Ons zoontje heeft darmpoliepen,ze gaan 30 mei kijken in zijn gehele darm en maag en slokdarm of daar ook poliepen zitten. Hij mag voor dagbehandeling en gaat onder narcose en ik ben zo zenuwachtig. Ben gewoon bang dat er iets fout gaat of wat dan ook. Moest het even kwijt. Iemand ervaring met operaties op zo`n jonge leeftijd?
Ik heb nog geen ervaring maar ik zit in het zelfde schuitje... mijn zoon moet ook onder narcose binnenkort. Hij is gevallen op zijn mond en nu gaan er tanden uit... tandarts wil dat het gebeurt onder narcose om trauma's te voorkomen. 1 juni heb ik een intake gesprek in ziekenhuis en dan wachten op oproep... ik vind het ook heel heel heel eng allemaal... Ik zelf ben vroeger heel vaak onder narcose geweest en heb er geen trauma's van over gehouden. Nu wordt het kind ook nog goed voorbereid, ik werd dat niet... dus wat dat betreft is alles goed verbeterd. ik laat alles op me af komen de komende tijd! en hopelijk is het snel achter de rug allemaal. sterkte er mee.
Mijn dochtertje is toen ze net een jaar was onder narcose geopereerd aan haar ontstoken vinger. Uiteraard waren ook wij harstikke zenuwachtig. Wij hebben haar niet kunnen voorbereiden omdat het vrij plotseling was. Maar alles was prima gegaan (incl. nachtje ziekenhuis) Zoontje van mijn vriendin is geholpen aan zijn amandelen en neuspoliepen en zij heeft hem goed voorbereid op wat komen ging ahv boekjes. Al met al is het heel goed gegaan.