Hee meiden, Ben net weer van het werk. Ik reageer morgen ff. Wou ff zeggen dat het hier weer niet zo goed is gegaan met Jayden... Vant weekend heel erg goed en vorige week ook, maar vandaag was hij weer niet stil te krijgen, Althans vanmiddag dan.. Mijn schoonouders zijn naar ons huis met hem gegaan, nog niet. Wou zijn flesje niet en alleen maar huilen. Ik snap er echt niks van??? Ik vind het ook echt zielig. Misschien morgen ff cb bellen. Ik vermoed dat het komt omdat mijn schoonouders echt heel erg bezorgd zijn. Ze zijn volgens mij veels te voorzichtig! Ik denk dat hij dat gwoon aanvoelt ofzo. Ze doen de luier zellfs heel erg losjes, omdat ze bang zijn dat ze hem zeer doen. Dat kan toch ook niet. Nu maar ff verzinnen wat we moeten doen nu. Nou meiden ik wou het ff kwijt en zal morgen ff reageren. Hier trouwens ook niet fit Iedereen beterschap!! Liefs
Wiehoe! Alles is goed met Elena der heupjes!!! We stonden in 5 min weer buiten... Reageer morgen weer! Fijne avond!
Yeah Amore, wat fijn! Gefeliciteerd! Loontje, lastige situatie als Jayden het niet zo 'naar zn zin' heeft......... Wat vind je mannetje ervan?
@Susan: Ja die zit ook elke keer te denken wat het beste is om te doen... En op kdv site te kijken.Vind wel lastig. Misschien eerst nog een keer tutdoekje mee met mijn geur?? Ik weet het echt nie. Sóchtends is het verder ook wel goed gegaan, maar smiddags was het mis. Raar he?
Hello ladies, Ik ben er weer. Heb gebivakkeerd op de wc de afgelopen dagen. Las dat er meerderen ziek waren. Voor degenen die nog ziek zijn, beterschap he. @Amore, wij hadden echt precies hetzelfde volgens mij want ik was ook voor het eerst ongesteld geworden en ook het gerace naar de wc. Ben jij er nu ook helemaal vanaf? Ik ben nog niet helemaal top fit maar dat zal ook nog wel paar daagjes duren (volgens vriendin die hetzelfde gehad heeft). Ik kan ook nog niet 'voluit' eten, merk ik en toch nog wel 'geborrel' in de buik maar dat heeft gelukkig geen geren naar de wc tot gevolg ;-P Hé en de heupjes van Elena goed gekeurd, toppie. @Manonn: het lijkt of jij hetzelfde hebt als wat vriendlief nu heeft. Die is vandaag ook thuis gebleven met die symptomen en blijft morgen ook nog thuis. Wat kan je je dan ellendig voelen he. Beterschap meissie. @lafo: las dat jij een leuke verjaardag heb gehad he. Heerlijk zo lekker verwend zijn he. @susan: hoe is het met je hand. De afdruk van de hockeystick al weg? En leuk zo'n aangeschoten cq. dronken berichtje op het forum haha. Moest echt lachen toen ik het las. @loontje: Wat jammer dat Jayden het moeilijk heeft als jij er niet bent. Het zal idd zijn dat je schoonouders anders met hem om gaan en dan 'snapt' hij het wellicht ff niet meer. Het zal, denk ik een gevoelig jochie zijn. Wel lastig voor je om hem dan achter te laten, heel begrijpelijk. @ringeding: dus je gaat afbouwen meid met de bv. Als je er niet prettig bij voelt dat Rosanne niet genoeg zo binnen krijgt, dan is het goed zo toch. Je hebt al vrij lang gegeven toch. Succes met afbouwen, doe het idd rustig aan. Ik heb zelf 2 x borstontsteking gehad en dat is echt geen pretje. Goed koel houden en kwartiertje voor het voeden/kolven weer ff warm maken en je borst(en) goed masseren. ps. hihi kijk het verliefde stel zitten aaahhh. @brenda: lekker gewerkt, ondanks dat je niet zo'n zin had? Schattige foto van 'the bubblelicious two hihi. Volgens mij redelijk iedereen gehad. Hier dus op zich alles weer prima. Ik ben nog niet helemaal top fit maar dat duurt nog wel ffkes. Vandaag wel weer gewerkt en dat ging goed. Zat er eindelijk weer ff goed in. Vindt het gewoon bijna jammer dat ik morgen niet hoef. Maar tzt ga ik wel maandags en dinsdags werken. Is toch iets lekkerder omdat je dan er wat meer in komt. Aan de andere kant is het nu wel lekker om weer ff bij te komen zo om de dag ;-D en heerlijk om morgen weer een dag met Jenna te hebben want op een werkdag zie je haar gewoon bijna niet. Morgen de hut ook maar ff opruimen en de was wegwerken want door al dat gezit op die wc gaat dat niet vanzelf helaas. Vriendlief is nu ziek dussss dat schiet ook niet op. Ik ga zo laatste fles er ff in gieten en dan richting mandje. Truste allemaal. Grtz.
Hoi meiden, sorry even weinig puf om terug te lezen...wat weet ik wel uhhh Amore dat zag ik op hyves yessss goede uitslag, dat verdient weer een stukje taart vind je niet haha Susan heb je nog last van een kater gehad??? Morgen cb kijken hoeveel mijn dikkie dik weer gegroeid is!
@Amore: Oh fijn weer dat alles goed was! Blijft spannend hoor!! @Mila: Jij ook beterschap nog. Hier ook nog niet fit hoor. @Manon: Fijn dat het geregeld is! Kan je beetje uitzieken! Jij ook beterschap! @Ringeding: Ahh lieve foto hoor! Inderdaad ff goed in de gaten houden. Lijkt me geen pretje zoon ontsteking! @All: Weet ff niet meer, sorry dames. Hier ff een mail gestuurd naar cb. Denk niet dat hun hier veel mee kunnen, maar misschien hebben ze tips. Vandaag en morgen vrij, dus dat scheelt alweer. Kijken of hij hier weer gwoon zichzelf is. Ik denk idd dat het een gevoelig jochie is ja. Donderdag gaat hij weer 1 dagje naar schoonouders en dan is papa er weer. Hebben jullie misschien nog tips? Verder hier ook een beetje ziekjes nog, maar denk niet dat het doorzet, dus dat scheelt alweer. Vanaaf op kraamvisite en morgen krijg ik nog 1 keer (denk ik) zelf kraamvisite. Morgenmiddag ff naar een zwgym beebje. Lijkt me wel gezellig! Scheelt 2 weken met Jayden. Oh ja en vanmiddag nog ff naar de dokter. Heb nog steeds zoveel pijn in mijn rug en nek... Fysio hielp niks. Denk moet nu toch maar ff naar de dok, want word steeds erger Nou meiden, hele fijne dag vandaag en ik kom denk ik vanmiddag nog wel ff spieken Liefs
ringeding, leuk he al dat gesjans tussen die kleintjes, zo schattig dan manon, hoe is het nu bij jullie? tja verkoudheid kun je niet veel tegen doen he. hier ook luuf, een neusspray en een peertje. voor de rest moet het vanzelf overgaan. bij nora is het al weken zo, het leek even beter te gaan, maar is nu ook weer veel verkouden. is ook de tijd vanhet jaar he.. iedereen steekt elkaar steeds maar weer aan. het is tijd voor een zonnetje!!! loontje, vervelend dat het niet goed gaat bij je schonouders, misschien idd omdat ze te voorzichtig zijn. die kleintjes merken het snel genoeg dat mama er niet is he mila, ja lekker gewerkt alhoewel de tijd niet zo snel voorbij ging dit keer. het was ook zo rustig, heb het liever druk op me werk. hoe gaat het met de virusjes bij jullie? lafo, al bij cb geweest? all, hier nora net happie gegeven en straks even eindje lopen naar de winkel, wat boodschapjes halen. manneke is weer paar daagjes op oefening, dus moet het weer eventjes alleen doen allemaal. het zonnetje schijnt hier!!! dus hup snel naar buiten...
loontje, lees net dat je cb om advies hebt gevraagd. kun je altijd proberen!! hier ook veel last van de rug trouwens, maar dat had i voor de zwangerschap ook al... blijft zwak denk ik.
Jaa ben bij cb geweest 6540 en 64 cm, jeetje ze is iets van een kilo aangekomen in een maand tijd!!! Wist niet dat dat mogelijk was!!! Brenda leuke foto's op hyves, geniet van je mama dag!
@brenda: Ken dat, heb het liever ook druk op het werk. Gaat de dag lekker vlug voorbij. Virusjes lijken op de retour, thank god. Ben d'r wel beetje klaar mee. Succes weer de komende dagen alleen. Ik heb dat begin volgende week 2 dagen dan is vriendlief op cursus en blijft in hotel. @manonn: hier trouwens ook dat jenna eigenlijk constant verkouden is en net zoals Brenda gewoon neuspeertje, neusspray (doe ik eigenlijk alleen als ze echt begint te snurken) en heb ook Luuf in huis. Meer kan je niet doen. Volgens mij zijn ze zo'n 1e jaar eigenlijk nagenoeg de hele tijd verkouden vooral als ze op kdv zitten. @lafo: Zooo Britt is goed gegroeid. Was al benieuwd vooral omdat zij nagenoeg hetzelfde weegt en meet als Jenna. Ik moet volgende week dinsdag weer dus ben ook reuze benieuwd. Alleen de prikjes zijn dan weer jammer. Britt ook weer gehad vandaag? @loontje: succes bij dokter en verder veel plezier met Jayden op je komende vrije dagen. Hier nu ff kopje thee en ff forummen en dan echt ff aan de slag in de hut. Ik heb me mega bergen met was. Is er natuurlijk bij ingeschoten de afgelopen dagen dus moet echt ff aan de bak. Vriendlief gaat vanmiddag toch maar werken. Hij werd net opgebeld of hij toch niet... hij kon geen nee zeggen. Hij was anders morgen ook wel weer begonnen. Vergat trouwens gister te 'melden' dat Jenna voor het eerst geschaterlachen (is dat een woord haha) heeft? Zoooooooo leuk haha. Lach zelf ook dubbel. Ik dacht het vorige week al gehoord te hebben toen ik haar op haalde van het kdv maar ze was toen ook druk met geluidjes maken en kon het eigenlijk nog niet zo geloven maar afgelopen zondag in ieder geval 2 x gedaan. Zooo schattig. Nou dat wou ik nog ff kwijt hihi. Ik ga nog ff wat andere mails er uit gooien en dan wat doen. Toedels. Tot straks. grtz.
Hey ladies, Zo ben al een paar uur aan het werk en kan nu pas aandacht aan jullie geven!! @Mila ja leuk is dat schateren he Hier is het nu ook een paar keer gebeurd! Lig je inderdaad zelf ook in een deuk! En tsja, wassen, mama's kunnen niet ziek zijn he. Alles ligt dan stil . Maar hopen dat onze ongesteldheid de volgende keer beter verloopt.. @Lafo Wow goed gegroeid die Britt!! Is het toch allemaal goed gekomen met je kleine meisje! Taart, ja lekker!! Haha. De Elena gebakjes zijn helaas op Moet maar iets nieuws verzinnen @Brenda Inderdaad leuke foto op je Hyves Geniet van je dag vandaag! @Loontje Bah wat vervelend met jayden. Eerlijk gezegd denk ik dat een KDV geen oplossing is, daar moet ie ook weer wennen. En bij je schoonouders is het vertrouwd en krijgt ie in ieder geval een hoop liefde! Hier is het trouwens ook al een week bal met Elena. Niks is goed, box huilen, met ons spelen huilen, fles huilen, slapen krijsen!! Dat was eerst alleen bij de oma's en bij papa, maar gisteren ook bij mama. Ga er maar vanuit dat het tijdelijk is en hoop dat het snel over gaat! Succes bij de dokter vanmiddag! @Manon Voel je je alweer een beetje beter? En je meisje? Lekker uitzieken en rustig aan doen he! @Susan Weer druk aan het werk? Is Sophie lekker naar de nood-oppas? @Debie Lekker schoongemaakt? @Ringeding Leuke foto @All Nou zoals ik al aan Loontje schreef is het af en toe gedoe hier met Elena. Hoop maar dat het een fase is en dat mijn vrolijke lieve meisje snel weer terug is! Nu ga ik weer snel werken, kus!
@Loontje; Jeetje, wat vervelend zeg.. Je schoonouders bedoelen het vast ohw zo goed en lief... maar of dat alles ook het beste is voor hem? Wel lastig zeg!! Tís ook lastig denk ik om dit te bespreken met je schoonouders, lijkt mij. Je zou inderdaad een doek (hydrofielen doek bv) mee kunnen geven, waar jij bv s'nachts mee hebt geslapen. Het is het proberen waard .. toch? Jij ook niet helemaal fit lees ik, balen! Beterschap! Hier ook nog niet hoor. Morgen moet ik alleen echt gaan werken, dus hoop maar dat het morgen beter gaat! Hoe was het bij de dokter? Wat zij/dacht de dokter? @Amore; Echt super nieuws! Dat alles goed is met haar heupen. Wel heel fijn zeg, dat je het gelijk te horen kreeg. Raar eigelijk, dat dat zo verschild per ziekenhuis. Hier nog niet fit. We doen vandaag/vanavond alles op het gemakkie. Morgen en donderdag moet ik echt werken, kan niet thuis blijven.. dus laten we hopen dat het dan minder is. Anders maar even twee dagen bikkelen en dan weer weekend, moet lukken! Is het een gedoe'tje met je kleine meid? Balen! Hopelijk is ze weer snel de 'oude' prinses! @Mila; Wat sweeet.. Dat ze zo lekker heeft gelachen!! Eh gatsie, ook ziek geweest meid, en nu nog niet fit.. Hopelijk knap je vlug weer helemaal op! En of je jezelf ellendig kan voelen, ben het nu al beu! Hoop maar dat het morgen weg is, moet dan echt gaan werken! Kan niet thuis blijven! Dat gevoel heb ik nu nog nooit gehad.. Dat ik het jammer vind dat ik de volgende dag niet mag gaan werken! hahahaha! Ik vind me werk leuk, maar ben ook wel heel erg graag thuis hoor! @Lafo; En? .. haha is .. aah Dikke dik zegt ze.. Jullie prinsesje goed gegroeid? Ben benieuwd! ... Jahoor! Paar berichtjes verder lees ik het .. super gegroeid! Harstikke goed!! Een kilo in een maand, heeft Zinzi ook wel eens gehad. Alleen maar goed toch! Tís een lange dame zeg. @Brenda; Hier gaat het nog niet je van het! Ik ben zelf nog niet fit en Zinzi is nog steeds errrg verkouden, maar wel vrolijk. Ze heeft wel wat laten staan van beide vandaag. Wel fruithapje gegeten vanmorgen (peer smaakje) dat ging er lekker in. Wat voor hapje heef Nora op? Lekker hoor! Even lekker naar buiten. Zou ik ook wel willen, ga het alleen maar even niet doen. Niet zo verstandig aangezien Zinzi zo verkouden is en ik zelf niet fit ben. Heb net wel heel even buiten gezeten, even een frisse neus. Heerlijk! Saai zeg, paar dagen alleen. Je bent het gelukkig 'gewend'. Je hebt gelukkig je meisje! Ik moet er niet aan denke, een paar dagen zonder me vriend, zou ik niet kunnen. ------------------------------------------------------ He meiden, Hier nog steeds niet fit! Ik voel mezelf erg slap, totaal niet mezelf in iedergeval! Voel me erg suf in me hoofd. Morgen moet ik echt weer aan het werk, kan niet meer thuis blijven, dan heb ik een probleem. Met Zinzi gaat het wel iets beter, maar nog snippp verkouden! We sprayen en smeren dus maar door! Ze heeft van haar flessen ook wat laten staan vandaag. Ik heb haar vanmorgen wat fruit gegeven, een half potje peer smaakje. Ze werd gewoon woestig als de lepel leeg was.. het smaakte dus wel. Ze word trouwens nog steeds 1 a 2 keer op een nacht wakker, en heel soms zelfs 3keer. Als ze haar speen dan weer heeft, is ze tevreden en slaapt ze ala minuut verder.. maar mama Manon moet er ondertussen wel telkens uit. Ik vraag me af, waneer houd ze daar nu eens mee op.. Zucht... Zodra ik deze week weekend heb, ga ik het toch echt maar eens proberen hoor, laten huilen... Tís alleen om die speen, daar moet ze dan maar zonder proberen te slapen hoor! Zo kan het toch ook niet door blijven gaan! Ik ga er nu even een was uithalen, al heb ik weinig puf, moet het toch echt maar proberen, ander blijft het weer 2dagen liggen. Straks even een koppie thee drinken en wat relaxen! Man-lief moet vanavond overwerken, saai.. Vanavond op tijd naar bed, en morgen weer aan de slag! Liefs en kus, Zinzi & Manon
lafo; zo brittje is flink gegroeid!! grote meid ze is nu denk ik net zo zwaar als nora. en nora is een maand ouder ook nog... knap hoor van britt!! terwijl ze toch een moeilijke start heeft gehad. dat heeft ze dan goed ingehaald. mila; volgende week ook even alleen dus.. ach af en toe is dat ook wel eens lekker hahaha leuk dat jenna nu ook schaterlacht!!! zo grapig is dat he? amore; al bijna klaar met werken? dus elena ook in een onrustige fase? hoort erbij! is vast snel weer over. manon; nora heeft banaan met sinaasappel gehad en heb er een beetje liga door gedaan. kwam namelijk uit de vriezer en dan is het een beetje waterig. maar met de liga is het weer lekker stevig. altijd sneu he als ze verkouden zijn, maar je kunt er zo weinig aan doen he. all; nora heeft net een flessie op en ligt nu voor pampus in bed. ik ga zo ff eten koken. want heb nu al honger en eet toch alleen, dus tijd maakt niet veel uit. kan ik daarna rustig atwt kijken. gisteravond lag ik al te slapen namelijk. liefs brenda en een slapende nora
@Brenda; Mm, klinkt lekker hoor! Maak jij het zelf? Ik geef nog potjes, vind ik wel makkelijk. Lekker voor jezelf gekookt? Hier macaroni gegeten, naja gegeten. Een paar happen, had niet zoveel honger. ------------------------------------ Goeieavond, Wat een rust zeg hier.. Iedereen voor pampus op de bank? Zinzi ligt lekker te slapen, in der bedje. Heb haar vanavond lekker in badje gedaan, poeh! Ze past er vrijwel niet meer in zeg. Hebben jullie dat ook? Dat word dus in het grote bad, moet alleen nog even zo'n zit-standaard kopen. Er alleen mee douche lukt niet zo, doen jullie dat wel eens? Als Zinz mee gaat douche, doucht één van ons ermee, en de ander pakt haar uit de douche aan en kleed haar dan aan, zodat de ander dan kan aankleden. Ik heb vanavond Zinzi wat worteltjes gegeven. (uit een potje) haha! Wat een gezicht.. Ze vond het niet zo lekker, of ze moest er gewoon onzettend aan wennen. Ben maar na een paar happen gestopt. Het liep toch maar uit der mond, ze ging er niet van huilen.. Keek alleen erg zuur! haha! Foto's .. Zie me hyves-site. Ik zit nu lekker op de bank, met een bakkie thee. zo GTST kijken, rond 21.00 komt manlief weer thuis. Vanavond maar niet te laat naar bed, morgen weer aan de slag, wil wel fit wezen! Voel me nog niet mezelf, maar gaat alwel iets beter! Gelukkig! Nouw verder geen nieuws hoor! Ben tenslotte al een paar keer komen koekeloeren vandaag! Ciaoooo! -x-
Bonsoir, Hier benne ik dan ook ff. Moest ff financien doen en ff op h&m site kijken. Heb vandaag het nieuwe boek binnen gehad en werd er gelijk hebberig van Ff wat spulletjes op mijn verlanglijstje gezet Balen, heb net de 25% korting op artikel gemist, grrr. Ff wachten tot volgende kortingsronde Heb gelukkig goed op kunnen schieten in de hut. Vanmiddag bergen met was opgevouwen (jenna er lekker gezellig tussen gelegd hihi), moet alleen nog strijken maar dit ga ik vanavond niet meer doen. Ben er wel ff klaar mee Ook alles weer in paassfeer gebracht. Dadelijk nog ff douchen en dan straks flesje er in en dan morgen weer een dagje werken @manon: gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Ga idd maar op tijd naar bed zodat je morgen toch nog weer meer wat fitter voelt. Ik zag de foto's van Zinzi en haar worteltjes idd op hyves, echt heel grappig Hier ook Jenna vanavond in badje gedaan maar dit gaat bij ons ook niet lang meer duren. Ze komt als ze zich uitstrekt al tegen de rand aan. Gelukkig ligt ze vaak met opgetrokken benen en op het laatst laat ik haar gewoon ff zitten. Zat ook al te denken aan zo'n badstandaard. Ik douche ook niet alleen met Jenna, vind ik zo onhandig. Wij doen dit ook met zijn 2-en. En brenda lekker gegeten ATWT ook nog gezien? Ik bijna niet grrr. Was toen bezig met eten koken en vriend was vroeg thuis helaas haha. Ik ga me nog ff verder vergapen aan de H&M. Ik krijg trouwens van de week ook nog kleertjes.com binnen. Daar ben ik braaf geweest. Een overgooier en een legging gekocht en een McGregor shirtje voor de kleine van mijn vriendin alvast. Die wordt volgende maand alweer 1. Gaat zo snel. Toedels. Fijne avond.
mila, ja lekker gegeten hoor, boontjes met een slavink en champignonnetjes. niet zo heel bijzonder, maar ben ook niet echt een keukenprinses atwt gemist, een schande! shopse nog maar even. ik mag over 2 week weer van mezelf, als loon weer binnen is. deze mnd al veels te veel gekocht. manon, ja zelf gemaakt. ik maak 1 keer in de 2 weken hapjes en die gooi ik dan in de vriezer. allemaal verschillende soorten, uit het boek opperdepop. heb ook wel potjes, maar die gebruik ik als we weggaan bijvoorbeeld. dan is dat wat makkelijker. de lege potjes gebruik ik dan voor de zelfgemaakte hapjes, heb ik gelijk de juiste hoeveelheid. leuke foto's van zinzi en haar worteltjes! nora heeft in het weekend worteltje gemengd met appel gehad, was een succes! misschien dat zinzi dat ook lekkerder vindt. all, lig al in me bedje. nora ligt ook al een uur in dromenland. en aangezien er toch niks voor tv is, dacht ik, ik ga eens vroeg op bed. moet ik natuurlijk niet de hele tijd gaan forummen, dan helpt het nog niet hahahah..
Mila; Kijk! Alles weer aan de kant thuis. Lekker hoor! Geeft altijd een prettig gevoel, heb ik tenminste. Zinzi strekt haar zelf in bad, gaat ze trappelen met der voeten. Water vliegt overal.. Ze raakt dan aan beide kanten de rand van het badje. Brenda; Ga jij eens heel vlug slapen.. Forummen en slapen gaat niet gelijk hé, .. hihi! Je hebt nog best gezond gegeten vind ik hoor, en dan helemaal in je eentje. Maak je je groentenhapjes ook zelf? Wortels met appels, wat een aparte combi? Of ligt dat nu aan mij? Dit is de aller eerste keer dat Zinz groente heeft gegeten, moet er vast enorm aan wennen. Wat vind Nora nog meer lekker? Wat is nog een aanrader? Ik heb potjes van Friso1 gekocht, is niet zoveel keuze in hoor, in de 4+maanden. Aardappel met mais, snijboontjes & worteltjes. Binnenkort probeer ik gewoon weer iets anders dan wortels. Geef je elke dag groente? of dat nog niet? ------------------ Weltrusten meiden! Een prettige (werk)dag morgen! Liefs!
ok frustie, H&M kassa doet het niet. Kennie afrekenen :x Hmmm of zou dat een teken zijn.... Er mag niet meer geshopt worden Oh Brenda jij zou al kunnen slapen natuurlijk. Nora hoeft geen fles meer he? Nou hup slapen jij Ff vraagje trouwens: degene die nu op 4 flessen zitten, wanneer hebben jullie die 5e fles er af gehaald Ik denk dat ik het maar doe als ze voor het eerst een fruithapje krijgt . Anders krijgt ze niet genoeg binnen: 5 x 180 = 900 en anders 4 x210 = 840 *ja ja ik kan rekenen maar daar gaat ze nooit intrappen op dit moment* Zijn jullie trouwens met fruit begonnen of met groente?? Het schijnt dat de tip is dat je eerst met groente moet beginnen? Maar ja dat kan ik 's ochtends niet gaan geven en op kdv krijgen ze 's ochtends dan ook fruitje Oh mag weer shoppen. Ff afrekenen daaggg
ps brenda: ik ben ook geen keukenprinses hoor. Heb zelfs het koken 10 jaar geleden van vriendlief moeten leren Klinkt wel lekker wat je gegeten hebt. Wij hadden gekookte aardappelen, spinazie en bal gehakt, hoe simpel kan je het hebben haha. Ja shame on me trouwens atwt gemist. Morgen weer helaas