Hoi ladies, Allereerst de beste wensen voor jullie allemaal. Wil hier ook weer wat actiever mee gaan doen. Vond het vorige forum ook fijn om mijn ei kwijt te kunnen. Het normale leven is weer begonnen vandaag. Vriendlief is weer werken en ik ben sinds vandaag dus voor het eerst alleen met mijn meisje. Gisteren rampdag gehad met haar. Ze wou alleen maar bij ons liggen en wou absoluut niet slapen en veel huilen. Vriendlief zei op een gegeven moment. Volgens mij moet ze gewoon poepen. En duh... ik vond dat hij wel eens gelijk kon hebben. We waren de nacht er voor begonnen met Johannesbroodpitmeel door de borstvoeding (geven we wel met fles) en ze had idd nog niet gepoept en afgelopen nacht had ze dus eindelijk weer poepluier en was ze daarna zo mak als een lammetje haha. Zielig joh dat ze daar zo'n last van kan hebben. Nu ligt ze ook lekker te slapen. Ik ga zo ff de kerstspullen opruimen en was wegwerken. Ik zal nog ff wat terug lezen hier om een beetje een update te krijgen van alle moeders/kindjes. Fijne dag voor jullie allemaal. Grtz.
Hai meiden, Ik zit nu op de bank met een klein slapend mannetje op m'n schoot tegen m'n borst aan. Meneertje is tot 5 uur vannacht wakker geweest. Krijsen, gillen, spugen. Nogmaals flesje geprobeerd en die bleef er gelukkig wel in en daarna viel 'ie in slaap. Het was echt drama vannacht. Gelukkig was m'n man vroeg naar bed gegaan en voelde zich vannacht al een stuk beter, anders had ie echt thuis moeten blijven vandaag. @Amore en Lafo: Wat grappig! Ik woon in de buurt van de Boogaard. Aan de andere kant van Rijswijk. @Vakantie: hier misschien een weekje Spanje (bungalow via werk van mijn zus) in mei en we willen nog 2 weken weg in september. Griekenland of zo. Moeten nog even kijken. @Sheann: op mijn werk vroegen ze 2 maanden geleden al wanneer ik vakantie wilde aangezien ze de zomervakantie al aan het verdelen waren. Gelukkig ben ik nog niet gebonden aan die weken zomervakantie maar vind het altijd wel erg vroeg om te besluiten. @zwemluiertjes: Die zijn inderdaad bij Kruidvat of DA te krijgen. Ik heb die van Huggies gekocht op de JongeGezinnenbeurs, maatje small. Die is van 7 tot 12 kg. @voorkeurshouding: Die heeft Matthijs niet echt. Al vind hij op z'n zij of buik lekkerder liggen dan op z'n rug. Als hij bij ons in het zicht ligt dan leggen we 'm af en toe even op z'n zij of buik. Het sneeuwt hier momenteel maar ik moet toch boodschapjes doen. Dus ik ga ons en de kinderwagen inpakken en naar buiten. Prettige dag allemaal.
hee, zwemmen doe ik pas vanaf een maand of 4-5 heeft een kno arts me aangeraden, dus om niet eerder te gaan. Wij gaan trouwens gewoon naar gezinszwemmen. en heb huggies zwemluiers. Veel winkels verkopen die alleen de zomer periode maar kruitvat heeft eigen merk geloof ik altijd. Verder kun je altijd een losse luier in het zwembad zelf kopen. Vakantie. Eerdaags een lang weekend sunparks, dan eind feb een weekje wintersport en hebben net 3 weken zomervakantie geboekt, kamperen met de tent in frankrijk. hier woensdag weer naar cb toe. en toen sneeuwde het weer.
Ringeding nog een leuke verjaardag gehad ondanks de vele afbellers? Wel lekker veel taart over Oh ik lees het al veel lekkers over.. Tummytub hier ook een aanrader, maar vind het wel lastig om haar beet te houden in dat ding. Amore Difrax spenen hebben idd geen nummer haha ik heb Avent spenen, heb ook een difrax speen en dan staat er een s of een m op. Wat vind je vriend dat zijn familie steeds op de stoep staat? Susan ik ben met Amy toen ook gaan zwemmen, was ze 5 maanden oud. Was leuk alleen vond ik het zwembad niet zo fijn (kleine pashokjes etc grrr) Ben je nu voor het eerst ongi geworden? Ik zit er ook op te wachten,wil ook weer aan de pil zsm.... Fles Baileys in je eentje zuipschuit hahaha dat lukt mij niet hoor, wel erg lekker 8) Rianne mijn hond vind kinderen helemaal geweldig ook, Jacky's zijn ook echte kindervrienden. Amy zit nu in een fase eerlijk zullen we alles delen dus een hapje voor haar en een hapje voor Baloe. Hij wil ook de hele tijd met haar spelen, ze gooit ook de bal weg en dan brengt hij 'm netjes terug en ze geeft brokjes aan 'm, dus helemaal geweldig Geweldige foto, wat een lachebek! Brenda hier ook genoeg maatje 62 maar ik blijf kopen Wat raar al die verschillen in poepgedrag met Nutriton, hier juist diarree, zou er ook wel mee willen stoppen, maar denk dat ik nog even door moet, juist omdat ze niet meer spuugt.. Hoe is het nu met Nora zo zonder Nutriton?? Loontje lekker aan het genieten nu met z'n drietjes? Faye nog gefeliciteerd met jullie dochter Jade, mooie naam Welkom terug ook! Koala mijn schoonvader heeft een huis in Zuid Spanje van alle gemakken voorzien (kindermeubilair etc) dus daar gaan we naartoe in mei. We gaan daar eigenlijk ieder jaar naartoe, lekker makkelijk en goedkoop. En jullie? Dat is zeker toevallig dat je in de buurt van de bogaard woont! Ga je daar ook vaak winkelen? Vind het een superleuk winkelcentrum, zeker na die opknapbeurt toen! Spuugt Matthijs vaak? Sterretjes wist niet dat je op vakantie was Waar ben je geweest? Ohh dat weet ik niet meid of je ingebakerd dat kussen mag gebruiken, even googelen anders even navragen bij het cb? Annie lekker even naar centerparcs! Met een bevriend stel? Hier geen problemen met Avent spenen (dat rijmt haha) Sheann alles goed met jullie? Mila als Britt huilt komt het ook vaak door krampjes alleen hier juist heel veel poepen, ja de pampers word rijk van ons Leuk om weer wat van je te horen! Debie zo al lekker veel vakanties in het vooruitzicht, altijd leuk Ja als ik ga zwemmen met Amy dan heeft ze een paar dagen later altijd een oorontsteking, daarom doe ik het niet vaak, wel jammer ze vind het hartstikke leuk. Nou mijn kleine vreetzak was 300 gram gegroeid in een week dus helemaal perfect! Ze weegt nu 4840 en ik geloof het nu wel, ben weegschaal moe haha Over weegschaal moe gesproken ben vandaag begonnen met lijnen, moet 15 kilo af 8)
@ Lafo, wat fijn dat Britt 300 gram is aangekomen dus het gaat nu een stuk beter met haar neem ik aan? en met Amy is zij nog ziek? Heb nog niet alles gelezen van de afgelopen week dus vandaar dat ik het vraag. We zijn naar het heiderbos geweest. Daar ben jij een tijd geleden ook geweest toch? of was dat weer een ander park Wij zaten dit keer lekker dicht bij het centrum dus dat scheelde. De vorige keer zaten we zo ver weg dat we amper in het centrum zijn geweest. @ mila, leuk dat je er weer bent. Hoe is je eerste dag alleen met je meisje gegaan? @ Koala, ah bah wat vervelend zo'n rot nacht. Hoop dat het deze nacht wat beter gaat met Matthijs en dat hij lekker rustig gaat slapen Nou morgen de eerste prikjes, zie daar altijd zo tegenop. Nog een fijne avond
Hoi meiden, Daar ben ik weer even. Demi was weer klaar wakker na de fles en heb ik dus in slaap gekregen door constant over haar buikje te wrijven. Uieindelijk viel ze na 30 minuten zonder speen in slaap. Dat moeten we hebben! Als ze met haar speentje in slaap valt en hem tussendoor verliest, dan is er weer paniek. Dr. Brown fles heb ik nog nooit geprobeerd. Bij de winkels hier verkopen ze alleen maar Difrax en Avent. Misschien ga ik die nog een keer proberen. Centerparcs is geboekt. Wij gaan heerlijk met zwager, schoonzus en neefje van 5 maanden een midweekje naar Hochsauerland vlakbij Winterberg. Hopen dat er dan ook nog sneeuw ligt, want de mannen willen dolgraag snowboarden. De vrouwen gaan misschien een middagje. Ben bang dat Demi de swimmers nog niet past. Ach, dat zien we dan wel weer. We gaan er in ieder geval nog even tussenuit voor de verhuizing gaat plaatsvinden in maart. @Sterretje; Heijderbos is mijn favoriet in Nederland! Echt een mooi park. Succes morgen met de prikjes. Wij mogen de 18e. @Lafo; Fijn dat je meisje is aangekomen! Dat doet je goed. Vanmiddag de kraamzorg op visite gehad. Echt leuk! Ons meisje komt op de website te staan en misschien in de folders. De kraamzorg vond Demi al erg groot geworden. Dat kan ook niet anders! Bij de geboorte woog ze 2480 gram en vorige week 3760 gram. We hebben nu een kleine boeddha. Vanavond lagen Demi en haar neef van 5 maanden samen in de box. Toen we even niet keken pakten ze elkaars handen vast. Ach, zo schattig!!! Nou meiden, dit was het weer voor vandaag! Weltrusten.
Hello, Kzie al vakantie perikelen hier. Heb ook zin om er straks tussenuit te gaan. Ik denk in mei of juni ofzo en dan in sept nog een keer. Wordt ook centerparcs voor ons dan. Weet alleen nog niet welke. Huttenheugte is ook erg leuk idem voor Port Zélande. Ach merendeel is leuk alleen Meerdal vind ik niet zo. Lijkt me ook heel leuk om met de kleine te zwemmen dan. @lafo: zooo jouw meisje is goed gegroeid, gelukkig maar. Het gaat dus wel beter met spugen/diarree enzo? Wat een ellende is dat geweest zeg. @sterretjes: dag is gisteren voorbij gevlogen. Ze had de dag ervoor zo zitten spoken dat ze gisteren alleen maar geslapen heeft (afgezien van de voedingen dan) haha. Ze is nu verkouden. Ze maakt geluiden als een oude kerel haha, wel heel zielig hoor. Daardoor hebben we niet zo'n beste nacht gehad want ze werd er heel vaak wakker van. Dus kon er constant heen. Nu slaapt ze gelukkig wel maar wel onrustig. @annie: wat een schattige foto. Oh ze 'roept' alweer. Ik ga dr ff heen. Ze wil ook zo weer eten. En ik moet nu echt de kerstspullen gaan opruimen. Hoop dat het nu wel gaat lukken haha. Gisteren niet gelukt door de bergen was wat ik weg moest werken hihi. Krijg straks ook nog visite en wil nog ff boodschapjes doen. Ik hoop later nog ff te spieken. Fijne dag he. Grtz.
Lafo: ja hoor, alles is goed hier. De kleine drinkt, slaapt en poept goed en voedt om de 4 uur, ook 's nachts. Mijn BV is wel iets teruggelopen na mijn ongesteldheid maar 's nachts krijgt hij een flesje met KV dus hij krijgt genoeg binnen. Succes met lijnen, 15 kilo is een hoop. Was je veel aangekomen tijdens de zwangerschap? Annie: haha wat schattig dat ze elkaars handje vast hadden.
Hey dames, Helaas geen tijd om uitgebreid te reageren! Maar ik lees wel mee! Kennen jullie dat? Dat als je man thuis is je eigenlijk minder tijd hebt dan meer? Hihi. Ik ben vanochtend voor het eerst naar het CB geweest en alles was prima! Elena weegt nu 4600 gram!!! Nou dames, ik ben weer weg! O ja @Lafo & Koala, ik woon in Wateringen! Ik had inderdaad op Hyves al gezien dat koala en ik dicht bij elkaar wonen
@lafo: dat is lekker zeg dat huis van je schoonvader in Spanje. We gaan misschien ook een weekje naar Spanje. Ik ga niet meer zo vaak naar de Boogaard. Eerst woonde ik daar in één van de zijstraten en was ik er zowat dagelijks maar nu is het centrum van Den Haag voor mij dichterbij. Hij spuugt bijna na elke voeding. De ene keer de hele voeding en andere keer maar een klein beetje. CB zei dat ik meer pauzes moet nemen tijdens de voeding voor boertjes. @Annie: wat een lieve foto! Zo schattig. Net naar CB geweest voor controle. Meneertje weegt nu 5100 gram. Het is een lekker spekkie . Ik kreeg het advies om even geen koffie en chocolade te eten. Dit schijnt nogal direct effect op de borstvoeding te hebben en hierdoor op de darmpjes van Matthijs. Nou ben benieuwd of dat ook echt helpt. Voor de rest was alles goed. Vannacht kreeg 'ie rond 2:00 uur krampen en was het weer gillen. Op m'n borst gelegd en toen kreeg ik de volle lading spuug over me heen. Na het schoonmaken weer bij me gelegd en toen is 'ie in slaap gevallen. Vandaag heeft 'ie mega ontlasting. Las laatst een berichtje hier over een kleintje waarbij de poep langs de luier liep (weet niet meer wie het was). Nou het scheelde hier niet veel. Was net op tijd.
Vandaag lekker de stad in geweest. Heb wat kleertjes gekocht bij de Zeeman... opruiming dus voor weinig leuke kleertjes (maatje 62, de rest wordt alweer te klein). En ook. heb ik een bebejou tummytub gekocht, die in de standaard past.... Lekker genieten voor Rosanne Wat zouden jullie doen: Ik wil met mijn zus (die zwanger is) naar de 9 maanden beurs. Nu is het daar natuurlijk giga druk. Een vriendin adviseerde om mijn dochter niet mee te nemen vanwege de drukte en omdat ze bang is dat er mensen zijn die mijn dochter mee willen nemen (?). Omdat ik het niet zie zitten om mijn dochter de hele dag naar bijvoorbeeld oma te brengen, en ik dus over de dag moet kolven, zit ik er aan te denken om haar mee te nemen in een draagdoek. Kun je daar de hele dag een kindje in mee vervoeren? Verder kunnen we haar om de beurt gewoon optillen.... of bij mij op schoot (rolstoel gaat mee namelijk). Wat vinden jullie?? Knuf van ons
@Lafo: Ben redelijk aant genieten.. Jayden is een beetje uit zijn doen de laatste 2 dagen. Heb het vermoeden dat het door de nutriton komt. Heb nu dat gekocht om te kijken of het hielp tegen de hongerigheid, maar nu is hij elke keer zoooo overstuur, das echt nie normaal! Hij huilt bijna de hele dag. Of hij slaapt.. Word er echt moedeloos van die stomme voeding... Weet echt nie meer zo goed wat ik moet. Hij slaapt nu ff na een uurtje huilen, maar ik kan er zo slecht tegen! Vind echt zo zielig, want het leek echt of hij pijn heeft.. Hoe gaat het daar nu? @Amore: Jeetje goed zeg!! Dan is ze mooi aangekomen! Ik moet morgen met Jayden. Ben erg benieuwd! Volgens mij krijgt hij ook al prikjes, maar dit weet ik nie zeker, want de datum is verplaatst. is je mannetje nog thuis? Lekker hoor! @Sheann: Ff vraagje, je voed om de 4 uur zag ik. Heb je dat in 1 keer veranderd van 3 naar 4? Vraag me af hoe je dat gedaan hebt, want volgens mij moet ik ook met gemak naar 4 uur, maar dit lukt Jayden echt nie! @Koala: Ook al zoon mooi gewicht!! Denk dat Jayden daar ook wel heen gaat (als het nie meer is) @Ringeding:Ik ga ook naar de 9-maandenbeurs en wou Jayden ook eerst meenemen met de kinderwagen dan, maar denk dat ik het toch nie doe. Denk dat het idd nie handig is en ook errug druk ja! En de hele dag in een draagdoek zou ik denk ik ook nie doen, maar das wel eigen keus. Als jij graag wi dat zij mee gaat dan lekker doen toch. Er zullenn ook zat faciliteiten zijn om te voeden en verschonen daar, dus wat dat betreft! Ik twijfel ook nog hoor, want de hele dag oppas... @All: Hier dus nie zo erg lekker. Ik vind zooo zielig als ik mijn mannetje zoo zie huilen met dikke tranen. Ik weet gwoon nie wat er is en het lijkt soms net alsof hij pijn heeft. Hij wil ook nie in de box of wipper. Hij wil alleen bij papa en mama meestal en na de fles van 7 uur slaapt hij wel de hele nacht (met onderbrekingen voor voeden). Ik snap het echt nie. Hij verveelt zich volgens mij gwoon errug snel. Hebben jullie jullie beebs wel in de box? EN zo ja hoe lang houden ze dat vol? Overdag wil hij ook nie in bed. Alleen s'avonds. In de wandelwagen gaat wel goed, dus ik kan nog wel fatsoenlijk mijn boodschappen doen maar dit is echt nie leuk.. Ik zal morgen ook eens vragen bij cb wat het kan zijn, maar misschien herkennen jullie hier wat/? Ik ben dus overgegaan op nutriton, maar manlief denkt dat hij daar misschien last van heeft en ik twijfel nu ook wel of het daardoor komt. Hij deed na een uur ook alweer zijn handje naar zijn mondje. (teken dat hij honger had) maar dat kan toch nie na een uur alweer Dan helpt die nutriton dus ook nie. Nu de fles maar weer alleen met friso gemaakt kijken hoe dat gaat. Dramaas dus ff hier... Hoop dat ze me morgen verder kunnen helpen. Tis inmiddels een heel verhaal gworden (als ik wat typ doe ik het goed ) Fijne avond meiden! Liefs Liefs
loontje: Ik ben toen de kleine 5 weken oud was op advies van het CB van de ene dag op de ander overgestapt naar voeden om de 4 uur. In het begin moest ik het het laatste half uur wel rekken met een speentje of in bad doen maar na een paar dagen ging het veel beter. Met de feestdagen was het weer een drama, weet niet of het aan de drukte lag of dat hij last had van regeldagen maar toen heb ik hem soms wel om de 2 uur gevoed. Na de feestdagen was alles weer normaal en nu voedt hij weer om de 4 uur. Af en toe als hij na 3 of 3.5 uur al echt honger heeft dan leg ik hem ook aan. Ik heb de kleine overdag alleen in de box als hij slaapt en als hij wakker is in de wipper want dan wil hij overeind zitten. Lastig als je niet weet wat de kleine wil maar zo te horen is hij nog niet klaar om over te stappen naar om de 4 uur voeden. Ik heb niet veel ervaring met kunstvoeding maar ben benieuwd wat het CB allemaal voor advies geeft.
@ Loontje: Ik ben gisteren bij CB geweest en moesten ook overstappen op om de 4 uur. Maar alleen als dit lukte. Moesten we gewoon ff kijken. Ben dus gisteren middag meteen begonnen, en het gaat aardig goed. Ze krijgt dan natuurlijk ook meer voeding, waardoor ze ook langer kan wachten voor de volgende voeding. En over de Nutriton. Gebruiken wij ook. Maar hier kunnen ze eerst een paar dagen juist last van hebben. Veel last van krampjes. Denk dat Jayden dat dus ook heeft zo te horen. Lieke ligt bijna niet in de box. Vanwege haar reflux vind ze het nog niet fijn om helemaal vlak te liggen. Ze ligt dus in haar wippertje in de box. Ze wordt meestal zo'n uur voor haar voeding wakker en dan ligt ze zo'n half uurtje in het wippertje in de box en na haar voeding weer het bedje in. Ze begint het nu allemaal iets leuker te vinden, maar dat is ook nog maar een paar dagen. @ all: Vandaag een lekker dagje gehad. Lieke is vandaag echt super vrolijk!! Heerlijk genieten is dat!! Gisteren naar het CB geweest en Lieke was 4068gram en 55 cm!! Goed gegroeid dus. Verder was ook alles goed. Ze had gisteren wel een huildagje. pfff om gek van te worden. Was helemaal kapot s'avonds. Ze wou de hele dag niet in haar bedje slapen. Allen maar bij mama op de arm. Vandaag heeft ze het dus helemaal weer goed gemaakt
Hee meiden, Nouw, hier ben ik weer eens! Poe! Heb een hoop gemist zeg. Ik heb zo goed mogelijk alles terug gelezen, en hoop dat ik niemand ben vergeten! Anders, sorrie! Ik probeer meer op het Forum te lezen, en het bij te houden. @Susan; Je hebt een gezellige avond gehad, met aardig wat drank. Ja, wat wil je, een hele fles! Poepoe, ik zou er ladderzat van wezen. haha! Ach, je hebt het gezellig had! Je bent ongesteld geworden. Ik was het ook zo mega erg!! Ik zei tegen me vriend, als het nog een paar dagen zoveel blijft, bel ik de dokter hoor! haha! @Riannatje; Wat een schattige foto! Wat heerlijk dat ze vandaag zo happy was! Een vrolijke meid, genieten is dat hé! Ze is heerlijk aangekomen, groeid dus goed! Lekker hoor! @Ringeding; Nog van harte gefeliciteerd! Heerlijk, zo een lekkere klofjes/pyama dag. Doen Zinzi en ik ook wel eens. Wel vervelend zeg dat je klachtjes terug komen! Ik hoop dat het niet 'erger' word. Leuk! Een pappa die op baby-zwemmen gaat! Een hele dag je meisje meenemen, is je eigen keus natuurlijk! Je moet doen waar jij je het fijnst bij voeld! @Faye;Gefeliciteerd met Jade! en Welkom! @Koala; Jeetje, je bent even onder gespogen, wat vervelend zeg, en wat sneu voor je mannetje! Hopelijk vanacht een beter nachtje! Hij is heerlijk gegroeid, super hoor! @Brenda; Leuke vakantie(s)tjes in het vooruitzicht! Leuk zeg! @Sterretje; Ja, die was hé .. Dat is altijd het jammere van terug komen van een vakantie! Jullie hebben dus lekker genoten? Fijn! Ik hoop dat ze op het cb'tje goede tips/adviezen hebben voor Jaro. @Annie; Wat een schattige foto! Sneu! Dat ze last heeft van krampjes. Ze poept dus lekkere grote keutels! haha. Misschien kun je Johannsbroodpitmeel gebruiken? Dit maakt het wat dikker, waardoor ze misschien minder snel haar fles opheeft? en misschien minder last van kramp heeft? Owh, heerlijk naar Duitsland (misschien!) Super! Klinkt allemaal wel heerlijk hoor. Lekker de sneeuw in, zwemmen.. Wat leuk zeg!, de kraamzorg op bezoek. En wat toff, in de folders en website! Eind Maart verhuizen! Spannend! Kijk je er naar uit? Jullie kunnen er zo in? Of nog verbouwen? @Mila; Zonde hé, als ze niet kunnen poeppen. Kunnen ze zo een last van hebben! Vandaag een goede dag gehad? Haha, geluiden als een oude kerel. Zinzi is ook beetje verkouden. @Lafo; 15kilo, dat word werk aan de winkel. Hier +/-2,5kilo eraf, vind het wel lastig hoor. Ben totaal niet gewend om te moeten lijnen. Maar wil toch beetje richting me oude gewicht, 52kilo. Veel aangekomen tijdens zwangerschap? Succes ermee in iedergeval! Met Britt gaat het dus lekker, komt lekker aan! Heerlijk hoor! @Amore; Kijk! Je meisje groeid goed zeg! Super hoor! en mjaaa, ik herken het .. als je man thuis is! haha! @Loontje; Wat onzettend vervelend voor je meis, en natuurlijk voor je mannetje. Onmacht hé, als ze huilen. Je weet soms gewoon niet wat het nu is? Honger, slaap? Pijn? Ik vind het soms ook lastig hoor. zinzi heeft er niet zoveel last van gelukkig, maar als ze het heeft. Dikke tranen, zo sneu! Zinzi ligt niet graag in de box. Hooguit 5minuten? Dan is het over met de pret! Wil ze niet meer! Ze ligt vaak zomaar naast me, op de bank, in een dekentje. Vind ze fijn! Het aller liefste ligt ze lekker bij me hoor! Hoop dat het snel beter gaat meis! Succes! Knuffel! @All; Hier gaat het allemaal harstikke goed! Zinzi is een lief en zoet meisje! Slaapt s'nachts nog prima door, word tussen 6 en 7uur wakker, daarna slaapt ze heerlijk tot uurtje of 10/11. Ze is vrolijk, en mopperd niet vaak! Ze drinkt nu 5x150cc, gaat er primaaaa in! Hihi! A.s maandag om haar eerste prikje! Zie ik wel tegen op hoor! Maargoed, het is voor een goed doel. Met mij gaat het ook prima, al moet ik wel zeggen dat ik een beetje futloos ben! Ik vraag me af of het door de weer komt, gewoon niet fit of omdat ik verlof heb, en dus veel thuis zit. Geen idee! Ik heb besloten een weekje extra verlof te nemen. Ik begin nu 2maart. (Ga er nog niet aan denken!) Liefs!
Zo schattig. Zinzi duimt eigelijk niet, met uitzondering van van het weekend, zondag lag ze ineens te duimen... Daar moest ik natuurlijk vlug een foto van maken!
Sterretjes ja ik ben idd vorig jaar in het Heijderbos geweest, goed onthouden En ook naar de Kempervennen, was ook een leuk park, vind al die parken van cp erg leuk. Viel het mee met 2 kids? En al gezwommen met de kleine? Hoop dat de prikjes meevielen, nooit leuk, ik moest altijd een beetje huilen erg he Annie wat groeit Demi goed zeg en wat leuk dat hij in een folder komt te staan, dus we hebben een beroemdheid in ons midden Kraamzorg bedoel je zeker nacontrole van de vk? Ik heb helemaal geen nacontrole gehad... Mila ja best druk nu he met een kleintje!! Port Zelande is ook erg leuk, ben ik 1,5 jaar geleden geweest, is ook pas opgeknapt en daarom erg leuk! Je mag zoutoplossing geven he, weet niet of je dat al gebruikt? Sheann nou dat zijn eigenlijk nog kilo's van Amy de meeste dan, jij hoeft niet te lijnen? Gelukkig maar, hoor een hoop meiden die alles al kwijt zijn, ben jaloers Amore lekker druk dus! Gaan de dagen snel om he?! Wateringen, westland ja dat ken ik wel! Elena is goed gegroeid zeg Zit je nog in maat 56? Koala ja idd goed laten boeren, dat scheelt hier ook. Is het een mondjevol wat hij spuugt? Den haag centrum vind ik niet zo erg leuk, Boogaard vind ik gezelliger maar meer winkels natuurlijk in het centrum! Hier heb ik 1x per dag zo'n doorgelekte luier helaas Oh jee geen koffie en chocola, zeker die koffie zou ik bijna niet buiten kunnen! Ringeding je kindje ontvoeren??? Beetje cowboy verhalen vind je niet? Ik zou me niet zo gek laten maken doordat soort mensen en gewoon je kindje meenemen in de kinderwagen! Loontje tja lastig, ik zou dan ook stoppen met nutriton als je denkt dat het daardoor komt, en wat zwaardere voeding forte?? Misschien dat eens proberen maar zou eerst even overleggen met cb. Ja hier ook zoveel gedoe gehad met voedingen, nu dus aan de speciale dieetvoeding en het gaat nu best goed! Ja dat snel verveeld zijn heeft Britt nu ook een aantal dagen, zeker nu ze wat minder slaapt. Hier helpt de wipper wel, heb er eentje met trilstand en weet je wat ze ook vaak leuk vinden zo'n swing een schommel van Fisher Price, daar heeft Amy vroeger echt veel ingelegen, vaak is het een kwestie van schommelen daar houdt Britt van. Maar krijg er soms ook een punthoofd van hoor! Succes ermee! Rianne vermoeiend zo'n huildag maar meestal zijn ze dan een dag later wel beter gehumeurd. Goed gegroeid hoor die Lieke! Manonn wat een lieve foto met dat duimpje, zo begon het bij Amy ook en die duimt nu nog Lekker hoor een weekje extra verlof! En je had zeker al een aantal weken extra neem ik aan? Nou hier alles ok, Britt heeft moeite vandaag om te slapen, beetje hazenslaapjes, was vannacht ook al het geval gaaaaaaap Ben ik niet gewend van haar. Ik heb helemaal geen nacontrole gehad bedenk ik me ineens meer meiden hier die dat niet hebben gehad?
@Manonn: leuk die foto van Zinzi met d'r duimpje. Zag 'm net al even op Hyves. Hier hetzelfde met futloos. Nog even en ik ga weer sporten. Ik hoop dat ik daar wat meer energie van krijg. @Lafo: ik wil eigenlijk ook niet zonder m'n koffie maar ja, als dat beter is voor Matthijs dan moet het maar. Maar het nepresso apparaat lijkt me soms wel te roepen. @nacontrole: ik kreeg vanmiddag een brief binnen van het zkh dat ik a.s. maandag langs moet komen bij de gynacoloog. @Loontje: Matthijs ligt niet lang wakker in de box. Na een tijdje gaat hij zachtjes huilen (aandacht vragen). Dan zetten we meestal de mobile aan en dan is hij weer stil en valt meestal in slaap. @Ringeding: ik zou Rosanne niet meenemen naar de 9 maanden beurs. Ik ben tot nu toe bijna elk jaar geweest (HH en 9maanden beurs) en ik schrok gewoon van wat ik vorig jaar zag. Er liepen een aantal vrouwen met kinderwagens en die wagens werden gewoon zowat omgeduwd. Heb toen ook tegen m'n moeder (die was mee) gezegd dat ik mijn kind nooit meeneem naar deze beurs.