Ons zoontje heeft darmpoliepen,ze gaan 30 mei kijken in zijn gehele darm en maag en slokdarm of daar ook poliepen zitten. Hij mag voor dagbehandeling en gaat onder narcose en ik ben zo zenuwachtig. Ben gewoon bang dat er iets fout gaat of wat dan ook. Moest het even kwijt. Iemand ervaring met operaties op zo`n jonge leeftijd?
Ik heb nog geen ervaring maar ik zit in het zelfde schuitje... mijn zoon moet ook onder narcose binnenkort. Hij is gevallen op zijn mond en nu gaan er tanden uit... tandarts wil dat het gebeurt onder narcose om trauma's te voorkomen. 1 juni heb ik een intake gesprek in ziekenhuis en dan wachten op oproep... ik vind het ook heel heel heel eng allemaal... Ik zelf ben vroeger heel vaak onder narcose geweest en heb er geen trauma's van over gehouden. Nu wordt het kind ook nog goed voorbereid, ik werd dat niet... dus wat dat betreft is alles goed verbeterd. ik laat alles op me af komen de komende tijd! en hopelijk is het snel achter de rug allemaal. sterkte er mee.
Mijn dochtertje is toen ze net een jaar was onder narcose geopereerd aan haar ontstoken vinger. Uiteraard waren ook wij harstikke zenuwachtig. Wij hebben haar niet kunnen voorbereiden omdat het vrij plotseling was. Maar alles was prima gegaan (incl. nachtje ziekenhuis) Zoontje van mijn vriendin is geholpen aan zijn amandelen en neuspoliepen en zij heeft hem goed voorbereid op wat komen ging ahv boekjes. Al met al is het heel goed gegaan.
Hier ook een operatie gegaan. Bronchoscopie kijkoperatie van de longen. Dag ervoor al opgenomen en kwam de pedagogische zoe langs die echt onwijs goed utleg had gegeven. Volende dag prikje vond ze prima en ze heeft zelf het berenmelk (slaapmiddel) in dr handje gespoten ! Helaas na de operatie veel complicaties. Hoge koorts, benauwdheid door vernauwing luchwegen door die bronchoscoop, en ze heeft eennlongontsteking eroverheen gekregen. 2 nachten extra gebleven. Kijk er door de complicaties niet positief op terug maar de voorbereiding kon niet beter. Op kno gebied heb k zelf voorbereid. Ging ook goed, wel huilen met onder narcose gaan maar werd rustig wakker en mochten weer snel naar huis. Succes!
hier allebeide jongens 2x geopereerd de oudste was de eerste x 5 weken aan pylorusstenose en 2de x aan liesbreuk hij was toen 3 de jongste 1x aan neusamandel/buisjes 1 jaar en 3 maanden. 2de keer dubbele liesbreuken en zakbreuken hij was toen 1 jaar en 6 maand allebeide narcose goed doorstaan helaas na de 2de keer allebeide erg overgegeven. het is niet leuk, maar ze zijn in goede handen!!!
Dankje voor jullie reacties! M'n zoontje is al een keer onder narcose geweest en hij was erg misselijk daarna maar ja het is niet anders. Toch blijft het eng.
mijn zoontje moet over 2 dagen voor de 5e keer onder narcose. hij heeft een ernstige hartafwijking en ondanks dat het dit keer een redelijk simpele operatie is (hartcatheter) blijft het spannend. Ik vind het wachten altijd het ergst. wachten tot de datum dat je naar het ziekenhuis gaat en de dagen vooraf. Mijn zoontje heeft er gek genoeg zin in, ziekenhuis begint een beetje te vertrouwd te worden voor hem maar ik zie er als een berg tegenop. Het voelt zo tegendraads om je kind alleen achter te laten, onder narcose, in de handen van de artsen... ben altijd blij als we het verlossende telefoontje krijgen dat alles achter de rug is en goed is gegaan. Heel veel succes en sterkte met jouw zoontjes operatie, het komt vast helemaal goed
Emma is geopereerd toen ze 4 maanden was voor haar erbse parese. Ze moest ook onder narcose (daarvoor ook al een keer voor een scan) beide keren is mijn man erbij geweest toen ze onder narcose ging. vond dat zo naar. Was blij toen het achter de rug was. Heel veel sterkte voor jou en je zoontje!
Mijn dochtertje is met 4 maanden geopereerd aan een liesbreuk. Mijn vriend ging mee naar de OK. Daar lukte het niet om een infuus te prikken en moest ze met een kapje onder narcose worden gebracht. Gelukkig is het toen wel goed gegaan. Maar ik ben nooit zo blij geweest als na het telefoontje dat ik naar de uitslaapkamer mocht. Daar lag ze in een luiertje onder de warme lamp en deken. Haar hartslag ging omhoog toen ze mijn stem hoorde en haar ogen gingen open toen ik over haar een kusje gaf. Zo lief!