manon, wordt zinzi nog steeds zo vaak wakker voor dr speen? kan zijn dat het nu minder wordt, nu ze op dr handjes begint te sabbelen. nora doet het ook al een tijdje. Hele handje er soms in en ook veel kwijlen. amore, ja heerlijk geshopt! de hele middag, ben nu bekaf!! en nog ff lekker op terras gezeten in het zonnetje. veel succes morgen bij cb! erg benieuwd hoeveel ze gegroeid is! mila, wat balen dat je nu niet echt lekker bent en dan morgen ook nog werken!! vannacht maar even een uitje naast je bed en een paracetamolletje. loontje, ja ben goed geslaagd! heb veel gekocht!! ook voor nora natuurlijk vond het ook heerlijk weer vandaag!!! susan, nou lekker is dat zeg, dat niemand je even ter hulp schiet!!! ik zou echt heel boos zijn!!:x vreselijk dat ze jou en sophie zo in de kou laten staan. denken ze dan helemaal niet na??? all, nou meiden heerlijk geshopt vanmiddag. tassen vol mee terug naar huis. er is ook een nieuwe ZARA geopend in groningen, dus ook wezen kijken. voor nora wat nieuwe kleertjes gehaald daar. oa een heel snoezig wit jurkje voor de zomer. heerlijk om weer een maat kleiner te kunnen kopen voor mezelf. ook nog lekker op terras gezeten in de zon, zo heerlijk was dat!! wel fris, maar met een dikke jas aan en de zon viel het best mee!! liefs
Hello, Nou hier is het drama. Moeders begint ziek te worden (heb al een tissuebox leeggesnoten en nies me het onganse. Maar het k*tste is dat het met Jenna nu echt niet lekker gaat vandaag. Gisteravond laatste fles maar voor helft op en vandaag 2 van de 4 flessen tot nu toe in grote golven er uit gegooid.Bovendien vanochtend hoor ik haar heel raar huilen dus ik haal haar uit bedje en denk: laat ik de luier ff checken, zit er dus wat voor poepgat, dat weggehaald en toen begon ze dus keiharde keutels (echt joekels) eruit te persen (sorry voor ranzigheid) maar vond dat zooooo zielig. Het deed dus echt zeer. Daarna was ze supervrolijk (ben ik ook altijd als ik het kwijt ben als iets zo dwars heeft gezeten) en de 2 flessen daarna gingen eigenlijk wel goed. Dacht toen eigenlijk dat het wel ok was en dat ze hier dus de laatste dagen zo'n last van heeft gehad. Toen vanavond in badje en daar poept ze dus in. Ook wel hardere maar over het algemeen gelukkig een stuk zachter, alleen jammer dat het in bad was dus konden we haar gelijk weer onder de douche stoppen. Die fles daarna kwam dus in 1 grote golf eruit. Ze ligt nu wel lekker te slapen dus tegen 23 uur nog maar proberen er een flesje in te krijgen voor de nacht. Ze heeft pas 350 op dus hoop echt dat het lukt. Vriendlief gaat dus morgen cb ff bellen. Evt. kan ik dinsdag hopelijk naar het spreekuur van cb maar ze komen een nieuwe ketel installeren en weet niet hoe lang ze daar mee bezig zullen zijn. Moest net dus echt ff een potje janken. Vriendlief snapte het gelukkig. Ik zie het nu ff niet zitten om te gaan werken (Jenna die niet lekker is, ik niet lekker + ongi moeten worden en gelijk 4 dagen te werken *ik werk 3 om 4 dagen* en gesprek met mijn baas morgen. Hoop in ieder geval dat cb ons morgen gerust kan stellen dan voel ik me al een stuk beter. @manon: zinzi heeft dus ook last van haar poep. Zo zielig is het he. Jenna heeft het trouwens ook een paar keer gehad dat ze 's nachts wakker werd van haar speen. Dan zou het makkelijk zijn als ze die zelf terug zou stoppen. Jenna sabbelt hier (sinds volgens mij een dikke week) ook op haar hand en idd af en toe denk je van, ga nog ff verder in die mond. Soms zit ze verkeerd en probeert ze het in haar neusgat te stoppen Wij zijn vandaag ook ff lekker wezen wandelen. Het was zo lekker weer Ieuw familiedrama's, altijd zo triest en moeilijk te begrijpen dat je zo ver kan gaan. @amore: damn dan ben ik verwend geweest met Jenna met haar flessen zo snel leeg terwijl jij zo lang bezig bent. Drinkt ze dan zo langzaam of valt ze in slaap Jenna heeft nu dat ze veel in slaap valt en er maar half aan sabbelt, zo irri. Succes morgen bij het cb. Ben benieuwd hoe goed Elena weer gegroeid is. @loontje: Wat fijn dat het met Jayden goed ging bij je zus. @susan: bezige bij met je volleybal en hockey Maar wat een verhaal zeg in die kerk. Snap dat je hier ff van de kaart van bent. Blijf idd je moedergevoel maar volgen hoe lastig dat soms ook is icm andere mensen. @brenda: zooo jij hebt lekker geshopt, tassen mee terug maar je had in ieder geval heerlijk weer Nou deze snotteraar gaat ff op de bank liggen en de volgende tissuebox leegsnuiten... Grtz.
Hoi meiden, Sorry, was de bedoeling dat ik gisterenavond nog even langs zou komen , maar dat lukte helaas niet. Had ook enorme hoofdpijn van het hele gebeuren met mijn sm. Gisteren heeft mijn man zijn moeder opgebeld! Hij vond het ook een stomme actie van haar ,dus vandaar dat hij het er niet bij liet zitten. Het leek ons ook het beste als hij zelf zijn moeder hier op zou aanspreken want heb in het verleden weleens vaker onenigheden met mijn sm gehad en dat liep altijd uit in ruzie. Ze is nogal koppig en lekker eigenwijs, ze is een beetje het type mens van "Ik heb altijd gelijk " Afijn, manlief heeft haar dus opgebeld en verteld dat we nogal boos en vooral terleurgesteld zijn dat ze zonder ons te vragen de kleine een fruithapje heeft gegeven. Ze zei " ik heb hem maar een paar hapjes gegeven en hij vond zo lekker, dat kan toch geen kwaad?" Nou gelukkig had ik haar niet aan de telefoon anders was ik echt over de zeik gegaan :x Hij heeft haar duidelijk gemaakt dat het niet om de hoeveelheid gaat maar dat ze dit nooit had moeten doen zonder ons te vragen. Wij hadden liever willen wachten totdat hij 6 maandjes oud was en daar wil je als ouders toch zelf bij zijn, zei mijn man. Ze snapt er niks van want ze zei "ik gaf jullie vroeger ook rond de 4 maanden al wat fruit en dat is helemaal niet erg" ....zucht Op het einde van het gesprek heeft ze wel gezegd dat het haar speet en dat ze het in het vervolg niet meer zonder onze toestemmig zou doen. Ze snapte alleen niet, waarom ik niet even zelf gebeld heb. Nou ik snap dat zelf wel heel goed. Ik kan niet zo goed met dat soort domme uitspraken omgaan en heb weleens eerder een heel leuk telefoongesprek met haar gevoerd met als gevolg dat mijn sm "bijna overspannen"" was geworden door mijn uitspraken. Heb nooit niks bijzonders gezegd tegen haar! Ze is het gewoon niet gewend dat iemand tegen haar in gaat Ben het nog niet vergeten hoor maar goed het is nu eenmaal gebeurd. WIl ook niet dat we er verder ruzie overmaken want het ging de laatste tijd zo goed tussen ons. Ze is verder een best mens want aan de andere kant doen ze ook ontzettend veel voor ons. Ze moet me dit alleen niet meer flikken!! Geloof ook niet meer dat ze dat doet hoor want ze inmiddels alweer een paar gebeld want ze zat er toch wel heel erg mee. Nou ben blij dat ze toch realisieert dat ze dit keer fout zat. Hoop snel op jullie te reageren. Ben jullie natuurlijk niet vergeten maar heb het de laatste tijd druk,druk, druk! Knuffel voor alle bambino's Truste!
Zo..de tijd gaat snel. Heb een druk weekend gehad en nog steeds kraamvisite over de vloer. Donderdag moest ik de huisarts bellen hoe het ging met de Zantac. Ik merkte na een week geen verschil, dus het is nu verhoogd. Dinsdag moet ik naar CB en dan krijg ik ook gelijk te horen of Jenna naar de fysio moet, aangezien ze nog steeds niet, nog geen seconde, haar hoofdje kan optillen als ze op haar buik ligt. En vrijdag moeten we naar de kinderarts. Ik hoop echt dat ze vinden wat er aan de hand is, want het is moeilijk vol te houden. Voor m'n lieve meisje, maar ook voor mij @Riannetja, ik was benieuwd hoe het is afgelopen met de bekeuring. Mijn man heeft ook een keer twee bekeuringen tegelijk gekregen, waarvan één niet klopte. Ik heb toen gezegd dat ie een bezwaarbrief moest schrijven en uiteindelijk heeft dat geholpen en werd die ene bekeuring kwijt gescholden. Dus er is kans dat als je erachter aan gaat dat je niet aan het kortste eind trekt hoor! @Sterretjes82, Wat een rotstreek van je schoonmoeder :x Als ze nu maar begrepen heeft dat ze zoiets nooooooit meer moet doen. @Mila77, Beterschap!!! En sterkte voor Jenna, hoop dat het poepen beter gaat. @Brenda1122, Lekker hè..ff shoppen! Ik ben ook even gaan shoppen, had echt kleding voor mezelf nodig. Maar ik kan het dan toch weer niet laten om kleertjes en spulletjes voor Jenna te kopen @Susan79, Wat een gedoe zeg tijdens die dienst. Mensen willen idd alleen maar ff vasthouden, voor het vasthouden en de leuk of zoiets. Maar uiteindelijk zit je zelf vaak met een kind wat helemaal overstuur is. Nou moet ik helaas toegeven dat ik niet snel nee durf te zeggen en in jouw geval ook mn kind had gegeven, zeker als ze zon opmerking erbij maken. Terwijl ik eigenlijk achteraf dat helemaal niet had willen doen. Aangezien het met Jenna niet echt goed gaat en ze ook nog eens overgevoelig en prikkelbaar is, wil ik niet dat iedereen haar nu maar vasthoudt en tijdens visite van de één naar de ander gaat. Dus mn huisarts had gezegd dat ik gewoon moest zeggen dat het van de dokter niet mag Ik heb geprobeerd weer even alles terug te lezen, maar helaas niet op iedereen gereageerd. Hoop van de week weer wat vaker tijd te hebben. Maar nu ga ik maar gauw naar bed, het is al weer erg laat
@Amore; Ook jullie lekker uit wezen waaien gisteren. Lekker hé! Was hier wel errrg koud! Brr! Ohjee, het is weer tijd voor prikkies! Ik hoop dat Elena er niet teveel last van zal hebben!! @Mila; Aah meid, wat kl*te allemaal! Jij niet lekker, de kleine meid niet lekker.. Grrr, balen!! Jee, grote keutels dus. Het is zonde, zat gewoon dwars en dan zo slecht drinken.. en spugen. Zit even niet mee met de kleine meid. Hoop echt dat het snel overgaat! Ik snap het hoor, dat je even een potje moest huilen hoor. Ik hoop dat het CB jullie gerust kan stellen. Haha, niet in haar mond, maar in haar neus.. Tja, is te proberen hé! haha! Een dikke knuffel! Beterschap! Rust nog even lekker uit meis, lekker vroeg onder wol! Veel succes deze week!!! Ik zal aan je denken! Wel aan jezelf denken he meis, .. ziek is ziek! Dan hoor je niet op het werk te zitten! Houd je haaks! @Loontje; Kijk aan! Jay slaapt heerlijk zeg! Lekker hoor! (de wonderzoon! ) Ook hij sabbeld dus om z'n vuistjes, ook zover dat hij moet kokhalzen.. haha! Snap je niet hé, doet Zinzi ook. We hebben inderdaad heerlijk gewandeld. De zon scheen lekker, maar het was wel brr brr koud! Het gezin bestond uit: Vader, moeder, dochter en twee zoons. Vader, dochter & 2zoon zijn dood. Moeder was gevlucht en 1zoon was bij de buren. Echt vreselijk, dat zulke dingen gebeuren hé? Ongeloofelijk! Wat super! Dat het zo goed is gegaan bij je zus. Dat was/is natuurlijk toch een hele geruststelling. En.. metteen oppass over een paar weekies, .. nou helemaal geregeld! hihi! L ief hoor, dat ze het een wonderzoontje vinden.. Is het vast en zeker ook! hihi! Een hele fijne (werk)week meis! @Susan; Yeah! Gewonnen.. Gefeliciteerd! Goed hoor! 4-0! .. Helaas ook verloren met 1-0.. Ach, Je kunt niet altijd winnen hé! haha! Jee meis, wat was dat nu voor raars in die kerk.. Eerst zoiets zeggen, dan Sofie op schoot nemen, en als ze huild.. snel terug geven.. hehe! Shit, sta je daar buiten en dan niemand die even aan jullie dacht... Daar kan ik niet bij hoor met me verstand! Stond je daar in de kou, dat je dat hebt gedaan.. Zou gewoon me spullen pakken en naar huis gaan. Dan maar een verstoorde dienst. Je bent veelste lief meis! Ah! Meis, vind het echt sneu!! Ik snap dat je teleurgesteld bent en kwaad en verdrietig! Is gewoon niet leuk... Nu hopen dat je na een lekker warm bad bent opgeknapt en dat je niet ziek gaat worden! Voortaan.. Je gevoel volgen en zelf jouw regeltjes bepalen hoor meid! Het is jouw meisje... @Brenda; Ik heb gestemd hoor, op prinsesje Nora!!! Een leuke dag gehad zo te lezen. Lekker geshopt en op het teras gezeten. Nice nice! Zinzi word helaas nog steeds wakker. Laatste week 2x op een nacht.. Pff.. Ik ben er nu elke keer uit gegaan omdat dit haar eerste weekje was, kdv en oppas. Deze week ga ik het wel proberen hoor, haar gewoon te laten liggen en er niet proberen uit te gaan. Ga wel pas a.s donderdag er mee aan de slag, want om nu heel de week wakker te liggen en te moeten gaan werken.. Daar heb ik ook geen zin in. @Sterretje; Grrrrrrr, jeetjemiena! Wat moet je nu met zo'n antwoord van je schoonmoeder. Ik zou ontploffen! Heel jammer, dat ze het niet begrijpt! Tís en blijf je schoonmoeder hé! Laten we hopen dat het toch nog een beetje tot haar door gaat dringen en dat deze dingen niet meer zullen voorkomen!.. Wel fijn... Dat ze nog een paar keer heeft gebeld.. doet haar dan dus toch wel iets. Ik vind het verstandig hoor, dat je je man hebt laten bellen. Had ik ook gedaan in jullie situatie. @Caresse; Welkom meis! Ik hoop dat de Zantac nu aan zal slaan, en dat je verschil gaat zien! Succes op het CB. Dat ze haar bolletje nog niet op kan tillen is natuurlijk niet helemaal goed. Ik hoop dat ze er iets aan kunnen gaan doen. Komt vast wel goed hoor meid. Succes! Had jij laats nu iets gevraagd over een keizersnee? Ik las zoiets, maar weet niet meer wat? Ik heb ook een keizersnee gehad. ------------------------------------------------- Hoi Hoi meiden, Helaas, .. Me laatste vrije daggie zit er alweer op! Morgen weer aan de slag, weer even 3dagen er tegenaan! Ik hoop dat ze net zo snel zullen gaan als afgelopen week! Zinzi werd vanacht helaas weer 2x wakker. Speen erin, en madam sliep weer verder. Ik heb het idee dat Zinzi niet helemaal fit is. Ze heeft rode wangen, doet langer over haar fles en geeft steeds terug. Van de fles van 15.30 heeft ze zelfs laten staan! Ook boert ze elke keer wat.. ?? Ik weet het ook niet! Ze heeft geen koorts. Ik hoop maar dat het vlug overgaat!! Ze heeft nog wel gesmuld van een fruithappie. Gemengt fruit! (potje) Vond ze lekker. We hebben gisteren lekker gewandeld. Lekker die zon, maar owh owh.. Was echt nog heel koud!! A.u.b. Lente.. Kom gauw! Daarna naar mijn ouders gegaan, daar gegeten. Zinzi heeft harstikke lekker geslapen! Doet ze ook niet altijd als we ergens anders zijn. We gaan van de zomer op vakantie! Als man-lief thuiskomt beslissen we welk park het word. We gaan naar Centerparcs. Het Heijderbos of naar de Kempervennen. Ik heb er nu al zin in! Wiehoee! Helaas duurd het nog .. lang.. haha! Owh, ik hoor me moppie!! Ik ga vlug! Prettige avond allemaal. Alvast een hele prettig (werk)week iedereen! Liefs van Manon en Zinzi
Hey dames. Zo rust in de tent.. Pfff, ben moe! @Loontje Fijn (ook voor je zus ) dat Jay heb goed had gedaan! Enne lekker rustig werkweekje dus?! Mooizo! @Susan Ach meissie toch, wat vervelend van dat in de kou staan! Inderdaad stom dat ze niet ff naar je toe komen! Hebben zeker zelf nog geen kindje? Ben je niet ziek geworden? @Brenda Ahh lekker geshopt & geterrast! Goedzo! @Mila Pfff kut zeg allemaal. Voelen jij en Jenna zich al wat beter? Knuf! @Sterretje Goed dat je het hebt uitgesproken.. Tsja boos blijven heeft ook geen zin he Ik hoop dat ze ervan geleerd heeft! @Caressa Wow jij bent nog laat wakker! Succes morgen bij het CB! Ik hoop dat er een oplossing komt voor Jenna! @Manon Werk jij ook dinsdag woensdag donderdag? Wel lekker he zo lang weekend? En welk park is het geworden? @All Nou vandaag weer naar het CB geweest, ze liepen meer dan een half uur uit!! Pfff Elena vond het gelukkig wel gezellig, al die kindjes, tot de prikjes was ze hartstikke lief! Maar je hart breekt echt als ze zo hard huilen :x Maar ja, nog een keer en dan is het gelukkig een tijdje klaar. Ze ligt nu lekker te slapen. Heb der een paracetamolletje gegeven en volgens mij gaat het verder wel oke. Ze was wel goed gegroeid, zie hieronder! Nou ik ga lekker GTST kijken! Kus
@Amore; Ik werk inderdaad dinsdag, woensdag en donderdag. Heerlijk, zo'n lang weekend.. Kan me niet lang genoeg duren! Pff, een half uur uitloop, dat is best lang zeg! Elena keek vast haar ogen uit, al die andere kinderen! Owh owh, gaat door merg en been hé het gehuil van onze kleine moppies! Ik kan er ook zo niet tegen! Een paracetemolletje helpt vaak wel. Ze ligt nu vast lekker te slapen. Ze is heerlijk gegroeid. Super hoor! Zinzi woog de laatste keer 6100 gram, en ze was ook 59cm lang! (Was 22-02-2010) Ik ga ook GTST kijken. -------------------------------------------- He meiden, Zinzi had eerder honger, ze had vanmiddag tenslotte 70cc laten staan. Ipv 20.30, dus om 20.00 maar een fles gegeven. Ze heeft alles achter elkaar opgeslurpt. Kwam wel weer wat terug, paar mondjes (slijmachtig) Ze zit nu lekker bij haar papa! Ze mag nog wel even opblijven. Ze heeft van 16.00 t/m 19.00 geslapen. Wij gaan met z'n drietjes, gtst kijken! Owh.. loopt net af!.. Ik vind het wel sneu hoor, voor Danny.. Arme knul! Lekker slapen alvast! Liefs van ons!
OJA.. Onze zomervakantie is GEBOEKT! We gaan een week naar Centerparcs, naar de Kampervennen! Nu al zin in ... Lekker zwemmen, wandelen, lekker eten, genieten, zwemmen, wandelen, lekker eten, genieten, zwemmen, wandelen, lekker eten, genieten, zwemmen, wandelen, lekker eten, genieten, .. en nog VEEL meer! hihihi! We willen ivm Zinzi, nog niet telang reizen, dus wij gaan lekker in eigen land op vakantie!!
@ Amore, Blijft een vervelend moment als die kleintjes hun prikjes krijgen. Hoop dat ze er niet al te veel last van krijgt! @ Manon, Jullie hebben dus een leuk vooruitzicht voor deze zomer Wij gaan ook naar een park van centerparcs, naar de erperheide. Heb ook geen zin om met 2 kleintjes een verre reis te gaan maken. Komt later wel weer @ caressa, heeft Jenna dan ook een voorkeurshouding? Jaro kreeg ook fysio omdat amper zijn hoofdje op kon tillen en had ook last van een voorkeurshouding
Hello, Ff gauw, morgen reageer ik ff uitgebreid. Dan ben ik lekker vrij (komen ze alleen de nieuwe ketel installeren dus wel vroeg op maar ja....), ff weer bijkomen. Ben wel heel moe nu. Ga nog ff tukje doen voordat Jenna weer komt met de fles. Ik ben echt nog niet fit. Gesprek met baas ging wel ok. Ik heb mijn zegje kunnen doen en hij gaat bekijken wat hij er mee gaat doen. Ik ben het in ieder geval kwijt en daar opgelucht over. Met Jenna lijkt het ook iets beter te gaan maar is ook nog echt niet de oude. Hopelijk morgen weer beter dan vandaag. Vriendlief had cb gebeld en die raadde 100% over te gaan naar Comfort voeding (nu mengde we het). @amore: Elena goed gegroeid toppie, alleen jammer van prikkies he. @manonn: Kempervennen is leeeuuukkk. Zijn daar ook geweest. Vndt dat 1 van de leukste parken. Ok stop nu er weer mee, *GAAP* C U Grtz.
#Sterretje, Jullie gaan ook lekker naar een park. Leuk! Lijkt me zo leuk, als gezin op vakantie! #Mila, Fijn! zeg dat je je zegje hebt kunnen doen. Dat is vast een opluchting. Nu hopen dat hij er iets mee gaat doen, waar jij ook blij mee zult zijn. Gelukkig gaat het iets beter met de kleine meid. Als ze nu elke dag een stappie vooruit gaat, zou dat super wezen toch! Oke, 100% overstappen. Wie weet, helpt dat harstikke goed. Ik ben benieuwd! Ik hoop dat ze ermee opknapt. Geef ze een big hugg! Succes morgen, met de nieuwe ketel. Zijn de minder leuke dingen, maar we kunnen er niet zonder he. Wel een vrije dag, dat is lekker! Geniet ervan! Ja, het is dus een leuk park? Owh, ben zo benieuwd! Lekker slapen meis! _____________________________________________________ Nouw, Zinzi is na haar fles nog even opgebleven. Een half uurtje, ze was toch wel moe.. Ze is als een blok in slaap gevallen. Ik ben benieuwd naar de nacht, zou ze weer wakker worden?, of misschien deze nacht overslaan?.. duimmmm duimmm.. We zullen zien! Weltrusten meiden, ik duik ook me bed in. Morgen weer vroeg dan. Weer even drie dagen ertegen aan. Zinzi en ik! Ik hoop dat het weer vlug donderdagavond is. Ik zie niet op tegen me werk, zo erg is het niet .. maar zin? Nee! Dat niet! Ik merk nu ook weer, dat ik zo graag thuis ben! Nou meiden, aankomende 3dagen zal ik niet wezen, denk ik! Maar, vergeten doe ik jullie niet hoor! Zodra het weer weekend is voor mij, kom ik weer lezen en reageren! Ik ga trouwens a.s zaterdag naar de Lief! Lifestyle winkel. Helemaal leuk! Ik ben daar nog nooit geweest, heb er ontzettend veel van, allemaal via de webshop gekocht. Zinzi en ik gaan een daggie erop uit, samen met mijn nicht. Laat het weekend maaar kooooooooooooooomen! Nee, Manon .. Nog niet teveel aan denken, eerst drie dagen werken! haha Liefs! Manon Aan alle prinsjes en prinsesjes een hele dikke knuffel!
Hai meiden, ben ik ook weer eens. @Sterretjes: Jeetje zeg, dat je SM dat zomaar doet! Daar zou ik ook echt pissig om zijn!!! Als ouders moet je dat gewoon zelf doen de eerste keer. @Mila: Wat een gedoe zeg met die collega's. Hier hetzelfde met de nagels. Ze breken om de haverklap. Ik weet hoe je je voelt als ze niet genoeg drinken voor je gevoel. Had het ook met Matthijs. Nachten van wakker gelegen en liggen huilen van wat nou te doen. Gelukkig was het bij Matthijs na een paar dagen weer 'normaal'. Ik hoop dat Jenna ook weer snel haar 'normale' hoeveelheid opdrinkt. @Lafo: Hier is het haarverlies ook begonnen. Daarnaast trekt Matthijs heel vaak aan m'n haar en dan heeft hij ineens weer een pluk haar in z'n handen. @Brenda: Ik heb op Nora gestemd. Zo lekker geshopt. Heerlijk! @Mannon: Matthijs sabbelt sinds een paar dagen op z'n handjes. Hij peuzelt zowat heel z'n handjes op, hahaha. En ook nog lekker erbij kwijlen, de kwijlenbabbel. Van mij mag de lente nou toch echt gaan beginnen. Lekker hoor naar Center Parcs. Kan begrijpen dat je er nu al zin in hebt. @Amore: Zo Elena is zeker goed gegroeid. Een half uur uitlopen, grrr, hier afgelopen keer een uur. Ik snap dat echt niet waarom ze zo strak op elkaar plannen. @Susan: En hoe voel je je vandaag? Vind het echt aso dat ze je zo buiten hebben laten staan. @Lafo: Hoe is het met Amy gegaan in haar nieuwe bed? ------------------------------------------- Sorry dat ik niet veel reageer maar ik heb amper tijd voor mezelf. Matthijs heeft veel last gehad van z'n prikjes. Vrijdag hebben we 'm thuis gehouden. Hij was aan het spugen, had verhoging en achter elkaar diarree luiers. Nu gaat het alweer iets beter maar hij is nog niet helemaal 'de oude'. Afgelopen weekend een behoorlijk druk weekend gehad. We merken aan Matthijs dat hij hier best wel onrustig van wordt. Hij moet echt rond 19:30 uur naar zijn eigen bedje want anders is hij helemaal overstuur en oververmoeid. Eerst sliep hij gewoon als we op visite bij iemand waren maar nu slaapt hij niet. Met als resultaat dat hij helemaal overstuur is als we thuiskomen en hij een uur lang ligt te krijsen. We hebben nu afgesproken dat we voorlopig even geen afspraken maken in de avond en als we een verjaardag hebben in de avond dat één van ons gaat. Het is niet leuk op deze manier maar met een oververmoeid krijsend kind zitten is ook niet leuk. Afbouwen van kolven wil nog niet helemaal lukken. Heb momenteel weer overprodcutie dus gaat lekker maar niet heus. Pffff. Meiden ik ga m'n bedje opzoeken. Ik ben helemaal op.
@Koala Pff wat vervelend dat Matthijs zo'n last had van zijn prikjes. En dat hij zo overstuur is als jullie weggaan savonds. Wij doen dit eigenlijk ook niet met Elena, ze slaapt meestal in der eigen bed. Aanstaande zaterdag gaan we misschien met zijn drietjes op kraamvisite (tijdens bedtijd). Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. @manon werkze & alvast veel plezier zaterdag! @Mila Succes met de ketelman Fijn at het gesprek met je baas goed ging! @All Nou hier weer druk aan het werk.. Het ging wel met Elena vanochtend, wel wat huileriger en niet zoveel gedronken maar verder wel vrolijk.. Pffff wat vind ik het dan *** om der bij m'n schoonmoeder te brengen Maar ja, ze is niet ziek he. Fijne dag ladies!
caressa, volgende keer wel wat eerder gaan slapen he hoe ging het vandaag bij cb? of moet je nog heen? wat heb je allemaal geshopt? manon, al weer lekker aan het werk? gaat het wegbrengen al wat makkelijker? lekker hoor vakantie geboekt! wij gaan dit jaar ook niet ver weg, weet nog niet wat we precies gaan doen. leuk dat je naar een lief!winkel gaat. ben ik ook nog nooit geweest volgens mij, zit hier ook niet echt in de buurt. volgende maand maar even! deze maand al veel te veel uitgegeven. Zondag bij de ZARA nog allemaal kleertjes voor nora gekocht. amore, elena weer lekker gegroeid dus! en nu maar even aan de slag jij mila, beetje bij kunnen slapen? koala, vervelend dat matthijs last had van de prikkies. wij doen nora ook in dr eigen bedje rond 20 uur. anders wordt ze huilerig en hangerig van de moeheid. all, hier weer lekker een dagje vrij! vanochtend even naar de tandarts geweest voor controle. alles was goed, geen gaatjes. nora was eventjes bij de buurvrouw toen (zij heeft een zoontje van 8 mnd, dus dat is wel leuk). o ja de lekker leven bonnen zijn hier weer binnen!! dus we kunnen weer pampers goedkoop halen haha... zat er al op te wachten want was met me laatste pak bezig.
Hoi meiden, Sorry pffffff weet soms niet waar ik de tijd vandaan moet halen en ik werk niet eens.... Brenda lekker geshopt dus, fijn een maat minder, ik heb geen idee welke maat ik heb, zit in 44 maar denk niet dat ik in 42 pas....welke maat heb jij als ik mag vragen. Geen gaatjes lekker!!!! Hier de afgelopen keer ook niet terwijl ze zeggen dat een zwangerschap je minimaal een kies kost. Amore werkse vandaag!! Mila en hangt je nieuwe ketel al, altijd een kostenpost die ellendige dingen maar je kan er niet van buiten! Koala balen zeg dat Matthijs zoveel last had van de prikjes, vorige keer ook? Ook al haaruitval, erg he snik snik. Susan bedankt nog voor je felicitatie, snap best dat je het allemaal niet meer kan bijhouden, schrijf je nog mee met veel topics? Manonn leuk park Kempervennen, ben ik vorig jaar ook geweest! Wil ook nog een keer naar cp...maar is best duur. Meestal boek ik via mystery boeking, scheelt aanzienlijk. Zit je al een beetje in het werkritme? Leuk een liefwinkel, waar? Zo dit is het even meiden, ik kom ook even melden dat ik kledingparty's ga organiseren met baby en kinderkleding allemaal leuke merken. Heb vandaag weer een partij ingekocht heeeeel leuk en voor schappelijke prijzen, heel veel spullen van Z8, D&G etc Zal straks een fotoboek aanmaken met alle kleding, misschien zit er wat voor jullie bij. Die z8 spijkerbroek is zoooooo gaaf, heb ook jongenskleding!!! Vind het zelf zo leuk al die kleding, moet uitkijken dat ik niet teveel voor mezelf hou hihi
lafo, ben wel benieuwd naar de kleertjes!! heb zelf ook best veel van z8 voor nora, vind dat erg leuk! je kan wel een kledingparty in ballorig houden zit nu in maat 42, eerst ook 44. Ik had voor de behandelingen 38, dus ga nog ff door. zit nu op 9,5 kilo eraf, dus het gaat goed. nou nora heeft voor de 4e keer vandaag een poepbroek, dus moet weer aan de slag liefs
Gaat lekker Brenda, denk dat maat 42 een brug te ver is....tikte wel de 84 aan dus gaat hier ook goed. Zal ff de foto's plaatsen van het z8 spijkerbroekje.
maat 56,62 en 68 heb ik ieder 1 van, volgens mij valt z8 best groot? Nieuwprijs 29,95 ik wil er graag 15 euro voor hebben.