Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    sorry even een egoberichtje van mij

Net fysiotherapie gehad voor Jaro en volgens haar is zijn hoofdje aardig afgeplat. Ik moet nu de aankomende 4 maanden heel hard mijn best gaan doen. Volgende week gaat ze zijn hoofdje meten! Ze zei ook dat het iets over de ontwikkeling van een kind verteld
    Jaro is zo onrustig vertelde ze dat hij geen kans krijgt om zich te ontwikkelen. Ik moet hem nu oefeningen met hem gaan doen en hem zoveel mogelijk in een stabiele houding laten zitten/liggen

Nou probeer vanavond echt even terug te lezen en hoop ook te kunnen reageren op iedereen.

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sterretjes, dat was wel even schrikken denk ik? Heeft ze wel hoop/het idee dat het helemaal goed gaat komen??

3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @maaike; wat een schattige foto's! ze groeit hard of niet?
    hier ook geen zin in werken, maar ja moet toch maar weer!! het went vast snel. leuk babyzwemmen!! hier babymassage, ook erg leuk! Nora begint al te glunderen als ik thuis de olie op mijn handen doe:D
    gefeliciteerd met de nieuwe baan van je hubbie!!

@sterretjes; wat naar nieuws!! kun je het zelf ook heel goed zien dna?

@all; hier net eerste rekening van kinderdagverblijf binnen, oeps...:$, gelukkig krijgen we toeslag haha

hoeveel dagen gaan jullie kindjes heen? nora 3 dagen. ik ga namelijk 4 dagen werken. mijn man neemt eerst ouderschapsverlof op, 1 dag per week en daarna ga ik dat doen en tijdelijk 3 dagen werkne.

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Loontje: Ik herken dat heel goed dat je alles zo perfect mogelijk wil doen. De eerste weken na de bevalling maakte ik mezelf gek met het willen bijhouden van het huishouden en ook nog eens willen zorgen voor de kleine en mijn vriend. Nu zorg ik ervoor dat ik niet teveel op een dag doe. Ik verdeel het huishouden zoveel mogelijk over de week en ik een uitstapje heb dan doe ik niks aan het huishouden.

Maaike: Wat een schattige foto's. Mijn kleine drinkt meestal 6x op een dag. Meestal krijgt hij het rechtstreeks maar soms kolf ik en dan drinkt hij een flesje van 150 ml.

Volgend kindje: Ik heb altijd gezegd dat ik maar 1 kindje wil maar nu dat ik er eentje heb klinkt een tweede ook wel leuk. Maar voorlopig nog even genieten van deze kleine.

Sterretjes: Jeetje dat wordt hard werken de aankomende weken. Komt vast wel goed allemaal.

Oppas: Mijn zusje gaat als gastouder op Kyano passen. Ik werk 2-4 dagen per week dus dat zal iedere week verschillend zijn.

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Maaike zeker een flinke meid!!
    Lekkere bolle wangen en wat fijn dat je vriend een nieuwe baan heeft!

Manonn hoe is het met Zinzi, nog koorts??

voeding; hier ook 5 flessen van 150 en soms laat ze weleens een bodempje staan dus dit is voor haar genoeg.

kleding; absoluut maatje 62 behalve de rompers.

Amore ik mis mijn buik ook weer, maar voor mij definitief geen derde, dat gemis zal ik altijd blijven hebben...ik berg nu maatje 56 al op en ga het weggeven aan mensen die het minder hebben.

Opvang 1 dag kdv net als Amy.
    En als ik weer een baan heb dan 1 dag schoonmoeder, 1 dag mijn ouders.

Sterretjes wat vervelend, weet er alles van!!
    Heb er nachtmerries van gehad bij Amy en gelukkig door de fysio en het zijligkussen is het allemaal goed gekomen.
    Moet Jaro anders een helmpje??
    Zie jij het ook die afplatting?

Morgen naar de kinderarts in het zh, Britt moet voor controle, word ze weer gewogen en nagekeken.
    Ga het ook zeker vragen van dat huilen iedere avond minimaal 3 uur dat dat niet normaal is, hoop dat ze er iets tegen kunnen doen...

's Avonds op kraamvisite bij vriendin die is maandagochtend bevallen van een jongentje, die zal weer ienieminie zijn vergeleken met Britt hihi

6. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Maaike, wat een schatje. Ze heeft een lekker bol toetje hoor :)
    Nog gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man!

Loontje, wat fijn dat Jayden afgelopen nacht heeft doorgeslapen. Hoop voor je dat hij dat nu blijft doen!.

Brenda, Ja je kan het echt goed zien. . Het is niet ernstig maar toch voel me er wel rot over want heb soms het gevoel van heb ik er wel genoeg aan gedaan Gelukkig heb ik snel aan de bel getrokken bij het cb en heb ik nog genoeg tijd om zoveel mogelijk te gaan oefenen met hem

Lafo, Ik kan de afplatting heel goed zien. We zijn er gelukkig nog op tijd bij! Ik schrok wel een beetje van haar reactie want ze zei "nou dat ziet er aardig plat uit "
    Had het met haar ook over een zijligkussen en of dat misschien een idee was maar volgens haar was hij daar al te groot voor.

Succes morgen in het ziekenhuis. Hoop dat ze je verder kunnen helpen.

oppas, shoonmoeder en moeder passen op

7. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    suzan, ja was zeker even schrikken maar als we nu goed met hem oefenen kan het nog helemaal goed gaan komen.

8. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Susan;
    Leuk zeg, een meeting van de gym! Leuk is dat, zo'n foto van alle kindjes bij elkaar! Lijkt me erg leuk, eerst alle damens een dikke buik, en nu een foto van alle resultaten!
    Hihi, wat grappig dat iedereen wakker was, behalve jou kleine meid!

@Lafo;
    Ah wat sneu zeg, voor kleine Britt. Owh, dat doet zo'n pijn hé, dat huiltje.Je wilt ze dan zo graag troosten, maar niks helpt.

Ik zou het zeker vragen hoor in het ziekenhuis. 3uur huilen is inderdaad erg lang.

Zinzi heeft geen koorts meer hoor. Het was vanmorgem over.

Leuk, op kraamvisite. Veel plezier. Dan zie je vast hoe hard Britt is gegroeid.

@Loontje;
    Yeaaah! Wat super van Jayden! Natuurlijk gaat het goed komen.. Let maar op, zulke nachten zullen steeds komen hoor.
    Lekker hoor, zal je goed doen, geen gebroken nachten meer!

De nacht is heel goed gegaan. Ze heeft geslapen als een roos, tot 07.30 vanmorgen. De koorts was toen ook weg. Gelukkig!

Ach meissie, je moet ook wel eens lekker aan jezelf denken hoor. Laat het los. Je bent geen duizendpoot he! (Zou soms wel erg handig zijn!)
    Je mannetje komt vast niks tekort, en vind het vast niet erg dat jij eens lekker vroeg naar je bed gaat! Toch, of heb ik dat mis?
    En dat huishouden.. mja, daar was ik eerst heel erg in, maar daar heb ik mezelf gelukkig wat meer rust in kunnen geven.
    Ik kan het nu beter laten liggen, en wat uitstellen ipv alles te moeten doen, achter elkaar, op 1dag!

@Mila;
    Wat fijn zeg, dat oogje goed hersteld!
    En .. wat goedddd! Wat heeft Jenna heerlijk geslapen.

Dat wakker worden net voordat je kleintje wakker word, dat herken ik maar al te goed. Dat heb ik ook, .. altijd!
    Best bizar! hihi.

Zinzi heeft vanacht heerlijk geslapen hoor, van 23.15 tot 07.30.
    De koorts was over!

En? Hoeveel weegt Jenna inmiddels? Goed aangekomen?

Het 'weggaan' met Zinzi ging harstikke goed hoor! Ik kreeg de maxi-cosi er goed in, stelde niks voor!

Die kraamviste hé, poepoe! Inderdaad leuk, maar op een gegeven moment heb je er wel genoeg van he!

@Amore;
    Bedankt voor de felicitatie!

De nacht ging harstikke goed. Ze heeft geslapen als een roos. Van 25.15 t/m 07.30. En,.. vanmorgen weer koorts-vrij! Gelukkig.

Hier zeker te weten een wens voor een 2de baby! Tja, die zwangerschap & bevalling/keizersnee hoort erbij. haha!
    Ik ben van Zinzi, bijna 4maanden kots-misselijk geweest, toen dacht ik.. No way! Nooit meer..maar nu .. Oww.. Een broer of zusje voor Zinzi, .. Ja! Echt heel graag! Ook mijn mannetje wil het graag.
    We denken over +/- 2 a 3 jaar.
    Dat missen van je buik vind ik niet gek, nooit verwacht.. maar ik heb het ook!

@Maaike;
    He meis, leuk dat weer eens komt schrijven.
    Wat fijn dat het allemaal goed gaat met Maaike, en wat slaapt ze heerlijk door, en wat lang ook ...
    Super hoor!

Tís een moppie hoor (Die foto heb ik niet eerder gezien) Ze ziet er heerlijk gezond uit!

Zinzi krijgt 5 voedingen, 5x160.

Wat top! Een nieuwe baan voor man-lief! Gefeliciteerd!

Over weer aan de slag gaan? Daar probeer ik nog maar even niet over na te denken. Ik moet 2Maart weer aan de slag.

@Sterretje;
    Eh getsie, dat is even geen fijn nieuws. Dat word hard bikkelen met je mannetje. Ik hoop dat de oefeningen baat zullen hebben.
    Succes meis! Knuffel.

@Brenda;
    Zinzi gaat straks 2dagen naar het kinderdagverblijf. Ze gaat daarnaast 1dag naar mijn schoonmoeder.
    Ik ga straks 26uur werken. Manlief blijft fulltime werken, daar kennen ze geen ouderschapsverlof hoor.

@All;
    He meiden.

Lief dat jullie aan Zinzi hebben gedacht. Ze is sinds vanmorgen weer van de koorts af hoor. Was even een avondje & een nachtje, puur van die prikjes.
    Ze heeft geslapen als een roos! Heerlijk van 23.15 t/m 07.30.

Vandaag op na-controle geweest in het ziekenhuis.
    Ik moest eigelijk naar de gyn, maar die liep erg uit. Ze vroeg of ik het erg vond om de controle bij de verloskundige te doen, zat een kamertje ernaast, nou prima hoor..
    De wond zag er super uit, verder stelde het niks voor.
    Uitleg over eventuele volgende zwangerschap. Of gehele zwangerschaps bij de gynocoloog, of tot 35weken bij de verloskundige, en dan naar de gynocoloog.
    Zoiezo bevallen in het ziekenhuis. Dit alles ivm de keizersnee.
    Nou, vind het allemaal prima hoor! Ik zie het wel weer tegen die tijd, voorlopig toch nog geen nieuwe zwangerschap, eerst maar eens vol op genieten van dit wondertje!

Echt bizar meiden.... Een vriendin die ook actief is op dit forum wees me op een onderwerp. Ze was zomaar aan het snuffelen op de site.
    Kwam ze ineens tegen; Man vermist!
    Die vrouw der man is vermist! Ze hebben al andere kids, en ze is nu 7weken in verwachting. Morgen zou ze de eerste echo hebben!
    De man is bekend met depressies, en komt oorspronkelijk uit Noorwegen. Haar man kan pas als vermist op gegegeven na 24uur.
    Ze is bang dat er iets is gebeurd, of dat hij stiekem is vertrokken naar Noorwegen. * Het staat bij forum; Zwanger zijn en dan bij Alleen en zwanger *
    Echt gek hé! Poe, moet er echt niet aan denken!!!!

Ik ga er vandoor, genoeg gekletst! Ik ga lekker wat te drinken pakken, en nog even televisie kijken.
    Mannetjelief is in slaapgevallen naast me! hihi!

Weltrusten alvast!

9. koala28

koala28 Niet meer actief

@Manonn: ik heb er in mijn dagelijkse doen geen last van dat het niet goed fgehecht is. Maar ik ben wel bang dat vrijen nu erg pijnlijk zal zijn (hebben nog niet geprobeerd).
    Matthijs gaat 3 dagen naar de KDV en 1 dag naar mijn moeder. Ik blijf 4 dagen werken.

@Susan: Ik hoef niet meer terug voor controle. De gyn zei dat het vanzelf wel zal genezen. Nou daar moeten we dan maar van uitgaan.
    Ik had gister ook terugkomdag van zwgym. Leuk dat jullie de kindjes mochten meenemen. Bij ons alleen de verhalen over de bevalling.

@Loontje: Dacht dat het ook alleen praten was bij de gyn maar ze wilde ook even kijken.
    Wat betreft het wennen op het KDV. De eerste keer gaat hij voor anderhalf uur. En op die dag ga ik samen met het KDV een schema maken voor het wennen.

Wat lekker zeg dat Jayden heeft doorgeslapen.

Hier precies hetzelfde wat betreft het alles goed willen doen. Ik neem zelf niet genoeg rust. Ben blij als het weer vrijdag is en mijn man een voeding of dingetjes kan overnemen, dan kan ik even rusten.

@volgend kindje: we willen wel een tweede maar voorlopig nog niet. Eerst van dit kereltje genieten.
    Ik mis mijn dikke buik niet. Krijg vaak die vraag maar nee. Ben blij dat ik weer 'normaal' alles kan doen.

@Amore: Ik snap je hoor over dat zorgen maken of ze het wel goed doen. Ik heb dat niet bij mijn man. Bij hem kijk ik bewust niet mee bij het aankleden, wassen, etc.
    Maar hoe mijn moeder het straks gaat doen. Tja, we zien het wel.

@Sterretjes: Jeetje wat een gedoe. Hoop dat alles goed gaat komen.

@Maaike: Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man!
    Matthijs krijgt de ene dag 6 en de andere dag 5 voedingen. Ligt eraan wanneer hij komt. 's-Avonds krijgt hij sowieso een flesje van 160 CC. Anders komt hij 's-nachts al heel snel.

@Lafo: Jeetje elke avond minimaal 3 uur huilen. Matthijs had vandaag weer een krampjesdag en daardoor veel huilen. Pfoe, als jij dat elke avond hebt...

@Verlof: Ik kreeg zaterdag de brief van UWV binnen en moet de 25e weer werken maar dat is donderdags en dat is mijn mamadag. Dus ik ga de vrijdag beginnen.

Vandaag Matthijs weer meer aan de borst gelegd (ik kolfde de laatste 2 weken bijna elke voeding ivm meerdere wondjes op tepels). Maar dit is niet zo'n succes. Hij heeft enorm veel last van krampjes en geeft veel over. Met een flesje heeft hij dit veel minder.
    Ga nu maar even kolven en dan ga ik naar m'n bedje.

10. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Koala;
    Je tepels inmiddels al wat opgeknapt? Poe, lijkt me best pijnlijk :)

Kunnen ze er niks aan doen, aan die niet gehechten plaats? Of kan het geen kwaad..
    Ik kan me inderdaad goed 'inbeelden' dat vrijen pijnlijk/heel gevoelig zal zijn.
    Ik hoop dat het meevalt.

Zonde zeg, krampjes & overgeven!

Weltrusten meis, ik duik ook lekker me bed in,.. nadat ik Zinzi de fles heb gegeven.

11. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Even m'n meissie showen hoor! :) Deze foto is vandaag gemaakt, bij mijn vriendin thuis op de bank. :D

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou meid wat raar, Amy heeft er 5 maanden in gelegen en dat was geen kleintje, eerder stevig.
    Maar goed...zou het wel in je achterhoofd houden als het niet verbeterd ons heeft het heel goed geholpen!
    Wat moet je er nu aan doen?

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat een lachebekkie Manon, lief!!

Koala kan me indenken dat je denkt dat vrijen pijn gaat doen, tis niet niks...mag ik je een tip geven..zou als je eraan toe bent veel glijmiddel gebruiken...

Ja die krampen maken ons echt gek, vanavond voor het eerst sinds 1,5 week een betere avond, ze heeft in haar schommel gelegen en ze vond het deze keer erg fijn.
    Alleen wil ze nu niet slapen, dat heb ik al een tijdje niet meer meegemaakt, vandaar dat ik nu nog wakker ben..

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Koala: Ik kolf soms ook een aantal voedingen per dag zodat ik kan zien hoeveel eruit komt en eventueel het flesje bijvullen met kunstvoeding. Het is erg tijdrovend om borstvoeding te geven want met een flesje ben ik veel sneller klaar en kan mijn vriend die eventueel geven. Maar ja, ik ga voorlopig nog niet stoppen met de BV.

All: Hebben jullie de kleine overdag in een dekentje? Ik heb zo'n wrapper van de Prenatal en heb hem daar overdag ook in maar heb het idee dat als hij wakker dat het dan te warm is.

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik heb de kleine overdag gewoon 'los' liggen dus zonder omslagdoek, deken, slaapzak of iets dergelijks. Onze woonkamer (waar ze dan altijd is) is nl erg warm (22 of 23gr) dus koud zal ze het niet krijgen! Te warm is nl ook goed voor die kleintjes...

Ga ff Sophie de fles geven. Hoop dat ik vandaag toekom aan huishoudelijke klusjes want ze is een beetje in de periode 'ik wil alleen bij mama zijn'.................best lastig af en toe (maar stiekem toch wel weer heeeeeeeel erg leuk!).

Helaas nog geen nieuws over app man of auto. Auto wordt morgen, app hopelijk toch echt vandaag ofzo!

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Trouwens bij AH, pampers 2+1 gratis... Aanbieding t/m 17 jan

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Susan: 22 of 23 graden :$ Ik heb de cv meestal op 19 graden staan, hooguit 20 graden.

Ik weet niet of er iemand Huggies gebruikt maar bij de Etos hebben ze die in de aanbieding, 2 pakken voor 12 euro. Weet iemand of die fijn zijn?

18. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    @Suzan: Hier staat de verwarming ook meestal op 22 gr. Maar ben dan ook zelf een aardige koukleum.
    Lieke ligt dus ook niet in een deken, maar gewoon zo in de woonkamer.

@ luiers: Ik heb net ook de pampers gehaald bij de AH. Had maandag nog een pak gehaald bij de jumbo omdat ik echt wat nodig had... Had ik nog 1 pak van die kleintjes gehaald... Nou had ik beter niet kunnen doen.. Als Lieke nu gepoept heeft of een hele grote plasluier dan gaat het er overheen. Nu dus maar maatje groter gekocht. Heb nog wel mensen in mijn omgeving die die luiers kunnen gebruiken, dus maak hun er wel gelukkig mee.

@Lafo: Fijn dat het gisterenavond wel beter ging met huilen. Alleen dan weer balen dat ze niet wil slapen.
    Lieke heeft ook altijd na de fles van 18.00 dat ze nog een klein uurtje slaapt en dan wil ze niet meer. Dan halen we haar er dus weer uit, en huilt ze ook heel veel. Vaak is dan ook bijna niets goed. We laten haar soms ook maar gewoon ff huilen. Slaapt ze snachts in ieder geval goed. Want dan is ze vaak wel erg moe van het huilen. Dit schijnt met 3 maanden beter te worden. Daar hopen we dan maar op.

@ weer werken: Ik moet 4 februari weer beginnen. Ik zou eigenlijk eerst al mijn overuren nog opnemen, maar aangezien m'n vriend nog geen baan weer heeft, blijf ik nog gewoon zolang mijn 32 uur werken. En begin nu dus ook gewoon na m'n verlof meteen weer. Ook o.a. omdat ze mensen tekort komen. Ik ga nog niet meteen weer 32 uur werken, maar 24 of soms nog wat minder. En maak dus zo mijn overuren beetje bij beetje op.
    Ga ook gelijk nog een moederfiets kopen via het fietsplan. En lever dan dus ook gelijk overuren in. Anders kom ik er nooit vanaf :) Zoveel staat er nog :)

@ all: Lieke heeft gisteren en eergisteren een paar huildagen gehad. Sprongetje denk ik. Pffff was gisteren helemaal kapot, en heb toen ik in bed lag eerst een potje zitten janken. Wat is dat vermoeiend met een kind die de hele dag door zit te jengelen en bijna niet wil slapen. Vanmorgen kon er gelukkig weer een lachje vanaf bij Lieke, maar slapen wil ze nog niet echt veel. Ze was om half 12 alweer wakker.. Toen maar in de kinderwagen gelegd, en boodschappen gehaald. Nu ligt ze lekker te slapen in de bak, en die heb ik lekker rustig in de hal gezet, zodat ik ook nog ff wat kon doen.

Morgen hebben we een meeting met een stel dames van de zwangerschapsgym. Heb ik wel zin in. Ben erg benieuwd naar alle kindjes. En naar alle bevallingsverhalen natuurlijk.
    Vrijdag moet ik weer met Lieke naar de osteopaat. Voor de laatste keer. Ben erg blij dat ik er heen ben gegaan. 't gaat nu echt heel goed!

Groetjes Rianne

19. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    heey meiden,

@dekentje; hier overdag geen dekentje hoor, is hier 21 graden en dat vindt nora warm genoeg:D. en als ik overdag dekentje of wrapper zou doen, dan moet ze wel heel erg dik aangekleed als we naar buiten zouden gaan. Dus hier gewoon in dr kleertjes.

@volgend kindje; hier willen we wel een tweede, ik denk over een jaar of 2/3. Maar je weet maar nooit, straks willen we toch ineens eerder:(.

nou de uitslag van de echo van mijn lever was ook binnen. Geen bijzonderheden. Alleen de lever was iets vettig:(:(:(. HA had ook mijn bloedwaarden opgevraagd uit het ziekenhuis, maar het lab deed daar erg moeilijk over ivm privacy, beetje vaag allemaal. Nu gaat de HA contact opnemen met mijn gyn die destijds ook de ursochol en prednisol heeft voorgeschreven ivm mijn zwangerschapscholestase. Oftewel ik weet nu nog steeds niks. Had een hormoonzalf tegen de jeuk gekregen maar dat helpt niks. Eerst afwachten wat HA met gyn bespreekt. Daarna moet ik naar de internist voor verder onderzoek en waarschijnlijk nog naar de dermatoloog. Nou dacht ik klaar te zijn met dat ziekenhuis, maar helaas...

@zijligkussen; las dat er een baby te groot voor zou zijn?? raar hoor, nora ligt er ook gewoon op te slapen.

20. koala28

koala28 Niet meer actief

@Manon: Hechten kan niet meer zei ze. Het moet nu gewoon genezen.

@Lafo: Thanks voor de tip. Nog geen eens aan gedacht.

En hoe laat is Britt uieindelijk in slaap gevallen?

@Sheann: Ik wil ook zeker niet stoppen met BV. Dus ben nu maar weer begonnen met de voedingen afkolven.

Wij hebben Matthijs wel in een dekentje overdag. Ons huis is heel erg tochtig (oud huis). Matthijs ligt vaak te bibberen en dan pakken we toch maar een dekentje.
    Verwarming staat bij ons op 19,5 graad. Hoger heeft niet veel zin aangezien er veel warmte verloren gaat in ons huis.

@Brenda: wat raar dat het lab daar moeilijk overdoet. Ze willen toch ook over op elektronisch patientendossier in de toekomst. Dan is alles toch sowieso zichtbaar voor je arts.

Nou hier heeft Matthijs vanaf 6:00 uur liggen huilen ivm krampjes. Ben om 12:00 uur nog maar even terug naar bed gegaan met 'm en we hebben nog even een uurtje gelegen zodat we beide wat rust kregen.
    Ligt nu weer te huilen in de box want hij wil alleen maar bij me zijn vandaag.
    Als ik 'm uiteindelijk oppak dan klampt 'ie zich helemaal vast met z'n handjes in m'n huid.
    Ik ga maar even een stukje met 'm wandelen. Misschien is dat wel goed voor 'm.

Deel Deze Pagina