Mila, wat fijn dat het allemaal meegevallen is. Is ook weleens lekker dat ze een dagje veel slapen toch? Kan jezelf ook even bijtanken. Annie, Heiderbos is een zeer mooi park maar vind het wel groot hoor. Als je een bungalow in de buurt van het centrum heb is het wel fijn natuurlijk. De vorige zaten we echt 20 min lopen van het centrum af. Is opzich niet zo erg hoor want lopen vind ik geen probleem maar met 2 kleine kindjes vind ik het wel minder geslaagd en vooral als het zo koud en glad buiten is zoals vorige week. Gelukkig zaten we dit keer op 5 min loopafstand van het centrum. Manonn, We hebben zeker genoten van de vakantie. Kijk nu al weer uit naar de zomervakantie. Wat fijn dat alles goed gaat met Zinzi en wat een schattige foto's weer van je meisje Je hebt dus nog 2 maandjes verlof, lekker hoor. Geniet er maar van! Loontje, Vervelend hoor als je niet weet wat je kleintje mankeert. Je kan er ook zo onzeker van worden he?! Als ik Jaro in de box leg is hij het meestal na ong een uurtje ( soms korter ) ook zat en dan merk ik gewoon dat hij moe is en dan lig ik hem gewoon in zijn bed. Hij jengelt dan nog wel even maar na een paar minuutjes valt hij in slaap. Hoop dat ze je op het cb verder kunne helpen, succes! Oh ik moet me verhaal onderbreken want Jaro word wakker. Reageer morgen op de rest
Lafo: Je moet zelf bellen voor een afspraak voor de nacontrole. De nacontrole is meestal 6 weken na de bevalling. Ik heb nog 4 kilo over van de zwangerschap maar als je BV geeft dan mag je niet lijnen dus probeer ik gewoon gezond te eten. Manon: Ik voel me ook weleens futloos en dan doe ik een dagje niks. Lekker op bed met de laptop op schoot of op de bank een filmpje kijken. Lang leve het verlof
Meiden, bedankt voor alle adviezen!! Hier gaat het vandaag echt super goed tot nu toe!! Hij is zooo lief. We zijn de gewone voeding weer aant proberen en het lijkt alsof hij echt last heeft gehad van die nutriton, want hij heeft nog helemaal nie gehuild.. Het kan ook een sprongetje zijn geweest las ik, maar dat weet je toch nie. Ik probeer nu maar weer gwoon deze voeding en dan zien we wel weer. Net bij Cb geweest en hij doet het hartstikke goed! Hij was 200 gram per week aangekomen en weegt nu: 5310, dus hartstikke goed! Dat is toch wel weer een opluchting hoor. Verder het boxverhaal. Ze zei dat je hem nu idd nog nie kan verwennen en dat je hem ook gwoon heel veel bij je kon houden of in een draagdoek. Helemaal omdat hij zoon slechte start heeft gehad kan het best zijn dat hij daardoor meer bij ons wil zijn. @Manonn: Super dat Zinzi het zo goed doet!! Mooie meid hoor!! Liefs
Goedemiddag meiden, Hoe gaat het met iedereen? Hier weer enorme spierpijn van het sporten van eergister. vanochtend maar uitgeslapen tot half 11 (alleen even voor een voeding eruit). morgen ga ik naar de eerste cursusles van babymassage. echt super veel zin in! zijn er hier meer die dit al een keer gedaan hebben? ik zie dat alle babietjes nu lekker groeien! goed hoor! nora zit denk ik ook al wel over de 5 kilo heen. hoef 1 feb pas weer naar CB. Dan krijgt nora de tweede prikjes alweer. nou ik ga even ontbijten liefs
@ Lafo, Ging goed met 2 kids. Mijn schoonouders zijn ook meegeweest. Had verwacht dat het niet zo soepeltjes zal verlopen maar het is allemaal goed gegaan. Nou even over het heiderbos gesproken. Ben je daar wel eens van het wildwaterbaan afgeweest?? Niet normaal man wat gaat dat hard Mijn man en ik zijn een keertje s' avonds met zijn tweetjes wezen zwemmen. Wij hadden zoiets van leuk nu kunnen we eens van de wildwaterbaan ( af en toe komt het kind in ons nog weleens naar boven ) Nou echt......het eerste stukje viel mee maar op het einde.....ik verloor gewoon bijna mijn bovenstukje van mijn bikini zo hard ging het Jeroen moest mij naar boven trekken want verzoop gewoon bijna....en dan kom je na zo'n bult met je kont keihard terecht op de baan..au. au....had ook nog een rode plek op mijn schouder maar goed verders een leuke vakantie gehad Cb, gisteren dus naar het cb geweest en Jaro weegt (niet schrikken) 6130 gram. Noëlle woog ook zoveel en zat ook altijd boven het gemiddelde maar dat is nu ook weer goed gekomen dus maak me er nu ook niet druk om. De prikjes vond ik zo'n rot moment maar gelukkig we hebben de eerste achter de rug
De eertse prikjes zijn hier ook weer binnen. Esmee is 58 cm en weegt nu 5090. Eens kijken of ik van de dames mag teruglezen.
@Lafo; Hier heb ik volgende week een na-controle, van na de bevalling. (keizersnee) Ik ben benieuwd! Ja, lief hé dat duimpje! Ze doet eigelijk verder nooit, maar wie weet? Mmm, hazenslaapjes, dat is best vervelend. Denk je.. Yes! Die slaapt, .. worden ze even later weer wakker. Hopen op een betere dag vandaag, althans nacht! De nachten zijn wel erg fijn, als ze goed slapen. Ik heb nu 20 weken verlof in totaal. Ik heb 2weken voor mijn verlof genomen, en nu 1tje extra, dus nu 2weken erachteraan. Heerlijk hoor! Heb totaal geen zin om te gaan werken.( Nog niet, wie weet komt het nog?!) @Koala; Ja, sporten helpt misschien inderdaad wel. Ik weet nog niet of ik ga sporten, ik kijk eerst even hoe het gaat als ik aan het werk ben, of ik er wel tijd voor heb. @Sterretje; Fijn dat jullie hebben genoten! Ik heb ook zo'n zin om op vakantie te gaan!! Ik heb inderdaad +/- nog 2maandjes!, Heerlijk! Wanneer moet jij weer aan de slag? Of werk je niet? Lekker stevig mannetje hoor! Geeft toch niks! Lekker rond en gezond, toch!? @Sheann; Pff, op bed liggen? Hoelanger ik slaap, of hoelanger ik op bed doorbreng hoe gaarder ik word! haha! Heeeeeerlijk hé verlof! Ik zie er dan ook erg tegenop, om te gaan werken! (Niet aan denken, niet aan denken... haha!) @Loontje; Ah wat fijn zeg, dat hij zo lief is! Het kwam dan misschien toch door de voeding, wie weet!? Zou kunnen hoor. In iedergeval fijn dat het beter gaat! Hij is heerlijk aangekomen zeg! Grote knul! Heerlijk hoor! @Brenda; Zozo, jullie meissie groeid hard! Wat heerlijk! Veel plezier op de massagecursus. Lijkt mij ook erg leuk! Hoeveel drinkt Nora'tje nu? En misschien een stomme vraag hoor, maar als jij 150cc zegt, drinkt ze dan ook echt 150, of is het dan 165 (door de schepjes poeder zegmaar) @All; Zinzi wil vandaag niet zoveel slapen, en zeker niet in haar bedje. Ze ligt dan alleen maar te mopperen. Liefst bij mamma zijn. Ook had ze een half uur eerder honger, dus toen maar flesje gegeven. Toen naar bedje, mopper de mopper, maar hoor nu niks meer... Owh toch wel. Dan maar naast mamma op de bank slapen, lekker opgerold in een dekentje! Dat vind ze erg fijn! Ach,beetje verwennen mag wel toch? hihi! Vanmorgen werd ik wakker met heeele kleine blaasjes in mijn gezicht,rond mijn mond. Je ziet ze amaper. Je moet echt in het licht kijken. Zinzi heeft het ook een beetje. Ik heb gelijk de dokter gebeld, maar ze kunnen niks doen. Misschien begin van een infectie'tje? Aankijken dus, als het erger word terug bellen. Word al wat minder na mate de dag vorderd heb ik het idee. Meissies, ga er weer vandoor! Liefs!
@Debie; En, viel het mee? Moest ze hard huilen? en mamma? Een traantje weggepinkt? Zinzi krijgt volgende week de eerste. Vind het wel spannend hoor! Je meissie groeit dus lekker, en komt goed aan. Fijn hoor!!
ringeding ik zou gewoon met kind gaan naar de 9 mnd beurs, bang voor kind stelen ben ik niet, laat de wagen nooit los. Draagzak zou ik zelf niet de hele dag voor kiezen loontje hopelijk is je ventje weer lekker tot rust gekomen of heeft het cb tips hier trouwens esmee veel in wipstoel of in box met de muziekmobiel aan, vind ze super manon lekker een extra weekje verlof en t weer werkt niet mee denk ik mooie meid heb je zeg lafo hier wel nacontrole maar was alleen vraag hoe alles ging met name de onderkant, stond met 5 minujten weer buiten babymassage heb ik bij ilse gedaan, vond het erg tegenvallen. hier nog 2 kilo eraf en dan nog een stuk of 10 hoop ik. wij gaan ook een lang weekend weg, denk dat esmee dan ff meegaat naar het zwembad. zo, nu eerst een luierronde, ze stinken beide
manon heb er niet zoveel moeite mee, ze moeten nu eenmaal, ze huilde even heel hard en was toen meteen weer stil. Ben alleen altijd bang voor bijwerkingen, koorts enz. maar tot nu toe merk ik niets aan haar
@manon; nora drinkt sinds vorige week 5 flessen van 180cc water (dus 200cc voeding) met 6 schepjes friso. De ene keer drinkt ze het helemaal leeg en de andere keer laat ze wat staan. Ik merkte dat ze meer nodig had, want ze kwam steeds eerder voor een voeding. Ze groeit goed inderdaad, ze volgt precies het gemiddelde. Dus helemaal goed. Nora is gisteren en vandaag beetje jammerig. Geen idee wat ze nu wil, want niks is goed eigenlijk, behalve bij mij liggen, maar ja dat kan niet 24 uur per dag natuurlijk. Ze ligt nu in haar bed en ze is stil, dus hopelijk houdt ze dat vol. Ik denk dat het sprongetje van 8 weken is. Ik las dat je die moet tellen vanaf de uitgerekende datum, dus dan klopt het wel ongeveer omdat ze te vroeg geboren was. Ze kan ook ineens zoveel meer, dus dat moet ze natuurlijk verwerken. Vandaag weer nieuwe kleertjes binnen met de post. Van Z8 baby. Maat 68 alvast!!
ja echt wel! hier ook alles maat 62, 50/56 ligt al in dozen op zolder te wachten op een volgend kindje maar dat duurt nog wel een tijdje!
@Debie: Ja heerlijk is het gegaan vandaag! Ik denk dat ik toch maar een mobiel moet halen. Had hier alleen een speel ding aan de zijkant van de box, maar hij staat toch in een aardig donker hoekje en hij houd wel van lichtjes, dus misschien verveelt hij zich dan nie zo. Volgens mij zei lafo dat over die fisherprice stoel. Is misschien ook wel een goed idee, maar is echt vreselijk duur zag ik en straks vind hij het nie leuk Moet der dus nog ff over denken. Bedankt in ieder geval voor de tip! liefs
loontje koop wel eem mob die het gewoon 15 min doet, niet zo'n opwind ding, wordt je gek van steeds opstaan, ik heb er een van tinylove, echt een aanrader, en een kleine voor de cosi en wandelwagen
Loontje: Wat fijn dat er weer wat meer rust in de tent is. Brenda: Ik heb me samen met mijn zus (haar kleine is nu 3 weken) opgegeven voor babymassage maar de cursus begint 25 februari pas. Manon: Wat raar van die blaasjes, ik heb dat weleens op mijn handen en voeten gehad en de HA zei dat het exceem was. Loontje: Zou je die stoel niet even uit mogen proberen in de winkel. Het is natuurlijk maar een moment opname maar dan kan je kijken hoe hij er op reageert. Kleding: Ik ben ook al overgestapt op maat 62.
Kleding, hier ook al maatje 62. Brenda, werkt verslavend he? kleertjes kopen voor de kleine Heb gisteren ook het en ander besteld bij de h&m, daar hebben ze nu een nieuwe collectie Manonn, Ik moet 1 feb weer beginnen. Helemaal nog geen zin in dus nog eventjes niet aan denken