hi even update, ze zijn nog bezig met onderzoeken en misschien moet ze nog een nachtje blijven. Heb haar vanmorgen in badje gedaan en fles gegeven en heel veel geknuffeld. Nu weer even thuis, moet de troep van gister nog opruimen (gourmetten) Straks gaan we weer langs en weten we meer, dan is ook de kinderarts geweest, maar het is erg druk en weinig artsen vanwege 2e kerstdag dus even geduld hebben helaas. Bedankt voor de lieve reacties en iedereen nog een fijne tweede kerstdag! xxx
Hoi hoi, Hier ben ik ook weer even. Het was nogal hectisch de eerste paar weekjes Hoop hier binnenkort weer mee te kunnen schrijven. Met ons gaat alles goed. Iedereen nog een fijne kerstdag gewenst. @lafo: ff voor jou een *knuf*. Ik zag het op de hyves. Hopelijk kunnen ze snel vinden wat er met Britt is. Doe rustig aan. Grtz.
Britt moet t/m maandag in het ziekenhuis blijven, ze is helemaal uitgeput en moet aansterken. Voor ons is het ook beter dat ze daar even blijft ook al is het heel moeilijk en mis ik haar. We gaan straks toch maar wat eten, kaasfondue. Iedereen een leuke Kerst gehad? Zag wat leuke foto's voorbij komen!!! xxx
@ Lafo: Jeetje, je had je kerst idd leuker voorgesteld. Hoop dat het snel weer beter gaat!! Beterschap ermee!! @ luiers: Wij hebben nu nog steeds newborn 1. Weet niet hoe lang ze deze nog aankan. Ze heeft soms ook wel haar broekje nat na een plasluier. Welke ik hierna ga gebruiken weet ik nog niet. Heb in ieder geval nog nr 3 in huis. had ik al gehaald voor de bevalling. @ foto's: Wat een leuke foto's komen er voorbij. En heerlijk die "lach" foto's!! @ koala: Wat heerlijk he, dat ze wat langer slapen! Krijg je zelf ook weer iets meer nachtrust. @ all: Wij hebben ook een leuke kerst gehad. Gisteren bij schoonouders wezen gourmetten. Lieke heeft bijna de hele dag alleen maar liggen slapen. Mocht ook wel, ze had de 3 dagen daarvoor bijna alleen maar gehuild. Vandaag bij mijn broer en schoonzus geweest met de hele familie. Deden we nog sinterklaas cadeautjes. Met sinterklaas was m'n moeder ziek, en hadden we dus overgeslagen. Lieke heeft een paar hele leuke cadeau's gekregen, en wij natuurlijk ook! Nu weer lekker thuis. Uitbuiken op de bank Fijne avond nog allemaal!! Groetjes Rianne
Lieke heeft een woezel en pip stoel gekregen. Die moest dus even uitgeprobeerd worden. Hij zit erg goed. Ze viel meteen in slaap
Ah Lafo, sterkte met Britt. Wel sneu om zo de eerste kerst te moeten mee maken. Vervelend dat ze tot maandag moet blijven, maar daar is ze in goede handen. Hier een rustige en leuke kerst gehad. De kleine meid is ook goed verwend door de opa's en oma's. Heerlijk dat mannetje morgen nog een dagje vrij is. Lekkere luie dag denk ik morgen. Afgelopen nacht moest ik er om 4 uur uit voor Demi. Wel vreemd ineens dat ze weer voor een flesje kwam na een paar dagen te hebben doorgeslapen. Ach, we mogen nog niet klagen. Leuke foto's meiden! Ik zal van de week even een paar foto's plaatsen van Demi in haar kerstjurk. Fijne avond nog!
@lafo: vervelend dat Britt in het ziekenhuis moet blijven, maar wel beter voor haar om daar even aan te sterken. En voor jullie is het ook een prettig gevoel. @luiers: we hadden pampers newborn 1 en kruidvat newborn 1 in huis. Deze laatste (van de kruidvat) bevallen beter dan de pampers. Ook hadden we de pampers newborn 2 gehaald (voor de bevalling al). Maar mijn man vind dat echt totaal niets, dus hebben we de kruidvat maat 2 gehaald. Die vinden wij het prettigst (en zijn een stuk goedkoper). Ik had nog een kortingsbon van de pampers, maar die is tot 31 december geldig, denk niet dat ik er op zo'n korte termijn iemand anders blij mee kan maken..... @ slapen: vanmorgen schrok ik wakker. Rosanne had al 9,5 uur geslapen (normaal tussen de 8 en 9 uur). Ik voor de zekerheid ff kijken (tja, ben toch wakker), en ze lag nog heerlijk te knorren. Ik mijn bedje weer in (ze komt vanzelf als ze honger heeft hoor ik steeds, dus daar maar op vertrouwen) en nog geen kwartier later was ze wakker. Ik hoop echt dat ze dit ritme aanhoudt en niet straks voor nachtvoeding komt haha.....
Hallo dames, Zo te lezen hebben de meeste van ons fijne dagen gehad, hier ook een tevreden mama. We zijn 1e kerstdag best lang op pad geweest en dat ging best goed! Elena wilde alleen niet slapen, Ze vond het allemaal veels te interessant! Mooie foto's van jullie kleintjes! @Lafo Heel veel sterkte & een dikke knuf voor jou. Ik hoop dat het snel beter gaat met Britt. Kan me goed voorstellen dat je je het allemaal anders had voorgesteld. Ik hoop dat je meisje er met Oud & Nieuw wel bij is!
Hier ook fijne dagen gehad! Eerste kerstdag was Jayden nie zo blij.. Hij had nie echt zijn dagje was veel wakker en veel huilen. Tweede kerstdag was het tegenovergestelde, want toen heeft hij de hele dag geslapen en gegeten haha... Was wel geslaagd dus. Nu ligt mijn mannetje ook lekker te slapen. Gaat steeds beter en vind het echt super om mama te zijn!! Zie steeds meer leuke dingetjes en trekjes! Geweldig! Iedereen verder fijne dagen gehad? @Lafo: Hoest nu? Hoop dat het snel beter gaat en wens jullie ook heel veel sterkte en ook een dikke knuf vanaf deze kant! Liefs
ff hele dikke knuffel voor lafo. hier ook weer ziek geweest en druk, dus reageer verder ff niet. wel leuike foto''s gezien
Hoi meiden, Het is alweer een tijd geleden dat ik hier geweest ben. Heb het de afgelopen dagen echt druk gehad en ben ook nog eens ziek geweest. Morgen gaan we op vakantie naar center parcs en ben al 2 dagen aan het voorbereiden..........echt niet NORMAAL wat je voor 2 kindjes moet meenemen Hoop na de vakantie weer actief mee te kletsen! @Lafo heel veel sterkte met Britt. Hoop dat ze snel weer thuis is. Sorry reageer even niet op de rest maar dat komt wel weer na de vakantie Met de kleine man gaat verder alles goed. Hij komt niet meer voor een nachtvoeding en slaapt elke dag tot ong 7.00/7.30 5 januari krijgt hij zijn eerste prikjes. Meiden wens jullie alvast een fijne jaarwisseling! We sluiten 2009 af en dat was voor ons toch wel een bijzonder JAAR , niet waar?!?! Bye, bye en tot snel
@Sterretjes, Ik zat net te denken, waar is ze?!? Fijne vakantie! Geniet ervan! Pff ik moet er niet aan denken, ik werd nu al gek met alles wat mee moest voor een middag/avond naar de opa's en oma's! Hihi. Maar dat zal wel wennen toch. Geniet er in ieder geval lekker van! @Debie Nog steeds zieken thuis? Knuf voor jou. @Lafo Vandaag mag Britt naar huis toch? Ik hoop dat het goed met haar gaat! @hier Hier alles prima. Elena doet het snachts steeds beter. Vannacht kwam ze pas na 7 uur! Joehoe. Alleen BV gaat gisteren en vandaag ff wat minder. Ze is dan heel huilerig en snel geïrriteerd aan m'n borst. Kweenie wat er dan is. Misschien stroomt t te snel voor der. Nou ja, we kijken het wel aan.
hee, Nou voel me vandaag weer beter. Esmee heeft gister de laatste ab gehad dus ben benieuwd hoe dat gaat. Net nog ff vlug naar de etos voor de luiers en had nog 10 euro bon van die cadeaudoos dus 3 pakken voor 10 euro dat is nog eens leuk kopen. amore kan ook een regeldagje zijn en heerlijk he als ze opeens 7 uur ertussen laten, hier nu sinds een nacht of 3, geweldig. Eerste nacht schrok ik wakker zag hoe laat het was en eerst vlug gekeken of ze het nog "deed".
@Lafo; Ah meis, wat een onzettend vervelend nieuws over Britt! Dit moet heel verdrietig voor jullie zijn, gatsiedarrie! Ik hoop dat ze heel snel opknapt, en danlekker naar haar mag! Sterkte ermee! Ik hoop dat ook alles goed gaat met papa en mama! Knuffel @Koala; Aaaaaah, wat lief! Jullie 'kerst'mannetje! Fijn dat Matthijs nu beetje een ritme krijgt! Lekker hoor die goede nachten! @Mila; Fijn om te lezen dat alles goed gaat! Geniet lekker van jullie Jenna! @Riannetje; Schattige foto's zeg! Grote meid! haha, .. Wat lief! In dat stoeltje! Zinzi heeft ook zo'n stoeltje! "Zie foto" @Annie; Ik ben benieuwd naar jullie kleine meid! Plaats maar gauw eens een foto'tje! Leuk, dat jullie een fijne kerst hebben gehad! @Ringeding; Leukk!! Die foto's van Rosanne! Wat een lachebekje! Heerlijk hoor, dat ze zo lekker slaapt, hopelijk houd ze dat vol! @Amore; Fijn dat het zo goed gaat met jullie prinsesje! Een heerlijk nachtje! @Loontje; Fijn dat je zo lekker geniet van jullie kanjer! Super hé, dat die kleintjes steeds meer doen/kunnen. Al die schattige trekjes etc! De dagen zijn dus fijn verlopen, op 1dagje na dan, ach ze hebben allemaal hun daggie wel eens niet hé! @Debie; Gaat het bij jullie al wat beter? / De goede kant op? Ik hoop het! Beterschap daar! @Sterretje; Have FUN! in Centerparcks! Echt harstikke leuk! (ben jarloers!) Geniet ervan! @All; Hee meiden, Zo, .. poepoe! Hier ben ik weer eens, na de drukke feestdagen. I 5dagen zijn we op pad geweest, 5avonden ergens gegeten en op visite geweest. Druk, maar wel gezellig, maar nu ook weer blij dat het voorbij is! Zo te lezen hebben julie het ook allemaal naar jullie zin gehad! (behalve Lafo! Zo sneu!) Zinzi heeft het harstikke goed gedaan, okee.. bij thuiskomst wel 3 vd 5dagen even een uurtje van slag geweest, dat was erg sneu! maar wat wil je, met die drukte! We hebben haar niet teveel uit handen gegeven, express! en ook hebben we haar boven op een rustige plek laten slapen, dat werkte het beste. Continu in die drukte, nee! Dat werkt totaal niet! Verder doet ze het eigelijk ook harstikke goed! Drinkt en slaapt prima! Vanmorgen om 05.00, even weer speentje.. en verder geslapen tot 07.10. Vanaf vanacht, of naja morgenvroeg gaan we haar speentje niet meer terug in doen, ik ben benieuwd!! Nu gaan we vaak bij de eerste kick al naar haar toe en geven we haar speentje, nu gaan we concequent wezen hoor!! Met mij gaat het ook prima! Wel erg vervelend want ben ongesteld geworden, net voor de feestdagen. Twee dagen heb ik gedacht, ja? gaat het doorzetten, en ja hoor! en HOOEEE! Jeetjemiena! Echt niet ´normaal´! Elke keer als ik opstond (sorrie voor detail) dan liep mijn maandverband of ob gelijk vol, zoveel! Nu nog steeds erg ongesteld! Ik ga morgen naar de dokter bellen, ik wil denk ik iets anders dan de pil. Ik zit te denken aan de Nuva ring. Ik ga er nu maar weer eens vandoor! Allemaal een hele fijne dag! Liefs!
wat een scheetje is zinzi. En balen van je ongi. Bij ilse werd ik met 4,5 maand voor het eerst weer, hoop dat het nu nog wat langer wegblijft, kan het missen als kiespijn.
Wat een mooie foto's zijn er langsgekomen!! Leuk al die kerstpakjes en in de stoeltjes Helaas wel behoorlijk wat zieken trouwens!! Heel veel beterschap! Best naar om ziek te zijn zo rond de feestdagen....... Volgens mij doen de meeste kindjes het wel goed!! Lafo, hoop dat jullie Britt vandaag mee naar huis krijgen en dat ze bergopwaarts zal gaan! Hoop snel wat te horen hier van je, en dat het uiteraard goed nieuws is. Hier de feestdagen overleefd. Gisteravond nog een keer gegourmet maar dan met zn 2tjes want er was nog zoveel over van 2e kerstdag! Sophie hadden we bij ons aan tafel gedaan in haar Bloom stoel en dat vond zij ook helemaal leuk! Ging lekker slapen daarin De nachten gaan hier helemaal perfect en ook overdag is ze werkelijk voorbeeldig! Zoiets had je je van te voren nooit voor kunnen stellen of in kunnen denken...echt een moppie! Net trouwens terug van de Etos; fantastisch die 3 pakken voor Euro 20,- Wij hebben nu trouwens 1x maat 2 Baby dry gekocht, en 2x maat 3 Baby dry. Maken nu dus nog even de New Baby maat 1 op en dan dus over op de Baby dry. Ben benieuwd hoe ze bevallen (duurt nog wel zeker een week voordat we dat weten )... Gaan trouwens niet binnenkort de 1e kindjes al voor de 1e prikjes? Wij moeten 6 januari weer naar het cb (dan is Sophie exact 2 mnd) en dan krijgt ze dus ook haar 1e prikjes. Ben benieuwd hoe ze dat zal ondergaan!