Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hey Brenda, nou nee heb het niet gevraagd maar idd het kwam een keer zo uit, toen kwam ze dus op 4 flessen en ze doet het zo goed er op anders zou ik het niet doen.
    Volgens mij zat Amy ook al heel vroeg op 4 flessen, ja ze zeggen idd met 4 maanden want dan begin je weer met hapjes en dat vervangt een fles.
    Maar heb ook alweer gehoord dat je weer een maand moet wachten met geven dat 5 maanden nu weer de norm gaat worden pffffff
    Ja leuk een meeting, heb er al velen achter de rug en heb 1 hele goede vriendin er aan overgehouden en de rest van de meimama's zie ik ook nog regelmatig, zeker die in de buurt wonen.
    Dus ik zeg JA LEUK!!!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wij hebben toen voor het eerst afgesproken met een hele grote groep in Utrecht, midden van het land idd.

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Even update:
    Ben net bij HA geweest. Deze zegt dat er nog geen uitdrogingsverschijnselen zijn. Was even gerustgesteld maar net voeding gegeven (hij dronk maar 40 cc) en alles kwam er direct weer uit en niet alleen voeding lijkt het wel. Ook heeft hij net een plasluier gehad maar die was roze van kleur (had gelezen dat dat niet goed is).
    Ik zit hier maar te huilen. Weet gewoon niet wat ik moet doen.
    Matthijs kijkt me ook echt met zielige oogjes aan of hij wil zeggen: mama, help me, ik voel me zo ziek.

M'n man komt zo thuis. Is eerder naar huis gegaan. Kijken wat hij vindt.

@Lafo: ben jij met Britt toen naar zkh gegaan? Of naar HA en doorgestuurd?

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Koala ik ben eerst naar de ha gegaan en vanwege Britt haar verleden ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis.
    Om eerlijk te zijn zou ik als ik jou was naar de eerste hulp gaan!
    Huisartsen zijn zo laks...grrrrrrr
    Op je strepen staan meid, doen wij ook want ze sturen je tegenwoordig wel erg makkelijk weg!

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat voor advies heeft de ha je gegeven?

6. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    @ koala: jeetje wat vervelend dat de huisarts niets kon doen. Hopelijk gaat het gauw beter. En anders gewoon nogmaals bellen.

@ meeting: lijkt me een super leuk idee!!!! Wie gaat het regelen??

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja idd je kan nog een keer bellen en met klem zeggen dat je het niet vertrouwd en dat je hem wil laten nakijken!

8. koala28

koala28 Niet meer actief

Dat ik het aan moet kijken en dat ik moet letten op het speeksel in z'n mondje, vochtigheid van z'n oogjes en zijn gedrag. En dat ik niet meer voedingen moet geven want dat is niet goed voor z'n maagje.

Eerst hield hij z'n voeding nog wel een uurtje binnen maar nu is het een kwartier en alles komt er weer uit.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou dat zijn al 3 meiden die willen meeten..Brenda kwam ermee hahah maar wil best helpen, heb al heel wat meeting ervaring hihi

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja dat van dat speeksel herken ik, ook aan z'n huid kan je het goed zien, als je eraan trekt moet het soepel zijn en niet omhoog blijven staan....
    Maar goed ik herken het, zo ging het ook bij Britt, heeft hij nog diarree??
    Hier gaf de ha mij als advies kleine beetje drinken geven om het uur en geen volle flessen kan je nagaan wat een verschil in advies :(

11. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    koala, ik zou dan ook gelijk naar de eerste hulp gaan hoor! hier ook een lakse huisarts. Ga op je gevoel af, jij weet het het beste!

12. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    hahah ik wil het wel regelen hoor... (aangezien ik het heb voorgesteld;), bedankt lafo:p)

maar kan je meeting-ervaring wel gebruiken, dus je hulp is welkom.

Eerst maar eens zien wat de rest ervan zegt:D

Ik heb er al zin in!!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Grrr ik kan dat ook niet uitstaan he zulke huisartsen die dan een kersverse moeder zo weer naar huis stuurt, ik moet eerlijk zeggen deze huisarts van mij keek mij aan en zei toen je vertrouwd het niet he en toen ging hij ook op mijn gevoel af en ging de ka bellen in het zh.

Koala heb je ORS in huis?

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Haha geen dank Brenda, maar idd even kijken wie er zin heeft, zou leuk zijn als we allemaal komen!

15. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ik ben toch weer goed en nuttig bezig he in de baas zijn tijd:p

16. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb geen ors in huis. Zal vragen of m'n man dat straks wil halen.
    Ik wacht even op hem voordat ik nogmaals ga bellen. Ik laat me nogal snel afpoeieren, hij gelukkig niet.

Over de meeting: Ik vind het een goed en leuk idee! Ik doe mee.

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha jij krijgt van mij een schouderklopje ;)

18. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Leuk, we zijn al met zn 4-en! (of 8 eigenlijk, inclusief de kleintjes)

19. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja mijn man gaat ook meestal mee met zulke dingen en hij bijt zich dan ook vast, ik laat me ook sneller afpoeieren hoor maar je leert van het verleden, sta nu wel meer op mijn strepen!
    Nou heel veel sterkte ermee, hoop dat Matthijs snel opknapt en laat even weten hoe het gegaan is bij de ha als je hem weer belt.

Ik moet nu echt gaan, de hond moet uit en ik moet naar de kapper en daarna heb ik nog een afspraak met mijn advocaat vanwege mijn gesprek met mijn werkgever, aanstaande maandag, pffff zo geen zin in maar het moet.

Deel Deze Pagina