Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Hee dames,

Hier eigenlijk beetje zelfde verhaal. Wel meegelezen, maar geen tijd gehad om te reageren. Hier gaat het ook steeds beter. Je ziet idd dat hij met de das vrolijker word en meer op dingen reageerd. Heerlijk is dat en ik geniet ook van elke moment. Gister keek ik een tijdje naar hem en begon spontaan te huilen. Ik vind het nog steeds zooo wonderlijk!! Jayden heeft alleen na die eerste keer nie meer doorgeslapen... Hij haalt het elke keer net niet. Hij word meestal om uur of 5 wakker en dan geef ik hem de fles en daarna slaapt hij 3 kwartier en word weer wakker en wil dan ook nie meer slapen. Als ik dan met hem beneden op de bank ga dan slaapt hij wel weer tot de volgende fles.. Hij slaapt sávonds na de fles van 7/8 uur wel de hele avond en dan maak ik hem om 23 uur wakker voor de laatste fles, maar hij red het dus elke keer net nie. Hoop in ieder geval dat hij doorslaapt als ik aan het werk ben. Nu maakt het me nog nie zo heel veel uit.
    Hij krijgt nu in ieder geval al wel meer voeding op. Gister heeft hij 4 flessen van 150 gehad en nog 2 van 120. Als ik bij jullie allemaal lees is dat niet heel veel, maar volgens mij is dit wat hij mag hebben en ik krijg dit er ook nog maar net in.. Nou ja als hij genoeg heeft dan is het goed toch?

Vanaaf voor het eerst weer sporten. Ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden, maar moet nu wel weer wat gaan doen hoor. Langzaamaan krijgen we dan weer het normale ritme he.

Morgen met de beebs naar zwgym. Ben wel erg benieuwd en lijkt me errug leuk! Jayden slaapt normaal rond die tijd, dus misschien als hij nu wakker blijft pakt hij die uurtjes in de ochtend er wel bij? We zullen zien!

Liefs

2. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @rianne; hier had ik hetzelfde spenenprobleem door de jbpm. Uiteindelijk ben ik bij de dr brown fles uitgekomen met speen level 2 en als ze het laatste beetje niet op kan omdat het te dik is, doe ik level 4 er nog even op. Had laatst geprobeerd of ze al zonder kan, maar dan wordt het weer spugen helaas.

vanaf 4 maand mogen ze het proberen de fruithapjes, beetje proeven enzo.

3. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @rianne: hier idem het spenenverhaal met jbpm. Ze was drie kwartier bezig met 1 fles. Dit was ook met 1 schepje. Afgelopen zaterdag nog 3 standenspeen erbij gehaald maar uiteindelijk toch weer zonder geprobeerd en dit lijkt nu wel goed te gaan. Ze krijgt alleen nog steeds vaak de hik er na dus dan gaat er toch iets uit maar geen grote hoeveelheden meer. Gelukkig gaat het met jullie nu ook goed.

4. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Sheann;
    Geen idee, waarom ik de laatste meer geef. Ze krijgt ze nu sinds 2/3dagen, haar laatste fles 180.
    De andere flessen zijn 160. Ik vind 180 elke fles misschien teveel? Weet niet zo goed. Ik weet ook niet zo goed, hoeveel ze nu mag.
    A.s maandag naar het cb'tje, dan ga ik het eens vragen.

Ze slaapt inderdaad door hoor. Sinds dat ze +/- 6/7weken was.

@Amore;
    Zo'n kraamfeestje is natuurlijk ook erg druk voor zo'n kleine meid, logische daar ze van slag was erna.
    Of je haar nu vast hebt ofniet, ze hoorde wel alles. Ze doet zoveel indrukken op.

Mag ik vragen wat jou systeem/ritme inhoud? Ben ik wel benieuwd naar.

Wat heerlijk voor jullie dat ze doorslaapt!

@Lafo;
    Zonnebanken, dat heb ik inderdaad ook gehoord. Ik heb er helaas geen.. Jammer!

Wat lees ik? Toch een test gedaan? Je dacht, dat je misschien weer zwanger was? Poe! Dat zou wat wezen!
    Maar niet dus.. Je ongesteldheid dus maar afwachten.

@Sterretje;
    Ja, ik vind je kindjes onzettend veel op elkaar lijken!
    Op wie ze lijken weet ik natuurlijk niet, want heb nog nooit een foto gezien van pap en mams.

Zo, 200cc! Die knul van jou groeid vast als kool. Als hij het drinkt, dan ist goed toch!

@Ringeding;
    Wat een schattige foto van Rosanne zeg!

Zoooo, na 11dagen! Dat was vast een hele luier vol, dat is vast niet alleen in haar luier gebleven!?!
    Rosanne is er in iedergeval vanaf, dat is fijn voor haar!

@Brenda;
    Oke, ik ga het eens bekijken hoeveel Zinzi mag hebben, ik kan het ook niet precies uitrekene, omdat ik niet weet hoeveel ze weegt.
    A.s maandag naar het CB, dan kan ik het eens bekijken.

Ah, wat een schattige foto, Nora in der tummytub! Ze heeft een knap gezichtje zeg!
    Mama heeft dus ook lange benen. 1.77, dat is mooie lengte hoor! Ik ben zelf maar 1.61.

Die stickers van goedgemerkt worden eigelijk door iedereen gebruikt op het kdv. Zijn hele goede!

Hoe is de intake gegaan? op het kdv.

@Mila;
    Bofkont, geen strepen! Wou dat ik dat kon zeggen.

Die streep over me buik heb ik ook nog!
    Zou die ooit nog weggaan? Vrees ervoor.

Wat fijn dat ze doorslaapt!

Jenna is een grote meid zeg. Zo lang ook al!

@Rianne;
    Wat een geklungel met de flessen. Poepoe! Lijkt me erg lastig, maar jullie hebben het goede voor haar gevonden. Dat is allang fijn!

Fijn! dat het goed gaat met Lieke!

Al die strepen is het uiteraard waard hoor, We hebben er zo iets moois voor terug gekregen! Wel goed dat je je er niet voor schaamd!

Succes bij de dokter!

@Loontje;
    Ik herken je gevoel helemaal.. Ik kan ook soms ineens spontaan huilen als ik naar Zinzi kijk! Het is en blijft zo'n wondertje!

Heerlijk dat hij met de dag vrolijker word! Blijf er maar lekker van genieten hoor!

Jammer dat hij het niet haald, maar dat doorslapen komt wel hoor.
    Het zou natuurlijk wel fijn wezen dat hij het doet, als je inderdaad weer moet gaan werken.Even afwachten..

Als hij genoeg heeft aan zijn voeding is het inderdaad goed hoor!
    Genoeg is genoeg toch. Je merkt/ziet het zelf het beste.

Veel plezier en succes met sporten!
    enn .. veel plezier morgen op de gym!

@Allemaal;
    Gisteren had Zinzi het even niet naar haar zin. Ik kon haar niet wegleggen of ze ging huilen,
    en als ik haar even liet huilen, was ze helemaal over haar toeren. Als ik haar vast hield ging het goed.

Gisterenmiddag visite gehad. Toen was het gelukkig over bij haar. Het heeft gelukkig maar hooguit 1,5 geduurd!

sÁvonds naar mijn ouders geweest. Lekker daar gegeten en op visite
    gebleven. Zinzi heeft heel even geslapen, hooguit een uur, daarna wou ze niet meer! Mopperen, mopperen en nog eens mopperen.
    Ze wou niet slapen. Ze voeld/ziet gewoon dat ze niet thuis is ofzo. Dus, er maar uitgehaald. Tijdje wakker gebleven en toen is ze in slaap gevallen.

Vanmorgen om 07.00.. Zinzi sliep nog.. Ik dacht; Owh! Dat is lekker. Mama doet haar ogen nog maar even dicht dan..
    Schrok ik ineens wakker om 08.30... Zinzi sliep nog! .. Toen haar maar wakker gemaakt, dacht anders raakt heel haar schema door de war. Na haar flesje terug in bedje gelegt, en toen heerlijk geslapen tot 11.45!
    Ze ligt nu weer te slapen, alweer een half uurtje!

Ik heb gelukkig geen last meer van de prik. Het blauweplekke gevoel is ook zo goed als weg! De 'last' viel dus reuze mee! Gelukkig!

Nou meiden,
    een fijne dag allemaal!
    Dikke knuffel voor al julie kleintjes!

5. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @manon, dat heb ik ook wel eens gehad dat ik wakker schrok omdat het al zo laat was!! dan is je hele schema in de war haha.. ach nu kan het nog eens gebeuren nu we nog niet aan het werk zijn.

intake was niet veel nieuws, wel een boekje gekregen waar we dingetjes op kunnen schrijven en wat ander papierwerk. Volgende week vrijdag de wendag voor nora. Heb maar een ochtend gedaan, want vind een hele dag wel wat lang als ik toch gewoon thuis zit.

6. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    even spammen, nora is sinds een week druk haar handjes en voetjes aan het ontdekken. Ze houdt ook een aantal speeltjes al vast, vindt ze errug grappig dat die handjes aan haar vastzitten haha

7. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    # heb net de labeltjes besteld bij goedgemerkt.com. Zelfs nog een actiecode kunnen vinden voor 10% korting. Alle beetjes helpen haha.

Degene met hyves: http://kortingscode.hyves.nl/ daar kun je kortingscodes ook vanaf halen. Voor kleertjes.com is de nieuwe actiecode: kidsgids09 voor 10% korting.

@manonn: als het goed is, zou die zwangerschapslijn wel weg moeten gaan. Kan wel heel lang duren hoor. Ik las verhalen van een jaar. Hoop natuurlijk eerder maar ja, ik mag al niet klagen dat ik verder geen striae heb ...
    Fijn dat je geen last meer hebt van de mg prik.

# voeding: toevallig gister de 1e dag met 5 voedingen gehad!! Ze kreeg 4 x 160 bv en 1 x 150/5 kv en nacht weer doorgeslapen. Ze was gisteren ook niet zo van dat speenverhaal (40 x er in doen) en tot nu toe (afkloppen) ook niet. Misschien sprongetje ofzo geweest. Dat ze gewoon aandacht wou??!! Vandaag zit ze ook nog op het schema van 5 voedingen dus ben benieuwd.

Morgen nacontrole gyn. Ben benieuwd of de ravage daaronder beetje mooi weg getrokken is haha. Vloei nog wel heel af en toe maar is echt nog minimaal. Dus idd maar 1e ongi afwachten. Kan ik weer beginnen met de pil.

Fijne dag nog. (hier is t heel grijs weer, bah)

Grtz.

8. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Brenda;
    Een ochtendje, ja dat is lang genoeg hé als je thuis zit ;)
    Is het bij jullie, ook 2x wennen? ofniet? 2x een paar uur?

Jeetje, wat een benen heeft die Nora.. Dat is goed te zien zeg, op de foto! :) hihi.

@Mila
    Nou ben benieuwd of de streep weggaat, we zullen zien.
    Daar zit ik gelukkig niet zo mee! ;)

Handig zeg, die kortingscode! 10%, beter dan niks!
    Heb je groot gelijk in!

Succes bij de na-controle. De ravage, haha!
    Het zal vast wel meevallen. ;)

Hier is het trouwens ook grijs, totaal geen lekker weer om te gaan wandelen hé. Helaas pindakaas! :(

---------------------------------------------

Prettige avond meiden!
    Liefs! :)

9. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Jooooeehoeee ; Waar is iedereen?! ;) :p :D
    Wat een stilte...

Nou, ga ik er ook maar weer vandoor! :)
    Americans Next Top-model kijken.

Ciaooo!

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee, hier weer terug van een heerlijk weekend sunparks. lekker veel gezwommen en gespeeld met de kids. Nu even een poging tot reageren en teruglezen wagen.

manon je hebt er niets meer aan maar hier geen tweede prik gehaald, zowel Ilse als wij niet, benieuwd wat je besloten hebt. Zie dat je hem gehaald hebt.

nog een kindje Denk dat het hier bij twee blijft. Ik roep/ riep altijd drie en lijkt me nog steeds leuk, manlief vind het zo genoeg en praktisch gezien ben ik het daarmee eens. We hebben wel gezegt dat hij zich pas laat helpen als over een jaar de wensen niet verandert zijn. Ik kan me echter niet voorstellen dat dit de laatste zwangerschap, geboorte e.d. was

poepen Esmee poept ook een max twee keer per week op het moment en zit dan ook helemaal onder. Ze laat wel veel scheten. :$

maaike Ik voed op verzoek

brenda Ik label de spullen voor het kdv met stickers van goedgemerkt. Bevallen uitstekend, ook kunnen de stickers op flesjes e.d. gewoon in de vaatwasser.

susan fijn dat je auto gemaakt wordt en vind dat de garage je gewoon de hele periode kosteloos een leenauto had moeten geven.

En ik heb ook een schoonmoeder en vader in de aanbieding, heb weinig last van ze maar heb ook helemaal niets met ze. Die dingen zouden verboden moeten worden. :)

annie fijn dat alles goed gaat. Is natuurlijk ook druk een kleintje en een verhuizing.

lafo we zijn naar sunparks kempense meren geweest, was heerlijk. Fijn dat alles met je meisje weer goed gaat. Gelukkig een negatieve test. Gaat er geen knip in bij je mannetje? Hier als we zeker weten dat we klaar zijn, condooms is ook niet aan ons besteed :)

manon ik heb van de eerste zwangerschap strepen overgehouden maar die zijn inmiddels erg licht geworden, baal wel maar is helaas niet anders.

zal vast mensen vergeten zijn, sorry.

Verder nog leuke/mooie foto's gezien.

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wat een drama nacht :(
    Gisteren de eerste prikjes, ik werd er helemaal niet goed van dus heeft mijn zusje Kyano vast gehouden tijdens het prikken. Hij heeft maar eventjes gehuild en viel daarna gelijk in slaap.

Eenmaal thuis heeft hij alleen maar liggen huilen en mopperen. Was heel zielig om te horen. Hij heeft ook steeds zijn flesje laten staan dus hij was goed van slag.

Gelukkig heeft mijn vriend heel de nacht met hem beneden gezeten en heb ik het om 6 uur van hem overgenomen.
    Nu ligt de kleine alweer 4 uur lang te slapen dus het lijkt beter met hem te gaan.

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sheann, wat sneu en zielig voor Kyano (en voor jullie ook natuurlijk)! Had hij ook verhoging of koorts door zn prikje? Houd m vandaag maar goed in de gaten en ook maar lekker verwennen! Het is niet nix 2 prikken in je bovenbenen...

Debie, lekker genoten dus!! Heerlijk!!! En wellicht ooit een 3e?? Ben benieuwd!!!

Manon, balen van die streep (heb er zelf niet 1 kunnen ontdekken, of ik kijk niet goed genoeg) maar wie weet trekt het wel weg joh. Vind je je keizersnede-snee/litteken ook zo vervelend dan?

Mila, thanx voor de kortingscode!! Ga strax ook bestellen want wij hebben ze volgende maandag al nodig!! Tav die spenen, Sophie dronk eerst ook te snel uit de medium-speen van Difrax maar wat je zou kunnen doen, is om bijv in fases te laten eten. Kan je tussendoor nog lekker boeren enzo, wat ook weer beter is tav het insluiten van lucht.

Verder ben ik er zelf eventjes niet geweest. Wel meegelezen maar geen tijd gehad om te reageren. Sophie is alweer minder mamagericht dus ik kan weer wat meer doen thuis :)
    Zojuist zijn we een uurtje gaan wennen op het KDV want ik moet volg wk maandag beginnen met werken. BAH!!! Dit wenuurtje ging prima; Sophie was grotendeels gewoon bij mij en we hebben wat dingetjes doorgenomen nog. Na een half uurtje ging ze bij de leidster op schoot zitten en die heeft nog met haar rondgelopen door het gebouw, mijn man en mij achterlatend bij onze spulletjes. Dit was goed te doen hoor! Dan aankomende maandag gaat ze er alleen 's middags heen (vanaf 1 uur) en dan brengt en haalt mn man haar. Dat is voor mij dus ook goed te doen dus. Dinsdag pas breng ik haar weg om haar vervolgens daar een hele dag te laten. Dat zal janken worden vrees ik.........................

Nou, ik ga maar ns een stereotorentje installeren in haar kamertje. Kunnen we tijdens het badderen en luier verschonen al wat muziek draaien voor haar. Bijv Woezel en Pip ofzo.......... Hoop dat ze het leuk vindt!!

Oh ja, we krijgen vrijdag pas weer nieuws over het app van mn mannetje. Dan is nl de 2e bezichtiging en aan de hand daarvan gaan zij een nieuw bod uitbrengen. Spannend dus!

13. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @shean: ach wat sneu zeg voor Kyano. Hopelijk gaat t nu echt beter met hem. Ik zal de prikjes ook niet zo leuk vinden hoor. Vond de hielprik al erg.

@susan: nog ff afwachten dus qua app. man. Wat kan wachten dan lang duren he. Maandag dus weer beginnen met werken. Poeh lijkt me ook wennen hoor. Werk weer wennen maar je meisje wegbrengen naar kdv ook. Ik denk dat ik ook moet janken tzt.

@debie: fijn dat je weekendje weg lekker was. Nu helaas weer back to business he. Nog ff na genieten dan maar ;)

@manonn: shit America's next topmodel gemist gister. Was het de eerste aflevering weer? Ik kijk niet veel tv maar dit wil ik nog wel kijken.

#Vanmorgen check bij gyn. gehad. Vond het vorige keer al sympathieke man (zag hem toen voor het eerst, en ondanks dat ik er voor apegapen bij lag met bevalling vond ik hem wel prettig overkomen haha) en nu weer. Zo'n fijne grijze postduif haha. Heel relaxed maar ook met humor. Maakt het nakijken van de ravage daaronder toch wat minder erg ;) Maar goed, ravage viel mee. Was mooi weggetrokken. De gyn. in opleiding (die 1e deel heeft gedaan bij mij totdat uiteindelijk gyn. erbij is geroepen) heeft nav mijn bevalling moeten trakteren voor het team. Ik had totaal ruptuur (schouders van Jenna bleven vastzitten) en dat kost ze iets van Chinees eten (rijsttafel of loempia's). Dit willen ze namelijk voorkomen bij bevallende vrouwen en op die manier kost dat traktaties ofzo.
    Gyn. zei ook dat ik volgende keer sowieso weer in zh moet bevallen. Volgende kindje (als dit ooit komt) zal nog groter zijn (schijnt 9 van de 10 keer zo te zijn) en dan wordt het waarschijnlijk keizersnede. Het was nu al kantje boord dat ik het niet heb gekregen (de operatiekamer was al gewaarschuwd maar door pomp lukte het toch nog). Waarschijnlijk laten ze me dan ook niet meer zover doorlopen (42 weken). Al met al zei hij ook dat het een heftige bevalling was en dat ik dit een plekje moest geven maar als het een volgende keer (afgezien als het keizersnede wordt) weer vaginaal gebeurd het soepeler zou moeten gaan. Het gewicht van de baby moet alleen heel goed in de gaten gehouden worden. Schijnbaar produceer ik grote kids haha. Terwijl ik zelf maar 1.62 en 58 kilo weeg, snap je dan niet he!

Nou ik ga Jenna nog ff troosten. Die ligt te emmeren in bed. Hopelijk kan ik straks nog ff tukje doen. Ze was afgelopen nacht vanaf 4.15 telkens wakker. Dus helaas niet lekker doorgeslapen.

Hier nog steeds grijs weer. Kom maar op met dat zonnetje. Kan ik tenminste een keer wandelen.

Grtz.

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sorry meiden lees vanavond wel bij, drukke dagen...
    Tijdje zonder stroom gezeten etc etc.
    Alles goed hier??

Britt is vanmorgen naar het cb geweest voor haar prikjes en huilt nu nog, ze is echt ontroostbaar...:(:(
    Jullie kindjes ook??

Ze weegt 5195 en is maar liefts 60 cm!!!!
    Waar gaat dat heen, ze is echt heel lang, ver boven het gemiddelde.

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sheann ik lees net bij jou hetzelfde, staat me nog wat te wachten dus....
    Ik mocht een zetpil geven zei ze...

Mila ik lees even je onderschrift wat heb jij laat je eerste afspraak bij het cb?
    Ik vind het heel sneu voor jou hoe je bevalling gelopen is, waarom altijd zo lang door laten lopen, dat heb ik me wel vaker afgevraagd, is namelijk nergens voor nodig!
    Mijn zh hanteert daarom een 41 weken beleid.
    Een total raptuur is niet niks, maar dat ze dan moeten trakteren omdat ze het eigenlijk niet goed ingeschat hebben vind ik ook een beetje ongepast, daar heb jij lekker veel aan...maar goed.
    Volgende keer weten ze beter en hoop dat je het een plekje kan geven en het je niet weerhoud van een evt. tweede.

16. koala28

koala28 Niet meer actief

Eindelijk heb ik eens tijd om te reageren.

@Susan: Jeetje, maandag alweer werken. Gelukkig mag ik nog even thuis blijven.
    Nou ik hoop dat het app. van je man snel verkocht is. Dan is die last van jullie schouders.
    Matthijs is vandaag ook een uurtje gaan wennen op de KDV. Hij heeft alleen maar liggen slapen, hahaha. Vind het wel knap want er was een hoop kabaal. Het was huildag vandaag of zo (zeiden de leidsters zelf). Heb er gewoon hoofdpijn van nu.

Ben het met Debie eens dat je eigenlijk kosteloos een vervangauto van de garage moet krijgen.

@Mila: Ook bij een volgende een evt. keizersnede. Ik wist niet dat bij een volgend kindje er een grote kans is op een nog groter kindje. Jeetje zeg.

@Sheann: ah zielig hé die prikjes. Hopelijk knapt hij snel weer op.

@Debie: Heerlijk even er tussenuit. Ik zou ook wel willen maar ja, gaat niet.

@Poepen: Bij Matthijs duurt het ook lang voordat hij weer poept. Langste was nu 4 dagen niet en de 5e dag had hij 2 mega poepluiers. Hij zat tot z'n nek toe onder. We hebben 'm toen gelijk maar onder de douche gedaan want het was niet schoon te krijgen met doekjes of washandjes.

@Labels: ik heb ook de labels van goedgemerkt.nl besteld. Heb ook de instrijklabels voor z'n reservekleertjes (voor KDV) besteld. Snelle service hebben ze. Ik had ze na 2 dagen al binnen.
    Heb toen ook een kortingscode van het internet gehaald. Is toch mooi meegenomen.

@Strepen: ik heb geen striae op m'n buik. Wel op m'n borsten (ben ook 3 cupmaten gegroeid). Ik heb wel nog steeds de donkere zwschapsstreep over m'n buik lopen. Weet niet wanneer die wegtrekt maar irriteer me er niet aan dus vind het wel best zo.

@Brenda: Nora ook wennen op de KDV. Ben het met je eens dat de dag wel erg lang duurt als je gewoon thuis zit en de kleine op de KDV is.
    Ik ben al dingetjes aan het plannen, zoals sporten, theeluiten en nu eindelijk eens echt aan m'n cursus beginnen.

@Loontje: Hoe ging het sporten?? Veel plezier vandaag bij de zwgym.

@Riannetja: En ben je al bij de HA geweest voor die plek op je been?

Matthijs is vandaag eventjes wezen wennen op de KDV. Ben er nu bij gebleven en vrijdag laat ik 'm voor 2 uurtjes achter en dan ik ga maar shoppen of zo.
    Voor de rest slaapt hij sinds vrijdag de nachten door. Hij krijgt rond 23:00 uur ongeveer 170 cc moedermelk in een flesje en dan wordt 'ie rond 7:30 uur wakker. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan, het kan zo weer omslaan.

Van de week even bij mijn ouders geweest met de kleine. Pfoe, nou de hond van m'n ouders is behoorlijk jaloers. M'n moeder pakte Matthijs op en de hond kwam gelijk naar m'n moeder toe en wilde ook bij haar zitten (hij mag op de bank van m'n ouders). Hij begon aan 'm te ruiken. Moet er nog vaker langsgaan om de hond te laten wennen aan Matthijs.

17. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @lafo: aaah Britt ook prikjes gehad. Sneu zeg. Hoop dat ze snel opknapt. Ze is in ieder geval lekker aangekomen en ook al zo'n lange. Jenna is ook al bijna zo lang (zit op 58 a 59 cm momenteel). Wat een lange baby's hier ;-D
    En ja ik moet idd laat naar cb. Toen die de 1e keer thuis kwam, vond zij dat ook en heeft geprobeerd de afspraak naar voren te zetten maar het is te druk hier dus dit kon niet. Ben nu zelf tussentijds ff een keer naar het spreekuur geweest om te wegen. Vermoedt dat zij de volgende keer ook al gelijk de prikjes krijgt. Dan is ze al bijna 2 maanden.
    Vriendlief zei tav trakteren ook al dat hij het ongepast vond. Ik heb me er maar met een grapje vanaf gemaakt dat ik zei dat ze mij ook wel hadden mogen trakteren op een loempia!!
    Tav een 2e houdt dit mij nu wel tegen (en van vriend mag ik ook niet, die vond het verschrikkelijk om mij zo te zien: hij heeft 2 dingen die hij verschrikkelijk vond in zijn leven: 1 dat zijn vader stierf en 2 mij zien bevallen) maar het is ook nog maar zo kort geleden dus wie weet... ooit.

@koala: ja het schijnt dat je 2e groter is. Volgens mijn gyn. is het vaak iets van 200 gram meer.
    Kreeg net mailtje van goedgemerkt.nl dat ze de labels opgestuurd hebben ;)
    En Matthijs dus al wezen wennen op kdv. Raar zeker he. Fijn trouwens dat hij de nachten doorslaapt. Scheelt zoveel he.

Kreeg net ook telefoontje van kdv om afspraak te maken om Jenna te laten wennen :( Ze gaat 10 febr. voor het eerst 2 uurtjes wennen en dan heb ik ook intake om afspraken te maken qua voeding etc. 17 febr. gaat ze dan nog een keer 2 uurtjes en vanaf 22e 3 dagen per week. Ik heb dan nog vakantie. Ff kijken wat ik dan ga doen. Ik ga sowieso een keer een dagje met vriendin een beautydag doen, ff ontspannen. Poeh, dat wordt ook wennen voor moeders om Jenna weg te brengen :(

Grtz.

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Susan: Hij had geen koorts maar wel verhoging. Ik had al paracetamol in huis gehaald maar we hebben het niet gebruikt.
    Vandaag gaat het gelukkig iets beter maar hij is nog niet helemaal de oude.

Lafo: ah wat erg hé die prikjes. Vind het zo zielig als ze pijn hebben en je kan ze niet troosten.

All: Kyano was trouwens 60 cm en 6150 gram :$ Vind het erg hard gaan.

19. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    zo dat gaat zeker hard haha.. hartstikke mooi toch!! een echte kerel:D

grappig nora is 61 cm maar ongeveer een kilo lichter dan kyano, wat een verschil kan er tussen zitten he?

20. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @mila; vervelend he zo'n telefoontje van kdv voor wendag. Dan komt het toch ineens heel dichtbij. Dus Jenna gaat straks ook 3 dagen heen? Nora ook. Soms denk ik wel eens, is dat niet teveel? Maar ja er meot ook gewerkt worden natuurlijk. En wij hebben niet opa en oma dichtbij wonen, dus het is niet anders.

@koala; hier ook aan het plannen voor de wendag. Alhoewel een halve dag is zo voorbij, dus zoveel valt er niet te plannen denk ik. Ik ga zowiezo even shoppen, nieuwe werkkleding kopen denk ik. Ik vind mijn oude werkkleding nog niet helemaal lekker zitten.

Wat goed dat Mattijs ook al doorslaapt! Hopelijk blijft het zo!

@labels; hier ook vandaag binnen gekregen, super snel zeg! Binnenkort maar gaan plakken dan. Even creatief bezig zijn hihi

@poepen; Nora heeft een vast moment, elke dag na de tweede voeding. Heel handig voor mij, kan ik er rekening mee houden.

@lafo; britt ook al zo'n lange meid!! ben je zelf ook lang dan? Nora had weinig last van de prikjes, alleen beetje suf, dus veel slapen.

@susan; maandag al weer werken!:$ help... het komt nu weer dichtbij he? ik een weekje later, maar ook al zo dichtbij! dan begint het echte leven weer, ben benieuwd hoe snel we er aan wennen.

@debie; heb je ook met esmee gezwommen? zo ja, hoe ging dat?

@all; hier een drukke dag gehad. Vanochtend kwam mamsie langs en zijn we samen met nora gaan winkelen in assen (daar woon ik:)). Ze moest nog wat spulletjes hebben wat ze handig vond als nora er is. Zo langzamerhand heeft nora daar een tweede babykamer haha... ach ze verwacht denk ik heel veel kleinkinderen;). maar wel handig, hoef nou geen luiertas vol spullen mee te sjouwen als we op visite gaan bij mijn ouders.

nou het is alweer bijna gtst tijd. :D

Deel Deze Pagina