Late temperatuur stijging

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Jasmijne, 29 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasmijne

    Jasmijne Actief lid

    29 nov 2018
    189
    26
    28
    We proberen al 1,5 jaar, maar nog steeds niet zwanger.
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat is balen dan.
     
  3. Jasmijne

    Jasmijne Actief lid

    29 nov 2018
    189
    26
    28
    Ik weet dat het nog niet super lang is en dat zoveel mensen al veel langer wachten. Maar vind het toch best wel zuur, want het duurde ook al 3 jaar voor vriend er klaar voor was.

    Mijn huisarts maakt zich er overigens niet druk over. Zij heeft veel ervaring met mensen waarbij het 2 jaar duurde. Volgens haar is er waarschijnlijk niks aan de hand. Wat ik dan wel erg makkelijk gedacht vind. Na een jaar is er toch wel kans dat we verminderd vruchtbaar zijn. Ik heb dus op een verwijzing aangedrongen, want als het aan haar lag moesten we nog wachten.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ik las wel dat je doorverwijzing al 2 mnd geleden is, dat klopt niet dat dat zo lang duurt. De wachttijd in het zhuis is wellicht lang, maar dan had je nu al wel ingepland moeten zijn.
    Ik zou het zhuis bellen om te vragen of ze de doorverwijzing hebben ontvangen.
     
  5. Pyaar

    Pyaar Actief lid

    14 jan 2019
    456
    629
    93
    Vrouw
    Hoi, wat vervelend dat het zo lang duurt om zwanger te worden.. Ik ben nu zwanger van #3, ik heb bij de laatste twee getemperatuurd. ik testte niet met ovulatietesten hoor, alleen temperaturen. Ik merkte ook een langzame oploop van temperatuur, niet zeg maar ineens HUP omhoog.. het schommelde zelfs nog wel eens wat na ovulatie.. op en neer en op en neer.... o_O .. Ik zat er ook altijd naast met het ei.. :oops:.. Maar juist op de momenten dat ik dacht NEE joh nu is niet het goede moment voor seks, en dan zei mijn man, jawel lets do it.. en dan verwachtte ik niks tot aan over NOD.. en daar ben ik dan die laatste twee keer dus wél zwanger van geraakt.. :roflmao: . mannen.. :rolleyes::D..

    Ik hoop voor je dat je binnen zeer korte tijd zwanger mag zijn :thumup::thumup:
     
  6. Jasmijne

    Jasmijne Actief lid

    29 nov 2018
    189
    26
    28
    Ja ik ga van de week even huisarts en ziekenhuis bellen hoe dit zit.
     
  7. Jasmijne

    Jasmijne Actief lid

    29 nov 2018
    189
    26
    28
    Ja het gekke is dus dat ik heel de tijd het idee had dat de eisprong rond dag 16 was. Dagen ervoor vruchtbaar slijm ed (na dag 16 weg) Maar goed daarna steeg mijn temp niet. Zo vaag weer allemaal. Laten we hopen dat het toch nog wat word. Als mij eisprong later was (dag 18) heb ik daarvoor geen seks meer gehad. Vriend was van huis :(
     

Deel Deze Pagina