Even snel een kort berichtje (ben net terug van mijn werk) @ Lafo, Mijn man is 31 jaar . HIj is dus niet oud maar ook niet wat je zegt veel te jong om die keuze te maken. Het is niet zo dat ze hem niet willen doorverwijzen omdat de ha vind dat hij te jong is , maar ze wachten liever totdat je kindje 12 maanden is. Mijn man werkt als voorman in de ketenbouw. Als ze in april werk hebben in NL mag hij als enigste blijven omdat hij 2 kindjes heeft. Hoop ook dat hij niet weg hoeft want zit er niet echt op te wachten en hij ook niet! Ben trouwens al begonnen met rijstebloem , maar één schepje hoor zodat hij er kan wennen. Hij was nog zo hongerig na de fles van 7 uur en wil de fles niet ophogen dus mocht langzaam gaan beginnen met rijstebloem ga weer want ben bekaf truste meiden
Mila pfff kippenvel als ik dat lees allemaal, heel veel sterkte nogmaals en fijn dat het een mooi afscheid was. Sterretjes, ik hoop dat je man lekker hier kan blijven, lijkt me niks aan zo lang zonder man! Zo langzamerhand gaat iedereen al wat bijvoeding proberen zo te lezen, ik ben een beetje huiverig mede omdat ik allergy care voeding geef en ik bang ben voor allergische reacties. Volgende week moeten we weer naar de kinderarts, zal wel even overleggen met haar. Morgen naar het cb, prikjes jakkes. Wel erg nieuwsgierig wat ze weegt en hoe lang ze is! Trusten meiden!
mila, meid veel sterkte komende tijd! wel fijn dat het een mooi afscheid is geweest. kreeg er de tranen van in me ogen toen ik je stukje las.. knuffel maar lekker vaak met je kleine meid. sterretjes, moet je man dan vaak naar het buitenland? en is dat voor lange tijd? ik heb ook een man die vaak weg moet voor zijn werk.. niet altijd leuk, maar ja... dus je geeft nu rijstebloem? bij hoeveel cc voeding dan? heb het nora nog niet gegeven. Ze krijgt 210 als laatste fles en ze heeft dan geen honger meer. lafo, succes bij cb! ben benieuwd of wat voor onzin ze nu weer uitkramen hihi manon, hoe is het met zinzi? nog verhoging? all, hier gaat het nog slechter. Oor doet nog meer pijn en nog steeds erg duizelig. heb huisarts gebeld, kan er morgen om 10 uur terecht. Moest vandaag eigenlijk naar de tandarts maar heb die maar afgebeld. Zie het niet zitten om nu in de auto te stappen. Die duizeligheidsaanvallen komen echt uit het niets opzetten namelijk. Met nora gaat het ook minder goed, verkoudheid wordt steeds erger. Veel hoesten en erg snotterig.Drinkt wel goed en geen koorts gelukkig. Ze ligt nu bij mij in bed te slapen. afvallen, na 12 dagen staat de stand op - 2,9 kilo! begin het dieet gewoon leuk te vinden haha
Hey dames Poepoe, een dag niet geforumt is een dag niet geleefd! Ehmm ff kijken hoor @Meeting Mei is voor mij ook geen handige maand, veel verjaardagen e.d. @Sterretje Ik hoop voor je dat je man lekker in NL kan blijven @Lafo Hier ook nog geen bijvoeding, geef ook allergene voeding. Denk dat ik probeer te wachten tot 4 maanden. Tot nu toe toont Elena nog niet echt interesse. Ze drinkt ook nog steeds der laatste fles niet leeg (ze is dan veel te moe want ze slaapt niet van 15.30-19.00), dus dat moet eerst maar es verbeteren.. @Brenda Meissie toch, nog steeds niet beter? Ik hoop dat het snel beter gaat, ook met Nora! @Mila Kan me voorstellen dat het heftig was. Knuffel maar lekker met je meissie! Daar zijn onze beebs tenslotte (ook) voor! @Manon Hoe gaat het vandaag met Zinzi? Is ze al weer een beetje het wijffie? Wat een onwijs leuke foto met dat lepeltje trouwens! @Susan Meissie, hoe is het met jou en Sophie? Ben je gaan werken vandaag of toch maar niet? @Koala Geniet van je laatste weekje vrij! @All Nou ik ben weer aan het werk. Heb ik in ieder geval tijd om te forummen Hahaha. Gelukkig geen zieken hier, hoop dat dat zo blijft. Elena is vandaag bij mijn schoonmoeder, ben benieuwd.. Ze ging meteen lachen toen we binnenkwamen, dus volgens mij vind mama het erger dan zij Ach het komt wel goed. Moet alleen nog wel erg wennen.. Fijne dag dames!
amore, handig zo'n baan dat je tijd hebt voor forummen hihi wel fijndat elena moest lachen toen je dr wegbracht, ga je zelf ook lekkerder aan het werk toch? meeting, meiden zullen we de datum maar op 3 april houden? dan kunnen de meesten immers (sorry voor degenen die dan nietkunnen). Mei wordt denk ik ook een beetje onmogelijk.
@ mila heel veel sterkte de komende tijd. Reageer vanavond even op de rest. Jaro krijgt straks weer fysiotherapie dus moet nu even haasten
Meiden, heb me naar mn werk gesleept, wel met verhoging en nog steeds diarree. Ben ook nog misselijk en heb het gevoel elk moment te kunnen spugen. Mn ouders komen al vrij vroeg naar de praktijk om mij te ontlasten met telefoontjes e.d. Heb ook megadorst, door het verlies aan vocht natuurlijk. Sophie lijkt trouwens aan de betere hand, nu mama nog... (volgens mij had ik beter thuis kunnen blijven. Kan ook elk moment in janken uitbarsten van ellende.) @afvallen: heb gisteren niet aan dieet gedaan want kreeg bijna nix naar binnen. Wel in 1 dag 1.5 kilo kwijt! Teller staat hier na 12 dgn op -4 kilo... @meeting: 3 april is prima! Brenda, beterschap meid!
susan, jij ook beterschap meid! ik snap hoe je je voelt helaas. Ik voel me ook zo ellendig! zo he, 1,5 kilo in 1 dag?! zal wel door ziek zijn komen.. maar we zijn op de goede weg
Hier even een berichtje van mij (na 3 maanden, foei toch) heb een hel van een KS gehad, met ambulance naar het VU gereden en nu herstel ik van een operatie die nodig was omdat ik een fikse infectie heb van de keizersnee. Nog steeds heb ik dagelijks wondzorg aan huis. Dus het is allemaal niet echt goed gegaan. Maar het goede nieuws is dat het nu met Xander heel goed gaat, hij begint nu echt lekker te groeien, brabbelen en niets wijst erop dat hij in ontwikkeling achter blijft. Ik hoop dat het met jullie allemaal heel erg goed gaat en jullie heerlijk genieten van jullie ukkies ! Liefs Sylvia
@Lafo; Ik verkoop het pas, als ik er een goede prijs voor krijg. Alles is nog zo mooi, echt als nieuw. Veel mensen bieden zo weinig, willen echt zo min mogelijk geven. Lukt het bij jou een beetje om te verkopen? En? Is de prinses goed gegroeid en aangekomen? Hoe gingen de prikkies? @Brenda; Meis, ga jij maar vlug naar de dokter morgen. Ik vind het eigelijk wel slecht dat je niet vandaag terecht kunt, maargoed even volhouden tot morgen meid! Pas je wel goed op? Zeker als jezelf en de kleine meid!? Ik bewaar geen kleding voor de tweede, ik koop veelste graag nieuwe dingen! Ik vind het leuk om de tweede straks weer lekker te verwennen. Zonde zeg, dat Nora'tje ook niet fit is. Ik hoop dat ze geen koorts krijgt. Met Zinzi gaat het wel weer iets beter heb ik het idee. Vanmorgen heerlijk tot 09.00 geslapen. Daarna fles .. toen naar bed, .. toen even flik gepoept, verschoond en weer gaan slapen, ze slaapt nog steeds. Zinzi vond het bananensmaakje wel lekker hoor, ik moet zeggen dat ik zomaar paar lepeltjes heb gegeven hoor. Ik heb ook nog een perensmaakje staan. Geef jij het inmiddels al elke dag? Ik ga het dagelijks geven als ik overstap naar vier flessen, en daar wil ik toch nog eventjes mee wachten. Ik was het trouwens, die vroeg waar je katje heen ging! Fijn zeg, een nieuw gezinnetje! Knap hoor! Al paar kilo'tjes eraf! Ga zo door!! @Mila; Jee meis, het is niet niks.. Je beste vriendin missen! Ze is en blijft bij je, in je gedachten en hart. Ik heb er eerlijk gezegt geen woorden voor.. vind het heel erg voor je meis! Ik kan je alleen een hele dikke knuffel geven, en hopen dat je daar 'baat' bij hebt! Ik ben blij te horen dat het wel met je gaat. Ik denk dat je meisje jou haarfijn aanvoeld hoor! Knuffel maar lekker met elkaar! @Sterretje; Meis, hoop dat je mannetje lekker in NL kan blijven! Is de therapie goed gegaan vandaag? Boekt het al vooruitgang? @Amore; Met Zinzi gaat het volgens mij wel de goede kant op. We zullen het vandaag zien. Ze ligt nog lekker te slapen. Vanmorgen tot 9.00 geslapen, fles en poepbroek, toen naar bed. Ze slaapt nog. Hoe gaat het met jou wondertje? @Susan; Meissie toch, was lekker thuis gebleven.. Je hoort niet op je werk te zitten, maar in je bedje te liggen! Sjonge, wat ben jij toch een bikkel! Fijn om te horen dat het beter gaat met je prinsesje! Nu inderdaad mamatje-lief nog! Beterschap! Houd je taaii! @Allemaal; Hee meiden, Even snel snel .. want ik hoor mijn meisje! Ze word wakker! Het gaat de goede kant op met haar.. denk ik althans. Ze heeft heerlijk geslapen. Gisterenavond heerlijk gedoucht, en gaan slapen. Om 23.00 nog een fles en toen lekker gaan slapen tot vanmorgen 09.00! Toen fles, poepbroek en weer slapen.. tot nu! Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. We hebben vandaag een lekkere rustige dag. Pyamadag! Lekker samen de hele dag keutelen in huis. Papa-lief is vanavond later thuis, rond 19.00. We hebben dus de hele dag aan onszelf. Morgen moet Zinzi voor het eerst gaan wennen. Ik ben heel erg benieuwd! Eerst een uurtje samen wenen, dan zij een uurtje/ander half uur alleen.. Tegen het wennen zie ik niet zo heel erg op, .. maar wel tegen de lange dagen straks, als ik weer moet gaan werken. Nu weet, ohh.. over een uurtje/twee uurtjes kan ik haar weer halen.. Zucht.. Het zal toch gaan moeten, mams moet daar weer aan de slag! Nu eerst nog even 1,5week genieten! Morgen op verjaardag naar een nicht van me. Wel leuk, een vriendin van haar die ik ook ken komt ook, heeft ook een kindje, een jongentje, schild maar +/- twee weken met Zinzi. Nou ik ga hoor, al is ze wel weer stil.. Ga even bij haar kijken! Fijne dag meiden! Voor de meiden die aan het werken zijn.. Werkse! Liefs! Knuffel van Zinzi
@Koffieleutje; Wat leuk dat je iets van je laat horen! Jeetje, schrik ik wel even van hoor.. Heftig verhaal over de keizersnee! Ik kan me het nog herrineren dat alles niet voorspoedig verliet.. [Is inmiddels al weer even geleden] Ik hoop dat je snel weer de oude bent. Doet de wond nog veel pijn? Ben je wel aardig op de been, ofniet? Beterschap! Super! om te horen dat het goed gaat met jullie kanjer!! Geniet lekker van hem!
manon, fijn dat zinzi weer wat beter is. helemaal niet leuk om die kleintjes ziek te zien he, vind het zo zielig Nora hoest en snottert wel door, maar ondertussen speelt ze wel gewoon door onder de babygym. gelukkig maar. geef haar nog niet elke dag hapjes, alleen af en toe beetje wennen. vanaf 4 maanden (dat is met 1,5 week al natuurlijk) ga ik het proberen elke dag te geven. Ze zit al op 4 flessen en dat gaat ook heel goed. vind het ook raar dat ik vandaag niet terecht kon, maar ja ze zaten bomvol, allemaal grieppatientjes zeker. Ach een dagje extra is ook nog wel vol te houden. maar vind het zo irritant dat ik maar half wat hoor... bah koffieleutje, daar ben je weer! wat balen dat alles niet voorspoedig is verlopen. Gelukkig dat Xander het wel goed doet! had al mooie fotootjes gezien vanhem op hyves
@Brenda; Ja, griep .. Maar dat is niet neervallen zoals jij doet. Brr, vind het maar niks hoor meid! Niet meer neergevallen vandaag? Ik hoop dat het niet meer gebeurd in iedergeval. Gelukkig speeld Nora gewoon lekker. Vind ze de baby-gym leuk? Zinzi snapt het nog niet zo goed hoor. We hebben een speelkleed van de Rainforrest collectie van Fisherprice, met van die bogen.. maar snappen doet ze het nog niet hoor, .. Ze koekeloerd er alleen maar naar, en dan echt zo van .. hallo!? gaat er nou niks bewegen? Ach, komt vanzelf .. Ze ligt nu lekker te slapen, de schat! Ze was lekker in mijn armen in slaap gevallen. Beterschappies!
Hee meiden, Weer ff snel ego berichtje! Hier is alles nog steeds goed! Veel gewerkt. Ben morgen dagje vrij en dan probeer ik op iedereen te reageren! Liefs
Koffieleutje, tjonge wat heftig allemaal zeg! Manon, Sophie weet ook niet zo goed wat ze met de babygym aanmoet. Ze vindt het wel leuk als ik aan die bogen kom en ze beweeg maar that's it!! (en ik maar telkens haar armpjes pakken om tegen die dingen aan te slaan) Brenda, morgen pas naar de ha. Gadverdarrie... Duizelig ook, tja, je evenwichtsorgaan zit daar natuurlijk ook! Hier de werkdag overleefd. 's Middags was mn moeder er ook dus toen leek het beter te gaan. Heb alleen nog steeds geen tot nauwelijks eetlust. Heb dus niet ontbeten en geen lunch genomen. Nu wel wat honger maar ben ook een beetje bang dat ik het er weer uit ga gooien We zien het wel! Manlief haalt nu Sophie op bij mn allerliefste (ahhum) schoonmoeder. Die heeft natuurlijk een topdag gehad; hele dag op dr kleinkind gepast (zonder haar schoondochter, ik dus, in de buurt ), wat is er heerlijker dan dat! Vanavond komt mijn moeder langs, die wil ook even van Sophie genieten. Het is toch wat die oma's! Schijnt dat Sophie's ontlasting aan de betere hand is dus dat is mooi!! Nu ik nog! Gelukkig mag ik wel imodium (diarreeremmer). En................ik heb mn auto weer terug!!! Heb er net ingereden en ben helemaal happydepeppy!! Er moeten nog een paar kleine dingetjes gedaan worden, vanwege loshalen accu (er is een heel nieuwe in gekomen), dus wat instellingen zijn weg. Nu maken ze voor mij een afspraak bij de bmw-dealer om dat in orde te maken. Totale schadebedrag was trouwens Euro 8100,-!!!! Ik ga ff ATWT kijken. Tot later!!
@Loontje; Kom eerst maar eens lekker bij! Fijne avond meis! @Brenda; Hehe, eindelijk je auto .. maar jeetje! Wat een kosten! Echt enorm veel!! Hopen dat je er nu nog lang plezier van mag hebben, en dat je niet teveel in de garage komt! Jouw dag zit er in iedergeval op.. Gelukkig hoor! Rust maar lekker uit, en zorg goed voor jezelf. Probeer wat te eten en genoeg te drinken! ---------------------- Meiden, Een fijne (rustige) avond. Paps-lief komt om 19.00 thuis, ben kippentjes aan het bakken. We eten daarbij verse sperziebonen en aardappelen! Ja, gezond hé! hihi. Ohh, volgens mij hoor ik daar iets boven .. M'n meisje word wakker denk ik. Liefs!
Manon, Heb een super leuke foto voorbij zien komen van jou meisje,echt een schatje hoor. We boeken steeds meer vooruitgang , en vanaf nu af aan krijgt om de 2 weken therapie ipv elke week . Zo gaan we gaan het langzaam afbouwen. Ze vind ook dat zijn hoofdje ronder word; gelukkkig maar Brenda, Nee valt opzich mee, hij is eerder wel eens in kazachstan geweest maar dat is inmiddels alweer een paar jaartjes geleden. Wat moet dat moet maar heb natuurlijk veel liever dat hij thuis is. We wachten af Hij krijg om 7 uur 200 cc plus één schepje rijstebloem. @lafo, hoe was het bij het cb?! Viel het mee met de prikjes?!
Goedemorgen dames @Brenda Ja idd, als ze lacht als je weggaat is het een stuk gemakkelijker! Al had ik der wel weer heel erg gemist gisteren! Succes bij de dokter, hoop dat hij je kan helpen! @Meeting 3 april staat genoteerd! @Manon Fijn dat het weer wat beter gaat met Zinzi!! Vandaag is de wendag he? Succes meissie! Zinzi vind het vast wel leuk (volgens mij is het net zo'n gezelligheidsdier als Elena) en het went misschien best snel!! Knuffel alvast voor jou! @Loontje Valt tegen he dat werken? He ff een vraagje, van hoe laat tot hoe laat slaapt Jay nou? @Susan Voel je je al wat beter? En Sophie? Moet je vandaag ook weer werken of niet? Nou succes meissie!! @Lafo Alles goed met jou en Britt? Hoe ging het met de prikjes (was het vergeten, sorry, lees het net bij Sterretje)? @All Nou dag 2 van mijn werkweek. Ik vind het nog niet leuk, ik mis Elena, en op mijn werk zelf gaat het ook niet zo lekker.. Problemen die er een half jaar geleden waren zijn er nog steeds. :x En volgens mij verwacht iedereen dat ik het ga oplossen. Omdat anderen hun werk niet doen.. Nou ja goed, kan me er nogal kwaad over maken! Vanmiddag ga ik samen met mijn man en Elena naar de haptonoom!! Ik ben echt zo benieuwd! Nou dames, fijne dag allemaal!