er waren verschillende manieren, maar wat bij nora het beste werkte was haar kin ondersteunen met 1 hand, tussen 2 vingers zeg maar. Je kan dan eventueel ook 3 vingers gebruiken en de middelste als speen gebruiken waardoor ze hun hoofdje omhoog houden. De andere hand heb je dan vrij om te wassen. Maar nora kan dan zelf haar hoofdje al goed omhoog houden waardoor ik nog maar weinig hoef te ondersteunen.
Hee girls, Ik heb toch besloten om er om te gaan, ook omdat de dokter dit mij adviseerde. Er is een kans dat het in het voorjaar of van de zomer terugkeert, en met één prik ben je niet 'voldoende' beschermd. Duss, het zekere voor het onzekere dan maar! En, het kan geen kwaad he, .. alss we maar niet ziek worden, daar heb ik echt geen zin in! We zullen zien..... We vertrekken nu! Kom straks terug om te reageren op iedereen!
heey meiden, even vraagje mbt KDV straks.. hoe gaan jullie de spulletjes labellen? of doen jullie dat niet? en heb je dan vaste setjes kleding voor kdv? want anders kun je op alles wel een naam zetten. vroeg het me ineens af... manon, jij weet het vast wel haha, wat doen andere ouders op je werk?
Hee meiden, Jullie hebben veel gekletst en dat terwijl als ik dan keek, zp uit de lucht was!! Manon, dus toch een 2e prik halen. Hoop dat jullie weinig last hebben ervan. Ik had van de 2e wel meer last dan van de 1e maar geen koorts ofzo hoor. Wel een rode, gezwollen, harde en pijnlijke bult op de injectieplek. Heel irritant want het duurde zeker een wk voordat die weg was! Hier geen tummytub dus kan daar ook nix zinnigs over zeggen. Tav voedingen, tijdstip 1e voeding verschilt hier ook aangezien Sophie elke dag op een ander tijdstip wakker wordt. Daardoor elke dag op een ander tijdstip voeding, hoewel ik het dan wel probeer recht te trekken. Vanmorgen heb ik haar maar wakker gemaakt om 10.00 uur (!!!) want toen was ze nog niet gekomen voor dr flesje!!! Ik geef dus ook fv, weet niet of het bij bv anders is... Labellen kdv: wij laten daar standaard een setje kleren liggen (denk de lelijkste die we hebben gekregen) met haar naam erin geschreven. Elk kindje heeft daar zn eigen mandje dus daar zal het ook ingelegd worden dan. Verder zou ik wel alles wat je moet nemen labellen. Zonde als dat wegraakt, of door anderen wordt gebruikt. Maaike, jakkie een poepluier tot de nek!!! Op zich ook niet raar als er al 7 dgn niet gepoept is...... Hier elke dag een poepluier dus dan is het goed te doen. Hier gisteravond ondanks mn enorme verkoudheid toch gesport. Hoopte alles eruit te zweten, helaas...kwam met knallende koppijn terug! Toen ik ging slapen, eerst geprobeerd zonder paracetamol maar dat was geen doen, toen toch maar 2 stuks ingenomen (en desondanks toch slecht geslapen). Mn schoonmoeder ging gisteravond weer oppassen en Sophie was kennelijk nog steeds erg mamagericht want heeft de hele avond lopen jammeren/jengelen/huilen. Pas toen ze in mn armen lag, was ze stil en heeft ze naderhand dus heeeeeeeerlijk geslapen! Goed nieuws tav mn auto: hij wordt gemaakt!!! Vanmorgen definitief gehoord dus nu duurt het ca een week of 2 en dan heb ik m eindelijk weer. Bijna 1 mnd niet gehad dan! Grrrrrr. Heb de leenauto teruggebracht want wil die garage nix verschuldigd zijn. Mag vanaf dinsdag in de auto van mn moeder rondrijden dus erg lief! Mn vader is nu druk bezig met het regelen van winterbanden maar dat schijnt nu erg lastig te zijn. Dat dus nog even afwachten. Verder gisteravond bijna in de clinch gelegen met mn schoonmoeder. Deed nl heel makkelijk over het nemen van verlies tav koop van app manlief. Irriteerde me rot dat ze zo makkelijk denkt over geld en (persoonlijke) leningen. Heb het gesprek dus maar snel afgekapt door te zeggen dat ik toch echt moest gaan naar mn training. In de auto maar manlief gebeld en verteld over dat gesprek aangezien ze vast niet zo positief over me zal praten......... Ze vond nl dat ik mn kerel wel wat meer kon steunen of zoiets!! Ik kon echt dr kop van dr romp afrukken toen ze dat zei! Als er iemand hem steunt, ben ik dat wel!!! Maar goed, manlief moet nog even met haar bellen en uitleggen hoe de werkelijke vork in de steel zit. Moet nu echt naar Sophie, flesje geven, en mezelf neusspray toedienen. Echt overal komt vocht uit: snot uit mn neus, tranen uit mn ogen en ik nies me suf. Heb dus maar mn hockeyuitje van vanavond gecanceld......................... Tot ltr! Liefs Suus
@Sheann; Ik heb Zinzi overdag niet in een dekentje of doek, alleen als ze bijvoorbeeld eventjes in slaap valt naast me op de bank of in de box, leg ik een kleedje over haar heen. In principe is het niet echt nodig, want de verwarming staat aan toch? Hier in huis is het 21graden. Ik werk op een kdv, en ik hoor veel dat ze groot vallen. Voor baby'tjes met dikke billentjes is hij dus schijnbaar prettig. @Rianne; Hoe gaat het nu met Lieke? Geen last meer van 'het sprongentje'? Ik snap het heel goed hoor dat je even moest huilen. Gisteren moest Zinzi een half uur achter elkaar huilen, en waarom? Kramp? I donno, maar ik vond het vreselijk. Ik kon ook wel huilen! Ik ben het ook niet gewend, Zinzi huild amper. Hoe was de meeting? met de meiden van de gym? Wat fijn zijn zeg, dat de osteopaat baat heeft bij Lieke, ging het goed vandaag? Ik ben 1x ongesteld (en hoe!!) Ik hoorde inderdaad zoals Brenda zijn, dat het vaak na 6 tot 8 weken komt, mensen die bv geven, komt het vaak later pas. @Koala; Hoe gaat het met je knullentje? Nog veel last van krampjes? @Brenda; Eh gatsie, het onderzoek heeft dus niks opgeleverd, en nu nog steeds jeuk? Wel balen zeg, dat je nu voor allerlei onderzoekken moet naar het ziekenhuis, maargoed, als ze nu iets vinden, kom je er misschien wel vanaf, dat lijkt mij toch ook wel prettig! Zinzi rold nog niet om. Ik oefen eigelijk ook veelste weinig! Vergeet het gewoon vaak. Maar knap hoor van Nora! YEAH! ik ben een trendsetter. Dat is nog eens wat zeg! hihi Ik zou alle spullen labelen. Dat raden we alle ouders aan. Zo raak je 'nooit' wat kwijt. De meeste ouders geven een reserve setje kleding mee. Rompertje niet te vergeten, voor het geval dat ze zich onderpoept, of spuugt, dat kan ook. @Susan; Wat een super nieuws over de auto. Je bent hem wel even kwijt, maar je hebt straks je auto helemaal heel terug. Dat is errrrg fijn, lijkt me! Wat zei je; aub geen testronde!! haha! (Sorrie, die is flauw! ) Wel vervelend, nog geen nieuws over het appartement, ik blijf duimen hoor! Twee verkouden bij elkaar, wat vervelend zeg! Nou, elkaar lekker warm houden dan maar! Lekker knus! Beterschap! Inderdaad sneu voor je moeder, maar ze begreep het vast! Volgende keer beter, toch!? Oh gatsie, mot met je schoomoeder, dat is ook rot! Dat ze dat durft te zeggen zeg! Ze moet zich ook helemaal niet met jullie bemoeien! (Vind ik hoor!) @Amore; FIJN zeg! Dat het er goed uit ziet! Is vast heel geruststellend! @Mila; Wat erg zeg, van je vriendin! Sterkte ermee. Jij bent ook zo misselijk geweest, 22 weken. Erg hé! Ik ben ook ruim 4maanden zo misselijk geweest. Spugen, spugen, spugen .. Blee! @Lafo; Wat super zeg, dat het zo goed gaat met Britt! Heftig beroep zeg, de man van je exschoonzus. Ik zou er niet aan moeten denken! @Debie; Mm, bij jou ook al ineens je tekst foetsie, .. ik had het ook eergisteren! Wat goed zeg, ze slaapt lang door! Veel plezier van het weekend! Geniet ervan! @Maaike; Roos is er weer vanaf lees ik! haha. Lekker hoor, helemaal onder! Ja, wat wil je als je een paar dagen niet poept! Jammer dat ze vanmorgen zo vroeg wakker werd. Wel lekker dat ze na haar flesje nog verder heeft geslapen. Ik geef geen voedingen op verzoek (ik geef geen bv.) Zinzi heeft vaste tijden. Ojee, hopelijk word je niet ziek. Doe maar lekker rustig aan! @Ringeding; Haha, zuurstofmasker nodig? Poee! Heffffftig! Ik ben benieuwd hoe erg ze eronder zit,... Roos van Maaike zat er ook aardig onder, dus bereid je maar voor! haha! @Sterretje; Wat een schatje! Je kids lijken op elkaar zeg! ?Een tweede kindje? Ja! Onzettend graag!!! Over jaartje of 2/3. @All; He meiden, Nou, de prik is gehaald, nu hopen dat we er niet ziek van worden. Tot nu toe nog nergens geen last van, ook niet stijf.. maar kan nog allemaal komen natuurlijk. Ik ben gisteren met Zinzi naar de dokter geweest. Ze heeft al een paar weken elke keer soms wat hele kleie bobbeltjes in haar gezichtje. (naast haar oogjes, en op haar wangentjes) Nu heeft ze een vasaline-zalf gekregen, en geen zwitsal meer. Wat het was? Je moet het zo zien; Als je huid droog is, komen er allemaal hele kleine scheurtjes in, je lichaam wil dat oplossen en daardoor komen die mini bobbeltjes. Niks ergs dus gelukkig. Het komt hoogwaarschijnlijk door de droogheid hier in huis. Verder gaat het heel goed met Zinzi! Prettig weekend allemaal! Liefs, Manon Ps: Ik hoop dat ik op iedereen heb gereageerd!
Slim, slim slim.... Je hebt je aardappels geschild & gekookt. Je wilt de spekjes bakken, maar pakt eerst de andijvie erbij om de stampot te maken... GEEN melk in huis! .. Handiggggg! Geen stampot-andijvie voor ons dus! Jammer! Preeeeeeeeeeettig weekend!
Manon, hoop dat jullie nog steeds klachtenvrij zijn!! Enne tav mijn schoonloeder, dat is gewoon een bemoeizuchtig mens (net als mijn vader hoor)... Ze heeft het zelfs gepresteerd om 2 dgn na de keizersnede mij zo overstuur te maken dat ik haar mijn ziekenhuiskamer uit heb gestuurd en daarna 1 uur lang heb lopen janken. Ik heb het haar nog steeds niet vergeven.............en zij heeft tot op de dag van vandaag haar excuses niet gemaakt. Ik heb het er niet meer over gehad (vanwege mn man die er tussenin staat) maar ze gaat nog n keer in de fout en dan krijgt ze m vol. Oh ja, met onze huwelijksdag heeft ze zich bemoeid.......!! Dus te koop aangeboden: een zeer leuke schoonmoeder Iemand interesse????
@Suzan; Jee, dat is wel een hele prestatie zeg. Je schoondochter NA een keizersnee over de toeren maken! Dat doe je toch niet! ... Het is ook zo lastig.. Je vriend/man staat er wel altijd tussen, dat maakt het zo moeilijk hé! Ik weet natuurlijk niet wat jou zo van streek heeft gemaakt, maar ik zou er toch eens over praten, ofniet dan? Het zit je denk ik nog wel hoog? Wat zegt je man hier eigelijk over? Tja, schoonmoeders... Ik heb met de mijne paar jaar geleden ook paar keer 'gezeur' gehad, gelukkig gaat het nu beter dan ooit. Wie had dat verwacht! Ikke niet! @Brenda; Jij hebt toch last gehad na de Mex. griepprik? Wanneer kwam het op, en wat had je? Koorts zei je geloof ik hé? @All; Pff, men! Ik heb toch een buikpijn! Het zijn een soort buikpijnaanvallen. We waren op visite, oee! wat een pijn! Gelijk aan de diarree. Ik heb één vuurrode plek op me wang, en.. een verstijfde arm.. Grrrr!! Het zal toch niet die griep prik na-verschijnselen zijn hé? :x Ik duik me bed in! Ik wou nog gauw even de verschijnselen opzoeken op internet, maar er word zooooveel opgenoemd! Kan vanalles wezen! Nou, meiden! Goodnight! Liefs!
Hoi meiden, Sorry dat ik ongeveer een week niet geweest ben. Wat heb ik het druk en waarmee ...? Beginnetje gemaakt met verhuisdozen inpakken en nog steeds kraamvisite. Jaja handig hoor die feestdagen die er tussen kwamen. Maarja, ook wel weer gezellig. En zeg eerlijk, we willen toch allemaal met onze kleintjes pronken. Ik probeer van de week even een beetje bij te lezen. Met Demi gaat alles goed op de krampjes na dan. Elke avond heeft ze verschrikkelijke krampjes en af en toe een hele harde keutel. Echt zo zielig! Maandag moeten we naar het cb en dan ga ik het even over haar voeding hebben. Ik ben bang dat het door de forte komt. Kleine meisje krijgt overdag gewoon 120 cc en de laatse fles 150 cc. Ze slaapt zo goed. Meestal komt ze tussen 8 en 9 uur, dus wij mogen niet klagen. Ze is zo aan het veranderen. Probeert op haar manier te praten, ontdekt haar handen en wil met de vriendjes van de mobiel spelen. Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest maar heb wel telkens de klachten. Na hoeveel weken werden jullie weer ongesteld? Zondag is Demi al weer 8 weken. Ik wil zo graag weer met de pil beginnen!!! Maandag moeten we ook naar de verloskundige voor de nacontrole. Ben benieuwd! Mijn vk gaat helaas weg. Had gehoopt dat ik in de toekomst (moet er nu nog even niet aan denken) haar weer zou krijgen. Wij gaan 1 februari heerlijk een midweek naar Center Parcs Hochsauerland. Kijk er zo naar uit! Even weg en daarna begint de hele drukke tijd voor ons ... de verhuizing. Vanaf 1 maart kunnen we aan de slag, maar aan Demi's kamertje kunnen we nu al beginnen als we willen. We kopen het huis van mijn broer, dus kunnen nu ook telkens een paar dozen meenemen en op zolder zetten. Hier helaas nog steeds ons huis te koop, maar wel een huurder. Pff, wat een opluchting! Nou meiden, ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik er niet vaak ben, maar heb het echt heel druk. Kleine wil overdag ook vaak alleen maar in mijn handen zijn. Erg lastig als je in moet pakken en het huishouden moet doen. Nu lekker slapen. Hoop van de week weer te reageren. Trusten!
Susan bedankt voor de tips! Ben je nog verkouden? En Sophie ook?? Ja goed van 'm he dat hij in Haiti zit alleen mijn exschoonzusje heeft het er heeeeeeel erg moeilijk mee en begrijpelijk als je die beelden op tv ziet. Ze hadden ook een weekendje weg geboekt saampjes maar dat kan ook niet doorgaan natuurlijk pffffff Vervelend zeg zo'n schoonloeder :x:x:x zou verboden moeten worden!! Heb best een lieve schoonmoeder alleen ze heeft ook wel een boel vervelende eigenschappen maar meer in de zin van dat ze niet voor haar zelf kan zorgen, gelukkig niet bemoeiziek!! Debie hoop dat je toch een leuk weekend hebt! Naar welk park zijn jullie geweest? Schema 07.00/11.00/15.00/19.00/23.00 150+5 Werkt prima en gelukkig nu al een aantal weken goed aan het doorslapen! Amore ja balen dat ze dan gelijk willen eten als ze wakker zijn, kan je het niet rekken met een speentje?? Manonn ik heb wel mijn tweede inenting gehaald maar dat was 6 weken terug, mijn man en Amy hebben 'm niet meer gehaald, vond het wel prima zo, epidemie is toch over!! Lees dat je 'm hebt gehaald en last van?? Werkt de zalf voor Zinzi?? Maaike dat zal een berg poep geweest zijn maar dat hoor je vaker met bv dat ze minder poepen. Sterretjes ik ben dus ook geen ster met die pil, ben ook zo vergeetachtig. Wat een knapperd die Jaro! Ongi nog steeds niet en eerlijk gezegd ben ik best een beetje bang aangezien ik een hekel heb aan condooms en die dingen dus ook weleens achterwege laat....(lekker slim maar niet heus ) Brenda hoe was de intake?? Annie natuurlijken nemen we je het niet kwalijk, kan me goed voorstellen hoor, ik kom hier soms dagelijks en soms dagen niet, het is maar net hoe het uitkomt Hier dus ook nog geen ongi... Wat een leukerd die Demi!!! Zijn er al meiden hier die meer dan 150cc geven?? Tot nu toe drinkt ze het aardig op allemaal, vraag me af wanneer we weer moeten verhogen, ze zit al 3 weken op dit schema.
@Annie; Wat fijn dat het goed gaat met Demi! Wat een moppie, op die foto! Hihi. Schattig hoor! Die krampjes zijn wel erg vervelend, en dat elke avond. Gatsie, echt sneu! Ik zou het inderdaad goed overleggen op het CB. Ze slaapt dus heerlijk door? Als ik het goed begrijp? Lekker hoor! Heerlijk hoor, er lekker tussenuit naar Duitsland. Ik ben jarloers, hihi! Geniet er maar lekker van strakkies! Ongesteldheid, dat duurde bij mij uhm +/- 6weken. Ik had voordien ook wel de klachten! Het duurd gemiddeld 6 - 8 weken zeiden ze in het ziekenhuis, dus dikke kans dat je het binnenkort word hoor. @All; Pff, nou heerlijk zo'n prik.. Ik voel me suffig/duffig, nergens geen zin in.Bah, gatsie! Ik heb geen zin om ziek te worden hoor. Ik hoop maar dat het hier bij blijft, en dat het snel over is. Zeg meiden, hebben veel van jullie strepen over gehouden van de zwangerschap?? en voelen jullie je daar rottig over? Ik dus wel! Ik heb op 1bil hele erge strepen (lijkt wel een zebra!), en op de anders maar een enkele enkeling! Verder om de binnekant van m'n bovenbenen ook wat kleine strepen. Boven míjn knieholtes heb ik een paar spatadres? lijkt wel! Oh men, ik vind het zo erg, ik kan er echt wel om huilen! Ben ik de enigste? Vandaag een lekker dag niks doen, en vanavond.. ook niet! Lekker lekker! Gewoon eens heerlijk met het gezinnentje thuis. Lekker op de bank, fimpje erbij! Morgenmiddag krijgen we kraamvisite en morgenavond gaan we naar mijn ouders eten en op visite. Prettige dag allemaal! Liefss!
Strepen, nou mijn buik lijkt wel een zebrapad zo erg is het en terwijl ik bij Amy helemaal geen striemen had....vind het ook zo niet leuk maar wat kan je er nu nog aan doen...alleen maar accepteren dat het er zit. Er is wel iets moois uitgekomen toch?!
@manonn; dus toch de griepprik gehaald? ik had twee dagen koorts bij de eerste prik en één dag koorts bij de 2e prik. verder wat duizelig, en een hele zere arm, maar dat was het dan. @zebrahuid; ook hier aanwezig helaas, maarik moet zeggen dat de kleur heel snel minder opvallend werd. Bij mij zit het alleen op de buik, wel allemaal onder de navel gelukkig. Op de benen en billen verder niks, maar was daar ook niks aangekomen. Tja het is niet echt charmant, maar ja lekker cliche had ik het er wel voor over!! En ach die paar keer dat je in NL in je bikini kan lopen kun je ook op één hand tellen hahah.. @annie; lekker druk bij jou thuis dus! kan me voorstellen dat je hier dan niet zo vaak bent. Bij mij soms ook een paar dagen niet hoor, dan is het gewoon druk en komt het er niet van. Lekker straks een midweek weg. Wij gaan volgend weekend naar landal in 't Loo toe. @lafo; intake was niet heel veel nieuws. Alles had ik eigenlijk wel gehoord tijdens de rondleiding vorig jaar. Wel allerlei papiertjes meegekregen wat we moeten tekenen en een boekje voor nora waar we dan alles in kunnen zetten en de leidsters ook. Heb labeltjes besteld voor kleertjes, fles etc. Dus straks kan ik gaan plakken! wij zitten nu op 5 voedingen van 180/6 sinds een paar weken geloof ik. Gaan meestal nu ook allemaal op. @all; nou nora kan niet meer blijven liggen onder haar dekentje in haar ledikant, zelfs met slaapzak presteert ze het om helemaal bovenin te gaan liggen. dus die slaapzak kan net zo goed weer uit. het wordt nu wel lastig met die lange beentjes van nora haha.. sommige broekjes van maat 62 zijn in de lengte gewoon te kort, maar de breedte wel weer goed. Maat 68 is weer veel te breed voor haar. we gaan haar zo even weer opmeten, ben toch wel benieuwd nu.
@Lafo; Hé, ik zie ineens dat jou berichtje boven de mijne staat. Was jij net eerder met plaatsen, had het niet gezien! We hebben de prik toch gehaald, en inderdaad wel wat last. Beetje suffig, hangerig en nergens geen zin in! Ook voeld het of ik een grote blauwe plek op mijn arm heb! De creme heeft nog geen echt effect op de bobbeltjes, misschien heeft dat eventjes zijn tijd nodig? De ene dag zijn de bobbeltjes (die je niet zo goed ziet hoor) ook erger dan de andere dag. Zinzi krijgt 160cc. Dit krijgt ze nu denk ik 2weken. Ik zit te denken om de laatste fles wat op te hogen, maar weet niet zo goed of dat nu al kan/mag, en of het wel echt nodig is. Ze vertoond niet echt honger verschijnselen ofzo. Je kunt inderdaad niks aan de strepen doen, dat is juist ZO ERG! Vind ik echt! Men, ik kan er zo mee zitten. Ik probeer inderdaad maar te denken; Ik heb er iets heel moois voor terug, en dat is natuurlijk ook wel zo! Maar toch.. @Brenda; Ja. We hebben de prik toch maar gehaald. Vind het een kleine moeite, en het is voor mijzelf een gerusstelling, mocht het terug komen.. Hebben we de prik in iedergeval toch binnen. Van de eerste prik heb ik geen last gehad. Tot nu toe nog geen koorts.. ben benieuwd of het nog gaat komen! Je hebt gelijk hoor, zovaak is het niet mogelijk in NL om in Bikini te lopen! haha! Tja, de één zal er meer mee zitten als de anders. (Beetje jammer dat ik iemand ben die er zo mee zit! haha!) Nora drinkt best al heel wat zeg. Lekker hoor! Hoeveel weegt ze nu ongeveer? Ik vind het zo lastig wanneer ik moet ophogen, alleen als ze honger verschijnselen vertoond? Zo, wat een lange benen heeft ze dan zeg! Maatje 62 te kort. Dat word een dame met hele lange benen! Heeft ze dat van der mama? of van der papa? Ik ben benieuwd, hoelang ze nu is. Zinzi past maat 56 nog prima! ------------------------------------------------ Het is hier rustig zeg! Nouw, Prettige dag/avond meiden!
Brenda: Jij geeft toch BV uit een flesje? Het CB zei tegen mij dat je bij BV 50 ml meer mag geven dan bij kunstvoeding omdat het niet zo geconcentreerd is. Manon: Waarom zou je bij de laatste fles meer geven, ze slaapt toch al door? Anders probeer je een keertje iets meer te geven, als ze vol zit dan geeft ze het zelf wel aan.
Hey dames, Poe hè. Wat een dag. Wij hadden hier vandaag een soort kraamfeest. Met zo'n 20 man, die we liever niet allemaal los op visite krijgen. Maar jeetje wat was ik moe na drie uur. Die kleine meid was ook helemaal uit der hum erna? Terwijl ik der toch heel de tijd bij me heb gehouden!!! Nou ja, snap t ook wel, al die drukte. Verder hier alles oke, Elena heeft de afgelopen 2 nachten doorgeslapen!! Wel grappig, sommige mensen vinden dat wij soms best moeilijk doen, wij hebben met Elena een vast ritme en systeem, maar je merkt gewoon dat het werkt!! Ze heeft dag- en nachtritme meteen doorgekregen en slaapt m.n snachts super... Das tja...
Zo nu ff reageren (zit via m'n tel, dus drukte maar op oke anders ben ik alles kwijt. @Annie weinig tikken geeft niks. Lijkt me logisch met al doe drukte thuis. Succes ermee. @Manon Getsie toch niet lekker van die prik. Hoop dat het snel beter gaat!!! @Lafo hier tot nu toe geen speen, die wil madam nog niet. Hoop dat ze snel gaat duimen over je cc vraag: daar kan ik je niet mee helpen. Hier gaan de flessen meestal nog niet leeg en anders maak ik gewoon wat bij omdat wij niet precies weten wat ze drinkt.. @brenda haha die nora met de lange benen, had ze van jou toch?
@Susan getsie vervelend zon schoonmoeder. Kiest je man wel jouw kant of is het daar bonje over? Dat is hier meestal: kom niet aan z'n moeder. Al kiest ie de laatste tijd wel vaker voor mij gelukkig. Hoop dat het beter wordt voor je!