Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Hallo meiden,

we zijn er weer!:D we hebben het heerlijk gehad tijdens onze minivakantie. Zelfs nog weer sneeuw dus het zag er heel mooi uit in de bossen. Nu de laatste week vrij alweer!! maar misschien ook wel langer, ik werk namelijk op verschillende locaties. soort projectmatig. Dus als er geen opdrachten zijn, ben ik altijd vrij, gratis vrij want krijg dan gewoon doorbetaald;). Dus ff afwachten. Maandagmiddag alleen eventjes naar mijn werkgever in eindhoven, even babbelen over hoe en wat en wat ik wil komende tijd en dan weer naar huis en dat zal dan mijn eerste werkdga zijn;).

met nora gaat het erg goed. Nog steeds vrolijk en is volop de oooooooooooo's en de aaaaaaaaaaaaa's aan het vertellen. Ze doet me in alles na met de gezichtsuitdrukkingen, erg leuk om te zien.
    Hier ook een fan van lief en w&p, maar ook de kleding van Z8 bevalt erg goed. Goede kwaliteit.

2. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    nora bijna 3 mnd!

3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @loontje; we zaten idd op het Loo! waar woon jij dan? Het is erg mooi!

@amore; we zaten op het park 't Loo. Erg mooi en leuke huisjes, best groot! had geen kinderbungalow gedaan, was ook niet echt nodig. Kinderbedje stond er wel en een kindersteol ook (alhoewel we die nog niet nodig hebben natuurlijk). Verschoven deed ik op het bed en badje hoefde ook niet, want ze ging gewoon mee onder de douche.

@manon; welk maat heb je gekocht voor zinzi? vind het soms best lastig om te schatten welke maat ze straks heeft ivm de zomercollectie. Maar 68 moet ik zeker al kopen, 62 wordt nu al te krap met veel merken!!:$

hoe was het vandaag bij cb?

@susan; de eerste die al aan het werk is!! jeetje wat is de tijd voorbij gevlogen. Nu moeten we echt weer een ritme zien te vinden. :(

@lafo;wat duurt zo'n conflict dan lang he.. heb je wel weer zin om te werken na 2 jaar? ach de tijd vliegt natuurlijk ook voorbij. Hoe is het nu met britt en amy?

@mobiel; volgens mij is nora de enige die haar mobiel wel leuk vindt?;)

@babytv; nora huilt als ik haar ervoor weghaal... verslaafde haha

@rianne; wat vervelend dat je nog steeds niet weet wat die plek is. Kan me voorstellen dat je liever geen prednison slikt. Moest ik tijdens de zwangerschap slikken. Hopelijk mag je er snel mee stoppen. Bij mij hielp het trouwens na 2 uur al tegen de jeuk.

nou volgens mij ben ik weer bij...pff...:D

liefs

4. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Brenda: Ik woon in Heerde. Das ongeveer 10 km van t'loo af. Ik ben zelf daar nog nooit geweest. Maar lijkt me idd wel mooi. Wat is Nora al groot en kijkt ze mooi helder uit de ogen. Gaat echt hard he!!

@Riannetje: Ja tis idd beter dat ze overdag zo wakker zijn en snachts nie, maar vind zo zielig dat hij dan smiddags zo wakker is terwijl hij errug moe is... Wat vervelend dat je zo vreselijke jeuk hebt! Hopen dat de prednison wel gaat helpen!

@Susan: Fijn dat het goed ging vandaag!! lijkt me erg moeilijk. Hier gaat Jayden straks naar mijn schoonouders en mijn man die gaat 1 dag minder werken. Dus hij hoeft nie naar Kdv.

@All: Zo net ff lekker gedoucht. Heb weer voor het eerst gesport. Viel wel ff tegen zeg. Hartstikke warm en helemaal geen conditie meer natuurlijk:$ Morgen avond weer naar zwgym. Denk dat we daar dan ook weer oefeningen gaan doen. Hopen dat ik niet teveel spierpijn heb:D

Liefs

5. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    loontje; wat voor sport heb je gedaan? of heb ik daar overheen gelezen;)

gaat idd erg hard!! deze week wordt ze 3 maanden! voordat je het weet meldt je ze aan bij de basisschool:$

6. loontje24

Haha ja ze zijn zo groot!! Ik zit op steps. Heb het volgens mij wel een keer ergens neergezet, maar je hebt vakantie gehad he;) Wat deed jij ook alweer?

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Lafo;
    Damn, .. zit jullie echt niet mee hé meid! Nu hoop ik dat het toch eens ophoud hoor!!
    Ik hoop dat de hond baat heeft van de injectie!

Zinzi showen vind ik geen straf hoor, maar om nu te zeggen .. Yeah, leuk!
    Het visite-bezoekje op me werk ging wel hoor, was wel leuk om me collega's weer even te zien, en alle kids!
    Poeee! Die zijn gegroeid. Niet normaal.
    Vond het ook wel weer heerlijk om naar huis te gaan hoor (ben er 2uur geweest.) Toch een heerlijk idee, dat ik nog even verlof heb!

Je bent dus nog niet ongesteld. Mmm, ik ben er vanaf geloof ik. Ik ben het maar goed 1,5dag geweest.
    Was ook wel voor 4dagen hoor, zoveel bloed! haha!

Zinzi kan haar sinds een paar weken vermaken in de box, en nog best aardig lang.
    Ze kijkt hellemaal gefascineerd naar haar box-mobiel. Op een gegeven moment is ze het wel beu hoor.

Balen dat je mannetje nu ziek is, .. hierna zullen jullie het toch wel hebben gehad!!!
    Ik hoop dat de nacht, wat meer rust bied voor jullie!

@Susan;
    Grrr, zo irritant hé! Als je tekst ineens weg is. Ik typ het meestal eerst op Words, dan heb je dat probleem niet. haha.
    Ik heb het ook al paar keer gehad.

Kijk! Jouw eerste werkdaggie zit er weer op. Fijn dat het allemaal goed ging, en dat het meeviel.
    Wat deed je ook alweer voor werk? Had je wel een fijn gevoel op het kdv? Nou, morgen nog één daggie, en dan kunnen jullie twee dagen heerlijk knuffelen!

Van die cursus baal ik zeker te weten.
    Morgenavond zal ik er helaas toch naar toe moeten van 19.30 tm 21.30. Daarna even niet meer aan het werk denken!!!

Vervelend zeg, die ellende met je schoonmoeder. Het liefst zou je eens vreselijk woest op haar worden he? Je houd je vast in voor je mannetje.
    Ik heb ooit ook een voorgeval gehad, kan me dus wel een beetje inleven. Gelukkig gaat het nu super. Man-lief wilde er in die tijd ook maar weinig tegen zeggen hoor, dat leverde dan ook heel wat ruzie's op tussen ons.
    Je man wil natuurlijk geen ruzie met z'n moeder, maar voor jou is het wel heel frustrerend. Ze moet geen mensen beledigen, en ze mag er ook niet altijd mee wegkomen,
    dat is oneerlijk!

Zeg? Is er nu al iets bekend over het apparetement? Ik dacht dat je afgelopen vrijdag daar nieuws over zou krijgen?

@Amore;
    Ah, op je Iphone, ik dacht al.. Hoe doe jij dat? Mij lukt dat niet hoor, op de laptopp en de fles geven tegelijk,
    Ja, met 1vinger typen maar echt ideaal is dat niet. hihi.

Wennen aan het werk? Mmmm.. Liever nog maar even niet! hahaha!
    Was wel leuk hoor, even me collega's zien en de kids, maar het idee dat ik naar huis kon, en nog even kan genieten van me verlof.. Mja, dat beviel me wel!

Je kindje horen huilen is zeker te weten hartverscheurend. Zinzi huild (gelukkig) niet veel, maar als ze huild.
    Ohw! Ik kan er zo slecht tegen. Ik voel me dan zo machteloos!

Zinzi slaapt in haar eigen bedje. Heb ik vanaf het begin af aangedaan. Ik had/heb wel een wiegje,
    maar wou haar liever gelijk in haar eigen bedje, in haar eigen kamertje.

@Brenda;
    Leuk om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.
    Nora is dus lekker aan het kletsenbetsen, leuk zeg!

Wat een leuke foto's! Die Nora, .. Ze heeft zo'n lieve zachte uitstraling!

Wat voor werk doe jij meis? Geniet nog maar extra extra deze week!

Ik heb met 68 gekocht. Ze past maat 56 nog prima! Van Lief! koop ik voor van de zomer 62, want dat valt groter.
    Ja? Word 62 al te krap voor Nora? Groooooote meid!

Lief, dat je vraagt naar zinzi der bezoekkie aan het CB. Alles was prima. Ze gaat mooi met de lijn mee.
    2,5 cm gegroeid en 875gram aangekomen. Ze weegt nu 5145 en is 55,5 cm lang.

@Mila;
    Wat lief dat je naar Zinzi haar cb-bezoekje vraagt.
    Met Zinzi was alles prima op het bureautje. Ze doet het harstikke goed. Alles prima met de lijn mee. Ze was 2,5cm gegroeid & 875gram aangekomen.
    Ze weegt nu 5145 en is 55,5cm.

Jij gaat volgende keer voor de eerste keer. Ik vond het best wel leuk.
    Vond het fijn om te weten of ze goed gegroeid/aangekomen was.

Ik snap dat je het lastig vind hoor. Als Zinzi mopperd in bed wil ik er ook het liefste gelijk heen, maar doe het niet.
    Ze moet toch leren dat we niet continu naar haar toekomen als ze haar mondje nog maar opentrekt.
    Als ze 'over haar toeren' raakt, ga ik wel hoor. Dat voorkom ik liever, maar dat hoor je snel genoeg aan Zinzi.
    Ik laat ze ook niet TE lang huilen.

Op het KDV gaan ze inderdaad niet onmiddelijk naar kindjes toe als ze huilen, maar ze moeten om de 10min controleren, dus ze worden wel in de gaten gehouden hoor,
    en ze laten de kids ook zeker te weten geen half uur huilen ofzo hoor.(Ik werk op een kdv, op een baby-groep.)

Zou ze geen honger hebben? Omdat ze nog mopperd na haar voeding? Accepteerd ze wel de speen?
    Zoja, dan is het waarschijnlijk nog zuigbehoefte, accepteerd ze die niet, is het denk ik honger.

Die sprongentjes vind ik zelf maar een vaag iets hoor!? Ik snap daar vrijweinig van om eerlijk te zijn,
    ik heb dus ook geen idee hoelang zoiets aan kan houden.

@Loontje;
    Alles was prima op het CB. Lief dat je er naar vraagt.
    Ze is 2,5cm gegroeid, en 875gram aangekomen. Ze weegt nu 5145 en is nu 55,5cm lang.

Zou goed kunnen hoor, morgen spierpijn! hihi. Zeker als je niks meer gewend ben.
    Ik doe nu elke dag buikspieroefeningen. Dat voelde ik ook wel hoor, de eerste dagen.

Jayden slaapt dus 'nooit' s'morgens (nadat hij wakker word) en s'middags? Misschien kun je het toch elke dag proberen. Elke keer na zijn middagflesje? Elke keer wat langer proberen?
    Hij zal toch een ritme'tje moeten krijgen. Geef je wel om vaste tijden voeding?

@Rianne;
    Jeuk, ooh brrr dat is zo erg! Je zou je vellentje eraf krabben meid.
    Prednison, best heftig! Dat ze dat zomaar geven. Naja, als het maar helpt. Merk je al enig verschil?

Fijn dat het zo goed gaat met vrolijke Lieke!

@All;
    Hee meiden,

Alles was prima met Zinzi op het bureau'tje.
    Ze gaat prima met de lijn mee. Ze was 2,5cm gegroeid, en 875gram aangekomen.
    Ze groeid zo hard, .. meiden, wat gaat het hard hé?!

Het visite-bezoekje op mijn werk was wel leuk hoor.
    Klinkt stom, maar het was best vermoeiend.
    Zinzi vond het allemaal prima. Alle ouders; ah, goossie .. wat een schatje,. .. haha! Lief hoor! Ze waren helemaal gek op haar.
    Ook al m'n collega's. Ze is dus aardig wat bekeken en aangeraakt vandaag.
    De terugreis naar huis moest ze onzettend hard huilen. Misschien toch wat overprikkeld?! Ook was ze erg moe.
    We waren daar om 16.00, en normaal ligt ze dan te slapen thuis.
    Ze heeft daar nog wel een half uurtje geslapen, maar toch.. Dat is te weinig. We zijn thuisgekomen, om 18.00 en ik ben lekker met haar gaan douchen (vind ze heerlijk!) Daarna haar flesje, en ze is als een blok in slaap gevallen en ze heeft haar ogen niet meer open gedaan.

Ik voelde me de hele dag door best 'dizzy', werd soms even beetje wazig voor me ogen. Weet ook niet zo goed.
    Ook erg moe, en nu veel hoofdpijn.
    Vanavond weer erge buikpijn, heb ik helaas al meerdere keren gehad afgelopen week.
    Oke, genoeg gemopperd! hihi.

Ik ga zo haar flessie maar eens maken, kan ik daarna lekker gaan slapen!!
    Truste meiden!!

Liefs!

8. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    steps heb ik ook veel gedaan. Op dit moment doe ik spinning en bodycombat. Na de eerste keer had ik erg veel spierpijn haha..

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Loontje, lekker he, sporten! Spierpijn zal je wel hebben maar vaak is het op dag 2 het ergst (dus in jouw geval woensdag)!
    Wat een luxe zeg, ook bij jou dus niet naar het kdv :)

Brenda, leuke foto's hoor! Echt een lekker wijfie heb je!
    Enne, super genoten zo te horen.
    Vanaf volgende week dus aan het 'werk'. Hopelijk heb je geen opdrachten en kan je nog lekker thuisblijven! Ook al luxe! Wat voor werk doe je dan?

Manon, wat is Zinzi goed gegroeid zeg! Helemaal niet zo lang trouwens, of lijkt dat maar zo? Sophie was bij haar vorige bezoek aan cb ook 55.5 cm en ze schelen volgens mij maar 4 daagjes???
    Ja, we hadden afgelopen vrijdag de 2e bezichtiging van mn man's app. Ze zouden na het weekend terugkomen (met een bod?) maar vandaag nog nix gehoord. Hopelijk morgen!!!!

Hier ligt Sophietje al in bed vanaf 22.00 uur. Was natuurlijk nog 10 minuutjes huilen, zoals altijd, maar nu is het al een hele tijd stil dus is ze in slaap gevallen :) Morgen moet ik haar al wegbrengen voor 09.30 uur en dan richting werk. Moet boekhouding 2009 afmaken en 5 patienten behandelen. Wel goed te doen dus!

Oh ja, mn auto is wrs aankomende vrijdag weer gerepareerd!!! Dat zou ontzettend fijn zijn!
    Nou ik ga nu maar ns alles in de vaatwasser zetten en naar bed. Ben benieuwd tot hoe laat Sophie zal slapen vannacht!

10. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    manon, bedankt voor je compliment voor nora. Zinzi staat altijd erg mooi op de foto. Mooie lach heeft ze! Ik werk voor de rabobank, hypotheken afdeling. Maar dan niet op één locatie dus. Veel afwisseling! Goed trouwens dat zinzi goed gegroeid is. Toch altijd weer fijn om te horen.

11. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    susan, eindelijk je auto weer klaar!! kan me goed voorstellen dat je daar erg blij mee bent.

heb je nog leuke fotootjes van je sophietje?

jij hebt geen hyves toch of wel?

12. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    @ Lafo: Heb de site ff opgezocht. Gisteren geen tijd meer voor gehad, kreeg visite.
    DA Drogisterij Mensink - Baby Darmkrampjes
    Misschien het proberen waard?? Hier helpt het heeeel erg goed!!

@ Brenda: Wat fijn dat jullie een leuke minivakantie hebben gehad. Zo een paar dagen weg kan soms ff heerlijk zijn!!
    Leuk he dat ze je zo probeert na te doen. Lieke probeert dat sinds kort ook. Zo leuk om te zien, vooral als sommige dingen ook echt lukken. :)

@ Loontje: Je hebt weer lekker gesport!! Je zult vandaag vast spierpijn hebben.
    Probeer jij Jayden overdag wel gewoon in z'n bedje te leggen??
    Lieke wil na de fles van 7 uur niet meer haar bedje in. Ik probeer het wel gewoon elke dag weer. Soms slaapt ze dan ff een kwartiertje en begint dan weer te huilen... Ooit zal ze vast gaan snappen dat ze dan gewoon moet gaan slapen :)
    Maar is idd wel vervelend dat hij dan zo ontzettend moe is, maar niet wil slapen. En in de kinderwagen bak dan ofzo?? of slaapt hij daar ook niet in?? Maakt opzich niet uit waar hij in slaapt.

@ Manonn: Ja ik wou er liever ook eerst niet aan beginnen aan prednison, maar als dat het enige nog is wat zou kunnen helpen voor de jeuk... ja dan toch maar wel. Maar helaas merk ik nog steeds geen verschil. Ik krab me nog steeds een ongeluk. Bel morgen gewoon weer naar de Huisarts. vandaag heb ik er geen tijd voor :)
    Zinzi is al lekker gegroeid zeg!!
    Het bezoekje aan je werk was dus wel leuk. Kan me voorstellen dat je het wel vermoeiend vond. Je bent het ook niet meer gewend :) En als je zelf al niet zoveel zin hebt om weer te gaan werken maakt het misschien ongemerkt ook wel vermoeiender.

@ Suzan: Wat fijn dat je, als het goed is, van het weekend je auto weer gerepareerd hebt!! je hebt inmiddels ook lang genoeg zonder gezeten!
    Vandaag dus nog weer ff werken. Hoop dat je lekker op tijd klaar bent, en weer lekker naar je meisje kan!!
    Was idd ook benieuwd naar hoe het met het appartement was afgelopen, maar jullie weten dus helaas nog niets. Nog weer afwachtten dus. Hoop dat jullie snel wat horen. En dat het dan ook goed nieuws is!!

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Rianne, wat irritant die jeuk zeg! Daar kan je echt helemaal knettergek van worden! Hoop dat de Prednison werkt en anders moeten ze maar iets anders voor je verzinnen want zo kan je toch niet rond blijven lopen?
    Oh en Sophie slaapt overdag ook nooit in dr bedje hoor! Ze is eigenlijk altijd beneden in de box of gewoon bij mij :) Nu op kdv wordt ze wel in dr bedje gelegd dus wie weet is het dan makkelijk(er) in te bouwen?

Brenda, ik heb wel hyves hoor! Mn naam is 's-bouwman' en daar staan best wat foto's van Sophie op (en nog wat heel wat foto's van 'vroeger' in mn babyloze tijd ;)).

Vannacht Sophie dus om 22.00 uur in bed gebracht wat ik al had geschreven en ze kwam vanmorgen om 07.15uur! Wat een goede nacht zeg! Ben echt helemaal verbaasd...! Flesje erin en toen hebben we samen nog 30min in bed gelegen, en Sophie heeft toen geslapen :) Om 09.30 uur heb ik haar naar kdv gebracht waar ze nu dus ook is. Heb niet gehuild! Vind mezelf heel stoer! :) Hoop dat de dag snel voorbij is en ik weer bij haar ben. Dan lekker 2 dgn non-stop knuffelen!! :D Helemaal goed! Misschien dat ik vanmiddag wel zo snel weg kan dat ik haar zelf kan ophalen...

Oh mn patient van half 11 is er!

14. loontje24

@Susan: Jeetje wat een heerlijke nacht zeg! Hartstikke stoer dat je niet gehuild hebt!! Weet nie of ik dat wel zou kunnen:( Ben benieuwd hoe je lange dagje bevallen is!

@Riannetje: Nou ik probeer Jayden dus wel in bed te leggen, maar hij slaapt dus bijna nooit. Meestal probeer ik het sóchtends al en dat kan nog wel eens goed gaan. Dan slaapt hij heel ff, maar verder dus helemaal niet. Beneden wil hij nergens slapen de laatste tijd. Eerst nog wel eens in de bak als we aan het wandelen waren, maar dan werd hij zodra we thuis waren glijk wakker. Ik vind op zich nie erg dat hij dan zo wakker is overdag, maar wel als hij er zoon last van heeft:(

@Brenda: Je bent dus aardig sportief? Hoe vaak sport je? Ik wil er eigenlijk nog wel wat bij gaan doen. Kheb ook een keer spinning geprobeerd, maar das wel erg heftig zeg!! Spierpijn valt mee hier:D

@Manonn: Fijn dat Zinzi zo goed gegroeid is! Had nie anders verwacht met zoon modelkindje:) Snap wel dat je nie zoon zin had om naar je werk te gaan. Word je toch wel weer geconfronteerd met je werk en dat je snel weer moet. Vanaaf cursus toch? Zal je wel nie zoon zin in hebben of wel? Jayden wil idd ook nie overdag slapen. Ga nu idd proberen om elke dag toch ff naar bed te doen en dan moet ik maar ff een manier vinden om tegen het huilen te kunnen..:$ Vind dat echt vreselijk, maar moet misschien toch ff voor hem dit proberen...:( Ik ga nu ook met vaste tijden voeding beginnen, want anders zit ik straks met werk en tis gwoon handiger. Hoop dat hij dan wel een beetje op dezelfde tijden sóchtends komt, want anders begin je al verkeerd he.. Hoe doe jij dat?
    Dizzy ja? Zou het wel ff goed in de gaten houden!! Dat je nie flauwvalt ofzo!!

@All: Hier dus geen spierpijn nog. Hoop dat het zo blijft. Voel me eigenlijk wel weer wat beter nu. Had erg last van mijn rug en nek enzo, maar nu ik gesport heb lijkt het wel iets minder te zijn. Denk wel dat het heel veel helpt!!
    Jayden gisteren om half 11 de laatste fles gedaan en hij heeft niet alles opgedronken, maar toch weer doorgeslapen. Hij komt wel vroeg dan, maar dat is straks met werken juist fijn, dus denk dat ik de eerste voeding op 6 uur/half 7 ga doen. Dan kom ik mooi uit. Hoop dat hij dat ook zo vind:D
    Verder ga ik dus wel proberen om hem overdag op bed te leggen en iets meer regelmaat voor hem te zoeken. Denk wel dat hij dat heel erg nodig heeft. Vind het te zielig om hem zo moe te zien en niet te kunnen slapen.
    Hier eindelijk mijn vriendin bevallen gisteravond. Ze was al vanaf donderdag opgenomen in het ziekenhuis en nu eindelijk!!! Ga vanaaf dus lekker op kraamvisite en kijken hoe erg het verschil is met Jayden. Denk dat het heel wat scheelt!
    Nou meiden fijne dag allemaal!!

Liefs

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Susan;
    Nee, Zinzi is niet super lang inderdaad. Ze zat wel prima op 'de lijn'.
    Misschien Sophie een lange meid? haha. Geen idee hoor. Schild ook zoveel per kind. Zijn hier best veel 'lange' kindjes geloof ik.

Sophie is weer naar het kdv vandaag, hoop dat het goed gaat. Maar dat zal vast wel!
    KNAP hoor!, stoere meid! Dat je niet hebt gehuild!!
    Kun jij haar daar brengen tot half 10??

Ze heeft een prima nacht gehad zo te lezen. Wat voor voedingstijden houd jij nu aan?
    Ik wil de fles van Zinzi ook wat eerder gaan geven, ook rond 22.00. Je ligt pas zo laat op bed hé, als je de fles om 23.00 nog moet geven.

Dat is lekker balen, dat die mensen niks van zich hebben laten horen.
    Jullie willen nu toch ook wel eens wat weten! Nou, hopelijk vandaag!

FIJN! Dat je auto vrijdag waarschijnlijk klaar is. Is toch ook wat, net een nieuwe auto, kun je er nog niet in rijden ook!
    Nou na de reparatie kun je er weer in rijden, en het allemaal vergeten!

Werkse meid.

@Brenda;
    Slimme meid! Hypotheken, dat lijkt me best pittig. Of valt het mee?
    Wel leuk hoor, de vele afwisseling.

@Rianne;
    Ik ben benieuwd meid, wat de dokter gaat zeggen. Ik zou ook gewoon bellen hoor.
    Je slikt wel iets wat best 'heftig' is, en als het dan ook nog eens niet werkt.
    Wel vervelend hoor. Jeuk kan je gek maken! Althans, kan ik me een goede voorstelling van maken.

Lieke is vandaag alweer 2maanden!

@Loontje;
    Ah, wat lief zeg! Een model-kindje! Ja, we mogen niet klachen hoor ;) Ook al heeft ze af en toe wel even een mopper-momentje!
    Maargoed dat hoort erbij!

Zinzi krijgt op vaste tijden haar flesjes;
    07.00; 160 cc.
    11.00; 160 cc.
    15.00; 180 cc.
    19.00; 160 cc.
    23.00; 180/190 cc + 1 schepje Johannesbroodpitmeel. (om het wat dikker te maken, doet ze wat langer over de fles)
    Ik wil haar schema'tje eigelijk wel een beetje veranderen, ik vind 23.00 best laat! Je ligt dan zelf ook pas zolaat op bed.

Ik zou het toch elke dag even proberen hoor, is voor hem wel goed. Hij is wel moe, hij wil er waarschijnlijk gewoon niet aan toegeven.
    Dat heeft Zinzi ook wel eens. Af en toe gewoon even gaan kijken, en dan natuurlijk niet om de minuut.
    Ik snap dat het rot is om hem te horen huilen, dat doet zo een pijn bij je.
    Maar eigelijk moet je maar zo denken; Er is niks aan de hand, hij wil gewoon niet, hij wil liever beneden zijn, bij mamma!
    Dus eigelijk is hij 'niet zielig'. Gewoon eens proberen, elke dag eventjes.
    En dan zelf bepalen hoelang, je moet natuurlijk niks tegen je gevoel in doen! Daar word je zelf ook niet echt gelukkig van.
    Hij heeft vanacht een goede nacht gehad. En 06.00/06.30 is inderdaad best een goede tijd voor als je straks weer moet gaan werken.

Kijk een aan, geen spierpijn.. Fijnnnn! Ze zeggen dat het de tweede dag vaak komt he? hihi.
    Maar wie weet blijf je bespaard!

Veel plezier op kraamvisite! Zal zeker wel een verschil wezen. Het gaat allemaal zo hard.
    Wat is het geworden? en hoe heet hij/zij?

@All;
    Gisterenavond vreselijke hoofdpijn gekregen, .. Kon amper de fles nog geven. Echt niet fijn!
    Zinzi werd vanmorgen om 05.15 ineens wakker. Waarom? Geen idee! Ze lag beetje te mopperen. Ik ben er twee keer uitgeweest om haar speentje te geven,
    maar ze bleef mopperen en was 'klaar' wakker. Toen om 05.45 maar bij ons in bed gelegt,ik had geen puf om elke keer eruit te gaan, heb nog steeds hoofdpijn.
    Ze heeft toen nog heerlijk geslapen tot 07.00. Toen flesje gegeven en lekker naast me gelegt. Om 10.00 was ze wakker, lag mevrouw eens even te persen! haha. Jahoor poep-broek!
    Lekker verschoond en we om 11.00 fles gegeven. We liggen nu nog in bed.

Zinzi ligt lekker naast me, terwijl ik half liggend op de laptop zit, menn! Wat een hoofdpijn! Heb daarnet eerst maar eens wat ingenomen, nu maar hopen dat het helpt.. (Niks helpt tegen die kl*te migraine/hoofdpijn!)
    Vandaag word het dus maar heel rustig aan doen, moet tenslotte vanavond naar die cursus, echt totaaaal geen zin.
    Maargoed, ik probeer maar zo te denken, het is maar even. Even doorzetten, ik ben zo weer thuis!!

Zo, genoeg gemopperd! Ik ga er weer vandoor! Ik ga As the worlds kijken op de computer, heb het gisteren gemist.

Meiden, welke maat schaffen jullie aan? Kwa kleding voor van de zomer?
    De nieuwe LIEF! collectie staat nu gedeeltelijk online! Jihoe! Alleen nu twijfel ik enorm voor de maat.
    Van Noppies heb ik 68 aangeschaft, want dat valt niet super groot. Lief! valt heel groot, maar om nu maat 62 aan te schaffen?
    Mm, weet het niet! Ze past nu nog makkelijk maat 56 van Lief! Moet zelfs nog wat omgeslagen worden, maar de zomer duurd nog zeker 6maanden...
    Wat denken jullie?

Fijne dag lady's!

16. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    rianne, heb je ook al bloed laten prikken dan? misschien dat je verhoogde leverwaarden hebt? heb ik nu ook last van.. ook jeuk, maar wordt al minder gelukkig.

susan, heb je toegevoegd op hyves:D, veel foto's heb je zeg!! zal ze straks eens gaan bekijken haha

manon, balen van je hoofdpijn meis!! hopelijk wordt het snel beter!! en dan ook nog de cursus vanavond..bah

ik vind het ook moeilijk om te bepalen welke maat nora in de zomer heeft. Heb al zulke leuke kleertjes gezien van noppies en lief etc. maar ja nora groeit nu al beetje uit 62, dus dan zal 68 wel in het voorjaar zijn en 74 in de zomer?? help, zo groot al??:$

loontje, wat voor sport wilje erbij gaan doen dan? ik sport nu 2x per week. Voor de zwangerschap 3x maar dat gaat nu niet meer lukken hoor. en wil dat ook niet, zo vaak van huis dan. En met werken vraag ik me af of 2x nog wel lukt, misschien dan wel 1x en dan weekends wat meer wandelen met nora. ook goed voor de conditie en toch samen met me meissie.

all, niet veel nieuws, ben lekker saai belastingaangifte aan het doen. bleghh...

17. loontje24

@Brenda: Dacht aan fitness eigenlijk. Hier kan je dan onbeperkt en dan kun je ook groepslessen volgen. Zumba leek me ook wel leuk, maar ik zit zelf ook een beetje met de tijd. Steps kan ik 2x in de week doen. Als ik straks weer aan het werk ben dan heb je al zoveel minder tijd. Dus weet nog nie wat ik doe. En idd lekker met je kindje wandelen is ook heerlijk! En je hebt beweging!!

@Manonn: Het is een meisje geworden en ze heet Romana. Wel een aparte naam vind ik. Je hoort hem hier in ieder geval niet echt. Alles gaat glukkig goed! Ze heeft namelijk met haar vorige zwangerschap veel probleempjes gehad met haar kindje. Dus het is haar van harte gegund!
    Ja tis en blijft moeilijk om je kereltje te laten huilen, maar goed het is idd voor zijn eigen bestwil. Had ergens gelezen op internet dat je een bepaald regelmaat aan moest houden en daar ben ik nu dus mee bezig. Dat was: slapen, wakker worden, voeden, spelen, box en dan weer naar bed. Ik ben het nu aant proberen en de box ging helemaal goed, maar hij vond het naar drie kwartier wel goed, dus heb hem net naar boven gebracht en huilt nu al alles weer aan elkaar:( Hij was wel weer erg moe, want hij gaapte erg en viel bij mij alweer in slaap.. Snap dan niet dat hij niet gwoon in bedje wil:( Ja hij wil idd lekker bij mama, maar dan moet hij wel gaan sapen anders heeft hij zichzelf haha..
    Gut meid, hoofdpijn.. Wat een narigheid! Daar had je wel vrij vaak last van toch? Migraine? Of gwoon hoofdpijn? Vreselijk is dat he! Heb er niet vaak last van, maar als ik het heb.... Verschrikkelijk. En dan vanaaf nog cursus;) Hopen dat het straks wat minder is!
    Kleertjes voor de zomer... Ik vind het erg moeilijk om dat in te schatten. Heb echt geen idee wat hij dan voor maatje heeft.

Je hebt wel een erg mooi schema. Ik probeer nu ook idd 160 overdag te doen om te laten wennen alvast en de laatste ook 180 en mijn man deed dan ook wel jbm erbij in om dat hij dan misschien een voller gevoel heeft en dan wat langer slaapt, maar zal dit niet erg zijn? 2300 vind ik zelf ook wel vrij laat ja, maar al je er zelf goed tegen kan dan is het goed toch? Succes vanaaf op cursus!

Liefs

18. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    loontje, hier ook een fitness abonnement voor onbeperkt. Zitten ook de groepslessen bij in, ook de combat die ik doe en de spinning. Als ik dan een keer wat meer tijd heb, kan ik gelijk ook wat vaker sporten. Zumba heb ik ook wel eens gedaan, toen was ik net zwanger, was iets teveel van het goede, al dat gehuppel deed echt pijn aan de boobs haha;)

hier ook zelfde schema al vanaf begin eigelijk. slapen, flesje, uitbuiken, spelen en dan weer slapen. Ze heeft ook goed door dat als ze in bad is geweest dat ze dan na het flesje op bed moet en door moet slapen tot volgende ochtend. Alleen had ik laatst het badje voor een voeding eerder gedaan en vervolgens kreeg ik madam niet wakker voor de laatste voeding, want ze dacht immers ik moet toch doorslapen?? tja ze had gelijk... domme mama hahah

nou meiden heb alle vreselijke belastingaangiftes etc weer gedaan voor afgelopen jaar, aankomend jaar, en kinderopvangtoeslag aangepast (kreeg toch meer dan in eerste instantie). Dus nu maar de was doen... pfff... zwaar hoor vrij zijn haha

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee, daar ben ik weer! Weer lekker thuis!
    Heb wat meiden toegevoegd op hyves en ga denk ik morgen pas kijken naar foto's enzo hoor! Nu eerst ff soepie, forummen, sophie flesje geven, zelf eten en dan tvkijken/bankhangen (met sophie :))

Loontje, prima regelmaat die je erin wil brengen hoor! Dat is ook hoe cb zegt dat het zou 'moeten'. Hoop dat het je lukt! Aanhouder wint...??

Brenda, fijn dat de belastingaangiftes weer gedaan zijn! Je bent er snel bij zeg! Wel handig die onbeperkte abonnementen waarbij je kan zaalsporten en fitnessen!!! Is hier niet (denk dat ik een te dure sportschool heb :()...

Manon, hoofdpijn/migraine? Gadverdarrie...en dan ook nog cursus vanavond!! Da's helemaal ^$@^$&*%!

Houd het even kort want wil zo lekker op de bank liggen met sophie :)
    Werken ging weer prima vandaag! Heb vooral veel administratie gedaan, wat ik ook van plan was. Ben nu bijna bij en dus ook meteen dan de boekhouding van 2009 afgemaakt. Kan hopelijk over een week of 2 alles naar de accountant. Heb al wel datgene wat ik heb omgezet gisteren en vandaag opgestuurd naar de factoring (die paar uurtjes); dan komt er over 2.5 wkn tenminste weer wat geld binnen. Ook is het nog niet veel, 't is toch weer (eindelijk) iets!!

Oh ja, kledingmaat. Wij kopen voor Sophie zomerkleertjes in 68. We denken dat ze dat zal hebben rond mei/juni ofzo met de kleertjes van Lief voor nog wat langer zelfs.
    Ben trouwens benieuwd welk kleding er nu op de online winkel staat. Heb nl al best veel van de nieuwe collectie! hahaha

Meiden, tot ltr he!

Oh ja, conclusie van kdv was dat Sophie nog heel erg moest wennen. Vooral van alle lawaai schrikt ze nog behoorlijk dus van slapen komt weinig terecht. Ze ligt nu ook knock-out.......

Oh en Manon, wij hebben het volgende schema:
    08.00 uur
    11.00 uur
    14.30 uur
    18.15 uur
    21.30 uur

Zijn allemaal ongeveer tijden hoor!

ga nu echt! (moet nog meer onderwerpen langs hier ook)

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pffff hier weer een huilerige Britt nog meer als normaal, probeer vanavond wel te reageren, heb wel wat kunnen bijlezen maar meer tijd is me even niet gegund!

Vannacht wel lekker kunnen slapen, Amy was bij oma en opa aan het logeren en sliep daar wel heerlijk door tot 08.00....ik denk dat ze vanavond wel weer zal spoken, is schijnbaar leuk om mama te pesten...ze heeft ook weer diarree dacht dat het gister over was.
    Laat de zomer maar komen dan zijn ze een heel stuk minder ziek...

Deel Deze Pagina