amore, had al gezien dat er een liefwinkel in arnhem zit, wou alleen weten of ze daar veel hebben mila, bedankt voor de winkeltips in arnhem! ben er nog nooit geweest te winkelen, maar lijkt me erg leuk!! lafo, wat jammer dat de ouderavond tegenviel zeg. infokraampjes zou ook niet mijn aandacht trekken, kan ik ook wel googlen haha wat goed dat britt het zo goed doet!! goed nieuws van de arts dus. vakantie, lees alweer vakantieplannen. hier ook niet weg deze zomer. lekker 3 weekies bij huis hangen en dagjes weg naar dierentuin etc. dnek dat we in najaar wel ff weggaan. en verder weekendjes weg ofzo. suus, fijn dat je je weer wat beter voelt!! manon, raar dat ze de potjes afraden bij jullie. er staat toch niet voor niks 6 maand op? nora had de 4 mnd potjes wel gezien volgens mij. Ze wilde juist meer en kon merken dat de 4 flessen teveel werd voor dr. Nu met 3 flessen gaat het heel goed! ach en als ze er goed op reageren, lijkt het me geen probleem. per kindje anders denk ik. vandaag op kdv ook voor het eerst nieuwe schema en ook daar ging het perfect zeiden de leidsters. ze hadden 's middags van een ligakoekje een papje gemaakt en dat heeft ze helemaal opgepeuzeld. jammer dat zinzi groente niet echt lekker vindt. geen enkele? nora vind een nieuw smaakje de eerste dag ook niet zo lekker, maar de tweede dag geef ik dezelfde smaak en dan gaat alles naar binnen. of omdat ze weet dat ze dan een toetje krijgt hihi weet nog niet welke bedbekleding, wou het eerst goed bekijken in een liefwinkel, dus dat ga ik volgende week in arnhem doen! welke heb jij? dus zinzi nog wle dunnne luiers? vervelend is dat he? had nora toen ze ziek was ook, moest haar wel 10 keer op een dag verschonen all, eigenlijk niet veel te melden. nora deed het weer uitstekend op kdv. de leidsters zijn allemaal weg van dr zeiden ze vandaag. altijd lachen die nora en mooie felblauwe ogen! altijd weer leuk om te horen hihi nog 1 dag werken en dan weekend! volgende week maar 1 dag werken, dus das wel lekker hoor!! fijne avond liefs
@Manon: Glukkig gaat het beter met ZInzi. Hier heb ik een tijdje geleden ook gehad. Ik dacht, jee wat een lucht. Hij heeft ook gepoept, maar toen bleek dat ik er zelf helemaal onder zat, vandaar die lucht Goed dat je al onder je gewicht zit! Dan mag je er wel wat lekkers bij hebben! Hier gaat het te langzaam eraf en dan loop en fiets ik me suf. Snap er niks van. Doe meer dan in de zwangerschap en eet minder, maar het gaat echt nie snel:x Striae heb ik glukkig nie zo erg. Werk ze morgen en dan lekker genieten! @Lafo: Heerlijk een adresje in Zuid-Spanje! Lekker hoor! Wat fijn dat het zo goed gaat met Britt! Lekker gegroeid ook! Toch wel een opluchting lijkt me zo! @Amore: Jij hebt een lekker weekendje gehad zo te lezen! Het was iig heerlijk weer ja. Daar kan het nie aan gelegen hebben! Heb je Elena erg gemist? @Susan: Glukkig ook beter met jullie! Het mooie weer komt eraan he. Doet ook wel goed denk ik zo. Jullie ook al een mooie vakantie in het vooruitzicht! Ben benieuwd hoe Sophie het vind zo lang in de auto.. Fijn dat je een goed gevoel had bij het Kdv. Muziek en gymles... Toe maar. Leuk hoor! @All: Hier gaat het redelijk. Veel pijn. Ben dus ook weer bij de dokter geweest. Mijn bloed was beter glukkig, maar moet nog wel een keer trug voor het bloed, want was nog nie helemaal goed. Moest voor mijn rug en bekken fotoos laten maken en dat heb ik dus vannochtend al gedaan. Morgen waarschijnlijk de uitslag. Hoop het wel, want anders moet ik het hele weekend weer wachten Verder gaat het met Jayden hartstikke goed! Mijn zus was hier gisteren en het ging goed bij haar nu.. Wel met mij erbij hoor. Maandag ging het wel minder bij mijn man. Ik ging sporten en toen ik weg ging huilde hij en toen ik 2 uur later weer kwam nog Ik laat nu mijn man hem sávonds in bed doen en probeer hem de laatste fles ook te laten geven, misschien dat het dan beter gaat.. Alleen die laatste fles lukt nog nie zo best, want hij huilt echt heel erg als mijn man het wil doen.. Gek toch? Vrijdags gaat het goed, dus ik snap het nie zo.. Hopen dat het snel beter gaat, want dit is nie wat! Nou meiden, hoop dat ik een beetje op iedereen gereageerd heb nu. Ben echt zo druk elke keer.. Heb nu alleen vrijdag vrij en dan moet ik zaterdag ook weer.. Nou meiden hele fijne koninginnedag! EN niet teveel drinken he Liefs
Brenda, Fijn dat het zo goed gaat! Ze heeft idd hele mooie blauwe ogen en is echt een mooi meisje! Heerlijk dat je maar 1 dagje hoeft volgende week! Lekker genieten!
Loontje, wat lastig dat Jayden niet zo wil drinken bij papa! En wel typisch dat het op vrijdagen dan wel weer goed gaat... Hmmm. Ik zou op zich niet echt een idee hebben om uit te proberen, andere dan die jullie al doen. En nu dus met je zus wel prima! Maar was bij jullie thuis he. Miss toch die andere omgeving? Moet je zaterdag alweer werken? Gadverdarrie! Wat voor werk doe je eigenlijk? Deze muts is het alweer vergeten (schaam schaam). Brenda, Nora doet het prima en als jij denkt dat ze toe is aan ander eten, gewoon doen hoor! Heb je al iets gemaakt uit Opperdepop? Ik wil daar binnenkort wel aan beginnen, vooral de fruithapjes dan. Groenten gaan er hier juist wel goed in, itt Zinzi. Nora eet dus wel gewoon alles, lekker 'wat de pot schaft'? Manon, miss krijgt Zinzi wel tandjes?? Dan krijgen ze toch wel vaker dunne luiers? Alleen laten ze ook wel ns wat flesjes staan.......dat doet ze dan weer niet he. Miss maar ns voelen of er al scherpe randjes zijn? En ja, haha, muziek- en gymles! Echt te grappig, toch? En nee Lafo, het is zo'n design kdv hoor Het is van de SKON dus gewoon een normale organisatie. er komt gewoon eens in de 2 wkn een muzieklerares. Dan zetten ze die kinderen in 1 grote groep, baby's erbij in een wipper ofzo, en dan gaan ze liedjes zingen en mogen de kindjes met een rammelaar mee 'jammen' Je zou bijna weer kind willen zijn En gymles, geen idee wat ze dan gaan doen! Ernaast zit een sportschool en daar hebben ze een samenwerkingsverband mee ofzo. Of een lokaaltje waar ze gebruik van mogen maken, geen idee meer! Sophie voelt zich wel echt stukken beter, heb ik het idee, nu ik nog! Ik snotter nog als een bezetene, nies me een hoedje en het hoesten houdt ook niet op. Alleen geen koorts meer, dat is dan het enige Leuk hoor, zo vrij zijn met mooi weer........... Mn neus is helemaal droog van het snuiten dat ik het nu zelfs insmeer met Zwitsal droog huidje (van Sophie)!! Ben voor het eerst weer verkouden sinds 1 jr want tijdens de zwangerschap had ik het helemaal niet!! Laatste keer was vorig jr wintersport (jan 2009) dus ben het gewoon echt niet meer gewend om zo te snotteren! Bah bah bah! Gelukkig wel een schoon huis (schoonmaakster is geweest) en oh ja, heb manlief al zn huwelijkscadeau gegeven. Zondag zijn we 1 jr getrouwd en ik kon niet wachten met het cadeautje. Heb bij HEMA een fotoalbum laten maken met allerlei foto's van Sophie van geboorte tot nu. En dan het grootste album (30x30) met harde kaft, foto-omslag en zijdeglans pagina's. Echt een mooi ding dus! Kwam vandaag binnen met de post (op mn werk ) en ja, het is natuurlijk ook een cadeautje waar ik iets aan heb Altijd handig Nou ik ga maar weer verder voetbal kijken! Kijk jij ook, Amore? Liefs Suus
loontje, ontzettend vervelend lijtk het me dat het niet goed gaat bij je man als hij alleen is met jayden. misschien mist ie dan zn mama?? ik weet het niet.. konden ze maar praten he?? een stuk makkelijk haha nou meid hopelijk heb je morgen de uitslag! dit is ook niks zo he.. steeds maar wachten en de pijn die niet over gaat.. had je dat voor de zwangerschap ook al? susan, ja idd dat dacht ik dus ook, ze geven het zelf wel aan wanneer ze er aan toe zijn. heb al wel veel uit opperdepop gemaakt, leuk boek is het he? er stond alleen iets in met courgette en rijstebloem, maar dat vond madame niet zo lekker. eerste keer dahct ik wel, maar daarna niet meer. maar logisch ook, want de rijstebloem papjes vindt ze ook niks. ze heeft liever de avondpapjes met biscuit of appel. Trouwens vond het zelf ook vies die courgette met rijstebloem... klinkt leuk trouwens gym- en muziekles op kdv!! ik zag laatst ook iets op tv over zo'n dure kdv in amsterdam (zuid-oost volgens). zag er helemaal niet uit als een kdv. veel te chique en strenge regels. leek me niet zo leuk voor kids maar ja... daar zullen de BNN'ers wel heen gaan, de kinderen bedoel ik dan he all, nou atwt tijd!!
hey chickies, Weeeeekendd.... sorry voor degenen die morgen nog moeten werken of zelfs met Koninginnedag (zijn die er?). Vindt het wel lekker moet ik zeggen. Was vandaag weer drukke dag (tja wanneer niet eigenlijk, heb ik eigenlijk nooit een rustige dag ) maar vindt dat nooit zo heel erg (behalve echt op de piekmomenten, af en toe ff gillen ) Gaat de dag lekker snel voorbij. @susan: jaa Jenna was prima gegroeid hoor. Ben ook dik tevreden. Fysio gaat morgen niet door en is zelfs bijna 2 weken verplaatst dus moet nog ff afwachten hoe het gaat. Ik was tijdens zwangerschap ook niet verkouden maar ook dat heb ik nu ook dubbel en dwars in gehaald. Wellicht toch verlaagde weerstand na bevalling Hopelijk knap je nu snel op. Wat een leuke foto trouwens van Sophie op hyves. @amore: hier ook vrij vrijdag en morgen zelfs ook nog Ik vind het ook leuk dat mannetje dan ook vrij is. Lekker samen dingen doen. @lafo: jij ook al niet lekker, bah bah. Hoop dat jij ook snel op knapt. Nog tukje kunnen doen vandaag? Lekker Zuid-Spanje, mmm. Ik weet nog niet wat wij doen. Wacht nog op laatste goedkeuring van mijn vakantie en dan ga ik eens ff rondneuzen op @net. Heb nog geen idee. Wil eigenlijk wel naar zon maar dan ook echt niet te warm dus Spanje is eind augustus niet wat. @manon: snap heel goed dat je die tabletten niet elke keer wilt slikken. Lijkt mij ook niet goed qua werking. Qua krampjes valt het mee bij d'r, gelukkig. Heeft ze wel eens gehad, dan huilde zo zielig. Straks ook weer harde keutels er uit. Kdv heeft ook nog extra water gegeven vandaag. Snap er ook niets van dat het nu ineens weer is. Er is niets veranderd verder qua hoeveelheid Fijn trouwens dat Zinzi zo goed opknapt nu. Wordt ook tijd he. Damn wat weeg jij toch weinig. Ik mag ook niet klagen met 57,5 maar ben dan ook een kleine dame haha. maar mijn buik is ook nog flubberig. Moet echt oefeningen doen maar heb er niet zin an. Striae heb ik gelukkig niet Snap dat dat niet leuk is om te zien hoor. @brenda: alvast veel shopplezier hihi en Nora heeft zeker mooie kijkers. @loontje: hopelijk krijg je uitslag morgen en is het ook een goeie uitslag. Sterkte. Straks nog ff bij Intratuin geweest. Ff wat plantjes voor binnen gehaald (waren allemaal kapot gegaan ). Was verleidelijk om ook voor buiten te halen maar vindt het te duur daar en kwekers zat hier in de buurt. Sowieso is hier over iets meer dan week bloemenmarkt in een dorp hier vlakbij en ga dan ff los. Doe ik ieder jaar en is stuk goedkoper Net nog ff met vriendin bijgekletst. Die wou de kleine nog ff zien. Ik zei dan moet je vroeg komen anders ligt ze al in d'r bed. Jenna kan trouwens nu naar rug naar zij rollen. Had al zoiets van, dat duurt niet lang meer en ja hoor, ik legde haar straks neer op rug op kleed en kijk een seconde later op en ze ligt al op haar zij haha Alleen het doorrollen naar buik wil nog niet maar dat zal vast niet lang meer duren. Gaan er mensen nog wat leuks doen de komende dagen? Ik zit nog ff te twijfelen over morgenavond. Koninginnenach hier in Arnhem en Ilse de Lange komt. Vriendin had me uitgenodigd en vriendlief wil wel thuisblijven maar we hebben ook nog verjaardag met bbq morgen dus ff kijken of ik het allemaal redt. Vrijdag zien we wel. We krijgen vrienden hier en het ligt ook beetje aan weer vind ik altijd. Arnhem hoef ik niet in te gaan met Jenna, schiet niet op, is poepiedruk hier. Wellicht naar dorp hier in omgeving. @all, ik ga flessie er in doen. Truste.
@Lafo: Ben inderdaad vaak ziek. Het gaat al een stuk beter gelukkig. Wel 3 kilo afgevallen door de buikgriep. Ah, Amy buisjes. Hoop dat ze er niet zo'n last van heeft. Heb je trouwens nog liefkleding voor meisjes in maat 50/56? Ik ga trouwens vliegen in juni naar Menorca. Ben benieuwd hoe dat gaat met Matthijs. @Amore: Meidenweekend was leuk zo te lezen. @Mila: Jenna is weer goed gegroeid. Jeetje, poept ze echt keutels?! Hier nog niet meegemaakt. Altijd fijn om je kledingkast uit te ruimen. Dan is er weer zat ruimte voor nieuwe kleding!!! Oeh, dus Jenna bijna aan de rol?! Leuk. Ik ging altijd naar de Koninginnenach in Den Haag maar dit jaar niet. Koninginnedag naar de oma van m'n man. Die is jarig. @Loontje: Dat Jayden zo overstuur is bij z'n papa. Maar bij jou is hij altijd rustig? aaahhh, nu al mama's kindje. Gelukkig gaat het wel iets beter met Jayden bij je zus. @Brenda: Ik vind het echt knap dat Nora al zo goed haar hapjes eet. Hier absoluut niet. Meneertje moet er niets van hebben. Het enige wat hij wel lekker vindt is Liga. Ik geef een stukje in z'n handje en dan gaat hij er zelf op knabbelen. @Susan: Matthijs zit ook op een KDV van SKON. En daar hebben ze op donderdag muziekles met alle groepen. De baby's krijgen dan muziekeitjes om mee te rammelen, hahaha. We hebben 11 juni ons eerste uitje met het KDV naar Plaswijckpark in R'dam. Volgens mij is dat gesprek met de manager bij SKON standaard. Bij ons was dat ook het geval. Ik vond het wel prettig. Leuk cadeautje voor je man. @Manonn: Jeetje, wat heb jij een mooi gewicht. Daar kan ik alleen van dromen. En wat is het geworden? Chocola, Chips of Popcorn??? Hahaha. Las op Hyves dat het al iets beter gaat met Zinzi. Hopelijk werkt de AB nu gewoon. @Vakantie: Hier 2 weken weg in juni naar Menorca. In de zomervakantie gewoon thuis en in september gaat m'n zusje bevallen. @Debie: Thanks voor de tip over afbouwen van het kolven. Kijken of het gaat lukken. ----------------------------------------------------- Drukke dagen gehad. Weekend ziek geweest. Maandagmiddag toch maar gaan werken want ik moest dinsdagochtend een presentatie houden en daarvoor moest ik nog een aantal dingen voorbereiden. Dinsdag dus presentatie (en ging onwijs goed), 's-avonds vooral bezig geweest met het stil krijgen van Matthijs. En vandaag gewerkt en net terug van een bonbonworkshop. Was erg leuk. Heb ongeveer een kilo chocola gemaakt en meegenomen naar huis. Manlief is erg blij. Met Matthijs gaat het de laatste dagen wat minder. Hij is heel veel aan het huilen, drinkt weinig maar vaak en wordt 's-nachts heel veel wakker. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Ik ga naar m'n bedje. Morgen ga ik met m'n zusje naar Zwaluwhoeve. Ben er nog nooit geweest. Ben benieuwd.
Hier even snel een berichtje. @Ringeding, ik ben al eerder gestopt met de pil, omdat ik echt helemaal niks meer wilde slikken. Geen medicijnen en geen pil. Op het begin ging het goed, maar uiteindelijk kreeg ik toch weer heftige aanvallen. Tijdens mn zwangerschap heb ik één hele ernstige aanval gehad en een aantal kleine. @Manonn, lieve foto van Zinzi wat een vrolijk kind! @Susan79, wat rot dat je je zo beroerd voelt. Beterschap! Een heel mooi en slim cadeau heb jij gegeven ik heb trouwens nog steeds geen telefoontje van prenatal gehad en ik heb even gekeken op de bon en zag dat ik t 9 april had besteld. Zal maar ff langs gaan, duurt wel erg lang. @Lafo, wat is Britt goed gegroeid! En wat fijn dat ze pas volgende maand naar de fysio hoeft. Hier is vandaag de fysio geweest en ze komt pas weer 25 mei, maar meer omdat ze niet meer weet wat ze moet doen. Ze ziet niet echt meer een reden, omdat het helaas allemaal niet heeft geholpen @Mila77, moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt verschil merk. En ze heeft nu een nieuw soort gegil/gehuil erbij en ik weet niet waarom dat nou is. Maar ik heb wel een bobbeltje gevoeld, dus misschien is het pijn omdat ze binnenkort een tandje krijgt. Wat zielig van de prikjes bij Jenna, gelukkig is er weer ff vanaf. @Brenda1122, heerlijk zeg om te horen dat Nora het zo goed doet op het kdv en dat de leidsters weg van haar zijn. Kan je weer heerlijk trots zijn @Loontje24, wat rot dat je zon pijn hebt. Sterkte! En wat zielig dat Jayden zo moet huilen als hij bij papa is. Ik hoop dat t helpt dat papa de laatste fles geeft en hem in bed legt. @Koala28, wat rot dat Matthijs zo huilt. Veel plezier morgen met je zusje bij de Zwaluwhoeve. @All, hier is Jenna voor het eerst van rug naar buik gerold. Ze vond het niks, ging gelijk huilen en dr arm zat natuurlijk klem. Moet nu wel gaan afbouwen met die Pacco. @Osteopaat, ik merk nog niet echt verschil, maar we wachten de tweede behandeling af. Jenna kan nu eindelijk ongeveer 3 á 5 minuten op haar buik liggen met haar hoofd omhoog zonder te huilen. Ik hoorde vandaag van de fysio dat babys van 5 maanden dat al een half uur moeten kunnen. We moeten dus nog aardig oefenen Ohw en het is toch niet even snel een berichtje geworden Weltrusten!
Hoi meiden wilde reageren maar hoor mijn kleine meid... Mijn nicht is bevallen en gaat niet goed met het kindje. Ben daar nogal ondersteboven van. Hij kwam pimpelpaars eruit zetten, moest 8x beademt worden en ze moesten de trauma helikopter zelfs bellen. Apgarscore van 0......ligt nu in het Wilhelmina kinderziekenhuis en had daar een apgarscore van 4. Navesltreng zat om zijn nekje brrrrrrrrrrrr vind het zo erg, hij ligt nu op het ic en het is afwachten, hij heeft natuurlijk ook zuurstoftekort dus wat daar de impact van is is ook afwachten....duimen jullie mee? Vandaag horen we meer.
Goedemorgen lieffies! @Caressa Jammer dat je nog geen verschil merkt! Wanneer is je 2e behandeling? @Koala Ik ging ook altijd naar Koninginnenach, maar nu ook niet meer. Vind het ook niet zo erg eigenlijk.. Ik ben benieuwd hoe je het hebt in Menorca, misschien wil ik in september gaan! Wat vervelend dat Matthijs zo moet huilen, misschien komen er weer nieuwe tandjes? @Mila Geniet lekker van de zon vandaag @Susan Ja ik heb ook voetbal gekeken, was net een beetje meer voor Barca, maar helaas. Wel jammer van die afgekeurde goal, was onterecht! Leuk cadeau dat foto-album! Hier ook druk bezig met uitzoeken! @Loontje Ahh arme Jayden! Wel gek dat ie het op vrijdag niet heeft. Wel fijn dat het nu beter gaat bij je zus, hopelijk de volgende keer als zij moet oppassen ook! Heb Elena niet zo gemist eigenlijk vh weekend, waarschijnlijk omdat het thuis ook goed ging! Was zondagavond wel blij dat ik weer thuis was.. @Brenda Leuk dat Nora fans heeft op het KDV! Het is dan ook een heerlijk meissie (voor zover ik datr kan beoordelen vanuit je foto's en verhalen). @Manon Weekend was top! Inderdaad lekker gekletst en geluierd! Lekker gesnoept? Gelijk heb je Wat fijn dat Zinzi opknapt!! @All Nou hier gaat alles eigenlijk prima. We zitten sinds twee dagen weer op vier flessen, hoop dat dat zo blijft! Ik vind het dan wel weer lastig om een ritme te vinden.. Maar ja, komt vanzelf wel Nu ga ik maar weer werken :x Kus!
@Lafo Getver, wat *** voor je nichtje! Was er voor de bevalling niks aan de hand? Ik hoop dat het goedkomt, zal meeduimen!!
Lafo, oh wat een nieuws zeg! Ik ga heel hard duimen en hopen dat het uiteindelijk allemaal goed komt. Houd je ons op de hoogte? Amore, ja Inter speelde wel erg matig en irritant. Steeds maar vallen, tijd rekken, bah! Fijn dat je hebt genoten afgelopen weekend en dat het met Elena zo goed is gegaan zonder mama. Dan zit je daar een heel stuk relaxter! Caressa, wat vreemd dat Prenatal nog niet heeft gebeld! Die van mij is ALLANG binnen nl!!! Miss lag ie niet meer op voorraad?? Geen idee! En een primeurtje dus! Knappe Jenna! En ja, zo'n armpje ertussen is ook niet leuk... Koala, jammie!! Een kilo chocola!!! Snap dat je man extra blij is met je nu Die van mij eet geen chocola (is meer van drop, chips etc.) dus dan heb ik des te meer Bij welk blauw dier zit jij van de skon? Wij: de geit Brenda, bij mijn nieuwe kdv geen BN'ers hoor! Mila, hier ook al weekend (sinds woensdag ). Lekker he?! Koninginnenacht, nee daar doe ik niet aan. Nooit gedaan ook! Vind t verschrikkelijk nl! K-dag vind ik ook helemaal nix. Doe er nooit wat aan... Ik ga vrijdag dus lekker op bezoek bij mn ouders in Lemmer. Mn zus en haar vriend zijn er ook dus dat is wel gezellig. Mijn mannetje heeft weer ns dienst en die zie ik dus de hele dag (en nacht) niet. Oh, Sophie huilt. Ik ga maar ff naar dr toe! Ze zou toch niet huilen omdat ze fruit wil???
Goedemorgen, Heb wel alles een beetje bij gelezen maar een een beetje veel om te reageren. Hier twee dagen gewerkt en gister laatste dag van mijn opleiding gehad en mijn diploma gekregen, dat is gelukkig klaar. Verder zijn het drukke dagen als ik werk, 6:15 op, 7 uur twee kids aankleden, eten geven en om half 8 wegbrengen. Na het werk boodschappen, kids halen, koken, even spelen, 19 uur douchen, 19:30 bed in, daarna keuken opruimen, spullen klaarzetten volgende dag en uitgeblust op de bank hangen . Moet nog even een ritme vinden geloof ik. Daarnaast ben ik bezig met afbouwen van de bv en dus beetje aan het klooien met de overstap. Gelukkig is Esmee een lekkere vrolijke meid en is Ilse ook erg lief op het moment. Alleen helaas 's nachts toch zeker 3 keer mijn bed uit als het een goede nacht is. Zo, nu even 3 wassen, bovenboel stofzuigen, knutselen met Ilse, buiten spelen en dan de benedenboel, koken en dan is de dag alweer over. Morgen gaan we naar twee tenten zaken, moeten een nieuwe hebben voor de vakantie, oude hebben we verkocht. Nu eerst ff aankleden maar
ja nou je het zegt Debie, eeeeccchhhhoooooo hihi Allemaal fijne Koninginnedag, helaas hier met regen....
Zeker rustig hier!! Fijne Koninginnedag dames! Hier ook nog regen, misschien wordt het vanmiddag beter!
Hai meiden, Gister een kl*te afsluiter van onze leuke beautydag gehad. M'n moeder heeft gister een kijkoperatie gehad ivm een poliep op haar stembanden. Het is voor 97% zeker dat het kwaadaardig is. Maandag hoort ze definitief de uitslag. Zit hier alweer met tranen te schrijven. Van alles gaat door m'n hoofd, al moeten we eerst afwachten hoe erg het is. @Lafo: Al meer nieuws over de kleine? @Susan: Matthijs zit op de rups. Sorry reageer later op de rest. Ik ga vandaag eerst naar een verjaardag en daarna naar m'n moeder.
hello all, @lafo: jeetje al wat gehoord van het kindje van je nicht? Wat k*t zeg. Lijkt me zo erg. Kreeg er kippenvel van toen ik het las @koala: Damn dat is ook niet niks wat jij te horen hebt gekregen over je moeder. Hele dikke knuf meid. Hoop zo dat het goed gaat komen. @debie: gefeliciteerd met je diploma. Waarvan eigenlijk? Of heb ik daarover heen gelezen @susan: Wij deden er ook nooit zoveel aan. Weleens naar centrum Arnhem geweest maar tis zo druk daar. Ligt vaak ook aan het weer. Als het mooi weer is, wil ik er vaak wel ff uit maar zoals vandaag... hoeft het voor mij niet. Hier dus ook regen snik snik. Heb net ff gauw boodschappen gedaan maar was poepiedruk hier op het plein. Hoop eigenlijk dat het zo nog wel opklaart. Als het goed is, krijgen we nog vrienden op bezoek en ik had wel lekker in de tuin willen zitten :x Zo ff op buienradar kijken. Hmmm, t ziet er nog niet best uit. Gisteren was het zoo lekker. Op een gegeven moment wel benauwd. Ik had verjaardag dan van de kleinste van mijn schoonzus, alweer 1 geworden maar we konden gewoon de hele tijd lekker buiten zitten. Vannacht heeft het hier wel ge-onweerd. Heb van 2 tot 4 ong. wakker gelegen grrr. Vanochtend na flesje van Jenna nog wel geprobeerd te slapen maar lukte ook niet echt. Ben ik maar op gestaan en lekker gaan douchen. Nu ff hier forummen en dan kijken we wel ff. Heb lekkere dingetjes vanochtend gehaald dus we gaan lekker relaxen Ik wens jullie allen een fijne dag en hopelijk is de regen snel voorbij. Grtz.
koala, jeetje meid wat erg nieuws over je moeder!! daar schrik je wel van zeg. Hopelijk is het goed te behandelen. sterkte! lafo, al meer over je nichtje gehoord? ook al zulk naar nieuws! all, hier ook weinig zin om iets te doen met koninginnedag. het is hier ook erg stil buiten en die stomme regen wordt je ook niet vrolijk van. wat een onweer he vannacht!! werd er wakker van. gelukkig nora niet. echt harde knallen hier! nog bedankt voor de felicitaties, nora is alweer 6 maand!! jeetje voordat je het weet gaan we taart eten met 1 kaarsje erop