!

Tot morgen en dan reageer ik ff op de rest!

Liefs Suus

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mila fijn dat jenna koortsvrij is.

Susan weer een sprongetje??? Hoop het niet heb echt sinds 4 dagen een vrolijk meisje terug.

Hier vannacht om 12 uur, 2 uur, 4:15 en 6:30 voor voeding mijn bed uit. Echt niet grappig als ze overdag niets drinkt want dat gaat ze dus 's nachts inhalen, zucht. Ben benieuwd of ze vanmorgen wel wat gaat drinken op het kdv.

6. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Debie
    Zeker niet grappig. Laat je dan snachts ook je man een keer een flesje geven? Of doe jij dan wel alles zelf met de BV?

@Mila
    Joehoe koortsvrij!!! Eindelijk! Werkze vandaag!

@Susan
    1e helft was erg leuk, 2e helft wat minder, ben ook in slaap gevallen ;)
    Tsja, zal de 20-wekensprong dan wel zijn, is hier ook al een paar dagen bezig, inderdaad ook slecht drinken. Gaat nu na vier dagen iets beter, al kwam ze wel vannacht ineens om 5.00.
    Wat knap dat ze die beker pakte! Hihihi :)

@Loonjte
    Oh je moet vandaag naar het CB. Succes!
    Ik ga naar Limburg, in de buurt van Roermond!

@Lafo
    Gelukkig dat de krampjes ophielden, gaat het al wat beter? Hier gaat het de ene keer wel, de andere keer wat minder. Denk dat de vakantie me wel goed gaat doen ;)

Nou ik ga maar es wat doen :( Echt geen zin..

Kus!

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    amore mijn man zou zo een fles geven maar madam pakt die al moeilijk en 's nachts helemaal, dan wordt het huilen en dan slaapt ze helemaal niet meer daarna. Dus helaas ga er echt zelf uit

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Loontje: Weet je ook in welke winkel je bent geskimt. Laatst hebben skimmers bij de Ikea in Duiven toegeslagen en dat is wel de laatste plek waar je zoiets verwacht.

All: Minivakantie is tot nu toe heerlijk. Huisje is heel luxe, we hebben zelfs internet ;)
    Omgeving is alleen iets minder te doen, gisteren wilde we uit eten voor mijn verjaardag (ben 30 geworden maar niet verder vertellen) maar alle restaurants waren dicht en de meeste zijn alleen in het weekend open :$

Nou ik ga even genieten van het zonnetje in mn tuintje.

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    shean van harte meid met je 30ste verjaardag ;):p

10. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Sheann: Hartelijk gefeliciteerd met je 30ste verjaardag! Wat flauw he;) Waar waren jullie ook alweer heen? Fijn dat het iig een mooi luxe huisje is! Ik heb eigenlijk geen idee. Was donderdag 1 april gebeurd, maar die dag heb ik alleen met mijn man zijn pas gepint. Die dag daarvoor heb ik bij de kapper gepint, maar daar verwacht ik het eigenlijk ook niet, maar toch zal het nie veel langer trug geweest zijn lijkt mij. Als hij is geslimt zullen ze ook wel heel snel gaan pinnen denk ik..

@Amore: Ohh wat lekker ff er tussenuit! Limburg is ook altijd zoon mooie omgeving he! Gaan jullie met zn drieen?

@Debie: Vervelend dat je zoon vreselijke nacht hebt gehad! Gaat dat elke keer zo?

@Susan: Kan idd best een sprongetje zijn ja. Hier is Jayden ook anders dan anders. Hij werd vannacht voor het eerst in maanden om half 3 wakker en het jochie kon ook nie goed de slaap meer vatten! Zoo zielig! Geweldig dat ze zelf dat glas pakte. Mooi om te zien he dat het echt al hele mensjes worden!

@Mila: Echt superfijn dat ze eindelijk koortsvrij is!! Hopen dat het zo doorzet! En ook al aangestoken met de bumbo!! Hij is echt leuk hoor!

@All: Hier dus een beetje gebroken nachtje gehad. Kan dus wel merken dat Jayden nie zo lekker in zn vel zit, want hij werd dus in 1 keer om hlf 3 wakker:$ Dat is al echt in maanden nie gebeurd. Heb hem beneden beetje water gegeven en een zetpilletje en toen wou hij nog nie slapen. Toen heb ik hem maar in slaap gewiegt met speentje beneden en toen in bed gelegd, maar om half 5 kwam hij weer..:( Dus toen maar beneden met hem op de bank gelegen en dat ging goed. Hij was wel een beetje onrustig, maar hij heeft wel geslapen. Toen vanochtend flesje en nu heeft hij weer een uurtje geslapen in zn eigen bedje.. Echt heel raar. Ga hem nu maar ff ophalen en dan naar het cb. Hopen dat hij daar nie te veel last van krijgt!! Meiden, geniet van het heerlijk weer vandaag!!

Liefs

11. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Hee meiden,

Iedereen aant genieten van het mooie weer? Ben net trug van cb. Hij was bijna 7 kilo en 64 cm. Zat mooi in de goeie lijn. Nu is hj in diepe slaap.. Haast nie gehuild, dus supertrotse mama hier!! Ze doen hier vanaf 6 maanden pas fruit en groente hapje en ook pap... Ze zei dak aardig vroeg was.. Kon geen kwaad, maar hoefde nie elke dag. Diksap wou ze liever ook nie, want dan wende hij teveel aan zoet en dat was nie goed... Had net een fles diksap en een paar potjes gekocht. :DDacht laat ik maar niks zeggen. Liever water geven en daar aan laten wennen zei ze. Diksap was een vervanging voor het fruit wat hij straks dan elke dag krijgt...Nou ja ik doe toch hoe ik het zelf wil. Nou ik ga lekker genieten van het heerlijke weer, want morgen moeten we weer aant werk:(

Liefs

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    loontje balen he die gebroken nachten. Maar netjes toch en cb moet je gewoon niet alles vertellen. Lekker doen waar jij je goed bij voelt.

Hier echt vaak van die nachten, moet zeggen went aardig, paasweekend is ze een nacht maar een keer geweest en hebben we veel geslapen gekke is dat ik dan meer moe ben dan van de gebroken nachten

13. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Sheann
    Oja, jij was nu weg :) Lekker aan het genieten dus! Nog van harte gefeliciteerd!

@Loontje
    Ja heerlijk met zn drieen, er is een sauna, zonnebank en bubbelbad! :D Ooooo echt zoveel zin in! Zo Jayden dus ook half 3 wakker? Elena was dat afgelopen vrijdag ineens.. Hahhaa je weet niet wat je overkomt dan he :$ En wat is ie goed gegroeid!! :p Hahaha dus lekker ene oor in andere oor uit! Geef je wel water ofzo na een groentehapje? Geniet van de zon!

@Debie
    Ja je stelt je er zeker helemaal op in, en als je dan ineens kan slapen.. :)

@All
    Zo getver wat ben ik saggo. Twee dagen werken met hartstikke mooi weer! :x Nou ik ga lekker uurtje eerder weg, heb al een fles rose gehaald, gaan we ff lekker in de tuin ;) Alleen komen de wolkjes eraan ;) Hoop dat het niet straks bewolkt is :(
    Kus

14. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    He dames,

Ik maak er ff een algemene vraag van. Wij gaan op vakantie ook beginnen met een hapje te geven :D (Als 1 vd laatste denk ik?) Maar goed, we gaan beginnen met wortel (potje, omdat zelf maken op vakantie een beetje lastig is). Nu is mijn vraag, geven jullie daarna dan nog een beetje water ofzo? Gewoon een slokje?
    Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar kan het nergens vinden!

X

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    amore ik geef niet na een hapje hoogstens de gewone melkvoeding

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Amore, je bent niet 1 vd laatste hoor. Sophie was eigenlijk pas echt ruim 4.5 maand toen we dat gingen proberen. En ik geef nix na...

Sheann, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Loontje, zozo Jayden is goed gegroeid!! Hij zag er zaterdag ook heel gezond uit :D

Ik ben denk ik officieel getikt verklaard......... Ik vond de kleurencombinatie niet mooi van mn maxicosi-mura-kinderzitje en mn quinny voetenzak (zak past wel weer bij de buggy) dus wat heb ik nou net gedaan....................nieuwe bekleding besteld voor het mura kinderzitje!!! hahahaha Wist niet eens dat dat kon!! Heb nu gewoon effen zwart besteld dus dat past bij alles :D Meteen ook een parasol van Baby Comfort ofzo en een parasolclip voor de Quinny-buggy en voor de Maxicosi-mura. Word ik nu opgesloten in een gesticht??? ;)
    Prijs vond ik trouwens meevallen. Nieuwe bekleding, nieuwe zonnekap en nieuwe gordelbeschermers kostte maar Euro 85,- ofzo!! Vind ik niet duur................(tenminste, ik had het duurder ingeschat)

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nee hoor susan, begrijp het helemaal zou ik ook zo kunnen doen

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    OH gelukkig dat er meer gekken bestaan :)

Jij had trouwens ook weer een paar leuke nachten zeg!! Pffffffff
    Gelukkig ben je eraan 'gewend'

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jawel went snel.

Over dat soort acties, heb een babybjorn draagzak, een minimonkey een shelter en een draagdoek hihi en gebruik bijna niets

20. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    @ amore: ROsanne krijgt alleen heeeeeel af en toe een papje van rijstebloem. Verder heeft ze nog niets gehad. Ik wacht tot ze 6 maanden is, dit ivm allergieen in de familie. Word me aangeraden door huisarts en cb. Als ze een hapje rijstebloem krijgt, dat eet ze wel, maar nog niet echt van harte...

Deel Deze Pagina