Hee meiden, Hier ben ik ff snel. Heb weer geen tijd om te reageren helaas. Vind het echt zo jammer, maar Kan der de tijd echt ff nie voor vinden. Veel werken en Jayden heeft de laatste dagen ook weer wat vreemds.. Hij word een beetje eenkennig ofzo. Mama is de enige die hem stil kan krijgen. Denk dat hij een sprongetje heeft ofzo. Kan merken dat hij iets anders is dan anders. Ben van de week nog ff bij prenatal geweest. Babydoos ophalen en natuurlijk nog kleertjes gekocht! Net nog ff op kleertjes.com (kon nie wachten tot de code geldig was). Verder mogen weer aant werk en woensdag moeten we naar cb voor de 2e prikjes alweer... Gut wat gaat de tijd snel! Morgen is hij alweer 3 maand! Mooie foto amore! Fijn dat het goed is gegaan!! Nu snel weer naar mijn mannetje, want hoor hem alweer... Sorry meiden. Hoop snel weer bij te kunnen lezen en te reageren! Liefs
hoi hoi, Wou vandaag reageren maar kwam/komt er niet van. Moet nu berg was wegstrijken dus wordt nu ook niet wat. Morgen naar Sanadome en weet niet of ik morgenavond tijd heb dan. Sorry sorry, hopelijk tot gauw. Moet nu ook ff midweek boeken want morgen is aanbieding niet meer geldig. Toedels. Grtz.
Het is hier vandaag rustig gebleven. Iedereen heeft het volgens mij druk met de kleintjes en of het huishouden , begrijpelijk @ Loontje, ze veranderen zo snel het eerste jaar. Vind Jaro nu ook al een ander mannetje dan een week geleden. Hij begint steeds meer te brabbelen en probeert nu speelgoed zelf vast te pakken. Hij is nog niet eenkennig maar dat kan volgende week wel weer heel anders zijn. @ Wat een schattig jurkje Fijn dat alles goed is gegaan meid @mila, een hoop strijkwerk te doen poeh....vind dat altijd een vervelend karweitje, succes ermee Nou hier gaat alles goed. Heb eigenlijk weinig te melden. We hebben vandaag gewoon lekker rustig aangedaan. Tja wat moet je ook doen met dit weer Heb wel een klein nieuwtje; we zitten nu op de 4 flessen. Vrijdagavond om 23.00 kreeg ik hem niet wakker voor zijn fles dus zaterdagavond hebben we de fles voor het eerst laten vallen. Hij heeft tot 8 uur de volgende ochtend geslapen. Wel een paar keer wakker geweest voor zijn speen maar dat gebeurd normaal ook elke nacht. Fruit en groentehapjes wachten we nog maar even mee
Sterretjes, prettig hoor 4 flessen, hier ook weer gelukkig! En is het jas nummer 3 geworden? Mila lekkerrrrr Sanadome, ben ik ook weleens geweest, vond het heel leuk! Veel plezier en wat heb je geboekt? Wij gaan eind maart met z'n tweetjes een weekendje weg, heerlijk! Amore, wat een scheetje Elena in haar mooie doopjurk! Waren er veel mensen? Hoop foto's genomen? Hier echt een familie visite dag geweest dus daarom weinig online geweest, nu even relaxen achter de pc!
Vond het tweede jasje uiteindelijk toch het leukste maar hadden ze niet meer in haar maat. JIj nu ook 4 flessen?! Hoe laat geef je de laatste?
Ze zat al een maand op 4 flessen en toen ineens werd ze ziek en heeft ze even 6 flessen gehad, merk wel dat ze hongerig is, hoeveel doen jullie de laatste fles, ik doe 4x210 en de laatste een aantal scheppen nutriton. Haha duowagen nou.....ik heb 'm dus even niet meer gebruikt, als ik de deur uitga neem ik Amy los mee, kost een paar jaar van me leven maar het is even niet anders, ik zoek nog een buggyboard van Lascal.... Hoe doe jij dat, heb jij nou ook een duowagen?
Schema Jaro 7.00 200 cc en 1 schep rijstebloem 11.00 210 cc 15.00 210 cc 19.00 200 cc en 3 scheppen rijstebloem Hij heeft hier wel genoeg aan, heeft zelfs moeite om de laatste fles helemaal leeg te drinken. Laat dus weleens een aantal cc staan Heb ff gegoogeld want wist niet wat een buggyboard was Lijkt me wel een handig ding. Ik heb een phil & teds Zal hieronder even een link plakken zodat je even kan zien wat voor een duowagen dat precies is. Echt een fijne wagen want kan met beide kindjes op stap en eventueel ook met 1 kindje. Bouwen we de wagen gewoon weer om Zal alleen wel blij zijn als Jaro in het onderste zitje mag zitten want ook hij is te groot voor het babynestje Phil & Teds Vibe kinderwagen
Hii girls, Hier even gauw een berichtje van ons Ik heb nog niks terug gelezen, heb er momenteel ook weinig puf voor. Sorry! Ik kijk morgen even of ik tijd heb om alles te lezen. Het is een druk weekend geweest, vol visites. Morgen wil ik de heeeeeeeeeeeeele dag kroelen met Zinzi. De hele dag naar haar kijken! Zinzi is overdag veel wakker geweest de afgelopen dagen, heeft echt gevochten tegen de slaap, en won nog ook! Dit kwam ook wel omdat we veel niet thuis waren, ze merkt het zo goed dat ze niet thuis is, en ergens anders 'moet' slapen. Sliep dus na haar laatste fles als een blok! Laatste twee nachten ook niet wakker geworden voor haar speen. Erg fijn dus! Het komt nu wel echt echt echt heel dichtbij.. A.s dinsdag mijn eerste werkdag! Tegen het werk zie ik opzich niet op, .. maar ohw ohw meiden.. Ik voel mezelf alweer klote voelen! Ik zal me meisje toch echt ergens achter moeten laten! Als ik daar aan denk, kan ik in huilen uitbarsten, maar probeer me sterk te houden! en te denken; Het komt echt wel goed! Ik baal zo. Dinsdag zie ik Zinzi rond 08.00 voor het laatst. Ik moet dan namelijk van 08.30 tot 18.30 werken, .. op me werk eten, snel naar de cursus rijden en die is rond 22.00 pas klaar.. Ik zal me meisje dan dus alleen zien, als ze ligt te slapen! En dan kan ik ze vervolgens nog twee dagen weg brengen.. Bleeeehhh! Echt kl*te! Maar denk ook maar zo, ook jullie moeten jullie kleintjes wegbrengen, en zeggen allemaal dat het went.... Komt dus vast wel goed! Sorry voor het egoberichtje! Ik kom gauw terug om terug te lezen, althans een deel.. Jullie moeten dus maar niet teveel kletsen! haha.. Anders word het echt teveel! Weltrusten alvast lieve meiden! Knuffels aan jullie kleine moppies! Liefs Manon
@ manonn, ach meid toch! Het is ook niet niks he?! je meisje voor het eerst ergens achterlaten en dan gelijk voor zo'n lange dag Probeer toch sterk te blijven meid! Geloof me als je eenmaal op je werk ben dan ben je snel afgeleid. Natuurlijk denk je regelmatig aan je meissie maar je vind het dan ook prettig (zo ervaar ik het ) om even met iets anders bezig te zijn. Heel veel succes dinsdag! Kom op, je kan het; ik geloof in je Geniet morgen lekker van je meisje.
Sterretjes wat een prachtig ding die Phil en Teds, weet dat ze vrij prijzig zijn, maar heb nu al spijt van mijn duowagen...vind 'm ook helemaal niet lekker rijden, maar heb 'm gekregen van mijn schoonmoeder dus we moeten het er maar mee doen, vind ik ook zo sneu al zou ik deze verkopen en een andere nemen. Misschien als ze straks allebei in die zitjes kunnen dat het beter gaat. Manonn meisje toch, verschrikkelijk dat je zo'n gevoel hebt, kan het helaas niet bij je weghalen, maar de eerste keer is en blijft moeilijk en de keren daarna vast ook nog wel maar als je eenmaal in het ritme zit dan neem je het voor lief en geniet je extra veel van de momenten samen met Zinzi. Wat denk je als ik straks weer moet gaan werken, dat zal zeker niet meevallen, want ik weet niet beter dat ik bijna altijd de kids om me heen heb, wil er ook niet teveel aan denken nog haha Knuffel voor jou!!! Meiden ik ga zo op stok, trusten!
Sterretjes, wagen ziet er super handy uit! (heb m alleen nog niet nodig ) Manon, komt allemaal wel goed maar het is en blijft vervelend! @ hier: alles goed! Wij gaan nu richting bed. Morgen weer werken! 1e hockeywedstrijd overleefd, best vermoeiend!! Pffff. Wel nog een bal van de lijn gehaald en dus een doelpunt voorkomen! Ik = trots en moe dus slaap lekker!
Oh ja hier nog steeds 5 flessen....... het is niet anders. Sophie drinkt gewoon echt weinig vergeleken met jullie grut! Ze drinkt 's ochtends 180/6 en dan 3x 150/5 en voor het slapen gaan 180/6. En dan moet ik erbij zeggen dat ze vaak haar flessen niet eens helemaal leegdrinkt.......
Hallo allemaal, Ik heb alles meegelezen 'bij late november 2009 mama's' toen we allemaal nog zwanger waren. Echt leuk dat de mama's weer verder gaan, nu de kleintjes geboren zijn. Er zijn alleen al aardig wat pagina's die ik gemist heb, dat wordt lezen dus Ik 'hoorde' bij de late november 2009 mama's, omdat ik 28 november was uitgerekend. Maar ik ben uiteindelijk 2 december bevallen van ons dochtertje Jenna en vanwege een spoedkeizersnede aardig lang uit de roulatie geweest en heb helaas nog steeds veel last van mijn wond. Ik vind het erg interessant hoe het allemaal bij jullie gaat, las net al wat over 4 flessen bij 3 maanden oud. 2 maart word Jenna 3 maanden en ik zit nog steeds op 6 flessen. Ook gaat het helaas niet helemaal goed, ze huilt ontzettend veel, slaapt slecht, vaak maar 20-30 min per keer en eet slecht. We hebben nu nutriton door de voeding (Nutrilon hypo-allergeen) en sinds donderdag krijgt ze 2x per dag Zantac. Volgende week moeten we naar de kinderarts. Ik ben benieuwd, want tot nu toe merk ik nog geen verschil met die Zantac. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Ik ga nu even proberen alles te lezen, dan ben ik weer een beetje op de hoogte Groetjes Caressa
Hai meiden, Hier druk weekend gehad, daardoor geen tijd gehad om te schrijven (wel af en toe gelezen). Ik ga vanavond reageren. Fijne dag allemaal
@ susan, Jaro was er 2 weken geleden ook nog helemaal niet aan toe. Ik had zelf zoiets van als hij niet meer wakker te krijgen is , laat ik de laatste fles vallen. Dat gebeurde dus afgelopen vrijdag. Het kan dus best zo zijn dat Sophie over een paar weekjes ineens meer gaat drinken, ze veranderen zo snel! @Caressa , welkom! vervelend dat je kleine meid zoveel huilt en weinig aan slapen toe komt. Hoop dat de zantac toch snel gaat werken.
Ja dat kan ik me voorstellen dat je hem niet zomaar verkoopt. Hoop dat de buggyboard wat voor je is, want lopen met een kinderwagen en een klein dreumesje aan de hand lijkt me niet makkelijk
Caressa, ik heb geen ervaring met Zantac dus kan je er nix over vertellen. Wel erg naar dat Jenna niet zo lekker slaapt en veel huilt, zowel voor haar als voor papa en mama! Maarre, tav hoeveelheid flessen, wij zitten ook nog op 5 flessen hoor (en zaterdag zelfs 6 of 7 dacht ik)! Sophie kan gewoon niet zoveel drinken achter elkaar (en doet dat sowieso dus vrij weinig). Oh ja meiden, ik was gisteren nog lekker samen met Sophie in ons bubbelbad geweest! Was echt zo leuk!! Ze was de hele tijd aan het lachen en ook de bubbels vond ze niet erg! Ga miss maar 1x naar babyzwemmen, kijken wat ze daar doen en dan zelf met Sophie in ons bad. Die is groot genoeg om haar ook zo te laten wennen aan al dat water, en een stuk warmer dan een zwembad!! Doet hier al iemand aan babyzwemmen?