waterige voeding?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Eva1983, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Misschien heb ik ontdekt waarom Aimar in de namiddag begint met huilen. Aangezien ik nu kolf zie ik de melk ook. Vanmorgen niks aan de hand, maar nu heb ik ineens hele waterige melk. Kan het zijn dat Aimar daardoor niet verzadigd raakt in de namiddag?

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    samenstelling van moedermelk verandert gedurende de dag. wanneer je in de morgen meer melk hebt, kan het zijn dat deze vetter is. laat je melk even staan, dan scheiden de vetten zich van de rest van de melk.

waterige melk wil niet zeggen geen goede melk! mogelijk kun je wisselend kolven, of de borsten van te voren masseren voor wat vettere melk.

tot slot: het is een normaal verschijnsel dat kinderen in de namiddag meer aandacht vragen en dat vaak combineren met 'snacken' aan de borst. hierdoor houd je je productie op peil!

groetjes Heidi Margit

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Bedankt voor je snelle antwoord. Klinkt wel logisch...

Maar ik vind het dan wel apart dat wanneer ik hem na die waterige borstvoeding 30 cc kunstvoeding geef, meneertje tevreden in slaap valt....en dit gebeurt niet wanneer ik 'm meerdere keren heb aangelegd... :(:

Deel Deze Pagina