Welkom Caressa, Wou ff zeggen: leuke naam voor je dochtertje maar balen dat het nog niet zo soepel loopt. Ik zit trouwens ook nog op 5 voedingen hoor (wel 5 x 180/6 maar krijgt niet altijd alles op). Komt het door voedingen dat ze zo slecht slaapt en dus veel huilt? Hier werkt regelmaat heel goed. *wakker worden - luier - voeden - spelen - dan gaat ze jengelen en dan naar bed* en misschien dat een osteopaat iets kan doen. Heb ik ook al meerdere goeie verhalen over gehoord. Wellicht dat er ergens een blokkade zit? Nou succes in ieder geval en nogmaals welkom. Grtz.
Ik ga zo lekker sanadomen mmmm. Morgen hoop ik tijd te hebben om te reageren'. Ben nog niet helemaal klaar met strijken en wil dat vanavond ff afmaken (staat ff bij ons in huiskamer - vind ik gezelliger en kan ik tegelijkertijd tv kijken hihi maar staat wel in de weg dan). Fijne dag allemaal. Grtz.
@Mila Ik hoop dat je lekker aan het relaxen bent! Geniet ervan! @Caressa Welkom! Wat vervelend dat je meisje zoveel huilt. De reden dat je misschien nog steeds op 6 flessen zit is misschien dat Nutrilon HA nogal licht verteerbaar is (werd mij ook een beetje laat vertelt op het CB). Ik hoop dat de Zantac helpt! @Susan Hier nog niet aan het babyzwemmen, mijn man wil dit gaan doen. Het is alleen nog een vervoersprobleem, hij zal dan met de bus moeten (ik heb de auto).. Wel leuk dat ze de bubbels zo leuk vond @Koala Werkze weer vandaag! Hoeveel dagen werk jij eigenlijk? @Manon EN? Lekker genoten van je meisje vandaag? Succes morgen, het komt echt wel goed. Al lijkt het me voor jou best lastig omdat je op een KDV werkt. Hele dag kindjes om je heen, behalve die van jezelf Maar als je dan thuiskomt is de allerliefste van de wereld er!!! Wel *** dat je met zo'n lange dag begint. Maar goed, dan heb je het ergste gehad. Kan het daarna alleen maar meevallen @Loontje Jayden eenkennig? Hihi, best leuk toch Al zal het af en toe best irritant zijn! Ik ben benieuwd of het een sprongetje is en wat ie dan straks kan! @Sterretje Wow ook 4 flessen! Hoeveel geef je dan? Ik ben zo bang dat 4 flessen zonder fruit en groente te weinig is? Wat denk jij? Oh ik lees het al. Jij geeft dan wel rijstebloem erbij.. Hmmm ik twijfel.. @Lafo Ja het was een mooie dienst en er waren ook veel vriendne en wat familie. Wel bijzonder, dat ze allemaal die moeite nemen! Haha die Amy is best een handenbindertje niet? Naar buiten kost een paar jaar van je leven! @All Vandaag is mijn meisje alweer drie maanden!! Best wel een mijlpaal. Van tevoren hoor je.. "De eerste drie maanden zijn het ergst". Nou eerlijk gezegd vond ik het best meevallen Elena gaat steeds langere slaapjes doen (vanochtend drie uur ) en volgens mij gaat ze ook richting vier flessen. Ik ben benieuwd. Wat gaat het toch snel he, het baby is er al echt af! Misschien gek, maar had dat niet gedacht Je kan het je van tevoren echt niet voorstellen! Eerlijk gezegd had ik ook niet gedacht hier nu nog te posten, ik dacht dat dat wel zou verwateren.. Maar eigenlijk vind ik het best gezellig!! Voor de schaatsfans: Kramer en Kemkers na WK allround uit elkaar | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik geloof er nix van dat het nix te maken heeft met die foute wissel..................... Amore, jij ook al bijna over naar 4 flessen dus? Ben ik strax de enige nog met 5 flessen?? En dat terwijl ze dan nog 1 vd 'oudste' is!!!
@Susan Ik geloof het ook niet.. Is wel heel toevallig Tsja ik weet het niet hoor met die 4. Vorige week heb ik heel de week op 6 gezeten Dus.. Misschien heeft Sophie gewoon een klein buikje en kan ze niet teveel in 1 x op?
hallo dames, Daar ben ik dan weer Druk weekend gehad. Vandaag met Lieke naar CB geweest. 61 cm en 5548 gram! Ze zat precies in het gemiddelde. Vandaag ook weer prikjes gehad. 1e prikje bleef ze lekker lachen, 2e prikje heel iets gehuild, echt supergoed vond ik het!! Nu ligt ze lekker te knorren in bed. Hoop dat ze er niet zo'n last van zal hebben. we zullen zien. @ suzan: Ik geef ook nog gewoon 5 flessen hoor. Heeft ze ook nog wel nodig. Op bureau zeiden ze ook dat het nog gewoon normaal was dat je nu nog 5 flessen geeft. Lekker doen waar ze het zelf goed op doet!! @ Amore: Je meisje alweer 3 maand... Gaat echt snel ja!! Ik had ook niet gedacht dat ik nu nog hier zou posten... net wat je zegt, dacht ook dat het zou verwateren en dat ik er niet eens tijd voor zou hebben. (heb ik ook niet altijd hihi) @ caressa: Welkom. Wat vervelend dat het nog niet zo heel goed gaat. Misschien is idd een osteopaat wat voor jenna?? Wij zijn met 4 weekjes al naar de osteopaat geweest en heeft ons echt heel goed geholpen. We kregen er echt een rustiger kind voor terug. @ all: Ik moet echt proberen het meer bij te houden hier Lees vaak wel ff snel, maar geen tijd/puf om te reageren. Sorry!!! Zal m'n leven beteren Is er eigenlijk al meer bekend over de meeting?? Tijd, locatie?? of heb ik dat gemist??
Hoi lieve meiden, Bedankt voor de steun, via Hyves & waarschijnlijk ook wel hier.. Ik heb lekker genoten vandaag.. Voelt wel erg vreemd! Ik heb alleen geen tijd om terug te lezen en te reageren! Ik moet aan het eten beginnen, en vanavond wil ik even gaan bekijken hoe ik het beste van Zinzi haar kdv, naar me eigen werk kan rijden.. Het ligt namelijk allebei aan één kant van de stad, en tís altijd erg druk! Aangezien ik niet graag auto rijd, en dus snel in de stress schiet..We rijden er dus straks even heen. Ik kreeg net telefoon van me collega! Me andere vaste collega is ziek! Dus komt deze week niet. Echt balen! Maargoed. De arme (zwangere schat! nu geloof ik 26weken) heeft lang koorts gehad, zelfs 4kilo afgevallen. Dus nu komt me andere vaste collega (heb er 2) die net belde. Maar s'middags is dus nog een raadsel.. Wel balen dat ik zo moet beginnen, .. MAAR wel heel goed nieuws.. De cursus morgenavond is afgelast! Dus kan om 18.30 lekker naar huis, naar me schat! Ik ga nu gauw! Dag moppies. Ik probeer zo snel mogelijk te reageren op jullie. Durf niet te beloven wanneer. Nu gaat het echte leven weer beginnen, druk druk! Geen internetshop & forum tijd, althans stuuuuuuuuuke minder! haha. (helaas!) Liefs!
Brenda, gefeliciteerd!!! Manon, komt allemaal goed morgen hoewel het natuurlijk wel hartstikke ^&%%$# is dat je dan meteen zo'n giga lange dag hebt Hier ligt Sophie al in bed, na het krijgen van een papfles. Ben benieuwd tot hoe laat ze zal slapen..............
manon, ohhhh meis wat fijn dat je morgenavond geen cursus meer hebt! zou anders wel een lange dag zijn geweest he.. maar alsnog zal het spannend voor je zijn morgen! komt helemaal goed!! en zinzi zal het vast helemaal geweldig vinden op het kdv! susan, ben benieuwd of sophie doorslaapt op de papfles, was de eerste toch? amore, jeetje elena ook al weer 3 maand! wat gaat de tijd snel he? maar het wordt wel steeds leuker vind ik! all, nora vondhet weer super vandaag op kdv, volgens de leidsters is ze altijd vrolijk en huilt bijna nooit, een super makkelijk kindje. nou dat is altijd leuk om te horen. morgen weer naar cb toe!!! hmmm hoe zwaar zal ze nu zijn? denk wel een stukkie zwaarder hoor, tenminste gezien mijn rugklachten die erger worden, moet denk ik wat aan mijn houding doen als ik nora optil etc. nou ik ga ff weer american next top model kijken. altijd leuk
Sorry meiden, ik kom echt gewoon niet toe aan reageren. Ik ga het echt morgenochtend proberen. Ik moet nu naar bed toe want ik moet om 5:30 uur opstaan.
@Sterretjes82, Thanx! Inderdaad vervelend, maar ook erg machteloos. Zeker als je ziet dat je kind pijn heeft. Ik merk nu nog geen verschil, maar volgens de huisarts duurt het toch wel een week, dus ik moet donderdag weer bellen hoe het gaat. @Susan79, Jenna krijgt de Zantac voor een slokdarmontsteking en je ziet echt dat ze pijn heeft. Ze krijgt 6x 130/4 met daarin nog 3 schepjes nutriton. Maar die flessen drinkt ze vaak niet helemaal leeg, vooral omdat ze na het drinken zon last krijgt van waarschijnlijk maagzuur. Ik heb wel een keer geprobeerd om naar 5 flessen te gaan, maar dat werd niks. Ik had gelezen dat kinderen met 1-2 mnd en een gewicht van minstens 4 kg overgaan naar 5 flessen. En wel lekker hoor met je dochtertje in het bubbelbad. Als het straks met Jenna hopelijk allemaal wat beter gaat, hoop ik dat zij (en ik) daar ook lekker van kunnen genieten. @Mila77, Thanx! Jouw dochtertje heeft ook een erg leuke naam Wel grappig hoor twee kleine Jennas die zo weinig in leeftijd schelen. Ik zit dus op 6x 130/4 met 3 schepjes nutriton en dat krijgt ze niet allemaal op, want vandaag had ze weer een aantal keer voeding laten staan, waardoor ze dus maar 75 cc op had. Ze huilt veel en slaapt en eet slecht, omdat ze pijn heeft, dat zie je ook echt en dat maakt het allemaal zo machteloos. Ik moet nog een paar dagen doorgaan met de Zantac en dan de huisarts weer bellen hoe het gaat en volgende week moet ik naar de kinderarts. Ik ben benieuwd. Ik hou me goed aan alle standaardadviezen, zoals idd de 3Ren. Bij ons ook wakker worden schone luier voeden spelen/knuffelen weer naar bed. En de verloskundige had een osteopaat afgeraden, omdat er een baby was overleden. Ze raadde liever een fysio aan. Nou moet ik waarschijnlijk toch naar de fysio met Jenna, want ze is morgen 3 mnd en ze kan nog niet eens 1 sec haar hoofdje optillen als ze op haar buik ligt op het aankleedkussen. @Amore1, Thanx! Dat heb ik idd ook gehoord, dat Nutrilon HA licht verteerbaar is, alleen krijgt ze dat vanwege allergie en moet ik dat ook nog blijven gebruiken. Jenna heeft nl bloedgeprikt en we krijgen te horen of ze koemelkallergie heeft. En dan moet ze helemaal op koemelkvrije voeding over. Jij gefeliciteerd met Elena! Jenna wordt morgen 3 maanden. Gaat snel hè. Wel fijn dat de eerste 3 maanden bij jou zo meevielen, gelukkig maar. @Riannetje, Thanx! Wat goed zeg dat Lieke in het gemiddelde zit met haar gewicht en lengte en dat ze zo weinig gehuild heeft bij haar prikjes. Wat waren de klachten bij Lieke dat jullie naar een osteopaat zijn gegaan? En wat heeft die osteopaat precies gedaan? @Manonn, gelukkig voor je dat de cursus is afgelast, kan je lekker naar je dochtertje. Ik snap het helemaal. @Brenda1122, Gefeliciteerd met Nora! @Koala28, Weltrusten! En wat leuk dat Matthijs en Jenna even oud zijn. Allebei van 2 december
Zo eindelijk even tijd om te schrijven. @Manon: Succes vandaag met werken. Lekker dat je niet de hele dag wegbent maar op tijd naar je kleine meid kan. @Susan: Jij doet ook veel sporten tegelijk. Jeetje, ik kom nu al tijd tekort om naar de sportschool te gaan. Hier nog geen babyzwemmen maar wil het wel gaan doen binnenkort. @Caressa: Welkom en wat grappig dat Jenna ook 2 dec. geboren is. Ik heb geen ervaringen met Zantac. Matthijs krijgt ook Nutriton omdat hij zoveel spuugde. Matthijs zit ook nog op 5 voedingen soms zelfs 6. @Mila: Was Sanadome leuk en natuurlijk lekker? @Loontje: De cd's en DVD komen eraan hoor. Heb dit weekend echt geen tijd gehad maar ik vergeet je niet . @Amore: Echt een mooie meid in haar doopjurk! Het gaat onwijs snel hé. Ik zit soms de foto's van de geboorte te bekijken en dan had Matthijs zo'n lekker verkruikeld hoofdje. @Brenda: Gefeliciteerd met Nora haar 4 maandjes! @Hier: Onwijs druk weekend gehad. Veel visites en verjaardagen. En ik ben er helaas nog niet vanaf want alle weekenden in maart zitten helemaal propvol. Heb al tegen manlief gezegd dat ik het niet ga trekken als we alles zo vol plannen. We hebben gewoon geen tijd meer voor elkaar of om even relax te doen in het weekend. Ik merkte aan Matthijs dat het ook voor hem te veel is. Ik was zondagavond nog erg pissig. Schoonmoeder was jarig, huis vol visite. Kleine man had net z'n fles gekregen en was in slaap gevallen. Dus ik hem in het campingbedje gelegd. Moest m'n schoonmoeder hem per se vasthouden. Gevolg: een uren huilend overstuur kind, alleen omdat maar voor eigen belang. Tegen negen uur weggegaan want trok het niet meer. Was m'n schoonvader gepikeerd dat hij hem niet meer kon/mocht vasthouden. Kind was al megaoverstuur. Wat zijn dat voor mensen, echt niet te geloven. Hoorde m'n schoonvader ook nog zeggen tegen visite dat het raar is dat ik niet gestopt ben met werken, want dat komt het geluk in het gezin niet tegemoet. Dat ze uit principe nee hebben gezegd tegen oppassen. WAT, we hebben ze nooit gevraagd om op te passen! Echt waar, ik zat te koken op m'n stoel:x. Zo moest even van me afschrijven. Zo strakjes weer werken, gelukkig wordt het buiten weer beter weer. Heerlijk. Donderdag naar het CB, ben heel erg benieuwd hoeveel Matthijs is gegroeid en aangekomen. Gisteren heeft mijn moeder voor het eerst een dag opgepast. En dat ging harstikke goed. We hebben een box op Marktplaats voor bij m'n ouders gekocht. Nu alleen nog een wipstoeltje en een wandelwagen scoren.
@ manon: Succes vandaag met werken!! Fijn dat je cursus niet door gaat en dus lekker op tijd naar huis kunt!! @ caressa: Lieke huilde ook heel veel, zijn toen naar de osteopaat geweest. daar bleek dat ze haar nekwervel had verdraaid en er een zenuw klem zat. Na 3 behandelingen was het helemaal over!! en is het een heel vrolijk kindje geworden. Ook had Lieke last van reflux, ze krijgt nog wel JBPM (nutriton) erbij maar gaat nu heel goed. spuugt bijna niet meer @ koala: was dus een gezellige verjaardag (NOT) Ja soms denken opa's en oma's niet echt na. Hier idem.... Om gek van te worden. Gewoon lekker doen wat je zelf wilt, en je er niet te druk om maken wat hun er van vinden!!! Hier ook nog steeds elk weekend visite. heb er ook wel genoeg van nu. Zondagmiddag hadden wij voor het eerst ff lekker helemaal niets... lag ik lekker op de bank.... gaat de bel... Schoonouders GRRRRRR. @ all: Lieke was gisteren avond echt aan het schreeuwen... getempt... 38,6 Maar een zetpilletje gegeven. Fles gegeven en in bed gelegd. Nu slaapt ze nog heerlijk. Ik moet zo naar m'n werk. Schoonmoeder komt zo hier oppassen. Moet ze maar weer ff temperaturen. Hopen dat het nu weer goed is. Gisteren hebben we nieuwe wasmachine gekocht. Onze was van het weekend gecrashed. Ze komen 'm vandaag al brengen. Heerlijk!
Goedemorgen dames! @Koala Zozo, vroeg aan het forummen Ik stond ook om 6.00 naast mn bedje, maar ben dan echt nog niet in staat om te reageren Getver, wat vervelend van je schoonmoeder. De verstandhouding was al niet zo goed toch? Eerlijk gezegd had ik het niet gepikt.. 8) Ik ben niet gemakkelijk en ik ben van mening dat wij Elena moeten beschermen, dus ook tegen knuffelige opa's / oma's! @Rianne Ik hoop dat het beter gaat met Lieke vandaag! @Caressa Bah wat verschrikkelijk dat je meisje zo'n pijn heeft! Ik denk dat je hart breekt als je haar niet kan helpen! Wat zou je de pijn graag wegnemen dan he? Knuffel voor jou (& Jenna natuurlijk). @Manon Werkze vandaag! Wat fijn dat de cursus niet doorgaat!!! @Susan Ik was iets te optimistisch met mn 4 flessen, uiteindelijk zijn het er gisteren zes geworden @Brenda Gefeliciteerd met Nora! Wat fijn dat ze zo lief is op het KDV! (Staat ook op der truitje he, dus ze moet wel ) Nou dames ik ga maar es werken Kus
Caressa, ah wat naar voor Jenna zeg!! En zoals Amore idd ook al zegt, je hart breekt als je kleintje zo'n pijn lijdt... Koala, ook ik had het niet gepikt van mn schoonouders (nu vind ik mn schoonmoeder natuurlijk al een rat 1e klas ). Ze denken vaak alleen aan zichzelf. Natuurlijk zijn ze blij en dolenthousiast over hun kleinkind maar ze moeten altijd in hun achterhoofd bedenken wat het beste is voor de kleine. En dan ook nog ns zeggen dat je niet mag werken maar voor Matthijs moet zorgen nonstop. Is toch altijd iets tussen jouw man en jou en daar hebben zij nix mee te maken! Rianne, hoe was Lieke´s temp vandaag Amore, jij ook alweer lekker op werk? Hier ook helaas... Nou, Sophie was dus voor het eerst al om 21.00 uur in bed. Sliep meteen in maar werd wakker om 02.00 uur (pffff). Snel flesje gegeven en toen sliep ze weer verder tot ik haar wakker maakte vanmorgen om 07.30 uur. Maar ja, dan toch om 02.00 uur eruit. Zijn we niet gewend!! Lijkt wel alsof ze minder lang doorslaapt 's nachts.........maar ja overdag drinkt ze natuurlijk niet veel dus dat moet ze een keer inhalen (maar om dat nou 's nachts te doen!). Oh ja Manon, had er helemaal overheen gelezen dat je geen cursus hebt vanavond! Fijn joh! Ben benieuwd hoe je dag vandaag gaat, vooral het wegbrengen van Zinzi Nou, ga maar ns aan de slag hier. Moet bij iemand witte vullingen maken maar er staat nergens in de pc welke ik moet doen! Irritant......... (ze is voor controle geweest bij mn vader en die is het kennelijk vergeten op te schrijven) Staat ook zo knullig! Tot ltr!
Sorry ladies, verwaarloos jullie n beetje & ben nog niet eens aan het werk. Ben ook zo druk geweest afgelopen dagen. Hoop vanavond echt te kunnen reageren. Fijne dag meisjes
@ amore, Dat dacht ik ook dat hij te weinig binnen zou krijgen zonder fruit/groente hapjes. Heb het daarom ook even aan het cb gebeld , die zeggen dat hij gewoon genoeg voeding binnen krijgt. @ brenda, Nora alweer 4 maanden, gefeliciteerd. Nou net fysiotherapie gehad voor Jaro. Het gaat echt super goed! Zelfs zo goed dat een nieuwe afspraak niet meer nodig is YEAHHHH Oefeningen blijven we natuurlijk wel doen. Over anderhalve maand hebben gaat ze weer zijn hoofdje opmeten! Ben benieuwd. Nou ik ga snel weer verder. We hebben een drukke dag voor de boeg! Fijne dag
Hee meiden, Ook hier nog steeds weinig tijd... Ik werk veel en als ik vrij ben en Jayden ligt te slapen dan doe ik snel wat in huis of heb afspraken... Probeer heel snel te reageren! Nu naar fysio en morgen naar cb. Ben erg benieuwd hoeveel hij nu weegt. Moet alleen ook weer voor de prikjes en das natuurlijk nie zo leuk.... Ben benieuwd.. Oh ja, koala ik wacht geduldig af! Vind al superfijn dat je het wil doen voor mij! En Manon, ben erg benieuwd hoe het is gegaan!! De rest, ik hoop dat ik snel de tijd kan vinden. Moet nu vliegen! Liefs
Hallo allemaal! Heb eindelijk even tijd.. wat een geren en gevlieg vanochtend en ik hoefde niet eens te werken. Moest om 8.45 uur bij CB zijn, dus daarvoor nog even met nora boodschappen gedaan. was er dus op me vrije dag om 6.30 al uit! toen we bij CB vandaan kwamen, kwam me vader nog op visite (tussen zn werk door, kan allemaal bij defensie he), nou straks naar de tandarts toe voor een fotootje, dan gaat nora ff naar de buurvrouw, daarna snel eten en huisje aan de kant en dan komt de laatste kraamvisite. Werd ook wel tijd hahah... Bij CB was alles goed. Ze weegt nu 6350 gram en 63,5 cm. Niet zo heel veel gegroeid maar dat was normaal zeiden ze. Ik schrok natuurlijk al, dact dat ze te weinig kreeg ofzo.....De eerste paar maanden groeien ze nog een kilo per maand, maar nu wordt dat minder zei de mevrouw. Is maar goed ook, anders zouden alle kindertjes heel dik zijn hihi... Ze was nu dus 500 gram gegroeid. 4 flessen van 210 was prima zei ze, ook de rijstebloem in de laatste fles. (hapjes niet genoemd) maar ach luister toch nooit naar ze. O ja ze heeft nu de 3e reeks prikjes gehad! heel even huilen, maar dat ging al weer gauw over in lachen en brabbelen. Nu is ze wel wat suf, maar ja vanochtend verder ook nog geen slaapje gedaan tussendoor. Nu ligt ze wel lekker te knorren. Hopelijk krijgt ze geen last van de prikjes. Nu hoeft ze pas over 2 maand weer naar CB. Hebben jullie ook het boek van de AH; Opperdepop? staat alles in over babyvoeding etc. EN hoe klaar te maken en te bewaren, welke soorten. Ik heb het boek net gekocht bij de ah, hoorde van veel mensen positieve verhalen over dat boek. Heb nog een lading fruit liggen, dus ga die straks in bakjes doen en in de vriezer gooien. was namelijk vergeten dat het fruit op het kdv bij de prijs inbegrepen was. Dus ja zou zonde zijn als het thuis blijft liggen en niet meer te eten is... aangezien dr frank niet wil dat ik veel fruit eet koala, ook weer in raboland vandaag? ik morgen weer. wat vervelend zeg van je schoonouders. volgende keer gewoon wat van zeggen hoor. leuk dat ze willen knuffelen, maar als het niet kan, hebben ze gewoon pech! hier trouwens ook op MP aan het kijken voor spulletjes bij me ouders. Me moeder had zelf al een ledikant gekocht met lakens etc. En een van een lage kast een commode gemaakt. Me vader heeft nu ergens een gratis box kunne krijgen. En heb zelf op MP een wipstoel gekocht voor ze, voor maar 7 euro. En had op een site een boxkleed gekocht voor 15 euro (was in maand februari geen verzendkosten) en heb die naar me ouders laten bezorgen. Scheelt een boel als nora daar een keer is, hoef ik neit zoveel mee te sjouwen. En me ouders verwachten nog veel kleinkinderen denk ik.... dus dan kun je beter maar alles alvast hebben hihi rianne, is lieke alweer wat beter? balen dat de was machine kapot was, je kan ook niet zonder he. die van ons heeft ook steeds vaker kuren, denk binnenkort dat we ook een wasdrama kunnen verwachten helaas. amore, weer aan het werk? sorry...forummen bedoel ik. hup hup... ga es wat nuttigs doen!! susan, werkse meid!! knal dr maar ff wat vullingkjes in mila, doe maar rustig aan hoor! het si ook moeilijk bij te houden met alle drukte nu in onze leventjes. sterretjes, hoera!! wat fijn dat jaro geen fysio meer nodig heeft. dus hij doet het nu heel goed? geen voorkeur meer? loontje, ook al zo druk... ben eigenlijk ook al wel weer toe aan een weekje vrij ofzo. Schandalig want ik werk nog niet eens een week manon, hopelijk heb je het wel naar je zin op je werk! nog een paar uurtjes en dan ben je weer bij je mooie zinzi! caressa, ik had je nog geen welkom geheten bij ons, dus bij deze! leuk dat je mee komt kletsen! ik hoop dat het snel wat beter gaat met jenna. nou geloof dat ik weer bij ben.... ga ik nu ff fruit pureren voor de vriezer. fijne dag allemaal! xxxxx