Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koala28

koala28 Niet meer actief

Allemaal een gelukkig en liefdevol 2010!

Matthijs is erg onrustig geweest vannacht. Werd vaak wakker van de knallen (was ook af en toe niet normaal meer!?).

Vandaag de kerstzooi opruimen en verder niets doen.

2. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Jee Amore!! Heb je dat elke nacht al zo? Heerlijk zeg!! Heb nu net weer een tijdje geslapen, maar jee wat is slapen toch lekker haha...

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, hebben jullie allemaal O&N overleefd? Ik zag al wat voobij komen van een paar kindjes die het goed hebben gedaan! Alleen Matthijs dus wat onrustig door de knallen... Sophie schrok alleen af en toe als er een echte harde knal was maar verder heeft ze lekker geslapen! We zijn dus uiteindelijk wel naar die vrienden van ons gegaan, met Sophie en hond, en het ging hartstikke goed! Aangezien wij de enige zijn met een kindje, wordt daar dus niet echt rekening mee gehouden dus om 00.00 uur stond de tv met muziek echt keihard aan!!! Deed bijna pijn aan mijn eigen oren!! Ben toen met Sophie de keuken ingevlucht en daar stonden we samen toen het 12uur werd... Maakte mij niet zoveel uit, als haar oortjes maar niet werden overbelast. Denk dat we volgend jaar maar thuis blijven totdat er meer vrienden van ons kindjes hebben.............. We zijn rond 2-en naar huis gegaan en Sophie heeft de hele tijd doorgeslapen! We moesten haar overhevelen van dr maxi-cosi in haar bedje en ook toen sliep ze gewoon door! Heerlijke meid toch? Wekker weer gezet voor de voeding van 7 uur (we maken haar er toch elke keer voor wakker om er een mooi ritme in te houden --> anders krijgt ze overdag elke keer op andere tijden eten ) en daarna weer voor de voeding van 11 uur! Ben echt enorm trots op haar!

Vandaag alweer lekker met haar gebadderd, naar haar opa en oma (mijn schoonouders) geweest en toen we terugkwamen, weer een flesje.......en wat er toen gebeurde...!!!!!!!! Ik zag al dat ze tijdens het flesje stopte om te poepen; dat doet ze altijd tijdens het eten dus wij verschonen haar pas na het eten. Daarna weer door met het flesje, die helemaal leeggedronken en toen overeind voor het boertje. Ik voelde natte benen door haar broek heen dus ik ging verder voelen op haar blote beentjes en ik had gewoon poep aan mijn handen! Ze had door/naast de luier gepoept en het is nog van die lekkere curry-poep dus dat was toch een partij vies! Manlief was net de hond aan het uitlaten (zul je net zien) dus ik snel met haar naar boven, op het aankleedkussen, alles uitgedaan. Oh meiden, het was zo ontzettend smerig! Echt alles zat onder de poep en dan moet je die vieze kleren ook nog over het hoofdje uitdoen he! Gelukkig zag ik manlief al snel aan komen lopen met onze hond dus ik gebaarde meteen dat ie naar boven moest komen. Toen hebben we haar uiteraard weer in bad gedaan, schone kleren aan en al die vieze zooi meteen in de was.
    En nu ligt ze heerlijk in dr box te slapen.................. :D

Ik ga ff bijkomen van alle poep nu op de bank ;)

4. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    Allemaal een goed en gelukkig 2010 gewenst!!!

Hier de nacht ook goed doorgekomen.
    Lieke had om 11 uur haar laatste fles gehad, maar wou daarna niet echt slapen. Om 12 uur werd ze dus ook weer wakker van het vuurwerk. Ik heb haar eruit gehaald, en samen voor het raam staan kijken naar het vuurwerk. Ze is toen uiteindelijk in mijn armen in slaap gevallen. heb haar om half 1 weer in bed gelegd en ben zelf ook m'n bedje ingedoken. Vannacht om half 3 begon ze een klein beetje te jengelen. Speentje erin gedaan, en daarna heeft ze geslapen tot half 7!! Daarna om 10 uur haar flesje gehad, en toen zijn we naar mijn schoonouders geweest. Daar heeft ze ook de hele tijd liggen slapen. Vanmiddag zijn mijn broer, schoonzusje en nichtje en een stel vrienden hier geweest. En vanavond moeten we nog naar kennissen. Hopen dat ze dan ook lekker slaapt. Meestal heeft ze na haar fles van 8 uur dat ze niet meer wil slapen en dan zo huilerig is.

Groetjes Rianne

5. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    voor iedereen een hee gelukkig en gezond nieuw jaar! dat we maar lekker mogen genieten van onze kindjes!

wij hebben o&n gevierd met buren. met 6 volwassenen en 5 kinderen van 2 mnd, 6 mnd, 3 jaar, 4 jaar en 6 jaar. Erg gezellig gegourmet en daarna geborreld. Nora vond het allemaal reuze interessant, geprobeerd om haar gewoon te laten slapen, maar dat wou ze niet. Hele nacht wakker geweest totdat wij ook gingen slapen. Om half 3 nog een flesje gegeven en daana heeft ze geslapen tot 10 uur vanochtend. Dus we konden gewoon uitslapen. Ons buurjongetje van 6 mnd zat ook volop te flirten met nora, erg schattig haha... en maar lachen naar elkaar, zo leuk om te zien:D.

zitten nu thuis naar guido wijers te kijken.

afgelopen week een weekend weg geboekt bij landal voor in januari, nog ff samen een weekend weg voordat ik weer moet werken. weten jullie vanaf wanneer je met babietjes kan zwemmen?

de kleertjes die ik besteld hadbij kleertjes.com zijn ook binnen. erg leuk!

fijne avond allemaal!

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Brenda, hier zijn ook de kleertjes de 31e binnengekomen van kleertjes.com! Geweldig he?!

Het is verschillend per zwembad wanneer je mag babyzwemmen. Er zijn zwembaden die het al doen vanaf 8 wkn ofzo maar van mijn zwembad mag het pas vanaf 3 maanden... Ik ga ons dus ook maar binnenkort opgeven.
    Waar kan je eigenlijk van die zwemluiers kopen? Gewoon bij Etos en Kruitvat enzo?

Trouwens, helemaal vergeten, iedereen een gelukkig 2010!!

7. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Meiden, mannen en baby's;
    Een heel gelukkig nieuwjaar, de aller beste wensen voor 2010,
    met veel liefde, rijkdom en gezondheid!

Het tweede levensjaar van onze kinderen,
    grappig hè, ze zijn net of nog geen maand oud...
    Nogmaals een goed jaar, dat het het voorgaande maar mag overtreffen.

2008 kochten wij ons huis en trouwden wij, toen dacht ik,
    kan 2009 dit overtreffen. Ja, drie dubbel en dwars!
    Maar kan 2010, de rijkdom van z'n wonder overtreffen?
    We zullen zien, hi hi

Liefs Lieve

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Allemaal de beste wensen! Dat 2010 maar net zo'n topjaar als 2009 mag worden met onze wondertjes.
    Wij zijn lekker thuis gebleven tijdens de jaarwisseling. Er waren twee vrienden van ons dus lekker rustig. Om 23 uur Demi de fles gegeven en op bed gelegd. Dit stelde ze niet op prijs. Vervolgens weer naar beneden gehaald en precies om 0.00 uur begon ze te huilen. Haha! Daarna heeft ze heerlijk rustig met grote ogen in de box gelegen. Later op bed gelegd maar slapen ho maar. Gelukkig niet aan het huilen geweest. Om half drie heeft ze nog een flesje gehad en daarna is ze gaan slapen.
    Wij merkten vandaag goed dat ze uit haar doen was. De flesjes niet allemaal opgedronken en veel geslapen. Hopelijk gaat ze straks weer lekker een lange ruk maken na haar laatste fles, want papa en mama kunnen ook wel wat nachtrust gebruiken.

Mannetje moet morgen weer werken en wij gaan op visite in Eindhoven (2 jarigen). Morgenavond weer lekker rustig aan op de bank hangen denk ik en verder ... weinig plannen voor het weekend.
    Nu lekker onder de douche en dan Demi de fles geven en slapen!
    Trusten meiden.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Iedereen de allerbeste wensen!!!
    May all your wishes come true!!!

Amore haha geeft niet hoor, het is maar geld ;)

Susan ja hier alles goed, met Britt gaat het zooooo goed, echt geweldig spul dat Zantac, heb een ander kind ervoor terug gekregen!
    Wat hebben jullie uiteindelijk gister gedaan met oud en nieuw??
    Pfff wat een drama was het met mijn hond, die heeft heel de avond geblaft ondanks de diazepam...;)
    Ik lees het net, toch weggegaan, leuk was het dus, fijn dat het meeviel!
    Hebben jullie geen vrienden met kinderen?
    Hier hebben de meeste vrienden van ons kinderen.

Rianne pfff wat een zware weken voor jullie, valt niet mee en dan nog een kleintje die veel aandacht vraagt...
    Gelukkig hebben jullie het nu allemaal weer een beetje op de rit, reflux kan heel rot zijn voor die kleintjes.
    Hopelijk is het zo goed te doen en hoef je niet aan de medicijnen.
    Maatje 50 heeft Britt nooit gepast, ze gaat nu langzaam naar de 62!

Manonn leuke jaarwisseling gehad?

Loontje leuk om weer wat van je te horen!
    Dus nu gaat alles goed met de hongerige Jayden!
    Weet je wat het is met kraamhulpen en cb's, het is leuk als richtlijn maar kijk gewoon naar je kind en doe wat jij ook denkt wat goed is, moeders kunnen dat vaak beter zien dan anderen.
    Wat maakt je vriend lange dagen!!
    Hier alles goed met Britt, bedankt voor het vragen :)

Koala wat fijn dat je ontsteking bijna weg is!!
    Doet het nog pijn?
    Oh ja wennen, ik heb nog niks gehoord maar van mij mag het nog wel even duren, zal heel moeilijk zijn om haar voor het eerst achter te laten, met Amy had ik dat ook, wat heb ik toen gehuild de eerste dag :(

Veel kindjes die doorgeslapen hebben, hier dus ook, Britt heeft er niks van gemerkt, kan ik van mijn oudste niet zeggen, die heeft de hele tijd beneden gehangen en was ook ziek, weer 39 graden koorts :(

Annie ik hoop dat Demi lekker gaat slapen vannacht!

Lieve mooi gezegd en o zo waar :)

Brenda leuk he guido weijers hebben wij ook gekeken.
    Zwemmen na de eerste prikjes geloof ik, hoop dat het zwemwater een beetje warm is, dat kan nog weleens tegen vallen namelijk of hebben ze speciaal babybadje?

Susan ja zwemluiers van kruidvat heb je en huggies kan je daar ook halen, lekker die derrieluiers, ik kan erover meepraten...

10. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Pff, ff snel een berichtje vandaag, voor de drukte weer begint.

MEt oud en nieuw zijn we naar vrienden gegaan. Rosanne vond het ook leuk. Als ze huilde, dan ging ze bij de dochter van vriendin op schoot en ze was meteen stil. Die heeft waarschijnlijk een zeer rustgevende uitstraling.
    ´s nachts is ze niet wakker geworden door het vuurwerk. Wij sliepen met ROsanne op de kamer, en tjeetje zeg, wat kan die een leven maken ´s nachts. Kreunen, steunen, zelfs af en toe een gilletje tussen door. Je snapt dus wel dat ik slecht geslapen heb haha.

Gisteren ochtend mee gedaan aan de nieuwjaarsduik. Alleen was die van ons alternatief, in de jacuzzi in de achtertuin van die vrienden van ons. Helaas werd Rosanne wakker voor een voeding, dus moest ik eruit.

Gisteren middag naar de nieuwjaarsreceptie van mijn familie en nog even bij oma langs. Thuis opgeruimd voor de dag van vandaag. Ik ben namelijk jarig vandaag. We vieren het klein, heb niet zoveel zin in de drukte.

Morgen nog even een nieuwjaarsreceptie van de duikvereniging. En dan is er weer rust......

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hiep hiep hoera!!! Ringeding; gefeliciteerd en een fijne dag.
    Die kleintjes maken inderdaad een hoop herrie. Dat merk ik al als de babyfoon nast mijn bed staat. Telkens denk ik ... ze is wakker, maar nee hoor.
    Fijn dat Rosanna zo lekker heeft geslapen en dus nergens last van heeft gehad.

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ringeding, gefeliciteerd!! Hoop dat je een fijne dag hebt!!

Lafo, wat vervelend van jullie hond! Wat voor 1 hebben jullie er? Wij hebben een labrador en die vindt echt alles best dus ook vuurwerk is geen probleem voor hem, gelukkig!!
    En de Zantac werkt dus?! Nou fantastisch meid! Zijn er nog veel poepluiers per dag? Wij hebben een mooi gemiddelde van 1 (en ze heeft m net gehad :)).

Oh ja, die geluidjes 's nachts, die maakt Sophie ook! Wij zetten de babyfoon dus op zn allerzachtst; dan worden we pas wakker als ze ECHT huilt en we dus ook echt in actie moeten komen... Ze slaapt ook allang op haar eigen kamer dus dat scheelt een hoop.

Ik ga strax maar ns naar het zwembad, even informeren naar het babyzwemmen. Misschien is er wel een wachtlijst ofzo?
    Verder vanavond een teamuitje met volleybal, wel gezellig denk ik! Lekker een glaasje alcohol (of 2 ;)).

Oh ja, tav onze vrienden... Wij zijn echt de eerste met kinderen van ons groepje hockeyvrienden. Die hockeymensen zijn altijd eerst druk bezig met het langsgaan van allerlei hockeyfeestjes en je helemaal te buiten gaan aan alcohol en verschillende partners (idd, de verhalen rondom hockeyfeestjes kloppen enigszins). Ook hebben de andere hockeyvrienden die al wel lang samen zijn (langer dan wij zelfs), er (nog) geen behoefte aan. Die willen eerst trouwen of in een groter huis etc. etc. Wel is mijn nichtje nu zwanger (19 jan uitgerekend) en een ander vriendinnetje van me (6 feb uitgerekend) maar of we die dan weer veel zullen zien?! Ach we merken t wel... Mn schoonzussen (zussen van mn man) hebben al wel kinderen, in totaal 5, varierend van de leeftijd 7 tot 3, dus dat is dan voor later wel leuk!

Nou Sophie huilt als we niet bij dr zitten merken we dus ik ga papa maar ns aflossen ;)

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ringeding gefeliciteerd

Britt slaapt nog naast me in de wieg en ik hoor d'r eigenlijk niet alleen 's ochtends pas voor haar eerste fles.
    Als ik slaap, slaap ik zo vast...

Vanmorgen hebben we ook uitgeslapen tot 08.00 yes!
    Heerlijk was dat, zeker na die drukke dagen.

Welk nummertje speen gebruiken jullie, ik zit nog steeds op nummertje 1 incl nutriton...

Susan haha moest even lachen om die hockey verhalen, dacht altijd dat dat hele nette meisjes waren hahaha
    Wij hebben een Jack Russel, schat van een beest, maar een nerveuze aard zoals je begrijpt...Labrador leuk, wat voor kleur?
    Zo'n chocolade bruine vindt ik erg mooi ook en ze zijn ook zo lief!
    Ja de pampers word rijk van ons, minstens 5 poepluiers per dag...soms alleen natte scheetjes maar ook weleens overvolle langs broekspijp vieze dunne luiers, jou nu wel bekend haha

14. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Er komt niet heel veel visite geloof ik vandaag. Hebben er al een aantal afgebeld ivm de sneeuw.. Ach des te meer hebben wij te eten hihi.

Als ik Rosanne een fles geef, dan is het met speen nr 1. Anders heeft ze 150 cc op in minder dan 10 minuten..... nu doet ze er wat langer over hihi.... en verslikt ze zich wat minder vaak (dat laatste doet ze overigens ook aan de borst;))

15. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Loontje
    Nee, het was eenmalig, hahaaha. Wel fijn dat ze dat met O&N deed 8)Vannacht kwam ze na 6 uur en daarna 4..
    Alles goed met de kleine Jayden? Blijft leuk dat die twee even oud zijn!

@Susan
    Veel plezier vanavond! Enne, ik heb erg gelachen om het poep-verhaal! :$ Hier hebben we zoiets nog niet gehad, maar dat zal vast wel komen! :p

@Rianne
    Wow druk dagje! :$ Wij hebben hier al het familiebezoek geweigerd, ik ben blij dat we even lekker met z'n 3tjes zijn! Vervelend dat Lieke niet wil slapen na de fles van 8 uur. Elena heeft dat na de borst van 6 uur, ze wil dan tot aan de volgende (meestal 8u) niet meer slapen. Ik heb me der maar bij neergelegd, en we houden der nu tussendoor bij ons, tenzij ze in slaap valt.. Na de voeding van 8u doet ze er dan drie kwartier over om in slaap te vallen, maar vanaf half 10 slaapt ze!

@Brenda
    Leuk, nog een weekendje weg! Volgens mij kan je babyzwemmen na de prikjes, dacht dat ik dat ergens had gelezen!

@Lieve
    He, welkom back :) Alles goed met Stijn?

@Annie
    Haha, nieuwsgierig meisje die Demi :) Het is natuurlijk ook helemaal niet leuk om niet bij het feest te zijn!

@Lafo
    Wat fijn dat het nu goed gaat met Britt!!! Nu Amy nog beter worden en dan wordt het echt weer leuk bij jullie! ;)
    Nummer speen? Geen idee, hebben die Difrax flessen dat ook :( En hoe weet ik dan welk nummer het is? :)

@Ringeding
    Gefeliciteerd! Enne inderdaad, het lijkt hier soms wel een dierentuin in die wieg! ;)

@hier
    Hier gaat alles zijn gangetje. Behalve dat ik soms *****ziek word van iedereen die maar even langs wil komen.. (mn schoonfamilie). Alsof ik niks beters te doen heb. Pfff ben blij dat we ff met z'n 3tjes zijn een paar dagen.. Maar goed, we zeggen gewoon nee. :) Ik snap alleen niet dat mensen niet snappen dat ze niet elke week langs kunnen komen om die kleine te zien, omdat wij dan geen tijd meer met elkaar hebben! Neem dan lekker zelf een baby, kan je daar naar kijken :p. Pff sorry hoor, maar moest er ff uit.

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Amore, gooi het er idd maar uit!! Kan enorm opluchten en gewoon zeggen als je ze niet zo vaak over de vloer wil hebben. Het is jullie meisje en jullie als ouders moeten lekker veel tijd doorbrengen met zn 3tjes! Dat is toch het leukste wat er is...?!

@babyzwemmen: Ben net bij het zwembad geweest. Daar mogen ze pas vanaf 3 mnd meedoen maar die vrouw achter de balie adviseerde om het pas na 4 mnd te doen omdat het water gewoonweg nog te koud is voor zo'n kleintje. In dit zwembad is dat 32graden en de les duurt 25min. Ze zien dus wel ns dat een baby na 15 min al blauwe lippen krijgt en dan moeten ze het water uit (logisch). Is dan zonde van de les eigenlijk... Vandaar pas vanaf 4 mnd maar ze zei dat je eigenlijk aan het consultatiebureau moet vragen of jouw kleintje dat aan kan ja of nee. Is jouw kleintje bijv echt te vroeg geboren (6 wkn te vroeg ofzo), dan is het natuurlijk anders dan een op tijd geboren kindje.
    Wie weet hebben jullie hier wat aan??

17. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    heej meiden en allerschattigste babietjes:D,

@susan; ja vind de kleertjes erg leuk! binnenkort maar beginnen met inslaan van 68, 62 heeft ze de kast nu vol mee hangen. Ben benieuwd hoe lang ze daarin blijft zitten.

geen idee waar je die luiers kan halen voor zwemmen. Hebben ze die ook voor de hele kleintjes dan? nog nooit zo opgelet eigenlijk.

veel plezier met je uitje vanavond! en niet teveel borrelen he;)

@lafo; fijn dat het weer goed gaat met britt!! dat scheelt een hoop gestress weer. babyzwemmen dus na eerste prikjes, nou die heeft nora 24 dec al gehad. Maar weet niet of ze spec babybadje hebben. Gewoon bad is denk ik wel te koud voor haar. Is beter denk ik om nog even te wachten dan.

wij gebruiken speen nr 2 van dr brown en voor het laatste beetje nr 4 vanwege de nutriton.

@ringeding; gefeliciteerd met je verjaardag!!

@amore goed dat je steeds nee zegt nu!! je moet ook kunnen genieten van elkaar natuurlijk. Ik wordt soms ook zat van die visite en dan nog de verjaardagen waatr je weer naar toe moet. Soms lijkt het net of je weekenden alleen maar uit visites bestaan.

@all; vandaag met zn drietjes aan het shoppen geweest. Moest nog vanalles hebben. Verder de kerstspullen het huis uit gegooid, was er zo zat van hahah. Eindelijk weer wat meer ruimte in de kamer. Het staat al zo vol met box en kinderwagen enzo.

nou we gaan eten. tot vanavond.

liefs

18. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Amore: Haha... Ik snap wel beetje wat je bedoeld ja. Niks fijner dan lekker met zn drieen te zijn ja!! En heel goed dat je nee zegt! Lekker genieten!
    Oh ik dacht al ben ik dan de enige waar hij nog niet doorslaapt! Met Jayden gaat het verder heel erg goed. Steeds beter vind ik. Of ik wen er steeds meer aan dat kan ook hhaha.. Vannacht heeft hij de eerste keer 5 uur en de 2e keer bijna 4 gemaakt, dus da was ook wel lekker. Normaal is het eigenlijk 4/3, dus hoop dat het nu langzaam langer word. Ja blijft idd leuk dat ze even oud zijn!:)Kan je ook een beetje vergelijken hoe of wat he! Met Elena ook alles goed? En met moeders?

@Brenda: Hier ook de kerstspullen eruit! Is weer erg lekker om de boel weer aan kant te hebben en idd wat meer ruimte, want dat hebben we hier ook hard nodig nu!

@Ringeding: Gefeliciteerd!! Nog veel visite gehad? Of viel het mee?

@zwemluiers: kan je bij de drogist halen ja.

@speen: Hier nog speen 1. Jayden is aardig gulzig, dus heeft nog wel speen 1 nodig. Heb ook ff speen 2 geprobeerd, maar had het idee dat hij meer krampjes kreeg en hij verslikte zich wat vaker. Je kan het op de speen zelf zien. Weet nie of difrax het heeft. Denk het wel.

@Susan: Veel plezier vanaaf!

@LAfo: Ja alles gaat een stuk beter ja! Ik doe ook idd meer dingen op gevoel, maar kwam hier ff nie meer uit. Denk bel toch ff, want de kraamhulp had gezegd dat ik langzaam over moest op 4 uur en dit lukte dus echt nie! Werd ik weer onzeker van, want dacht dat het dan nooit goed kwam met de nachten enzo, maar nu blijkt dat hij dus gwoon om de 3 mag. Minder stress voor mij dus! Dit is alleen een bijbaantje voor mijn man met oud en nieuw. Hij verkoopt dan vuurwerk en deze dagen zijn idd altijd erg lang. Nu glukkig weer een paar dagen met zn drieen! Heerlijk vind ik dat!:)

Liefs

19. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hallo allemaal!Iedereen gefeliciteerd met jullie kindjes en een gelukkig nieuwjaar natuurlijk.Heel lang geleden dat ik op zp ben geweest.Meiden bedankt voor de priveberichtjes,lief dat jullie aan me gedacht hebben.Door allerlei prive omstandigheden ben ik niet meer aan zp toegekomen.Maar nu is alles goed en ben ik weer terug,zal minder actief zijn dan eerst maar probeer toch weer mee te schrijven.MAARRRR nu het belangrijkste:eek:p 17 november is onze dochter JADE geboren.Wat een hel van een bevalling maar o wat zijn we het vergeten.Wat een ongelooflijke overweldigende ervaring is moeder worden,je hoort het van iedereen maar het klopt echt en heel stiekem tussen ons:ik wil nog een keer(hihi)Ik hoop dat het goed gaat met jullie en de kleintjes.Zag al mooie foto`s hier en daar.Knuffel

20. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Oja even een andere banner.;)

Deel Deze Pagina