Suus dat heb ik even gemist, je houd haar thuis vanwege de waterpokken...is het zo erg? Hoe weet je dat, heeft het kdv het gemeld aan je en geadviseerd om haar thuis te laten? Wel een geregel maar gelukkig heb je haar onder weten te brengen. Ahhh een nacht ook nog eens missen, dat is balen zeker als je ouders niet dichtbij wonen. Hoe is het met je vingers klinkt pijnlijk.... Ja Blond is zooooo gaaf, erg verslavend ook..... Rianne heerlijk dat de kilo's er zo af vliegen, de reden is wat minder, hopelijk knappen jullie snel weer op! Ik ga maar even niet op de weegschaal staan, ik heb een snoep weekend.... Manonn wat heb je allemaal gekocht meid??!! Je mocht toch niet meer zoveel uitgeven haha De meiden hebben het goed uitgehouden gister, Britt heeft heeeeel veel geslapen in haar ledikantje en Amy was druk met andere kinderen, daar heb je geen omkijken naar. Ik vierde het de hele dag omdat we zoveel vrienden/kennissen hebben anders past het niet in mijn huisje. Straks komen mij ouders, ook om voetbal te kijken, het is Ajax-PSV dus wordt spannend!
lafo, dus leuke verjaardag gehad!! leuke kado's hoor! vind bonnen ook altijd leuk, weer een reden om te gaan shoppen hihi amore, ook weer beter!! goed zo!! niks aan om ziek te zijn. rianne, beterschap voor jou en lieke, hopelijk zijn jullie allebei snel weer de oude. susan, wel fijn dat je sophie elders "kwijt" kan. Maar het virus is natuurlijk al wel eerder rond gegaan, dus dan had ze het denk ik al wel gehad. maar moedergevoel gaat voor, dus doen waar jij je goed bij voelt. 24 uur missen is niet leuk, maar ook dat went. all, hier vanmiddag visite gehad. stelletje met een jongetje van 6 mnd, dus dat was wel grappig. samen op het kleedje liggen en elkaars handjes vasthouden. samen waren ze enorm aan het kwijlen en bubbeltjes blazen. volgens mij deden ze een westrijdje wie het hardste kon blazen haha nou morgen weer werken... niet zo'n zin, ach als ik er weer ben valt het altijd wel weer mee
Uhm, kan niet veel zeggen dan dat ik aangescoten ben, en niet zo'n beetje ook!! hahahaha Alles draait! Nu maar met de hond lopen, mannetje haalt sophie op. Haar draag ik maar niet, uit voorxorg......
Haha Susan dat kan ik lezen hahahaha oh jeetje meid, denk gelijk aan mijn vent die vorige week heel het trapgat had ondergekotst....had ik jullie geloof ik niet verteld he .... Brenda volgens mij heeft iedereen dat Ikea kleed, wij ook en superleuk ding. Leuk stelletje hoor haha
hahaahah susan, lekker drankje gehad dus, meerdere zo te lezen... lafo, ja leuk kleed! ziet er zo vrolijk uit he? xxx
@Brenda: Begon je met 1 schepje rijstebloem? @Ringeding: Voel je je al iets beter? En heeft Rosanne al weer wat meer plasluiers? @Riannetja: Zo je bent aardig afgevallen van je buikgriep. Hoop dat Lieke snel beter is. Tuurlijk laat ik de foto zien van Matthijs. @Lafo: Wat lief van je man! Je bent aardig verwend. Zo lekker dan van het kotsen van manlief. Mocht jij het opruimen of heeft hij het zelf gedaan? @Susan: hahaha, lekker zitten borrelen. -------------------------------------- Ondanks de verjaardag van mijn man dit weekend en een huis vol visite heb ik toch (voor mijn gevoel) een rustig weekend gehad. Beiden ochtenden lekker met z'n drietjes in ons bed en liggen slapen tot een uur of 11:00 uur.
Koala nog gefeliciteerd met je man, wanneer was hij jarig? Dus ook verjaardag gevierd, nou ik heb het wel als druk ervaren, heb geen seconde op mijn kont kunnen zitten helaas....alleen op het einde. De kots hebben we gezamenlijk moeten opruimen, je wil niet weten hoe boos ik ben geweest, want hij stond op de zoldertrap over z'n nek te gaan terwijl ik net van beneden naar boven liep.......GRRR
Lafo, he gadverdarrie, dat je man naar beneden kotst terwijl jij net naar boven gaat! Logisch dat je boos wordt want uitkijken voor kots als de trap op gaat, is niet helemaal zoals het hoort Ik ben ook een keer giga boos geweest op mn (kotsende) mannetje. Hadden een hockeytoernooi met aansluitend een feestje en ik was toen ca 15 wkn zwanger ofzo. Had hele dag gehockeyed ook, 's avonds kwamen de teamleden eerst nog allemaal pizza bij ons eten en toen nog dat feestje. Ik was toch de BOB maar toen ik daar eenmaal was, voelde ik wat steekjes in mn buik dus ben maar snel weggegaan om te gaan slapen thuis. Dag was wellicht toch iets te inspannend geweest. Op een gegeven moment komt manlief thuis, had wel wat gedronken, ik vroeg nog hoe erg de schade was, hij zei dat t wel meeviel en ging slapen. Ineens 1 uur later begint ie toch te kotsen joh! Half naast het bed maar ook een deel op het bed! En meneertje was er zo ziek van dat hij het zelf niet op kon ruimen (hij lag inmiddels om de wc gekruld). Nou echt, onze hele slaapkamer rook naar kots!!! BAH BAH BAH! En ik dus maar opruimen........ Ben uiteindelijk maar op zolder gaan slapen in het 2 persoonsbed maar ja, ik was zo boos, ik kon niet meer slapen. Uiteindelijk die nacht in totaal miss 1.5 uur geslapen ofzo. Toen ik de dag erna tijdens een wedstrijd ook nog een stick op mn hand kreeg, ben ik in huilen uitgebarsten, gestopt met het toernooi en naar huis gegaan om te slapen. Nou, leuk was anders Koala, nog gefeliciteerd met je mannetje!! Lekker is dat trouwens he, met zn 3tjes uitslapen Brenda, gezellig een kleintje op bezoek! Leuk foto moment ook Ik ben trouwens niet meer duizelig hoor Voel me weer oke, wel slecht geslapen door de drank dus om die reden wel moe maar het werk is goed te doen vandaag verwacht ik. (hopelijk bellen er geen pijnklachten op) Vanavond gewoon na Grey's meteen naar bed! Oh ja Lafo, er hing bij ons kdv een mededeling dat de waterpokken heerst daar dus vandaar dat we er zo op zijn gekomen! Oh mn 1e patient is er, vriendinnetje van me. Ga me ff omkleden en maar aan de slag Tot later! Liefs Suus
@Susan Succes vandaag, gelukkig geen kater @Brenda Zeker schattig die twee zo samen @Koala Feli met je mannetje! Fijn dat je een lekker weekend hebt gehad. Ehmm verder weet ik het niet meer. Hier vanmiddag naar het ZH voor de heupjesecho. Ben benieuwd.. Ik ga ervan uit dat alles goed is, maar toch... Zal blij zijn als het voorbij is Fijne dag! Kus
hee, kom alleen ff dag zeggen, regaeer vanmiddag. Susan had je nog gelezen over waterpokken? Vanochtend hier nog ff gevraagd heeft 3 maanden geduurd hier op kdv.
3 mnd lang waterpokken op kdv??? Hmmm, dat houden we niet vol om Sophie zolang bij familie onder te brengen............ Hoop dat het wat korter duurt op ons kdv Al die kinderziektes ook!!! Heb wel redelijk wat honger na mn borrelavondje en heb hier alleen maar eiwitshakes!! Ik wil ergens mn tanden in zetten. Ga strax hier maar ns in de vriezer neuzen
Geen idee of we de uitslag meteen krijgen.. Denk het niet. De arts op het CB zei vorige week wel dat het haar zou verbazen als er iets zou zijn.. Dus dat hopen we dan maar. 3 maanden Pff ja dat is wel lang om Sophie thuis te houden...
@Lafo; Nog van harte meid! Je bent goed verwend lees ik! Leuk hoor! Blond Amsterdam is inderdaad errrrg leuk! Wat een schat, die man van jou! Een bos rozen.. Lief hoor! @Rianne; Bahbah! Wat lees ik, een ziek ziek ziek in huis.. Wat vervelevend zeg. Beide niet lekker, Het is zonde. Gaat het inmiddels al iets beter met de kleine meid? Beterschap! Ik hoop dat het vlug overwaaid!' Wel vervelend, dan man-lief nu weg moet voor z'n werk. Komt niet echt goed uit, maar helaas zul je het altijd net zien. Ik hoop dat je de week een beetje door kunt komen en dan hij weer vlug thuis komt! Zozo, veel afvallen! Opzich positief, alleen de manier waardoor is natuurlijk niet goed. Achja! @Amore; Je bent weer beter, .. Gelukkig maar!' Vandaag voor echo's voor de heupen. Die echo's zijn zo gepiept. Ik hoop dat alles goed is! Is toch altijd even spannend he. Zinzi moet nog een keer terug, ze twijfelen over één heupje.. Ik hoop ZO dat het goed is! @Koala; Wat leuk! Een school-fotograaf. hihi. Bij ons komt deze week de fotograaf op het KDV. Ik ben benieuwd wanneer ze bij Zinzi op het KDV komen! Nog gefeliciteerd met manlief! Gezellig hé, met z'n drieen in bed liggen? Doen wij altijd op zondagochtend. @Susan; Au au! Een stick op je vingers! Doen ze nog veel pijn? Was het een gezellig feestje? hihi. Lees een paar berichtjes verder van wel.. Aardig aangeschoten geweest. Sjonge jonge, zuiplap! hahah! Gelukkig geen kater! Oei, de waterpokken! Tja, dat heb je op kinderverblijven.. Allerlei kinderziektes, .. geloof me.. het houd nooit op! Elke keer is het wat. Je gaat haar dus niet brengen lees ik, gelukkig oplossingen kunnen vinden. 24uur missen, dat word even bikkelen meid.. pff! Maar die 24uur gaan vast snel voorbij. @Brenda; Ah wat lief die foto! Dat ziet er gezellig uit! Leuk jurkje heeft ze aan. Wilde ik ook nog kopen voor Zinzi. ------------------------------------------ Hallo lady's! Nou, poepoeh! Hier ben ik weer eens! Ik heb geen tijd en puf gehad om te forummen (wat een woord, hihi) Hier gaat het niet zo heel lekker. Ik voel me totaal niet fit! Kreeg gisteren ineens onzettende buikpijn en moest nodig naar de wc, .. kwam bloed mee in me ontlasting, bah! (sorrie voor vies praatje) Ik houd het maar even goed in de gaten. Na dat ene bezoekje aan de wc, .. werd het diarree.. en het is nu nog steeds. Vanavond wakker geworden van de buikpijn en lang op de wc gezeten! K*t, k*t .. (sorrie!) Nu vanmorgen had ik ineens bruinverlies? Dat is toch wel apart? Ik moest vandaag pas me laatste pil innemen.. Ondanks dat zijn we toch nog uit eten geweest gisterenavond, wou het niet verpesten. We hebben onze ouders getrakteerd omdat ze 30jaar getrouwd waren. Opzich ging het op dat moment wel, maar niet zoveel gegeten. Nu een hoop geregel, want morgen ga ik niet werken. Ik voel me zo kl*te! Me hele lijf voeld niet lekker. Ook heb ik op één plek in me mond een stukje ontstoken tandvlees, ook niet echt lekker! Maaaaarr dat is dus een drama, er is geen vervanging! Ben dus al vanaf 09.00 aan het bellen, en ben nog niet klaar! Zinzi is ook niet toppie fit. Ze heeft al sinds vorige week best wat dunne broeken. Ze drinkt nog wel alle flesse leeg, maar gaat wel iets langzamer, maar dat geeft niks. Als ze ze maar opdrinkt. Ook is ze echt snipp en snipp verkouden. Snot in en uit der neusje, zo sneu! Ze snurkt gewoon van de verkoudheid. Ook hoest ze regelmatig! Ondanks dat is ze nog steeds zichzelf; Vrolijk! (Ze ligt nu lekker naast me te slapen in bed, ik lig met de laptop op bed) Wat doen jullie als jullie kleintjes zo verkouden zijn? Ik geef haar neusdruppels, wat doen julie nog meer? Zaterdag een daggie wezen shoppen. Was vermoeiend zeg, haha! Maar leuk! Voor het eerst naar de Lief! winkel geweest. Owh, voelde me net een kleine meid in een snoepwinkel! Ik heb twee shirtjes gekocht, een zwembroek en sokken. Ook heb ik in een andere winkel nog een Noppies jurkje gekocht en een legging! Owh owh, zag nog veel meer leuke dingen.. maarrr heb me netjes ingehouden!! Voor mezelf nog gekeken.. maar was echt 10x niks! Helaas! Zinzi moest vandaag voor rontgenfoto's van haar heupje, deze afspraak maar verzet naar volgende week. Ik vind het wel heel spannend hoor, hoop maar dat alles goed is!! Zo! Ik ga nog eens een paar telefoontjes plegen! En dan .. even lekker liggen naast me moppie! Proberen even te slapen ofzo. Meiden, sorrie voor me lange verhaal. Ik heb een paar dagen terug gelezen, verder had ik geen puff meer voor. Morgen kan ik nog even komen, daarna twee dagen even niet! Als ik werk, heb ik er gewoon geen tijd voor! (grr!) Prettige dag allemaal!!!!
Amore; Wij kregen de uitslag niet metteen. Duurde een klein weekje. De kinderarts heeft ons gebeld voor de uitslag. We hadden hier een telefonische afspraak voor. Ik hoop dat de uitslag goed zal zijn. Hier dachten ze ook dat het waarschijnlijk wel goed zal zijn, maar omdat er toch een kleine twijfel was, wilde ze het toch nog een keer chekke! Ik ben benieuwd! Succes meid, en probeer jezelf er maar niet druk om te maken! Komt goed! Liefs!
@ alle zieken: allemaal beterschap, hopelijk is het gauw weer over. Rosanne heeft na een flesje KV of afgekolfde melk wel goede plasluiers, maar niet na de borst. Ik heb gisteren dus besloten dat ik vanaf vandaag ga afbouwen. 1 voeding per week borst vervangen door KV en eventueel (maar dat moet ik ff overleggen met het CB morgen) na de borst nog een klein flesje toe. Sinds gisteren heb ik ook een zere rechter borst. Het is niet rood, voelt niet warm dus (nog??) geen ontsteking. Goed in de gaten houden dus. Gisteren bij vrienden geweest die een zoon hebben van 9 maanden. Die zat me toch te sjansen met Rosanne, niet normaal. Haar handje vasthouden, over haar hoofdje aaien... en lachen dus. Hier een foto van het verliefde stel...
Hehe Ringeding, Rosanne is er vroeg bij dus Ziet er wel heel schattig uit hoor! Manon, klinkt niet goed, meid, wat ik lees! Verstandig om morgen niet te gaan werken maar ja, wat nou als je geen vervanging kan regelen? Moet je dan toch?! Dat kan toch niet! Sophie is ook trouwens wel wat verkouden. Ik geef haar eigenlijk nix. Stopt vast vanzelf wel denk ik dan... Evt neus schoonmaken met zo'n peertje ofzo? Meiden, moet weer ff verder hier! Liefs Suus Amore, wij hadden de uitslag direct...
brenda leuke foto en heb meteen mijn kleed ook maar even gepakt uit de kast susan een glaasje teveel op en zolang waterpokken want je besmet al twee dagen voordat je het ziet, dan 14-21 dagen incubatietijd en de kids die het dan hebben besmetten weer andere dus dan kan het vrij lang duren, maar esmee heeft er heel weinig last van amore hier na een week de uitslag gehad van de echo manon beterschap. ik gebruik neusspray en ze heeft ventolin, verder nog luuf, bedje flink schuin en op haar zij slapen ringeding, lekker warme douche op je borst en flink masseren. hopelijk valt het mee lieve foto zeg zo, ga maar ff schoonmaken, zoo geen zin in maar moet toch
He meiden, Nou, gaat hier nog niet beter.. waarop ik wel hoopte. Voel me net een vaatdoek! Erg lastig om Zinzi nu te 'vermaken'. Opzich kan ze het heel goed zelf, maar een hele dag naast mama liggen in bed, gaat op en duur wel een beetje vervelen.. Gelukkig komt papa zo thuis. Die is nu even wat eten halen in de winkel en Luuf voor Zinzi. Het is gelukkig geregeld voor morgen, op me werk. Kan morgen gelukkig thuis blijven. Inval, of geen inval.. Ik was niet gegaan hoor, verlangen ze ook niet van me. Zou wat wezen. Ik ga gauw, hoor Zinzi. Die heb ik nog maar even in haar eigen bed gelegt. Heeft toch nog even een uurtje geslapen. Ik duik zo maar even onder de douche, misschien helpt dat wat. Voel me zo 'raar'. Me buik maakt allemaal geluiden, heb een honger gevoel .. maar best ook wat misselijk en heb het gevoel dat ik moet overgeven, lukt alleen niet. Mm, vreemd! haha Ik ben er vandoor! Doeg meiden! #Ringeding; ah! Leuke foto zeg!