Manon, ben het helemaal eens met Brenda. Gewoon proberen, Zinzi geeft zelf wel aan of ze vol zit. Billendoekjes, wij gebruikten in het begin altijd Zwitsal maar nu Pampers Sensitive. Bevalt prima! Sophie heeft nog geen enkele keer uitslag gekregen door luiers of doekjes. Heb dus eigenlijk voor nix billenzalf aangeschaft............... Weet dus niet hoe het zit met andere merken Brenda!
@Manonn: Dank je! Ja ik ben meestal wel zo vroeg, omdat Jayden zo vroeg is. ZOu liever ook langer willen blijven liggen, maar dat gaat helaas nie.. Hij wil na de fles ook nie meer echt slapen. Hij is echt heel veel overdag wakker. Heb hem op dit moment boven liggen. Maar hij huilt alweer. Denk moet toch proberen. Kan er alleen nie zo goed tegen als hij huilt... Jouw meissie lacht erg veel he! Op alle foto's een grote lach! Mooi hoor! Voeding denk ik ook wel dat dat kan hoor. Als je het nie zeker weet dan zou ik ff bellen naar cb. @Lafo: Vervelend dat het nog nie zo lekker gaat. Idd wel goed in de gaten houden. @doekjes: Hier ook altijd in de aanbieding van zwitsal ofzo. Geen idee of andere doekjes goed zijn. Verder weet ik ff nie meer wat er getypt is. Ben nog nie zo goed in onthouden.. Sorry. Liefs
@Brenda; Jij doet 180+6scheppen hé, dat word +/- 200. Als ik 180 geef, dan geef ik echt 180 zegmaar. Ik ga het gewoon proberen hoor, Jullie hebben gelijk. Zou ze gewoon stoppen met drinken, als ze genoeg heeft.. Jatoch? Ik heb dat nog nooit met haar meegemaakt.. haha! Lekker geshopt, nog wat gekocht? Ik gebruik altijd Zwitsal doekjes. Op mijn werk gebruikken we doekjes van pampers. Ik vind Zwitsal persoonlijk fijner en lekkerder ruiken, haha! Andere merken ben ik niet mee bekend... Ik heb pampers van pampers & Ik heb ook billenzalf. Ik heb Bepanthen, eventueel sudocreme & Zwitsal voor op de billen. Ik heb alleen bepanthem een keer gebruiken, liesjes waren toen beetje droog. Jee, wat gaat dat hard hé. Nora doet al geluiden na, word echt al een grote meid! Echt superrr leuk! Ook zo heerlijk dat ze zo heerlijk rondkijkt! Jullie boffen met zo'n makkelijke, vrolijke meid!! (Niet dat wij mogen klachen hoor! haha!) @Susan; Ik ga het inderdaad gewoon proberen! @Loontje; Owh, Jayden wil niet meer slapen na z'n eerste flesje? Is hij dan continu wakker? Of slaapt hij overdag dan best veel? Een wakkere knul dus! Ja! Zinzi is best een lache-bekkie! hihi. HEERLIJK! Kan er zo van genieten! ---------------------------------------------- Prettige middag/avond meiden!! Ik ga GTST gemist maar eens kijken. Gisterenavond stond ik toen lekker onder de douche, met Zinzi. Vind ik (en zij ook) zo lekker! Vanavond naar mijn schoonouders, die vertrekken vrijdag naar Oosterijk, op wintersport.
manon; als nora genoeg heeft drukt ze haar lipjes stijf op elkaar, oftewel er mag geen drup meer naar binnen bij ons wordt 180 dan 200 inderdaad, maar soms laat ze ook wel 20cc staan hoor, dan is het ook 180. geweldig dat zinzi zoveel lacht, wordt je zelf ook helemaal vrolijk van he? hier ook pampers van pamers, eigenlijk ook geen zin om andere merken pampers te proberen, deze bevallen goed. Welke maat zit zinzi in? Nora in maat 2 van baby dry.
Ah wintersport, LEUK!!! Zou ik ook wel willen maar lijkt me lastig de komende jaren als je kindje(s) nog nix kan (kunnen). Volgens mij mogen en kunnen ze pas op ski´tjes staan als ze ca 3 of 4 jr oud zijn? Weet iemand dat?
Manon, als Sophie niet meer wil, draait ze haar hoofd weg of 'slaat' ze de fles uit haar mond met dr handjes Ziet er altijd leuk uit... Hier ook baby dry 2 maar die zijn nu bijna op (nog 1 luier) en dan gaan we kijken hoe baby dry 3 bevalt! Mocht die echt nog te groot zijn, gaan we nog even voordeel halen bij C1000. Volgens mij zijn ze daar nu in de aanbieding (net als bij Hoogvliet). Net trouwens besteld bij goedgemerkt voor op het KDV en bij Baby-Walz. Bij Baby Walz 2 zwembanden voor van de zomer in het zwemband. Eentje met zo'n zitje erin en een ander waar ze op kan liggen als het ware. Heb niet die trainer gekocht waarbij de kindjes ingegepst worden. Strax gaan ze koppie onder en zit ze vast in de gespen. Natuurlijk ben je er altijd bij maar het idee is een beetje 'brrrrrrrrrrrr'...
Hai meiden, ik kom eventjes binnen vallen hoor.... Lees vaak met jullie mee, maar heb nog nooit iets bij jullie gepost. Vind het leuk om te lezen hoe jullie kindjes zich ontwikkelen etc...kan ik beetje vergelijken Maar ik lees dat de meeste allemaal al heerlijk doorslapen, hoe doen jullie dat!??! Hier een mannetje die om 22.00 uur de laatste fles krijgt en vannacht was het 3.15 en 6.15 (daarna slaapt hij door tot +/- half 10). Hij slaapt tussen de voedingen door wel prima dus kan zelf ook wel wat uurtjes meepikken gelukkig. Hij krijgt 165 voeding en drinkt die dan ook helemaal leeg....iemand tips?
susan, ik maak me voorraadje maat 2 ook op en probeer dan ook 3. Had al wel gekeken maar volgens mij zit er niet heel veel verschil tussen 2 en 3 of ik kijk verkeerd. leuk idee die zwembandjes! bij de etos ook nog 3 halen 2 betalen pampers. zag ik vanmiddag! wendy, ik kan je niet echt een tip geven, nora deed doorslapen al vanaf de 2e week uit zichzelf, hoef er zelf geen moeite voor te doen.
@Brenda; Oké, ze maakt het dus wel duidelijk, dat ze geen zin meer heeft. Ja, Je word inderdaad zelf ook erg vrolijk van, van zo'n vrolijke meid! Ik geniet zo van het mamma zijn! Jij ook wel zeker? Zinzi heeft luiertje maat 2. Ik heb nu Newborn maat 2 + baby dry maat 2 in de luierlade liggen. Zelf pak ik eerder naar Baby-Dry, kunnen toch wat meer hebben heb ik het idee. @Susan; Ik denk dat ze toch zeker een jaartje of drie moeten wezen hoor. Maar of er echt een start-leeftijd is? Geen idee. Wat grappig dat ze haar flesje wegslaat, hihi. Vast een grappig zicht ja! Kijk! Je bent al in de voorbereiding voor van de zomer. Daar heb ik nog geen seconden aangedacht! @Wendy; Doorslapen, hoe doe je dat? Mja.. Dat komt/is ineens.. Zinzi slaapt door sinds 5/6weken. Succes ermee!
Wendy, ik gaf Sophie altijd een heel volle fles voor het slapengaan zodat ze daar dan de hele nacht op kon teren... Hier ging het doorslapen ook ineens hoor trouwens, rondom 5/6 wkn, net als Zinzi. Andere tips weet ik eigenlijk niet maar volgens het cb ligt het gemiddelde rond 3 mnd dus als je het zo bekijkt, is het niet raar hoor! Net terug van de oogarts. Was beetje vreemd want hij kon wel zien dat er oedeemvorming was van het hoornvlies (beide ogen) maar kon er geen oorzaak voor vinden! Vooralsnog wordt er dus nix aan gedaan en moeten we ons mannetje goed in de gaten houden. Zodra er verandering optreedt in negatieve zin, moeten we direct aan de bel trekken. Niet afwachten dus... (De oorzaken die hij kon bedenken, klopten niet bij onze hond. Hij is nl te jong voor staar en van het verkeerde ras tav erfelijkheid. Dit fenomeen zou nl niet bekend zijn onder labradors en kennelijk wel bij andere rassen.) Hoop maar dat het blijft zoals het nu is... Ik ga nu maar ns op mn kont zitten en ff kijken of er nog wat leuks te zien is op tv. Oh ja, hebben jullie je kindjes al gezet voor Baby TV (digitale zender)? Sophie vindt het hartstikke leuk en zit dan met grote ogen gehypnotiseerd te kijken naar het scherm. Geweldig om te zien!!
@lafo: zie net op je www op hyves dat Britt weer is opgenomen in zh. Wat ontzettend k*t zeg. Veel sterkte meid.
@susan: die van mij vindt tv überhaupt erug interessant haha. Maakt niet uit wat er op staat. We noemen haar al tv-junkie. Ik moet haar in de box echt ff de andere kant omdraaien anders ligt ze de hele tijd te koekeloeren en vindt dat niet nodig. Wat 'apart' van je hond zeg. Houdt het maar goed in de gaten. @wendy: die van mij heeft een weekje doorgeslapen maar is het nu weer een paar dagen kwijt hoe ze het moest doen. Ik had ook laatste fles rond 23.00 uur en dan kwam ze tussen 6 en 7. Nu komt ze rond 4 uur maar met speen is het te rekken tot 7 uur ongeveer in de hoop dat ze het weer gaat snappen Kan je ook geen tip geven helaas. Succes ieg. @manonn: hier ook lipjes stijf op elkaar als ze niet meer wilt drinken. Alleen hier komt dat bijna niet voor. #voeding: Heb zelfs het idee dat ze meer wilt. Ze is alweer dagen onrustig (hazeslaapjes overdag en vroeg wakker) of het nou een sprongetje is of honger?? Vindt het maar lastig. Vanmiddag 2 x wat extra's gegeven en dat ging er rap in!? #doekjes: wat in de aanbieding is. Vorige keer Pampers sensitive maar heb nu baby fresh of zoiets. #luiers: heb pampers maat 2. Die passen nog prima.
@susan; vervelend van je hond! hopelijk wordt het snel beter. hier ook een trouwe fan van babytv! ze kijkt dr ogen uit dan! leuk om te zien haha @lafo; vreselijk dat britt weer in het zh ligt. is er al wat verbetering? we zullen het vast snel van je horen. beterschap!! ook met amy!! @all; vanavond gesport, je zou denken dat je dan goed kan slapen, maar ben echt klaarwakker nu. terwijl mijn kleine meid lekker ligt te slapen. omgekeerde wereld dus. net gtst gemist maar gekeken, ben wel benieuwd wat die rare arthur van plan is haha nou weltrusten allemaal!!
Manon: Het gaat weer beter met mijn mannetje en hij kan gelukkig weer lachen Ik zou ook gewoon iets meer voeding geven. Zinzi geeft zelf wel aan wanneer het teveel is. Mijn kleine is tot nu toe ongeveer 1 kilo per maand aangekomen. Amore: Mijn kleine wil om de 4 uur eten, ook 's nachts. Hoeveel voedingen krijgt die van jou. Borstvoeding: Ik heb besloten om de bv af te gaan bouwen zodat ik niet op werk hoef te kolven. Dit is mijn schema tot nu toe. 8:00 BV 12:00 KV 16:00 BV 20:00 BV 12:00 KV 04:00 BV Doekjes: Ik heb een hele doos billendoekjes van Zwitsal. Heb ook een pakje van Huggies gehad en die waren ook goed. De goedkoopste van de action vond ik helemaal niks en die van de Wibra waren wel te doen maar niet zo fijn als die van Zwitsal. Mijn zusje gebruikt het huismerk van Kruidvat en zij vindt die erg fijn. Luiers: Ik ga van de week overstappen op maat 3 van pampers newborn.
sheann; mag ik vragen waarom je new born nog gebruikt en niet baby dry? baby dry zitten meer pampers in voor dezelfde prijs namelijk. Of zit new born beter?
Nu nora haar handjes goed ontdekt heeft, wordt ze steeds wakker met kleine krabwondjes op haar gezichtje. Ze heeft er nog niet echt de controle over. Zijn er mama's die daar nog tips voor hebben? Ik ga als ze gaat slapen haar gezichtje wel insmeren met vaseline, zodat ze minder goed kan krabben. Het is niet dat ze jeuk heeft, gewoon geen controle zeg maar. Misschien 's nachts maar sokjes over de handjes doen
Ik heb drie verschillende kleuren van maat 3, ik heb gehaald wat ze nog hadden liggen in de winkel. Kwam er later achter dat in de babydry veel meer zitten. Ik heb ook de eerste weken krabwantjes gebruikt maar dan krabde hij zich overdag wel open. Nu dat ik zijn nageltjes kan knippen doet hij het niet meer.
Poeh he dames, wat gaat het soms snel hier! @sheann Elena zit ook nog op zes voedingen hoor. Alleen haalt ze die voornamelijk overdag, waardoor er dus minder dan 4 uur tussen zit. Sinds twee nachten komt ze snachts wel weer, vandaag van 04.00u zelfs om de 2u??? Ik denk dat ze uit mijn borsten niet meer genoeg voeding krijgt en daarom zo vaak komt vandaag, of een regeldagje. Ze drinkt ook nog steeds der flessen van 150+5 nog niet op.. Ga der vanmiddag maar es wegen. Maar ach, zal wel niet erg zijn toch? @wendy Tsja, doorslapen.. Elena deed het ineens, en nu ineens niet meer.. Zit niet echt een systeem in geloof ik.. @brenda Tja, krabwantjes misschien. Wij doen de armpjes onder de dekens proppen (wordt steeds lastiger), maar ze krabt zichzelf ook af en toe! Ik moet ook bekennen dat ik vaak vergeet der nagels bij te houden.. @Mila Hier slaapt Elena ook niet meer tot de volgende voeding overdag, ze is soms al een uur eerder wakker. Ik laat er dan maar spelen... En wacht tot ze honger begint te krijgen... @all Elena drinkt der flessen nog steeds niet leeg, meestal drinkt ze zo'n 90 cc, soms drinkt ze 150, maar dat komt niet zo vaak voor.. Wat denken jullie? Is dit erg? Of maakt het niet zoveel uit zolang ze goed plast en poept? Ik ga vanavond maar es met der op de weegschaal staan om te kijken hoeveel ze weegt..