Meiden, Ik reageer straks of morgenochtend. Heb het onwijs druk en internet lag er gisteren uit thuis dus kon niets. Whhheee, hoezo verslaafd?! X
sheann: wow 30 jaar!! gefeliciteerd loontje; jayden is goed gegroeid!! mooi hoor!! susan; diksap is een soort appelsap, tenminste deze fles is met appeltjessmaak. had maar een klein beetje gedaan om haar aan verschillende smaakjes te laten wennen. ze eet ook gewoon groente nu, dus andere smaakjes behalve zoet vindt ze ook prima! verder doe ik ook wel water in de tuitbeker.af en toe laat ik haar dr uit slurpen, is niet veel maar ze doet het al goed! hier pakte ze ook al mijn beker!! sophie dus ook al??super hoor, grote meid!! amore; soms geef ik beetje water na hapje, maar niet altijd eigenlijk. hmm nou meer heb ik niet kunnen onthouden... ook lastig als je tegelijkertijd gtst zit te kijken all, wou net een paar reclamefolders bekijken... had nora die verscheurd!! ik was even het aanrecht aan het schoonmaken en nora zat in dr kinderstoel aan de keukentafel met een knuffel te spelen, tenminste dat dacht ik maar ondertussen was ze folders aan het verscheuren en over de grond aan het verspreiden... die gekkerd toch
Meiden, Sorry, geen tijd om uitgebreid te reageren. Ik kom zo snel mogelijk lezen en reageren. Ik heb een vraagie. Ik heb kleertjes besteld op Kleertjes.com. Nu wil ik 2dingentjes retouren, en ik heb gekozen om hiervoor een waardebon voor te ontvangen. Wie heeft dit wel eens gedaan? Ik snap het niet zo! Ik ga er vandoor, ben moe! Gaap! Liefs en tot snel!
koala, wat zie ik nu... jij wordt morgen 30!!! alvast gefeliciteerd (voor het geval ik het morgen vergeet..) xx
Heb nog ff op Zinzi gestemd!! Ze doet het volgens mij aardig goed of niet? Heb trouwens de fotoos ook! Echt sooo sweet. Heb ze ook allemaal gedaan. Was wel een beetje errug duur, maar goed mama wil ze natuurlijk allemaal. Weet nie wanneer ik ze kan laten zien, want krijg nog een cdrom, maar da kan nog ff duren... Hier ook geen water na groente of fruit. Heb het ook nog nooit gelezen, maar zal eens googlen!! Liefs
hello ladies, Ff rap weer. Wou vandaag ff in pauze forummen maar helaas was zo lekker weer dat ik buiten ben gaan zitten en tussendoor echt geen tijd gehad. Tijd is voorbij gevlogen. Haalde Jenna op bij kdv en ze zei al dat ze weer verhoging had, ik al balen natuurlijk maar thuis niks aan de hand hoor. Vriendlief wil wel dat ik bij volgende keer cb ff vraag naar die temperatuurschommelingen. Ik zei ook al dat ze niet echt veel geslapen had vandaag en het was wellicht warm daar (ze is sowieso al wat warmbloediger ingesteld). Bovendien wordt ze nu veel vaker gemeten dus heb je het ook eerder in de gaten. Ik maak er me er dus minder druk om. Zo lang ze geen koorts heeft, ben ik al blij. Ze hoest nog wel flink. Zeiden ze op kdv ook. Tja, dat moet als laatste nog ff afzakken, komt ook wel goed. Zag dat Sheann 30 was geworden maar die had ik al gekrabbeld hihi. Gefeliciteerd meid en..... morgen is koala aan de beurt, ook 30 alvast gefeliciteerd meid. @manon: slaap lekker meis. Moet je wel gaan slapen he en niet hyven Qua waardebon weet ik niet bij kleertjes.com. Je zal wel een code krijgen wat je voor de volgende keer kan gebruiken. @loontje: Zo hé die Jay goed gegroeid he en stoere knul met de prikkies. @brenda: Zo Nora vindt de folders ook leuk zeg. Alles maar ontdekken he. Lekker ding is het ook. @amore: volgens mij was jij dat die zei dat Elena wel een vna de laatste is met hapjes. Neeeee hoor, hier Jenna ook nog niet en ik wacht voorlopig ook wel ff. Heb als plan 29/30 mei haha want vlak daarna gaan wij op vakantie maar is met een ander stel er bij en wil dat de 1e keer wel als gezin is. Ik vind dat Jenna ook nog aardig allergisch reageert op producten dus wacht liever nog maar ff. @susan: en gekken moeten er ook bestaan nee hoor, gein en ik spoor ook niet en ik zeg altijd: raar is zo gek nog niet Ik ga nu voor de bumbo terwijl mijn hele woonkamer vol ligt met ander spul waar ze ook prima mee kan spelen. Ach alles voor onze beebs he (psst en ook voor moeders hihi) Nou weet het zo ff niet meer. Ik ga nog ff hyven. Zag daar al diverse leuke foto's voorbij komen. Ik wil Jenna ook weer ff op foto zetten. Ze ziet er nu ook weer beetje toonbaar uit na al die snottebellen en groene pusogen Truste alvast voor jullie. Toedels. Grtz.
@Lafo, idd soort van buurvrouwen Fijn dat bij Britt de Zantac en de Allergy care van Friso wel helpt. Ik zit idd bij het Ruwaard, ik ben daar ook bevallen. Dat ging op zich allemaal prima, maar nu bij de kinderarts schiet het niet echt op. Weet natuurlijk niet of het bij het Sophia wel op schiet, helaas kan ik daar pas 19 mei terecht. @Amore1, laat hè. Dit was de eerste afspraak die ze hadden, vanwege een wachtlijst voor nieuwe patienten. @Debie, wat leuk ook in Spijk. Wat is de wereld toch klein @Loontje24, wat erg zeg van dat geld. Gelukkig dat je alles terugkrijgt, maar wel een gedoe allemaal. Wat is Jayden goed gegroeid zeg! @Brenda1122, lekker geshopt dus Ik heb ook plastic boxen voor de kleertjes die ze niet meer past. Elke keer gaat er een shirtje of broekje in. Ik bewaar alles, kan ik niks weggooien hoor @Mila77, gelukkig gaat het beter met Jenna! Hier heeft Jenna ook telkens last van een warm hoofd en knalrode wangen. @Sheann, nog gefeliciteerd met je verjaardag! @Susan79, YESSS, eindelijk iemand gevonden die net zo gek is als ik hahah Ik heb de mura 3, maar de lichtblauwe. Gekocht toen ik nog niet wist dat ik een meisje zou krijgen. Nou wil ik dus een nieuw zitje, maar nu ik lees wat jij hebt gedaan, joepie. Waar heb je dat gekocht? Ben benieuwd @Koala28, gefeliciteerd met je verjaardag! @All, gisteren bij het CB geweest. Was echt super blij dat Jenna weer gegroeid is, aangezien ze niet zoveel drinkt. Ze weegt nu 5460 gram en 61 cm. Gisteren ook het boek opperdepop gekocht bij AH. Kan er nu nog niks mee, aangezien ik pas met 6 mnd met een groente- en fruithapje ga beginnen. Ga nu wel één deze dagen beginnen met rijstebloem. In het ziekenhuis en bij het CB zeiden ze dat ik het dan beter als papje met een lepel kan geven. Dan kan ze alvast wennen aan de lepel. Want ze krijgt natuurlijk voorlopig nog geen groente- of fruithapje. Wat waren ze trouwens weer bij het CB. Die zeggen ook iedere keer iets anders. Vorige keer zei de wijkverpleegkundige tegen me, je moet wat meer water in de fles doen dan dat er op de verpakking van Nutrilon staat. Ze willen alleen maar dat het pak snel leeg is, zodat zij genoeg geld verdienen, vandaar die verhouding. En nu zei ze ineens uit het niets, altijd precies de hoeveelheid water doen die op de verpakking staat, anders klopt de voedingswaarde niet meer. Nou ik ben niet helemaal achterlijk qua voeding, heb niet voor niets voeding en diëtetiek gestudeerd. Maar goed, vind er ook geen bal aan om naar het CB te gaan, helemaal niet gezellig. @Debie, bij welk CB zit jij eigenlijk?
caressa ik zit bij de akkers. ik wordt altijd niet goed van het gelul, dus ben benieuwd waar jij zit. ben ook twee keer in ruwaard bevallen check het tijdstip en jullie weten weer genoeg
@Debie Pfff lekker zeg. Kan je je ogen openhouden?? @Caressa Wat een CB. Wel fijn dat Jenna goed gegroeid is!! @Mila Oh dan dacht ik dat gewoon Idd lekker gezinsmomentje van maken, dat 1e hapje! @Brenda Hihi, folders scheuren, die Nora @Manon Heb ik nog nooit gehad met kleertjes.com. Kweet het dus niet @Koala Fijne verjaardag vandaag! Hier nog een ZP verslaafde
@Debie: zo jij bent weer vroeg. @Fruit/groentehapje: Matthijs eet ongeveer 6 lepeltjes. @Lafo: En heb je zo'n stoeltje kunnen bemachtigen? @Loontje: Helaas komt skimmen zoveel voor momenteel. Bijna wekelijks is er wel weer een melding van skimmen (werk bij een bank en zie die meldingen vaak voorbij komen). Zo Jayden en Matthijs lopen zowat gelijk. @Amore: Ik geef Matthijs geen water na een fruit-/groentehapje. Soms daarna gelijk de papfles omdat meneertje honger heeft. @Caressa: Het is altijd weer een verrassing wat iemand bij het CB nou weer verteld. Ze zitten nooit op één lijn met elkaar. @Manonn: Sorry, weet niet hoe het werkt met zo'n coupon bij Kleertjes.com. @Ringeding: Ik zou ook wachten idd als er allergie voorkomt in de familie. @Tandjes: Bij jullie kindjes al een tekenen van een tandje? Bij Matthijs zit er al een wit puntje beneden. Het is ook echt tranen met tuiten een paar keer per dag. Dan heeft hij onwijs jeuk en pijn. Ik heb nu een bijtring in de koelkast voor verkoeling. Dat gaat ietsje beter. @Sheann: Nog veel plezier op je minivakantie! En nog gefeliciteerd met je 30e verjaardag! ---------------------------------------------------- Dank jullie wel voor de felicitaties. Ik ben net verrast met een ontbijtje en met de opmerking dat ik m'n tas moet inpakken want we gaan iets leuks doen vandaag en daarna overnachten we ergens. Geen idee wat en waar! Ben zo nieuwsgierig. M'n kleine mannetje gaat naar m'n ouders en blijft daar ook slapen. Morgen laat ik jullie weten wat de verrassing was!!! XX
Haha bedankt dames Amore: Ik geef geen slokje water na zijn hapjes maar het is wel een idee. Koala: Jij ook Gefeliciteerd met je 30ste!! Manon: Ik heb nooit iets besteld of terug gestuurd bij kleertjes.com maar misschien kan ik je helpen. Waar loop je op vast?
Zo daar ben ik dan eindelijk weer!! Heb vorige week en begin van deze week erg veel gewerkt en was daarna helemaal kapot. Heb wel geprobeerd zoveel mogelijk mee te lezen, maar geen puf om te reageren. Heb nu heerlijk 2,5 dag vrij!! En volgende week hoef ik maar 2 daagjes te werken en dan lekker weekje vrij. Gaan een weekendje weg met een stel vrienden die een dochtertje hebben van 6,5 maand. Lieke is alweer aan de diaree . Hoop dat dit niet weer zo lang gaat duren als de vorige keer. We waren ook begonnen met groente te gaan geven. Zijn begonnen met worteltjes, hebben we 4 dagen geprobeerd, maar ze ging echt aan het kokhalzen en werd echt boos en ging dan krijsen. Dus maar gestopt met de worteltjes. Toen sperziebonen geprobeerd, die vond ze heerlijk. Helaas maar 1 dag kunnen geven, daarna was ze zo aan de diaree dat ik maar ff wacht tot dat weer over is. Ga nu proberen zoveel mogelijk op iedereen te reageren J @ Loontje: Jeetje, geskimd. Is dat toevallig bij de Ikea waar je geweest bent gebeurd? Ben je bij Ikea in Duiven geweest? Daar zijn al een tijdje skimmers actief. Wel fijn dat je je geld gewoon terug krijgt!! Jayden was dus goed gegroeid, en heeft ie nog last gehad van de prikjes? Ben erg benieuwd naar je fotos! Heb je die bij een fotograaf laten maken? Of wat je ook weleens ziet, van die fotograven die in de supermarkt komen. Is bij ons in de winkel ook weleens. @ Debie: Jij mocht er vannacht weer uit? Omdat je de fles moet geven? Of heb je een nachtbraker?? Lijkt me erg vermoeiend. Hoop dat ze snel beter gaat slapen! @ Caressa: Wat goed dat Jenna toch is aangekomen!! En CB is idd erg raar ze praten daar zo dubbel, ene keer mag iets wel, andere keer weer niet. Kunt er niets van opaan. Gewoon doen wat jij denkt dat goed is! Wat moet je nog lang wachtten voor je met Jenna bij het ziekenhuis terecht kunt zeg! Niet al in overweging om toch een osteopaat te proberen? Elke keer als ik jou verhaal lees kan ik alleen maar denken, meid ga toch naar een osteopaat. Er komt me zoveel bekend van voor. En ik ben echt blij dat ik gegaan ben. Heb er zon ander meisje voor weer gekregen. @ Koala: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop dat je lekker verwent bent! @ Suzan: Ik vind je helemaal niet getikt hoor! Ik zou zoiets ook gerust doen. Wij hadden eerst via Marktplaats een kinderwagen gekocht. Maar vond hem toch niet zo fijn dus hebben later alsnog een andere gekocht. @ Shean: Ook nog van harte gefeliciteerd!! Heb je een fijne dag gehad? En lekker verwend?? @Brenda: hahaha Nora de reclame folders verscheurd. Ze zal wel denken voordat mama weer vanalles ziet en wil kopen, verscheur ik ze gauw @ Manon: Kan me voorstellen dat je je rot voelt dat Zinzi een spreidbroekje heeft. Maar probeer het positieve er van te zien. Beter dat ze het nu al hebben gezien en er wat aan kunnen doen, dan dat ze later misschien te laat zouden zijn geweest. Sterkte ermee!! En het komt goed!! Ik heb nog nooit een waardebon gehad van Kleertjes.com, kan er dus helaas geen antwoord op geven. @ Bumbo : Die stoel hebben wij ook. Lieke vind het echt leuk om daar in te zitten. Als wij gaan eten zetten we m op tafel en kan zij lekker bij ons zitten J Vind het het geld wel waard. Plaats er ff een foto bij Hoop dat ik iedereen zon beetje heb gehad, zo niet. SORRY!!!!!
Caressa, ik ben gewoon naar Prenatal gegaan en daar kunnen ze die onderdelen dus gewoon los bestellen! Een nieuwe bekleding kost Euro 40,- Nieuwe zonnekap Euro 30,- Nieuwe gordels Euro 6,- Het stoeltje houd je dan dus; dat houdt in dat de rugleuning wel in die kleur blijft. Als je ook dat anders wil, zit je ook aan een nieuw stoeltje vast en kost dat Euro 80,- extra. Wij kijken eerst even hoe dit staat........ Wat vreemd van het cb trouwens. Ben wel blij dat wij een 'normale' hebben. Loontje, had helemaal niet gereageerd op je pinpas! Wat erg zeg!! Gelukkig heb je het wel allemaal weten te regelen maar ja, je hebt zo'n gedoe van!! Bah! Koala, hier nog maar ns: gefeliciteerd!! En ben benieuwd naar de verrassing van je mannetje. Debie, zag het tijdstip niet maar zal wel weer midden in de nacht zijn geweest?? Amore, werk ze vandaag!! Manon, weet ook niet hoe dat zit met een coupon bij kleertjes.com Brenda, zo dus Nora heeft de foldertjes ontdekt... Vooralsnog doet hier alleen de hond dat: verscheuren. Sheann, nog gefeliciteerd he (of had ik dat gisteren al gedaan?) Wij zijn er hier vandaag vroeg uit gegaan... Of nou ja vroeg, 8 uur. Normaal gesproken slapen we (Sophie en ik) echt uit op mijn vrije dagen maar nu kan er mannetje van Bruynzeel komen tussen 9 en 1 Zo irritant die tijden!! Zal je zien dat ie pas om half 1 komt ofzo. Onze keukenverlichting met contactdozen zijn een beetje gammel, en dat na 1.5 jr! Nu komt er dus een monteur langs die ernaar gaat kijken. Ben benieuwd! Sophie ligt heerlijk te spelen in dr box, lekker onder een plastic babygym van fisher price. Maakt ook allerlei geluiden als ze aan die dingen trekt. Ze vindt het helemaal leuk!! Zo maar ns ontbijten en anders nog een klein tukkie doen op de bank. Ben nog enorm moe nl!! Oh ja, Sophie vond peer echt lekker!! Had het idee dat ze gisteren eigenlijk wel meer wilde? Vandaag krijgt ze het weer dus denk dat we maar een nieuw potje ervan moeten kopen Hierna alleen maar wel banaan proberen want die vond ze niet zo lekker. Ze mag nl niet zoals haar mama worden; ik eet nl helemaal geen fruit!! Vind alleen aardbeien lekker en een appel gaat er met zeeeeeeeeeer veel moeite in. Denk 1 appel per jaar? hahaha Wat zijn er veel online trouwens!
goedemorgen, ben er na vannacht nog ingegaan, ben tot 1 uur wakker geweest, daarna tot 4 uur kunnen slapen en net nog van 7 tot 9. Ilse slaapt ook nog, dat komt echt nooit voor dus laat haar maar even.Straks lekker douchen met z'n drieen en dan ff naar de winkels wil morgen lekker pom maken. heb nog nooit bij kleertjes.com besteld dus geen idee. susan heb daar ook zo'n hekel aan dat je dan zit te wachten, hopelijk zijn ze vroeg en ben je ervanaf. rianatja veel plezier het weekend en wat een schatje koala veel plezier, leuke verassing.
@Koala Spannend!! Veel plezier vandaag! Hier volgens mij nog geen tandjes. (Zit wel soms stiekem te kijken). Heb je al een middeltje gehaald voor het geval ie er last van krijgt?Die Matthijs is echt een snelle! @Sheann Zit je nog steeds in je luxe huisje? Lekker aan het genieten! @Rianne Leuk weekendje weg! Alvast veel plezier! @Susan Getver, vroeg opstaan op je vrije dag Succes met de keukenman vandaag Leuke foto's trouwens op het strand..
Zo ff lekker pauze 8) Ben net een pokke-end wezen lopen voor die Nijntjes bij de Bruna! Ik vind ze zo leuk!! (Dus als jullie ze hebben maar zelf niet willen, ik wil ze erg graag!!!!! )