lastig om met jouw beroep susan verkouden te zijn, denk ik Kan me voorstellen dat de dag dan lang duurt! gelukkig is sophietje al wat beter. hoe gaat het met haar hapjes? wil ze al wat meer happies eten? manon, zinzi heeft ook zo'n leuk hoedje op! vind al die zomerhoedjes zo schattig
Hoi meiden, Ik kom er niet aan toe om heel uitgebreid te reageren. Suus hoop dat je snel van je verkoudheid af bent, net wat Brenda zegt lastig om dat te hebben als tandarts en je moet de hele dag naar beneden kijken! Zal helaas nog wel vaker voorkomen met kinderen....hoop vitamientjes eten! Brenda wat een mooi schema, fijn hoor dat Nora het zo goed doet! hier gaan de fruithapjes ook steeds beter, 1/2 potje maar groente gaat ze echt van kokhalzen, best zielig om te zien! Manon jeetje ziekenboeg bij jou, gelukkig ben je zelf niet ziek, beterschap meis met je zieken! Koala hoe is het met jou, ziek las ik, getver je bent best vaak ziek, zo rot he die buikgriep......beterschap alsnog! Hoe is het met je rug? Moest vandaag bij de kinderarts zijn en daar wegen en meten ze haar globaal.... Ze was +/- 6900 gram en 68,2 cm dus en of ze goed gegroeid is! Ben benieuwd wat het cb morgen zegt! Fijne avond meiden! xxx
Oh ja Amy krijgt buisjes meiden, ze moet er aan geloven 12/5 afspraak anesthesist en daarna maken we een afspraak voor de operatie....
lafo, britt is dus super gegroeid!! goed zeg van dr!! nora vindt groente ook niet altijd lekker hoor, maar ze heeft nu door dat als ze geen groente eet ze ook geen toetje krijgt haha hebben de meiden vannacht goed geslapen? oei dus amy buisjes, nou het is voor een goed doel zullen we maar zeggen! steeds ziek zijn is natuurlijk ook niet leuk voor dr. ben je al bij cb geweest? nora moet volgende week dinsdag heen, dan is het ook alweer 2 mnd geleden dat ze daar geweest is. all, hier weer een gezellige mamadag. nora ligt nu lekker te slapen, zal dr strakkies wakker maken voor een happie fruit. dat gaat er altijd wel in bij haar! net is nora haar opa nog langs geweest, dus dat was weer feest voor nora hahah vanmiddag ff bij de jumbo langs, wat boodschappen doen, lading fruit halen, kan ik vanmiddag even een half uurtje gaan pureren voor een paar weken volle potjes. Nu maar de 6 mnd potjes, want als een 4mnd potje leeg is, begint ze te huilen dat ze meer wil. volgende week gaan mannetje en ik dagje winkelen in arnhem. volgens mij hebben ze daar ook een lief winkel. er was hier toch ook iemand die in arnhem woont? ben je wel eens in de liefwinkel geweest? hebben ze daar veel? wil graag beddengoed kopen van lief! vind ik zo vrolijk staan. nou ik ga maar eens aan de slag hier thuis fijne dag allemaal! xxx
Brenda, ik ben nog nooit in de Liefwinkel in Arnhem geweest (geen idee trouwens of ze er daar 1 hebben...). Tjonge die Nora, zeuren als een potje leeg is?? Nou dat komt hier dus never nooit voor!! Lafo, Amy dus aan de buisjes. Tja, er moest toch eindelijk wat gebeuren he! Britt dus al wel weer goed gegroeid. Kijken hoe het bij het cb is dan vandaag. Nou ik had gisteravond dus 37.9gr en vanmorgen 37.5gr. Voel me een enorme dweil, en zo zie ik er ook uit. Overal komt vocht uit!! Bah! Ben wel naar werk gegaan want het is al zo druk hier en ik kan mn patienten ook niet zo makkelijk in de steek laten. Werk nu wel met mn trui aan en 2 monddoekjes voor. Wel erg smerig hoor, allemaal snot in mn doekje! En dan ook nog af en toe niezen enzo. Had wrs beter niet kunnen gaan maar ja, strax na 4-en ben ik wel weer 5 dgn vrij dus dan kan ik even goed beter worden. Vind het vooral belangrijk dat Sophie zich beter gaat voelen. Nou over 5min komt de volgende alweer dus ik ga weer snel verder! Liefs Suus
Hey dames Zo ik val weer ff in van na mijn laatste berichtje. @Manon Is je vriend alweer beter? Zag leuke foto's op je Hyves! Getver Zinzi weer aan de AB. Ik hoop dat het snel echt beter gaat!! @Brenda Wow die Nora, gewoon al drie flessen!! Staat op lief.nl niet waar die winkels zitten? @Susan Zeker vervelend, verkouden zijn als tandarts Hoop dat het snel beter is! Oh lees net dat je ook verhoging hebt, succes! Succes met afscheid nemen vandaag! @Lafo Zeker goed gegroeid! Succes bij het CB vandaag! Oh en Amy buisjes, heb ik ook gehad vroeger, viel volgens mij wel mee, en als het helpt! Nou ik ga maar es wat doen hier X Roos
hey ladies, Vrij rustig hier moet ik zeggen. Tis mooi weer he Had ook gedacht wat eerder te reageren maar was vandaag zo druk met het huishouden ook. Nou ja, voornamelijk weer met de was. Schoonmaakster komt donderdag dus ik ga me niet uitsloven natuurlijk Donderdag ook geen tijd voor was want dan wordt de kleinste van mijn schoonzus (ze heeft twin en deze dus) 1 jaar dus feessie voor kleine meid. Gaat dat hard toch. later in de middag komt dan fysio ook nog langs dus dat wordt ff heen en weer gaan (scheelt dat ze 2 straten verder wonen ) Dus no time voor dat soort ongein. Vandaag ook mijn winterkleding met lente/zomer omgewisseld. Yes, tis zoveel dat ik dat nooit in 1 kast kwijt kan Toch wel weer nodige weggegooid(nou ja in vuilniszak voor hergebruik door derden). Vond dat wel knap van mezelf Daarna nog ff 1,5 uur gewandeld en boodschapjes gehaald met de kleine meid. Was heerlijk weer (sorry voor degenen die moesten werken ). CB vanochtend was prima, zie scores hieronder. Haar buikligging was nu ook een stuk beter maar goed, ze hoefde nu ook niet zo lang te wachten Zo stoer ze de vorige keer was met prikjes... nu was het krijsen haha, zieligerd. Ze keek die vrouw pissig aan joh Maar ja, was al snel weer goed vooralsnog heeft ze er geen last van, ook geen koorts. Zo nog ff tempen maar denk dat het wel meevalt. @lafo: ze blijft bij lengte nu achter bij Britt. Ze zeiden bij cb ook dat ze iets achter was gebleven (bij wat ze normaal groeit) maar was niet erg natuurlijk. Ik denk dat ze Britt nu echt als een lange slanke dame bestempelen (misschien wel tenger inmiddels - hoewel Britt echt wel weer goed is aangekomen na haar poeperitis/spugerij. Jenna wordt hier ook nog steeds slank genoemd. Wat zei cb vandaag bij jou? Ben benieuwd. Ach en Amy buisjes maar als het helpt... Jenna heeft wel weer poepprobleem. Tis weer zo hard. Ze had al 2 dagen niet gepoept (normaal 1 tot af en toe 2 luiers) en vandaag 2 x dat er harde keutels uitkwamen. Zielig joh. CB zei toch pap gaan geven. Volgens mij zei jij Brenda dat Nora er juist verstopt van raakte, toch? Dat ook aangegeven en ze zei dat de vezels het juist moeten oplossen. Nou ja, toch maar gehaald vanmiddag en ga het donderdag wel proberen. Nu maar extra Comfort voeding erin gedaan en meer water gegeven. Hopen dat het snel werkt. @manon: Allereerst wat een leuke/lieve foto als gezin zeg van jullie op hyves, echt lief. Hoest met Zinzi? Slaat de ab aan? Hoest met je migraine? Die ibuprofen 600, 3x p/d is idd fors zeg. Als het nou zou werken Moest wel lachen om jouw beschrijving van manlief die zo aan het overgeven was... die beschrijving leek wel op mijn vriendlief te staan, afgelopen zaterdag @caressa: merk je inmiddels al wel verschil met Jenna? @riannetja: hier had Jenna ook best wel last van jbpm (niet qua boeren) maar qua darmen. Dus kan wellicht wel Wel zielig joh. @ringeding: haaruitval.... hier ook... heb soms ook het idee dat ik geen haar over houdt Overal ligt haar van mij @brenda: zooo Nora al naar 3 flessen joh. Ze eet ook al aardig mee maar dat mag ook wel als oudste beeb he Volgende week Nora dus naar cb. Ooh ben daar ook wel benieuwd naar. Hier Jenna volgende keer ook pas over 2 maanden. Oh en ik woon in Arnhem. Ja Lief-winkel zit hier, schijnt uitgebreid te zijn. Ben er zelf nog nooit geweest Maar ik krijg dan ook spullen van mijn schoonzus dus hoef zelf bijna niet te shoppen en daar zit ook Lief bij dus tja.. kan je niet echt helpen daarmee. Wel dat Arnhem super leuk is om te shoppen. Vind ik nog steeds na al die jaren dat ik er al woon. Er zit een nieuwe Outlet voor dames en die verkopen Vero Moda, Only en nog wat merken, ook heren dacht ik maar moet daar zelf ook nog heen. Je moet ook echt de achteraf straatjes in gaan (achter de Bijenkorf) daar zitten de apartere winkeltjes en in de hoofdstraat gewoon de reguliere winkels. Als je nog wat wilt weten .... hoor ik het wel @susan: hoe voel je je nu? Bah die verkoudheid is ook k*t he. Vooral je monddoekje in. Gelukkig ben je nu lekker vrij de komende dagen. Hopelijk kan je er beetje van genieten door alle snot heen. @amore: hoest met jullie verder dan? Met Elena ook alles goed? Die dame heeft Jenna qua gewicht al ingehaald haha Nou volgend mij op iedereen wel gereageerd. Misschien dat ik morgen op werk nog poging kan doen maar ben er bang voor. Heb om 8 uur al vergadering dus moet morgenvroeg haast-je-repje Jenna wegbrengen (normaal doet vriendlief dit vaak en zul je net zien als ik vergadering heb... haha) en dan er in. Daarna ook druk druk daar en 's avonds krijg ik visite van vriendinnetje. Verwacht niet dat zij hele avond blijft dus misschien dan en anders.... merk jullie het vanzelf wel weer Toedels. Grtz.
Brenda ben benieuwd hoe goed Nora gegroeid is, weet je wat raar is zit ik ineens te bedenken dat ik nu een 5 maanden check heb, terwijl het normaal is die te krijgen met 6 maanden, loop wel erg voor.....vreemd.... Susan hoe is het met je? Niet lekker zo te lezen, ik voel me ook al zo'n snotterig, neem een boel paracetamol maar helpt maar even helaas. Hoop niet dat je ziek gaat worden nu je 5 dagen vrij bent! Mila ja maar dit is jouw 4 maanden check en Britt is nu met 5 maanden gemeten en gewogen dus denk dat ze wel vrij gelijk lopen met lengte en qua gewicht dat ze wat minder hard is gegroeid dan Jenna komt natuurlijk door die buikgriep. Ik vind Britt eigenlijk helemaal niet slank hahaha ze heeft echt spekbenen, Jenna ook? Amore alles goed met jullie? Manon slaat het abkuurtje aan, hoop van wel! Idd hele lieve foto's op hyves! Vandaag dus cb check up gehad en alles hetzelfde als gister 6880 en ruim 68 cm dus prima. Ze zijn ook erg tevreden en mama dus ook. Heb net ouderavond gehad van Amy en Britt van de creche maar dat was niet wat ik gedacht had dat het was. Waren allemaal kraampjes met informatie over opvoeding, voeding, scholen etc dus viel een beetje tegen, ik dacht dat ik een gesprek kreeg met de leidsters maar dat komt volgende maand pas. Nou meiden geniet van het mooie weer, daarom is het hier zo rustig! Wel makkelijk bijlezen! XXX
Mila, Jenna is toch prima gegroeid! Niet zoveel als vorige keren maar even een rem erop is juist ff lekker. Anders wordt ze wel heel snel groot, toch? Morgen drukke dag zo te horen en donderdag, op je vrije dag, ook druk in de weer met verjaardagen en de fysio. Ben benieuwd of hij tevreden is over Jenna! En over die pap, Sophie krijgt elke avond Bambix-pap (van Nutricia, rijstebloem met vanille) in haar flesje en ze poept circa 1 a 2x per dag. Zal miss per kindje verschillen of ze er verstopt van raken?? Hier voel ik me eigenijk steeds slechter worden. Had 38gr bij thuiskomst van werk en inmiddels alweer gestegen naar 38.4gr Zweet ook als een otter! Heb al mn pillen-mix ingenomen om de nacht mee door te komen (2x paracetamol en 1x aspirine C), nu alleen nog warme melk om mn keeltje te verzachten. Stomen ook al gedaan........ Met Sophie gaat het al wel beter heb ik het idee en ja, dat is uiteindelijk wel het belangrijkste he!! Heb trouwens mn hockeytraining voor morgen maar afgezegd. Vond mezelf wel heel verstandig!! Wel mrogenochtend om 9 uur naar het nieuwe kdv voor een intake. Manager wilde per se nog met ons afspreken voor Sophie's 1e dag. Rondleiding is nl al geweest!! Vermoeiend hoor.......... Daarna nix in de planning, ja mn schoonmaakster komt maar desnoods ga ik op zolder op het bed liggen slapen. Daar komt ze nl niet... Nou ik ga mn bekertje melk maar klaarmaken! Liefs Suus
Lafo, wat irri van het kdv! Je zou idd denken een persoonlijk gesprek maar goed, 1 maandje wachten dus! Britt dus prima gegroeid na haar zieke periode. Gelukkig maar! Enne, volgens mij hebben al onze kindjes spekbeentjes Sophie is 1 vd slankste en kleinste volgens mij, met haar 65cm en 6520 gr bij 5.5. mnd maar ook zij heeft van die lekkere rollades Hier trouwens check-up cb bij 2, 3, 4, 5.5, 7 mnd. (daarna weet ik t niet) Ik ga nu echt naar mn bekertje melk!
Oh ok Suus bij jou dus ook zo'n check up patroon, vond het zo vreemd. Bij Amy liep het ook anders gewoon met 6 maanden, niet leuk qua vergelijken haha. Ga jij je mandje maar in, is niks zo, beterschap! Mila rijstebloem kunnen ze lastig van poepen, rijst stopt idd, net als banaan, maar idd niet bij iedereen is dat zo, maar het zou goed kunnen dat het daardoor is!
@Mila Ahhh arme Jenna, poepprobleem Kennen we hier niet echt al heeft Elena voor het eerst gisteren een dag niet gepoept. Ik merk hier dus geen verschil met de rijstebloem.. Goed gegroeid die Jenna! Hier gaat het allemaal prima, straks lekker een paar daagjes vrij!! (Ik was die al vrij, maar wel leuk dat mn mannetje thuis is ). Jij ook lekker vrij vrijdag? @Lafo Britt ook al zo goed gegroeid! Jammer dat het op het KDV tegenviel! Hier ook alles goed, genieten met dat heerlijke weer Weet je al wanneer Amy der buisjes krijgt? @Susan Beterschap! Ik hoop dat je je snel beter voelt! Succes op het KDV! Nou dames die vrij zijn geniet vh mooie weer! Ik ga maar aan het werk X
Amore balen zeg dat je moet werken met dit mooie weer! Geldt voor alle werkende mama's vandaag, voel me ook een bevoorrecht mens! Maar kan er niet echt van genieten, voel me nog steeds niet zo lekker (kop vol snot) Dus misschien dat ik straks even een tukkie ga doen, heb vannacht weinig geslapen en Amy komt tegenwoordig sinds een week om 06.00 gaaaaaaaaap Ze is nu bij mijn ouders dus ik heb even mijn handen vrij en volledige aandacht voor Britt! Straks weer naar de kinderfysio! Buisjes weet ik nog niet wanneer, horen we 12 mei maar na onze vakantie dus waarschijnlijk pas in juli denk ik.
Lafo Vervelend, weer slecht geslapen, truste voor straks! Succes bij de fysio! Waar ga je heen op vakantie?
Wij gaan naar zuid-Spanje toe, eigenlijk ieder jaar wel, schoonvader heeft daar een huis, dus van alle gemakken voorzien, hebben ook alle kinderbenodigdheden daar moet alleen denk ik een extra campingbedje kopen en een nieuwe wipper. Heb er zin in! Ga jij nog? Volgens mij ging je nog naar cp toch of Landel? Hoe was je meidenweekend eigenlijk? Sorry hoor heb niet alles gelezen.... Net terug van de kinderfysio en Britt gaat met sprongen voorruit, hoef pas volgend maand terug te komen! Ikke blij!
Wow wat goed van Britt!! Oja Zuid-Spanje, volgens mij had je dat al es geschreven! Wij zijn in de zomer lekker 2 weken thuis, misschien gaan we in het najaar nog weg ofzo, we zien wel! Meidenweekend was heerlijk (supermooi weer natuurlijk zaterdag), en gezellig! Geslaagd dus X
Lekker he, al die vakanties!! Wij gaan over ruim een maandje voor 2 weken naar Zuid Frankrijk. Lafo, gaan jullie ook met de auto of gewoon lekker vliegen? Auto duurt nl wel errug lang he (zeker 2 dgn)... Wij gaan wel met de auto dus ben benieuwd hoe lang ons meisje dat volhoudt Hier inmiddels wel iets beter gelukkig. Vanmorgen 37.2gr dus dat vond ik eigenlijk wel netjes. Ben wel onwijs moe dus hoop strax nog even te kunnen slapen. Hangt natuurlijk vooral van Sophie af! Zij is vooral nog erg snotterig maar het ziet er weer beter uit dan gisteren. Aan haarzelf merken we (weinig tot) nix. Vanmorgen intake bij nieuwe kdv. Ze hebben wel iets meer nagedacht over hun beleid dan bij het andere kdv. Zo hebben ze eens in de 2 wkn muziekles en ook 1x pw gymles. Wel grappig dus eigenlijk! Nou ik moet nog ff opruimen hier want de schoonmaakster is er al over een uur. Hopelijk zijn ze met zn 2-en want dan zijn ze klaar om half 3/3 uur, anders pas om 5 uur/half 6 Meiden die vandaag moeten werken, zet m op! Ik denk aan jullie hoor!
Susan gelukkig weer ietsje fitter zo te lezen. Is dat die creche in Amsterdam, ook op het nieuws geweest, hele speciale trendy kdv met design meubels etc? Zo klinkt het wel haha. Wij gaan vliegen, zie het niet zitten nee om met de auto te gaan idd 2 dagen rijden en is niet nodig want mijn schoonvader heeft daar een goede auto staan. Heb er wel enorm zin in. Gaan er nog meer meiden vliegen?
@Brenda; Wat knap!! van Nora. Mooi schema hoor. Mij hebben ze aangeraden om nog te wachten met de 6+maanden potjes, pyama/avond papjes etc. Zou beter zijn voor de ontwikkeling. Maar misschien is het een ander verhaal met Nora, die is er misschien echt aan toe. I donno. Zinzi eet een half potje (4maanden, klein potje) fruit. Groente? Dat vind ze dus echt niks! Die gezichten die ze dan trekt! Leukkk! Beddegoed van Lief! Ik heb het gisteren binnen gekregen! Zoooo leuk! Welke wil je? @Susan; Het is inderdaad haar tweede kuurtje, de eerste sloeg niet aan. Omdat het nu nog steeds niet over, nu maar een tweede keer een kuurtje.. Ik ben benieuwd! Het pufje heeft ze ook nog, de dossering is hiervan niet hoog hoor. Ik hoop gauw van al die troep af te wezen! Hoe gaat tie meid? Wat rot zeg, dat je je zo voeld. Gelukkig gaat het al wat beter.. Knap maar vlug weer op! Beterschap en een dikke knuffel! Je bent nu een paar dagen vrij toch? Rust maar lekker uit, goed voor jezelf zorgen meissie! Hoe gaat het met jullie prinsesje? Waarom wil de manager jullie spreken? Apart. Ach, zo gaat het overal anders! Wat lees ik nu? Muziek en gymles? voor baby's! hahaha! Te grappig! @Lafo; Goed gegroeid, jullie meissie! super hoor! Een maandje niet naar de fysio, wat goed! Snap dat je blij bent. Ah gossie, wat lees ik.. Amy moet er nu echt aan gaan geloven. Jeetje, wel spannend hoor, maar het zal haar zeker te weten goed doen! Jammer dat het tegenviel, de ouderavond. Was je niet goed ingelicht? Waar ik ineens aan dacht.. Is het inmiddels allemaal rond/opgelost? wat betreft je werk? Wil je nog ergens anders gaan werken? Of ga je niet meer aan de slag? Mmm! Lekker van de zomer naar Spanje!! @Amore; Me vriend (erwin) is weer opgeknapt hoor, nog niet helemaal kip fit maar komt wel weer. Hij is 3kilo afgevallen! Op die foto was tie ook nog wat ziek, wel te zien! haha. Maar toch een leuk foto, al zeg ik het zelf! haha! Vertel meis... Hoe was je weekend? Heel wat afgekletst en gedronken? haha! @Mila; Wat fijn dat ze geen koorts heeft gekregen van de prikken. Oh, zo zielig hé! Die prikken. Dat huilen gaat door merg en been. Ze is wel goed gegroeid! super! Hier gaat het prima hoor. Nog steeds veel hoofdpijn, maar tot nu toe geen erge migraine aanval gehad, net zoals vorige week. Pff. Die tabletten zijn inderdaad niet mis, maar weet je wat het is? Ik wil die dingen ook niet dagelijk slikken, dat kan toch nooit goed wezen! Maar als ik eenmaal hoofdpijn/migraine heb, dan helpen ze niet als ik ze dan inneem Was jou vriend ook zo ziek? Of was het ziek van iets anders?! haha! Lekker, de kast even op orde gemaakt. Alle winterdingen weg, en de lente/zomer dingen terug.. Laat de zomer maar komen!!! Het dochtertje van mijn vriendin heeft ook moeite met poeppen, ze mag dan ook absoluut geen pap geven, omdat dit allemaal vezel zijn, en dus opstoppen.. dus zou het wel even verder navragen hoor. Wel sneu zeg, dat ze zo slecht kan poeppen, doet ook vast pijn aan haar buikje, krampjes? Ofniet? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Hoii meiden, Hier weer een berichie van ons. Hier gaat het prima. Zinzi knapt goed op, ze hoest nog wel.. maar wel wat minder. Ze houd haar flessen sinds gisterenmiddag binnen, dus errrg fijn. Ze heeft door de antibioticakuur hele dunne broekken. Tís net water. Gisterenavond zat ze op schoot, was ineens me broek nat? Grote natte plek, ik dacht; mmm, misschien geplast en luier niet goed aangedaan? Maar nee! Het was poep.. water-poep! Slaapzak, romper, spreidbroekkie en pyama onder! Vanmorgen helaas weer zelfde verhaal, toen het bed ook onder. Jakkie! Het is vandaag goed gegaan op het kinderdagverblijf. Flessen leeg en ... ze had haar eigen kleding aan, geen reserve! Wel dunne broek gehad, maar tís netjes in haar luier gebleven! Met mij gaat het goed. Twee drukke dagen achter de rug. Twee dagen met invalkrachten moeten werken,.. erg vermoeiend. Ben dan nu ook erg moe! Ik maak Zinzi zo wakker voor haar laatste fles, en dan duik ik me bed in. Manlief is weer beter, nog niet toppie fit, maar is weer aan het werk. Gisteren ook al, maar dat ging niet super. Is ook maar niet gaan overwerken, wat hij wel elke dinsdag doet. Hij komt nu net thuis, van zijn werk. Heeft vandaag overgewerkt. Ik ga een lekker bakkie thee drinken en wat lekker erbij.. Morgen weer aan de slag. Om 05.30 gaat de wekker! Grr. Mmm, daar heb ik zin in! Maar in wat? Chocola? Chips? Popcorn? Ik ga eens snuffelen in de kast en besluiten wat ik neem! hihi. Ik ben trouwens weer wat afgevallen.. zit onder me gewicht voor de zwangerschap. 50 kilo, ipv 52! En dat zonder wat te doen.. Helaas is me buik nog wel wat slap, enn die straie hé.. Ik smeer me rot, word er zo zo zo diep verdrietig van! Nou, toedels meiden! Werkse morgen, daarna.... Genieten jullie weekend! Liefs!