Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Knippy als ze zo blijft spugen dan zou je Nutriton kunnen proberen (Johannesbroodpitmeel) Britt spuugt nu bijna niet meer maar die heeft verborgen reflux.

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Dat zei de kraamhulp ook al maar moet ik dus straks eerst overleggen met het CB dus hopen dat ze deze week nog langskomen
    ze had het wel op de formulieren geschreven

3. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Knippy
    Welkom terug! Wat een schatje Lisanne! Anders bel je toch gewoon naar het CB? Als je moet wachten tot ze langskomen...

@CB
    Hier was diegene trouwens echt een doos vh CB, dan kan je nog beter Googlen.. Is dat bij jullie beter dames? Ik hoop dat we de volgende keer een ander hebben.. 8)

@Koala
    Ahh echt *** zo'n nacht, ik hoop dat deze beter was?

@Annie
    Fijn dat het maar 1 dagje was en je daarna weer lekker kon slapen! Doet een mens toch goed, genoeg slaap ;)

@Lafo
    Ik heb bijna geen last van mijn knip. Af en toe kriebelt het een beetje, denk omdat het aan het genezen is. Ik slaap nu elke nacht in m'n blootje op een handdoek, volgens mij is dat wel een slimme zet voor het genezingsproces. Fijn dat het goed gaat met Britt, al zul je der nog wel even in de gaten moeten houden! Enne arme Amy, geen slee (haha ;) Klas het op Hyves)!

@hier
    De zes uur doorslapen snachts is nog geen standaard hier helaas. Vannacht kwam m'n meisje 1x na vier uur en 2x na drie uur. Ach wat wil je ook, ze is pas drie weken.. Hier ligt nog steeds een berg sneeuw. Denk dat ik straks maar ff alleen naar buiten ga want van dat binnen zitten voel je je ook niet fitter... ;)
    Meiden fijne dag & als je weg moet vandaag, doe voorzichtig!

4. koala28

koala28 Niet meer actief

@Lafo: Daar zitten we ook aan te denken dat het misschien niet genoeg is. Hij krijgt nu 's-nachts de borst en afgekolfde melk in een flesje. Ik ga 'm binnenkort laten wegen bij CB.

M'n man heeft deze hele nacht voor zich genomen om Matthijs te voeden en te verzorgen. Ik ben namelijk ziek (ik denk griep). Gisteravond had ik 40 graden koorts en ik werd niet goed toen ik Matthijs ging afdrogen en aankleden bij de commode.
    Nu nog steeds koorts en vooral overal spierpijn in m'n lichaam.
    Matthijs had een iets betere nacht.

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Koala wat ontzettend naar dat je ziek bent!! Hoe zit het dan met bv? Mag je die dan wel geven bijv?? (heb echt geen idee!) Wat lief dat je mannetje de hele nacht voor Matthijs heeft gezorgd. Is je man ook vrij nu met de kerst?

Knippy, nu al doorslapen bij 2 wkn oud? Zo!
    Enne Nutriton toevoegen, hebben wij gedaan zonder overleg met cb. Die adviseerden mij nl eerst om vaker te boeren, rechtop houden na eten etc. etc. maar dat hielp natuurlijk niet. Nutriton werkte fantastisch en meteen!

Amore, lekker genoten van het weer buiten? Het is wel koud hoor, vind ik!! En tja, niet elke nacht is hetzelfde he maar je zal zien, naarmate ze ouder wordt, worden de nachten ook steeds beter! Ik had zelf weinig hoop dat Sophie bijv in dr eigen bedje zou slapen, en warempel, ineens zag ze het licht!!! :D
    Gaat verder alles goed?

Lafo, hoe ging het vannacht? Met de 5 flessen ipv 6? Lukt het een beetje?

Manon, hier ook geen idee hoe je dat moet oplossen met dat speentje 's nachts. Is het wel echt alleen het speentje? Misschien kan je haar anders op dat tijdstip een flesje geven zodat ze daarna weer wat langer slaapt bijv? Weet het anders ook niet want wij gebruiken hier geen speen (ze heeft echt geen idee wat ze ermee aan moet, hahaha)

@cb, de 'normale' verpleegkundige die er zit, is een beetje een geitenwollensok type maar verder prima hoor. De invalverpleegkundige van afgelopen keer vond ik persoonlijk veel leuker en gaf uit zichzelf nog wat tips mee!! Ach, nu komen we er vaak en weten we niet zo heel veel maar je zal ze steeds minder vaak nodig hebben denk ik dan maar.

Wij gaan zo met Sophie naar de ha. Ze blijft veel prut houden in dr oor dus nu maar ns naar laten kijken. 't Is nog niet zo veel als wat ze kan hebben maar wellicht kan de ha nu wel beter in haar oor kijken dan. Ben benieuwd wat hij eraan wil doen, zeker gezien de oorproblemen in mijn familie............ Hoop toch stiekem al op oordruppels ofzo.
    Daarna gaan we doorrijden naar de dierenarts om mn kleine kittekat op te halen die vandaag gecastreerd en gechipt wordt. Had er best veel moeite mee eigenlijk maar ja, het is uiteindelijk wel beter (hij begon al te sproeien in huis.........op de bank!).

Nou, wij gaan er maar vandoor dus meiden, wrs tot morgen! Moet mn laptop nl wegbrengen naar mn werk en die heb ik morgenmiddag pas weer terug :(

6. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Hee meiden,

Hier eergister de mex griep gehaald samen met manlief. Jayden voor het eerst ff bij opa en oma gelaten. Vond wel beetje naar en had het gevoel da we de hele dag al weg waren haha.. Was beetje dubbel gevoel, want vond ook wel fijn om ff de handen vrij te hebben. Nou ja, kan beter nu vast wennen voor straks als ik weer moet werken. Elke keer iets langer bij opa en oma laten dan maar..
    Kheb trouwens vrij veel last van de prik. Helemaal rood en dik en doet aardig zeer. Word ook beetje verkouden en heb hoofdpijn. Hoop nie dat het doorzet. Mag je dan nog wel bij de beeb? Zou haast wel moeten, maar steek je hem dan nie aan?
    Verder doet Jayden het aardig goed. Hij heeft alleen de laatste tijd beetje gedoe met de fles. Hij spuugt soms weer wat uit. Soms zelfs pas 2 uur na de fles.. Iemand ervaring mee?? Denk dat ik nu in de avond iets meer ga geven, want as dat hij al iets meer mag, maar dan met minder voedingen. Misschien slaapt hij dan wat beter door... Wel een gepuzzel elke keer hoor met voedingen en flesjes enzo..

Liefs Ilona

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hoi,

hier is esmee weer redelijk beter. de ab slaat aan.

griepprik, hier geen tweede prik gehaald, zowel wij als ilse niet, had er geen goed gevoel over en eigenlijk iedereen die ik ken is er ziek van geworden.

koala je bv kan ook erg terulopen als je zelf ziek bent. Ik had daar bij ilse altijd erg veel last van. zelf geloof ik niet dat je samenstelling of voedingswaardes te weinig zouden zijn. Weet wel dat ilse in het begin ook vaak kwam en esmee ook, ook 's nachts duurde het wat langer dat ze doorsliep.

esmee krijgt nu om 22 uur, 2 uur en 6 uur voeding. Best netjes al zijn de gebroken nachten natuurlijk balen.

susan hier vind ik cb ook geitenwollensokken type. Kom er puur om te wegen en de medische check, verder doe ik niets met wat ze zeggen.

loontje zelf kijk ik uit met kusjes geven als ik grieperig ben, maar verder eiegnlijk niet.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    de rest heb ik trouwens wel allemaal bijgelezen maar ivm de sneeuw een een dame die graag buiten is geen reageer zin gehad. Gister heerlijk door de sneeuw gewandeld met ilse en esmee, super. Kan niet wachten tot ze er volgend jaar misschien ook beetje doorheen kan banjeren.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemiddag meiden!

Iedereen een beetje voorzichtig doen hoor, het is glad op de weg merkte ik.
    Ben naar mijn ouders geweest en dat is een half uurtje rijden maar wist niet dat er zoveel sneeuw was gevallen, sommige 2 baanswegen zijn gewoon veranderd in een 1 baansweg ;)

Debie vind Ilse de sneeuw wel leuk dan?, Amy niet meer sinds het meer is dan 15 cm....

Loontje eerste keer alleen laten is altijd lastig, daarna word het steeds makkelijker, Amy logeert iedere week bij opa en oma :)

Koala balen zeg dat je ziek bent, beterschap!

Susan ze heeft doorgeslapen op 5 flessen!!
    Ze drinkt ze nu ook helemaal leeg ipv klusjes laten staan!
    Hoe was het bij de ha??

Amore wat fijn dat het allemaal goed geneest!!
    Ja heb geen slee erg he :)
    De halve wereld heeft er een behalve wij :x

10. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Koala
    Beterschap!

@Susan
    Tis zeker koud buiten! Moest ook echt voorzichtig lopen, zoveel sneeuw ligt hier.. Kwil nog even niet in een spagaat terecht komen natuurlijk :$ Hihi, dan kan ik meteen weer gehecht worden :)
    Hier zeker alles goed. Ga steeds meer genieten van m'n meisje, die gevoelens van het begin zijn gelukkig steeds verder weg!
    Hoe was het bij de HA? En met je katje?

@Loontje
    Wow, nu al een middagje naar opa en oma. Moet er nog niet aan denken :p Hihi, terwijl Jayden en Elena toch even oud zijn! Maar ik geef natuurlijk ook BV, dat maakt het toch allemaal wat moeilijker. Vooral ook omdat ze nog niet echt tevreden is na een flesje afgekolfde melk.
    Elena spuugt ook af en toe, volgens mij is dat normaal.. Voornamelijk een wasprobleem ;)

@Debie
    Fijn dat de AB werkt!

@Lafo
    Fijn dat het beter gaat met Britt! En tsja die slee, mag Amy niet bij een buurjongen of meisje mee achterop? Of wil ze dat ook niet? Wel zielig dat ze bang is voor de 15 cm :p

Hier dus net ff naar de AH geweest, mijn hemel, heel avontuur :$ Tis wel leuk die sneeuw, maar het moet ook geen weken gaan duren! :) Ben blij dat mannetje niet weg hoefde vandaag maar lekker ziek thuis is! Verder weinig te melden, we gaan zo maar weer es een flesje proberen! ;)

11. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Amore;
    Oh gatsie, weer een zieke door die griep-prik! Ik hoor er zoveel.
    Wij moeten nog, 15Januari.. Ik ben benieuwd!

Wat heerlijk, Elena'tje doet het dus prima! Geniet er maar lekker van hoor.
    Zinzi huilde de eerste 2weken vrijwel niet, daarna iets meer geworden, maar eigelijk nog bijna nooit.
    Heerlijk hoor!!

Zinzi moest vandaag naar het bureau'tje. Geen doos, het was een lieve vrouwlijke arts!
    Wel vervelend lijkt me, dat je eigelijk nog beter kunt googlen? Wat heb je daar nu aan!!
    Ik hoor het helaas wel vaak..

Inderdaad best jammer, dat onze moppies nog klein zijn, te klein voor de sneeuw!
    Ach, we gaan het vast en zeker nog wel eens meemaken! Sneeuwpoppen maken, sneeuwballen gooien, sleetje trekken! hihi!

@Koala;
    Ah balen zeg.. Zo een rottige nacht. Je bent dan echt gebroken, dat geloof ik!
    Ik heb ook eens 1 zo een nacht meegemaakt, ik was kapot! Ik voelde me zo ellenig, en dacht ik word ziek.
    Gelukkig was dat gevoel volgende dag weg.
    Jij bent dus wel ziek geworden, gatsie! Rust maar lekker uit! Beterschap! Hopelijk lekker uitgeziek voor de feestdagen!

Matthijs gooid dag&nacht een beetje om, als ik het zo lees.
    Probeer inderdaad een goed ritme te zoeken, dat vond ik in het begin ook erg lastig.
    Succes!!
    Ik hoop op betere nachten voor jou/jullie!

Je hebt wel een schat van een man hoor!

@Knippy;
    Fijn dat alles goed gaat! Tís een moppie hoor, zo lekker gezellig met teddy op de foto!
    Ze is op de foto lang zeg! Lijkt echt een hele dame dan he, als ze zo overeind zit. hihi. Schattig hoor!

Het spugen is wel vervelend, gelukkig word het al minder.

@Annie;
    Ah goss, wat een moppie zeg.. Demi'tje! Die ligt lekker!

Kijk!! Dat zijn de betere nachten! Heerlijk zeg!

Wat grappig bedacht, foto van voor de ramen! hihi.

Misschien heb ik het wel eens gevraagd hoor, maar hoeveel cc drinkt Demi, en om de hoeveel uur/wanneer?

@Lafo;
    Heerlijk hoor, dat al doorslaapt!

Ik heb het vandaag over het speentje gehad in de nacht.
    We moeten proberen het speentje niet te gaan geven, en kijken of ze vanzelf in slaap valt, omdat het anders een gewoonte gaat worden,...
    We gaan het proberen, ben benieuwd!

Amy vond het maar niks de sneeuw? 15cm is ook best veel hé!
    Kan ze amper in voorruit komen zeker? haha!

@Susan;
    Wat vervelend, nog steeds 'prutje' uit Sophie haar oortjes.
    Ik ben benieuwd. Hopelijk krijgt ze er iets voor!

Het speentje gaan we aanpakken, haha! Vandaag op het bureatje geweest,
    en de arts vertelde dat het snel een gewenning word (Oh, mamma komt het er toch elke nacht instoppen) ze gaat dus automatische huilen als ze beetje wakker word.
    We moeten/gaan proberen haar even te laten huilen, en laten zien dat er niemand komt, waarschijnlijk (hopelijk) valt ze dan vanzelf in slaap.
    We gaan het zien!

Zonde hé, zo'n klein beestje naar de dierenarts, maaarrr tís voor een 'goed doel'.
    Katje zal wel heel zielig wezen vandaag. Ach, lekker mee kroelen, ist zo over! Morgen is tie weer de oude!

@Loontje;
    Hopelijk word je niet ziek! (Je zou niet de eerste zijn, de ziek van die prik word!)

Fijn dat het goed gaat met Jayden, op het spugen na, dat is wel lastig. Ik heb niet echt tips voor het spugen,
    Zinzi spuugt heel soms, en dan is het maar klein beetje (door bv een boertje) Wel hoor ik vaak, meer laten boeren tijdens fles?/langer rechtop houden? Zijn vast meiden die er hier meer van weten!

Toen wij voor de mex-griepprik gingen is oma op komen passen, dat voelde inderdaad erg dubbel, vond ik ook!

@Debie;
    Jeej, fijn zeg! Dat ze ab aanslaat, en dat het de goede kant op gaat!

Nee? Niet de tweede prik gehaald? Als je er geen goed gevoel bij hebt, niet doen! Ieder zijn eigen keus!

@All;

Hee meiden!

Vandaag naar het bureau'tje geweest met Zinzi.
    Ze is 4cm gegroeid en 1100 gram aangekomen! Ze is sterk, zei de arts!
    Voeding vond ze best veel, maar vond dat geen probleem, lekker zo doorgaan zei ze.
    We moesten zelf maar aankijken wanneer we het ophoogte etc.
    Kortom; Prima prima!!

Een goede nacht gehad. Zinzi heeft om 23.30 de laatste fles gehad.
    Om 6.00 werd ze beetje wakker, toen lekker bij ons in bed! Geslapen tot ... 07.45!
    Oepsss, dat was niet de bedoeling! We werden zelf wakker, Zinzi sliep nog heerlijk! Toen toch maar snel wakker gemaakt, en fles gegeven!

Meiden, moet er vandoor.. Hoorr onze meid!

Liefs,
    Manon

Ps; Pas allemaal op in de sneeuw! Hier gewandeld naar het bureautje! Poee, was glad!!!

12. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Zinzi (L)

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Manonn succes met het speenverhaal, hoop dat het vannacht gaat helpen!
    Mooie meid die Zinzi!!
    Wat is ze goed aangekomen, onze kinderen doen het goed bij de keuringen zo te lezen, ik moet aankomende woensdag naar het cb, ben erg benieuwd!!!!

Amore ik hoor net dat haar nichtjes een slee over hebben dus die gaan we dan maar eens halen!
    Nou wel veel overlast geeft die sneeuw he?
    Niet echt lekker om er nu uit te gaan om te wandelen.
    Heb een duowagen en in de sneeuw rijd dat ding niet zo prettig..

Meiden ben even nieuwsgierig hoe jullie aan de voornaam komen van jullie kind.
    Zie best wel byzondere namen zoals Zinzi en Elena en dan ben ik nieuwsgierig hoe je daar nou opkwam!

Amy vond ik een leuke naam, via een tv programma (paradise hotel) gehoord en toen opgeslagen zo van dat is een leuke naam en zodoende.

Britt stond ook al op ons lijstje toen bij Amy en we vonden het nog steeds een mooie naam.

Beiden hebben een Franse tweede naam (Amy heet Louise en Britt Charlotte) vanwege onze Franse achternaam vond ik dat mooi klinken.

Niks spectaculairs dus haha maar ben wel benieuwd naar jullie idee daarachter!

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    is zinzi niet ook een juwelenmerk? Dacht dat ik dat laatst ergens zag staan, vind het wel leuk trouwens.

Esmee was de enige naam die we beide grappig vonden, totaal geen reden verder.

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hee,

Waarom ZINZI?

Zinzi was ooit een klasgenootje van mij. Ik heb die naam altijd onthouden. Vond hem zo 'bijzonder'.
    Zinzi is inderdaad ook een sieraden merk! Erg mooie/leuke sieraden trouwens.
    -----------------------------------------------------------------------

@Lafo;
    Dankjewel! We zijn ook zo trots op onze mooie meid.
    Wie vind z'n kindje nou niet het mooiste kindje op aarde hé?

Ja, de kindjes doen het inderdaad erg goed.
    Fijn hoor!
    A.s woensdag, .. Zal allemaal vast prima in orde zijn!
    Toch altijd 'spannend' hoeveel ze aan zijn gekomen, en hoeveel ze zijn gegroeid.

@ Debie;
    Ja! Zinzi is inderdaad een sieranden merk.
    Erg mooi!

@All;
    Goeeeieavond meiden,

Het is hier weer al zo rustig....
    Iedereen is vast lekker aan het kroelen onder de kerstboom!
    Hihi.

Wat een weer hé meiden!.. Jeetjemiene!
    En het is nog niet voorbij hoorde ik op het weer.
    Ik ben vandaag bijna 6keer onderuit gegaan, onderweg naar het cb'tje en terug naar huis!
    Ik zag me zelf al helemaal liggen! Het is echt weer om lekker binnen te zitten, lekker warm en knus!

Gaan jullie ook wel eens onder de douche, met jullie prins of prinsesje?
    Ik heb het gisteren voor het eerst gedaan, ah! echt fijn!
    Voorheen deed me vriend het telkens, dacht nu wil ik eens zelf!
    Ga ik zeker weten vaker doen.
    Doen jullie ze elke dag in bed/douche? Wij doen het om de dag, maaaaaar met uitzondering van vandaag .. Vandaag lekker keertje extra!

Nou, toedeeeeeelsssss!
    Fijne avond allemaal.

Liefs!

16. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    Hallo Dames,

Ben ik weer ff. Heb van de week ff geen "zin" gehad om te reageren. Had ff een rotweekje. Moeder van vriendin is overleden, en peettante van m'n vriend.
    Gisteren het afscheid nemen gehad. Wat me erg zwaar viel. Pfff wat was ze veranderd. Vandaag ben ik naar de crematie van de moeder van vriendin geweest, en vriend is naar begravenis van zijn tante geweest.
    Vind zoiets al verschrikkelijk, maar als je dan ook nog alleen moet gaan... BLEH. 't was een ontzettende mooie dienst. En nu is alles 'gelukkig' voorbij.

Met Lieke gaat het gelukkig een heel stuk beter!!
    We hebben deze week s'nachts weer lekker kunnen slapen, dankzij het inbakeren.
    Vrijdag zijn we bij de osteopaat geweest, en "gelukkig" niet zonder resultaat.
    Bij de bevalling hebben ze bij Lieke de nekwervel iets verdraaid, en daardoor zaten er zenuwen klem. Hierdoor had ze natuurlijk pijn, en daardoor schreeuwde ze zoveel. Ze had ook een voorkeurshouding naar links, en dat kwam dus doordat ze haar nekje dus niet goed naar rechts kon draaien, omdat het daar bekneld zat.
    Die man ging wat met haar nekje aan het drukken. Lieke heeft 2a3 minuutjes echt super super super hard geschreeuwd en lag helemaal gespannen. En zo opeens stopte ze met schreeuwen en ontspande helemaal. Die man ging met haar hoodje aan het draaien, en ze kon zowel links als rechts kijken zonder te schreeuwen. Zo raar!
    Volgende week moeten we nog een keertje terug komen. Kijken of het goed is gebleven.

Vannacht hebben we voor het eerst doorgeslapen. Lieke had om 11 uur de laatste fles gehad, en om 5 uur begon ze iets te huilen. Toen ik bij haar kwam lag ze over dwars in bed, en ze sliep nog gewoon. Ik heb haar recht gelegd de speen gegeven en madam sliep weer lekker verder! Heb haar om half 7 wakker moeten maken voor de fles!

Heb nog even een vraagje: Lieke spuugt best wel heel veel. Na elke fles zowieso wel 1 of 2 keer. En niet eens altijd meteen na de fles. Vaak wanneer ze alweer in bedje ligt.
    Ik heb nu Nutriton gehaald, Mag ik dat gewoon zo gebruiken? of moet dat eigenlijk op advies van CB??
    Ga morgen naar inloop/weeguurtje. Dus kan het daar dan evt nog ff vragen.
    Ben ook erg benieuwd hoeveel ze is aangekomen.

Groetjes Rianne

17. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    waarom Lieke.

Wij houden allebei van lekker hollandse namen.
    Deze naam kwam meteen in ons op. Toevallig ook bij allebei. Dus stond ook meteen vast :)
    Niet echt een reden dus...

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier een verdrietige Demi en daardoor ook mama. Honger honger en nog eens honger. Morgen het cb bellen en nu eis ik een bevredigend antwoord.
    Demi krijgt nu 90 cc en de fles van 23 uur 120 cc. Om de drie uur krijgt ze een fles. Cb dacht dat ze dit niet op zou krijgen, maar met gemak.
    Ik wil forte gaan gebruiken.
    Welke flessen vinden jullie trouwens fijn?
    Ik gebruik Avent en heb sinds vandaag ook difrax.
    3-standenspeen werkt ook niet.

Zijn er al meiden die al weer menstrueren? Hoeveel weken na bevalling kwam dit bij jullie? Ik heb nu een beetje buikpijn en het idee dat dit wel eens het begin kan zijn.

Nou deze emo-moeder gaat zo weer een flesje aan huilerige Demi geven en hoopt dan dat ze lekker gaat slapen. Morgenmiddag gaat ze lekker even naar schoonouders zodat ik cadeautjes kan kopen.
    Trusten meiden!

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wat een schatje manon

annie balen meid, hopelijk heeft ze toch nog lekker geslapen.

douchen doe ik veel met esmee, geen zin om steeds dat badje te vullen en legen. Of ze gaat in de gootsteenbak (bijna net zo groot als het badje)

riannetje lieke stond hier ook hoog op het lijstje bij mij.

hier een rot nacht gehad, en gister en vandaag overdag niet veel beter, ze jammert veel en wil alleen maar bij me hangen en slapen ho maar, hoop vannacht beter, ze hoest ook weer flink vandaag

20. koala28

koala28 Niet meer actief

@Annie: ik gebruik die van Difrax (voor nachtvoeding) maar ik zit te denken om een ander flesje te proberen. Vind het niet echt goed gaan, zelfs met een ander speentje.

@Manonn: Badje is hier geen succes. Matthijs vind dat helemaal niet fijn. Hij krijst het uit. We douchen om en om met hem en dan om de dag. Het schijnt niet goed voor het huidje te zijn om ze elke dag te badderen. Matthijs heeft ook een erg droog huidje na het douchen/badderen dus doen we het sowieso niet te vaak.

@Riannetja: Jeetje meid, gecondoleerd. Wat een heftige week.
    Ik kan je niet helpen over dat spugen maar ik volg het wel even want Matthijs heeft dit sinds 2 dagen ook. Soms komt er een hele golf en soms is het maar een beetje.

@Hier: ik voel me al een stuk beter dan gisteren, gelukkig.
    Heb momenteel weer last van overproductie qua moedermelk. Er is bij mij gewoon geen middenweg. Of het is weinig of als ik weer begin met kolven dan heb ik gelijk overproductie. Heb sinds anderhalve dag ook een pijnlijke linkerborst. Lijkt wel een verstopt melkkliertje.
    Matthijs heeft nu 2 goeie nachten gehad qua slapen. Alleen gaat hij wel steeds meer overgeven en de darmkrampjes worden ook weer erger (gebruik wel infacol maar lijkt niet meer te helpen). Heeft er iemand nog tips??

Deel Deze Pagina