Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    @Maaike, Zoals brenda als zei is het merk bambino van de kruidvat. Ik zou voor de wagen echt niet zoveel bieden, want dat is hij echt niet waard.

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
  3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ik doe ook me eigen variant hoor, niet volgens de dagelijkse menu's. veel ei en shakes, kwarkje soms en hartige tussendoortjes/snacks. en de wijn laat ik dus ook niet staan!:D maar het helpt, is nu 7 kilo af. ik wil ca 72 wegen bij lengte van 1.76m. dan vind ik het ook wel best...

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo dat is weinig Brenda, je bent wel streng hoor 72 kilo bij 1.76...ik ben al bij 79 tevreden haha, maar zal toch echt naar de sportschool moeten om die blubberbuik weg te krijgen..

5. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16

dan is het niet echt een merk van de kruidvat zelf. Ze verkopen heel soms weleens kinderwagens van dat merk

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja klopt het is niet alleen van de Kruidvat, maar Kruidvat verkoopt wel dat merk, het is ook geen duur merk.

7. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    hoeveel heb je geboden dan?

8. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Jeroen is met de kleine meid naar de etos, en Jaro ligt heerlijk te slapen.
    Ik ga nu maar even douchen, ben er vanavond misschien weer!

Ze hadden jasje nummer 2 trouwens niet in haar maat

Fijne dag meiden

9. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0

misschien is 75 ook wel genoeg hoor, moet ik maar even bekijken tegen de tijd dat ik dat weeg;). het gaat nu goed, dus als ik het zo volhou, moet dat wel goed komen. teller staat nu op 83, dus voor de 75 zou er dan nog8 afmoeten. Maar ik woog altijd tussen de 72 en 75 en dat was prima bij mij, dus we proberen het gewoon.

maar dat buikje is wel het lastigste inderdaad, van de week maar ff weer combatten en flink de buikspieren trainen. thuis komt dat er toch neit van...

10. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    €65,=. Maar het is een wagen waarvan het kindje owel naar jou toegdraait kan zitten, als naar de andere kant. Het ziet er zo wel degelijk uit. Ik ga wel even vragen of ik er een rondje mee mag lopen. Zal ze ook wle even vragen of deze echt bij de kruidvat vandaan komt. ...:$Nu ga ik weer twijvelen he..:( pfff

11. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ik zou dan ook even kijken wat de nieuwprijs was en hoe oud deze dan is.. op zich kan het natuurlijk wel een goede wagen zijn! misschien een topic plaatsen op het forum wie ervaringen met dit merk heeft, misschien krijg je wel goede reacties.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja dat is een goed idee Brenda!
    Ik had je die site gegeven, moet je even kijken naar de nieuwprijs.
    Moet eerlijk zeggen dat ik deze wagens nog nooit heb gezien bij het kruidvat, wel die echte buggy's zeg maar.

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik heb de laatste paar dagen zo'n erge hoofdpijn, precies boven mijn rechteroog, in mijn oogkas....als je er op duwt doet het pijn, zit echt te twijfelen om naar die verjaardag te gaan, moet ook nog 45 minuten rijden alleen.....

14. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    klopt heb ik ook idd...:) hihihi Lafo weet me weer wat positiever te laten denken:D.

15. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Hey ladies!

Pfff druk daggie gehad hier. :$
    Hele huis is weer aan kant (op paar dingen na), lekker geshopt 8) Elena gebadderd en nu moe...
    Hier zijn jullie ook lekker bezig geweest! :D

@Brenda
    Xfactor, ja soms is het wel slecht ja :) Ach, maakt het ook wel weer leuk:p
    Lekker getut vandaag? En ook geshopt lees ik ;) Hier ook!!

@Lafo
    Ahh die prinses Britt! Of is het prinses Belle ;)
    EINDELIJK DOORGESLAPEN!!! Yiehoe!
    En ben je nog geweest naar die verjaardag? Is je hoofdpijn al beter?

@Koala
    Thx voor de tip over Florence, klinkt wel leuk. Ga straks wel ff kijken op hun site! Hahaha, die Matthijs, enige doorslaper!! Toppertje!
    Wij doen hier sinds een week of vier ook een ritueel: badje (om de dag) pyjama aan, verhaaltje lezen en dan de fles. Werkt ook wel goed moet ik zeggen.

@Susan
    Ja het is zeker snel gegaan. Maandag alweer drie maanden mijn kleine meisje ;)!
    Fijn dat het weer beter gaat met Sophie (voor papa ook wel leuk :p)
    Succes met je eerste hockeywedstrijd morgen!

@All
    Hey dames, nou zoals gezegd drukke dag gehad hier vandaag. Heb wel zin in morgen, maar kijk er ook tegenop. Het is wel een hoop gedoe en geregel met die kleine meid. Maar goed, komt vast allemaal goed. Verder nog een vraagje voor de meiden met een "vroege" avondfles, hoe lang laten jullie je kindjes uitslapen? Elena krijgt der fles rond 19.00 en wij maken der dan om 07.00u wakker (als ze niet vanzelf wakker wordt). Op de een of andere manier heb ik mijn hoofd dat twaalf uur zonder voeding wel genoeg is. Wat doen / denken jullie?

Fijne avond!
    Kus

16. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    amore, nora krijgt doordeweeks rond 19.30 laatste fles. meestal maak ik haar dan wakker rond 6.15. want we moeten dan werken.

in het weekend geeft ze zelf aan wanneer ze wakker wordt,meestal rond 7.30. Dus dan zit ze ook op 12 uren zonder voeding.

spannend morgen!!!! ben erg benieuwd naar de foto's!! veel plezier morgen

lafo, hoofdpijn al wat beter? ben je nog naar het feestje gegaan?

maaike, kwam je vraag al tegen op het forum over de kinderwagen. hopelijk krijg je goede reacties!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Amore spannend morgen!!!!
    Wat een luxeprobleem zo lang doorslapen haha, maar zou ze gewoon rond 07.30 wakker maken ook voor je ritme.

Brenda ja ik ben nog gegaan, heb 2 paracetamolletjes genomen en gaan met die banaan, Amy vond het leuk dus mijn dag is weer goed, hoofdpijn is zo goed als weg!

18. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Ladies,

Niet zoveel kletsen hoor als ik niet mee kan lezen. Damn ben er 2 daagjes niet geweest en moest me toch aantal pagina's teruglezen. Heb nu niet de puf om te reageren. Doe ik morgen wel ff want dat is het toch een stormy sunday en gaan we er toch niet uit.

Gisteren dus lekker met mijn 2-tjes naar Enschede geweest. Leuke stad hoor en t was gewoon lekker om ff met zijn 2-en te zijn. Ik vond het wel heerlijk om mijn meissie weer op te halen. Ze was alleen zo moe dat ik haar alsnog haast niet gezien heb 's avonds haha. Vond mezelf wel beetje zielig haha maar ja moet er toch ook aan wennen als ik ga werken. Oooh woensdag is het zo ver. Ik ben benieuwd hoe ik het ga vinden. Heb er wel zin in. Tja dan is de babyvakantie toch echt voorbij. Ga morgen eerst ff midweekje Sunparks gelijk boeken haha. Vrienden van ons zijn het er mee eens dus eind mei/begin juni ff lekker weg. Dan ben ik weer lang genoeg aan het werk geweest ;)
    Gisteren hele mooie ketting gekregen van vriendlief en een mooi lingeriesetje. Kijk... vindt dat we vaker er uit moeten gaan met zijn 2-tjes, dan krijg ik nog eens wat haha. Zag ook nog een Lief winkel dus natuurlijk ook nog ff naar binnen. Heb daar shirtje voor Jenna gekocht. Kon natuurlijk niet thuiskomen zonder wat voor haar mee te nemen (alhoewel ik paar dagen er voor nog los gegaan was bij prenatal *ahum*). Vanmorgen 'uitgeslapen' tot 8.45, heerlijk (sorry voor degene die beebs hebben die dat niet doen *bloos bloos*), in huis gerommeld en verder de hele middag op stap geweest (ff op visite bij familie). Ze heeft toen nagenoeg niet geslapen dus vanavond was het op tijd naar bedje toe, daarvoor ook nog eerst lekker gebadderd en he he voor het eerst gelachen vanuit het badje. Zat er soms wel dicht tegen aan maar ze was altijd heel geconcentreerd in bad en nu dan eindelijk.... hihi, zo leuk.

@Amore: heel veel plezier morgen bij deze bijzondere dag.

@lafo: wat een schatje is Britt (une 'belle' madame) zeg, wat een hele leuke foto.

Rest wordt morgen. daaag. Truste.

Grtz.

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Amore, vandaag is Elena's doopdag!! Ben benieuwd naar je verhaal (en de foto's) ;)

Brenda, zo veel afgevallen joh!! Ik in kilo's dus minder maar al wel 2.5 cm in buikomvang kwijt (in ca 3 wkn) dus ik = trots!

Weet niet meer wie het vroeg over te lange tijd tussen de laatste en eerste fles....... Lijkt mij dat als de kleine niet eerder komt, hij/zij het ook niet eerder nodig heeft, toch? Sophie trekt het nog niet om zoooooooooo lang te slapen maar dat komt denk ik ook omdat ze niet zoveel drinkt (als ik het vergelijk met jullie beebjes). Ze krijgt nu nauwelijks 150/5 flessen op :( Miss toch nu al bijvoeden omdat ze anders te weinig binnenkrijgt?? Woensdag naar cb. Eerst maar kijken of ze goed is gegroeid, ondanks 1 weekje ziek zijn, en dan maar overleggen........

Gisteren was wel leuk bij mn ouders in lemmer! Voor Sophie was toch allemaal een beetje te. Teveel indrukken en dus wilde ze niet slapen. Helemaal doodop was ze! In het restaurant kon ze dus ook alleen bij mij zitten/zijn anders was ze niet stil. Was wel ff lastig eten maar wel gelukt :D Waren pas thuis om 01.00 uur (pffffffff) en toen Sophie toch nog maar een flesje gegeven want ze had ook weer weinig gedronken die dag...

Oh, ze is nu wat aan het piepen in de schommel! Ga ff naar dr toe! Tot ltr ladies!!

20. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Hey dames,

HIer ben ik dan. Bedankt voor de reacties op Hyves en hier (of allebei ;)). Dopen ging prima. We waren om 6u opgestaan, 1e fles, zodat om 9u de 2e erin kon (kerk is van 10-11.30). Dit ging allemaal prima. Dopen zelf ging ook goed. Elena vond het allemaal prachtig, alleen door een grote poepluier was het op een gegeven moment toch huilen.. Ach, hoort erbij.

Nou dames, iedereen is hier doodmoe, dus nu lekker luieren!

Deel Deze Pagina