Late november 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ringeding, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Voor de meiden die vrij zijn en lekker gaan genieten van het weer buiten, je krijgt er echt een vakantiegevoel van!! Tenminste, dat had ik net :D

Net al gelopen met Joep en Sophie. Nu aan de wandel met Sophie naar het centrum om wat boodschapjes te halen :) Moest natuurlijk eerst ff wat eten ;)

Koala, spannend is dat he, 1e keer logeren! Maar nu kunnen jullie wel genieten van het avondje samen met waarschijnlijk dus heel wat wijn ;)

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Koala: Grappige foto he, mijn zusje had hem gemaakt en ik meost er ook erg hard om lachen.

Susan: Heerlijk dat vakantie gevoel. Ik ben ook lekker in de tuin bezig geweest en daarna geluncht.

3. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    @Mila77, Fijn om te horen dat de puckababy werkt. Aan de ene kant maakt die 50 euro helemaal niet uit, al kost het weet ik veel hoeveel. Maar het moet wel helpen. Dus vandaar dat ik benieuwd ben naar de ervaring van anderen.

4. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    @Brenda1122, hier een foto van m’n liefie :)

5. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    @Mila77, Fijne dag vandaag en geniet ervan! En ben benieuwd hoe het was met de fysio.

@Manonn, volgens mij is het de tijd van het jaar. Jenna is ook vreselijk verkouden en hoest ook. Ik geef neusspray, maar heb niet echt het idee dat het helpt. Wel heel zielig :(

@Koala28, ja zo’n speenpop van prenatal. Ze vind het ook (nog) helemaal niks. Hopelijk komt dat nog. Het zal de leeftijd wel zijn ;)
    Jenna is vreselijk verkouden, maar gebruik ook dat neuspeertje niet. Ze krijst toch al zo erg, dat ik dat maar niet ga proberen.

@Amore1, Ben idd benieuwd. Ik hoor wel hoe het gaat met de AH voeding.
    Nog leuke dingen geshopt bij Ikea?

@Susan79, elke avond rond half 8 doen we Jenna in de Tummy Tub. Normaal deed ik haar de ene dag ’s middags en dan weer een keer ’s ochtends en in het weekend mee onder de douche. Maar nu telkens op een vast tijdstip vanwege het strakke schema van het ziekenhuis. Maar wel iedere dag.
    Ik wil graag de Bloom Fresco Loft kinderstoel, ook omdat ik geen andere kan hebben, aangezien we een bartafel hebben. Dus moet wel een hoge kinderstoel. In november, toen ik nog zwanger was zag ik hem op internet voor 280 euro inclusief zitje. En nu is ie overal 50 euro duurder. Vroeg me af of iemand weet of ze ergens nog een aanbieding hebben.
    Ik weet dat ie lang meegaat, maar vind het toch wel ff een flinke hap geld. En heb jij ook die stoelverkleiner erbij gekocht?
    En het verhaal over je schoonmoeder, dat is dus de reden dat ik absoluut niet wil dat mijn kind daar naar toe gaat. Moet hier ook uitkijken dat m’n man en ik er geen ruzie of gezeik over krijgen. Het blijft toch zijn moeder, maar :x :$

@All, Krijg vanavond de Fisher Price Cradle Swing. Kijken of Jenna dat leuk vindt.
    Het is ook meer dat ik haar heel even uit handen kan geven (nou ja in de schommelstoel kan zetten) ipv de hele tijd met haar door de kamer lopen.
    Sinds afgelopen zaterdag zijn we met dat strakke schema van het ziekenhuis bezig en zijn we ook van 6 naar 5 flessen gegaan. Anders bleven we op die 6 flessen hangen.

Iedereen een fijne dag!

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Caressa, ik heb volgens mij ook toen die Bloom stoel gekocht voor Euro 350,- ofzo. Idd een smak geld maar ja, zeker als je een bartafel hebt, kan je niet anders... Wij hebben geen stoelverkleiner gekocht. Sophie zit er nog niet vaak in maar dan doen we m nu in de halve ligstand (2x tot nu toe bij 1x fruithapje en vanmorgen bij het papbordje) en anders in de ligstand als wij gourmetten en zij er graag bij wil zitten. Gezelligheidsdier :D

Wat een poppetje is Jenna zeg! Als je die foto bekijkt, kan je je niet voorstellen dat ze zoveel moet huilen!
    Merken jullie al iets van dat strakke schema?

Sheann, lekker getuinierd dus? Kan je die van mij ook doen? ;) Ik vind het echt verschrikkelijk om te doen (en dan hebben we al vnl tegels)... Wel weer 1 vd voordelen vh zwanger zijn :D

Boodschapjes hier in huis gehaald. Morgenavond gaan we lekker gourmetten! Vieren dat mannetje weer terug is uit Duitsland (hij is pas weg vanaf woensdagmorgen, maar ja, dan nog!)... Daarna moeten we wrs naar een verjaardag. Ben benieuwd of ik het allemaal trek want moet morgen ook nog gewoon werken.

Sophie had vanaf vanmorgen half 10 eigenlijk niet meer geslapen (miss 20 min toen ik buiten wandelde dus dat telt niet). Heb haar nu maar in bed gestopt en wilde weer niet slapen. Nu maar de slaapliedjes aangezet van de babyfoon en ik hoor nix meer! Ga zo kijken maar denk dat ze nu toch echt knockie-out is :D

Ga ik haar nieuwe oppasboekje even inschrijven. We hadden eerst een heel stomme. Ooit cadeau gekregen van mn schoonmoeder, wie anders......., en het was gewoon een witte kaft met lege witte velletjes. Heel saai dus. Sinds eind januari maar gebruikt maar nu 2 hele besteld bij bol.com: van Eeyore en Dikkie Dik! Ga nu dus ff alles overzetten zodat mn moeder morgen met een schone pagina kan beginnen :D

Daarna, als ik nog zin heb, de was opvouwen......... :(
    (denk dat ik Desp Housewives ga kijken. Heb het dinsdag gemist omdat ik in slaap was gevallen op de bank)

7. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    @Susan79,
    Ik ga de Bloom stoel maar gewoon bestellen. Ik wil hem al zo lang en hij blijft duur.

En ik heb idd speciaal een foto uitgezocht waar ze lacht (makkelijk uitzoeken want daar hebben we er zeer weinig van ;)) want anders is het helemaal zo negatief.
    En wil jullie natuurlijk wel een leuke foto laten zien :p

Ik merk eerlijk gezegd nog niets van het schema, maar we houden vol. En de fysio is pas één keer geweest en dat was meer een intake. En maandag moeten we weer naar de kinderarts.

Veel plezier met desperite housewives kijken. Ik ga even een fles maken.

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Even spammen als trotse mama :D

(die rode vlek tussen haar oogjes is trouwens een ooievaarsbeet/engelenkus)

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    O o o wat een genieten meiden met dit weer, we zijn de hele dag buiten geweest en ga zo weer naar buiten eendjes voeren.
    We hebben een pannekoek gegeten bij een pannekoekhuis vanmiddag en daar hadden ze allemaal konijntjes en kippen en een heel leuk speeltoestel dus Amy heeft zich prima vermaakt ook met haar vriendje.

Wilde reageren maar het is flessentijd!

Caressa mooi meiske hoor!

Susan leuke spam van je kleine meid, ooievaarsbeet had Amy ook maar dan in haar nek!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Klinkt gezellig Lafo, je middagje!!

Sophie heeft m ook in dr nek ja :D Heb meteen weer wat foto's op hyves erbij gezet. Ze staan mooi op volgorde van leeftijd (dus ook een paar nieuwe voor de schommelfoto). Een erg grappige van Sophie's niesbui :D

Heb nog steeds geen desp housewives gekeken.......!! Alleen maar bezig geweest! Nu maar flesje van Sophie klaarmaken, uit bed halen en dan samen Bold & Beautiful kijken. Daarna alweer ATWT!! :D:D

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje Susan wat een series kijk jij allemaal, ik kijk echt heel weinig tv!

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Zo meiden, wat een weertje! Heerlijk gewoon. Lekker gewandeld en gelunchd op terrasje met Matthijs. Hij vond het geweldig.
    Waar ik naartoe gewandeld ben (winkelstraatje in oude dorpskern) hebben ze allemaal kinderboetiekjes. Zoveel leuks maar ik heb me ingehouden. Kostte me wel heel veel moeite, hahaha.

@Susan en Caressa: wat een schatjes van meiden.

@Lafo: oeh pannenkoeken jammie.

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lafo, valt wel mee hoor, hoeveel series ik kijk! Bold & Beautiful is meer om de tijd te doden tot ATWT begint. Is ook wel makkelijk te volgen; 4 mnd niet kijken en je kan er zo weer invallen :D
    ATWT is natuurlijk favoriet! Heb trouwens al in de gids gelezen wat er volgende week gaat gebeuren. Echt iets heel typisch!!! Wil iemand het al weten?? Wil het best verklappen hoor ;)
    Daarnaast gtst, Grey's anatomy (is maar 1x pw), Desp Housewives (1x pw maar volgens mij was afgelopen dinsdag de voorlopig laatste) en Private Practice (is inmiddels ook al afgelopen). Dus eigenlijk maar 3 series waarvan 2 elke doordeweekse dag. Is toch niet zoveel???

Koala, lekker gewandeld dus!! En je hebt je ingehouden!! Goed hoor!! Ik ga vanavond nog shoppen met Sophie en mn moeder en zus dus ben benieuwd wat er allemaal gekocht gaat worden :D

Momenteel ligt ze alvast uit te rusten (lees: slapen) voor alle aandacht die ze vanavond zal krijgen. Oh ja, en ze heeft nog een broekje 56 aan!! En Rainbowbabies shirtje 50/56! Nou moet ik wel zeggen dat die erg groot vallen hoor ;)

14. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Hey ladies!

Ff snel vanaf m'n tel, ik las dat een hoop meiden genoten hebben van de zon! :) hier viel het eigenlijk best tegen. Heel bewolkt. Jammer! Verder heb ik weekend ;)

oja, caressa, wou zeggen dat je een heel mooi meisje hebt! Als je der zo ziet kan je je bijna niet voorstellen dat het niet zo goed met Jenna gaat!

Nou ladies, ga lekker wie is de mol kijken!
    Kus

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Susan voor iemand die geen series kijkt is het veel haha
    Maat 56 heb ik bijna allemaal al verkocht, ben nu alles aan het opruimen van maat 62 we zitten echt in maat 68 en zelfs daarvan zitten sommige shirtjes al krap zeker die van Mexx die vallen zo klein!
    Bloom leuke stoel alleen echt ver boven mijn budget!
    Ik heb de chicco polly ook een fijne stoel.

Amore bewolkt? Hier wel wat sluierbewolking maar was toch lekker!

Koala knap dat je je hebt kunnen inhouden.

Britt is echt alleen maar aan het huilen, ze wil geen fles helemaal niks en dat al een paar uur.....weet niet wat ze heeft...

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Na een uur keihard gegil en gekrijs de hapost gebeld en we moesten gelijk komen met Britt, mijn man is er nu heen met haar, echt meiden het was echt hartverscheurend dat gehuil pffffff ik krijg weer deja vu's, toch weer niet iets aan de hand het ging net zo goed allemaal.....

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    En Lafo, heb je al nieuws? Wat een ellende zeg! Ging idd eindelijk goed met Britt!!
    En al in maat 68?? Hier dus nog niet hoor! 62 past prima en dus nog een paar dingetjes 56.......

18. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @lafo: hoe is het met Brittje nu? Hebben ze iets kunnen vinden? Jeetje zeg, wat een domper.

@manon: Ach gossie Zinzi zo verkouden, arme meid. en dan al dat slijm er uit. Maar jij hebt lekker weekend nu meis, geniet er van.

@amore: Jij hebt ook weer lekker weekend meid, en ook jij geniet er lekker van. Vanmiddag nog wel ff van de zon kunnen genieten? psst vandaag kleertjes.com binnen gekomen. Zo'n leuke overgooier met legging. Had die al paar keer gezien maar toch telkens maar niet gedaan maar ik ben blij dat ik hem toch heb nu ;) Ben er helemaal blij mee.

@susan: ik vroeg het van de flessen, thanx voor je reactie. Wat een verhaal weer over je schoonmoeder. Hier moet je flesje ook gewoon geven want Jenna zeurt er eigenlijk ook niet altijd om. Ik moet haar soms ook gewoon wakker maken. Lieve foto van Sophie trouwens. Mooie ogen hoor.

@sheann: hihi kijk dat lekkere knulletje van jou leuk op de foto staan.

@koala: jij ook lekker buiten geweest he vandaag. Wat een mazzel hadden we om vandaag vrij te zijn. Oooeeh en morgen Matthijs voor het eerst logeren, spannend ;) Bij ons is het volgende week zaterdag voor het eerst. Wij hebben dan Jochem Meyjer, daarvoor wil ik dan met vriendlief lekker uit eten en daarna nog ff drankje doen in de stad. We zeiden al tegen elkaar, dat wordt vast na de schouwburg naar huis en vroeg naar bed whoahaha. Alvast veel plezier morgen in ieder geval.

@caressa: wat een hele leuke/lieve foto van onze naamgenoot. Echt heel schattig. Kan je idd niet voorstellen dat ze het zo moeilijk heeft.

@all: wat een ontzettend heerlijke dag was het vandaag. Ik ben de hele middag buiten geweest met Jenna. Eerst ff in de tuin gezeten bij mijn schoonzus en daarna een heel stuk gewandeld met zijn allen naar de kinderboerderij. Daar ook het flesje gegeven en weer het stuk teruggewandeld. Ik was kapot haha. Heb me een conditie van lik me het vestje. Tijd dus voor mooi weer, kan ik lekker veel wandelen. Daarna nog ff wat gedronken in de tuin daar en weer naar huis gelopen. En vandaag schoonmaakster geweest dus kwam ook nog eens thuis in een schoon huis, heerlijk.
    Vlak daarna kwam de fysio en GOED NIEUWS: Jenna hoeft vooralsnog geen helmpje. Over 3 maanden wordt er weer gemeten maar hij is er nagenoeg zeker van (hij kan natuurlijk nog niet definitief zeggen geen helmpje want stel... dat het toch ineens slechter wordt) dat ze niet hoeft. % was 108 en 93 en dat was maar iets er boven en hij verwacht dat dit binnen die paar maanden gewoon goed komt. Hij had ook nog even naar haar heupjes gekeken (daar is niks mis mee maar hij wou het gewoon ff voor de zekerheid checken) en dat was ook helemaal goed. Over 6 weken komt hij ook pas weer. Dus topdag gehad. Ben helemaal heppiedepeppie.
    Morgen nog dagje werken en dan weer weekend. Volgende week dan echt mijn 1e 4 daagse werkweek (vorige week was ik 1 dag daarvan ziek). Poeh, dat zal wel ff wennen zijn. Vriendlief heeft wel zin in zijn papadag. Hij zei vanavond al dat hij het idee heeft dat hij dingen mist. Ze begint nu te schaterlachen en dat heeft hij nog niet zelf voor elkaar gekregen (wel gehoord maar dan zorgde ik er voor dat ze dat deed) dat soort dingetjes, ach schatje.
    Jenna had de flessen vandaag wel weer op maar geeft ook wel weer meer terug maar goed, het valt allemaal reuze mee ivm voorheen.

Ik ga weer ff nog wat mailtjes eruit gooien. Truste @all.

Grtz.

19. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Ff ook fotootje spammen van mijn girlie. Vandaag gemaakt :D

20. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hier begint Jenna langzamerhand uit 62 te geraken. Ik zag het vandaag aan shirtje dat de mouwtjes op beginnen te kruipen. Dat duurt ook niet lang meer. Eigenlijk wel zonde want heb alles wel aan gehad maar sommige dingen ook nog niet veel.

Deel Deze Pagina