Hier natte sneeuw Ringeding. Loontje ja moe ach het went haha, ik kan me niet meer heugen wanneer ik een keertje goed heb geslapen, komt hopelijk wel weer haha Nou ik heb een arbeidsconflict wat eerst afgehandeld moet worden en dat speelt al voor Amy kan je nagaan hoe lang ik al thuis zit...bijna 2 jaar.... Britt weer een spuitluier tot haar nekje...jakkes maar de meiden zijn erg lief vandaag dus dat scheelt.
Lafo, jeetje hee, het lijkt me ook wel zwaar vermoeiend hoor om er elke nacht standaard uit te zijn voor (1 van) je meiden! Gewenning tja, wellicht, maar hoe lekker zal het voor je zijn als je 1 keertje door kan slapen 's nachts!! Wat vervelend dat je al zo lang een arbeidsconflict hebt! Is er geen oplossing voor of is dat niet zo makkelijk?? Loontje, gaat Jayden helemaal niet naar een kdv? Wat een luxe zeg en wat lief van je schoonouders dat die op willen passen! Hoeveel dgn in de wk gaan ze dat doen? Vaak scheelt dat trouwens echt als je kindje de dag ervoor veel wakker is geweest; zijn ze de dag erna zo mak als een lammetje!! Ringeding, ik wist niet dat je Diclofenac gewoon kon gebruiken tijdens bv! Volgens mij mag het nl niet tijdens de zwangerschap. Gelukkig dat het kan en dat het daardoor stukken beter met je gaat! Met Rosanne alles goed? Amore, Sophie krijgt 5 flesjes op een dag, altijd! Alleen de begintijd verschilt; dat is gewoon echt op verzoek dus wanneer ze het aangeeft. Is de laatste tijd bijna altijd zo rond 9 uur. Daarna pas ik het schema aan zodat de laatste fles er om 22.00 uur in gaat. Mocht ze nou eerder gaan huilen dan dat het tijd is voor een flesje, troost ik haar gewoon! Een speentje wil ze nl niet (of ze snapt t principe ervan niet ) dus dan gewoon afleiding geven. Maar nou moet ik er wel bij zeggen dat Sophie geen hele grote eter is hoor dus dan is het volgens mij wel makkelijker dan als je echt een hongerig kindje hebt! Oh ja gisteren was Sophie dus bij mn zus en haar vriend. Is ze maar 1.5uur stil geweest!!! Verder alleen maar gehuild!! En toen wij haar gingen ophalen, viel ze net half in slaap. Toen in maxi-cosi, in auto, in bedje en meteen verder geslapen tot 9 uur vanmorgen. Flesje, luier en weer slapen tot half 12 ofzo? Om half 1 weer flesje gehad, luier en nu ligt ze weer te slapen. hehehe Heeft zeker heel veel energie gekost al dat gejank gisteren Nou ik ga ff verder Ajax kijken. Ze hebben net 1-0 gescoord!!! YEAH!!! Liefs Suus
Hey susan ik kijk ook Ajax, helemaal goed hihi Ach jeetje Sophie miste haar mama! Nou mijn abeidsconflict is er gekomen toen ze me altijd voorgehouden hebben dat ik er 3 dagen kon gaan werken (werkte er al sinds 2000) en op het laatste hebben ze dat ingetrokken en gezegd of 5 dagen of helemaal niet meer terug komen en dat heb ik dus echt niet gepikt zodoende hebben we een conflict...
Lafo, wat idioot zeg! Stond het niet zwart op wit dat ze je dat hadden toegezegd? (zal wel niet anders was het conflict natuurlijk snel opgelost...) Krijg je nu wel iets uitbetaald trouwens? Anders zit je zonder inkomsten en dat is wel erg zuur! Mn nichtje is 17 jan bevallen van een meisje en nu hebben ze een babysite gemaakt. Erg leuk hoor maar wat lees ik net?! Dat ze spulletjes van Woezel en Pip en van Lief erg leuk vinden. Potverdorie, vieze na-apers!!! Ik heb hier alles van W&P en Lief (en van weinig anders)!!! Baal dr wel een beetje van................ook al weet ik dat ik niet het alleenrecht heb op die merken hoor! Hebben ze vast afgekeken van toen ze bij mij op kraambezoek waren.................... Oh Sophie huilt! Heb ik zeker wakker geschreeuwd toen ik manlief verontwaardigd opbelde over mn nichtje. hahahaha Ik ga maar even naar dr toe
@Amore; Jij zit nog laat achter de computer! Je computerd tijdens het geven van de fles? Gaat het goed met je meissie? @Lafo; Ah, gossie.. Wat sweet, dat ze speldjes in kan. Doe je het ook wel eens ofniet? Ik heb allerlei speldjes in de kast liggen, maar dan zal Zinzi der haar toch eerst hard moeten groeien! hihi! Amy heeft krullentjes toch? Britt heeft zeker heel wat meegemaakt. Is niet niks hoor. Dat meisje is nog zo klein, maar maakt het allemaal wel mee hoor. Wat zonde dat ze zo moet huilen, en dat ze last heeft van diarree&kramp. Ik hoop maar dat het snel overgaat!! Geef ze een hele dikke knuffel van me! En? Ongesteldheid al doorgezet? Hier is het over? Gisteren over een hele dag maar 2.. niet eens volle tampons, en vandaag eigelijk niks meer? Dat is een hele korte ongesteldheid zeg! Van donderdagavond tot zaterdagmiddag.. Ach, ik vind het prima hoor!! Haha. s'-Nachts slapen voor mietjes? Dat is ook wat zeg! Zijn pap&mam goed mee. Heb jij toch nog wel nacht rust? Volgens mij de laatste weken niet zoveel he?! Ik lees dat je inmiddels al bijna 2jaar thuis zit. Poe! Niet niks. Heb je er veel moeite mee, of? Wat een rot-streek zeg.. Dingen beloven en dan niet na-komen!! Is er wel werk inzicht ofniet? Ik heb geen idee, hoe dat gaat als er een conflit speeld. Je krijgt wel betaald? (Dat hoop ik maar voor je/jullie!) Het is wel lekker lijkt me thuis zijn, maar op deze manier.. Niet echt prettig! @Loontje; Fijn dat alles goed gaat met Jay. Nog een beetje kunnen rusten vandaag? @Ringeding; Ik ben benieuwd, of acupenteer wat is.. Zou mooi wezen! Wel fijn dat het vandaag redelijk gaat. Hier geen sneeuw. Was hier vandaag +4graden. @Susan; Heeft Sophie'tje zoveel gehuild gisteren. Zonde! Ook jammer voor je zus. Die baalde vast als een stekker! Sophie wilde vast graag bij papa en mama zijn. Uiteraard is dat huilen/wakker wezen errrrg vermoeiend. Geen wonder dat ze de schade aan het inhalen is! hihi! Eh na-aapers.. Daar houd ik niet zoveel van hoor! Ik snap het wel hoor dat je baald. Opzich prima dat ze het ook leuk vinden, maar wel .. heel . toevallig!?! Ik ben ook gek op Lief! Ik wacht met smart op de nieuwe collectie, op de Lief! site. Ik heb gisteren 3 shirtjes gezien in de winkel, maar nog niks gekocht, wil eerst de rest zien. Ik heb 2 hele leuke zomersetjes gekocht van Noppies! Owhh, echt te leuk!! @All; Hii girls, Zinzi heeft gisterenavond aardig wat gemopperd en gehuild. (Tussen 20 en 23.00 uur )Mevrouw wou niet slapen (waarom nou niet?) althans niet in der bed! Als we haar naar beneden haalde was het prima, ze mopperde wel wat maar huilde niet. Pap en mam wilde eigelijk veel liever dat ze in bedje lag, maarja.. Wij hebben niks te zeggen?! haha! Af en toe sliep ze even (in bed) en dan werd ze weer wakker. Dit heeft dus geduurd tot haar laatste fles. Daarna is ze in slaap gevallen, tot vanmorgen half 8 .. Althans, toen heb ik haar wakker gemaakt, ze lag nog te slapen! Ik wou niet haar schema door de war gooien namelijk. Na haar fles terug in bed, toen geslapen tot 11.30! Vanmiddag naar mijn vriend z'n oma geweest. Zinzi vond het prima. Keek lekker in de rondte, en heeft wat geslapen in de maxi-cosi. Ze ligt nu te slapen.. Straks gaan we naar mijn ouders toe. Morgen naar het CB'tje. Ik ben zo benieuwd hoeveel ze is aangekomen, en hoeveel ze is gegroeid! Aan het eind van de dag ga ik naar mijn werk. Ik ga daar een kopje thee drinken, ook kunnen de ouders die willen komen, Zinzi komen bewonderen. Eerlijk gezegt heb ik er niet zo heel veel zin in.. Ik wil gewoon nog niet 'geconfronteerd' worden met me werk.. Ik heb verlof! haha! Ik vind me werk harstikke leuk hoor, echt waar! En ik vind het leuk om me collega's en de kindjes weer te zien.. Maar dan komt het ineens allemaal zo dichtbij voor me. (Ik heb nu nog 5weken verlof) Dinsdagavond heb ik een cursus van 19.30 tot 21.30, ook op me werk. Bahh! Dus echt geen zin! Nou, meissies! Toedeloe! Ik ga er weer vandoor! Genoeg gemopperd! haha 'Sorrie hoor!' Prettige avond! Liefs!!
Susan en Manonn nee het stond niet zwart op wit maar ze zijn het verplicht om mij een parttime functie aan te bieden. Hoe de vooruitzichten zijn nou we moeten weer om de tafel, zal nog een hele strijd worden waar ik ook liever niet aan wil denken. Ja ben wel uitbetaald de hele tijd anders was het niet vol te houden. Woezel en pip en Lief zijn ook hele leuke merken, maar heb eigenlijk van alles wat in me kast. Ongi nee het zet maar niet door, wel bruinverlies...volgens mij als ik straks ongi wordt dan ben ik het wekenlang.... Manonn toch veel plezier morgen met de kids en de mama's. Zinzi showen is toch geen straf? Je hebt nog 5 weken verlof, is best lang meid moet je maar denken! Hier alles ok, alleen moesten we onverwacht naar de dierenarts met mijn hond, die ging ineens hard gillen en liep heel moeilijk en maar trillen. Hij heeft of een verdraaiing of een hernia, dat laatste hoop ik dus echt niet maar tijd zal het leren. Hij heeft een injectie gekregen tegen de pijn en voor een week pillen mee en als hij daarna nog last heeft dan moet hij de medische molen door, laten we hopen dat dat ons een keer bespaard blijft...
Oh nee he, had ik een hele tekst getypt... wil ik verzenden... druk ik op een verkeerde knop ofzo... al mn tekst weg!!! Kan daar zo van balen!!! Overkomt me (bijna) nooit! Even kort dan maar: Lafo, hoop dat de hond door de med's snel opknapt! Dat is jullie zeker gegund met al dat gedoe met die 2 meiden!! Manon, ik ken het gevoel van het niet geconfronteerd willen worden met werk tijdens verlof. Helaas is het hier totaal niet gelukt... Elke week wel weer was er iets werk-gerelateerd Wel irritant dat je tijdens verlof een cursus moet doen! Ik ga nu maar ns naar bed. Dat mn tekst weg is, heeft mn humeur niet positiever gemaakt. Net nl al gebeld met manlief over zn enorm irritante moeder (had een vervelende opmerking gemaakt afgelopen vrijdag --> gelukkig, voor haar, heb ik m niet gehoord omdat ik er nog niet was --> was anders wel ruzie geworden vrees ik). Ben enorm gefrustreerd over bepaalde dingen waar nooit iets over is gezegd tegen haar. Ik doe het niet om de lieve vrede in de familie te houden (vooral vanwege mn mannetje die er gewoon echt tussenin zit) maar ik vind wel dat mn man er wat van moet zeggen tegen haar. En dat doet hij dus niet! Ze komt altijd weg met alles wat ze zegt. Ze kwetst daar mensen mee, bedoeld of onbedoeld, maar dat mag wel ns op een zeer duidelijke manier gezegd worden tegen haar! Veranderen zal ze niet maar ze mag wel ns weten hoeveel verdriet ze iemand kan doen. (zo, moest t ff kwijt) Ik ga nu maar ns slapen! Sophie ligt er al in vanaf half 11. Ben benieuwd of ze weer slaapt tot 9 uur, net als vanmorgen
@Susan Werkze vanmiddag! Zet m op! (Dat was toch vandaag??8)) Enne, wat vervelend je schoonmoeder en nichtje! Snap dat dat niet leuk is.. Hoop dat je mannetje je kan helpen! @Lafo We hadden elkaar inderdaad net gemist! Hahaha. Getsie, gaat het goed met je meisjes, komt je hond weer :x Hoop dat het vandaag beter gaat! Knuffel voor jou! @Manon Tijdens de BV kan ik forummen op mijn Iphone Helaas heb ik nu alleen nog de ochtendvoeding en tijdens de fles gaat het toch wat lastiger (heerlijk als ze straks zelf die fles gaan vasthouden!) Veel plezier vandaag bij het CB & op je werk! Misschien valt het mee en kan je alvast weer een beetje wennen? @Loontje Hier ook nog niet echt een ritme, al lijkt er soms wel iets van een systeem in te zitten. Gisteren deed Elena ineens ook 5 voedingen ipv 6, maar dan komt ze wel om 4u vannacht. We gaan binnenkort beginnen met een avondritueel (badje, flesje, slapen) zodat de laatste fles er dan om 1930 ingaat ipv 19u. En de eerste krijgt ze dan om half 7. Verder wel op verzoek denk ik, maar anders is het niet te doen met werk straks. En ja hier gaan beide oma's een dag oppassen, luxe he! Mij hebben de wendagen trouwens wel goed gedaan, ik vond het makkelijker dan ik dacht van tevoren. Dus misschien toch maar es proberen? Fijn dat alles goed gaat met Jayden! Verbazingwekkend die kleintjes he, ene dag slapen ze amper, halen ze het de volgende dag in @All Pfff gisteren weer een dramamiddag, Elena huilt de laatste dagen best veel. Geen idee wat er is, misschien mist ze de BV? M'n hart breekt dan echt, ben dan meteen niet meer m'n zelfverzkerde ik. Hebben jullie dat ook? Dat je niet meer de oude bent? Ik vind dat af en toe best lastig. Wat dat betreft heb ik dan ook wel zin om te gaan werken, en niet de hele tijd met haar bezig te zijn! (En daar voel ik me dan weer schuldig over).. Pfff vermoeiend hoor, zo in mijn hoofd Hahaha. Maar zal vast allemaal wel loslopen.. Slapen jullie beebs al in hun eigen bedje? Hier moeten we er binnenkort aan geloven, ze gaat omhoog kruipen in de wieg! Vind er niks aan Tgaat allemaal veels te snel Oja, Brenda, lekker weekend gehad?
Hoi hoi, Weekend weer voorbij. Vindt dat altijd zo jammer. Vriend is dan ook lekker thuis en dat vind ik een stuk gezelliger. @amore: ik heb dat ook hoor dat ik wel zin heb om te gaan werken (ff wat anders dan hele dag met haar bezig zijn) maar voel me idd tegelijkertijd schuldig. Zelfverzekerd ben ik met Jenna ook nog niet. Zij heeft ook veel gehuild de afgelopen week omdat ze haar speen constant verliest in haar slaap. Vindt dat lastig om daar mee om te gaan. Wil er niet gelijk heen om het er in te stoppen (zal op kdv ook niet gebeuren, lijkt mij) maar vindt het zoo zielig als ze huilt. Ze slaapt daardoor steeds hazeslaapjes (elk kwartier ongeveer wakker). Ze heeft echt moeite om te slapen overdag en 's avonds. 's nachts slaapt ze gelukkig nog steeds wel door (afkloppen), zal ze wel uitgeput zijn van de dag! Ze moppert ook steeds vaker na de voeding en dan weet ik ook niet wat er is. Heeft ze nog honger of is het zuigbehoefte? Poeh, als ze er toch een gebruiksaanwijzing bij hadden gedaan bij de geboorte ;-D @lafo: fijn dat je meisje weer thuis is. Nu hopen dat de hond niet door de medische molen hoeft. @manonn, hoe was het bij CB. Was je meisje goed aangekomen? Ik moet volgende week eindelijk voor de 1e keer. Ben zo benieuwd. @ringeding: hoe is het met je handen? Al iets gehoord van de acupuncturist? @susan: wat heb jij toch een leuke schoonmoeder?!? Wel lastig idd voor je vriend maar hij mag best voor je op komen idd. Sophie slaapt trouwens lekker lang Nou Jenna huilt weer. Ik ga speen er maar weer in stoppen. Grtz.
Haha Amore. Je bent niet alleen hoor... maar het zou verrekte handig zijn als ik haar begreep en of ik het wel goed doe! Maar het kan maar zo het sprongetje zijn (ik kreeg de e-sprongenwekker wel afgelopen vrijdag) van ca. 8 weken maar ja, hoe lang zou zoiets duren?!
Hmmm haha... Wij hebben geen baby tv hier maar Jenna is tv-junk in het algemeen Moet haar echt wegdraaien in de box anders zit ze de hele tijd te koekeloeren
Susan moest jij vandaag alweer werken?? Bleghhhhhh Hoe is het gegaan en Sophie vanmorgen laat wakker?? Amore en Mila hier ook nog steeds geen gebruiksaanwijzing gevonden die bij Britt past. Hier ook veel huilen, sprong of niet ze huilt nou eenmaal vaak. Gisteravond ook weer, overduidelijk krampjes want het was een komen en gaan en dan ging ze weer met die beentjes trappen. Als ze niet slaapt in de box is ze snel verveeld, jullie kindjes ook? Heb een mobiel erboven hangen maar na een paar minuten is dat ding niet leuk meer. Het is idd zo lastig soms om moeder te zijn, doe je het goed, waar doe je goed aan etc etc die vraag stel ik mezelf ook heel vaak, zeker ook omdat Britt best wel veel ziek is en nogal prikkelbaar is. De toekomst zal het allemaal uitwijzen, een ding is zeker we willen allemaal het beste voor je kindje en wat goed is voor moeder is ook goed voor kind. Amore jij hebt besloten geen bv meer te geven en dat is je goed recht, geen spijt van krijgen omdat Elena huilt, ze kunnen huilen vanwege 1001 andere oorzaken. Vannacht weer een gebroken nacht, Amy was weer eens wakker om 05.00, ik weet niet wat ze heeft maar het is wel verrekte vervelend dat vroege wakker worden en niet meer willen slapen gaaaaaaaaaaaaapppppppppp Straks een hapje eten met vrienden, Amy is bij me ouders en Britt nemen we mee, nu nog makkelijk om haar mee te nemen, later gaat dat bijna niet meer weet ik uit ervaring hihi
Wij hebben ook geen babytv op de upc box maar mijn mannetje houdt wel van Dora. Ik vind boots ook zo schattig. Lafo: Kyano ligt ook niet in de box als hij wakker is, dan zit hij liever in zijn wipstoel zodat hij om zich heen kan kijken. Amore: Ik ben ook niet meer dezelfde sinds de geboorte maar vraag me af of dat ooit zal zijn. Ik merk wel dat ik behoefte heb aan wat tijd voor mezelf. Ik ga dan ook 1 keer per week sporten en een keertje de stad in zonder de kleine. Dan kan ik ook alvast wennen om straks met het werk een hele dag weg te zijn.
Babytv hier ook niet maar Amy kijkt altijd naar NL 3 's ochtends, Britt interesseert zich nog niet zo voor de tv. Zouden vanavond een hapje eten maar Ramon is ziek, die heeft dus buikgriep...hij was de enige in huis die het nog niet had gehad....balen!!!!! Sheann wipper ja ook maar leuk voor even helaas, de schommel vind ze daarintegen wel weer leuk, zeker een half uurtje haha
@Lafo: Hier nog eentje die erg verveeld is in de box. Dacht dat het kwam omdat ik in eerste instantie geen mobiel had, maar nu ik die wel heb is hij nog snel verveeld Hier ook nie in de wipper. Tis echt bij mama of in de wandelwagen (als we dan ook echt gaan wandelen) Vervelend dat je weer zo vroeg wakker bent gemaakt Hier ook kwart over vijf weer wakker, maar hij heeft glukkig daarna nog wel ff geslapen. @Amore en Mila: Erg herkenbaar allemaal. Hier ook op zoek naar gebruiksaanwijzing!! @Manonn: Hoe was het bij cb? @baby tv: Hier ook nie, maar ook een tvjunk. Maakt nie uit wat er op is, maar hij vind de bewegende beelden en de geluidjes geweldig! @All: Hier gaat het op zich wel goed, maar ben dus ook op zoek naar de beste manier om te voeden enz. Ik denk dat Jayden een beetje oververmoeid is aan het einde van de dag. Hij wil dus absoluut niet overdag slapen, maar zo krijgt hij alleen maar s'avonds en snachts slaap. Hij word giga huilerig vanaf een uurtje of 3 en kijkt dan ook nie meer zo vrolijk uit zijn ogen. Als ik met hem ga rondlopen dan word hij stil, maar zodra ik weer ga zitten dan is het weer krijsen. Heb hem al geprobeerd een paar dagen smiddags in bed te doen, maar hij krijst alles bij elkaar dan. Hij wil gwoon echt nie, maar kan zien dat hij moe is... Vreselijk frustrerend. Ook moet ik de voedingen idd wat anders gaan doen, want ik heb de laatste nog vrij laat en straks met werken word hem dat ook nie, Ben alleen bang dat als ik hem vroeger doe dat ik hij dan nie doorslaapt... Dus ook hier nog steeds kleine zorgen en onzekerheden, maar als ik naar hem kijk dan ben ik ook nog steeds errug vliefd Vanaaf nu echt sporten voor het eerst. Kijken hoe dat gaat. Meiden fijne avond! Liefs
Hee meiden!! Daar ben ik dan na een half dagje werken! Ik zag er echt gigantisch tegenop maar ik moet eerlijk zeggen, toen ik eenmaal bezig was, was het echt niet vervelend! (zal vast nog veranderen) Maar aan de andere kant, toen ik eenmaal klaar was en de laatste was weg, wilde ik zo snel mogelijk weg om naar mn kleine meid te gaan! We hebben haar samen opgehaald van kdv omdat het de 1e keer was en ik dat graag wilde zien. Manlief heeft haar gebracht rond 13.00 uur vandaag en we waren er om 17.30 uur. Ze had na 15min door dat ze niet thuis was in dr eigen box of bed en toen heeft ze het kennelijk op een huilen gezet. De leidsters hebben haar toen geknuffeld en toen was het weer goed en heeft ze 30 min geslapen in de box. Daarna weer even gespeeld, voeding uurtje later en van half 4 tot half 5 geslapen in dr bedje! Toen wij haar haalden, was ze weer in protest bij 1 vd leidsters totdat ze ons zag (natuurlijk............). Nu ligt ze thuis te slapen in dr box, over 10 min voeding en vandaag maar weer wat vroeger in bed denk ik. 21.30 uur laatste fles ben ik van plan... Al met al goed te doen dus! Morgen is ze er alleen een hele dag..........maar wo en do ben ik weer lekker vrij dus kan ik de hele dag met r knuffelen!!! Lafo, oh weer geen nacht door kunnen slapen!! Nu Amy weer! En Britt dus ook weer van slag! Op een gegeven moment weet je het natuurlijk ook niet meer....... lastig lijkt me dat hoor! Mila, misschien een regeldag/periode? Sprongetje of hoe al die dingen allemaal heten? Hoe het ook heet, hopelijk is het snel voorbij!!! Amore, baby-tv is leuk he! Hoewel, soms vind ik niet echt baby tv maar eerder peuter tv.......... Loontje, ja Jayden zal idd wel knock-out zijn 's nachts als hij overdag niet slaapt! Lastig om zijn patroon te doorbreken... Misschien dat het wel lukt als hij op kdv is? Oh ja, hier is Sophie ook snel verveeld in de box hoor. Vaak zit ze gewoon lekker bij me op de bank, samen tv te kijken Meiden, ik ga naar mn meisje. Is nu eventjes aan het huilen in de box dus ik ga het flesje maar geven.
Hallo Dames, Ben ik ook weer Kan jullie niet zo goed bijhouden. Lees wel elke dag ff snel, maar niet de tijd om ook elke keer te reageren. @ Lafo: Fijn dat je meisje weer lekker thuis is. Maar het ritme zit er nog niet helemaal in. Hopenlijk komt dat snel. Ook met je andere dochter, hopen dat zij ook snel weer lekker wat langer wil slapen. Beterschap met je man!! Hopen dat de ziekenboeg nu zo over is bij jullie. Hebben jullie al genoeg te pakken gehad. En Britt heeft veel last van krampjes?? Had Lieke ook heel erg. Toen zei een vriendin dat we Sab-Simplex eens moesten proberen. Nou dit werkt echt super goed!! Haalt alle luchtbellen uit de fles... en ook in de darmen werkt dat dus... waardoor ze goed windjes kunnen laten en niet zo'n last van de krampjes hebben. Het is in nederland bijna nergens te verkrijgen. Is een product uit duitsland. Maar er is een DA-site waar je het kan bestellen. Zal het zo nog ff opzoeken voor je! @ suzan: Wat fijn dat je het toch wel leuk vond om te werken. En scheelt natuurlijk dat je met een half dagje kon beginnen. @ Loontje: Wat vervelend dat je nog een beetje aan het klungelen bent met de voedingen. Hebben wij de eerste weken ook gehad. Komt dus wel goed!!! En wel lastig idd he dat Jayden overdag niet wil slapen en dan zo "hangerig/huilerig" wordt. Lieke heeft ook wel dat ze overdag niet zoveel wil slapen. beetje hazeslaapjes. uurtje, hooguit 1,5 uur na de fles en dan is ze ook weer klaarwakker. Maar zolang ze snachts maar slaapt, ben ik allang blij @ Mila: Zou idd best een sprongetje kunnen zijn. Lieke heeft daar meestal wel een paar dagen "last" van. Ook heel huilerig en alleen maar bij mama willen zijn. Hopen dat het snel weer beter gaat. @ Amore: Hier hebben we ook geen baby-tv. Maar Lieke geeft volgens mij ook nog niet echt om de tv. Ze kijkt er maar heel even na en dan is het weer goed geweest. De box vind Lieke daarentegen wel weer heel leuk. Hebben een mobiel die heel lang aan blijft, en met zo'n afstandsbediening om weer aan te doen. Hier kan ze zo een uur naar kijken en lekker liggen lachen. @ all: Ik had verteld van die vlek op m'n been.. was ik vorige week maandag mee naar de huisarts geweest. tabletten en zalf voor gekregen. Donderdag bij de huisarts geweest voor Spiraaltje, en toen zei ik al dat de vlekken groter waren geworden.. Maar hij reageerde niet echt... Vrijdag werd de vlek nog weer groter... en kreeg steeds meer jeuk. Zaterdagavond kreeg ik op m'n buik ook zo'n ontzettende jeuk.. s'avonds toch maar huisartsenpost gebeld.. Die konden er niet zoveel aan doen. De tabletten die ik al had, konden ze niet veranderen,want in de anderen zat precies hetzelfde in. Moest maar mentholgel proberen. van zaterdag op zondag nacht ben ik de hele nacht aan het krabben geweest. Vriend werd gek van mij Zondagmorgen meteen weer gebeld, want nu zat ik van boven tot onder, voor en achterkant onder de kleine vlekjes. Durfde ook niet te dicht bij Lieke in de buurt te komen, omdat ik niet wist of dit nou misschien besmettelijk kon zijn. Kon om half 12 terecht.. 12 uur eindelijk aan de beurt. Die arts dacht ook aan allergische reactie, enige wat hij me nog kon geven voor de jeuk was Prednison. Ben ik niet zo blij mee, maar als het maar helpt moet het maar. Moest met 2 dagen toch echt verbetering zien... Nou zondag en vandaag dus al tabletje gehad, maar ik ben nog steeds één en al vlek en krab me nog steeds het ongeluk. Morgen nog maar weer even afwachtten en anders maar weer naar de huisarts. Wordt gewoon zo gek van die jeuk. En het is soms gewoon genant als ik jeuk heb, en wil krabben. Het meeste jeukt het me aan de benen, onder de oksels en onder m'n borsten en sinds gisteren zelfs in m'n bilspleet en ja, dat lijkt dan een beetje raar als ik daar steeds zit te krabben. Oke, genoeg gezeurt. Met Lieke gaat het gelukkig heel goed. Ze is zo'n lekker vrolijk meisje aan het worden. Ze is ook steeds meer wakker. Na haar flesje ligt ze nog zo'n 1,5 uur in de box en bij mij en slaapt dan 1 hooguit 1,5 uur en wil dan niet meer slapen. Maar goed, beter overdag dan snachts. s'nachts slaapt ze gelukkig heel goed. ze krijgt om 22.30 haar laatste fles en slaapt dan door tot 06.00 á 07.00 Heel af en toe komt ze om 05.00 maar geef dan haar speentje en dan slaapt ze zo weer verder. Vanmorgen heb ik haar om 07.30 wakker moeten maken, anders raakt het hele schema in de war.