Sterretjes nou ik twijfel soms nog weleens of ik wel een derde wil, mijn hart zegt ja, mijn verstand zegt nee. Ramon moest zich eigenlijk al lang laten helpen, maar iedere keer kwam er iets tussen, maar we gaan nu binnenkort een afspraak maken, het is wel goed zo. Hij wil echt absoluut geen derde en moet ook zeggen dat 1,5 jaar leeftijdsverschil best pittig is. Vooral als je bezig bent met de baby en dan de ander aandacht wil en dingen gaat doen die niet mogen expres om aandacht te trekken. Ze is ook te klein om te begrijpen en de deur uitgaan kost me soms ook 45 minuten. Soms heb ik ze net allebei aangekleed en dan poepen ze even hun luier vol...straks in de zomer misschien makkelijker, scheelt een paar lagen kleding haha. Maar het is ook genieten hoor, Amy is erg lief voor haar zusje en dat is erg vertederend om te zien. In bikini al? Respect hoor, dat zie ik mij voorlopig niet doen! Hoe gaat het met z'n voorkeurshouding?? Britt had gelukkig nog geen afgeplat hoofdje. Brenda wat is Nora al een wijs dametje!!! Maand verschil zie je idd wel! We zijn bijna even lang, 178 ben ik en mijn man is 183 dus valt best mee. Nora en Britt schelen weinig qua lengte en gewicht! Past Nora maat 62 nog goed? Hier al best problemen met de rompers, ze heeft een lang lijf! Rianne wat een hoop schepjes jbpm doe je in de fles, ik deed maar 2 schepjes en dan kon ze het gewoon nog drinken uit een normale speen. En Britt ging niet meer spugen met 2 schepjes. Weet je al wat meer over die rode plek? En wat voor ac ga je gebruiken, ben je er al uit?? Loontje hoe was je zwgymavondje met beebs?? Manonn Zinzi ook een uitslaper dus! Hier ook vanmorgen moest ik haar om 09.00 wakker maken Debie heel herkenbaar wat je schrijft over een derde. Susan een tweede bezchtiging, dat is mooi! Hoop dat er een giga bod uit voort komt Nou ik ben weer helemaal bij, gelukkig kan ik het hier goed bijhouden ook als je een paar dagen geen tijd hebt. Amy is ziek, heeft alles onder gekotst en gepoept, denk echt een buikgriepje. Ze wil ook niks eten, je ziet d'r met de dag slanker worden....maar ze drinkt en is erg vrolijk. Alleen wel zielig hoor als ze in hun bedje liggen onder de kots en poep.... Britt heeft een zeurdagje, lang leve die inentingen...ze doet alleen maar hazeslaapjes en dan gaat de sirene weer af...hoop dat ze vannacht beter kan slapen...
Idd allemaal lange baby's hier, viel mij ook op! Klopt wel dat een tweede vaak zwaarder is, scheelde hier 300 gram terwijl Britt ook nog eens 4 dagen eerder kwam.
@lafo; maat 62 kan ze met truitjes goed aan, bij broekjes is maat 62 soms al te klein. Tja die lange benen he.. en rompers zijn soms ook aan de krappe kant. Ligt ook veel aan het merk. Nora heeft bijv ook een broekjes van Z8 in maat 56 en die past ze nog steeds goed. wat zielig dat amy ziek is, dat zal een drukke boel zijn met britt erbij die weinig slaapt vandaag. wij willen wel een 2e, maar denk ook pas als nora een jaar of 2/3 is. Maar goed, zal dan ook nog steeds wel druk zijn!
@ prikjes: Rosanne heeft hier gelukkig geen last van gehad. Had wel voor de zekerheid paracetamol in huis gehaald voor het geval dat.. maar dus niet nodig gehad. @ lengte/gewicht... INderdaad, wat een groters zitten er hier bij zeg. Mijn meid is dan maar een kleintje hihi 55 cm en 4680 gram begin januari... Ik had me ooit opgegeven voor een nieuwsbrief ... op een gegeven moment afgemeld. Nu blijkt dat ik daar net te vroeg mee was, want ik zou nog een mailtje krijgen om een gratis mutsje met naam te kunnen bestellen... balen!!!!! Had me wel leuk geleken. Ach, misschien bestel ik er wel gewoon eentje (of heeft iemand nog een mailtje die die niet gebruikt heeft haha) Vanavond redelijk op tijd naar bed. Rosanne had gisteren besloten dat ze om 23 uur nog een voeding wilde (normaal ligt ze om 22 uur in bed en slaapt door tot 8)... kijken hoe het vanavond gaat. Truste allemaal
@Ringeding; volgens mij kun je op de site van rainbowbabies een gratis mutsje met naam bestellen als je geboortekaart verstuurd. Moet je maar even op de site kijken.
Brenda ja klopt ligt ook erg aan merken hoe dingen vallen. Merk ik ook bij m'n oudste die hangt ergens tussen maat 80 en 86, straks hebben ze dezelfde maat haha. Ringeding nee ik kan je niet helpen helaas. Kortingscode, kreeg er nog eentje van de h&m 10% koring code 8671
Dag lieve dames, Hier even snel een teken van leven van mij. Elena had gisteren een sprongetje en vandaag ging ze wennen bij oma. Ik ging lekker lunchen met m'n mannetje en het ging allemaal goed! Elena heeft alles prima gedaan! Gelukkig. Wel moet oma nog wennen dat zij niet alles bepaald geloof ik maar ik hoop dat dat snel veranderd. Soms heb ik daar best moeite mee, maar ach. Ik heb helaas geen tijd om te reageren, maar heb jullie wel en wee wel gevolgd hoor! Knuffel voor de kindjes die ziek zijn van de prikjes. Trouwens, komen jullie schatjes braaf om de 3/4 uur? Hier voed ik natuurlijk op verzoek, en zijn er inmiddels 3 vd 5 vervangen door een fles. Alleen Elena komt nog steeds eind vd dag om de 2/3 uur, dus (ongeveer): 15.00 (fles) 17.30 (fles) 19.30 (borst) Daarna slaapt ze door tot 07.00!!! Op zich vind ik het goed zo hoor, alleen vraag ik me af of ze niet en late rond 22.00 nodig heeft. Nou tot snel, fijne avond!
@Debie; Leuk om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! @Sheann; Wat sneu zeg voor je knullentje! Hij was behoorlijk van slag, van zijn prikjes dus. Mama kon er niet tegen.. haha! Tís zonde. Gaat het al wat beter inmiddels? Kyano is goed gegroeid hoor! Gaat allemaal hard hé, .. 'te' hard!! @Susan; Nee, met mij keizersnee zit ik totaal niet! En.. Die zit toch netjes verstopt! Het liteken ziet er ook heel mooi uit, bij jou ook? Hoeveel cm is tie bij jou? Gossie, jou eerste werkdag is al in zicht! Balen!! Op het kdv gaat het vast en zeker goed komen, zal voor mamma moeilijker worden als voor Sophie. hihi. Ik denk dat ik er ook moeite mee ga krijgen hoor, Zinzi achterlaten,.. en ik werk zelf nog wel op een kdv. Komt aaaaaaaallemaal goed! Vrijdag word dus een spannende dag! Ik duim hoor! Ik ben heel erg benieuwd! We horen ervan hé!? Vond Sophie Woezel en Pip leuk? hihi @Mila; Fijn, .. een lieve grijzepostduif! Zulke moeten we hebben hé. Die zijn vaak het liefste! Gelukkig viel de ravage mee! ha ha! Oké! De volgende keer in het ziekenhuis bevallen. Misschien voor jezelf ook wel een prettig idee? Is dat dan bewezen dat de tweede vaak grotere kindjes zijn? als de eerste? Goh, nooit van gehoord! Wel grappig dat je grote kids produceert, terwijl jij best klein bent! haha! Ik ben zelf ook maar 1.61. Ik weeg 53. Jammer.. dat Jenna niet door heeft geslapen! Hopen dat het vanacht beter gaat. Je wen-afspraak staat dus gepland. Spannend hoor! Gaat vast en zeker helemaal goed komen! Mamma heeft vast even tijd nodig om te wennen.. Net als ik waarschijnlijk! Ik wil er nog niet aan denken om haar achter te laten, bahbah! en ik werk zelf nog wel op een KDV! haha! @Lafo; Zonder stroom? Dat is ook wat! Wat sneu voor lieve Britt zeg, .. zo verdriettig! Zinzi was en totaal niet huilerig van, ze was onzettend rustig/stil. Ze had wel koorts! Ik heb haar toen ze koorts had, een zetpillentje gegeven. Op advies van het CB. Ze sliep onzettend veel! Zoo! Die Britt! Een lange dame zeg! Goed gegroeid/aangekomen! Zinzi was vanmorgen een mindere uitslapen, 05.30 .. Dat vond ik toch errrrg vroeg hoor! haha. Kon het rekken tot 06.30, toen wou ze niet meer slapen. Normaal slaapt ze tot 07.00. Eh bah! Een zieke in huis. Amy is best vaak ziek, of heb ik dat nu mis? Sneu zeg! Ik hoop dat ze vlug opknapt! @Koala; Lekker hoor, dat hij doorslaapt! Ook best lang hoor, tot 07.30! Heerlijk. Nu hopen dat het zo blijft! *Duim*Duim*! Honden kunnen behoorlijk jarloers wezen, heb ik vaker gehoord. Mijn schoonouders hebben ook een hond. Niet jarloers, maar erg nieuwschierig! Het is een hele lieve hond, maar die hond wil ik liever niet te dicht in de buurt van Zinzi hebben hoor! Succes met wennen vrijdag, op het KDV! Heb je wel een prettig gevoel over het KDV en de leiding? @Brenda; Leuk! Lekker gewinkeld. Oma is er dus helemaal klaar voor, voor het oppassen.. Alles in huis! Wel prettig! Geen gesjouw, geen gedoe! @Amore; Fijn, dat alles goed ging bij oma! Pap en ma lekker geluncht. Lekker hoor! Slaapt Elena van 19.30 tot de volgende ochtend 07.00? Dat is lang. Ze heeft dan schijnbaar geen honger? want anders zou ze wel wakker worden, toch? Ik geef Zinzi om 23.00 nog een fles, ik moet haar dan wel altijd wakker maken!
Hee meiden, Hier gister niet wezen sporten. Mijn vriendin kon niet en ik had ook giga last van mijn onderrug nog. Dus ga maandag voor het eerst. Jayden en ik zijn vanavond naar zwangerschapsgym geweest en ik vond het echt geweldig leuk om te zien al die kindjes! We hebben ze mooi in een kringetje gelegd voor de foto. Echt erg leuk! Jayden is voor het eerst ook iets meer wakker geweest in de avond, dus misschien slaapt hij nu iets langer door. Hij komt nog steeds tegen 5 uur en dan de laatste fles om 23.00 uur. Dus misschien red hij die laatste uurtjes nu wel... Hoop, hoop... Elena slaapt ook al goed door zie ik? Nog niet zo lang toch? Wel fijn hoor!! Lafo, vervelend dat je Amy ziek hebt! Lijkt me echt zoo zielig! En Britt een zeurdagje.. Hopen dat het morgen beter is!! Liefs Liefs
Hi meiden ben ik weer...noodgedwongen de Teletubbies aan het kijken, Amy werd weer wakker met een poepbroek...hou zo geen kind meer over, toch morgen maar eens de arts bellen.. Manonn 05.30 dat is vroeg gaaaaaaap Ja Amy is erg vaak ziek ja helaas. Is het geen oorontsteking dan wel weer iets anders... Moet eerlijk zeggen dat sinds ze op het kdv zit het erger is geworden.... Amore jeetje wat een lange ruk maakt Elena! Ze is dan echt aan het clusteren voor de nacht zo te zien... Ja als het zo goed gaat waarom niet, later zal dat schema toch weer wat verschuiven. Loontje leuk zeg je zwgymavondje! Maandag weer sporten, wat doe je? Hoop morgen te lezen dat Jayden heeft doorgeslapen!!! Britt heeft net haar laatste fles gedeeltelijk uitgespuugd over papa....hopelijk komt ze vannacht niet daardoor....
@loontje Elena slaapt door sinds een paar dagen, tot nu dus. Hahaha. Zit mama hier op te scheppen, wil ze ineens weer een voeding sporten, pff. Ene kant wil ik wel, andere kant... @lafo ahhh arme Amy. Hoop dat je nacht redelijk is gegaan!! @manon ja, Elena krijgt der laatste voeding rond half 8 en slaapt dan rond half 9, 9 uur. Meestal (nu dus niet) slaapt ze dan door tot een uur of 7!!!
@lafo: Wat vervelend en zieilig voor amy!! Hoest de nacht gegaan? Hier is de nacht goed gegaan! Nog nie zoals Elena, maar heb half 7 de fles gegeven!! Misschien toch sávonds wakker proberen te houden?? Weet het nie, want vind dat ook een beetje zielig.. Nou ga ff lekker douchen en dan straks Jayden lekker in badje. Liefs
Lafo, Amy is idd wel vaak ziek! Zielig hoor. Hoop ook dat de nacht wat beter is gegaan en dat ze zich vandaag stukken beter voelt! Heeft Britt het volgehouden vannacht? Loontje, het helpt idd wel hoor om ze 's avonds wakker te houden. Amore, wat maakt Elena lange nachten zeg! Wow! Wij willen er ook naartoe gaan werken dat Sophie er vroeger in gaat en dan ook in de ochtend vroeger komt. Manon, geen idee hoe lang de snede is. Denk cm of 15 ofzo? Zal jij ook wel hebben denk ik? Houd het ff kort zoals jullie merken. Schoonmakers kunnen ieder moment voor de deur staan dus dan ga ik met Sophie even wandelen buiten/boodschappen doen. Verder vanmiddag relaxen (Sophie nog in badje doen) want om half 7 moeten we naar de oogarts voor de hond. Hij schijnt wat troebele ogen te hebben en nu moeten deze worden gespiegeld, zoals dat heet. Kunnen ze kijken naar (beginnende) staar etc. Hoop dat alles ok is want hij is pas 2.5 jr oud!! Wat ik net al zei, we willen proberen Sophie te brengen naar schema met laatste fles rond 20.00 uur en dan 1e fles om 07.00 uur. Vanmorgen moest ik haar om 10.45 uur wakker maken voor de fles!!! Zou dus moeten lukken om dat schema om te gooien. Enige probleem is dat ze 's avonds altijd wakker is............. Iemand een idee? Nu krijgt ze laatste fles rondom 23.15 uur/23.30 uur. Oh, ze zijn dr! Ben dr vandoor! Tot ltr
Susan badje 's avonds doen, worden ze slaperig van! Wat een luxe schoonmaaksters haha, ik ben heeeeeel jaloers haha Loontje ja wakker houden is ook zo sneu he....zou ik niet zo snel doen, uiteindelijk moeten ze het toch zelf regelen. Amore haha zal je net zien, gebeurt hier ook als ik tegen mensen zeg dat Amy zoveel woordjes kent, dan praat ze ineens niet meer haha. Nou meiden heb echt een rotnacht gehad, Amy heeft heel de nacht nog gespookt en Britt werd vannacht spugend wakker, alles onder. Daarna is ze wel weer gaan slapen, vanmorgen weer de hele fles eruit en flinke dunne luiers. Amy werd vanmorgen ook wakker met een hele dunne luier en nu ook koorts 38.7 Ik heb dus het idee dat hier een buikgriepvirus waait, dus maar even goed opletten zeker met Britt dat ze niet uitdroogt. Pfffff idd Amy is wel heeeeeeeel erg veel ziek, lang leve de creche heb ik zo'n vermoeden en ze is gewoon erg vatbaar.
Hier een dametje die een week heeft doorgeslapen en het nu weer helemaal kwijt is. Nacht hiervoor om 4.15 uur en afgelopen nacht om 3.45 uur. Je raakt zo snel gewend dat je door kan slapen dat dit wel weer heeeeel erg vroeg is. Met speen nog wel kunnen rekken. Gisteren was ze de hele dag ook al onrustig. Vanmorgen heeft ze nog wel goed geslapen (yes, kon moeders ook nog ff 2 uurtjes pakken) maar nu heeft ze er geen zin in. Tis wel lekker weer hier, misschien ff wandelingetje doen. @slapende baby's: jeetje wat zitten hier ook langslapers bij. Jee Amore wat een luxe zeg (alleen vannacht ff niet ) en Sophie van Susan slaapt ook al zo lang. Ik doe Jenna ook 's avonds in bad (behalve in het weekend), worden ze idd slaperig van (alleen gisteravond niet haha zul je altijd zien). @lafo: shit zeg zo'n nacht met 2 van die spokende meiden. Hou t idd maar goed in de gaten dat buikvirus en vooral bij Britt. Hoop dat je het zelf ook niet krijgt. Jammer dat Amy zo vaak ziek is. Ik had dit vroeger zelf ook (nu niet meer), ik pikte ieder virusje op en was ook zooo vaak ziek. @loontje: oooh lekker weer zo'n nacht met aardig doorslapen. Hoop ook dat ik dat weer terug krijg. Ik had Jenna een keer rond 0.30 de fles gegeven in het weekend in de hoop dat ze 's ochtends langer zou blijven liggen, nope, no way, trapte ze niet in. Ze hebben toch eigen klokje volgens mij dus weet niet of wakker houden zin heeft. Anders maar uit proberen... @manonn: weet niet of het bewezen is of 2e kindjes groter zijn maar gyn. was aardig overtuigd! Is vaak iets van 200 gram meer zei de grijze postduif Ik vind het niet erg om in het zh te bevallen. Moest ik deze keer ook. Heb je niet extra dat gevoel omdat je zelf werkt op een kdv of de anderen het wel goed zullen doen? Nou meiden, ik ga nog ff wat doen hier aangezien het lijkt of Jenna nu toch in slaap is gevallen. Fijne zonnige dag nog. Grtz.
Jeetje Lafo, wat een nacht!!!! Zijn de andere creche-kindjes dan ook vaak ziekjes?? Heb je desnoods geen andere oplossing qua oppas dan het kdv? De hele tijd zieke kindjes is natuurlijk ook nix en dan kunnen/mogen ze ook niet naar kdv (toch?). Het zou hier geen optie zijn hoor, geen kdv, maar wie weet bij jullie wel? Echt sneu voor je meiden hoor... (en voor papa en mama ook natuurlijk) Mila, misschien zit Jenna wel in een sprongetje? Dat ze daarom ineens 's nachts 'kwam'? Zal idd wel vreemd zijn geweest als je al eventjes kon doorslapen Hopelijk is deze nieuwe fase snel voorbij en kan je weer lekker van je nachtrust genieten. Ik geef nog steeds 5 voedingen op een dag hoor want volgens mij is 4 voedingen op een dag al te vroeg/snel nl. Ik geef 3x per dag 150/5 en 2x 120/4. Heb het idee dat door de jbpm de hoeveelheid ook weer meer wordt/is dan zonder. 150 ml water lijkt dan een fles te geven van bijna 200ml?? Vind dat toch best veel als je er zo over nadenkt. Maar ja, hoe moet ik nu het schema omgooien? Zit toch zo'n 3 uur verschil in nl en vooral dat ze 's avonds al rond 20.00 uur moet slapen ipv ca. 00.00 uur. Badje doen helpt niet hoor bij Sophie! Heb het bijv net gedaan en is nog klaarwakker! Het is ook eigenlijk al flestijd. Wacht nu even tot de vloer droog is in de woonkamer/keuken. Zonde als er al pootjes van mij op komen.......... En idd, schoonmakers hebben is een enorme luxe en ik zeg eerlijk, ik zou niet zonder ze kunnen! Oh ja trouwens, wat mij zo opvalt, Sophie kan van Lief nog makkelijk 50/56 aan maar nu heeft ze een Noppies setje aan in maat 62 en die lijkt even groot/klein als die van Lief! Valt Lief groot, of Noppies klein? Nou ik ga maar ns een kijkje nemen beneden anders loopt mn voedingsschema in de war (zeker vanwege bezoek aan oogarts ltr vandaag).
@Loontje; Zo, jij bent ook een vroege vogel! Altijd zo vroeg uit je bed? Last van je onderrug, dat is niet lekker! Dan a.s maar beginnen met sporten. Die ene keer maakt dan ook niks uit, toch!? Je hebt echt een schattig mannetje! Een echte knul, zo op die foto! Erg leuk! @Lafo; Eh jakkes meid toch, een buikvirus/grieppie in huis! Wat onzettend vervelend. Vooral voor je meissie/meissies en natuurlijk ook voor pap&mam! 38,7 is ook flink wat koorts, ik hoop maar dat ze vlug opknapt hoor! Wat zonde zeg, dat Amy zovaak 'niet in orde' is. Ik geloof graag dat het 'sinds' het kdv erger is geworden hoor. ze pikken daar toch wat sneller dingen op. En als Amy daar erg gevoelig voor is.. @Amore; Owh, haha! Dan las ik het verkeerd. Opzich ook prima toch! Beetje jammer dat ze het nu net niet deed .. haha! wie weet morgen weer wel.. Ik hoop het voor jullie! @Susan; Lief! Lifestyle valt groot! en Noppies valt klein. Dat klopt! Zinzi draagt van Lief! ook nog 50/56 en van Noppies heeft ze al kleding in de maat 62. Ik hoop dat alles in orde is, met jullie hond! 2,5jaar is nog niet oud! 15cm, ik denk dat hij bij mij cm of 10 is. Schild wel vaak een klein beetje per persoon. Ik heb eigelijk geen idee, hoe je dat schema op kunt gooien. Ik wil het schema van Zinzi ook wat aanpassen, als het enigzins lukt. Nu krijgt ze. 07.00, 11.00, 15.00, 19.00 & laatste fles 23.00/23.30 .. Maar vind de laatste fles best laat, zeker als ik straks weer moet gaan werken. Je meissie slaapt dan wel onzettend lang zeg! Uitslaperr! @Mila; Jammerr zeg, dat ze niet lekker doorslaapt! Pff, rond 04.00 is wel erg vroeg inderdaad. Wie weet gaat het vanacht beter? Hoop het voor jullie! Ja, ik heb dat gevoel wel. Ik hoop dat Zinzi lieve leidsters ga krijgen, maar inderdaad omdat ik zelf ook op een kdv werk, kijk ik er wel anders naar. Doen ze dit wel? Doen ze dit het zelfde als ik, etc etc.. Maar we zullen zien! @All; Hier was het vanmorgen weer VROEG! Madam hoorde ik al om 04.45! (Had nog zo met haar afgesproken, 07.00 .. haha!) Speen erin gedaan, viel ze weer in slaap, 05.10 .. weer wakker.. Speen erin gedaan, toen geslapen tot 05.45.. Weer wakker, .. weer speen.. toen 06.30 eruit gehaald .. en 07.00 fles gegeven.. PFFF, hopen dat het morgenochtend wat later is .. Hoe zou dat nu kunnen komen? Ze slaapt sinds 5/6weken door, en nu ineens word ze 2ochtenden wakker rond 05.00??! Nog een vrrag (sorrie hoor.) Ik geef Zinzi nu 4x160cc & 1x180/190cc. Nu heb ik soms het idee, dat ze na die 160cc nog wel meer wil... maarrr ik weet niet zogoed ofdat dan niet teveel word. Ze woog de laatste keer 4270, dus +/- 4kg he,.. de laatste keer was 21 December. Ik denk dat ze wel ongeveer een kilo is aangekomen. (Ik weet niet wat de meeste gemiddeld aankomen in een maand?) Ze weegt dus nu 5kilo, als ik het dus ophoog, word het dan niet teveel? Liefs, Manon. Een dikke knuffel van Zinzi
Hallo allemaal, veel doorslapers lees ik. Goed nieuws toch!! Ik moet zeggen dat ik veel geluk heb met nora haar slaappatroon, sinds haar tweede week slaapt ze al door en sindsdien geen verandering in geweest. Ik geef haar nog wel een fles rond 22.00 uur anders kom ik neit op 5 voedingen uit, maar vaak moet ik haar dan wel wakker maken. Net als 's ochtends ook weer wakker maken. Net even gewinkeld met Nora en ipv dat ze altijd slaapt in de maxi cosi, keek ze nu haar ogen uit!! Ze maakte wat geluidjes (urrrrrr zegt ze altijd) en keek alle kanten op. Ik dacht dat wordt huilen maar nee gelukkig niet haha.. Ze begint nu ook al wat andere soorten geluidjes te maken en ze begint mij nu na te doen met geluidjes, dat is ook erg grappig. Vanavond weer sporten, bodycombat en misschien nog een uurtje spinning erachteraan. Eens zien hoeveel zin ik dan heb haha. Nou ik ga ff teruglezen of ik nog iets gemist heb. Trouwens wat voor voorkeur hebben jullie met billendoekjes? Ik heb de huismerken nog nooit geprobeerd. Is dat wat? Ik koop telkens van die dozen die in de aanbieding zijn. Vorige keer zwitsal en nu pampers. fijne dag allemaal!
@manon; ik denk wel dat je die flessen ook kan ophogen naar 180 hoor. Nora krijgt ook al een paar weken 5 x 180/6. En zij weegt nu ongeveer 5200 gram. Zelf maar even gewogen want de laatste keer CB was ook 24 dec. Als je het idee hebt dat ze meer nodig heeft gewoon proberen, anders zegt ze zelf wel nee.