Hi ladies! Even vraagje, want zit mezelf gek te maken haha.. Ik ben al bijna twee weken aan het testen om ovu te vinden ( volgende maand dus later beginnen), sochtends cb digital en savonds zw en kids dipsticks. Afgelopen zondag had ik de donkerste, die daarna afliep. Deze was ietsje lichter dan teststreep maar springt er wel uit, want de rest is zowat wit Ik ga uit van lange cyclus 35-38 dagen. Heeft iemand er ervaring mee dat ei pas laaaaat kwam? Ik heb nl de neiging de testen aan de kant te gooien, maar vind dat ergens ook zonde..
Heeeey Jill! Ja ik ben de late eisprong heb je foto van je ovulatie test gemaakt? Ik had deze cyclus pas pp dag 30 / 31 mijn ovulatie! Was je al begonnen met temperaturen? Liefs!
Hahah nou weet ik inmiddels aardig wat van je en heb ik niet eens doorgehad dat jouw ei laat was.. Nog maar even doortesten dus.. Had bedacht om tot dag 30 te testen maar als ik dit lees Aaargh.. Foto zit er nu bij, inmiddels staan er al aardig wat witte nog onder hihi.. Temperaturen lijkt me heel gedoe maar ga ik misschien next month dan maar doen!
Die 2e lijkt je piek... Je ei komt 14 dagen voor je menstruatie dus ja dat kan laat zijn als je lange cyclussen hebt
Jillster...mijn cyclus was vorige mnd 38 en mn ei kwam toen rond dag 26 van mijn cyclus. Daar ga ik nu ook vanuit. Misschien heb je hier wat aan?
Ik vind het ook een twijfelachtig streepje hoor.. Maar thanks voor de reacties ladies! Ja missaniet, daar ga ik ook maar vanuit.. Die van mij worden ook steeds langer, we lopen echt met alles gelijk he dan zou ik graag willen dat wij beide morgen positieve test hebben!
Heey Jill, Ja geeft toch niet ons clubje kletst zoveel Ik vind het temperaturen geen probleem hoor. De thermometer ligt in mn nachtkastje samen met een voorraadje watjes en alcohol. In de app vul ik mn temp in en als mn ukkie nog slaapt snooz ik nog even door Onderstaand mijn positieve ovulatie test (7-12) van zwanger en kids De knaller en als het zo door gaat ons 2e kleintje
Ja klopt, we lopen echt gelijk! Ik hoop dat je gelijk hebt met morgen positieve test!! Ik zit dan op dag 23, jij op 24...toch? Jij loopt 1 dag voor op mij geloof ik. Vandaag was mn test bijna spierwit.... heb maar 1 keer getest want verwacht m vandaag toch niet en heb niet zoveel testen meer .