Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Brenda
    Wat goed dat alles goed gaat met Nora. Dat wist je zelf waarschijnlijk ook wel, maar het is toch fijn als de fysio dat ook ziet! :D
    Doe mij ook zo'n baan!! Boodschappen, internetten!!! :$:$:$ Hihi.

@Loontje
    Nee boren doen ze bij mijn tandarts nooit meteen. Ik moet dus binnenkort weer terug en dan gaat het gebeuren. Op zich ben ik het wel gewend, heb vaker gaatjes. Doe ook altijd boren zonder verdoving. Alleen leuk is anders.. :( Elena slaapt overdag echt weinig. Ze is vaak een half uur bezig om in slaap te komen (huilen, ff slapen, weer huilen) en slaapt dan drie kwartier.. Niet echt de moeite dus. Maar ja, ik hoop dat het vanzelf beter wordt..
    Ahh die arme Jayden, ging ie ineens gillen! :$ En arme mama! Is toch logisch dat je schrikt en ook moet huilen? Is niets geks aan denk ik.
    Succes met je drukke dag vandaag!!
    Ik zou met die flessen doen wat jezelf wil. Elena krijgt er nog wel vijf, maar dat is omdat ze het zelf zo regelt. Ik volg haar. Zij krijgt de laatste ook rond 19u en de volgende om 06.30 (tenzij ze zelf eerder komt, dan krijgt ze m eerder). Geklooi is dat he om een ritme te zoeken? Ik wil namelijk straks als ik ga werken bovenstaande standaard maken, dus laatste 19.30 en eerste 06.30. Maar vanmorgen kwam ze dus om 04.30. Rekken is hier geen optie. Maar wat ga ik dan volgende week doen? Om 06.30 weer een fles geven of gewoon wachten tot ze weer komt :(. Ik ga het maandag vragen op het CB, maar verwacht er niet zoveel van.

@Lafo
    YESSSS!! Eindelijk gaat het goed met Britt! Had je ook wel verdiend he meis?
    Veel plezier bij de kapper!

@Rianne
    En hoe was de 1e werkdag?

@Mila
    Nog geen poepluier verschoond??? Whahaha. Slimme vriend heb jij! :D Ik hoop dat Jenna binnenkort een mooie maakt voor der papa ;)
    Lekker geshopt online?

@Susan
    Ja het doopjurkje zit al een hele tijd in de familie. Mijn vader (&zussen), ikzelf (&broer &zus) en nu Elena zijn er dan in gedoopt. Inderdaad erg bijzonder.
    Ahh arme oma & arme papa & Sophie. Gek he, dat de opa's en oma's dat niet doorhebben? Vroeger was dat met ons toch precies hetzelfde zou je zeggen? Heb je haar al gebeld? En ach, inderdaad ze bedoelde het goed. Maar volgende keer niet meer doen. ;)
    Werkze weer vandaag!

@Koala
    Hoe is het nu met Matthijs?
    Ach ik lees het nu. Meissie toch. Ik weet niet wat ik zou doen. Ik denk weer de HA bellen, ook omdat het vrijdag is. Straks moet je het weekend zo door.. Of idd naar de EHBO.

@roken
    Hier ook een "ex-roker". Ik vind het alleen niet vies :). Ik rook nu ook weer af en toe een sigaretje. Zolang het af en toe blijft vind ik het prima. Maar als het weer meer wordt, omdat af en toe me toch niet lukt, dan ga ik weer echt stoppen! Ik wil nooit meer zo'n verstokte roker worden! 8)

@meeting
    Lijkt me leuk!! Ik ben erbij!!! :D

@bijvoeding
    Hier zegt het CB vanaf 6 maanden :( Nou ik denk het niet. Elena kwijlt nu al volop en kijkt aandachtig als wij zitten te eten.. Het lijkt me ook zo leuk om te gaan beginnen! Ik weet nog niet precies wanneer, maar iig niet pas dan! :p

@All
    Hey dames. Poepoe, ik ben weer bij 8)
    Hier gaat alles goed. Zoals ik al hierboven schreef, ben ik nog wel aan het zoeken naar een ritme, en vind ik dat soms lastig. Maar goed, verder gaat het helemaal prima. Vanavond een meidenavond met vriendinnen, heb ik erg veel zin in! Weer es wat tijd voor mezelf. Nou Elena slaapt inmiddels alweer een half uurtje, dus ik ga snel ff wat doen voordat ze wakker wordt!

2. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Brenda;
    Owh, dus als het goed is kunnen we toch nog even vooruit met ATWT. Pjieew! Gelukkig maar!
    Ik kijk inderdaad ook GTST! Ja, die Barbara, vind het ook niks voor haar hoor, zo liegen!
    Arthur, DE engerd.. In een gesloten kliniek gezeten!

Zarqa, ik ken dat niet. Ik zal het onthouden!

LEUK! een meeting!

@Loontje;
    Arme schat, had Jayden zo'n verdriet!.. Misschien wel oververmoeid hoor.
    Als Zinzi oververmoeid is, huild ze ook hard!
    Ik snap best hoor, dat je moest huilen, zoals je zelf al zei; Gaat door merg en been!

Ik lees dat hij lekker heeft geslapen vanacht. Lekker hoor!

Veel plezier/succes met de druktes!

@Ringeding;
    Rosanne heeft dus aardig wat last gehad van haar prikjes. Zonde zeg!
    Vanacht gelukkig wel lekker geslapen..

Succes maandag met de behandeling. Klinkt inderdaad niet echt prettig..
    Probeer er nog maar niet teveel over na te denken!

@Lafo;
    Wat fijn! Dat het goed gaat met Britt! Vind ik heel fijn om te horen!! Julie verdienen het! Jij, Je man en natuurlijk je twee poeppies van meiden!

Je bent overgegaan op 4 flessen, krijgt ze dan niet te weinig binnen?

Bij de dokter was alles in orde. Zinzi is zo gezond als een vis. Het hoesten is inmiddels alweer een stukkie minder.
    Misschien toch iets te snel naar de dokter geweest. Ach, was/ben nu wel geruststeld.

Ons vorige katje was nog erg jong, en dus nog niet gechipt. Daar hebben we de kans niet voor gekregen, helaas!
    Met Lotje gat het nu niet zo goed, erg zonde. Ze is echt zielig! Ik begin te twijfelen of het wel echt stress is, vanmiddag gaan we naar de dierenarts.

Zwitsal? Ik veel ervan? haha! Valt best mee toch. Je herrinerd je die foto dus nog..
    Haar hele plankje staat er vol mee inderdaad! hahaha! I looove it!

Laat je maar eens lekker onder handen nemen bij de kapper!!

Oh jakkes, maandag 'het' gesprek... wel even spannend meis. Zijn niet de leukste dingen.
    Maar helaas zal het moeten! Gaat goed komen hoor meis!

@Mila;
    Nou, die kleine meid .. Al een het flirten! haha.. Geen lesbo, zegt ze!

Ik vermijd plekken waar veel gerookt word. Mijn moeder rookt, en mijn schoonmoeder ook. Als we daar naar toe gaan, roken ze buiten!

Geniet lekker van het avondje samen!

@Susan;
    Zo meis, jij lag laat op je mandje!
    Lekker gewerkt vandaag?
    J
    a, die moeders hé.. Ze zijn er zo gek op, en zonder dat ze het door hebben doen ze dan dingend die misschien niet zo heel handig/fijn zijn voor z'n kleintje!
    Mijn moeder heeft ook wel eens van de acties hoor.

Heeft Sophie lekker geslapen vanacht?

@Koala;
    Oh getsie meid, wat onzettend sneu.
    Wel een geruststelling dat hij geen uitdrogingsverschijnselen heeft..
    maar zo .. dat is toch ook geen pretje.
    Wat zei de dokter dan? Afwachten? Ik zou even kijken hoe het gaat t/m vanavond en anders naar HAP gaan hoor.

Zoals Lafo zegt ORS.. Daar hoor ik veel over, ook op mijn werk. Dat zou ik even halen.

Sterkte, en een dikke knuffel!

@Rianne;
    Kijk, lekker hoor.. Dat je zin hebt om te gaan werken.
    Wat voor werk doe je?

Wat sneu voor papa, dat Lieke zo'n verdriet had. Mist ze mama zo? Ah gossie! hihi.

Werkse meid!

@Amore;
    Fijn dat alles goed gaat.

Een ritme zoeken is erg lastig, ben ik het mee eens hoor!

Wat leuk, vanavond een meidenavond. Veel plezier!

@Allemaal;
    He meiden,

Nou, ik geloof dat ik weer alles heb gelezen!

Met Zinzi gaat alles prima! Vanamorgen om 09.00 lag mevrouw nog te knorren..
    Toen maar wakker gemaakt! Fles gegeven en toen heeft ze verder geslapen tot 12.00. Daarna flesje, en even gespeeld, geschommeld en geknuffeld, en toen weer even slapen..

Zijn er al meer meiden die overgaan naar 4flessen. ik vraag me af? Krijgen ze dan wel genoeg voeding binnen?

Met ons poesje Lotje gaat het minder. Ze is nog steeds erg zielig.
    Ik vertrouw het niet hoor, aah vind het zo sneu. Die kale plek doet ook echt pijn.
    Vanmiddag om 17.00 naar de dierenarts toe. Ik ben benieuwd! Arm mopje!

Vanavond gaan we naar mijn ouders, waar ook mijn (aller liefste hihi) oom en tante zijn.
    Morgen komen er vrienden, en zondag op verjaardag.
    Weekendje zit dus vol, maar wel gezellig allemaal.

Maandag naar de tandarts, verwacht geen verassingen. s'-Avonds heb ik weer die leuke (not!) cursus.
    Dinsdag een intake gesprek op het KDV & woensdag naar de dokter, voor controle moedervlekken. (eigelijk vandaag, maar had geen zin!)

Ik las iets over slapen op het kdv.
    De baby's slapen wanneer ze willen. Als ze in slaap vallen, worden ze vaak op bed gelegt. (sommige ouders willen bv niet dat ze in de box slapen.)
    Als ouders de wens hebben om hun kinderen op vaste tijden in bed worden gelegt, doen we dat.
    Het word eigelijk allemaal in overleg gedaan met de ouders.
    Is dit duidelijk voor jullie? Als jullie nog meer vragen hebben, hoor ik het wel hé!

Prettig weekend meiden.
    Ik ga Zinzi uit bed halen, want ze is wakker!

3. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Ff snel hier, voordat we gaan eten. Ik ben ook voor de meeting!! Lijkt me hartstikke leuk!!

Liefs

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik ben ook pro-meeting!

(ga nu ff eten, ben er later wrs pas weer)

5. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hi girls :),

Jeeee, wat een DRAMA! .. 'even' naar de dierenarts! :$ :(
    We kregen Lotje maar niet in het draagmandje, tegenstribbelen en nog eens tegenstribbelen.. :$
    Ik de dierenarts gebeld, en toen heeft Erwin een ander mandje gehaald bij de dierenarts, toen hopp.. snel terug! .. ;)

Ze heeft een infectie! Arm beestje. :(
    Waarschijnlijk heeft er 'iets' gezeten op dat plekje, en omdat ze er last van had, likt/likte ze er steeds aan.
    Ze heeft een spuit gekregen en een antibiotica-kuur + tabletten voor de jeuk.
    Ze was onzettend lief ondanks dat ze niet mee wilde. Ze werd helemaal niet agressief. Niet bijten of krauwen, ook bij de dierenarts was ze erg lief. De dierenarts gaf haar een complimentje, dat het zo'n lief zacht beestje was. :)

Ik ben niet meegeweest. Ik kreeg ineens vreselijke buikpijn, werd misselijk en kreeg ineens op allebei mijn wangen een gloeiplek.. en toen ineens, onzettende diarree (sorrie voor detail)
    Denk van de spanning ofzo.. Beetje 'apart'.. ;)
    Nu nog steeds wat last van me buik, word al wat minder gelukkig!

Nou schatties, ik ga er weer vandoor.
    Zinzi nog even badderen, flessie geven straks en misschien nog naar me ouders, ligt eraan of het niet te laat word.

Liefss!

6. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Koala;
    Meis, hoe is het met jullie kanjer?
    Ik hoop dat het al wat beter gaat!
    Liefs!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Koala hoe is het met Matthijs, ga bijna vermoeden dat jullie misschien wel in het ziekenhuis zijn, zou ook niet raar zijn...

Manonn ach arm beestje dus toch geen stress....hmz gelukkig weten jullie nu wel wat het is.
    Jij niet lekker?
    Balen zeg, hopelijk geen buikgriep!
    Jij dus ook al een druk weekend, veel plezier!

Amore, veel plezier vanavond, wat houd dat in vriendinnenavond?
    Lekker gezellig keuvelen??
    Vanaf 6 maanden bijvoeden, het wordt steeds later....

Nou wij hebben ook een druk weekend, morgenavond gaat Amy uit logeren en wij gaan een hapje eten met vrienden incl Britt hihi
    Zondag naar Bataviastad shoppen en daarna naar vrienden.

Meeting wat een hoop meiden die mee willen, leuk zeg!

8. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    ff snel berichtje,
    Ben namelijk doodop. Heb gewerkt van 13.00 tot 21.30 uur. Vond het wel weer leuk om ff te werken. Maar wat was heerlijk om weer thuis te komen!!!

Lijkt mij ook erg leuk zo'n meeting!!!

Morgen probeer ik ff weer bij te praten....
    Ga nu m'n bed in!!

9. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Zo, toch wel aardig gekletst hier vandaag. Moet ik nog ff teruglezen. Wou ff gauw berichie doen. Moet zo fles er in douwen bij Jenna ;)) haha en dan lekker zzz. Morgen gaan we ff naar stad hier. Ff shoppen. Vandaag ook al wel gedaan voor Jenna :) Ff los gegaan bij Prenatal (speelkleed en oh zo leuke kleertjes :D - was gelukkig met stickerkorting en had nog bon). Ook nog ff op bezoek geweest bij opa en oma. Dus de hele middag onderweg geweest ;) Alleen jammer van de rooklucht maar ja... het scheelt trouwens: Jenna had weer haar romper ondergepoept dus moest toch haar omkleden toen we thuis waren :) Dus haar rooklucht-kleding kon gelijk uit.
    Jenna heeft dat trouwens wel vaker dat haar poepluiers door luier heen gaan. Heb ik dan verkeerde luier (heb pampers maat 2 :( ) of hebben jullie dat ook?

En nee vriendlief heeft idd al die tijd geen poepluiers verschoond ;). Had altijd mazzel dat ik er was maar 1. Jenna had hooguit 2 x in de week poepluier (dus kans is al wat kleiner) - nu wel wat meer door kv en 2. hij gaat de pineut worden want hij heeft papadag als ik ook weer ga werken dussss.... hij ontkomt er ook echt niet aan ;) Daar is hij zich ook echt wel bewust van hoor.
    Ik denk dat hij later beter is met overgeefsel (daar kan ik echt niet tegen maar wellicht van Jenna wel hoor, weet ik nie).
    Maar goed... genoeg over poep. Ik ga dametje wakker maken voor flesje. Hoop dat ik morgen op de rest kan reageren maar heb druk weekend voor de boeg.

#alleen ff voor Koala: hoop dat het met Matthijs beter gaat :( HA alweer gebeld of zijn jullie in zh nu :(

#meeting: lijkt mij ook wel gezellig hoor. Beebs zien en ervaringen uitwisselen 'real live' :D

Fijn weekend he.

Grtz.

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Rianne jeetje lange dag ook gelijk!
    Rust maar goed uit na zo'n dag!

Mila hier ook regelmatig lekkende luiers, vandaag op het kdv hadden ze allebi last gehad en kwamen terug met reservekleding aan, dus ligt niet aan de luiers hoor, je zou dan een te grote luier om moeten hebben maar maatje 2 is best klein dus dat zit wel goed.

Nou meiden ga zo naar me bedje toe, ben moe.
    Britt was een beetje van streek, denk door de creche.
    Ze heeft haar laatste fles om 21.00 gekregen en wilde ook niet slapen, eens kijken wat deze nacht ons gaat brengen...

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mila: Ik had ook een tijdje dat de kleine steeds door zijn luiers lekte. Nu dat ik ben overgestapt naar maat 3 is het een stuk minder. Maar het is ook maar net hoe snel je erbij bent, hoeveel ze hebben gepoept en of de luier al verzdigd is met plas. Ik denk dat je er soms weinig aan kan doen maar het is wel stront vervelend hahaha :D

Koala: Sterkte met je kleintje.

Meeting: Ik heb misschien al een meeting met een ander clubje dus deze sla ik over.

Kleertjes: Ik ben nu al overgestapt op maat 68 :$ hij groeit zo snel. Ik kan het niet meer bijhouden terwijl ik een diehard shopper ben :p

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje Sheann nu al maat 68, hoe groot is jouw bink dan?
    Oh lees het net ja volgens mij zal hij wel de zwaarste en de langste zijn van hier!

13. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    lafo, hoe was het bij de kapper? drastische veranderingen?

amore, hoe was je meidenavondje? gezellig gekletst?

manon, hier ook nog geen 4 flessen, denk dat op zich wel zou kunnen, maar dan zou ik een heel ander schema moeten doen denk ik. Anders zou nora de laatste fles om 18 uur krijgen en dat is wel wat vroeg denk ik. Of gaat er op den duur meer tijd tussen de voedingen zitten?? hmm.. maar eens uitvogelen;)

wat vreemd dat je ineens weer buikpijnhad, hadje laatst ook al toch? toch een griepje??

koala, hoe gaat het met je kanjer? en met jou?

mila, hier ook vaak last van zulke luiers;). Nora poept altijd op een vast tijdstip, en dan weet ik al dat het raak is. Ze bewaart alles en gooit het op één grote hoop hahah:D.

sheann, hier ook al veel in maat 68. Laatste keer was hij 60 cm zie ik, dan zal hij nu ook al wel over de 62 zitten. Jammer dat je de meeting overslaat:(

all, hier vroeg eruit, last van de keel en hoesten. Ik dacht dat het aan mij voorbij ging, maar helaas:(.
    gisteravond weer gecombat, alle agressie er even uit:D

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Brenda haha nee hoor de puntjes er af en de lagen bijgeknipt, nee niet te drastisch hoor hahaha

Ja wat betreft overgaan op 4 flessen mijn schema ziet er als volgt uit 07.00/12.00/17.00/21.00 dat was gister en ze heeft de hele nacht doorgeslapen...dus vandaag maar weer verder zo!

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Lafo;
    Ik was gisteren inderdaad niet lekker.
    Heeft de hele avond aangehouden, plus halve nacht.. toen ging het zogoed als weg. Nu gaat het goed!

Hoe ging de nacht? Heeft Britt lekker geslapen?
    Was ze van slag door het kdv ja?

Jullie hebben een gezellig weekend zo te lezen.
    Lekker eten en winkelen. Gezelligg! Veel plezier!

@Koala;
    Hoe issie, met jullie knul?
    Ik hoop niet dat jullie in het ziekenhuis zijn beland!
    Gaat het met pap en mams een beetje?

@Rianne;
    Je hebt je werkdag er weer op zitten.
    Je hebt vast geslapen als een roosje!

@Mila;
    Is het dan echt 'veel' poep ofniet? Als de maat gewoon goed zit,
    dus sluit goed aan rond haar lichaampje, lijkt me de maat toch wel goed. Zinzi heeft ook die luiers.
    Als je een te grote luier neemt, loopt het er ook uit, veel makkelijker zelfs.

@Sheann;
    Zozo, die knul van jullie maatje 68. Gaat snel hé? Is vast een kanjer van een knul!
    Hij heeft zo'n lief gezichtje op die foto!

@Brenda;
    Ik heb wel vaker last van buikpijn. Eigelijk bijna elke avond, soms slaat het een avond over.
    Ik vind het maar apart. Ik kan in de avond ineens slecht koud drinken drinken, heb ik dan last van.
    Ik ga het maar eens aan de dokter vragen als ik er volgende week ben.

Ik denk wel dat er een langere tijd tussen de flessen komt,
    maar hoe dat precies gaat? I don't know. Even uitvogelen inderdaad.

Je komt er niet onderuit hé, iedereen heeft wel een snufje van de verkoudheid/griep!

@Allemaal;
    Hoi meissies,

Ik ben benieuwd hoe het met Mathijs gaat,
    nieman iets gehoord?

Met ons gaat het prima.
    De kat gaat zichtbaar al 'iets' vooruit.
    Zinzi heeft weer heerlijk geslapen to half negen.
    Gisteren nog op visite geweest naar mijn ouders.
    Zinzi heeft er geslapen, maar niet de hele avond.
    Ze heeft het echt door, dat ze niet thuis is.

Ik ga er vandoor, en Zinzi de fles aan het geven, en typen met 1vinger gaat niet zo handig.

Prettig weekend!

16. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ok dus overdag langer dan 4 uur ertussen, dan kom je 's avonds ook wat later uit. Hier is de eerste fles om 6 uur ivm werk/kdv, maar als we er ook 5 uur tussen laten, dan zou ze om 20.00 laatste fles kunne krijgen. Dat is beter dan om 18 uur laatste fles dennk ik.

ben hier ook niet zo van de drastische haarveranderingen;)

17. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    manon, lijkt me niet normaal hoor meid, als je elke avond buikpijn hebt. MIsschien toch maar even zeggen dan volgende week tegen je huisarts! zal wel niks ergs zijn, maar toch niet fijn als je dat bijna elke avond hebt.

all, hier broekjesprobleem bij nora. Als ze bij de middel goed passen, dan zijn de broekspijpen weer te kort en als ik een broekje pak die qua lengte goed zit, is ie weer te wijd bij haar middel. Ik moet haar maar wat dikker maken hahaha:D

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja je moet maar eens kijken, hoeveel cc geef je nu?
    Ik geef 3x180 en de laatste 210

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Manonn gelukkig gaat het wat beter met je katje!
    Ja ze leek een beetje van slag door de creche, ze is gelukkig uiteindelijk wel gaan slapen en de hele nacht heb ik haar niet gehoord!

Brenda dat probleem met die broeken herken ik, alhoewel ze qua lengte hier nog wel aardig passen, maar qua breedte houd ze ook over, ze is net als Nora lang en slank, geen slechte verhoudingen toch haha

20. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Manonn: Ik heb geen idee hoe het met Matthijs gaat. Heb haar op hyves een krabbel gedaan. Zag dat Lafo dat ook al had gedaan, maar nog niks gehoord. Gek he? Fijn dat het met de kat beter gaat! En Zinzi weer heerljk lang geslapen!! Toppie!!

@Lafo: Lijkt me wel heerlijk die flessen zo! Weet alleen niet of hij de nacht dan doorkomt en krijgt ze dan wel genoeg binnen? Nou als het bij jouw zo werkt en ze niet meer 'vraagt' dan zal het ook wel goed zijn toch! Gisteren Britt beetje van streek geweest? Vandaag een beetje beter gegaan?

@Brenda: Beetje ziekjes aant worden? Getsie, hopen dat je meisje er geen last van krijgt!

@Mila: Hier nog geen last gehad van lekkende luiers. Misschien iddte groot of te klein:( Heb eigenlijk geen idee.

@Rianne: Viel je eerste werkdag beetje mee? Moe zag ik? Verder wel weer fijn? Was ook wel lange dag glijk he!

@All: Hier gaat alles helemaal goed. Vandaag ff bij opa en oma geweest. Vast ff luiers en voeding gebracht en een lijstje met instructies:D Komt wel heeel erg dichtbij zo hoor:( Hoop dat het allemaal een beetje goed gaat.. Vast wel, maar heb al gezegd dat ik niet ga bellen. Ik stuur mijn man wel een sms en dan kan hij wel ff bellen, want als hij huilt en ik hoor dat;) Denk niet dat ik dan nog fijn werk! Morgen ff naar mijn tante en dan is het al weer maandag. Wat gaat de tijd toch hard he!!

Liefs

Deel Deze Pagina