ivm de meeting, als iedereen even vertelt waar iedereen woont, kunnen we even kijken wat het makkelijkste is qua plaats om af te spreken.Ik vind het niet erg om iets verder te rijden hoor, want ik woon toch het noordelijkste, houden we daar geen rekening mee hihi Brenda en Nora: Assen
@Brenda; Jee, wat lees ik nou .. een paar maanden? Voor dat je gehoor volledig weer 'normaal' is. Gossie! Je bent er dus nog niet vanaf. Vind het maar niks hoor, die duizelingen elke keer. Je moet er echt goed mee oppassen hoor! Je bent weer afgevallen.. Zeg! Dat gaat snel. Een goed dieet zo te horen/lezen. Bij Susan vliegen de kilo's er ook al zo af! Vind het wel fijn voor je hoor! Je doet het in iedergeval niet voor niks meid! Ga zo door.. Je hebt de kleine dame maar lekker thuis gehouden vandaag. Verstandig hoor. Zeker als ze toch niet helemaal haarzelf is. Thuis is dan toch het prettigst, ook voor mama haar gevoel hé. Lekker samen zijn! Wat is het toch ook een droppie he, die meid van jou! Ik ben inderdaad inmiddels voor de derde keer ongesteld. Joeppie.. maar niet heus! Ik heb er meestal veel last van, zeker nu na de zwangerschap. Heb het idee dat het erger is al voorheen. De combinatie ongesteld en diarree is voor mij ook niet 'gewoon' hoor. Lekker slapen meid! Liefs @Mila/Melanie; Ik zit op de site van jou Hyves, klik ik op; Hersentumorweek.. Zie ik jou vriendin daar staan. Ik kon het niet laten, .. zo kom ik terecht op de site van haar en haar man. Heftig.. Tranen in me ogen!! Ik kan over zulke dingen zolang na blijven denken. Leven is soms zo oneerlijk. Ik denk aan je meis! Nu ga ik maar rap van de computer, tís alweer bij 23.00. Nu toch echt tijd voor Zinzi haar fles. Slaaplekker! Knuff!
haha dat viel me ook net op, dacht al er klopt iets niet haha, ben nu zover dat ik iedereen wel kan matchen maar heeft even geduurd haha
ivm de meeting, als iedereen even vertelt waar iedereen woont, kunnen we even kijken wat het makkelijkste is qua plaats om af te spreken.Ik vind het niet erg om iets verder te rijden hoor, want ik woon toch het noordelijkste, houden we daar geen rekening mee hihi Brenda en Nora: Assen Judith en Britt: Rhoon (Rotterdam)
@manonn: wat ben je toch een schatje (krabbel). Kan niet anders als dat Zinzi ook zo wordt/is hihi. Maar het gaat idd hard met onze girls. Ze zien er al zo anders uit als toen ze 'echt baby' waren. Ik vind het ook nog steeds zo bijzonder zo'n kleintje hebben. Had ik nooit verwacht eigenlijk (ben nogal nuchter ingesteld) maar kan af en toe ook gewoon huilen van geluk. Zo gelukkig voel ik me dan. Heerlijk gevoel. Ik ga idd morgen maar afleiding zoeken (vorige keer ook noodgedwongen wezen shoppen - nu maar weer doen hahaha). Scheelt, vriendlief is ook thuis aan het werk (kan ik m afleiden haha) en dan gaan we haar saampjes ophalen. Morgenvroeg eerst maar ff kijken qua koorts. Misschien mag ik haar niet eens weg brengen gna gna.Goh wat jammer nou haha. Maar goed, ik moet er eens doorheen net als jij meid. Ik vind wel dat ze me moeten bellen met koorts maar het ligt er idd helemaal aan hoe ze is. Als ze gewoon vrolijk is, mag ze van mij gewoon blijven. En anders haal ik haar gewoon gelijk op. Heb ik haar toch ook liever gewoon bij me. Met 5 mnd pas naar 4 flessen, ooh dacht al wel dat het eerder was. Nou ik zie het wel tegen die tijd. Ik vind het nog niet zo erg en als ik echt moe ben, kan vriendlief het overnemen. Als ik weer ga werken, zal dat vast wel een keer voorkomen. Nou ook knuffel voor jullie. Truste, maar volgens mij liggen jullie zo al lekker in bed. Ik ga ook flesje klaar maken. Toedels
Oh hihi idd, die schelen 3 weekjes idd slankheid maar houden zo maar vermoedt dat ze nog wel spekkeriger gaat worden (als het op vaders lijkt .... hihi)
@brenda: geeft niets hoor, snapte wie je bedoelde op hyves haha. en idd Nora heeft ook mooie blauwe kijkers. Leuke foto trouwens in die tummy. Qua haarkleur zit ik nog te twijfelen. Heb bruin weer gehaald maar ook koper (meestal doe ik het wat roder of lichter in de zomer en in winter wat donkerder kleur). Weet het dus nog niet wat ik doe morgen. Heb een hairextensions staart gekocht vd week bij Trekpleister en die is donker (zooo cool, ineens boel haar en krul haha) dus kan maar zo zijn dat ik het nog een keer gewoon bruin doe en over paar weken de koperkleur er in. Dilemma dilemma.... haha. mbt meeting heb ik niet helemaal mee gekregen maar ik woon in Arnhem en wil op zich wel naar meeting maar ligt aan datum. April is voor mij gekkehuus met heel veel verjaardagen en pz-feest. @manonn: ja wat een 'mooie' blogs hebben ze geschreven he. Hij kon het echt heel goed verwoorden. Heb diep respect voor hem gekregen. natuurlijk ook voor mijn lieve vriendin. Ze heeft zo gevochten maar het is idd zooo oneerlijk. Kan me er soms nog zo boos om maken. Ze was altijd zo lief, sociaal met af en toe lekker haaibaaierig. We waren samen vroeger klassenvertegenwoordigsters, nou... dat hebben ze geweten hoor. 2 beste bij elkaar hihi. Wat mis ik haar.... @sterretjes: hoop idd ook dat het net als bij Jaro (de 2 J's haha) gaat helpen. Heb al wel het idee dat haar nek sterker is geworden (aangezien ze nu ook op buik haar nekje omhoog krijgt). We blijven gewoon volhouden in bed. Hoop dat je kan slapen vannacht na al die voorbereidingen en in spanning zitten haha. Veel plezier. Nu ga ik echt flesje klaar maken. Dame ronkt gewoon door haha. Grtz.
Goedemorgen!!! Ik heb eindelijk weer een heerlijke nacht gehad!! Lieke heeft de puckababy weer aangehad, en heeft weer goed geslapen. Om half 4 was ze haar speen wel ff kwijt, Ik die erin gedaan en madam sliep weer lekker verder. Tot vanmorgen kwart voor 7!!! Ik was zo blij Fles gegeven en weer in bed gelegd. Was nu zelf alleen wel zo wakker dat ik niet meer kon slapen, maar goed, maakt niet uit. Heb alweer meer slaap gehad dan de afgelopen paar dagen. Vanmiddag en vanavond weer werken. BLehh ff geen zin. Gelukkig komt m'n vriend vrijdagsavonds boodschappen doen bij mij op het werk, kan ik Lieke nog ff zien. Vind ik echt fijn. Daarna lekker lang weekend. Zondag willen we voor het eerst met Lieke gaan zwemmen. Heb ik al zo'n zin in. Verheug me er nu al op. Heb van de week zwemluiers gehaald, een zwembroekje en zo'n band waar ze in kan zitten. Brenda en Nora: Assen Judith en Britt: Rhoon (Rotterdam) Susan en Sophie: Amsterdam Rianne en Lieke: Winterswijk (ligt in de achterhoek)
Oh wat heerlijk Rianne!!! Daar knap je van op....hier helaas weer niet, ze is ook echt zo verkouden en van die vieze oogjes. Ik geef neusspray iedere keer, maar anders ga ik toch even langs de ha als het in het weekend nog niet over is. Ze loopt echt aan, daardoo drinkt ze echt slecht, ze kwam dus vannacht om 04.30 en liet van de 210 fles 80 staan. Laatste fles had ze om 21.00 gekregen. Vanavond ga ik haar om 00.00 wakker maken voor een fles.
@Mila; Je mist haar, .. Dat kan natuurlijk ook niet anders, als je al zo onzettend lang vriendinnen bent, en dan nog beste vriendinnen bent ook! Ik moet er niet aan denken om mijn beste vriendin te moeten missen. Hoe ging het wennen?! Ik ben benieuwd. Ik heb Zinzi gisterenavond ook wakker moeten maken voor haar fles, nog ook nog te knorren. @Rianne; Wat fijn, zo'n heerlijke nacht voor jou/jullie! Doet jullie vast goed! Werkse vandaag! Wat leuk dat papa en Lieke langskomen. Leuk! Zwemmen. Dat word vast erg leuk. Ik ben benieuwd hoe Lieke het gaat vinden. Veel plezier alvast en een prettig weekend! @Lafo; Ah getsie, balen van de nacht. Zonde zeg, dat ze zo verkouden is. Ik zou inderdaad ook even de dokter bellen. Goed idee denk ik, om haar laat nog een fles te geven. Is ze misschien toch voller voor de nacht. @Sterretje; GEFELICITEERD met je dochtertje! Een hele fijne dag toegewenst. Hoe vond ze de taart? Je had een taart met foto toch? Wat hebben jullie haar gegeven? @Brenda; Hoe gaat het met jullie? Hoe gaat het met het vocht in je oor? Merk al verbetering? Niet meer neergevallen? @Susan; En met jullie? Mams alweer wat opgeknapt? @Allemaal; He meiden, Hier toch een dip! Al dacht ik dat het beter ging.. Gisteren in bed voelde ik me weer zo rot.. Tja, in bed ga ik altijd na liggen denken. Toen kwamen de tranen. Allemaal vanwege Zinzi en het kdv. Ik wil er geen verdriet om hebben en ik wil er sterk in zijn... maar vind het erg lastig! Gisteren/vanacht ook nog onzettende buikpijn gehad. Elke keer als ik wakker werd s'nachts, voelde ik me buik! Nu is het nog steeds aanwezig, maar niet meer zo erg dat ik 'niks' kan doen. Slik elke 3uur paracetemols. Zinzi werd vanmorgen om 04.30 ineens even wakker. Speen gegeven en vanmorgen om 07.00 hoorde ik haar weer een beetje, heb toen de fles gemaakt. Dit wil ik straks als ik moet gaan werken ook zo gaan doen, dus dacht begin er maar vast mee. Toen even tot 08.00 samen in bed gelegen, toen Zinzi terug in haar eigen bed. Geslapen tot 10.00. Mm, ben ik niet echt van haar gewend. Ik kwam op haar kamertje, trappel de trappel .. happy de peppy, big smile! Zo heerlijk! Lekker geknuffel, gespeeld, gekletst, etc etc .. Om 12.30 even op bed gelegt, ze heeft een uur geslapen.. Nu zit nu lekker in haar schommel. Ze kijk Winnie de poeh. Hihi. Ik ga haar zo wat fruit geven, peer. Zomaar paar happies! Straks komen er vrienden van ons, een stelletje. We gaan frietjes halen. Gezellig! Ik ga nu Zinzi fruitje geven, en dan zelf nog wat doen in huis. Was al goed bezig. Heb al gestoft, bedje van Zinzi verschoond, gestofzuigd boven en de beide wc gepoets. Nu nog beneden even stoffen en stofzuigen, .. en dweilen! (me favoriete bezigheid! .. maar niet heus!) Zo! Weer genoeg gekletst! Prettig weekend! Liefs! Knuffels van ons! Ps; Nog een paar leuke foto's. Vandaag gemaakt!
Hey meiden, Jeetje wat veel gekletst!! Als ik niet werk heb ik daar geen tijd voor hoor hahaha! Sorry, niet meer tijd!!! Dus ff snel. Fijn weekend dames! @Manon & Brenda Zag mooie foto's voorbij komen! Leuk @Sheann We gaan naar Landgoed Aerwinkel, in Limburg!!! @ogen hier nog blauw, hoop op groen, net als mama @meeting Brenda en Nora: Assen Judith en Britt: Rhoon (Rotterdam) Susan en Sophie: Amsterdam Rianne en Lieke: Winterswijk (ligt in de achterhoek) Roos en Elena: Regio Den Haag
Amore; Leuk! Er is een vakantie geboekt zie ik. Limburg! Nice nice! --------------------------------------------- Hee girls, Nou,.. De fruithap ging niet van harte. Ze had niet echt zin. Ze werd zelf beetje boos .. en ging ineens huilen. Ze dacht mmm, ik krijg iets .. maar het was niet de fles, maar fruit! Ik schommelde wat met haar op me armen, en haar ogen vielen dicht.. Owh! Harstikke moe! .. Daarom wou ze denk ik niet. Ze wou veel liever lekkere warme melk Fles gegeven en hup op bed gelegt. Heeft lekker geslapen, is er nu net uitgekomen. Het is hier erg rustig zeg. Ik praat maar raak! haha. Zal straks wel anders wezen.. Als ik weer aan de slag moet, dan zal ik een stuk minder tijd hebben. Prettige avond. Ik ga weer, reclame As the worlds is voorbij! Liefs! Ps; Jee! Wat wonen jullie allemaal ver weg zeg! Voor de gene die willen weten waar ik woon. (heel boeiend natuurlijk) .. Zeeland! hihi.
Mila, wat een dilemmas met je haar hihi, en wat voor kleur is het geworden? Ik doe ook meestal donkerder in de winter en lichter in de zomer. Beetje afwisseling is wel zo leuk he.. Rianne, wat leuk dat jullie samen gaan zwemmen zeg! Tijdens een uurtje waar alleen babys en ouders zwemmen of gewoon eventjes.. ik wil dat binnenkort ook even gaan doen! Wat voor een band is dat dan? Waar ze in kunnen zitten of liggen? Lafo; hoe is het nu met Britt?zijn haar oogjes nog steeds zo vies? Manon, ben niet meer neergevallen hoorJ, de duizelingen zijn er nog steeds maar niet meer zo erg als die eerste nacht, gelukkig maar, want dan kon ik nora ook niet verzorgen. En mijn mannetje was er deze week ook niet, had weer een oefening in het bos. Gelukkig slaapt nora vanaf 20 uur gewoon door, en aangezien ik er s avonds het meeste last van, komt dat nu wel even goed uit. Zo zeeland dat is ver weg! Wij wonen het verste van elkaar vandaan hihi Dus zinzi wou dr hapje niet? Dan was ze vast moe inderdaad, morgen nieuwe poging? Had je toch weer een dipje meis? Kan het me goed voorstellen hoor, het is ook niet niks dat dan ineens vreemde mensen voor je meissie gaan zorgen. Maar het komt helemaal goed! Zinzi heeft het er vast heel erg naar dr zin, kan ze fijn naar de andere kindjes kijken en later ermee spelen. Ik denk dat je gewoon even door de eerste paar daagjes heen moet, en dan ben je het weer helemaal gewend! Amore, hee, je meot echt meer gaan werken hoor!! Heb je ook meer tijd op het forum hihi All, volgens mij zit nora in de 12 weken sprongetje, ze is nu 16 weken maar als ik de 3 weken te vroeg geboren eraf haal, klopt dat wel ongeveer. Het is precies hetzelfde als de vorige keer. Ze wil absoluut niet slapen tussen de laatste 2 flessen. Dat weigert ze, gelijk krijsen. Ze wil dan alleen maar spelen onder de gym of met ons tv kijken of in mijn haar friemelen haha. Vorige keer duurde dat ook paar dagen en dan was dat voorbij. Ben benieuwd wat ze dan nu ineens geleerd heeftJ. Ze heeft net ook banaan met liga gehad, vond ze heerlijk hoor! Ze kreeg er geen genoeg van. Elke keer als ze de lepel weer aan zag komen, werd ze helemaal wild en ging dr mond wijd open, zo grappig om te zien!! Ik weeg mezelf nu elke dag, moet ik eigenlijk niet doen, maar omdat ik elke dag nu verschil zie, kan ik het gewoon niet laten. Vanochtend was er totaal nu 4,2 kilo af.Dus weer 400 gram eraf. Maar ik smokkel af en toe nog wel wat hoor, s avonds een keer een wijntje vind ik wel lekkerJ. Maar moet ook kunnen vind ik. Het is niet voor niets weekend he!! Nou meiden, ik moet nog even de was doen, fijn weekend allemaal!! xxx
Hier ff snel. Ik woon in heerde (tussen zwolle en apeldoorn) Dan weten jullie het alvast. Zal morgen ff proberen te reageren, want heb erg veel gewerkt..Mis jullie wel hoor Morgenochtend naar de kapper en morgenmiddag nog visite, dus ik ga mijn best doen!