Kan me voorstellen dat je dat nu zo voelt maar het gaat weer goed komen meid Huilt ze tijdens het drinken?! Lijkt me niet gemakkelijk om te drinken met een luchtwegeninfectie @manonn, Jaro word ook regelmatig wakker omdat hij zijn speentje kwijt is. MOet dan wel zeker 3 a 4 keer mijn bed uit. Best vermoeiend!
Hoi meiden, Susan ja erg he dat je het niet meer gewend bent, hier dus ook maar het is nu al 2 weken zo af en aan dus dit went helaas ook wel weer. Sophie huilt nooit 's avonds als jij thuis bent? Ja dan zal hij toch iets anders doen dan jij of misschien was het eenmalig kan natuurlijk ook, dat merk je vanavond wel. Anders even kijken wat jij doet en wat hij doet en of er veel verschil is in handelen, op de creche is ze toch ook heel makkelijk? Hoeveel drinkt Sophie? Hier nu 6 flessen van 150cc....heb geen idee hoe ik dat moet ombuigen... Sterretjes wat een leuk merk dat mim-pi! Ken het wel ja, ik zelf heb niet echt een favo merk, echt van alles hangt er in de kast hier...Lief, Mexx, Esprit, Cakewalk, Feetje en ook veel van de h&m. Manonn Britt is ook vaak haar speen kwijt en gaat dan een beetje keuvelen dus heb hetzelfde probleem.... Dit is wel vaak voordat ze een fles krijgt en niet echt midden in de nacht. Dit is ook een reden dat ze nog steeds naast me slaapt. Wat raar dat ze niet zo professioneel zijn op die creche, idd je bent geen collega, je bent een moeder dus dat verlangt een andere behandeling....lijkt me een lastige situatie! Brenda jullie steken me allemaal aan met dat shoppen haha Koala hoe ging het eigenlijk met Matthijs die voo het eerst op z'n eigen kamer ging slapen? En met jou emotioneel gezien? Maaike restaurantweek wat houd dat in?? Bijvoeding, mag pas met 5 maanden starten en dan met rijstebloem van de kinderarts dus duurt nog even! Mila veel plezier vandaag saampjes, gaan jullie wat leuks doen? Hier zijn beide kids op de creche, even adempauze, moet zo eerst naar de bank want een aantal deposito's lopen af dus moet kijken wat ik nu moet dan met dat geld. Daarna even naar de makro, malief gaat gelukkig ook even mee deze ochtend, heb geen verstand van bankzaken en hij wat meer dus dat scheelt. Verder wat pakketjes versturen met verkochte kleding, ben er bijna doorheen. Meiden jullie kopen veel kleding online, via welke sites kopen jullie babykleding? Ik koop weleens wat bij www.kinderkleding-tekoop.nl Fijne dag vandaag!
Hallo dames, Ben ik weer. Hebben 2 dagen geen pc gehad. Onze laptop deed al een tijdje raar, en m'n zwager heeft die dus woensdag avond opgehaald om 'm te laten maken. (hebben we bij de winkel gekocht waar hij werkt) Heb gisteren dus maar de computer die we nog boven hadden staan naar beneden gehaald. Want zou zeker 10 werkdagen duren voor die weer terug is! Zolang zonder computer wordt lastig Vond nu die 2 dagen al raar Moet dus nog ff alles terug lezen, ga ik zo maar doen. Lieke ligt nog lekker de slapen. Heb haar vanmorgen om kwart over 8 maar wakker gemaakt voor de fles anders komt het weer zo raar uit vanavond. Vanmiddag en vanavond weer werken. En morgenvroeg nog heel ff 2 uurtjes. Moet volgende week zaterdag de hele ochtend werken, en moet dan voor het eerst de opstart doen. Heb dus maar ff gevraagd of ik morgen ff 2 uurtjes mag meelopen om te kijken hoe dat gaat en wat je doen moet. Anders sta ik volgende week maar te kijken. Morgen gaat Lieke dus ff naar m'n schoonzusje. Zij hebben al een kindje, een dochtertje van 1,5 en ze krijgen de 2e in juni. Dus dat gaat helemaal goed komen! Nou ik ga ff lezen en hoop vandaag nog te kunnen reageren, anders wordt het nog ff kijken wanneer het gaat lukken. Weer een druk weekend voor de boeg dus. Allemaal alvast een fijn weekend!!
@Lafo: Ja leuk he!! Helemaal een lekker burgerlijk gezinnetje We hebben nu de namen: Indy (teefje) en Kai (reutje). Dus neueue Baloe hoeft nie Maar wel erg leuke naam hoor voor jullie jackie Sneu dat het nog nie zo lekker gaat met Britt. Nu weer de fles laten staan. Ook al is ze ziek, ik kan me goed voorstellen dat je je vaak machteloos voelt! Dikke knuf voor jullie! @Maaike: Wat fijn dat Roos de hapjes niet vies vond!! Beetje bij beetje wennen.. Ja dat wil ik ook straks gaan doen ja, maar ik vind hem nu nog ietsie te jong. Ik zou toch idd voor een wandelwagen gaan. Heb je die wel? Of ook niet. Wel leuk op zich voor je broer, maar niet handig voor jouw! Je gaat het dus nog hartstikke druk krijgen? Succes! Enne Houten ging volgens mij wel door, maar hebben nog geen tijd.. @Mila: Hier ook heel erg in de verliefdheids fase hoor!! Ik vind hem echt helemaal geweldig en al dat gebrabbel en gelach vind ik helemaal super! Oh zonde he die HR-ketel. Hier hebben we nu ook probleempjes met de ketel. Hoop niet dat wij ook een nieuwe moeten hebben. Hij is al wel aardig oud. Hoop dat hij nog ff mee gaat. Manlief is nu bezig ermee, dus heel hard duimen maar! Ik heb ook de laatste keer nagym gehad ja. Wel jammer aan de ene kant he. Je werkt dan idd toch nog een beetje aan je conditie en aan je spieren enzo.. Probeer het nu thuis een beetje bij te houden. Jayden geeft trouwens de laatste tijd ook een beetje trug elke keer. Doe nu overal een beetje JBPM in. Hoop dat dit een beetje gaat helpen. Hij is nl verder ook nie ziek. @Manon: Vervelend dat Zinzi snachts zo vroeg komt voor het speentje.... Heb eigenlijk geen idee wat te doen.. Denk dat ze het wel gewend is nu en misschien moet je het op een andere manier proberen... Maar hoe?? En dat zal ook nie makkelijk zijn, maar om nou straks als je aant werk bent er elke keer uit te moeten is ook nie wat! Kan je hier jammer genoeg nie bij helpen. Jayden wi eigenlijk nie zo vaak de speen. Hij duimt meestal en die heeft hij natuurlijk altijd bij zich. Oh lekker dat je mams komt helpen poetsen! Is wel fijn om dat lekker met zn tweeen te doen dan he! En je zusje komt nog lekker op visite en dan samen in badje doen! Das ook erg leuk voor haar om te zien denk ik! Je hebt iig een gezellig weekendje staan zo te zien enne we vinden het wel boeiend hoor wat jij in een weekend gaat doen Heel fijn weekend meis en geniet er lekker van! @Sterretjes: Leuk merk hoor! Is idd erg vrolijk!! Jaro nog niet toe aan de hapjes? Nou dan zou ik ook nog ff wachten hoor. Gwoon doen als je denkt dat hij er aan toe is hoor! Al bijna 4 maand....gaat echt hard he! Soms idd te hard @Brenda:Lekker aant werk en ook jij minder tijd om te forummen Je vind het volgens mij wel lekker om weer aan het werk te zijn he. En nu nog 1 dagje en dan al weer lekker vrij! Heerlijk hoor! @ All: Ik moet straks weer aant werk. Vanmiddag, vanavond en dan morgen weer. Heb er eigenlijk nie zoveel zin in. Zou het wel fijn vinden om lekker weekendje met zn drietjes te zijn, maar helaas dat zit er niet in. Verder hier alles goed met Jayden. Hij geeft alleen af en toe iets trug, dus heb bij elke fles maar iets JBPM in gedaan. Verder doet hij ook aardig lang over de fles de laatste dagen. Maar goed met heel veel geduld krijgt hij hem wel op glukkig. Nou meiden, zal de eerste dagen denk ik nie meer kunnen reageren, dus nie teveel schrijven hier he Fijn weekend iedereen!! Liefs
@ susan, Kan heel goed zijn dat het gewoon iets eenmaligs was, misschien had ze last van een sprongentje?! Of zat er iets in de weg?! toch moeilijk om te zeggen met die kleintjes; zal zoveel handiger zijn als het zelf kunnen aangeven. Veel plezier vanavond en probeer er toch van te genieten ! @ Loontje, ben jij al begon met de hapjes of wacht je er nog even mee? werkse vanmiddag! Voordat je het weet zit het er weer op @ Rianne, Lieke is ook een lekker slaapkoppie dan , als je haar vanmorgen wakker moest maken voor de fles @ lafo, hier ook van alles en nog wat aan kleding. Ook gewoon hema kleding, maakt me niks uit als het maar leuk is. Noëlle draagt ook veel kleertjes van h&m. Af en toe heeft ze er weleens een duur setje bij zitten maar niet teveel want onze dame kliedert de hele dag door met van alles en nog wat ,en dan is het gwoon zonde om van die dure kleding aan te schaffen. VOor Jaro koop ik amper kleding, omdat zijn neefje (kindje van mijn zus ) 2 maanden ouder is, dus ik krijg alle kleding die hij niet meer past. Helemaal top natuurlijk want wat slijten die kleertjes nou?! Ben wel gek op de merken mim-pi,barbera farber, eager beaver. Als ik er wat van koop dan doe ik dat meestal hier www.kleertjes.com
@Mila; Ah, in de verliefdheidsfase.. Hier is het nooit anders geweest! haha. Zit nog steeds op een dikke vette roze wolk! Veel plezier vandaag. Lekker even samen genieten! Pff, 2000 is een groot bedrag. Helaas kun je er niet onderuit! Maar zoals je zegt, dat zijn gewoon rotdingen! Oké, een zijligkussen. Hopelijk heeft effect! Wel balen zeg, dat tie te laat was. Jammer dat de gym er opzit. Leuk dat jullie nog een keertje afspreken! Schattig. De nichtjes even samen gezet. 10maanden verschil. Leuk hoor! @Maaike; Zozo, een hoop werk verricht gisteren. De was stopt inderdaad nooit.. Ik zou persoonlijk een kinderwagen nemen, geen buggy. Een bak is inderdaad niet meer nodig. @Lafo; Balen! Dat ze vanacht weer kwam. Een ritme komt wel hoor. Dat ze ziek is, heeft er denk ik wel inlvloed op hoor. Toen Zinzi niet fit was, veranderde ze ook kwa ritme. Ze slaapt nog steeds naast je begrijp ik? Go, dat je dan goed kunt slapen?! En je man, heeft hij daar geen 'problemen'mee? dat hij minder slaapt? Ik koop kleding vooral via de Lief! site. www.liefwinkel.nl. Verder koop ik niet zoveel online. @Susan; Ik snap het heel goed hoor, dat dat pijn doet in je hart. Niemand mag 'negatief' over je meisje praten. Het is voor papa natuurlijk niet leuk, dat ze huild. Geeft papa waarschijnlijk toch een rotgevoel, althans dat kan ik me wel goed voorstellen. Ik denk wel dat papa's er niet goed tegen kunnen hoor, tegen een huilend meisje/knullentje. Mijn vriend kan er in iedergavl niet zo heel goed tegen. Dan heeft tie veel geluk met Zinzi, want die huild zelden. Hoe het komt dat ze overstuur is dat jij er niet bent, weet ik ook niet. Ik weet niet hoevaak papa haar ziet? Zo weinig zal dat toch niet wezen? Heeft ze dat ook op het kdv? Of zeggen ze er niks van? Ik vind het wel vervelend hoor, dat je nu al vreest voor je thuiskomst. Logische dat wel, maar tís gewoon niet leuk! Ik hoop dat het gauw over is bij haar. En.. Jullie hebben het zeker getroffen met de schat! Als ik hier verhalen over haar lees. Een heel lief tevreden en bovendien vrolijk meisje! @Sterretje; Ik zag een foto van de verjaardagstaart. Echt SUPER leuk! Vond je dochtertje vast ook? Vervelend hé, je bed uitmoeten voor die speen.. Vanacht heeft ze mams met rust gelaten! Heel nacht.. zonder speen! Jihoe.. Ben benieuwd hoe het vanacht zal zijn. @Rianne; Fijn dat de computer weer in orde is. Werkse! @Loontje; Zinzi heeft vanacht heel de nacht geslapen, zonder te vragen om de speen! Misschien heeft ze door, dat ze ook best lekker kan slapen.. zonder! Bahbah. Je moet er weer aan geloven. Werken van het weekend. Tja, er moeten centjes in het laatje komen hé. Succes meiske! Jayden doet dus wat langer over z'n flessies, ach.. Wat geeft het, hij drinkt het wel lekker op.. Dat is super toch! (Al kan ik me verstellen dat het soms best vermoeiend word) ------------------------------------------------------ Hiii! Vanacht heeft onze Zinzi heeft geslapen, tot vanmorgen 08.15. Toen werd ze wakker. Normaal maak ik haar rond 07.00 wakker, maar ze had gisteren zo weinig geslapen, ze kon de slaap goed gebruiken, dus even lekker laten slapen. Om 08.15 aangekleed en paps heeft haar de fles gegeven. Die was thuis ivm het ziekenhuisbezoek van Zinzi. Om 09.00 moesten we op het belastingaccountbureau wezen, was zo gepiept, binnen een half uur. Toen moesten we even wachten, tot we naar het ziekenhuis konden, dus maar even een bakkie koffie gedaan. 10.30 afspraak voor echo's van haar heupen. Ze wilden niks loslaten, mogen ze niet. Dus nu afwachten. Ik geloof (uit mn hoofd) dat de kinderarts ons 8maart belt, dan zullen we het horen. Owh, ik hoop zo dat het goed is! Ik ga er nu snel vandoor. Zinzi mopperd.. Honger! Ik ga dus haar flessie maken! Daarna leg ik der lekker op bed, ze heeft vanmorgen niet zoveel slapen, door het onderweg wezen en het ziekenhuis. Prettig weekend meiden! Liefs! Dikke knuffel van Zinzi.
Hiii even snel, had dus kleding online gekocht maar om de een of andere gekke reden staat er dus een pointerjasje op voor een jongen maat 68, ik dacht dat ik een meisjesjas had besteld....je raad het al kan niet geruild worden.... Dus meiden met jongens die een zomerjasje willen hebben, kleur rood merk pointer kunnen bij mij aankloppen, zal zo wel een foto van maken, zet 'm maar op mp zo, ik blijf bezig pfffffffffff Reageer later wel weer, ga nu snel weer verder!!
hihi das niet handig Pointer valt groot toch? Had namelijk al een jasje van pointer besteld voor Jaro maar die vind ik erg groot en dat is maatje 74, dus mss dat maatje 68 wel goed past. Ben wel benieuwd naar de foto?!
Sterretjes hier is de mp link Marktplaats.nl > Nieuw met kaartje leuke pointer jongensjas maat 68 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 Groot ja eigenlijk vind ik het wel meevallen, denk gewoon een echte maat 68. Dit is echt weer zo'n hersenloze actie van mij, kijk ook nooit eens iets na als ik iets bestel grrrr
Ik heb in de uitverkoop gekocht voor 15 euro, dus je mag 'm hebben voor een tientje excl. verzendkosten.
Had over je berichtje heen gelezen waarin stond dat het precies als een maatje 68 valt. Ben bang dat ik er dan weinig aan heb want Jaro past nu net 68 dus als het mooier weer word is het misschien alweer te klein Wat raar dat je het niet mag ruilen joh?! Waar heb je het besteld?
Ja Sterretjes dan moet je het niet doen, ik vind het niet zo gek groot ogen.... Ik had via mp een winkeltje in maarssen die wat kleding verkocht en heb daar wat dingetjes gekocht voor Amy en Britt dus geen groot iets zoals kleertjes.com en het was met korting dus mag je niet meer ruilen...dat wist ik al, het is ook best goedkoop. Wie weet raak ik het makkelijk kwijt via mp. Hoeveel weegt Jaro?
Goedemiddag ladies! Zo zussie is weer weg, was gezellig. Lekker veel met Elena geknuffeld en gespeeld, filmpje gekeken en gekletst. Heb zelfs nog even wat op kunnen ruimen hier en schoonmaken! Elena heeft ineens allemaal uitslag op der buik, zo raar! Heb de HA gebeld, maar moet het nog even aankijken. Zolang ze er geen last van heeft.. Vind het wel raar, ik heb niks geks gedaan qua wasmiddelen en heb er ook niks opgesmeerd @Lafo Balen zeg, dat je niet kunt ruilen! @Kleding Ik heb laatst besteld op Kixx Online Kinderkleding & Babykleding. Ook H&M online en lief! online heb ik wel es wat besteld. H&M koop ik toch liever in de winkel, al hebben ze online volgens mij wel meer.. @Rianne Succes morgen met werken! @Manon Hier ook geen speentje, dus geen idee wat je eraan kan doen Leg je Zinzi ook overdag te slapen met speen?? Misschien overdag beginnen af te leren? Succes! Hoe ging dat echo gedoe van de heupjes? Elena moet ook over twee weken geloof ik.. @Susan Ahh wat vervelend voor je man en voor jou! Als iemand op je kind moppert is dat nooit leuk denk ik! Hoop dat het vandaag beter is gegaan! @Sterretje Leuk diekleren voor Noelle! Maat 4 luiers?? Hier nog steeds in 2! Hahaha @Mila Gaat het al beter met het spugen van Jenna? @Maaike Hier ook een restaurantweek ganger! We gaan volgende week vrijdag naar deze: Restaurant Maxime @Brenda Wat is er nu belangrijker? Werk of wij?? Hihi. Leuk dat het beviel, weer werken! @Koala Wat is dat babycursus? En waar doe je dat? Oh ik hoor iemand gillen! Doeg
@Lafo; Balen! haha.. Koop ze een jongens jas! Slimmerd. Ik moet zeggen dat ik het wel meteen zag, maargoed heeft misschien met smaak te maken. Je raakt het wel kwijt hoor, op MP! Merken zijn wel geliefd. @Amore; Het is dus gezellig geweest met zuslief. Leuk! Mijn zusje is er nu.. Leuk hoor! Wat gek, die uitslag. Ik zou het even goed in de gaten houden hoor. En als het maandag nog is, zou ik naar de HA gaan hoor. En als het erger word, zou ik van het weekend naar de Huisartsenpost gaan. Ik laat haar even keer als ze even huild om haar speen, toch even doen. Vanacht heeft ze niet om haar speen gevraagd. De echo's gingen prima hoor. Duurde niet zo lang, gelukkig. Nu even op de uitslag wachten! ------------------------------------------------------ He lady's! Even vlug een berichie! Me zussie heeft Zinzi net de fles gegeven. Daarvoor lekker in bad gedaan. Zinzi is de hele dag best wel moe. Ze heeft vanmorgen weer anders geslapen dan anders, ivm ziekenhuisbezoek. Dat heeft toch invloed op de gehele dag. Ze mopperde ook meer dan 'normaal', gewoon door de vermoeidheid. Bij thuiskomst lekker de fles gegeven en naar bed gebracht. Ze heeft van 13.00 tot 14.50 geslapen. Daarna wou ze niet meer, alleen in me armen viel ze nog even in slaap. Ze ligt nu in me zusje der armen te slapen. Bek-af! Ik had vanmiddag ineens buikpijn, diarree.. Nu nog steeds buikpijn. Echt raar, kwam ineens! Ik ga er vandoor. We vertrekken zo naar mijn ouders, om daar te gaan eten. Leg ik Zinzi daar metteen lekker op bed! Prettig weekend! -X-
@ amore, Bedankt voor de tip . Was nog op zoek naar een zomerjasje en nou heb ik op die site leuke jasjes gezien. zie hieronder Vingino zomerjas (va. 86) (X11-S10/jasmijn/petitfour) | Kixx-Online Kinderkleding Vingino zomerjas (va. 86) (V19-S10/jasmijn/brightpink) | Kixx-Online Kinderkleding Vingino reversible jack (va. 86) (X3-S10/jenna/dreamblu) | Kixx-Online Kinderkleding Nou weet ik niet welke ik moet kiezen! Voor welke zouden jullie gaan?