Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Lafo;
    Wat een poeppie!! En wat een prachtige haartjes. Echt schattig!

Eh gatsie, uitgeleden! Wat sneu voor je moeder. Jullie hebben er dus een zorgtaak bij. Mmm, 'vervelend' Succes ermee.

Jammer dat ze het schommelen niks vind. Je hebt het in iedergeval geprobeerd hé!

Ik heb ook zo'n sterelisator, alleen weet niet zo goed hoe onze magnetron combi oven werkt. hihi! Handig hé!

@Koala;
    Pff, kraamvisite.. Gezellig, maar een gegeven moment heb je het wel gehad he? Wij hebben aakomende zondag nog wat familie die op kraamvisite komt, voor de rest hebben we het nu inmiddels wel achter de rug.Mag wel ook he, na 2maanden! hihi.

Die kleintjes zijn vlug verkouden he? Zinzi heeft er ook wat last van.
    Tijdens haar fles knort ze soms. Ze heeft last van haar stem, ze kan niet meer zo goed huilen, gaat beetje krakerig. Echt sneu!

Was alles goed bij de gynocoloog vandaag?

@Loontje.
    Zinzi wormt haarzelf ook een klein beetje omhoog.
    Zinzi heeft een pyamatje aan, en een slaapzakje (winter-slaapzak met langer mouwen) en ze ligt in een bedje met twee dekentjes + lakentje. Gaat prima! Ze slaapt als een roosje hoor.Haar handjes zijn sinds ze de slaapzak aanheeft ook niet meer zo koud.

Als ze overdag naar bed gaat. Slaapt ze zonder slaapzak.
    Ik doe overdag ook geen pyama aan.

@Amore:
    Ik gebruik ook Difrax. Ik heb heel soms ook, als ik schud, dat er een klein straaltje uitkom, maar dat heb ik eigelijk niet zo vaak.
    Misschien na het schudden even recht houden?

Zinzi uit handen geven, gaat voor mij ook heel moeilijk worden. Ik zie er dan ook heel erg tegen op, om Zinzi straks te gaan wegbrengen!

@Susan;
    Dat klinkt als een heel gezellig weekend. Leuk!

Super dat het zo lekker gaat met Sophie.

Fijn zeg dat je vader de auto op zich neemt! Het komt vast allemaal goed! Probeer je er maar niet te druk om te maken!

Oooh meid, wat onzettend spannend van het appartement. Ik ga heel hard duimen hoor!
    Schild heel wat geld zo te horen. Zou heerlijk wezen voor je!

@Brenda;
    Gezellig naar de film! Je hebt inderdaad de smaak te pakken. veel plezier. Die film lijkt mij ook erg mooi.

@All;
    Hee meiden.

Hier vandaag naar het cb'tje geweest. Zinzi heeft 2prikjes gehad. 1tje in haar linker been, en 1tje in haar rechter been.
    Ze was een stoere meid! Ze huilde (kon het eigelijk ook geen huilen noemen) even toen de naald erin ging, daarna gelijk over!
    Papa en mama waren bere trots! Kleine schattebout!
    Ik ben benieuwd hoe de avond gaat verlopen. Ze kunnen er best wat last van krijgen. Heb de paracetemollentjes in huis gehaald, voor het geval dat..
    Hadden jullie meissies/knullentjes er last van?

Ze ligt nu heerlijk te slapen.

Verder gaat het prima met Zinzi. Vanmorgen lekker tot 07.00 geslapen, zonder s'nachts wakker te worden.
    Na haar fles geslapen tot 10.30.
    Ze is wel wat verkouden, en knort soms tijdens haar fles. Ook als ze huild haar je het aan haar stem, klinkt een beetje krakerig zegmaar.
    Ze drinkt nog steeds super. 160cc achter elkaar! Zonder moeite, haha! Slapen gaat ook goed!

Met mij gaat het ook prima. Baal alleen een beetje. Kreeg telefoon van mijn werk. We moeten een cursus gaan volgen.
    5avonden. Eerste is vanavond, maar dan ga ik niet hoor. Ze belde vanmiddag pas, en zou zoiezo niet gaan, zeker niet nu Zinzi haar prikjes vandaag heeft gehad.
    Maargoed, de 26ste is de tweede keer, en dan nog 3keren. Het valt dus nog wel binnen mijn verlof.
    De eerste werkdag heb ik ook een cursus, echt super balen! Dan heb ik een mega lange dag van 08.30-18.30, en dan cursus van 19.30 tm 22.00. Kom ik er gelijk goed in, laat ik maar zo denken ....
    Dan kun je me ook wel opvegen!!! Maargoed, denk er nog maar even niet over na!!

Ik ga er snel vandoor. Ga eten maken!
    Fijne avond meiden!

Liefs!

2. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    @ spuitende flesjes: Dat komt toch gewoon omdat warme lucht uitzet en als je gaat schudden komt er nog meer druk achter, waardoor het de fles uit spuit???

Ik heb er niet zoveel last van bij mijn flessen, misschien schud ik niet hard genoeg haha

3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ik heb helemaal geen last van spuitende flesjes, maar ik schud ook niet. Ik roer het met een vork. misschien dat dat de reden is:(

4. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Susan, wat een geluk allemaal tot nu toe. Nu app. van je man nog en dan is het helemaal mooi!! Bedankt voor je advies over slaapzakje. Ik denk dak Jayden wel met blote benen doe en dan rompertje en truitje en dan onder dekentje, want hij is echt warmbloedig! Hij is snel te warm.. Denk dak wel ff veiligheidsspelden moet gebruiken voor de armsgaten, want deze is ook iets te groot.

Hier spuit de fles ook wel eens, maar idd alleen als ik hem op de kop houd en als die rechtop is dan is het weer goed.
    Het lijkt mij ook heel erg moeilijk om Jayden straks weg te brengen! Moeten we allemaal ff doorheen denk ik..

Liefs

5. loontje24

Ik roer het ook, dus daar komt het ook nie door, want bij mij spuit het ook op de kop dan..

6. koala28

koala28 Niet meer actief

@Manonn: dat is best balen van die cursussen. Wel raar dat je het zo laat pas te horen krijgt.

@spuitende fles: heb ik niet veel last van. Schud meestal met het afsluitdopje erop ipv speen.@Susan: Duim voor je dat het gaat lukken met de woning van je man.

@Slaapzakje: hier (nog) geen slaapzakje. 1 keer geprobeerd maar meneertje vond het alles behalve comfortabel. Heeft liggen gillen in z'n wieg. Toen maar uitgedaan en meneertje was gelijk stil. Dus wacht er nog maar even mee.

Vandaag naar gynaecoloog geweest. De hechtingen aan de buitenkant zijn mooi genezen maar aan de binnenkant is de assistent bij de bevalling vergeten te hechten.
    De gynaecoloog wilde met de eendebek binnenin kijken maar dit ging niet. Wat een pijn. Ze zag dat het binnenin niet helemaal goed is gegaan met hechten.
    Nou lekker dan. Dan wordt dan ook heel rustig aandoen met vrijen.

Ook moet ik bij een volgende zwschap in het zkh bevallen (niet thuis of in kraamhotel) en als de baby meer dan 8 pond is mag ik niet meer vaginaal bevallen maar moet het met een keizersnede gehaald worden.
    Bij de bevalling van Matthijs bleek namelijk dat mijn lichaam het niet aankon. Dit willen ze geen 2e keer bij mij.

Matthijs mag 19 jan voor het eerst wennen op de KDV. Ben benieuwd hoe het gaat en dan bedoel ik vooral voor mezelf. 'k heb nou al zitten janken toen ik de afspraak maakte met het KDV voor het wennen. Dat wordt wat.

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Koala;
    Ah nee, niet goed gehecht vanbinnen, en nu?
    Je had/hebt daar verder geen last van dan? Inderdaad maar voorzichtig aan doen hoor.

Goed dat ze beslissingen nemen voor een eventueel volgende kindje.
    Is toch het beste voor jou!

Ah, nu al moeten huilen meis.. Het komt helemaal goed hoor met Matthijs, op het kdv.
    Kinderen vinden het kdv vaak fantastische. Het komt zelden voor dat kinderen het niet leuk vinden, of niet kunnen wennen.
    Voor jezelf is het moeilijk, ook ik zie er vreselijk tegen op, en ik weet toch hoe het reilt & zeilt op een kdv, want ik werk tenslotte zelf op een baby-groep!
    Hoeveel gaat hij naar het kdv? Zinzi gaat 2dagen.

Het is inderdaad wel apart dat ze pas ze laat bellen.
    Ik had een brief gekregen, maar die is verstuurd naar mijn werk.
    Mijn collega's dachten, die heeft verlof! Die hoefd niet.
    Maar nu hoorde ze dat ik het anders zoiezo ik moest halen, dus daarom hebben ze me maar gebeld.
    Ik ben er niet blij mee, maar beter nu samen met mijn eigen collega's, dan straks inhalen met vreemden. Komt wel goed!

@Alle meiden;
    Hee meiden,

Het is rustig vanavond? Liggen jullie allemaal languit op de bank?
    Ikke wel hoor, lekker met de laptop op schoot.

Zinzi heeft koorts. Ik heb haar om 20.00 getempt. 38 graden.
    Ze heeft lekker gedoucht, en heb haar met een paracetemollentje op bed gelegt. Ze slaapt nu lekker. Ik ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen.
    Ze is er de hele dag wat suffig van. Ze heeft ook veel geslapen vandaag.

Ik hoop dat het morgen over is. Morgen tegen de middag ga ik naar een vriendin. Daar lekker wat eten & kletsen, en dan moet ik naar de gynocoloog. Mijn vriendin gaat mee.
    Daarna nog even bakkie thee doen, en dan weer richting huis.
    Morgen ga ik voor het eerst, alleen met Zinzi in de auto weg.
    Wel spannend hoor, maar gaat vast en zeker goedkomen.

Vandaag zijn mijn mannetje en ik 5JAAR samen!!
    Wat vliegen de jaren voorbij zeg!

Weltrusten alvast!
    Liefs!

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Manon, gefeliciteerd met de 5 jr!! Hebben jullie het nog gevierd?
    Hoop dat het zetpilletje zal werken bij Zinzi en dat de verhoging morgen weg zal zijn. Enne, komt helemaal goed alleen weg met de auto met de kleine meid!! Ze valt vast heerlijk in slaap :)

Koala, wat vreemd dat er is vergeten aan de binnenkant te hechten!! Dat is toch eigenlijk idioot als je erover nadenkt. Hoe lang gaat de genezing daarvan nu nog duren en moet je weer terug op controle over een pr weekjes om dat te laten checken?
    Wel fijn dat ze nu al hebben bedacht hoe het moet gaan bij een 2e!! Veiligheid voorop en gelukkig zal dat nu in jouw dossier staan. Prettige gedachte, toch?

Hier net terug van de meeting met zwangerschapsgym-dames. Was erg gezellig! 3 kindjes geboren op 6 nov, waaronder mijn meisje! Grappig he! Op het einde nog even een foto gemaakt van alle kindjes op een rij. Alle beebjes wakker, behalve mijn Sophietje natuurlijk. Die lag lekker te ronken op die bank, armpjes in relax-houding naast haar hoofd :D

Nu even genieten met Sophie en manlief op de bank! Tot morgen ladies! Hopelijk kom ik dan met goed nieuws tav appartement van mn mannetje.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sophie succes met de verkoop, hoop dat jullie eruit komen!

Manonn ach nee koorts, wat zielig!!!
    Lekker vertroetelen hoor!
    Cursus jakkes daar zit je niet op te wachten in je verlof!

Amore ik roer met een vork en geen last van spuitende flesjes!

Koala jeetje wat vervelend zeg van die hechtingen!!!
    Wel fijn al die voorzorgsmaatregelen voor de volgende keer!

Hier alles z'n gangetje, Britt huilt nog steeds iedere avond een paar uur vanwege krampen denk ik, word er soms helemaal gek van....je kan er zo weinig tegen doen en dat gillen gaat door merg en been....

10. loontje24

@Lafo: Kan het me goed voorstellen dat dat vervelend is. Hier gaat steeds beter, maar je kan zoiets toch ook haast nie negeren. Gaat zooo hard en is zoo zielig!

@Susan: Hier vanaaf naar zwgym. We gaan eerst zonder beebs om over de bevalling te praten en volgende week met beebs volgens mij. Duim voor je dat het app verkocht word!!

@Manon: Goed van Zinzi dat ze haast nie gehuild heeft! Lijkt me erg naar als je kleintje koorts heeft! Hoest de nacht gegaan?

@Koala: Gaan ze dat ook nakijken bij de gyn? Dacht dat het alleen praten was.. Ik moet vrijdag. Vervelend dat het nie goed gehecht is! Lijkt me idd ook wennen om je beeb naar het kdv te brengen. Ik breng Jayden naar schoonouders, maar dat lijkt me al wennen. Denk dat we daar gwoon ff doorheen moeten! Is dat wennen glijk een hele dag?

@All: Hier een TROTSE MAMA!! Jayden heeft eindelijk doorgeslapen! Hij heeft de laatste fles van manlief gekregen om 23.00 en ik hoorde hem pas om een uur of 6!! Ben ik eruit gegaan en hem mee naar beneden genomen en toen was hij nog nie echt wakker. Om half 7 heb ik de fles gegeven en hij heeft ook nog eens 150 gedronken, dus langzaam gaat het allemaal goed komen!! hoop dat het nie eenmalig was! Ik ben de laatste dagen helemaal kapot van de gebroken nachten. Word er sjaggi van en daardoor irriteer je je steeds sneller. Daarom gister vroeg naar bed, maar dat vind ik dan weer vervelend voor manlief. Hij bood het zelf wel aan, maar toch vind ik dat dan weer zo saai voor hem. Heb nu al in de gaten dat ik alles goed wil doen, zowel voor Jayden als voor mannetje en het huishouden. Straks komt nog het werk erbij. Denk dat ik echt wat los moet laten en nie alles te goed wil doen anders word ik gek. Herkent iemand dit
    ?

Liefs

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedzo Jayden en nu hopelijk iedere nacht!!!
    Ja Loontje ik herken het wel, ben ook makkelijker geworden, je moet wel!
    Ik heb 2 kinderen een hond, huishouden en dan werk ik nog niet maar dan dat ook nog eens, maar alles went en sommige dingen moet je dan ook loslaten.
    Vroeger strijkte ik al mijn kleding bijv, tegenwoordig hang ik het netjes op en sommige dingen hoef je dan niet te strijken.
    Dat soort dingen daar ben ik makkelijker in geworden anders word je gek en heb je nooit meer rust!

12. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier ook heel ff. Jenna wil zo de fles maar zal ff doortikken haha. Gaat stuk beter hier. Oogje is nagenoeg beter. Nog wel geirriteerd maar stukken beter. & Jenna heeft hier voor het eerst van 23.30 tot 7.15 geslapen (joehoe) !! Is wel grappig want wordt telkens net voor haar wakker. Was iets voor 5 wakker en dat vond ik al lekker en paar minuutjes later hoor ik haar. Ik denk: ik gooi de speen er nog ff in en als we nog halfuurtje kunnen rekken (en moeders dus nog ff kan liggen) is het goed. Wordt ze dus weer wakker om 7.15 (en net daarvoor was ik ook weer wakker geworden), yes. Volgens mij zag ik dat bij Loontje de kleine man ook had doorgeslapen. Lekker he? Oh en Loontje.. ik ken dat helemaal het 'goed tot zelfs perfect' willen doen. Ik wil er voor iedereen zijn (wil mijn huishouden ook op rolletjes hebben lopen) en idd het werk zit er nu niet eens bij. Ik denk dat we hier echt een gulden middenweg in moeten gaan vinden anders lopen we onszelf voorbij!! Makkelijker gezegd dan gedaan.

@manonn, aaah zielig hoor die 1e prikjes. Hopelijk is ze weer koortsvrij. Hier duurt het nog ff maar had met hielprik al moeite. En met 1e autoritje komt zeker goed. Die van mij is al paar keer met me mee geweest en vanmiddag en morgen mag ze weer ;) maar die slaapt als een os in de auto.

@hechten: las dat er iemand niet goed gehecht was, auwah. Wat n gepruts eigenlijk. Gelukkig ben ik gehecht door de gynaecoloog zelf (daar moet ik volgende ff heen voor nacontrole). En boven de 8 pond dus keizersnede? Ik was ook te nauw voor Jenna maar bij mij staat er in dossier dat ik sowieso een knip krijg dan. Maar goed, 2e staat sowieso niet in planning (vriendlief wil mij nooit meer zien bevallen) en ik zelf moet er echt nog niet aan denken maar ja... zeg nooit, nooit.

@spuitende fles: hier ook wel eens last van. Maar is gewoon idd door druk wat opbouwt in de fles. Als ik johannesbroodpitmeel er in heb dan nergens last van.

Verder weet ik het ff niet meer wat iedereen geschreven heeft. Ik ga dametje ff wassen en omkleden. Allemaal een fijne dag nog. Ik ga vanmiddag ff naar CB om te wegen. Ben zo benieuwd ;) Daarna visite en vanavond weer visite. Afgelopen week en deze week er druk mee maar we zijn er bijna door heen. Ik vind het kei leuk de belangstelling en de cadeautjes hihi maar voor de rust is het niet wat, pfff. Maar goed, als ze telkens zo blijft doorslapen, is deze mama helemaal happy ;-D

Grtz.

13. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Manon
    Nog gefeliciteerd met jullie vijf jaar samen! Ik hoop dat alles goed is gegaan met Zinzi vannacht?

@Loontje & Mila
    Wow, 2 doorslapers!! :D Joehoe! Nou hopen dat dat zo blijft. Elena heeft dat 1x gedaan, en daarna niet meer 8) Hihi. Wil jullie niet ontmoedigen hoor. :) Nou krijgt Elena ook om 20u haar laatste voeding en komt dan pas om een uur of 02.00/03.00 en daarna weer 07.00 of 08.00u, dus als ze dat beter zou regelen zou ze ook doorslapen. Maar ach, zo erg vind ik die nachtvoedingen niet. Ze gaan een stuk sneller dan overdag en mevrouw gaat daarna weer heerlijk slapen!

@Koala
    Pfff vergeten te hechten :( Lekker snugger zeg. Wel goed dat ze eventueel een volgende x wel voorzichtig met je zijn!

@volgend kindje
    Zijn er al dames die al weten of er nog een babietje komt? Mijn man en ik hebben het er wel veel over, al wisselen de meningen sterk :) We zouden wel een tweede willen, alleen dat zwanger zijn en bevallen.. ;) Kan je dat niet skippen?? Hahaha. Terwijl ik het nu ook wel mis, die dikke buik.. Gek he??

@Lafo
    Ahh arme Britt & arme jij! Ik hoop dat het snel beter wordt!

@Susan
    Ik duim met je mee voor het app van je man! Dat zou toch goed nieuws zijn na het drama met je auto!

@Alles goed willen doen
    Ohh Loontje, zo herkenbaar! :$ Ik wil het ook iedereen maar naar de zin maken, vooral mijn mannetje en Elena. Merk dat ik daardoor mezelf weleens voorbij ga. Tsja. Zullen we moeten leren denk ik.. :p Wordt best lastig nog, zeker straks met werk erbij!
    Ik heb gisteren onwijs gejankt voor het slapen gaan (mannetje sliep natuurlijk al). Ik zie het op zich wel zitten om te gaan werken straks, maar Elena aan anderen moeten overgeven (met name schoonmoeder), ik moet er nog niet aan denken! Vrees alleen dat ik er doorheen moet. Ik heb alleen zo erg het gevoel dat ik het zelf beter kan... :$ Dan maak ik me zorgen of ze het allemaal wel goed doen (omdat ik zo graag wil dat alles goed gaat). Snappen jullie het nog!?! :p

Nou ik ga maar es douchen...

14. loontje24

@Mila: ohh Jenna ook al!! Goed man! Heerlijk he!! Hier wil manlief mij ook nie meer zien bevallen en ik vind het ook wel ff goed hoor. Gaat zeker nog een tijdje duren dan:D

15. loontje24

@Amore: Ik hoop ook dat het zo blijft! We zullen zien. Jayden heeft ook elke keer beetje ontregeld ritme. Hij slaapt na de fles van 6/7 uur in 1 stuk door. Als hij dat nou altijd na die van 22/23.00 doet dan zou het perfect zijn, maar ja dat kan je nie sturen en net wat je zegt het gaat s'nachts beter dan overdag en dan slapen ze ook glijk weer. Als het maar gestopt is als we aan het werk moeten.. Wanneer moet je weer werken? Ik zie er ook tegenop hoor! En net wat je zegt ik denk ook dat ik het allemaal het beste kan. Dat heb ik zelfs een beetje bij manlief en dat is nie goed. Heb er gister zelfs een beetje woorden over gehad en dan kan ik daar weer helemaal naar van zijn:( Snap mezelf ook nie zo goed hoor, maar weet wel dat we het moeten proberen los te laten en gwoon vertrouwen hebben. Ik dacht laatst maar zo: Hun hebben ook kinderen groot gekregen en dat moeten we dan maar blijven herhalen he;)

16. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Loontje
    ja dat met je man herken ik wel: "als je dit zus of zo doet, is het beter." haha. Af en toe wordt ie r gek van! Ik moet 10 feb weer werken, jij? Ik heb geen vakantie erachter geplakt, is toch alleen maar uitstel vh onvermijdelijke :)
    en je hebt gelijk, zij hebben ook kinderen grootgebracht...

17. loontje24

Amore: Ja idd ja hhaha.. Ik moet ook 10 feb weer. Ja op zich is dat wel zo, maar mag nog 5 weken voor volgend jaar opgeven en dan is het wel lekker om er misschien nog eentje erachter aan te knopen:)

Nou dames ga ff boodschapjes doen en daarna op visite bij een vriendin die bijna uitgeteld is:) Spannend dus!

Liefs

18. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    HEE meiden

Ben ik ook weer eens...:)

Ik lees wel vaak hoor, maar kom gewoonweg niet aan schrijven toe:(

Hier gaat alles heel goed. Roos slaapt sinds een week door!! Eerste 2 dagen zo van 23:00 uur tot 6:00 uur. Maar dat werd al snel van 23:00-8:00 uur! zelfs een keer tot 9:00 uur! heerlijk!! Dat scheelt toch wel hoor, of je en gebroken nacht hebt of niet. Ze groeit ook heel hard, vind ik. Niet alleen in de breedte hahaha maar ook in de lengte. Ze heeft van de pyama pakjes al maat 62. En Sommige "overdag" shirtjes mt 56 worden nu ook al aan de krappe kant.

Hoeveel voedingen geven jullie? Roos heeft nu 5 voedingen an gem 150 cc. De ene keer is het 120cc de andere keer weer 170cc. Maar meestal zit ze zo op 140/150cc. Ik moet volgende week met haar naar het CB. En dan kunnen we lekker met haar gaan zwemmen!!
    Zooo leuk! Met Luuc heb ik ook vanaf 8 weken gezwommen. Bijna elke week. Toen ging ik smaen met een vriendin. Dat hebben we een jaar volgehouden...zal nu niet gaan denk ik. Ik hoop dat Roos er ook zo van geniet, net als Luuc destijds....en hij nu nog steeds!:)

Mijn man heeft trouwens per vandaag een nieuwe baan!! En wel als chef-kok www.ludic-haarlem.nl We kregen 30 december te horen dat ie aangenomen was! Dus het nieuwe jaar begon heel goed!

Mijn verlof eindigd op 6 februari volgens UWV. Ik zal dan denk ik die dinsdag weer moeten beginnen. Alhoewel...we zijn dinsdags tegenwoordig dicht..hmmm ben benieuwd. Op een andere dag kan ik niet werken, of mijn oppas van de dinsdag moet een paar keer op woensdag kunnen..even uitzoeken...Ik heb dus helmaal geen zin om te werken...jullie wel??:( Ik ben drukgenoeg thuis hahahah

Over thuis gespoken, ga even wat doen. Roos slaapt, dus even van profiteren!

Tot later!!

19. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
  20. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0