Late ovulatie?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyM83, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad, totaal niet verwacht... Was me al aan het voorbereiden op de volgende ronde eigenlijk...

Ik kom uit Hengeleau :)

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    :) leuk

3. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hoi!

IK heb precies hetzelfde: eisprong op dag 18/19/20 en een cyclus die schommelt tussen 25 en 32 dagen... (32 is niet zo'n probleem natuurlijk, maar 25 is wel kort... voor een laat ei) Maar heb net allerlei onderzoeken in het ziekenhuis achter de rug, en dit ook even voorgelegd aan de gyn daar, en die zei dat het geen enkel probleem hoeft te zijn... dus daar houd ik me in ieder geval maar aan vast :)

En positieve verhalen hier doen het voor mij ook altijd goed!

(Thanks dames :) )

4. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch fijn dat het weer wordt bevestigd door een gyn!
    Ik zie dat je in ronde 21 bent, maar dat ze geen oorzaak hebben kunnen vinden????

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat typisch, toen ik na de geboorte bij de gyn was zei deze me dat met zo'n extreem korte LF het echt een wonder is dat het gelukt is om zonder hulp zwanger te raken....

Zo zie je maar weer, verschillende mensen verschillende meningen.

6. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Klopt... en dat is in principe natuurlijk goed nieuws. Hoewel ik stiekem ook wel eens denk: hadden ze nou maar iets heel kleins gevonden... zo van oooohhhh... ligt het daar aan? -KLIK- dan is dit de oplossing.... maar zo werkt het niet natuurlijk :D

Hmmm.. inderdaad! Misschien telde het ook nog mee dat ik ook regelmatig maanden van 29 dagen of meer heb? Dus die magische 10 dagen grens haal ik ook best eens wél.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn gevoel zegt dat het een boel zou schelen als mijn eisprong op de een of andere manier vervroegd zou worden. Gyn zei wel ook dat als we met IUI beginnen in september, ik dan ook hormonen krijg die je eisprong regelen. Dus misschien komt ie dan wel wat eerder :)

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb die magische grens van 10 dus echt nog nooit gehaald... het aller allerhoogste was 7 dagen... (het aller kortst 3...)

Mij ei verplaatst zich... als ik mijn ei bijvoorbeeld op dag 13 heb, is mijn cyclus die keer korter dan als ik mijn ei op dag 20 heb...

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

grens van 10 dagen lijkt mij helemaal niet zo magisch. mijn ei valt altijd dag 19-21 en mijn cyclus is 27-29 dagen. Ik ben twee keer heel makkelijk zwanger geraakt.

9. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Jeeej! Dit zijn de verhalen waar ik blij van word :D

Deel Deze Pagina