Ja echt knap van Nora dat ze zo goed haar hoofdje omhoog houd, als ik dat hier doe dan gilt ze moord en brand en ligt ze met haar hoofd recht naar beneden...beetje eng vind ik het.
Advies van cb lap ik ook soms aan me laars hoor, met een tweede ben je ook makkelijker, bij een eerste wil je vaak alles via het boekje maar soms gaat dat niet altijd.
zo zie je maar dat ieder kindje anders is, en dat is ook wel zo leuk!! Hier is mannetje ook 1.84 en ik 1.77
hier ligt het ook aan het moment hoor, als ze huilerig is hoef ik het niet te proberen, dan krijst ze ook alles bij elkaar haha.. alleen hoorje dat niet zo goed als ze met haar hoofd dan ophet kleed ligt in het begin hier ook vaak geoefend met een opgerolde handdoek onder haar oksels, heeft ze meer steun, toen begon ze hte leuk te vinden en daarna vond ze zonder ook leuk
Pffff ik hoor me maag knorren, heb ook nog maar 2 boterhammen op. Gelukkig ben ik nu in een maand tijd 4,5 kilo kwijt, nog 9 te gaan!
Ja klopt Brenda, heb hier ook een voedingskussen liggen die leent zich daar ook wel voor maar ben ook een beetje laks hoor, moet gewoon meer met d'r oefenen maar soms schiet het er bij in.
Ja ik hoop dat ik het vol kan houden, dan zit ik weer op het gewicht voor Amy...79 kilo, nog te zwaar maar vind het voor nu wel een goed streven hihi
@lafo: hier zeiden ze dat 150/5 goed was voor Jenna. Terwijl ze bijna zelfde gegevens hebben! Ze mocht wel iets van 10-15 ml meer maar nog niet naar de volgende stap. Raar eigenlijk die verschillen in adviezen qua voeding. Ik zag bij iemand anders ook al zoiets staan. Weet zo ff niet meer bij wie. Bij manonn of Rianne? Ben dan ook benieuwd hoeveel Britt gegroeid is dan. Hier trouwens ook dat ze met haar snufferd recht naar beneden gaat en dan uiteindelijk gaat ze dus naar rechts en dan is het spartelen/krijsen. Ze gaven hier ook aan met een opgerold handdoekje er onder. Ook geprobeerd maar hetzelfde verhaal. Maar ja... blijven oefenen maar. @loontje: *knuff* voor jou. Kan me voorstellen hoe je je voelt hoor. Ik heb geen moeder meer en soms is dat moeilijk. Gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder (as. stiefmoeder is te verschillend van mij) maar dit is idd niet hetzelfde. @manonn: hoe is het met je beestje? Nog naar dierenarts geweest? Zielig joh. @riannetja: kzie dat Lieke ook al zo lang is. Ach en haar 1e prikjes. Ik heb dit de volgende keer en moet gewoon alleen Fijn dat het nu opgelost is voor je man qua ww en misschien ook wel werk. Hihi het was dus gezellig bij je collega, grappig van het cadeautje. Jee, echt allemaal lange dames hier trouwens. @susan: Niet te lang hangen dus bij het kdv, aaah, moet ik ook maar niet doen, denk ik. Hoop dat je dag snel voorbij gegaan is en dat je je meisje weer lekker kunt knuffelen. Zo volgens mij wel op@all gereageerd. Ik ga Jenna ff halen. Heeft weer geen zin om te slapen. Ze geeft ook veel terug. Ze is sinds vandaag volledig over op kv en volgens mij moet ze wel ff wennen er aan. Het ligt natuurlijk ook wat zwaarder op het maagje. Grtz.
Jee wat veel getypt alweer!! Moest ff bijlezen haha.. @Lafo: Mijn vader is donderdag 5 jaar geleden overleden en mijn moeder heeft daarna een andere man leren kennen. Mijn ouders waren allebei alcoholist en ik ben ook al vanaf mijn 11de jaar uit huis. Verder wel 1 oudere zus en 2 jongere broertjes. Mijn zus is wel erg gek met Jayden hoor, maar die komt nie zo heel erg vaak omdat die weer aardig krap met geld zitten en dan geen benzine kunnen betalenEn broertjes... tja denk dat dat toch weer anders is qua gevoel als je man bent.. Heb mijn moeder nog heel erg vaak de kans gegeven om de relatie tussen ons normaal te houden, maar ik moet eigenlijk elke keer om aandacht vragen en dat is nie leuk en op een gegeven moment ga je er zef aan onderdoor. Ik ben zelf wel erg gevoelig en ik kom dus ook elke keer weer mezelf tegen en heb dan weer mijn momentjes dat ik erg moeite mee heb. Soms wou ik wel dak iets harder was, maar ja dat kan je ook nie afdwingen he. Goed das dus een beetje het verhaal. Hoe gaat het verder met jouw meiden? @mila: Ook geen moeder meer? Overleden? Ja naar is dat he! Helemaal met zulke dingen ja! @Brenda: Kan me idd goed voorstellen dat je man dat heeft bij zulke belangrijke dingen ja! Dan is het idd het moeilijkst! Liefs
ik weeg nu net zoveel als jij, ik wil er nog 10 af hebben, dat ben ik aangekomen door de vruchtbaarheidsbehandelingen. En dan vind ik het ook wel prima eerst. maar moet zeggen, het is wel lastig hoor!
Hai meiden, Matthijs is vandaag 2 maanden! Vanmorgen naar CB geweest voor de prikjes. Bij het 2e prikje huilde Matthijs even maar dat was snel over. Nu ligt hij te slapen maar wordt soms even huilend wakker als hij z'n beentjes strekt. Hij ligt nu even lekker bij mij op schoot. Hij weegt nu 5780 gram en is 57 cm. @CB: De cm neem ik met een korrel zout want de vorige keer was hij in het zkh (2 dagen na CBmeting) ineens 4 cm langer. Heb nu ook gezien hoe ze opmeten bij CB en dat is niet heel erg precies. Meetlatje er langs, beetje het beentje strekken en klaar (terwijl zijn hoofdje in een knik lag en dit zag ze niet). Wat betreft max. voeding ga ik echt af op wat Matthijs aangeeft. Want de laatste keer was het max 140/5 en dat was echt veel te weinig voor hem. Nu zit hij op ongeveer 4 x 170 en 's-avonds voor het slapen ongeveer 190 (Ik geef wel borstvoeding maar alleen nog afgekolfd, soms krijgt hij ook 1x Nutrilon tussendoor). Las trouwens een paar weken geleden in een (medisch?) blad dat de groeicurven die bij CB gehanteerd worden in heel Europa gelijk zijn en gebaseerd zijn op de mensen uit Zweden. En aangezien er toch een heel verschil tussen NL'ers en bijvoorbeeld Spanjaarden gaan ze nu eindelijk voor elk land een eigen groeicurve maken. @Zwitsal: ik heb hier ook alles van Zwitsal gekocht tijdens zwschap maar Matthijs krijgt hier uitslag van. Ik gebruik nu Natusan en dit werkt goed bij hem. De Zwitsal producten ga ik maar opbergen want gebruik ze toch niet. Berg heeft Matthijs alleen bovenop z'n bolletje en maar heel weinig. Ik doe er eigenlijk niets aan. @Manonn: Voel je je al beter? En heb je de dierenarts gebeld? @Susann: Wat een gedoe met je SM. Ik heb wel respect voor je dat je dit besluit hebt genomen. Ik zou het ook wel willen want ik laat veel te snel over me heen lopen en pas me aan anderen aan. Over KDV, ik krijg juist een naar gevoel als ik heel snel wegga. Ik knuffel hem altijd uitgebreid, praat nog even met de leidsters en ga dan weg. Maar de 'klap' komt bij mij om 14:00 uur. Dan ga ik 'm missen en wil ik 'm eigenlijk wel weer ophalen. Ben benieuwd hoe dat straks voelt op m'n werk. Voor m'n verlof vloog de werktijd altijd voorbij. Kijken hoe snel de tijd straks gaat. @Loontje: Veel succes morgen bij CB. Hoop dat Jayden vannacht wel wat doorslaapt. Dikke knuffel voor jou. Ik kan er zelf niet over meepraten omdat ik mijn beide ouders nog heb en ze onwijs trots zijn. @Riannetja: Hoop voor jullie dat het goed nieuws wordt a.s. vrijdag. Ik heb van het UWV sowieso geen hoge pet op. Ik heb ivm met mijn moeder een aantal keer met het UWV te maken gehad :x. Wat een blunder van het CB van die voeding. Nee, ze luisteren echt naar je. @Lafo: Gecondoleerd met het verlies van je oma. Sorry als ik iemand vergeten ben. Gisteren was de bedoeling dat ik de eerste les van de "gym na de bevalling" zou hebben maar ik had de brief niet goed gelezen en stond dus bij de verkeerde locatie. Lekker slim . Morgen ga ik weer gewoon sporten, dan gaat Matthijs weer naar het KDV. Kwam ik vandaag van het CB vandaan, heeft iemand zijn auto zo strak naast mijn auto geparkeerd dat ik de maxicosi niet meer op mijn achterbank kan zetten. Het kwam met bakken uit de hemel, daar sta je dan. Moest eerst m'n auto vooruit duwen zodat ik er 'normaal' bij kon. Ik heb hier zo'n hekel aan. Parkeer gewoon in je vak, er staan toch niet voor niets parkeerlijnen, grrr:x. Moest het even kwijt.
Hier ook een klein beetje een plat hoofdje aan 1 kant. Ik heb een zijligussen besteld maar heb hem nog niet binnen. Ben benieuwd of hij het wat vindt. Weet iemand of je je kindje nog wel mag inbakeren als ze in een zijligkussen liggen?
koala, belachelijk van dat parkeren, erger ik me ook altijd zo aan!! ik stond een keer aan beide kanten klem. Toen maar via de achterklep naar binnen geklommen Gelukkig keek niemand haha
Sheann die vraag heb ik eerder gehoord, weet even het antwoord niet... Brenda ja lastig he dat afvallen, denk als je straks weer werkt je minder geneigd bent om te snaaien. Loontje ach jee meid, tsjonge beiden ouders alcoholist, lijkt wel of ik mijn man hoor praten alleen zijn vader is er van genezen maar zijn moeder helaas nog niet. Wel fijn dat je broers en zus hebt, misschien heb je er nu nog niet zoveel aan maar later wat meer. Mila ook al geen moeder meer? Tsjonge wat vreselijk zeg, moet er niet aan denken... Koala oh wat vreselijk zulke mensen die zo aso parkeren, had het laast ook aan de hand alleen ging die man net weg, maar anders had ik er ook niet tussen gekund, keek 'm nog wel even vuil aan maar heb het ook tijdens me zwangerschap vaak genoeg meegemaakt dat ik me auto niet in kon grrrrrrrrrr
@loontje/lafo: nee mijn moeder is overleden toen ik 12 was. Heb haar dood in bed aangetroffen. Ze had anorexia en was ook alcoholist. Mijn vader ook maar hij heeft nu een nieuwe vrouw (ok bijna dan aangezien ze gaan trouwen) en nu drinkt hij lang zoveel niet meer. mbt parkeren. Ik heb het ook een keer gehad toen ik zwanger was en op het eind liep. Moest er via andere kant in, was zwaaaar pissed toen. Heb je toch helemaal geen zin in als je dikke buuk hebt en dan over pook en handrem heen klimmen, ggrrr.
Matthijs krijst het uit van de pijn. Zal ik hem al een paracetamol zetpil geven? Zit hier zelf met tranen in m'n ogen.