Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nog gefeliciteerd met Zinzi haar 4 maanden!!!!!
    Jeetje wat klinkt dat al "oud" hihi, gaat echt veeeeeeels te hard!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik heb de 4 wieler, maar zo'n dure parasol is niet nodig meid!
    Enige nadeel dat die zo groot en zwaar is met inklappen, mijn kofferbak is al zwaarbeschadigd van het in en uithalen van de wagen.
    Maar die van de Hema is ook een wegwerp ding hoor haha.
    Waarom gebruik jij eigenlijk ha voor Elena?

3. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Tsja. Ik wist niet dat er ook een andere opging.. :(
    HA is advies vh CB, mijn mannetje heeft hooikoorts. Dus tot 6 maanden HA, gewoon voor de zekerheid.

4. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    helleuuuuuuuuuuuuu....... ff snel.. ben moe, net heel actief gesport tijdens de combat les...pfff...en morgen ook nog werken, dus weer vroeg eruit.

slaap lekker allemaal xxx

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hiii Brenda!!!

6. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:p:D

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Wij hebben ook de mura 4 en zeer tevreden over! Wel groot als het onderstel is ingeklapt maar kan nu makkelijk in mijn grote auto :D Wij hebben nog geen parasol gekocht trouwens. Werkt nog prima zo met de reiswieg en met het autozitje doen we die zwarte kap omhoog. Vaak ligt ze toch met dr oogjes dicht :D

Wij hebben onze keuze gemaakt qua buggy: het wordt de quinny zapp en dan de roze van 2010. Echt een ontzettend mooi ding! Ga m morgen bekijken in het echie bij babydump of -park (haal die 2 elke keer door de war) en dan neem ik m meteen mee :D Ze hebben trouwens ook een mooie groene..........

Ga ff Sophie een papfles geven. :D

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ok Susan leuk, misschien een wijze raad maar als jullie ooit gaan voor een tweede zou ik alles lekker neutraal houden, anders moet je straks weer een andere kopen!
    Forumvriendinnetje van mij heeft dat "probleem" echt alles roze gekocht (eetstoel etc) en nu wordt haar tweede een jongen haha zal je altijd zien!

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wilde iemand nog een spijkerbroekje kopen van Z8?
    Iemand wil er eentje hebben maat 62...
    Maar als iemand hier wil dan hoor ik het wel, maat 68 is er ook nog en 56 maar dat past niemand hier meer denk ik, alhoewel het wel groot oogt!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja Lafo daar hebben manlief en ik het al over gehad... Mijzelf kennende wil ik dan wrs toch weer nieuwe spullen :D (ben een beetje zoals Manon, behalve dan dat ik alle kleding wegdoe om strax weer nieuwe te kopen ;))

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier geen mura maar quinny, eerst de parasol van prenatal eigen merk gekocht, paste toch niet lekker dus de originele gekocht. Vind ik toch fijner

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ohhhh haha nee Susan dan maakt het niet uit, ik ben wat praktischer haha

13. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Sorry dat ik niet zoveel reageer, maar ik ben de laatste tijd niet helemaal lekker. Veel hoofdpijn en misselijk, wordt er gek van. Vanmiddag dus ff langs de huisarts.

Ga ik meteen vragen of ik andere kunstvoeding voor Rosanne mag (pepti voorgeschreven). Als ze Hypoallergeen krijgt, dan krijgt ze allemaal droge plekken in haar gezicht (en dan is het 2 keer per week of zo dat ze kunstvoeding krijgt, de rest nog steeds borstvoeding). En aangezien ik zo'n giga allergisch mens ben, ben ik bang dat zij dat ook heeft... .nou ja, we wachten maar af. Ik ga nu weer rustig doen..

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Suzan: Ik heb de Canon EOS 1000D gekocht als kadootje voor mezelf nadat ik bevallen was :) Ik ben er erg tevreden mee, vooral omdat hij niet zo mega groot is en goeie foto's maakt. Ik heb er geen groothoek lens bij gekocht maar die kan je er natuurlijk altijd later bijkopen als je hem echt mist.

Quinny Zapp heb ik ook ;) maar ik wist niet dat de kleintjes daar maar tot 15 kilo in kunnen. Ik weet wel dat hij niet achterover kan en dat vind ik wel een nadeel. Maar verder ben ik er heel tevreden mee. Lekker licht en klein dus kan er makkelijk mee in de bus en winkelen.
    Oh ik lees al dat je hem gaat kopen, die roze is echt mooi :p

15. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    ff snel.....

Ben zo super druk in huis. heb net weer 2 dagen gewerkt, en moet dan op m'n vrije dag thuis echt ff wat doen.
    Ook heb ik Lieke nog ziek. vind het zo zielig.
    Denk dat ze griepje heeft ofzo. Ze is al 2 dagen aan de diaree en ze heeft iets verhoging. Ook slaapt ze al vanaf maandag heel veel.
    Vandaag nog ff aankijken anders ga ik morgen ff langs de Huisarts.

16. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hello,

Hier ook ff snel. Ben op het werk maar heb ook diarree. Jammer dat het zo heerst. Moest vanmorgen gewoon later naar het werk anders kon ik de reis niet eens maken ;) Heb wat ingenomen en dat lijkt te werken nu maar slap voel ik me nog wel. Beetje jammer. Ben ook ontzettend moe. Sowieso pittig weer allemaal en zit ook niet mee (ongi, gelijk 4 dagen werken en vriendlief veel weg zodat ik 's ochtends en veel 's avonds ook alleen moet doen). Gelukkig gaat met Jenna alles weer goed (neit meer spugen) maar hoop echt dat ze de diarree van mij niet over gaat nemen.
    Nou ik ga ff wat proberen te eten. Heb pas 2 dreuge beschuitjes op. Ik werk bij een aannemer en de mannen vinden het in ieder geval erg grappig dat geklep van mij naar de wc ;-P grrr.
    Ik hoop morgenavond nog ff te kunnen reageren op jullie dus niet te veel kletsen he ;)

Grtz.

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo, de meeste zijn druk, iedereen al aan het werk hier zo'n beetje? Mijn ouderschapsverlof loopt 21 april af en dan moet ik weer aan de bak. Ben wel heel Benieuwd hoe dat straks gaat met 2 kinderen wegbrengen naar het kdv.

Voor alle zieken beterschap.

Hier alleen chronisch slaaptekort, eerst Ilse de waterpokken en nu Esmee, daarnaast komt ze weer elke 3 uur voor voeding 's nachts, mede denk ik doordat ze zo verkouden is, maar ben dat wel zat aan het worden. Gister rijstebloem geprobeert door de bv maar dat wilde ze niet. Vanavond nog maar eens proberen en dan door wat nutrilon, kijken of dat werkt, dan kolf ik die voeding voor overdag straks.

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hoeveel uur slapen jullie kids trouwens op een dag? Esmee zo'n 1 tot 2 uur in verschillende korte slaapjes de rest van 8 tot 21 is ze dan echt wakker

19. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    He ladies,

Hier nog een zieke! :x Hoofdpijn, buikpijn en diarree. Tegelijkertijd ook nog ongesteld (1e keer voor het echie) dus das lekker. :(
    Heb ff geen puf om te reageren..

kus

20. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Hier ook ff snel. Ben net weer van mijn werk. Het is goed gegaan bij mijn schoonouders!! Glukkig maar! Ik heb hem met pyama aan naar hun toe gebracht en daar hebben ze hem glijk flesje gegeven en daarna naar bedje gebracht en toen heeft hij de hele ochtend geslapen!! Dat is hetzelfde ritme als hier, want ik doe hem na de eerste fles ook glijk weer naar bedje met pyama en slaapzakje. Dus denk dat hij het wel een beetje door heeft. Verder allemaal bedankt voor het advies. Is voor iedereen weer anders lees ik, dus ik kijk nog ff wat ik doe.
    Alle zieken beterschap en oh ja Debie. Jayden slaapt van 21.00 sávonds tot 07.00 sóchtends. Dan flesje en daarna weer naar bed tot uur of 12. Daarna slaapt hij beetje hazenslaapjes en ook nog tussen 18.00 en 20.00/ Heeft ze er last van?

Fijne avond meiden!

Liefs

Deel Deze Pagina