Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Caressa, misschien kan je man lopen met de draagdoek anders??
    Enne, miss is opname ook niet zo'n heel slecht idee hoor! Eerst idd maar even de osteopaat afwachten morgen... Wie weet verricht hij/zij wel een wonder?

Ik houd t weer ff hierbij. Ben wederom kapot! Sophie kwam vannacht weer om half 5 (???) dus miss is ze van slag door de komst van tandjes ofzo? Ik zie alleen nog nix :( Heb vandaag dus 1x gefloten, 1x zelf gespeeld (niet zoveel dus dat was wel ok) en daarna, niet schrikken, 3.5 wedstrijd gekeken!! Met Sophie allemaal!! Ze hield het vol en vond het allemaal erg leuk! Was ook wel heerlijk in dat zonnetje. Mn armen zijn ook helemaal verbrand (knalrood), mn gezicht valt wel mee, had die nl ingesmeerd........ Nu dus kapot en zojuist al 1.5 uur geslapen op de bank met Sophie. Die ligt nu echt in bed en wij gaan nu dus........

Tot morgen dus en die foto's komen echt nog!!!

Liefs Suus

PS. Twente :( Ajax :D en nog 2 weekjes wachten en dan weten we t!! Ajax verdient het meer dan Twente trouwens. Hebben laatste 13 wedstrijden gewonnen ofzo en doelsaldo is nog meer dan het aantal voordoelpunten van Twente (en alle andere clubs). Zegt ook wel iets........ Jammer dat ze het, vooralsnog, hebben laten liggen in de 1e periode van de competitie.

2. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    @Lafo,
    Dank je wel! Het is een gezond ventje van 3600 gr en 50 cm en hij heet Jairo Shyne.

Medisch kunnen ze niets vinden (bloedonderzoek, andere voeding, Zantac etc) inmiddels heb ik zelf ook het idee dat dat het allemaal niet is. Met die pepti heb ik ook geen enkel verschil gemerkt.
    Dat ze een kind is wat slecht tegen bepaalde prikkels kan, dat weet ik. Dus ik denk ook dat door opname we misschien uit die viscieuze cirkel komen. Je merkt zelf niet dat je daar in zit, maar ongetwijfeld zullen we daar wel in zitten.
    Vind het alleen erg moeilijk om die beslissing wat betreft opname te nemen. Omdat m'n man en ouders niet echt positief daar tegen over staan. Dus dat helpt mij ook niet echt. En ik vind t erg moeilijk dat ik Jenna maar 2x mag zien per dag.
    En het wordt dan in het Ruwaard en daar twijfel ik ook over.
    Dus vndr dat ik allemaal ff niet weet.
    Misschien moet ik gewoon nu lekker naar bed gaan, hopen dat ik snel in slaap val en niet lig te malen. En pas na de osteopaat, dinsdag ofzo de beslissing moet nemen.

@Susan79, m'n man wil er niet mee lopen :(
    En ik wacht idd de osteopaat af en dan beslis ik of ik voor opname kies.

Ik hou jullie op de hoogte!

Weltrusten!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Succes met je beslissing, waarom willen je ouders en man het niet?
    Misschien is het niet eens nodig en verricht de osteopaat een wonder, wat ze vaak doen!
    Trusten!

4. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Wil Caressa ff heel veel sterkte wensen met je keuze! Lijkt me erg moeilijk voor je en helemaal als je man en ouders er ook nie echt achter staan. Ik hoop echt voor je dat de ostheopaat helpt!! Dikke knuffel iig!
    Verder ff snel hier weer. Gaat goed hier. Heerlijk genoten van het hele mooie weer vant weekend en allemaal leuke dingen gedaan. Jayden komt de ene nacht wel en de andere weer niet.. Dus Susan hier eigenlijk hetzelfde en weet ook nie wat het is. Hij heeft geen pijn maar kan de slaap gwoon nie meer vatten als hij dan wakker is geweest. Misschien idd begin van de tandjes...:(
    Lafo, Bij jullie inmiddels alles wel goed?
    Bodywarmer, Villa Happ had ook niks:( Ben echt overal geweest.. Kleertjes. com die hebben wel, maar betaal je zo 100 euro en dat ben ik ook nie van plan.. Nog ff verder zoeken dus!
    Nou ga ff dlouchen en dan vanmiddag en vanaaf weer aant werk. Woesndag ben ik lekker een dagje vrij, dus dan kom ik nog ffies reageren hier! Meiden fijne dag vandaag!

Liefs

5. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Caressa
    Succes vandaag bij de osteopaat! Ik hoop echt zo dat het werkt voor jullie!

@Loontje
    Werkze vandaag :)

@Susan
    Zo weer druk dagje gehad dus. Fijn dat Sophie het allemaal zo leuk vond!

@All
    Zo hier laatste vakantiedagje! Vanmiddag naar het CB, laatste keer prikjes. Mijn zwangere vriendinnetje komt ff bakkie thee doen en gaat ook mee, dus dat is gezellig! :)

Fijne dag dames! X

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Caressa, lastig dat je man en ouders niet achter een evt opname staan! Zij hebben er natuurlijk ook niet de hele dag mee te maken dus tja, dat is dan wel erg makkelijk praten. Je moedergevoel laat je niet in de steek en als jij denkt dat dat het beste is voor Jenna, moet je dat gewoon doen! Daarnaast, krijg je ook even rust en ik denk dat je daar ook wel even aan toe bent. Duimen draaien iig volop voor de wonderdokter, lees osteopaat :D
    Wat stom trouwens dat je man niet met de draagzak wil lopen!!

Loontje, ja Sophie hetzelfde als Jayden. 4 nachten dus wakker om half 5 (ze slaapt na een schone luier en een beetje melk wel weer door) en dan vannacht wel ineens een hele nacht doorgehaald!! Vreemd toch? Nu is ze weer op kdv :(
    Bodywarmer, ik heb een leuke van Noppies, besteld bij kleertjes.com en die was zeker geen Euro 100,- hoor!!

Ik ga maar ns wat doen hier :(

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Amore, geniet van je laatste vakantiedag!! En hopelijk heeft Elena niet veel last van dr prikjes. Ben wel benieuwd hoeveel ze gegroeid is!!

8. loontje24

Susan, Ik ga glijk kijken!! Was hem nog nie tegengekomen.

9. loontje24

Heb er 1 besteld! Tnks Susan!

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier voor beide meiden nog een leuke zomerjas vinden....

Loontje hier alles goed hoor, hoe is het met je doggie?
    Zag schattige foto's op hyves.

Susan werkse vandaag.

Nachtbraken hier al weken helaas.....Britt is totaal ritmeloos en dan maken ze elkaar ook nog eens wakker grrrrr

Ze zijn beiden enorm verkouden, snottebellen blegh

Amore succes met de prikjes, moet volgende week weer maar geen prikken meer!

11. loontje24

Lafo, Gaat hartstikke goed met het hondje! Is soms wel een beetje eigenwijs, maar goed dat heb je met een pupje he! Glukkig gaat het beter!

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Goedemiddag,

Had vanochtend op iedereen gereageert maar toen gaf mijn comp virus aan en deed helemaalniets meer, manlief is nu op zijn werk bezig, kijken of hij het weer gaat doen en wat de schade is. Ik heb inmiddels mijn oude laptop en de sleutel voor internet gevonden.

Nu maar geen uitgebreide reactie meer, sorry.

Lafo fijn dat Britt weer thuis is, hoop zo dat het nu eens klaar is bij jullie

caressa heb geen advies, tips, behalve volg je hart. Ilse heeft per dag zo'n 3-6 uur gehuild en sommige dagen wel meer, werd er af en toe behoorlijk gek van en het maakte mij onzeker, wat zij weer merkte en ze nog meer ging huilen. Ik had niet het idee dat het medisch was en ben van een huilbaby uitgegaan, merkte bij haar dat het vanaf 6 maanden langzaamaan minder werd en vanaf een jaar is het eigenlijk over. Hoop dus dat het bij jullie eerdaags ook vanzelf overgaat als de osteopaat niets uitmaakt. Wat betreft opname is het net hoe ver ben je zelf, zolang jij "gestrest" bent zal het huilen waarschijnlijk niet afnemen, maar is ook een hele grote stap. Misschien een nachtje bij iemand anders brengen zodat de omgeving even verandert en jullie rust hebben. Verder hoorde ik ook veel over ruwaard maar moet zeggen, bevalling ben ik prima over te spreken, en de rest vind ik ook best goed te doen maar als jij daar niet achterstaat is een ander ziekenhuis dan geen optie????

Hier weer gezellig en druk weekend gehad, Esmee vond het zwemmen iig heerlijk. Ga nu maar ff wat aan de was doen want deze laptop is traag.

13. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    @Lafo
    M’n man begrijpt niet waarom dat zou moeten helpen. En hij heeft zoiets van ’s avonds gaat ’t en het weekend kom ik wel door.
    ’s Avonds gaat t ook, het is eigenlijk alleen overdag. En aangezien ik elke dag met haar ben…
    Ik ben zelf ook gewoon onzeker, vandaar dat ik niet weet waar ik goed aan doe.
    Moest de osteopaat afzeggen, omdat ik een ernstige migraine aanval vannacht kreeg en dan zie ik niets meer met m’n linkeroog. Dsu kan dan ook echt geen autorijden.
    Dus moest helaas de afspraak verzetten, ga nu donderdag en gelukkig gaat m’n man nu ook mee. Vind het wel handig dat hij ook een beetje weet hoe en wat.
    Want uitleggen is toch iets anders als erbij zijn.
    Nu ff rustig aan gedaan vandaag of eerlijk gezegd niets gedaan.

@Loontje24,
    Thanx! Nou, zoals ik al tegen Lafo zei, afspraak osteopaat is verzet naar donderdag. Dus moet nog ff wachten.

@Amore1,
    Thanx! Je hoort ’t donderdag ;)
    Ik ben benieuwd hoe Elena gegroeid is. Hoop niet dat ze last heeft van de prikjes.

@Susan79,

Klopt! Ze zien Jenna weleens huilen. En man m’n weet ’t wel. Maar heeft zoiets van ’s avonds gaat t wel en het weekend kom ik wel door.
    En niemand begrijpt ook wat die opname nou zou kunnen doen.
    Ik ook niet, maar hoop gewoon dat t helpt. Het rotte is ook dat het ziekenhuis het niet goed kan uitleggen. Dus hier kijken ze er zeg maar een beetje sceptisch tegen aan.
    En door mijn onzekerheid weet ik dan weer niet wat ik moet doen.
    De afspraak van de osteopaat is verzet naar donderdag, dus kan dan pas vertellen hoe t was.
    En dat ie niet met een draagdoek wil lopen is omdat er een roze bloem op staat, maar hij schaamt zich geloof ook als ie een liedje moet zingen voor Jenna. Dus vandaar dat ik dat altijd doe. Zal wel onvolwassenheid zijn ;)
    Maar hij doet ook een boel dingen wel hoor :)

14. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    Helemaal eens. Het zal zeker te maken hebben met de bevalling en de tijd daarna. De prikkels, hoe ik me voelde en voel etc.
    En door mijn onzekerheid twijfel ik waar ik goed aan doe. Als het dan weer even een paar uurtjes goed gaat, dan denk ik weer dat ik overdrijf en dat het niet nodig is. Maar helaas gaat het daarna gewoon weer verder. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het gewoon zelf niet ga volhouden als dit nog 2 maanden duurt en pas met een jaar helemaal over is.
    Opname voelt als een grote stap, omdat ik haar maar max. 2x per dag mag zien en het min. 1 week, waarschijnlijk 2 weken gaat duren.
    En wat gebeurt er als ze weer terug naar huis gaat, valt ze dan weer in haar oude patroon?
    Het ziekenhuis kan ook maar moeilijk uitleggen hoe en wat en folders of iets hebben ze er niet van.
    Heb gister met de zuster in het IJsselland ziekenhuis gesproken en die zei ook dat de procedure in elk ziekenhuis wel hetzelfde is en dat het wel makkelijker is als ik bij een ziekenhuis ga, niet ver van m'n huis vandaan. En ik loop natuurlijk al een tijdje met haar in het Ruwaard en als we voor een ander ziekenhuis kiezen, dan wordt ze niet gelijk opgenomen, want dan gaan ze eerst weer het hele traject door. Dus dan duurt het allemaal weer langer.
    Ik moet nu toch ff tot donderdag wachten, kijken wat er gebeurt bij de osteopaat en dan beslis ik.

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Koala;
    Gelukkig helpt het spullentjes voor Matthijs zijn tandjes.
    Zonde zeg, dat hij er zo'n last van heeft.
    Hier nog geen tandje te bekennen. :)

@Caresse;
    Lekker geshopt voor de kleine prinses zie ik.
    Wat heb je voor winterjasje gekocht?

Meis, je hebt het niet makkelijk hé. Ik vind het zo rot.
    Het lijkt mij ook vreselijk als je kindje zo huild, en je niet weet wat er nu is. Je wilt ze helpen, maar weet niet hoe?

Ik snap heel goed dat het verschikkelijk is om eventueel je meisje in het ziekenhuis op te laten nemen,
    maar als ik dit allemaal zo lees is het misschien het beste voor je meisje?, denk je niet. Het is het proberen zeker waard denk ik.
    Maar het is en blijft jou/jullie beslissing natuurlijk! Lastig dat de mensen om je heen je hierin niet echt steunen, dat zou wel wat schelen.

Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan bij de osteopaat.
    Succes donderdag.

Sterkte meis met je kleine meis, en beterschap met je migraine, een dikke knuffel voor jullie!!

@Susan;
    Eh gossie, wat sneu! Zoveel gehuild bij je zus. De kleine meis was inderdaad waarschijnlijk bekaf en dan slapen in een vreemde omgeving.. Dat lukt vaak niet. Zinzi zou het vrees ik ook niet doen.

Jij en sophie hebben het lang volgehouden zeg, bij de Hockey! poepoe!

Word ze de afgelopen nachten ineens wakker? Mm, balen! Misschien even een fase'je.
    Hoop dat het vlug over is. Is toch best vervelend, als je het niet eigelijk niet gewend bent hé..

@Lafo;
    Zonde zeg, arme schat. Nog steeds niet fit, en aan de poepluiers.
    En dan ook papa ziek, en mama die er tegen aan zit. Je moet goed voor jezelf zorgen hé meis, het zit natuurlijk niet mee, maar zorg goed voor jezelf. Jijzelf bent ook heel belangrijk. Je krijgt niet voor niks hyperventilatie! Houd je taai meis! Knuffel!

Tis misschien goed dat het nu mooi weer is/word.. Even wat vitamientjes opdoen.

Ik hoop dat jij niet ziek gaat worden en dat de rest thuis snel weer de oude is!

Ik heb het idee dat het puffertje wel werkt.
    Ze knapt langzaam beetje bij beetje wel op. De nachten gaan nu beter en ze hoest minder.
    Ze vind het alleen niet zo leuk hoor, dat puffertje!

@Loontje;
    Wat fijn om te lezen (ook op hyves) dat het zo goed gaat met Jayden, dat tie zo lekker vrolijk is!!
    Lekker hé, zo'n vrolijke schattebout in huis! Zo genieten!!

Wat k*t zeg, dat de medicijnen niet optimaal helpen en dat de pijn erger/ terug komt.
    Dat mag natuurlijk niet! Ik zou ook terug gaan naar de dokter!
    Succes!

Werkse!

@Amore;
    Gezellig daggie vandaag dus. Nice!
    (op de prikkies na dan!)
    Ik hoop dat ze er niet teveel last van zal hebben!

Ik ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is. Laat je het ons weten?

Geniet van je laatste vakantiedagje!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Hi girls,

Hier zoals altijd op maandag, een vrije dag. Heerlijk!
    Morgen gaat me werkweek weer beginnen, dit word een lekker weekje, een weekje van 2werkdagen. Mmm! Zalig.
    Ik heb donderdag lekker een daggie extra vrij genomen, had ik zomaar maar eens zin in.

Met Zinzi gaat het prima. Ze hoest nog wel, en ronkt nog wat, maar het gaat stappie voor stappie de goede kant op.
    Het puffertje helpt dus wel degelijk. Gelukkig!
    Ze is vrolijk en begint nu lekker te schatterlachen. Zo leuk!
    Met het spreidbroekje gaat het super, we zijn er al hellemaal aan gewend, het hoort er gewoon bij zegmaar.
    Ze heeft er totaal geen last van! Aankomende maandag moeten we voor controle, niet bij de osteopaat, maar de dokter waar we het spreidbroekje op hebben moeten halen. Ik ben benieuwd.

We gaan nu lekker even een eindje wandelen, we wandelen dan gelijk door naar de dokter. Mams moet weer de pil ophalen en nieuwe medicijnen voor de migraine.
    Heb er de laatste weken weer aardig veel last van!

Vanavond om boodschappen, dan nog even relaxen..
    aah gossie, kijk ik naast me .. (daar ligt zinzi op de bank) ze is in slaap gevallen... haha!

Meiden, geniet van dit heerlijke weer!
    Fijne dag nog!

Liefs, Manon

16. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    @Manonn,
    Thanx voor je knuffel! :)
    Ik had vorige keer al zitten kijken bij kleertjes.com en een aantal leuke dingen gezien en toen zag ik ineens dat je 20% korting kreeg. Dus vandaar gelijk maar weer even wat dingen besteld. Ik heb een winterjas van Barbara Farber besteld. Was er gelijk weg van, beetje truttig is ie :D met een ruitje.
    Ik vind spijkerrokjes en jurkjes errug leuk en m'n man heeft juist van die allstar gympies voor d'r gekocht. Hier dus de ene keer sportief, de andere keer echt girly :)

Het is ook vooral omdat ik bang ben dat we in een vicieuze cirkel terecht komen (en daar zullen we ongetwijfeld al in zitten)
    En opname is zo...hoe moet ik dat zeggen, ze kunnen medisch niets bij haar vinden en dan heb je zoiets van, we proberen eerst nog wel weer wat anders. Maar aangezien we nu alles wel zo'n beetje geprobeerd hebben, komen we toch uit bij opname.
    Dus toch nog even tot donderdag wachten.

Heb jij ook zo'n last van migraine?
    Had je veel aanvallen tijdens je zwangerschap of was t toen helemaal weg?
    En wat voor medicijnen gebruik jij?

Ik heb inmiddels al 11 jaar last van migraine en hoe ouder ik werd hoe erger de aanvallen. Ik heb alle medicijnen die er voor zijn al gebruikt, heb bij de neuroloog gelopen, maar ze weten niet wat ze met me aan moeten.
    Ik heb keren gehad dat elke week een aanval kreeg. En ik heb ook keren gehad, dan kreeg ik er één in de 2 weken, maar die duurde dan 3 dagen en dan kon ik 3 dagen echt helemaal niets.
    Ik zie ook niks met m'n linkeroog, vndr dat ik dan altijd moet uitkijken als ik nog moet rijden. Dat gaat dan gewoon echt niet.

Gelukkig dat het puffertje een beetje werkt en dat jullie helemaal gewend zijn aan het spreidbroekje.

Fijne avond!

17. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    Hier trouwens ook nog steeds op zoek naar een zomerjas.
    Ik vond deze erg leuk, maar de prijs (€79,95) vond ik toch een beetje minder, voor de keren dat ze hem aan heeft.

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Debie, wat een gedoe met die computers he... Ach ja, je kan inmiddels ook weer niet zonder ze he ;)

Caressa, he jeetje migraine aanval!! En net nu je naar de osteopaat zou gaan! Wel fijn dat je mannetje mee kan donderdag :D Nu dus maar hopen dat er donderdag een wonder geschiedt ;)

Manon, lekker hoor, donderdag een dagje vrij genomen! Mag ook wel af en toe toch? Gelukkig dat het puffertje werkt, weet je iig waar je het voor doet, zeker aangezien ze het niet zo leuk vindt. Zinzi klinkt echt als een vrolijk schatje zeg!!

Nou hier weer terug van werk en Sophie opgehaald. Kregen weer te horen dat ze het zo jammer vinden dat ze naar een ander kdv gaat. Nog 3 daagjes gaat ze naar deze, waaronder morgen, en dan op naar de nieuwe! Ben benieuwd!
    Ze heeft ook al haar worteltjes al op, ging er hartstikke lekker in :D Manlief kookt nu dus we gaan zo al lekker eten, jammie! Gemarineerde biefstuk, spercieboontjes en aardappelkroketjes! Heerlijk toch? Voel me bijna een Pavlov-hond met meer kwijlsel in mn mond :D;)

Hee meisjes, tot ltr! Miss update ik vanavond wel wat foto's op hyves van het zwemmen.

19. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Hey dames

Ff snel, reageer morgen op mijn werk wel weer op iedereen ;)
    Elena was super gegroeid (zie hieronder). Alleen vreemden (lees: niet papa en mama) vind ze echt niet meer leuk!!!
    Continu huilen :( Ahh de arme schat.

Fijne avond!
    X

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Och jee Amore, Elena dus duidelijk eenkennig?? :D Ze is zeker goed gegroeid!!! Hartstikke netjes! Prikjes ook overleefd of een beetje verhoging?

Heb de zwemfoto's op mn hyves gezet!!

Deel Deze Pagina