Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Amore, ik ken die voeding ook niet! HA???
    En een heel weekend alleen!! Da's zeker niet gezellig...

Net gehoord van mn vader dat ze nog druk bezig zijn met mn auto en dat het nog de vraag is of ie klaar is vandaag!! :( Moet ik nog langer wachten!!! Grrrr...
    Verder hebben we weer problemen dus met Sophie's kamer. Wrs lekt ons systeem ergens en moet er toch een grotere radiator in haar kamer. Nu komen mn ouders vanuit Friesland om n electrisch kacheltje te brengen die we kunnen gebruiken voor nood. Ze wilden nl niet dat wij die kant op zouden gaan met een ziek kindje... Dan willen ze vanavond gaan chinezen met ons maar ja ik zit aan het dr Frank dieet!! Moet nu dus gaan kiezen: of 1x zondigen (heb nog niet eerder gedaan nl) of me gewoon aan mn dieet houden. Hmmmmm... Heb vandaag trouwens als ontbijt en lunch zo'n shake maar ik mis toch echt iets om op te kauwen! Brenda, heb jij dat ook?

Oh patient is er!! Moet weer aan de bak!

2. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    HA = hypoallergeen :)

@sheann
    officieel mogen ze een liter per dag. Drinkt kyano zijn flesjes leeg? Elena niet namelijk, dus tot nu toe zit ze nog niet aan de liter..

3. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Susan
    ik stem voor zondigen ;) haha makkelijk praten heb ik hè. Werkze!

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zojuist gebeld met de huisarts. We kunnen nix tegen de diarree doen. Moeten ORS halen om uitdroging te voorkomen en gewoon veelvuldig de fles aanbieden. Gelukkig drinkt ze nl wel beter dan de dagen hiervoor. Als het niet beter wordt na het weekend, of slechter, moeten we weer bellen en moet ze wellicht worden opgenomen in het zkh om deze periode door te komen. Een kindje van 3 mnd heeft nog maar weinig weerstand, zo zei hij me. Nu maar hopen dat de diarree snel ten einde is en dat ze gewoon haar flesjes wil leegdrinken.
    Ze mag ook ma en di niet naar kdv dus we moeten even zoeken naar een oplossing dus (en dat is dus niet mn schoonmoeder ;)).
    Wilden eigenlijk dit weekend op visite gaan met r maar dat doen we dus ook maar niet. Lekker binnenblijven met r.

Vanmiddag komt het cv-mannetje gelukkig al dus dat is fijn!
    Dat was ff mn update! Ga weer verder!

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Jeetje Susan, het lijkt echt of Sophie hetzelfde heeft als Matthijs heeft gehad. Hopelijk gaat het snel beter.

Wij moeten ook een grotere radiator plaatsing in Matthijs z'n kamertje. Dat kleine ding wat er nu hangt kan het gewoon niet aan. Donderdag komt bij ons de CV man dus ga het gelijk maar eens vragen aan 'm.

@Maaike: ik heb het ook met Matthijs gehad met voeden aan de borst. Om het uur zowat drinken. Ik kolf het nu altijd en dan krijgt Matthijs moedermelk met het flesje. Want ik vond het geen doen meer, voor zowel Matthijs als mezelf.

@Sheann: Ik heb die blauwe met oranje figuurtjes erop gekocht. Er hing ook een zelfde petje bij (ook maar gelijk meegenomen):D.

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja Koala, lijkt idd hetzelfde als Matthijs! Hoe snel was Matthijs van zn diarree af? Sophie heeft het nu sinds dinsdagavond... :(

Oh en mn auto is vandaag dus niet af. Maandag om 12 uur pas maar mn vader haalt m dan dinsdag op en rijdt er meteen mee naar de BMW dealer die er 4 gloednieuwe winterbanden onder doet (zijn al besteld en liggen voor me klaar). Pfff vind het wel lang duren allemaal. Dinsdag is het de 16e!!! Nou, het is niet anders helaas............ (had al al mn papieren meegenomen, autotelefoon, iPod...laat ik nu dan maar achter in de praktijk)

IK ga ff opruimen en dan kan ik snel naar mn zieke kindje toe.

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Lieve meissies,

Ik heb vandaag niet gelezen, en moet straks weg.
    Eerst Zinzi even in bad doen.
    Zinzi is niet fit! Gisterennacht 5x wakker. Vanmorgen om half zes, poep! alles was nat. (romper,pyama en slaapzak)
    Ook heeft ze minder zin in haar drinken en geeft terug, niet gelijk maar na een half uur/uur na de voeding
    Hoop dat het snel overgaat, want vind het zo sneu!

Geloof dat ik iets las over Sophie? Ziek?
    Zonde zeg!!

Meiden, Zinzi word wakker, dus moet gauw gaan.
    Morgen ga ik alles terug lezen en reageren!

Knuffel!

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Manon, zelfde als Sophie, alleen Sophie slaapt 's nachts dan wel door. We hebben wel net in 30 min 3 poepluiers gehad. Nu maar alle verschoonspullen beneden gelaten zodat we niet telkens de trappen op en af hoeven te lopen................

Oh en ik kan niet eens zondigen want mn ouders gaan uit eten met mn zus en haar vriend! En wij kunnen niet mee want Sophie is ziek. Moet dus nu toch maar mn dieet volgen............ 't is niet anders :(

9. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Hè meissies!

Beterschap voor alle zieke beebs!!! :(
    Ik hoop dat het snel beter is!

Wat ik ff wou melden: één van m'n beste vriendinnetjes is zwanger!! :):):) Ik wist het al even, maar het was nog geheim, & je weet nooit wie hier meeleest... Ik ben echt helemaal blij! Voor hun natuurlijk ook, maar het is niet alleen onwijs leuk voor Elena, maar ook voor mij. Ik was namelijk de eerste vd vriendinnenclub & dat was af en toe best moeilijk!

10. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Ik zit hier echt als een zombie op de bank:(...ben moe....

Was gister om 14:45 uur begonnen met werken en was pas 1:45 uur thuis!!:$ Men mijn benen...En toen nog kolven, m.a.w. ik lag er heeel laat in. Pas om 2:30:$ Roos begon om 6 uur te mopperen, dus een paar keer de speen er in moeten doen. en toen werd ze tegen half 9 wakker. Nou ja..wakker???;) Het kwam er niet eens in de buurt:D Heb haar naast me gelegd en ben liggend bv gegeven. Half slapend dus...haha

Nu ligt ze vanaf kwart over 10 te slpaen en hoop dat dat zo even blijft. Luuc is een spelletje aan het spelen op de playstation en ik zit lekker op de bank te hangen. Zometeen eerst maar een krat was opvouwen..bleeeh:x.

Ik lees allemaal niet lekkere kindjes...vervelend!! Beterschap en vertroetel jullie kindjes maar lekker!

Roos lijkt weer door haar regeldagen heen te zijn. Ik ga er teminste maar vanuit dat het regeldagen waren. Hoop dat ze lekker rustig is vandaag..:) Anders kost het zo veel energie..En die heb ik vandaag even niet.

Hebben jullie kindjes al een slaapritme overdag? Ik probeer Roos dus zo tegen 10 uur telkens even in haar bedje te leggen en hopelijk slaapt ze dan een uur of 2. Dat zou mooi zijn op de dagen dat ik Luuc weer van school moet halen. En dan weer eten en dan 's middags ook een uurtje in bed. Aan het iende van de middag slaapt ze meestal ook nog wel weer. En 's avonds tegenwoordig ook.

Nu even nog een kopje thee voor mijzelf zetten en dan de was doen!

11. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Susan;
    Oh gatsie meid, wat lees ik nu allemaal?!
    De echo twijfelachtig? Dat is vast razend spannend voor jullie. Ik hoop dat alles goed is! Echt waar!
    Zinzi moet ook voor heupecho's, over 2weken.

Hoe gaat het nu met prinses Sophie? Is ze al wat opgeknapt?
    Zonde he, als je schatje ziekjes is? Geef haar maar een hele dikke knuffel van ons!
    ORS, daar hoor ik vaak dingen over. Is goed hoor. Lekker vaak aanbieden!
    Ik hoop maar dat het vlug beter gaat hoor, en dat ze niet naar het ziekenhuis moet.

YEAH! het app is verkocht. Balen van het verlies, maargoed.. Jullie zijn er nu wel vanaf, dat is vast ook een hele opluchting!

En? De auto terug? Ik vind het schandalig lang duren!!

Ik ben trouwens niet meer geweest voor de moedervlekken, had er geen zin in, dus afgebeld.
    Ik bel vd week denk ik even voor nieuwe afspraak. hihi. Tís toch niet echt noodzaak.

@Loontje;
    Fijn om te lezen dat Jay het zo goed doet!
    Ik luister ook niet teveel naar het CB hoor. Als mama zie/merk je toch het beste waar hij/zij behoefte aan heeft, en wat goed werkt.

Zinzi is inderdaad niet helemaal fit.
    Ik hoop dat het vandaag wat beter gaat. Vanmorgen werd ze om 06.10 even wakker, ik heb haar speen gegeven en toen heeft ze doorgeslapen tot 09.00.
    Toen haar fles gehad, en nu ligt ze nog lekker te slapen.

De eerste ongestelheid is heftig he? Ik had toen ook echt zo iets van ; WOOW!
    Ik moet nog 3pillen slikken, dan zit ongesteleheid nummer 3 er alweer aan te komen!

@Brenda;
    Meis, hoe gaat het met je? Alweer de oude? Ik hoop het hoor, zou fijn zijn!

Ik denk dat de meeste moeder niet echt luisteren naar het CB hoor. Naar mij idee kramen ze soms inderdaad maar wat uit!
    Ik ga het denk ik binnenkort eens proberen, de 4flessen.

Zinzi was/is inderdaad niet echt fit, hopelijk gaat het vandaag wat beter!

Wat schattig zeg, dat je man haar aan had gekleed! Ik ben best beieuwd, wat mijn mannetje aan zou trekken, als ik het aan hem zou overlaten.
    Haha! Die pappa's toch ook hé.

Balen zeg, van de uitslag. Nu dus verder onderzoek? Jakkes meid, niet echt leuk, maar .. voor je eigen bestwil!

@Ringeding;
    Geniet van het weekendje weg!
    En wat gezellig, zo lekker uiteten!

@Lafo;
    Haha, geen derde meer.. Zakkie is foetsie ..weg! hihi.
    Nou, handig hoor! Hoeven jullie daar niet meer naar om te kijken.

Jij geeft dus 4flessen van 210? Dat is best veel, ofniet? Naja, als ze het opdrinkt en niet uitspuugt, prima toch!
    Ik ben wel erg benieuwd wat het CB zegt!

Ik mag inderdaad bij zinzi blijven op het kdv, voor één uurtje..Ik had er ook nog nooit van gehoord.
    Doen wij nooit hoor, op het werk. Ik ben benieuwd...

Hoe gaat het met Amy der oogjes?

@Rianne;
    Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd met de baan van je man! Zal een grote opluchting wezen, denk ik!!

Fijn! Dat alles goed gaat met Lieke!

@Koala;
    Schattig hoor, een shirtje en foto voor Valentijn! Is papa vast harstikke blij mee!

Super! Dat hij niet meer heeft terug gegeven!

Lief he! Zo'n klein zwembroekje! Zinzi heeft een badpakje, zo cuty!

@Maaike;
    Jeetje meis, dat was een lange werkdag voor je! Probeer maar leker uit te rusten vandaag.

Nog steeds niet ongesteld geweest. Poe! Lekker zeg! Hier al weer bijna voor de derde keer!

Roosje is 3maanden zie ik vandaag! Gefeliciteerd. Gaat hard hé!?
    Fijn dat ze door de regeldagen heen lijkt te zijn!

Heb je een foto'je van haar? Ik ben benieuwd hoe ze er nu uitziet. Ze zal wel onzettend gegroeid zijn, niet?

@Amore;
    Jammer zo alleen dit weekend.. Niet echt gezellig, maar voor manlief is het natuurlijk erg leuk!
    Lekker genieten met z'n tweeen dan maar! komt wel goed toch!

Leuk! Een zwangere vriendin! Een vriendin van me is ook zwanger.
    Was eerst tegelijk met mij zwanger, maar toen is het helaas mis gegaan.. daarna weer 2x zwanger, en weer mis gegaan.
    Ze is 19mei uitgerekend! Dus harstikke leuk! Zinzi krijgt er een maatje bij!

@Allemaal;
    He meiden,

Hier ben ik weer eens hoor. Gisteren was het druk en haasten.
    Ik hoop dat ik alles heb gelezen en niemand ben vergeten, om op te reageren.

Zinzi is nog steeds niet super fit, koorts heeft ze niet, maar ze zit gewoon niet lekker in der vellentje.
    Al 3dagen meer en vroeger wakker dan 'normaal'. Ik hoop zo dat ze er maar niet aan went, en dat het geen gewoonte word.

Vanmorgen werd ze wakker rond 6e. Toen speen gegeven en toen viel ze gelijk in slaap, tot 09.00. Toen fles gegeven en toen verder gaan slapen.. Ze slaapt nu nog. Ze zal zo wel wakker worden.

Gisteren heeft ze ook meer gepoept als anders, maar niet extreem, ook geen diarree.
    Achhja, .. Komt wel weer goed.

Gisteren heb ik Zinzi een paar hapjes fruithap gegeven!
    hihi. Prachtig! Dat gezichtje, .. ze moest wel even wennen hoor.
    Ik heb er foto's van gemaakt. Zal er van het weekend wel eentje laten zien.
    Ik heb een fruithapje van Friso1. Banaan smaak.
    Eigelijk pas vanaf 4maanden, maar kon het niet laten.
    Ach, die paar happies, kunnen echt geen kwaad.
    Nu ga ik het zo maar eens af en toe beetje geven.

We hebben een rustig weekend (express) Vanavond lekker knusjes op de bank film kijken (met een bak popcorn.. niet te vergeten!)
    En morgen ook niks bijzonders.. Al is het valentijnsdag.
    Wij doen de laatste jaren daar niet zo heel veel meer aan.
    Een lief kaartje en dat vinden we beide wel prima.
    Ik moet eerlijk zeggen dat mijn mannetje ook niet zo romatische is hoor... haha!

Ik ga er vandoor. Lang genoeg op me bed gelegen.
    Ik lig namelijk met de laptop in bed. Ik heb eerst onderweg naar morgen gemist gekeken, toen GTST gemist, en toen .. As the world turns ( i love it!) gekeken, alvast de aflevering van maandag.
    Oh meiden (ATWT fans... Is zo spannend hé? Ik baal elke keer weer als het afgelopen is)

Nu aaan de slag... Zo Zinzi'tje uit bed halen als ze wakker word en flesje straks. En verder schoonmaken, strijken en de was doen...
    Genoeg te doen dus.. (leukk... maar niet heus! )

Prettig weekend meiden!!!!!
    Knuffel van Zinzi en mij

12. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Hier ff een ego berichtje van mij. Heb ff geen puf om te reageren. Heb weer een dag hard werken erop zitten!Pfff wat een hectiek zeg! Echt ik heb overal spierpijn waar ik nie eens wist spieren te hebben:D Ben het echt nie meer gewend! Nu lekker met de beentjes omhoog en morgen lekker genieten van mijn kereltjes! Het is trouwens hartstikke goed gegaan met ze!! Probeer morgen te reageren als het lukt! Beterschap aan de zieke kindjes!

Liefs

13. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Hoi meiden,

Hier gaat alles redelijk goed. Afgelopen week zijn de kids allebei ziek geweest.
    Ze zijn nu aardig beter maar toch nog flink verkouden.
    Afgelopen nacht was echt een drama, ze waren allebei om de beurten wakker en mijn dochter was zo verstopt dat ze alleen maar riep mama "au"en wees dan naar haar neusje.
    Ze slapen nu lekker en hoop dat ze dat vannacht ook gaan doen.

Jaro heeft niet veel gehuild toen hij de prikjes kreeg. Alleen die middag van ongeveer een uur of 3 tot s'avonds 7 heeft hij aan stuk door alleen maar gehuild en was ontroostbaar. Heb hem een zetpilletje gegeven maar ook dat hielp niet, helaas.
    Die nacht heeft hij er gelukkig geen last van gehad en is hij lekker gaan slapen. De volgende dag was hij wel ziek maar volgens was dat gewoon een griepje.

@ Lafo, Las ergens dat er bij jullie nu zekers te weten geen derde meer komt :)
    Heeft je man er helemaal geen last van gehad??!
    Mijn man is ook naar de dokter geweest maar ze willen hem nog niet helpen.
    We moeten eerst wachten totdat Jaro één jaar oud is.
    Hij vond hem ook nog te jong. Goed dat kan hij best vinden maar wij weten zeker dat er geen derde meer komt.
    AL heb ik af en toe nog weleens last van babykriebels maar ik denk dat je daar wel last van blijf houden en je moet toch een keer stoppen toch ;)

@ Amore, Geliciteerd met de zwangerschap van je vriendin.
    Heb 2 goede vriendinnen, één daarvan moeder en de andere niet. Gesprekstof met de meiden verschillen dan enorm. De moeder begrijpt me meer als ik over mijn kids klets en bij de niet moeder praten we niet zovaak over kinderen en gaat het vaak over hele andere onderwerpen.
    Daar is ook niks mis mee natuurlijk want vind het ook weleens leuk en gezellig om over andere dingen te kletsen, lekker even roddelen of zo ;)

@loontje. Fijn dat thuis alles goed gegaan is.
    Nu lekker op de bank gaan hangen. Genietse morgen met je mannen!

@ Beterschap voor alle zieke kindjes

@meeting, Ik wil heel graag mee MAARRR misschien vertrekt mijn man voor een maand naar Kazachstan om daar te gaan werken. Ook zitten de problemen nogal hoog met mijn schoonfamilie dus het kan zijn dat mijn schoonzus in maart en april hier komt logeren.

Hoop dat mijn man gewoon lekker in Nl kan blijven werken en dat de problemen met mijn sh familie tegen die tijd ook opgelost zijn
    MOcht dat zo zijn dan kan ik alle data's behalve het paasweekend want dan gaan we naar de efteling als de hierboven genoemde probleemjes niet in de weg staan natuurlijk ;)

Oja heb ze vanmiddag even in de duowagen gezet om te kijken hoe dat er nou uitziet als Jaro in het onderste zitje kan ( nu is hij daar nog te klein voor )

Heb er even foto van gemaakt. Ziet er best grappig uit en ze vonden het allebei ook zo leuk.

psje: let niet op de kleurrijke outfit van Noëlle hihi :D
    Ze heeft namelijk voor de helft haar pyama aan omdat ze nog niet helemaal lekker is.

Bekijk bijlage 51274

14. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Even een foto van mijn prinsesje voor Manonn, en iedereen die ook nieuwschierig is:D

Bekijk bijlage 51280

15. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
  16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Maaike wat een schatje die Roos en idd wat een spekkies!
    Hoeveel weegt ze??

Sterretjes, jammer dat je misschien niet mee kan naar de meeting, had het wel leuk gevonden mijn buddy in het echt te zien!
    Leuke foto van je kids in die duowagen, heb nu al een proleem met mijn duowagen, Britt wordt te lang voor het reiswiegje, ze is wel lang maar dacht dat ze daar wel op berekend zouden zijn....weet even niet hoe ik dat straks moet oplossen....
    Wat doet je man voor werk?
    Hoop dat je kids snel weer opknappen, Amy is ook erg verkouden en hoest 's ochtends als een oude vent....
    Wat een rare huisarts, dat kan hij wil vinden maar uiteindelijk bepaal je het zelf!!
    Hoe oud is je man?
    Nou als jullie het echt willen zou ik er echt op staan voor een doorverwijzing en anders via een andere huisarts, vind dit echt niet kunnen!
    Kriebels net wat je zegt, blijf je altijd enigszins houden, maar eens houd het op en 2 is een mooi getal!

Amore wat leuk dat je vriendin ook zwanger is, hier een hoop vriendinnen met kinderen alleen mijn beste vriendin nog niet maar dat gaat wel even duren ook denk ik..ze is heeeel bang om uberhaupt te bevallen....

Loontje zit je lekker met je beentjes omhoog meid??
    Klinkt allemaal heeeel vermoeiend!

Susan hoe is het nu met Sophie???

Manonn met haar oogjes gaat het goed, zalfje heeft goed gewerkt!
    Hoe gaat het met je katje??
    Fruithapje viel dus in de smaak, leuk hoor, gewoon doen als jij denkt dat ze daar aan toe is!
    Ik wacht nog eventjes, bij Amy kon ik ook niet wachten maar heb nu meer geduld haha.

Koala Valentijnscadeau in de smaak gevallen??

Brenda alles goed met je??

Rianne gefeliciteerd met de nieuwe job van je man, scheelt een boel spanning!

Zo dat was het weer, ben de Olympische Spelen aan het kijken!
    Dus weinig tijd verder, tis spannend namelijk!!

xxx

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik ga morgen wel even op iedereen reageren. Gelukkig is er niet zo heel veel geschreven dus dat moet ik kunnen doen dacht ik zo! :)

Met Sophie is het eigenlijk nog steeds hetzelfde. Ik ben zelf ook zojuist ondergepoept :( maar ja het hoort er allemaal bij. We hebben voor maandag en dinsdag al wat geregeld omdat ze niet naar kdv mag. Manlief blijft maandagochtend thuis en 's middags gaat ze naar zijn zus. Dinsdag gaat ze naar, jawel, mijn schoonmoeder. Ze deed normaal toen mn man haar belde dus prima. Voor Sophie is ze hartstikke lief dus dat is prima (nu nog voor mij ;)). Hoop wel dat er snel een einde komt aan die diarree hoor want ze heeft het nu echt al 4 dgn!!! We dachten verbetering te zien vandaag maar vanavond was het echt weer geel water wat eruit kwam. Drinken is ook niet je-van-het. Misschien 500ml melk per dag? Denk dat ze volg contr bij cb weinig gegroeid zal zijn... Miss morgen ook maar ors toedienen, voor de zekerheid! Ze is zelf verder hartstikke vrolijk hoor dus dat is wel fijn.

Nou Sven komt zo dus ik ga voor de buis!!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goed he van onze Sven!!!

Hier is Britt weer aan het spugen....

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Amore: Kyano heeft juist heel veel honger en drinkt al zijn flesjes leeg. Ik had eerst de Forte voor hongerige babies maar daar moest hij heel veel scheten van laten dus heb nu een pak Jbpm gekocht. Ik gisteren een schepje door zijn voeding gedaan maar wat is dat spul dik zeg.
    Geeft hier iemand jbpm en hoeveel schepjes voegen jullie dan toe?

Koala: Dat zwembroekje van jou heb ik niet gezien. Bij die van mij zat ook een petje maar die heb ik niet gehaald.

Maaike: Wij hebben overdag geen vaste tijden om te slapen. Maar dat komt ook omdat de voedingstijden iedere dag iets anders zijn.

Deel Deze Pagina