Sheann wat was jij weer snel ongesteld Hier toch nog niks, ik dacht het.. Manonn kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om weer te gaan werken.. Jij werkt toch op een kdv? Dezelfde straks waar Zinzi ook naartoe gaat? Of gaat ze niet naar het kdv? Annie onze meisjes schelen een dagje zie ik en zitten in dezelfde lachfase zo te lezen Ik heb 'm nog niet kunnen fotograferen.. Amore hoe gaat het met je meid?? Debie dat had ik ook met Britt maar die huilde ook nog eens, pfff draagdoek niks voor je? Susan wij zitten sinds gister ook op een 5 flessen schema van 150 en dat gaat prima, Britt sliep vannacht weer lekker door. Fijn al die geboekte vakanties, kan je weer naar uit kijken! Wij gaan ook in mei ergens, nog niet geboekt, komt wel. Lief, ja leuk merk! Ik heb laatst allemaal kleertjes besteld via een site en die had ik vandaag binnen, leek wel pakjesavond! Van babybarb, is ook een leuk merk! Dit is die site De webwinkel voor kinderkleding, babykleding en communiekleding Nu 60% korting dus dat is prettig! Koala auwie borstontsteking....dat zal best pijn doen, aan een borst? Ik vond die stuwing toen al zo pijnlijk maar dit is vast 1000x pijnlijker, beterschap en wel een kuurtje halen hoor, zou er niet te lang mee rond lopen! Hier verder alles ok, wel nog wat huiluurtjes en spugen en dunne luiers maar niet zo veel meer, vandaag liep het weer uit haar broekpijp.....jakkes... We gaan weer steeds meer genieten, wippertje vind ze ook erg fijn!
Hoi meiden, Vandaag alleen maar een slapende Demi gehad, dus was erg bang dat ze na haar laatste fles niet in slaap zou vallen. Om 23 uur de fles gegeven en nu is ze in diepe rust. Heerlijk! We mogen inderdaad nog niet heel veel verwachten van de kleintjes, maar dit is wel heel lekker. @Sheann; Jaja, ik begin pas weer in mei. Ik heb in een keer betaald ouderschapsverlof opgenomen. Laten we voorlopig nog maar niet aan werken denken en van de kleintjes genieten. Voor mij komt dit wel heel goed uit. Wij gaan namelijk eind maart verhuizen naar ons nieuwe stulpje, dus er moet nog genoeg gebeuren. @Koala; Probeer het ook eens met een kersenpitkussen of zoals Debie zei een zwaardere knuffel. Vaak hebben ze gewoon het gevoel nodig dat je in de buurt bent. Balen van je ontsteking! Succes ermee. @Susan; Jeetje, jij moet al weer snel aan de slag. Voorlopig nog maar even niet aan denken. @Lafo; Onze kleintjes schelen inderdaad maar 1 dag. Wel geweldig om zo'n kleintje te zien lachen! Ik stond met de camera klaar terwijl mijn moeder tegen haar aan het kletsen was. Vanmiddag lag Demi ook op haar manier ineens te brabbelen in de box. Het was maar een seconde maar zo leuk! Iedere dag zie en hoor je weer wat anders. Ik vind het helemaal geweldig. Morgenochtend krijgen we weer kraamvisite. Al mijn collega's komen in de kerstvakantie (onderwijs), dus drukke weken gehad. Ik moet nog wel veel visite krijgen. Veel mensen willen in het nieuwe jaar komen. Ik vind het wel best. Jaja en dit is mijn laatste kraamweek. Snik snik. Ah nee hoor, vond de verwennerij wel lekker, maar het gewone leven gaat ook weer verder. Morgenmiddag maar eens opruimen. Ik heb alle spullen al in Demi's kamer staan maar weet niet waar ik het allemaal moet laten. Ook gaan er al veel spullen in een verhuisdoos. Nu lekker mijn bedje opzoeken. Ik verwacht Demi morgenochtend om 7 uur zo'n beetje. Trusten meiden!
Lafo: Hier ook eentje die de wipper geweldig vind, dan kan hij lekker om zich heen kijken. Gisteren lag hij naar de plant te kijken en toen ik de plant liet bewegen lag hij helemaal in een deuk Zo leuk is dat als ze gaan lachen. Handige site, ze groeien ook zo snel. Die kleine reus van mij zit nu al op maat 62. Annie: Verhuizen gaat zoveel tijd in zitten en dan ook nog met een kleine. Wij zijn dit jaar zomer verhuisd tijdens een hittegolf toen ik 5 maanden zwanger was, dat was ook al zo zwaar pfff. Voorlopig blijf ik hier wel even zitten. Wat voor huis krijgen jullie?
@Debie; Hebben ze een beetje geslapen vanacht? @Annie; Kijk! Heerlijke nacht gisteren! Fijn he, als ze zo lekker slapen! Jeetje in MEI! .. dat is echt associaal! haha! (jarloers!!!) Echt heerlijk! Lekker genieten! @Sheann; Owh, lekker hoor 2dagen! Ik blijf 26uur werken, dat zijn 3dagen! (dinsdag,woensdag,donderdag) Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ga er nu nog niet aan denken! haha! @Susan; Inderdaad een speentje gisterennacht, en vanacht ook niet. Vanmorgen werd ze om 06.30 wakker. Tot 07.00 bij ons gelegt en toen fles gegeven. Super dus! Wie weet heeft ze inderdaad zelf het 'licht' gezien! haha! Lief! Lifestyle! Helemaal super hé! Ik heb hier een kast vol. Heb alle jurkjes van de afgelopen wintercollectie's, en vele truit'tjes etc. Helemaal leuk! HELAAS! (maar wel beter!) is hier in de buurt geen Lief! winkel. Ik wacht dus maar op de nieuwe collectie op de onlineshop! Die houd ik goed in de gaten! Ik heb heel veel van Lief! Jasjes, sjaaltjes, wantjes, dasjes, Luiertas, Flesje, spenen, boxkleed, speeltjes, spullentjes voor haar kamertje, knuffels grote en kleine! haha. Ja, daar kun je je geld wel aan kwijt hé! Ik zit ook te denken om zinzi ipv 4x140 & 1x150, gewoon 5x150 te geven. Dat kan ze echt wel op. Krijg beetje het idee dat ze toch na die 140 nog wel zin heeft. Meer geven is geen probleem hoor. Het cb'tje kan je advies geven, maar jij ziet/merk aan je kindje of zij honger heeft, kunnen hun niet inschatten. zolang je maar niet ineens heel veel meer geeft is het prima hoor! @Koala; Au au! Borstontsteking, lijkt me onzettend pijnlijk zeg! Snap dat de bv minder is nu, poee! Niet lekker! Ik zou wel naar de dokter gaan hoor. Ik heb gehoord/gelezen dat je er ontzettend ziek van kan worden! Dus hupp, niet laks wezen.. naar die dokter! Fijn! dat Matthijs lekker nachten heeft! @Lafo; Ik werk inderdaad op een kinderdagverblijf. Op een baby-groep! Zinzi gaat naar een ander kinderdagverblijf. Ze mag natuurlijk zoiezo niet naar mijn eigen groep, een andere groep zou wel mogen, maar dat zag ik zelf niet zitten. Wil me werk en prive gescheiden houden, en niet elke keer in de pauzes naar me kindje kunnen, en elke keer stiekem luisteren of ze huild of kijken hoe ze het doet. Dus beetje uit 'zelfbescherming'. Wanneer moet jij weer aan de slag? Zo, het liep uit haar broekspijp. Goeiedag! Dat was aardig veel/dun dan! Hopelijk gaat dat snel over. Baby-Barb is inderdaad een leuk merk! Heeft Zinzi ook dingentjes van! @All; Hee girls! Hier weer een goede nacht! Gisterenavond op visite geweest bij een vriend en vriendin van ons. Ze kreeg gisterenavond om 19.30 haar flesje, en is daarna gelijk in slaap gevallen. Ze is niet meer wakker geworden, tot thuis komst om 00.00. Toen haar flesje gedronken en vanmorgen om 06.30 werd ze wakker. We moesten er dus niet uit voor haar speentje! (Yeah!) We hebben haar toen lekker half uurtje bij ons gelegt, en om 07.00 heeft ze gedronken, daarna weer lekker geslapen tot 10.15! Het is zo'n heerlijk meisje! Zo lief en tevreden! Ben trots! hihi! (Welke moeder niet hé!!) Zo lief! Ze kan zo heerlijk lachen! Dan smeld ik echt!! Hoe doen jullie dat overdag? Leggen jullie ze op vaste tijden in bedje? Gatsiedarie, dacht ik van mijn ongesteldheid af te zijn.. Nou, niet dus! Het was dus 1dag weg en gisterenavond ineens .. Tatarataa, was het weer! Balen!! Heb vanmorgen voor het eerst de pil weer ingenomen, ben benieuwd of het bloeden nu snel stopt! Meissies, ik ga er vandoor! Fijne dag allemaal! Liefs!
He dames hier ben ik weer. Elena zit middenin der 5-weken sprong (denk ik dan), dus heb m'n handen vol hier! Gisteren wilde ze 10 keer drinken!!!! Ze kwam de hele dag om de 2 uur en vanaf 16u zelfs vier keer achter elkaar elk uur. Toen was mama wel erg moe . snachts doet ze het steeds beter, ze schommelt tussen de 7-9 uur dat ze wegblijft. Het mindere is alleen dat de laatste voeding er om 20u-20.30u ingaat en ze dus alsnog om 5 uur komt.. Van 18-20 is ze eigenlijk heel de tijd wakker en wil ze niet gaan slapen.. Vandaag komt ze tot nu toe ook weer om de 2u, ben benieuwd hoe het straks gaat... @Manon, Jij gaat dus ook di,woe,don werken? Ik ook! Heerlijk he, langer weekend hebben dan dat je werkt.. Ik denk dat Elena vandaag voor het eerst echt naar me gelachen heeft.. Het duurde wel erg lang om een stuipje te zijn.. @Slapen, Ik leg Elena in der bedje als ze moe wordt, dus gaapt. Al denk ik dat ik iets langer ga wachten, want ze gaapt best veel en ligt dan vervolgens klaarwakker in bed. Maar tot nu toe gaat het hier als volgt: - slapen - voeden (borst 1) - verschonen - voeden (borst 2) - spelen (gebeurd dus nog niet veel) - slapen Elena heeft nu ook weer wat raars. Ze drinkt nu langer uit de tweede borst dan uit de eerste, en daar heeft ze ook pas veel later zin in. Na het verschonen moet ik dus zo'n 10 minuten wachten, en dan heeft ze ineens weer honger.. Ik hoop maar dat dat tijdelijk is, want zo ben ik dus heel lang bezig! @Annie Wow verhuizen, poeh he. Wanneer gaat het gebeuren? En inderdaad geweldig als die kleintjes weer wat nieuws doen @Lafo Wat fijn dat jullie nu eindelijk meer kunnen gaan genieten! Dat heb je ook echt verdiend na die rotdagen! Ik hoop dat jullie lekker met z'n viertjes O&N kunnen vieren en dan de schade kunnen inhalen.. @Susan Ik zou idd Sophie lekker meer geven als jij denkt dat ze dat nodig heeft.. Zo vaak ga je niet naar het CB en als je daarop moet gaan wachten... @Koala Fijn dat het beter gaat met Matthijs! Au, borstonsteking, doe je voorzichtig met jezelf?
Sheann hier ook langzamerhand in maatje 62 en dan beginht het wegdoen van maatje 56 met pijn in mijn hart Kan moeilijk afstand doen van spullen etc en heb zoveel herinneringen aan kledingstukken etc maar kan niet alles bewaren, zoek alleen nog een goed doel waarvan ik weet dat het goed terecht komt, iemand die het niet breed heeft. Manonn wel fijn dat je weer kan starten met de pil daarom mag van mij die ongi wel komen. Britt ligt meestal tot haar tweede fles zo rond 11.00 in haar wiegje en daarna gewoon beneden, is voor mij het makkelijkste met nog een kleintje die hier rondhuppelt, maar een echt ritme zijn we nog niet aan toegekomen Ik ga voorlopig nog niet werken, zit nog midden in een arbeidsconflict...kan nog wel maanden duren denk ik. Amore jeetje wat vermoeiend meid, neem je wel goed je rust? Heb je ook dat oei ik groei boek? Annie hier moet ik ook nog een hoop kraamvisite krijgen maar iedereen zegt ook in het nieuwe jaar dus ben bang dat ik over 6 maanden nog kraamvisite heb Kraamvrouw af oh ja haha niet eens aangedacht, in het zh zeiden ze ook iedere keer mevrouw denk goed aan jezelf je bent nog kraamvrouw, dat zou je haast vergeten idd Tijd vliegt echt voorbij! Hier alles z'n gangetje, ben vanmorgen met hoogzwangere vriendin en kids naar Ballorig gegaan maar was geen pretje, kerstvakantie....echt heel erg druk en kan ook even geen kindergegil meer horen... Vanmorgen ook een rekening geopend voor Brittje, die moeten we wel nog even vullen, maar de opa's en oma's willen alvast wat gaan storten dus dat komt goed. Wel grappig om straks post te krijgen van je kleine!
@Lafo Kdoe mn best Gelukkig gaat het nu al wat beter. Ze slaapt weer wat beter overdag. En nee ik heb dat boek niet, maar las het op internet, en bij ons klopt het! En zeker leuk he, die eerste post... Wij moesten even wennen Hihihi.
Trouwens dames, ik ben net online ff los gegaan bij de Bijenkorf. Daar hebben ze stippenkorting.. Ook op lief! dingen (voor de fans) en nog veel meer!
Hey Amore heb het gezien, veel korting idd! Ik heb toevallig dat boek in mijn bezit, heb toen bij Amy er veel in gelezen. Wat gaan jullie morgen doen? Wij blijven thuis en doen lekker makkelijk, schoonouders komen ook en verder niemand.
Na echt veel korting!!! Ik heb ook zon lodger wrapper gescoord voor 19,50!! Das echt niks! Wij blijven lekker thuis met z'n 3tjes vanavond, heerlijk!! Nou ik ga een klein aapje weer in der bedje leggen, die ligt nu heerlijk op m'n borst te slapen
Lafo, zonde zeg van het geld maar ja, nix meer aan te doen helaas! Hoe gaat het met Britt? Doet ze het nog steeds beter met de Zantac? Manon, vannacht weer gered zonder speentje? Amore, hoe gaat het met Elena's sprongetje?? Vandaag ook weer beter? Koala, 2 vriendinnetjes van mij hadden ook borstontsteking en moesten echt aan de AB! Kregen ook koorts enzo... Je moet jezelf dus echt goed in de gaten houden hoor!! @ maten: qua kleding kan ze nog in de maat van Lief 50/56, alleen de rompers past maat 56 nog echt goed... Vrees dat wij hier binnenkort over moeten stappen naar maat 62, iig tav rompertjes dus!! @ vanavond: wij weten het nog steeds niet. Manlief heeft reservedienst dus zou opgeroepen kunnen worden. Hij moet sowieso op max 30min van Amsterdam zitten maar dat zou nog vlak van te voren kunnen veranderen...... (dat ie dus wel echt in de regio moet blijven) We zijn uitgenodigd om met ons hele gezin (dus incl beeb en hond) te party-en bij vrienden in Haarlem maar iedereen gaat daar alcohol drinken en manlief mag dat sowieso niet vanwege zn dienst en ik ook niet omdat ik dan in mn eigen auto moet (voor het geval mannetje onverwachts moet uitrukken). Dan drinkt iedereen alcohol behalve wij (is toch anders)... Ook is het Sophie's 1e o&n met knallen enzo, heel veel drukte daar dus vrees dat wij dan op ons donder krijgen de dag erna ofzo... Ook voor ons kleine katje (van 7 mnd) is het zn 1e o&n dus hoe die reageert op vuurwerk?? Is dus allemaal maar lastig. Wel gezellig om naar Haarlem te gaan maar ja, eigenlijk heel veel redenen om lekker thuis te blijven! Oh, wij gaan oliebollen eten hier!! Tot ltr!
hallo allemaal, ben ff paar dagen niet gereageerd. Wel meegelezen hoor!! Hebben een paar heftige weken achter de rug. 3 begravenissen in 1,5 week tijd. Lieke die heel veel huilde, en niet stil te krijgen was. Dinsdag weer bij de osteopaat geweest. Nekje was aardig goed. heeft nog weer ff wat gevoeld. Omdat Lieke veel melk weer terug spuugde zijn we Johannesbroodpitmeel gaan gebruiken. Het terug spugen ging daardoor goed. Het kwam er niet meer uit, maar nu ging ze het weer terugslikken. En dat was constant schreeuwen geblazen. Volgens de osteopaat is dit Reflux. Moesten hoofdeind van het bedje omhoog zetten. En we zijn overgegaan op een ander merk voeding. We gaven eerst kruidvat, maar nu Nutrilon. Dit gaat nu allemaal een stukje beter. Ze huilt nog best wel veel, maar dit is beter te doen. Ook heb ik een ander middeltje gehaald voor de krampjes. Is een product uit Duitsland. Sab-Simplex heet dat! Werkt hier tien keer beter dan de Infacol. Ook begint ze volgens mij in de gate te krijgen dat als ze heel hard gaat schreeuwen als ze in bed ligt, ze er best snel weer uitgehaald wordt. We gaan haar nu dus toch maar langer laten schreeuwen. Ondanks dat ik dat best moeilijk vind. @ Oud en Nieuw: Wij blijven vanavond lekker thuis met z'n 5en. We hebben 2 honden, en die willen we niet alleen thuis laten met het vuurwerk. Ondanks dat ze er niet bang voor zijn, vinden we het zelf geen fijn idee om ze alleen te laten. M'n ouders zouden eigenlijk vanavond hier komen, maar m'n moeder is slecht in orde, en door het slechte weer komen ze toch maar niet. @ Maat kleertjes: Lieke past nog steeds in maat 56. Heb gisteren nog weer wat leuke dingetjes erbij gekocht Maat 50 past sinds van de week niet echt meer. Opzich de omvang wel, maar de mouwtjes zijn te kort en van de broekjes de pijpjes te kort. Heb dat dus maar in een doos gedaan. Had bij Kleertjes.com nog wat besteld in maat 62 alvast. Is gisteren ook binnen gekomen @ ongesteld: Hier gelukkig nog niets. Ben wel benieuwd wanneer dat weer gaat komen. Maar van mij mag het nog wel ff uitblijven. @ Anticonceptie: Ik had voor ik zwanger werd de minipil, ivm dat ik in m'n verleden trombose en longembolie heb gehad mag ik geen andere pil, omdat daar oestrogenen inzitten en die mag ik dus niet hebben. Ik heb nu besloten om helemaal niets meer te nemen. Ik merkte zelf dat ik daar zelf niet zo lekker van werd. Was niet helemaal mezelf meer. Nu maar gewoon condooms, en na evt ooit een 2e, moet mannetje zich maar laten helpen @ werken: Ik moet officieel 4 februari weer beginnen. Maar ik heb nog heel veel vrije dagen staan en die mag ik er achteraan opnemen. Hoef dan pas 31 maart te beginnen. Heerlijk.... Ik ga dan 24 uur werken. Maar... Vriend heeft nog steeds geen baan. Hij heeft maandag ergens gesprek dus hoop dat ie die baan krijgt. Zo niet. Blijf ik mijn 32 uur werken en begin ik dus wel 4 februari weer. Zodra hij dan weer een baan heeft, ga ik alsnog 24 uur werken. Zo volgens mij ben ik weer aardig bij Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling!! En hoop dat het allemaal goed gaat met de kleintjes! Groetjes Rianne
Hee mamma's @Rianne; Jullie hebben zeker zware weken gehad. Gaat het goed met jullie, ondanks alles? Het is niet niks! Wel fijn dat het met Lieke beter gaat, en dat ze toch minder huild. Waarschijnlijk dus reflux, ik hoop dat het door andere voeding etc beter zal gaan met haar, en dat ze niet veel last van heeft! Lastig zeg, dat je vriend geen werk heeft. Ik hoop voor jullie dat het gesprek goed uitpakt en dat hij word aangenomen! @Susan; Mmmm, lekker olliebollen! (Wel erg slecht hé!) Jammer dat je vriend misschien moet gaan werken, je hebt geen zekerheid wat vanavond betreft. Ach, lekker thuis is ook fijn toch! Ja hoor! Weer een speen-vrije nacht! Harstikke fijn! Om 06.15 werd ze vanmorgen wakker. Om 06.30 had ze honger, dus half uur eerder haar fles, daarna geslapen tot 11.00. Gaat harstikke goed met haar. Ik ga vanaf vandaag 5x150cc geven. Hoe gaat het met Sophie? Slaapt ze lekker? Gaat het goed met haar? Lief! Lifestyle valt best groot hé? Staat het om bekend. Voor Zinzi is maat 56 nog te groot van Lief! Moet het echt omslaan. Ze kan er in iedergeval nog even in vooruit. Wel fijn! @Amore; Ik wist niet dat de Bijenkorf een site had. Ik ga daar eens kijken! Dat is nog eens leuk shoppen, en wat weinig geld voor dat Loger ding! Ik ga inderdaad die 3dagen werken. Lekker hé! Dat betekend lang weekend!! Zo! Die meid van jou, die wou vaak drinken. Poepoeh, vermoeiend zeg, voor mamma! Hoe gaat het nu met haar? @Lafo; Eh bah zeg, een arbeidsconflict, dat is wel vervelend zeg! Hoop dat je er niet teveel last van hebt! Ja, kerstvakantie! Dan is het natuurlijk over waar iets te doen is voor kinderen erg druk. Bij thuiskomst hoorde je het gegil vast nog? haha! @All; Hee meissies, Weer een priiiiiima nacht! Onze prinses werd om 06.15 wakker. Zonder een onderbreking voor speen! Veel van jullie blijven vanavond lekker thuis lees ik! Wij gaan naar vrienden/kennisen toe. Ik ben benieuwd hoe het met Zinzi gaat. Normaal zorgen we dat we altijd voor haar laatste flesje thuis zijn, zodat ze onmiddelijk in haar eigen bedje kan gaan slapen. Nu gaat dat natuurlijk niet! Morgen nog een drukke middag, met allerlei familiebezoeken, gelukkig daarna weer rust! Heerlijk hoor! Heb het wel gehad met die drukke dagen! Ik ga er vlug vandaag! Wil nog een hoop doen. Strijken, stofzuigen en het eten alvast klaarmaken voor vanavond. Liefs, Manon Ps; Alvast een Fijne Jaarwisseling!!!!!!!
Hee meiden, Hier gaat alles aardig goed. Zat alleen een beetje te stoeien met de voeding. Geef flesvoeding, maar Jayden is erg hongerig voor mijn gevoel. Dus had al andere voeding gehaald voor hongerige beebs, maar dit hielp niet. Hij komt om de 3 uur en de kraamhulp had gezegd toen ze weg ging dak ook wel om de 4 uur kon gaan geven.. Maar dit ging dus voor geen meter. Ik helemaal in de stress en elke keer heel lang met die rot voedingen bezig. Heb vanmiddag maar ff cb gebeld en nu blijkt dat hij gwoon om de drie uur mag en dat het hartstikke goed is voor zijn leeftijd en gewicht.... Daarvoor zooo in de stress gezeten!! Hij komt al wel iets eerder, maar dan moet ik dat gwoon beetje zien te rekken met speentje.. Verder alles dus goed hier. Ben nu 3 dagen echt lange dagen alleen geweest, want manlief doet deze dagen vuurwerkverkoop erbij en dan is hij van sóchtends tot sávonds weg, maar dat is wel goed gegaan. Wel fijn als hij er weer is, want dan kan hij nog eens een flesje overnemen, maar we hebben ons goed vermaakt met zn tweetjes!! Lekker wandelen en knuffelen haha.. @Manonn: Fijn dat Zinzi het zo vreselijk goed doet joh! Tevreden meisje dus! Heerlijk! @Rianne: Wat een nare tijd hebben jullie achter de rug zeg! Hopen dat 2010 meer jullie jaar word, maar dat zal zeker goed komen met jullie kleintje!! @Lafo: Gaat het al een beetje beter met Britt? @Susan: Hier ook lekker thuis. Tis toch allemaal ff anders nu he! Nou ja heeft ook wel zn charme om lekker jullie eerst o&n thuis te vieren met jullie kleintje! Hoe gaat iedereen dat eigenlijk doen met de kleine? In bed leggen voor 12 uur of uit bed? Ik weet nie zo goed. Normaal slaapt hij rond die tijd wel, maar ben bang dat hij dan wakker word van dat geknal.. Hier past hij maat 50 ook niet meer. Sommige maatjes 56 wel, maar sommige zijn ook te klein. Is erg wisselend.. Nou meiden, wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een heel goed 2010 met heel veel zw pagina haha.. Liefs
Hai meiden, Nou Matthijs heeft vannacht een mindere nacht gehad. Van 12 tot 3 uur constant liggen krijsen van de krampjes. Uiteindelijk is hij op m'n borst in slaap gevallen. Ben toen zelf ook in slaap gevallen. Matthijs werd om 7:30 uur wakker. Voeding gegeven aan de borst maar hij heeft toen alles weer uitgespuugd. Zo zielig. Hij zat helemaal onder. Gelukkig gingen de voedingen van vanmiddag wel goed. @Amore: Ik heb gisteren even zitten neuzen op de site van de Bijenkorf. Maar toch maar niets besteld (winkelmandje zat al behoorlijk vol). Ik blijf kopen en Matthijs krijgt ook onwijs veel kleding van m'n ouders en m'n tantes. Maar ze hebben zeker leuke dingen voor een leuk prijsje. @Kledingmaat: Matthijs heeft nu nog 56 maar sommige broekjes worden nu wat krap. @Oud&Nieuw: We blijven vanavond lekker met z'n drietjes thuis. Matthijs wordt af en toe wakker van de harde knallen. @Annie & Lafo: hier ook nog een hele bups kraambezoek in het nieuwe jaar. Het grootste gedeelte wilde wachten tot het nieuwe jaar. Maar ja, m'n man gaat weer gewoon werken en Matthijs gaat over 3 weken al wennen op de KDV. Dus heb nu niet meer zoveel keuze in tijd. @Riannetja: hoop dat het nieuwe jaar wat beter verloopt. Borstontsteking is gelukkig veel minder geworden. Veel gekolfd, gemasseerd en warme douches. En gelukkig heeft dat gewerkt. Nou ik ga nog even eten en daarna aan de oliebollen. Meiden, allemaal een fijne jaarwisseling en alvast een gelukkig en liefdevol 2010!!!
DAMES, Fijne avond & alvast een heel gelukkig en warm 2010 gewenst! Dat we hier maar veel over onze schatjes mogen kletsen en vooral erg veel "live" van ze mogen genieten!
Hee meiden, Iedereen een heel erg glukkig nieuwjaar en geniet allemaal van de kleintjes!! Allemaal de nacht goed doorgekomen? Hier is het erg goed gegaan! Heb Jayden om half elf zn fles gegeven en daarna weer in bed gelegd en toen heeft hij geslapen tot half 3. Daarna om half 6 weer en toen heb ik lekker geslapen tot half 10 ofzo. Manlief heeft Jayden er vanochtend uitgehaald en heeft mij lekker laten liggen. Ben nu nog wel moe, maar was wel ff heerlijk!! Heb gister nog cb gebeld en Jayden moest nog gwoon om de 3 uur de fles hebben. Dit was vrij normaal voor iemand van zijn leeftijd en gewicht. Jammer dat hij nog niet doorslaapt, want lees hier van die super verhalen over doorslapen, maar ja dat komt vanzelf wel.. Meiden hele fijne dag vandaag. Hier lekker relax dagje!! Liefs
Goedemiddag dames! Hier ook alles goed gegaan. Elena heeft overal doorheen geslapen! Ongelooflijk hè? Ze heeft om 20u laatste voeding gehad, sliep toen rond 21.30u, maar kwam vanochtend om half 7 pas weer! Wiehoe! Heerlijk! Ben benieuwd of dat zo blijft!