oja, hier ook geen dekentje overdag en volgens mij heEft ze het niet koud. Hier ligt ze nog best veel te slapen overdag, dus dan ligt ze natuurlijk in der bedje..
Amore kraamfeest, ja best vermoeiend he...leuke dingen gekregen?? Bij Amy ook gedaan nu niet vanwege die griep. Manonn ik hoorde dat zonnebanken ook helpt tegen die striemen, dan verkleuren ze een beetje. Ik heb het nog niet geprobeerd. Brenda 180/6 dat is best veel, dan zal ze zeker wel groeien als kool! Denk dat we hier binnenkort daar ook op overstappen, heb je haar nog gemeten? Britt is ook erg lang, 58 cm en sommige dingen vallen gewoon klein. Hoeveel weegt Nora? Ben terug van een kinderverjaardag, had me een hoofdpijn van al die gillende kinderen. Mijn man ging een dagje naar de sauna dus moest alleen met 2 kids en moest ook 45 minuten rijden dus nu ben ik bekaf.... Wel even een test gedaan, just to be sure, was negatief, ging gewoon erg twijfelen, nu gewoon wachten op mijn ongi.
Brenda, Bedankt voor de tip! Veel handiger om hem zo vast te houden, kan nu makkelijker zijn haartjes wassen. Ben benieuwd hoe lang ze in tummytub passen want het word al aardig krab. Vind het wel veel fijner dan een badje dus hoop dat de tummy nog even kan gebruiken. Even over het slaapzakje misschien is het een idee om een slaapzak van little company aan te schaffen. Ze hebben dan geen dekens meer nodig. Ik heb voor mijn dochter ook zo'n slaapzak want zij lag ook altijd bovenin haar bedje. Lafo, Wat fijn dat de test negatief was. Jullie zijn er echt zeker van dat jullie het bij 2 kindjes houden? WIj weten het nog niet 100 % zeker dus vandaar dat ik nu de pil slik. We zijn er wel zeker van dat we er voorlopig niet meer aan beginnen. Vind het soms best pittig hoor 2 kindjes kort op elkaar. Het voordeel is wel dat we over een paar jaartjes uit de luiers zijn. Wat ik vooral een gedoe vind is om even de deur uit gaan met 2 kindjes! Ben in mijn eentje soms wel 3 kwartier bezig om ze allebei in de wagen te krijgen. Manonn, Klopt mijn kindjes lijken best veel op elkaar. Ik zie het zelf eigenlijk niet zo maar hoor het regelmatig van mensen dus dan zal wel zo zijn Heel gek maar ik kan eigenlijk helemaal niet zien op wie mijn kindjes lijken terwijl ik bij andere kindjes wel kan zeggen of dat ze nou op de vader of moeder lijken. vervelend he die bijwerkingen van de prik. Ik ben er ook een dag goed ziek van geweest. Annie, is goed te begrijpen hoor dat je hier nog niet vaak bent. Het lukt mij ook niet altijd om hier te reageren. Dat komt wel weer als ze wat meer ritme hebben. Wat een leuke foto van Demi! Amore, Ja andere mensen weten het altijd beter te weten als het over opvoeding gaat. Gewoon lekker je eigen gevoel volgen. Iedereen heb het moeten leren toch? Strepen, geen last van maar vind het dit keer wel moeiijk om het overtollig vet op mijn buik kwijt te raken. Het is ook nog maar 2 maandjes geleden dat ik ben bevallen dus het zal vast wel goed komen. Maak me er niet heel erg druk om. Alleen in het zwembad twee weken geleden voelde ik me niet zo heel prettig in mijn bikini. Kan dan wel onzeker worden maar goed heb ook 2 kindjes op de wereld gezet en dat doet natuurlijk ook veel met je lijf Aantal cc. Jaro krijgt sinds 2 dagen al 200 cc Ik weet het is een hoop maar goed hij drinkt het met gemak op zonder te spugen. Nou kindjes hebben vandaag uitgeslapen tot 8.30 Helaas wil het nog niet lukken om hem zonder inbakerdoek te laten slapen want dan word hij om het uur wakker. Cb zei ook dat ik daar beter nog even mee door kon gaan.
ff een ego berichtje tussendoor. ROsanne had al 11 (!) dagen niet gepoept. Gisteren bij babymassage een drukpunt geleerd (toen niet toegepast), die de darmen beetje activeren. Toen ze net bij ons in bed lag, heeft papa die drukpuntjes gemasseerd... en waarempel.... na 11 dagen eindelijk poepluier!!!!! Wil iemand nog een broodje pindakaas??? we hebben genoeg hahahahahaha
goedemorgen allemaal, @manon; ophogen doe ik wanneer ik merk dat ze steeds eerder honger krijgt. ik kijk dan met de formule hoeveel ze min en max mag hebben. tja die lange benen heeft ze van mij, ik ben zelf 1.77 m. @sheann; ik geef geen bv uit fles, maar gewoon kv. dus dat weet ik niet of je dan 50 meer mag geven. @lafo; heb nora gister nog gemeten en toen was ze 61 cm. gewicht weet ik niet precies, zal haar vandaag eens wegen, maar denk wel 5500 gram. @sterretjes; ik hoor dat sommige kindjes wel tot een jaar in de tummy tub passen, maar ja hangt er ook vanaf hoe groot je kindje is denk ik. wat is dat voor een slaapzak dan? anders dan andere? ik zal eens even gaan zoeken. @amore; kan me voorstellen dat zo'n feest vermoeiend is,maar ben je er wel vanaf!! @ringeding;dat was een flinke luier zeker? paste het er nog wel in?
Haha...zie nou pas dat ik een spelfoutje heb gemaakt krab moet krap zijn. Was ook zou moe gisteravond maar hier wat info over de slaapzak Little Company
Jeetje kijk Nora dan goed alleen in tummy zitten , leuk zeg. Wel grappig trouwens dat Jenna op dit moment al ong. net zoveel weegt en meet als Nora en zij is al bijna 3 maanden
Hier ook de grootste poepluier tot nu toe vanmorgen (Jenna poept ook niet zoveel, eens in zoveel dagen), Damn dat zo'n kleintje dat kan produceren he
@maaike: ik kolf af (ben wel aan het afbouwen) en geef ongeveer om de 3 uur. Dit geeft ze zelf ook aan. Sinds vandaag lijkt er wat langer tussen te zitten en proberen we ook wat meer te geven. @voeding: Wij geven nu afwisselend kunst en borst. Kunst is 120/4 en borst 150/160 maar ze komt dan ook nog steeds 6 x per dag!! Weet niet wanneer ze naar 5 x mogen maar ik denk dat dit bij ons pas gaat gebeuren als ze volledige kunstvoeding gaat krijgen. Hoewel vandaag het lijkt of ze zelf al wat langer er tussen laat. We geven dan nu ook iets meer. @Susan: beeeetje jammer van zo'n schoonmoeder zeg. En sorry geen interesse in je schoonloeder haha. Ik heb gelukkig een leuke. @Annie: succes met de verhuizing maar eerst lekker genieten in centerparks. Leuke foto hoor van Andre van Duin @Manonn: ik ben gelukkig geen zebra geworden tijdens de zwangerschap. Vlos zei het ook iedere keer dat er nog steeds geen streep te zien was. Ben ik wel heel blij mee. Ik heb nog wel de zwangerschapslijn over mijn buik lopen. @mbt kilo's ben ik gelukkig alles al kwijt (met een week al maar was dan ook maar 8 kilo aangekomen en Jenna was aardig groot dusss) en zelfs nog 5 kilo lichter als voor de zwangerschap. Moet alleen mijn flubberbuik gaan trainen. Donderdag weer pufclub dus dan kunnen we weer aan de bak waarschijnlijk. @brenda: wat voor labeltjes heb je besteld dan voor kleding etc? Die van mij gaat ook naar kdv en zat al te bedenken wat voor soort labels er op moeten. Zie nu dat Nora voor het laatst 57,5 bij cb was volgens mij en hoeveel was ze nu met meten? @Amore: ja dat is ff aanpoten he zo'n kraamfeest. Kan me voorstellen dat je r moe van was. En Elena lekker doorgeslapen al 2 nachten, heerlijk he. @doorslapen: hier ook afgelopen week dat ze doorslaapt op 1 nacht na (toen kwam ze 2 x voor voeding maar was ritme ook helemaal anders). Blijf elke avond nog hopen dat ze dit blijft doen *duim duim* haha. Ze heeft alleen afgelopen 3 dagen dat ze hazeslaapjes overdag doet. Ze gaat met speen slapen, na kwartier ong. is ze speen kwijt en dan is het huilen. Dus kan wel 40 keer per dag naar boven om speen er in te doen. Terwijl ze daarvoor daar geen last van had. Dit lijkt vandaag iets beter te gaan maar gek word je er wel van. We hebben haar ook al een keer laten huilen maar dat vond ik ook niks. Ben wel allang blij dat ze 's nachts doorslaapt maar overdag kan ik bijna niets doen. Maar hopen dat dit een fase is. Nu denk ik dat we nooit aan speen hadden moeten beginnen... @sterretjes: zooo Jaro drinkt goed. Hoeveel weegt hij? en hoe lang? Ik ga nog ff wat fotootjes van Jenna printen en inplakken en dan wordt het ook weer tijd om eten te maken. Fijne zondag nog. Grtz.
mila, ik heb labeltjes besteld bij goedgemerkt.nl had van velen gehoord dat deze heel goed zijn en lang blijven zitten. trouwens vanmiddag nora nog even gewogen en volgens mij weegt ze ongeveer 5200 gram en met 61 cm is het dus een mooie slanke lange meid haha
Oh nee Jenna is dan nog niet zo lang. Ik zat naar jouw laatste gegevens onderaan de banner te kijken. Daar zit zij nu ongeveer ook op. 58 a 59 cm is ze en ca. 4800 gram. Maar idd Nora is dan lange slanke dame Okay thanks voor tip labeltjes. Ga ik daar ook ff kijken.
Goedemorgen dames, Ff paar dagen niet hier gepost. Wel meegelezen hoor. Had niet de tijd en puf om te reageren. Was al paar weken met de fles aan het klungelen. Lieke moet Johannesbroodpitmeel door de melk, anders spuugt ze de melk weer terug. Nu kon ze dat niet door de S speen krijgen. De 3 standenspeen geprobeerd, lukte ook niet. Dus M speen gehaald. Daar kreeg ze het wel uit, maar ging weer veel te snel. deed ik er 4 schepjes in, ging het te snel. 5 schepjes, werd het weer veel te dik, kreeg ze het er weer niet uit. zul je zeggen doe dan 4,5.. Nou ook dat kreeg ze er niet uit. Wat een gedoe. Werd er niet goed van. Lieke had met de 4 schepjes de fles al binnen de 10 minuten leeg, en bleef dan huilen, omdat ze natuurlijk geen vol gevoel had. Ben van de week vanalles gaan proberen. ook nog een keer weer helemaal zonder geprobeerd, maar kwam nog wel weer aardig wat terug. Sinds gisteren de S-speen er weer opgedaan, en 1 schepje johannesbroodpitmeel erbij gedaan, En ja EINDELIJK!!!! Het gaat niet te snel, en het blijft er ook in!!! En madam is na de fles zo moe, dat ze lekker slaapt!! En wij dus ook weer wat kunnen doen. Verder gaat het wel heel goed met Lieke. Ze begint met de dag vrolijker te worden. Heerlijk is dat om te zien he!! @ voeding: Lieke krijgt nu 5 flessen om de 4 uur. 4 flessen van 165 en de laatste fles voor de nacht krijgt ze 190, maar die drinkt ze niet helemaal leeg. @ Suzan: Fijn zo'n schoonmoeder. Ik hoef ze ook niet Heb er zelf ook al zo één. Succes ermee!! @ Manon: Ik heb mijn hele onderbuik onder de straie zitten. Echt geen gezicht. Nou loop ik toch al niet in een bikini, dat scheelt, dan ziet niemand het, maar dat ik er blij mee ben... NEE. Maar schaam me er ook niet voor. Als ik zie wat ik er voor heb gekregen, is het me dat wel waard. @ Kilo's: Ik was eerst 10 kilo afgevallen doordat ik zoveel heb overgegeven. Ben er daarna weer 18 aangekomen. Dus maar 8 kilo boven m'n start gewicht. Zit er nu weer 2 kilo onder. Maar aangezien ik aardig gewicht heb, mag er van mij nog heel wat af. Ben alleen bang dat me dat toch niet gaat lukken. Heb al zoveel gelijnt. Doe het nu in ieder geval nog ff niet. Heb er nu ff vrede me. Misschien over een tijdje. @ Doorslapen: Lieke slaapt al een aantal weken lekker door. Vind het heerlijk moet ik zeggen. Ze krijgt om 22.30 uur de laatste fles, en komt dan smorgens om 06.00 uur weer. @ Brenda: Mogen ze met 4 maand al het eerste hapje?? Dacht dat pas met 6 maand was. @ Ringeding: Jeetje 11 dagen niet gepoept. Heeft ze daar ook geen last van gehad?? Fijn dat ze nu eindelijk weer gepoept heeft!! Lieke heeft elke dag wel een poepluier. Vaak zelfs wel 2 keer op een dag. Nou ik ga zo ff de Huisarts bellen. Heb al 1,5 week een hele grote, rode, warme, jeukende vlek op m'n been. En hij wordt nu steeds groter en jeukt ook steeds meer. Denk allergische reactie ofzo. maar ff naar laten kijken. En meteen maar ff vragen voor anticonceptie. Ben er nog steeds niet helemaal over uit wat ik nu wil. Ik heb al niet zoveel keus, omdat ik een trombose/longembolie verleden heb. Mag dus geen oestrogenen. En dat zit in bijna alle anticonceptie. Ik kan aan de minipil, prikpil of een koperspiraal. Minipil slikte ik voor de zwangerschap, maar ondanks dat er bijna geen hormonen in zitten, had ik er toch goed last van. Was echt niet te genieten. En daar heb ik nu dus geen zin meer in. Die wil ik dus niet meer. Prikpil lijkt me helemaal niets, dus valt ook af. Maar ik weet ook niet of ik wel een spiraaltje wil. dus ff overleggen met de huisarts. Nou lang genoeg verhaal geworden Fijne dag allemaal!!